Tako rzecze rzecznik Play

Russian Roulette ;-)

Nie bójcie się nie będziemy w nikogo strzelać.

Dziś przeczytałem na GOLu o koncepcji obniżenia stawek roamingowych pomiedzy Polską a Rosją.  Koledzy z PLUSa zapomnieli wspomnieć, że PLAY również parafował „Memorandum Dotyczące Działań w Zakresie Obniżenia Taryf Międzynarodowego Roamingu Pomiędzy Rzeczpospolitą Polską i Federacją Rosyjską”.

Na spotkaniu byli przedstawiciele polskich operatorów (P4, PLUS, ERA, ORANGE) oraz Ministerstwa Infrastruktury. Z kolei po stronie rosyjskiej oprócz przedstawicieli operatorów MTS, Vimpelcom, MegaFon i Rostelekom, byli również przedstawiciele Ministerstwa Łączności i Masowej Komunikacji Rosji. Według Memorandum, rozmowy dotyczące obniżenia stawek hurtowych powinny odbyć się do końca 2011 roku. Jako punkt wyjściowy do bilateralnych rozmów i negocjacji między polskimi i rosyjskimi operatorami, proponowany jest poziom cen hurtowych zawarty w regulacji roaming międzynarodowego obowiązującego od 2007 roku na terenie Unii Europejskiej.

Oficjalne podpisanie parafowanego Memorandum ma odbyć się w maju, w Moskwie. Trzymajmy kciuki bo jest duża szansa na obniżkę cen. Ceny roamingu muszą się zmienić.

Komentarze

  1. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    Czy to takze będzie działało na obszarze Wspónoty Niepodległych Państw oraz ZBiR (Związku Białorusi i Rosji)? Rosjanie bardzo często najpierw podpisują umowy biratelarne z innym krajem a potem zwiekszają zasieg obowiązywania tych umów o organizacje w których Rosja pełni kluczową rolę. Raportuj

  2. Hotelarz napisał(a):

    LEPIEJ SOBIE SYSTEM BILLINGOWY POPRAWCIE A NIE MI 5 ZŁOCISZY WCIĘŁO I KTO MI JE ZWRÓCI PYTAM SIĘ? WYRZUCAM KARTĘ PLAY DO KOSZA CZAS PRZEJŚĆ DO ORANGE. Raportuj

  3. 453534 napisał(a):

    Marcinie, możecie się dogadać z serwisem liqpay.com w sprawie blokady smsów?
    Ewentualnie wyłączyć ową blokadę całkowicie? Bardziej ona przeszkadza niż pomaga, o czym świadczą takie komentarze: http://blogplay.pl/2010/11/smsy-z-kalendarza-goog

    'Mi nie dochodzą smsy BARDZO WAŻNE z banku holenderskiego ING z kodem do przelewu. przez was moja rodzina pozostaje bez środków do życia.mało tego. przez to musiałem wziąc szyki kredyt dla zony w polsce bo ja jestem zagranicą a ona nie moze dostac przelewu. jednym slowem MASAKRA. '

    Na zgłoszenie, po 3tygodniach dostałem odpowiedź o podaniu godziny występowania problemu itp. ręce opadają…
    https://liqpay.com/?do=pages&p=contacts
    To kontakt do nich.

    Raportuj

  4. qwerty napisał(a):

    Mam nadzieje że roaming na terenie UE spadnie do magicznych 99 groszy :) Raportuj

  5. Kwistas napisał(a):

    Ceny nie muszą się zmienić, wszystko zależy jak posmarują najwięksi operatorzy w europie do kasy zagranicznego rządu, nie łudźmy się operatorzy zwłaszcza ten który przyjmuje abonenta innej zagranicznej sieci mało nie zarabia na tym interesie :) Raportuj

  6. daro napisał(a):

    panie Marcinie mam nadzieje że stawka do UE bedzie bedzie 50 gr min na stacjonarki i na sieci komorkowe na stałe powinna jedna stawka na strefe europejska Raportuj

  7. daro napisał(a):

    widzę że zawsze znajdą się ludzie którym nie odpowiada ja też mam zamiar a liczba użytkowników będzie spadać gdyż jakość nie idzie w parze ceną tzn niska cena kiepska jakość w play ta sieć jest do bani managerowie od cyferek sztucznie ją zawyżają ale nikt nie poda aktualnej liczby prepaidow ktora znalazła się w koszu Raportuj

    • Klient napisał(a):

      Za to w w3 nikt nie poda ile klientom zabrano pieniędzy bo nie zdążyli zużyć konta prepaida nim odcięto im możliwość wykorzystania połączeń wychodzących.
      I żeby nie było, że mam się nie mądrować jak nie jestem w Orange:
      W tym wątku, rzecznik Orange zapytał klientów czego by chcieli: http://www.blog.tp.pl/wojciechjabczynski/entry/na
      zwróćcie uwagę ile postów podnosi kwestię krótkiej ważności prepaida. z którego środki albo po prostu przepadają, albo są wykorzystywane bezsensownie na usługi premium byle cokolwiek z nimi zrobić. Raportuj

  8. daro napisał(a):

    szczerze zamiast Play Sray wole Heyah no to sruu i tam mam zamiar przenieść numer takie nerwy jak człowiek ma z typ opem zrywanie polaczen kiepski zasieg ja się dziwie że rzecznik zgodził się pracować na poczet tak dennego operatora jakim jest play Raportuj

  9. Qper napisał(a):

    Każda obniżka bardzo mnie cieszy :) Raportuj

  10. cbool napisał(a):

    Typowe gadanie klienteli W3. A że nie ma zasięgu, a że mu coś brzeczy, zrywa , a że bok, a że srok. Mi tam nigdy nic nie zerwało, zasięg identyczny jak na plusie. Nigdy połączenia nie zerwało. A do bok nigdy nie dzwonię bo niby po co? Jak wszystko działa. Przez 4 lata jeden problem z dochodzeniem smsów załatwiony przez play24. A idźcie wszyscy do heyah i dajcie się później rżnąć na połączeniach do play po 80groszy. HAHAHAHAHA. Ja korzystam z pakietu 30 za 10 i mam minutę do wszystkich po 10 groszy i darmowe smski po doładowaniu. Raportuj

    • jan kowalski napisał(a):

      i dobrze niech rzną ja nie mam znajomych w play i zapewne nikt z moich sie nie przeniesie ;) Raportuj

    • cbool napisał(a):

      a piszecie że play jest zły bo wasz operator was rypie po 80groszy na połaczeniach do wszystkich, chcecie po prostu zniechęcić ludzi do przechodzenia do play. Bo teraz niewiadomo z jakiej sieci jest nr. Zresztą operatora bardziej proklienckiego i w ogole żadnej firmy nie spotkałem. Jęczymy na blogu że nie ma darmowego numeru i grucha wyskakuje ze swoim sweterkiem i nam daje. Płaczemy że grucha nam zabrał darmowy numer, za tydzień grucha daje stan darmowy, placzemy że drogi internet w play, to grucha daje pakiety w całym kraju 25mb za 3zł , 100 mega za 7zł , 200mega za 9zł. Wymieniają nam 30zał na 100zł , 10 na 30 , 5 na 10. Dają nam zbieraj minutki. Możecie przechodzić nawet do samych swoich jak dla mnie. Play jest jedynym operatorem w którym nie patrzysz czy twoi znajomi są w plusie, minusie, pomarańczy czy hujahu. Piszesz i dzwoniesz bez obawy o koszty. A mi się chce śmiać z was krzykarczy z w3:):) Raportuj

    • Klient napisał(a):

      Dokładnie, mnie już też irytuje jak marketingowcy z W3 rozpisują się na forach i opowiadają o fatalnej jakości usług, zrywaniu połączeń i 7 plagach egipskich w Play.
      Przez tego typu posty sam ie przestraszyłem i przed przejściem do Play kilka miesięcy testowałem Fresh na starym telefonie aż ze zdziwieniem odkryłem, że to normalna siec, tylko tania.

      Ps. Fakt, BOK jest straszny, ale w każdej sieci jest podobnie. Raportuj

  11. Klient napisał(a):

    Szerokiej drogi do Orange i miłego używania.

    Natomiast platforma mogłaby faktycznie funkcjonować lepiej.
    Okres rozliczeniowy 20. – informacja o fakturze w Play 24 pojawia się dopiero dziś a i tak nie można jej przejrzeć bo jest "przetwarzana".
    Raportuj

  12. Hotelarz napisał(a):

    Jeszcze kur.wa taki głupi jak Ty jesteś to nie jestem jeszcze więc nie podważaj moich słów dziecino. Raportuj

  13. daro napisał(a):

    Szczerze byłem w Heyah i tam żadnych problemów zasięgiem nie ma obsługa klienta w porządku dlatego panie rzeczniku nie lepiej pomyśleć nad zmianą partnera roamingowego na PTC gdyż Polkomtel wcale nie jest taki rewelacyjny,jest często zapchany,gorzej jest w miejszych miejscowościach … moim zdaniem jak play chce zatrzymac dotychczasowych klientow musi cos zrobić mam nadzieje ze rzecznik sieci p4 sie ze mną zgodzi bo innaczej ludzie z playa bede odchodzic Raportuj

    • mkkot napisał(a):

      A czy przypadkiem ta obsługa klienta w heyah nie kosztuje 1,5zł/min połączenia? (z pamięci piszę, ale za minutę). W ogóle byłem na ich stronie może ze 4 razy i jakoś dziwnie się złożyło, że 2 razy strona główna nie działała :P Raportuj

  14. sekator napisał(a):

    Raz miałem sytuację w Erze, że z poprzedniego miesiąca przeszło mi 40 zł. Mając tyle do wykorzystania, pod koniec okresu rozliczeniowego postanowiłem wykorzystać bieżącą kwotę + 40 zł. Era mi wtedy wycięła taki numer, że te rozmowy rozliczyli z datą tydzień później czyli na kolejny miesiąc, a dalej już ta kwota nie przechodziła. Oszukali mnie więc po skończeniu umowy przeszedłem do Play i jestem teraz zadowolony. Raportuj

  15. Maniek napisał(a):

    Bo rozmowy rzeczywiście w Play są często kiepskie. Druga strona nie słyszy po pewnym czasie trwania rozmowy i trzeba ją przerywać i wznawiać. Szczególnie nieciekawie to wygląda jak ktoś z innej sieci natrafia na te problemy. 100% pewności, że do Play nie przejdzie. Kody też nie zawsze działają, chociaż tu się poprawiło. To są fakty. Niestety. Raportuj

    • klient napisał(a):

      Jak dotąd nigdy się nie spotkałem z zakłóceniami rozmowy, które wymusiłyby jej przerwanie.
      Owszem, zdarza się, że podczas z rozmowy z kimś z TP jest pogłos, nieraz silny, ale mało kto dzwoni z TP do Play. Raportuj

  16. Maniek napisał(a):

    Tu masz pewność, że nic nie przejdzie na następny miesiąc. Raportuj

  17. Julia napisał(a):

    Drodzy blogowicze czy ktos do was dzwonil z play-a w temacie opisu usługi mecz w play z poczatku kwietnia była taka akcja. Raportuj

    • Qper napisał(a):

      Co czytam komentarze to widzę ciebie z tym samym tekstem.
      Daj sobie spokój. Pisz do organizatora, a nie zaśmiecaj wszystkich komentarzy. Raportuj

  18. Marek napisał(a):

    Mam pytanie dlaczego Play naciaga swoje mapy zasiegu? Nowych inwestycji praktycznie nie poczyniono, jedyne operacje jakie wykonał Play to rozszerzył obecnie istniejace stacje bazowe do UMTS900 i chwali sie ze ma pseudo najwieksza siec HSPA+ tylko zastanawiajacy jest zasieg z mapy 20km od nadajnika wg.mapy jest w rzeczywistosci niema.. Dlaczego nikt nie sprawdza fizycznie czy w danej miejscowosci zasieg rzeczywiscie jest tylko maluje na mapie zeby wprowadzic w bład zeby na koniec kwietnia zwołac konferencje w jakiejs stodole i pokazac pseudo wielką mape obiecanego do konca kwietnia wirtualnego zasiegu.. Raportuj

  19. Qper napisał(a):

    Daruj sobie, albo napisz o co chodzi dokładnie albo się powstrzymaj od pisania takich komentarzy. Raportuj

    • Hotelarz napisał(a):

      Dziecko nie ucz ojca dzieci robić a domagać się sprawiedliwości mogę bo jest wolność słowa żyjemy w kraju demokratycznym. Raportuj

      • Qper napisał(a):

        Domagać się to możesz pisząc reklamację.
        A tutaj zwyczajnie chrzanisz. Nie podajesz faktów itp. tylko upuszczasz sobie dziecięcych nerwów.

        Dzieckiem już od kilkunastu lat nie jest – tak na marginesie. Raportuj

  20. pemose napisał(a):

    Odnośnie romingu, powinno być taniej do wszystkich w UE !!!!

    A teraz cos a All Inclusiwe internet we Fresh ! Niestety zmieniłem taryfe gdyż ten nielimitowany internet wcala nie jest taki nielimitowany ! Po wykorzystaniu 300mb nastąpił koniec połączenń z internetem ! Nie jest sie wstanie ani połączy z android marketem ani znaleść coś w wyszukiwarce google ! Internet praktycznie niedziała wyskakuje info. brak połączenia ! Do tego wszytskiego te 300mb działa tylko z nadajnika play a wszyscy wiemy jak Play ma zasięg ! Wiec niestety z dniem dzisiejszym rezygnuje z tej internetowej taryfy, gdyz wole mieć jednak dobry zasięg z nadajników plusa i sms do wszystkich ! Bardzo sie zawiodłem gdyż myślałem ze cos bede wstanie otwrzyć nawet po odczekaniu dłuższej chwili. Niestety nieda się ! Niepolecem ! Raportuj

  21. pemose napisał(a):

    I jeszcze jedno w sprawie romingu ww. kto dzwoni do rosji ??? Chyba jakis znikomy procent ! Tam gdzie Polaków jest więcej jakoś nikt niechce obnizac cen za połączenia ! Raportuj

  22. Pecet86 napisał(a):

    Drodzy Panowie i Panie, może nie jestem jakimś znawcą i nie mam olbrzymiego doświadczenia w korzystaniu z sieci komórkowych jak większość z Was z tego co piszecie, ale wiem ze nie ma idealnego operatora który spełni wszystkie potrzeby i zachcianki, wiem za to po testowaniu Orange, Ery i Playa, że to właśnie tutaj otrzymuje najwięcej za najmniej i żadne dzwonienie na biuro obsługi mi nie grozi, bo przed wprowadzeniem danego pakietu, usługi zawsze przeczytam regulamin w którym jest zapis co dzięki niemu zyskuje a co tracę, mam jasną sytuację a w pozostałych opach był nawet problem ze znalezieniem regulaminu. Wiem, że większość z Was potrzebuje wszystko natychmiast i z zawrotną prędkością, ale przypominam sobie jak wyglądała współpraca np z Erą gdzie pokazali mi w salonie zasięg EDGE na mapie i powiedzieli, że internet będzie dziko szalał po pokoju, jak się okazało modem ledwo łączyłem się z internetem a reklamacje nie przynosiły żadnych skutków, za tą przyjemność nie zapłaciłem 9 zl i nie oddałem wszystkiego opowi ale przez dwa lata płaciłem ponad 50 zł za usługę która mogłem wykorzystać dwa razy w miesiącu. Wiem, że u każdego w miarę jedzenia rośnie apetyt i teraz wszyscy chcieliby wszystko za darmo i bez żadnych przeszkód, ale to jest życie a nie kolorowanka i każdej firmie zdarza się poślizg bądź chwila przerwy w działaniu. My, drodzy użytkownicy powinniśmy zmienić nastawienie, dają to korzystaj, nie możesz korzystać z powodu problemów z zasięgiem (z którym po 9 miesiącach jeszcze się nie spotkałem) zmień sieć na inną, masz wolną rękę! Pozdrawiam ludzi którzy sprawdzą, przeczytają, przetestują zanim skorzystają, zamiast później wylewać żółć na opa który naprawdę daje radę. Raportuj

  23. grigor napisał(a):

    no to uciekaj, nie musisz informować. Raportuj

  24. daro napisał(a):

    Nie lepiej było by przenieść numer do innej sieci, nie licz na rzecznika że on Ci pomoże więc jeśli nie otrzymasz odpowiedzi zastanow sie na przeniesieniem numeru do Ery Plusa badz Orange albo Heyah,wiesz nie wszystkie sieci nam odpowiadaja wcale play nie jest taki rewelacyjny Raportuj

  25. Qper napisał(a):

    Wszyscy uczcimy to minutą ciszy… Raportuj

  26. […] Taryf Międzynarodowego Roamingu Pomiędzy Rzeczpospolitą Polską i Federacją Rosyjską?.Jak informuje rzecznik P4, na spotkaniu byli przedstawiciele polskich operatorów (P4, Polkomtel, PTC i ORANGE) oraz […]Raportuj

  27. @virrus_pl napisał(a):

    Drogi Marcinie, kiedy Kasia Meller będzie już rzecznikiem P4, wtedy będzie pisać, że to Wy przystąpiliście do takiego porozumienia. Jak na razie to jednak leży w zasięgu Twoich kompetencji i obowiązków :-) Raportuj

  28. ILE MOZNA CZEKAC napisał(a):

    Gdzie jest obiecana na kwiecień BADA 1.2??? Badowy operator? Chyba Badziewny! Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty