Unboxing Samsung Galaxy Ace

Udostępnij

Wideo tego typu cieszą się bardzo dużym powodzeniem wśród użytkowników dlatego mamy dla Was porcję trzech nowości telefonicznych. Na pierwszy ogień Samsung Galaxy Ace.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=nCjgNlzRDDk[/youtube]

Zobacz więcej

50 KOMENTARZE

  1. Witam, mam ten fonik, szczególnie dużo przebywam w zasięgu wifi. Mogę gadać na GG i odbierać pocztę, gierki fajne, programy barrrrdzo! Po przesiadce z Symbiana duże pozytywne zaskoczenie, jakość telefonu zupełnie dobra. Dla mojego użytku super, syna też… Zobaczymy cenę Experia Play, może wymienię. Cena Ace na przedłużenie umowy znośna. Czy warto kupować do niego folię na wyświetlacz?

    • mi się folia nie przydaje całkowicie – może i zabezpiecza ekran, ale za to mam takie uczucie chropowatości tego ekranu i nie jest to przyjemne…

      warto zainwestować w futerał – choćby w "skarpetkę" – może ochronić przed ryskami, otarciami i innymi ;)

    • Wyświetlacz Samsunga Galaxy Ace jest chroniony przez Gorilla Glass, dzięki czemu jest on o wiele bardziej odporny na zarysowania niż pozostałe typy ekranów. Jest to ten sam materiał, który został wykorzystany w Galaxy S.

    • Chciałeś powiedzieć chyba "dla początkujących graczy", bo jakoś nie bardzo potrafię znaleźć funkcji, której może mu brakować w porównaniu nawet z SGS czy HD2 (z punktu widzenia dorosłego użytkownika). Poza gorszą jakością nagrań video i brakiem tv-out, Ace jest w pełni funkcjonalnym sprzętem.

  2. I co wnosi taki unboxing ?! Jeśli już kręcicie jakieś filmiki to niech pójdą one drogą testu/prezentacji/pokazu a nie po prostu pokazania co jest w zestawie.
    W Plusie już takie filmiki robią.

  3. ja zrobiłbym inaczej: napisz jaki telefon chciałbyś przetestować i dlaczego, w przypadku wygranej to ty nakrecisz swój test danego telefonu i zostanie to opublikowane na blogu.

  4. A to mnie ten film zmartwił! Dostałem z Playa nowy Galaxy Ace w piątek, ale ja nie miałem drugiej, tej białej klapki! A jak zamawiałem, to pytałem się, czy są białe i powiedziano mi, że nie! Czuję się oszukany. :(

    Panie Marcinie, czy można u was dostać taką białą klapkę?

  5. Tak, słuchawek w zestawie brak i o tym wiedziałem i się z tym godziłem. Jednak brak białej klapki, a taką w zestawie pokazano na filmiku, jest irytujący. :(

    • Zapewne wtedy, jak będzie w sprzedaży. Chyba, że chcesz podpisać umowę z telefonem w przedsprzedaży ;)

  6. Nie rozumiem idei tego całego Analboxing, ponieważ nic z tego nie wynika, bieda aż myszy piszczą.
    Nie ma to jak normalny test oraz opinie użytkowników.

  7. Czy to prawda, ze od dzis w Salonach Play przy podpisywaniu umowy do telefonu z Androidem, Play wprowadza nowa klauzle zwana "umowa malzenska", takie Playowo rozumianie "i obiecuje, ze nie opuszcze cie przez dwa lata", ktora bedzie brzmiala "i obiecuje, od razu mozesz zapomniec o jakiejkolwiek aktualizacji Androida, juz ja , twoj partner(Play) o to zadbam i bede cie ostentacyjnie lekcewazyc"?

  8. "Kup Samsunga a obiecuje ci, ze zostawie cie na lodzie jak tylko otworzysz pudelko". Obiecuje, ze przy najblizszej okazji zastosuje to samo, bo jak w zyciu bywa wszystko dziala w obie strony. Do zobaczenia przy koncu umowy.

      • No chodzi mi o to że przykładowo Samsung Wave kupiony w Play ma obrandowany soft i na aktualizacje trzeba czekać kilka miesięcy dłużej a nie widzę żadnych korzyści z brandowania softu. Więc po co?

        • A takie pytanie (zupełnie poważne):
          Czy w podpisywanej umowie (lub gdziekolwiek w gwarancji – o ile takowa jako papierek istnieje) jest napisane, że nie można zmieniać oprogramowania telefonu na fabryczne?

          • Przy każdym sprzęcie elektronicznym w gwarancji jest napisane, że ingerencja hardware i software jest podstawą do odrzucenia gwarancji. Oczywiście poza aktualizacjami producenta..

            • A jak wrzucam niebrandowany soft Samsunga, to czyj on niby jest jak nie producenta? O ile mi wiadomo, Play nie jest producentem telefonów. ;]
              Czy można np zgłosić się do Samsunga w celu wgrania oryginalnego softu? Jako powód podam: oprogramowanie operatora nie działa wystarczająco płynnie i nie ma aktualizacji do wersji 2.3.

              • Przeczytaj dokładnie warunki gwarancji jakiegokolwiek telefonu.

                Owszem – wrzucasz oprogramowanie producenta, niemodyfikowane ale sam fakt, że to robisz w sposób nieautoryzowany (niezalecany przez producenta) jest ingerencją w oprogramowanie i jako takie stanowi podstawę do odrzucenia gwarancji.

                Nadrzędnym celem modyfikacji oprogramowania jest dostosowanie danego modelu telefonu (i jego softu) do konkretnego operatora. Wierz mi lub nie ale mimo tych samych standardów występują niewielkie różnice między sieciami. Operator modyfikując oprogramowanie dba o to, żeby konkretny model telefonu i jego soft najlepiej współpracowały z jego siecią.

                • "Wierz mi lub nie" – oczywiscie, ze nie wierze. Moze gdybym uzywal brandowanych telefonow z jedna karta to bym uwierzyl. A teraz niech mi Pan wierzy lub nie, ale moje doswiadczenie mowi, ze to bzdura lub zwykla wymowka. Poniewaz lubi Pan obiecywac testy w ramach roamingu krajowego i wszelkie cuda, prosze podac na jaki adres wyslac Panu starter TakTaka, Simplusa oraz Orange, Pan go wsadzi po kolei na tydzien do jakiegokolwiek brandowanego przez Was Samsunga z Androidem i po 3 tygodniach podzieli sie uwagami na Blogu, czy przyjmuje Pan publiczny zaklada, ze opowiada Pan bajki?

                    • Dzwoniłem do Samsung Polska. Wgrywają za darmo w ramach gwarancji, ale… po uzyskaniu pisemnej zgody operatora. Czyli piszesz pismo do Play z prośbą o zezwolenie na niebrandowany soft. Gdy Play się na to zgodzi, to z takim papierkiem idziesz do oddziału Samsunga i wgrywają za darmo bez problemu.

  9. Doskonale powiedziane Jakub. Jaki sens może mieć maczanie brudnych brandowanych palców w telefonie który nie ma simlocka i z chwilą zakupu, a chyba każdy telefon jest po to by kupił go klient, staje się jego, czyli klienta własnością. Może go sprzedać, oddać, wrzucić do ubikacji, zmielić w blenderze, wysłać balonem w kosmos, może wszystko, tylko nie może zrezygnować z głupkowatych brandowanych wstawek, bo JEGO WŁASNOŚĆ jest nim uszczęśliwiona na siłę, na dodatek w telefonie z najwyższej półki który sumiennie spłaca w niemałym abonamencie, nie może się doczekać aktualizacji która mu się najzwyczajniej należy. Przecież Play, Plus czy inna Era, nie chcę telefonu z powrotem, nawet jeśli zerwie się z nimi umowę wcześniej, interesują ich tylko pieniądze, albo z sumarycznego zobowiązania w okresie trwania umowy lub z kary umownej. Rzeczniku, gdzie tu logika? Proszę o aktualizację do MOJEGO telefonu i nie życzę sobie byście w tym pośredniczyli i mi to utrudniali, skoro niebrandowane telefony od producenta dostają aktualizację kiedy tylko się ona pojawi. Po prostu jesteście malutką siecią którą Samsung, mówiąc kolokwialnie – OLEWA – albo jesteście kompletnymi nieudacznikami, skoro do tej pory nie udaje Wam się dopomnieć o aktualizację. DOŚĆ TEGO!

    • Nie rozumiem sensu grzebania w sofcie. Nie mam nic przeciwko wrzuceniu dzwonka, tapety czy całego motywu Play na telefon, ale po co babrać się w sofcie dla bootscreena i jednej ikonki w menu?
      Gdyby Play zrezygnował z takich zabaw, to oszczędził by trochę monet, a klienci nie zawracali by im tyłka pytaniami o aktualizację softu. Wilk syty i owca cała…

  10. Nie, no nie mogę, oglądnąłem to wideo i oczywiście kluczowym punktem prezentacji jest debilna fioletowa tapeta, a pewnie gdyby na filmie było włączanie minąłbym nam też fioletowy glut… Może jeszcze w podzięce, że zechcieliście mi sprzedać telefon mam 5 razy dziennie bić pokłony w kierunku Taśmowej? A na zasadzie wzajemności, wy 5 razy dziennie bić pokłony za to, że ja chcę wam (jeszcze) płacić? Ręce mi opadają na taką politykę. Jak Wam banki sfinansowały start P4 (i pewnie do tej pory finansują) to kazali wam wymalować krzesła w barwach banku i zawiesić na ścianach tabliczki dziękczynne (jakby było za co dziękować), czy po prostu jest to deal, dostaliście i spłacacie, więc jak równy z równym? No bądźmy poważni!

  11. Ponieważ nie wywiązujecie się należycie ze swoich obowiązków wobec klientów, oznajmiam, że na zasadzie wzajemności, przestaję Wam płacić rachunki w terminie. Poczekacie sobie, tak jak i my czekamy.

      • Nic takiego się nie wydarzy. Masz kredyt zaufania w postaci 1000 PLN, co widać nawet na głównej stronie po zalogowaniu do Play24. Zdarzyło mi się płacić tydzień po terminie i tylko powiadomienie było.

        • błąd. wspomniany tysiąc to limit kredytowy – czyli łączna należność za usługi w danym okresie rozliczeniowym. Jeśli przekroczysz – operator ma prawo do zablokowania (czasem to zbawienie dla klienta, który nie kontroluje np. transmisji danych) lub też do wezwania do wpłaty kaucji. Oba przypadki opisane w regulaminie.

          Jeśli chodzi o sam proces ponagleniowy, to ten tydzień spóźnienia.. nie ma zupełnie znaczenia. Do pewnego momentu wszystko ogranicza się tylko do sms i telefonów z przypomnieniem.

  12. Panie Rzeczniku, prosze nie spamować bloga tymi bezwartościowymi unboxingami. Jak ktoś potrzebuje, znajdzie na YT sam nakręcone przez kogoś ze zbyt dużą ilością wolnego czasu. Na Blogu chciałbym widzieć wartościowe informacje dotyczące Play, nie taką dziecinadę…

  13. Wszystko Fajnie , ale gdy dostałem ten telefon , nie było w pudełku zestawu słuchawkowego i białej obudowy :/ do tej pory nie posiadam tych rzeczy…

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości