Tako rzecze rzecznik Play

e-koLogiczny Play

Operator sieci Play wychodząc naprzeciw ekologicznym rozwiązaniom stworzył swoim klientom możliwość aktywacji e-Faktury w formie elektronicznej z pozycji portalu play24.

Aplikacja pozwala klientom samodzielnie, w szybki, łatwy i ekologiczny sposób aktywować e-Fakturę za pośrednictwem Play24 bez konieczności wysyłania do P4 wniosków w formie papierowej. Projekt jest odpowiedzią na potrzeby klientów, którzy coraz chętniej korzystają z elektronicznych form dokumentów, e-faktura jest również gwarancją otrzymania dokumentów rozliczeniowych w terminie. Wprowadzenie  e-Faktury jest kolejnym projektem z zakresu CSR Play, operator prowadzi również projekty związane z segregacją śmieci, kontrolowaniem zużywania energii, wspieraniem schronisk dla zwierząt oraz  bezpieczeństwem dzieci w sieci.

Regulamin udostępniania faktur VAT w formie elektronicznej znajdziecie tutaj. Regulamin udostępniania faktur VAT w formie elektronicznej_01.01.2011

Przyznam, że jestem gorącym zwolennikiem e-faktury i uważam, że jednym z większych absurdów była konieczność zamawiania jej w formie papierowej. Oczywiście wynikało to z ograniczej systemowych dlatego bardzo się cieszę, że udało się je wyeliminować ;-)

Komentarze

  1. Michał napisał(a):

    Wszystko fajnie, tylko kiedy w końcu będzie można zapłacić za fakturę z poziomu Play24 poprzez przelew transferowy, tj mTransfer itp.? Raportuj

  2. t_d napisał(a):

    tak :) Raportuj

  3. Konrad napisał(a):

    Od paru dni nie można aktywować eFaktury. Przyjmuje zlecenie – brak realizacji.

    PS: Czy Play planuje wprowadzić cykliczne doładowanie numerów prepaid z abonamentu (wzorem Orange,Plus,Era) ?? Raportuj

  4. Konrad napisał(a):

    tak Raportuj

  5. ChlopakPLAY napisał(a):

    Nooo i krok do przodu. Bardzo dobrze, że to zrobiliście. Szczerze mówiąc nie chciało mi się wysyłać wniosków na Komorniki itp. teraz ja aktywuje i będzie ok. Jest oczywiście obejście tego. Trzeba iść do punktu sprzedaży Play, zrobić sobie weryfikacje wiarygodności płatniczej i jak konsultant poda czy chce się otrzymywać e-fakturę to podać maila. Automatycznie z odpowiedzi o zdolności płatniczą aktywuje się e-faktura.
    Teraz niepotrzebne w sumie to będzie jeżeli będzie można aktywować online.
    Pewnie punkty sprzedaży również się ucieszą i nie będę mówić klientom o komornikach ;-)

    Szkoda Marcin, ze nie przypomniałeś ale każdy kto zaktywuje e-fakturę dostanie przez 6 m-c do oferty abonamentowej 30 min do wszystkich a do oferty playonline na abonament 500 mb limitu.

    Ciekaw jest czy rezygnacja a e-faktury również będzie możliwa drogą elektroniczną.
    Większość osób będzie specjalnie pewnie rezygnowała a potem z powrotem ja aktywowała żeby dostać 30 minut do wszystkich sieci za free. Raportuj

  6. jahu napisał(a):

    To jest tak ekologiczne że to klient musi sobie wydrukować tą fakturkę ;) Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      A po co? :-) Raportuj

      • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

        skoro jesteśmy przy pitu pitu ekologii czy PLAY rozważa możliwość uruchomienia usługi typu Płatność kartą kredytową za rachunek w PLAY. Złożenie dyspozycji zlecenia stałego z karty kredytowej zapewniłoby opłaty rachunku przez cały okres ważności karty kredytowej. Płacimy ciągle za zakupy kartą kredytową mimo iż w chwili obecnej nie mamy pieniędzy na koncie. Dlaczego nie można zapłacić rachunku telefonicznego także kartą kredytową? To będzie idealnym uzupełnieniem możliwości pobierania należności za nasz rachunek z konta bankowego. Raportuj

  7. Play Ossa napisał(a):

    Przez nieterminowe przysłanie faktury papierowej kiedyś dostałem karę w One45 za nie dokonanie wpłaty. Raportuj

  8. t_d napisał(a):

    A tak btw…. ladny cytrusowy design strony ;) Raportuj

  9. Paweł Janusik napisał(a):

    Jak to po co. Są tacy co kolekcjonują :) Osobiście mam bardzo głęboko całą tą ekologię a ekologów to głębiej się nie da już mieć, ale e-fakturę właśnie aktywowałem choćby z uwagi na fakt że listonosz zawsze marudzi że do mnie to tona listów miesięcznie przychodzi :))) a on to musi nosić. Raportuj

  10. Jarosław Sędalski napisał(a):

    właśnie, co tu tak Orange? Co to za okazja? Raportuj

  11. jahu napisał(a):

    Że jak nie chcesz wpłacać przez internet to musisz wydrukować. Raportuj

  12. Paweł Tomaszewski napisał(a):

    Jest 1 kwietnia, ruszył spis powszechny, a z Play Fresh, mimo zmiany od 2 marca cennika, nie można się dodzwonić na infolinię GUSu pod numer 800 800 800… Raportuj

  13. jahu napisał(a):

    Marcinie za ten żart 5+ super przeróbka ! Raportuj

  14. jahu napisał(a):

    Już 3002 komentarz na blogu ale zleciało ale wam tu spamuje Marcinie aż dziwne że admin mi jeszcze bana nie dał ;) Raportuj

  15. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    logistycznie nie do wykonania: co salon zrobi po zapłaceniu rachunku? Konsultant raz na dzień bedzie wpłacał całą sumę za zapłacone rachunki na konto Taśmowej, przedstawiciel PLAYa będzie zajezdzał do każdego salonu i odbierał kwotę pienieżną? Raportuj

  16. jahu napisał(a):

    U nas w salonie Orange przyjmują wpłaty i nie ma dla nich żadnego problemu. W Erze też. Myślę, że dla chcącego nie ma problemu.
    Wystarczy jeden salon w mieście. Raportuj

  17. jahu napisał(a):

    Dobra przeróbka tylko e-mail powinien być
    wojmar.jabgrusz@playrangemobile.pl Raportuj

  18. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    Nie porównuj Ery i Orange do PLAY. Oni mieli kawał czasu na stworzenie swoich firm, co do PLAY – najlepsze rozwiązania to takie co są najprostsze. A co w przypadku gdy np. franczyzowy salon nie przekaże pieniędzy za rachunek i np. sprzedawca sie ulotni? Klient bedzie musiał wpłacic drugi raz.

    P.S. Według mnie salon jest potrzebny do obsługi klienta oraz sprzedaży a nie do przyjmowania naleznosci za rachunek. Raportuj

  19. PlayPlay napisał(a):

    Jahu, zasłużyłeś na nagrodę specjalną. czasem marudzisz bardzo, ale bez takich jak Ty ten blog byłby nudny. Może masz jakieś życzenie specjalne? Raportuj

  20. abcd napisał(a):

    A jaki komunikat o błędzie – głos tej kobiety przeraża, jak z jakiegoś horroru. :-) Raportuj

  21. andrzejisko napisał(a):

    ja miałem e-fakturę i musiałem zrezygnować większość biur ich nie rozlicza ze względu na problemy z US przy kontroli trzeba się gęsto tłumaczyć nawet chciałem sam drukować ale na wydruku zawsze pojawia sie "wizualizacja" i tego też księgowi nie przyjmują więc może pomysł ok ale w pliku powinna być wersja PDF do wydruku w Netii chyba tak jest dodam tylko że nawet duże biura księgowe jak Np tax care nie rozliczają elektronicznych faktur Raportuj

  22. xyz napisał(a):

    tak w sumie to oco chodzi z tym nowym dizajnem ? bo trzeba przyznać że bardzo ciekawy :) Raportuj

  23. Mr. X napisał(a):

    Wszystko jest do zrobienia tylko trzeba chcieć. Z drugiej strony myślałem, że wszyscy już opłacają rachunki przelewami przez Internet :] Raportuj

  24. Dariusz Szut napisał(a):

    Takie pytanie z innej beczki.
    Dlaczego zniknęły wszystkie pakiety internetowe w mixtura 30?
    Kody zwracają wiadomość "Kod dla Ciebie niedostępny" a w play24 w zakładce usługi nie ma żadnego pakietu internetowego. Raportuj

    • Radek napisał(a):

      Mam to samo, przekazałem już zgłoszenie do BOK, sprawą zajmuję się też Play4U. Raportuj

    • tomek_k napisał(a):

      Pisalem o tym do Pana Marcina ale jak zwykle mnie ignoruje.

      Mi znikły tak samo w mixtura 50.

      Ciekawe jest to że z *111# w zakładce konto znikła pozycja promocyjne mb (te z nadajników plusa)

      Czyżby Internet AI miał być też zaimplementowany do mixtury?
      Raportuj

  25. qqq napisał(a):

    Na gsm.biz.pl jest nowa promocja z okazji 1-kwietnia w Play choć mogłaby się rzeczywiście pojawić. Panie Marcinie pomyśl o tym :) Raportuj

  26. Konrad napisał(a):

    Mam pytanie co do eFaktury. Mam numery typu voice – w zakladce finanse widze aktywna eFakture. Czy moge wlaczyc na obu numerach pakiet 30 minut ? Czy tylko dotyczy 1 numeru ? Raportuj

  27. kamilza napisał(a):

    http://www.netmeter.pl/rs/20111231996.png takich predkosci jeszcze nie mialem ;) Raportuj

  28. tl111 napisał(a):

    Zawsze mi się zdawało, że Wojtek kogoś przypomina. Gdyby nie ta świątobliwość myśli , poglądów, działań i wypowiedzi to rzekłbym , że to …. Simon Templar we własnym wcieleniu !!! Raportuj

  29. Poll napisał(a):

    A u Ciebie jak jest? Poprawiło się? Raportuj

  30. Dominik Zgoda napisał(a):

    ale daje po oczach ten blog:D jest oczointensywny:D Raportuj

  31. jahu napisał(a):

    Dużo osób płaci normalnymi przelewami. Raportuj

  32. Bravo napisał(a):

    Ja dzisiaj szczyty miałem takie: http://www.speedtest.net/android/42351895.png Raportuj

  33. Krystian Gościmski napisał(a):

    ciekawe kiedy 4G będzie dostępne wszędzie tam gdzie jest to naniesione na mapie zasiegu internetu :)…
    31.03 minął ;) Raportuj

  34. jahu napisał(a):

    Ok więc zrobić więcej salonów firmowych. Przynajmniej jeden w średnim mieście i w nim zrobić taką możliwość.
    Jak się tylko chce to się wszystko da zrobić.
    Tak jak z zrobieniem testowych telefonów w salonach zamiast atrap tak jak to jest w Play Zone. Raportuj

    • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

      łatwo powiedzieć: wiecej play zonów, dla nas klientów byłoby super, co rozumiesz przez słowo srednie miasto – 50, 33, 30 tys. a co z mniejszymi? Dlaczego tylko ci z tych duzych i średnich miast maja mieć taką możliwosć? Raportuj

  35. BORAX napisał(a):

    Buahahaha headerem rozwaliliście system ;D Raportuj

  36. vhfresh napisał(a):

    Ekologiczny! Niezły żart na 1 kwietnia. Tu chodzi tylko o kasę. Żeby operator płacił mniej, żeby ograniczyć wysyłkę. Raportuj

  37. jahu napisał(a):

    Dokładnie ;) Raportuj

  38. Kwistas napisał(a):

    Dawajcie pakiety danych internetowych za zrezygnowanie z papierowej faktury, bo minuty większość i tak nie wykorzystuje nawet tych co dostaje w abonamencie. Raportuj

  39. @allastra napisał(a):

    yhy… a czemu blogplay przypomina orange? Raportuj

  40. tomek_k napisał(a):

    http://www.gsm.biz.pl/historia/klienci_play_wraca

    Kolejny dowód na to, że czas może pomyśleć o przepadających niewykorzystanych środkach Panie Playu :) Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Wklejałem już ten artykuł na bloga ! Ale o ile to prawda bo dziś można się różnych rzeczy spodziewać to masz na to odpowiedź
      "jak się dowiadujemy, od 15 kwietnia br. rusza kampania Play pod nazwą "nie wracaj do swojego operatora, u nas masz lepiej". W spotach reklamowych będzie podkreślona wartość, zawierających wszystko – ofert z rodziny "All Inclusive" oraz zapowiedź wprowadzenia usługi przedłużania ważności niewykorzystanych środków, zgromadzonych przez klientów, płacących abonament – na kolejne trzy okresy rozliczeniowe, jak to jest obecnie na przykład w Plusie. Oferta ma wejść w życie promocyjnie i w trybie automatycznym od 1 maja 2011 r. dla wszystkich, płacących abonament w sieci Play.
      Naszym zdaniem – to kolejny, dobry krok nie tylko zmierzający do uatrakcyjnienia propozycji operatora, ale także – co istotne – zatrzymujących w sieci tych klientów, którzy płacąc niski abonament mają niewielkie potrzeby w zakresie korzystania z usług, więc z miesiąca na miesiąc jednostki pakietów abonamentowych im przepadają. Po wprowadzeniu zmian – cytowana grupa będzie mogła elastyczniej wykorzystać zgromadzone środki, a jednocześnie otrzyma antybodziec do powrotu do swojego macierzystego operatora. Między innymi z tego powodu, od kilku dni są problemy z działaniem aplikacji internetowego BOK – Play24, np. aktywacja usług, aktywacja nowych kont użytkowników w systemie, etc."
      źródło: gsm.biz.pl
      Raportuj

  41. tomek_k napisał(a):

    Właśnie miałem coś w tym stylu napisać, wysyłka faktury to koszt rzędu 2,50zł. Raportuj

  42. Radek napisał(a):

    To jest chyba błąd jakiś o którym sami nie widzą, bo BOK jak zwykle nie wie o co chodzi… Play4U może coś pomoże. Pakiety w Mixturze zniknęły jak wprowadzili te nowe do fresha. 3 dni bez możliwości włączenia pakietu to już przesada. Raportuj

  43. @allastra napisał(a):

    a no zorientowałem się po czasie… xD, kurna a już o mało co się wystraszyłem, ech… ten kolor tutaj strasznie nie pasuje ;) Raportuj

  44. Color napisał(a):

    gsm.biz.pl jest znany z tego, ze prima aprilis trwa u nich caly rok..
    Zapamiętaj Jahu slowa, ktore przytoczyles i 15 kwietnia sobie je przypomnij :-)

    A co do rzekomych powrotow do innych operatorow – zaloze sie o kazda ilosc wodki, ze po 1 kwartale play znowu pobije swoj wlasny rekord. Tym razem pewnie 80 proc. ludzi zmieniajacych siec bedzie przechodzilo do play.. :] Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Spoko
      Ale prawdą też jest, że MNP nabijają zniżki i tym podobne rzeczy. Ludzie specjalnie przenoszą nr żeby dostać rabat. We freshu żeby dostać bonus itd. Raportuj

      • PlayPlay napisał(a):

        Prawdą jest, że zawsze znajdzie się grupa osób, które będą polowały na bonusy. Nikt nie może im tego zabronić. Ale wierz mi – to mikro-procent wszystkich przenoszących.. Widać to chociażby po ilości odejść z Play. Raportuj

  45. anonim napisał(a):

    dlatego właśnie dają minuty a nie MB – megabajtów ludzie używają i będą musieli dokupić jeśli zabraknie, a co z tego, że się dostanie 30 minut więcej, jeśli i tak się ich nie wykorzysta ;) I większość użytkowników poza to, co dostaje nie wydzwania, więc to jest taki "darmowy prezent" dla operatora… Raportuj

  46. Raffi napisał(a):

    Ja przepraszam dlaczego tak tu pomaranczowo?wole fiolet oj zdecydowanie,od pomaranczowego ucieklem z trzy lata temu i jestem szczesliwym posiadaczem uslug filetowego operatora,obrazek swietego rzecznika orange/tp sa, dziwi mnie,cos zbroil Pan z orange znow:P

    Mam prsobe do Pana Rzecznika Play mam problem z internetem,zrywa mi ciagle polacznie a korzystam z internetu w Gdansku,ul Jagiellońska-przepraszam za prywate.Pozdrawiam serdecznie. Raportuj

  47. Radek Witan napisał(a):

    Wiedzą już o tym problemie i zgłosili go do osób odpowiedzialnych za Play24. Pozostaje tylko czekać. Raportuj

  48. jahu napisał(a):

    Ja bym dał od 80 tyś. Ale minimum to 30 tyś. Era ma u nas dwa firmowe salony. Orange jeden. Plus żadnego i Play żadnego.
    A bardzo chcielibyśmy Play Zone.
    Raportuj

  49. jahu napisał(a):

    Prima aprilis.
    A co do netu zrób oficjalne zgłoszenie techniczne przez play24 i wyślij jego nr do play4you1 lub 2. Raportuj

  50. mirekb napisał(a):

    Szczytny pomysł.sensowny i logiczny..z e faktury korzytsam odkad podpisalem cyrograf z pf.nie chce latac z papierami i bulic 3 zeta za łaskę którą mogę miec za free..jednak Panie Marcinie stosownym krokiem jest opie przenie p4 za brak linku na e-fakturze do bezposredniego trybu płatnosci.w tp(tam mam mimo braku zgody e fakture) to bardzo wygodne i sensowne.macie jeszczxe wiele do nadrobienia.mam nadzieje ze ulegnie to poprawie a nazywajac rzeczy po imieniu będzie standardowo normalnie.tylko tyle…dla wielu byc moze az tyle Raportuj

  51. BORAX napisał(a):

    Ee wrocił stary header :( Lipa :( Raportuj

  52. Edek napisał(a):

    powiem mi ktoś czy jest jeszcze opcja Sprawdz i kup na pakiet PO 500MB w telefonie? Chodzi o stary Long Play nie ten nowy. Raportuj

  53. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    a co mają powiedzieć klienci z mniejszych miast? Oni tak samo chcieliby pąłcic w salonach. Najlepsze rozwiązanie to najprostsze. Skoro jest płatnosć z konta to niech będzie też z karty. Raportuj

  54. jahu napisał(a):

    Przecież nikt nie kasuje możliwości płacenia na konto. Mogła by być też możliwość płatności kartą. A jak ktoś woli iść do salonu i zapłacić to taka możliwość też powinna być w salonach firmowych play. Raportuj

    • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

      ale zrozum ile jest tych salonów: juz widzę te nagłowki i teksty o dyskryminacji: ci z większych miast opłacają w salonach bez prowizji, ci z mniejszych nie mogą (bo nie ma play zona)
      poza tym; kupujac telefon nie możemy zapłacic za niego kartą a ty chcesz płacic rachunki w salonie!!! Raportuj

  55. jahu napisał(a):

    Jednak zonk. A szkoda ;( Raportuj

  56. jahu napisał(a):

    Broń Boże!
    Chodziło że u nas w mieście ;) Raportuj

  57. tl111 napisał(a):

    Możesz wykonać ten test http://tnij.org/k7ht i wkleić wynik ? Raportuj

  58. jahu napisał(a):

    Kończę temat. Może natchnie marketingowców z play. Raportuj

  59. jahu napisał(a):

    Ping masz lepszy niż lte i net stacjonarny. A co do prędkości to miałem kiedyś 5,5 Mbps. Raportuj

  60. Artur napisał(a):

    Czyżby błąd w ostatnim zdaniu: "wynikało to z ograniczej systemowych"? Raportuj

  61. Poll napisał(a):

    …a nie wiem , nie znam się. Nie polecają to nie klikam na TAK. Raportuj

  62. Poll napisał(a):

    Dla mnie największe znaczenie ma to że wyniki są powtarzalne. O!. http://www.speedtest.net/result/1234330814.png http://www.speedtest.net/result/1234331508.png Raportuj

  63. Poll napisał(a):

    No, żeby nie było i za wesoło to zdarzają się i takie "gnioty": http://www.speedtest.net/result/1234607944.png Raportuj

  64. jahu napisał(a):

    Niektórzy biorą abo więc przez 2 lata nie pójdą do innej sieci ;) Raportuj

  65. Paweł Tomaszewski napisał(a):

    To wina operatora tego numeru. Chyba z nikim nie mają podpisanej umowy. Z Orange też nie można się dodzwonić. Czyli ogólnie komórkowi są dyskryminowani… Raportuj

  66. klaudiam23 napisał(a):

    witam!!!
    ja osobiście jestem bardzo zadowolona z faktury 'mailowej' z prostego powodu;))
    mój małżonek nie dowie się ile wydzwoniłam hehehehe Raportuj

  67. James napisał(a):

    nareszcie…
    szkoda tylko, ze tak pozno – inne sieci maja opcje wlaczania / wylaczania "e-faktur" od lat…
    tak – od lat… Raportuj

  68. playowy abonent napisał(a):

    Witam Panie Marcinie pewnie nie raz to było mówione ale to co się dzieje w BOK play-a to już zupełne nieporozumienie od prawie tygodnia walczę by włączyć e-fakturę na swoim numerze przez play24 a gdy wysyłam zgłoszenie z błędem na play24 i prośbę o pomoc to mi odpisują takie kwiatki:

    "Komentarz:
    Szanowny Panie,

    W odpowiedzi na Pańskie zgłoszenie informuję, że zgodnie z Regulaminem http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_… e – faktura może być uruchomiona tylko i wyłącznie na podstawie pisemnego wniosku klienta o jej aktywację. Nie ma innej możliwości aktywacji tej usługi.

    Ufam, że udzieliłam odpowiedzi na poruszoną przez Pana kwestię.

    Zachęcam do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie
    darmowego SMS-a (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry
    oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno
    powiedzieć.

    Z poważaniem
    M****a Gó**ka
    konsultant back office ds. obsługi klienta ""

    Przydałoby się do-edukować pracowników, że jednak jest inna możliwość aktywowania tej usługi bo jna innych numerach udało mi się to zrobić… także reasumując dzwonić na BOK nie ma sensu bo i tak nikt kompetentny się nie znajdzie a jeszcze się za to płaci, zgłoszenie przez play24 też nigdy niczym konkretnym nie skutkuje, 2 numery mam od miesiąca a już ilość zgłoszeń na play 24 dobija do 10szt. a na moich pozostałych numerach na firmę w sumie przekroczyło 30ści… Wszystko potrafię zrozumieć z komórkami mam styczność od początków centertela ale z czymś takim jeszcze nigdy się nie spotkałem., ZRÓBCIE COŚ Z BOKIEM bo to co się tam dzieje woła o pomstę do nieba Raportuj

  69. Tadeusz napisał(a):

    Mam identyczną sytuację. Oto kopia mojej korespondencji z Playem przez Play 24:

    "Komentarz: Szanowny Panie,

    dziękuję za zgłoszenie dotyczące e-faktury oraz rozdzielenia kont abonenckich, które otrzymałam 8 kwietnia 2011 roku za pośrednictwem strony internetowej.

    Numer 792… znajduje się obecnie na koncie abonenckim 120… Dla tego konta abonenckiego w tym momencie obowiązuje wysyłka faktur w formie papierowej. E-fakturę można aktywować aktywować w zakładce Finanse w serwisie Play24. Pragnę poinformować, że na konta abonenckie Klientów Biznesowych zostały od pewnego czasu nałożone zabezpieczenia w celu ochrony interesów naszych Klientów. W związku z tym dostęp do niektórych funkcji serwisu Play24, w tym do zakładki Finanse, jest ograniczony. Aby uzyskać pełen dostęp, w tym możliwość dokonywania zmian na koncie abonenckim, proszę wysłać na adres: P4 sp z o.o., skrytka pocztowa 44, 62-056 Komorniki P204 wypełniony wniosek, który można pobrać ze strony:
    http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Upowaznien

    Istotne jest, aby w formularzu podać używany przez przyszłego Administratora numer telefonu w Play. Numer ten musi znajdować się na koncie abonenckim, do którego zarządzania Administrator zostaje upoważniony. Play24 na podstawie tego numeru rozpoznaje Administratora i przydziela mu uprawnienia do zarządzania wszystkimi numerami telefonów znajdujących się na jego koncie abonenckim.

    Po wprowadzeniu do naszej bazy danych informacji z wniosku Administrator uzyska pełen dostęp do funkcjonalności serwisu Play24. Nadal istnieje również możliwość aktywacji e-faktury za pomocą wniosku wysłanego pisemnie na powyższy adres. Wzór tego wniosku można znaleźć na stronie: http://www.playmobile.pl/resources/pdf/efaktura_w….

    W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem firma@pomocplay.pl lub poprzez stronę internetową http://www.24.playmobile.pl.

    Zachęcam do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie darmowego SMS-a (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno powiedzieć.

    Z poważaniem,
    Anna Skrzypek
    konsultant ds. obsługi klienta"

    Dodam tylko, że na drugim koncie, także "biznesowym" e-fakturę aktywowałem bez problemu.
    TW Raportuj

  70. adrianna napisał(a):

    Prosze mi powiedzic dlaczego nie mozna oplacac faktury w salonie??
    Bylo by to o wiele latwiejsze dla osob ktore nie moga poradzic sobie przez internet. Mam na mysli starszych ludzi ktorzy nawet nie posiadaja kont bankowych.Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty