Tako rzecze rzecznik Play

marcin.gruszka@play.pl

Po cichu w środku nocy, na szczęście bez żadnych wpadek, zmigrowaliśmy stronę główną na PLAY.PL  Uprościły się również nasze adresy mailowe. Z tej okazji przygotowaliśmy małą niespodziankę, ale o tym napiszę za kilka dni ;-)

Jak Wam się podoba efect fade in na stronie głównej z Galaxy Ace?

Komentarze

  1. sadfasfdasfd napisał(a):

    WOW! Raportuj

  2. sadfasfdasfd napisał(a):

    Ale zamiast efektów fade oczekiwałabym więcej słuchania tego, co mówią klienci i nie kazania im narzekać i czekać na idiotycznie proste do naprawienia rzeczy w nieskończoność. Raportuj

    • orion napisał(a):

      święto słowa
      to tak jak z tą ofertą że po roku od umowy można telefon wymienić a później się okazuje że 9 miesięcy przed końcem umowy ;) Raportuj

  3. maciek napisał(a):

    wreszcie
    era
    orange
    plus
    i……..
    play.pl Raportuj

  4. @JarekMk napisał(a):

    Reszta serwisów – jak np. 24 też polecą pod nowy adres? Raportuj

  5. maciek napisał(a):

    ale sklep jest na starym adresie a czemu?? Raportuj

  6. nexus6 napisał(a):

    ujdzie :) Raportuj

  7. odchodzi4 napisał(a):

    a kiedy zmiana nazwy BOK na KOK czyi kompetentna obsługa klienta. wiekszosc na ta zmiane czeka i doczekac sie nie moze Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      A co takiego negatywnego Cię tym razem spotkało? Może pomogę.Raportuj

      • pawel napisał(a):

        o, a ja się zastanawiam kto to wymyślił, że nie można w eshopie zmigrować fresha do abonamentu. Bo za każdym razem jak rozmawiam z BOK to konsultant na pytanie "czemu tak jest?" odpowiada "bo ktoś tak wymyślił i tak jest. Genialna odpowiedź. Może rzecznik play mi odpowie. Raportuj

        • Farba101 napisał(a):

          Tak samo, że nie można przejść odrazu na mixture po końcu abonamentu tylko tzreba przejść a fresza i dopiero mixtura. Raportuj

      • odchodzi4 napisał(a):

        Robicie klientów w balona.
        Czy tak wszystkich oszukujecie jak pracownik BOK próbował perfidnie mnie oszukać.
        Za takie coś powinna być dyscyplinarka.
        W ogóle nawet nie miał prawa wykonać tej czynności ze względu na ustawę o ochronie danych osobowych.A swoją drogą to ładnie przestrzegacie prawo

        Raportuj

        • gość napisał(a):

          ja również nie jestem w 100% zadowolony z BOKu. zamawiałem usługę PlayONline z aktywacją za 9 PLN, a dostałem fakturę z aktywacją za 39 PLN. WTF??? Raportuj

        • play4you1 napisał(a):

          Jeśli przedstawisz sprawę to możemy ją wyjaśnić. Rozmowy są nagrywane, także możem odsłuchać i sprawdzić czy konsultant popełnił błąd. Raportuj

      • gość napisał(a):

        zamawiałem usługę PlayONline z aktywacją za 9 PLN, a dostałem fakturę z aktywacją za 39 PLN.

        zgłoszenie zarejestrowałem na Play24, od 2 dni zero reakcji.

        o co chodzi? Raportuj

    • Przemo napisał(a):

      Ja akurat jestem zadowolony z działania BOK. Ewidentnie coś się zmieniło. Już nie ma regułek typu kopiuj, wklej, wyślij, tylko rzetelna pomoc i podpis konsultanta. Tak jest przynajmniej w Play24. Raportuj

      • davidcie napisał(a):

        Popieram. Zgłosiłem kilkanaście problemów w Play24 i na KAŻDY otrzymałem rzeczową, konkretną odpowiedź człowieka po drugiej stronie. Wystarczy trochę dobrej woli by dobrze opisać – z wiarą, że obu stonom zależy na jak najszybszym rozwiązaniu. Raportuj

      • Qper napisał(a):

        Nie zgodzę się z Tobą, dodstałem odpowiedź z boku gdzie na początku Pani dziękuję za złożenie zgłoszenia poprzez punkt obsługi…

        Szkoda tylko, że zgłoszenie było przez www.

        Reszta dokładnie kopiuj, wklej. Standardowe regułki typu dokładnie zapoznałem, przeanalizowałem sytuacje itp. Czasem zapominają zmienia płeć w odpowiedzi i Piszą Pan a potem Pani.

        Nazwiska się powtarzają tych konsultantów więc coś w tym jest. Zdarzają się normalne osoby ale jak na lekarstwo. Raportuj

    • Tomek napisał(a):

      A play24 znowu nie działa – od ponad 2 godzin widzę napis "Serwis niedostępny. Zapraszamy za 30 minut". To ile, do cholery, w Playmobile trwa 30 minut??? Nie dostałem faktury papierowej ani SMS'a z kwotą faktury.To jak mam zapłacić, jeśli pojutrze wylatuję do USA? Raportuj

  8. krzysiek_kili napisał(a):

    Efekt miły dla oka – ale zabiera czas, w którym można już kliknąć na "oferta" czy inne ważne zakładki…
    Chyba nie wprowadziliście jeszcze wszystkich telefonów do konfiguratora ;) (jeśli tak to można nazwać) Raportuj

  9. DragonFire2 napisał(a):

    ..a dzisiaj się zastanawiałem od jak dawna jest adres play.pl :D
    a co do efektu miły – aczkolwiek pomyślałem że to internet mi zwolnił Raportuj

  10. D@niel napisał(a):

    "Z tej okazji przygotowaliśmy małą niespodziankę, ale o tym napiszę za kilka dni ;-)"
    Bonusowe doładowanie na konto każdego użytkownika pre-paid…? ;-D Raportuj

  11. @JarekMk napisał(a):

    Może by tak przenieść bloga na adres blog.play.pl? Raportuj

  12. Seth napisał(a):

    Efekt może i nieźle wygląda, ale wkurza, bo każe czekać. Jestem na nie. Raportuj

  13. jan kowalski napisał(a):

    Pozostały limit USSD-Problem operatora – brak możliwości sprawdzenia… Status:
    Połączony
    Operator:
    Play
    Tryb pracy:
    UMTS
    Siła sygnału:
    32%

    Ukryj informacje dodatkowe

    Urządzenie:
    huawei E173
    MCC MNC:
    260 06
    LAC:
    12 (18)
    CID:
    EED9 (61145)
    CSQ:
    10
    RSSI:
    -93 dBm
    Profil UMTS QoS:
    1024 kbps DOWN | 384 kbps UP

    ale goooowno- Problem operatora – brak możliwości sprawdzenia… nie dosc ze dziala jak kupa to i nawet stanu sprawdzic kodem nie idzie Raportuj

  14. esprimo napisał(a):

    galaxy ace jest świetny :))) Raportuj

  15. odchodzi4 napisał(a):

    Z tej okazji przygotowaliśmy małą niespodziankę, ale o tym napiszę za kilka dni ;-) ja wiem jak to bedzie niespodzianka po prostu rzecznik z nowego adresu już nie będzie odpowiadał na wasze maile.
    Ze starego robił to rzadko a z nowego nie odpisze ani razu. hehe Raportuj

  16. Dejmian napisał(a):

    Bardzo mi sie nie podoba ten efekt, niepotrzebna zacinka i zamulanie kompa. Zamiast utrudniać przeglądanie stron, powinniście ją ułatwić a nie dodawać zbędne i męczące fajerwerki graficzne. Raportuj

    • divhashmorex napisał(a):

      No, widzisz do czego ten świat zmierza ;)
      Spójrz na np. plus.pl. Niedługo wszystkie strony będą przeładowane zbędnymi bajerami graficznymi (w tym flashem).. Niestety w tej kwestii "dziś zmienia się" tylko na gorsze. Raportuj

  17. ssn napisał(a):

    wszystko pięknie ładnie ale jak nie było darmowej bramki SMS tak jej nigdy nie będzie chyba, a to jedyne co mnie w Playu wkurza bo muszę nosić druga kartę…
    Raportuj

    • ssn napisał(a):

      a strona w porządku jedynie nie podoba mi sie sposób przeglądania telefonów, po jednym w rzędzie i max 20 na stronę jest trochę jak dla mnie meczące.
      Raportuj

  18. .wu napisał(a):

    – play24 wciaz pod starym adresem
    – a efekt 'fade in' jest cokolwiek wk^irytujacy… przeciez zwariowac mozna wchodzac na 'jedynke'?! co za **** to wymyslil? moze w ogole dajcie timeout na 10minut po wejsciu na strone zeby bylo jeszcze przyjemniej?! Raportuj

  19. skarbiec napisał(a):

    bardzo ładne intro z ace w roli głównej Raportuj

  20. jahu napisał(a):

    Marcin ale play24 dalej jest na playmobile e-shop również. Będziecie to zmieniać czy już zostawicie. Powiedz co z mailami które poszły na playmobile masz do nich dostęp ? Raportuj

    • Pawel napisał(a):

      Jeśli informatycy robiący migrację znają się choć trochę na swym fachu, to email z playmobile jeszcze długo będzie przekierowywany na nowy adres ;). Raportuj

  21. sywagrz napisał(a):

    spoko,panie dyndal antenowy ,panie cezar,,,nie przeginaj pan,,ma pan problema to mw o co ci gra,, Raportuj

  22. Rumcajs napisał(a):

    Marcin, przyznaj się :) Ściągaliście z http://www.apple.com/pl/ ? ;D Raportuj

  23. @widex32 napisał(a):

    Mówią, że zmiany są dobre. Zobaczymy. Pozdrawiam. Raportuj

  24. Wojciech napisał(a):

    wolałbym efekt fade in z Galaxy SII a nie Ace… Raportuj

    • sadfasfdasfd napisał(a):

      Telefon na pewno będzie, tylko ostatnie zmiany polityki cenowej raczej sugerują, że zwyczajnie się nie będzie opłacało go kupić przez opa. Raportuj

  25. Dezyderiusz napisał(a):

    no ale bajer zmienił się adres strony to i adres e-mail zmieniono fiu fiu
    a efekt fade in po prostu rewelacja taki innowatorski jak wszystko w PLAY
    Szkoda wielka, że nie zrobiono efektu na samsungu galaxy s2 i9100, ale cóż…
    Tyle nowości, że jest się czym chwalić – szczególnie dobre są aktualne cenniki telefonów.

    BTW prawdziwą innowacją była by jakaś fajna nowa usługa dla mniejszości seksualnych
    PLAY4GAY – jakieś rabaty itp… może warto się zastanowić? Raportuj

    • Karlos20 napisał(a):

      Ciekawa propozycja – ja w swojej sieci takie coś bym wprowadził :) i zarobiłaby sieć jeszcze więcej Raportuj

    • Idę po bułki napisał(a):

      Play musiałoby się pospieszyć z tą usługą, ponieważ wkrótce Era zostanie przefarbowana na T-mobile w kolorze magenta, co jest innym określeniem określeniem odcienia znanego też pod nazwą "pedalski róż" i jest bardziej culowy niż jakiś tam fiolet w białe paski. Raportuj

    • divhashmorex napisał(a):

      Play4gay… rozwaliłeś mnie tym ;-) Raportuj

  26. Qper napisał(a):

    Marcinie, efekt fajny, lepszy niż na stronie PLUSA ;) ale mimo wszystko powróciłbym do poprzedniego stanu. Strona szybciej się wczytuje i nie trzeb czekać aż efekty przeminie. Raportuj

  27. cbool@wp.pl napisał(a):

    na stronie głównej powinny być bespośrednie przyciski do ofert mix, karta, abonament , internet itp. , a nie tak jak teraz dopiero po kliknięciu w przycisk oferta. Zmieńcie to bo mało intuicyjne. Raportuj

    • Farba101 napisał(a):

      Zgadzam się. Powinny być bardziej wyodrębnione i wyeksponowane. No chyba, że na tym ma to polegać, że szukając tego co chcesz przepatrzysz całą ofertę:) Raportuj

  28. GARO napisał(a):

    marcin.gruszka@play.pl pytanie do Ciebie:
    KIEDY I ZA ILE BEDZIE W PLAY HTC SENSATION?????????? Raportuj

  29. Igor napisał(a):

    "Z tej okazji przygotowaliśmy małą niespodziankę"
    Ciekawe co to będzie ??????????????? Raportuj

  30. issa napisał(a):

    Może poczta w domenie play.pl zintegrowana z 24.playmobile.pl z powiadamianiem smsowym, zawsze byłaby to jakaś forma przywiązania klienta do numeru i użyteczna usługa, choć w dobie profesjonalnych skrzynek typu Gmail nie wiem czy miałoby to sens ( niszowość eranetu, plusnetu).
    A to sms z przed chwili "TelePlay – informujemy, że usługa TelePlay będzie niedostępna od 16 maja. W czerwcu powiadomimy Cię o starcie nowej, ciekawszej i lepszej wersji tele.playmobile.pl" Raportuj

  31. skarbiec napisał(a):

    a na blogu adresy email nie poprawione Raportuj

  32. qqq napisał(a):

    Efekt fade zmula kompa całkowicie… mam nadzieje, że to czasowa zmiana. Raportuj

  33. Jan napisał(a):

    Niespodzianka – Googlowa poczta dla klientów w domenie play.pl z możliwością wyboru loginu. Zgadłem? Takie coś od dawana oferuje Neti (w.pl z.pl itd.), a skoro Rzecznik pisał o mejlach, odpowiedź jest oczywista. Co wygrałem? Raportuj

    • Jan napisał(a):

      Dodam, że jakbym to wprowadzał to skopiowałbym rozwiązania kiedyś (nadal?) obecne w plusnet, czyli SMS o nadchodzącej wiadomości itd. W sumie mogę się mylić, ale domena+adres rzecznika (mam nadzieję, że stary też działą i jest przekierowanie)+ niespodzianka = to co napisałem, chyba, że coś zupełnie od czapy, typu w końcu aktualizacja mapki zasięgu, bo to jest komedia, żeby ostatnia informacja o nowych miejscowościach była z grudnia… Chyba, że tak faktycznie jest (w co trudno uwierzyć). Raportuj

    • Color napisał(a):

      ta.. i wtedy nie odroznisz, czy pisze do Ciebie pracownik play czy nie.. tzn Ty moze odroznisz ale inni, mniej zorientowani nie. To potencjalne pole do naduzyc. Raportuj

    • tomek_k napisał(a):

      Oj, fajnie by było, ale trochę to by za piękne było xD Raportuj

  34. Robert napisał(a):

    Może sipa wprowadzą? Byłoby idealnie. Raportuj

    • Jan napisał(a):

      Niech wprowadzą cokolwiek, co mogłoby być obsługiwane przez zewnętrzą aplikację – mniejsze wymagania odnośnie uploadu i jego jakości… Raportuj

  35. Qper napisał(a):

    Działa do 15.05.2011 Raportuj

  36. harlock napisał(a):

    Wreszcie normalna domena. Krótka i zwięzła ;]Raportuj

  37. Kuba napisał(a):

    Bada ? >:(
    Raportuj

  38. f42 napisał(a):

    gratuluje kolejnej migracji i pozdrawiam firmowy dns 89.108.195.20 który nie widzi play.pl z sieci play. :D Raportuj

  39. Julia napisał(a):

    Już dziś wiadomo co to za niespodzianka a mianowicie nie można sie zalogować przez opere mini w telefonie do play24 ma ktoś taki problem ktoś z blogowiczów i ciekawe czy ktoś się tym zajmnie czy znowu będę musiała pisać o tym codziennie przez 3 tygodnie.;-) Raportuj

  40. Ile można czekać napisał(a):

    Będę nudny… Co z BADĄ? Raportuj

  41. Bandyto3xx napisał(a):

    Informujemy, że usługa TelePlay Beta będzie niedostępna od 16maja. W czerwcu powiadomimy Cie o starcie, nowszej, ciekawszej i lepszej wersji.

    W takim razie nie pozostaje nic tylko czekać ;) Raportuj

  42. skarbiec napisał(a):

    Marcinie czy w bramce sms można dodać opcję wyboru kontaktu zapisanego w play24? Raportuj

  43. maccc napisał(a):

    u mnie nie otwiera się play.pl
    Żenada. Raportuj

  44. Paweł napisał(a):

    Znowu to samo – nie można wejść w play 24 : Kod błędu: 4242372 ,Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana.Dzwonie od rana do BOK-u by dowiedzieć się jaką ofertę mają na przedłużenie umowy i to samo,chciałem Nokie N 8 -brak,Motorola Defy – chwilowo brak,ręce opadają.Tylko nie piszcie że przenosiny pod nowy adres itp.bo co mnie to obchodzi. Raportuj

    • divhashmorex napisał(a):

      Zacytuję pewnego użytkownika na pewnym forum telekomunikacyjnym…

      "Po co pisać, że play24 nie działa? Napiszcie kiedy działa. Będzie mniej pisania!" Raportuj

  45. adam664 napisał(a):

    Ta animacja po otwarciu strony głównej jest bez sensu i tylko zajmuje cenny czas. A na Operze Mini (java edition) animacja nie działa, widać jedynie początkowy obrazek z telefonem = brak dostępu do menu. Raportuj

  46. Xtremeq napisał(a):

    Hmmm chętny jestem na domenę e-mail …@play.pl :) – czyżby to było nagrodą w najbliższym czasie? np. 10 e-maili ?

    p.s oglądałem wczoraj erę lajkowania która odbyła się nie dawno w Poznianiu – polecam. Raportuj

  47. adam664 napisał(a):

    Może teraz migracja bloga na bardziej oficjalny adres: blog.play.pl ? :P Raportuj

  48. Paweł napisał(a):

    " Takie rzeczy tylko w Play" Raportuj

  49. arturro napisał(a):

    Mała niespodzianka czyli 1000 min za 59 zł :D ;) Raportuj

  50. Fresh napisał(a):

    Jak długo trzeba czekać na oddzwonienie Playa z formularza kontaktowego w sprawie przedłużenia umowy?bo czekam już któryś dzień i nic Raportuj

  51. Michał napisał(a):

    Marcinie jeszcze zmień adresy po prawej na blogu ;) Raportuj

  52. arturro napisał(a):

    Dlaczego? Średnio gadam ok 40 min dziennie więc myślę że ten 1tyś min jest do zrobienia
    Raportuj

    • maciek napisał(a):

      szczerze mowiac to i nawet 5 tysi mogli by dac co za roznica chodzi o to zebys i tak i tak placil zeby im kasa wplynela a czy ty wygadasz czy nie to juz jest bez roznicy Raportuj

  53. Fresh napisał(a):

    To jest KPINA dzwonie na BOK (złotówka poszła się je…) a tam mi mówią,że system mają zawieszony i nic nie zrobią Raportuj

  54. 123qqw napisał(a):

    Ludzie nauczcie sie czytac, post miał dotyczyc migracji na nowy adres ale oczywiscie – jeden zacznie napier… o tym jak to jest zle i juz wszyscy w placz – jak nie pasi zmien czlowieku na inna siec a moze poprostu kup telefon stacjonarny a nie trujesz tutaj du.e Raportuj

    • Qper napisał(a):

      Mało merytoryczny wpis,

      Jeżeli Marcin zadaje pytanie "Jak Wam sie podoba efect fade in na stronie głównej z Galaxy Ace?"
      to ludzie wyrażają swoją opinię. Jednym się podoba inni uważają to za zbyteczne.

      Co ci tu nie pasuje?! Raportuj

  55. Fresh napisał(a):

    Kazali mi pisać na komorniki Raportuj

    • Qper napisał(a):

      Jasne, pewnie żeby cię zniechęcić. Musisz stracić czas, pieniądze na znaczek i kopertę.

      Możesz to samo zrobić przez play24 lub emialem.

      Jeżeli zrobisz emailem to musisz podać dodatkowo numer, hasło i na kogo jest zarejestrowany numer.

      Decyzja należy do ciebie :). Ja polecam play24, szybko i sprawnie wszystko zgłosisz. Raportuj

  56. Qper napisał(a):

    Czekam na odświeżenie oferty POnK, przydałoby się.
    Ciekawi mnie też co ze stacjonarnym bo też nie ma nowej oferty Raportuj

  57. Qper napisał(a):

    1000 min do wygadania bez problemu. Raportuj

  58. Idę po bułki napisał(a):

    Dostałem smsem informację, że 16.05. usługa Teleplay is dead (tele.playmobile.pl) i ma się pojawić w nowej, lepszej odsłonie. Raportuj

  59. Michał napisał(a):

    Noo w nowej lepszej odłosonie – płatnej ;) pewnie … Raportuj

  60. KAmil napisał(a):

    No i jest pięknie :) Raportuj

  61. Fresh napisał(a):

    I jednak nie chcą mi oddać mojej zmarnowanej złotówki tylko jakieś 20 minut których nie potrzebuje Raportuj

    • Qper napisał(a):

      Standardowe zagranie.

      Zawsze oferują pakiety a pieniędzy nie oddadzą.

      Napisz odwołanie i poproś jeszcze raz o pieniądze Raportuj

      • Fresh napisał(a):

        napisałem, to odpisali że wiedziałem z cennika ile to połączenie kosztuje i oni nie gwarantują,że sprawa w której dzwonisz zostanie załatwiona więc odmówili oddania kasy.Nie chodzi mi tutaj o tą złotówkę ale o sam fakt w jakim oni traktują klienta,więc łatwo nie odpuszczę :D Raportuj

        • Qper napisał(a):

          To trochę bardziej skomplikowane.

          Zgadza się, że wiedziałeś ile kosztuje połączenie. Skoro dzwonisz w konkretnym celu z konkretną sprawą to powinni przyjąć zgłoszenie i zająć się rozwiązaniem sprawy.

          Skoro z jakiś przyczyn ich system nie działał, to usługa nie została zrealizowana w należyty sposób. Nie dzwonisz, żeby wysłuchać konsultanta tylko, żeby załatwili sprawę.

          Ja to tak rozumuję. Masz prawo wybrać kontakt telefoniczny, a oni obowiązek obsłużenia Ciebie.

          Można na to popatrzeć z innej strony – ile osób zadzwoniło, żeby coś załatwić, a oni odesłali ich z kwitkiem jednocześnie pobierając opłaty?. To nie jest uczciwe.

          Jeżeli byliby uczciwi to z automatu w godzinach awarii powinni zwrócić pieniądze dzwoniącym.

          Pamiętam sam taką sytuację jak dzwoniło się do boku i po wysłuchaniu wszystkich komunikatów w menu połączenie zostawało zakończane. Dzwoniłem wtedy kilkukrotnie i efekt ten sam. Wtedy po złożeniu reklamacji dali jakiś tam pakiet minut ale pieniędzy nie oddali. Raportuj

          • Fresh napisał(a):

            Ale nawet konsultantka mi mówiła,żeby w takiej sytuacji zgłosić reklamacje i żądać zwrotu kasy Raportuj

            • Fresh napisał(a):

              sprawdzimy ten nowy mail rzecznika może on coś zrobi aby to w jakoś bardziej cywilizowany sposób wyglądało a nie takie olewanie klienta,którego naciągnęli na "kasę" Raportuj

  62. Sopel napisał(a):

    Fade in wygląda jak by mi necik mulił :p Raportuj

  63. maccc napisał(a):

    u mnie to samo. zawsze proponują minuty, dane a kasy oddać nie chcą. Ostatnio konsultant wprowadził mnie w błąd i płacę przez niego 10 pln miesięcznie więcej za playonline. Jak napisałem reklamacja, że zaszła taka sytuacja i proszę o zwrot 10 pln i powrót do poprzedniej taryfy to zaproponowali mi w zamian 1 giga danych jednorazowo i pozostanie przy obecnej droższej taryfie. Więc napisałem drugą reklamację i czekam już trzeci tydzień. Jak dobrze, że rozmowa jest nagrana znam nazwisko konsultanta i jest jeszcze urząd regulacji telekomunikacji na wszelki wypadek. Obsługa klienta na śmiesznym poziomie, a play.pl i playmobile.pl nadal nie działa. Raportuj

    • Qper napisał(a):

      Co do obsługi to zdanie mam podobne. Zobaczymy co zmieni nowy dyrektor.

      A domeny play.pl i playmobile.pl u mnie działają bez problemu.
      Może DNSy się jeszcze nie wszędzie rozesłały, a może to trwać do 24h od zmiany… Raportuj

  64. Dezyderiusz napisał(a):

    Chwalę się każdą pierdołą
    A powinienem walnąć się w czoło
    Co z tego, że BOK PLAY nic nie potrafi
    Ja przykładowo nie znam ortografii

    Z radością doniosę o wyższych cenach
    Bo małą złośliwość to mam już w genach
    Uważam się za nie lada chwata
    Bo robię wrażenie na Małolatach

    Jak jesteś mądry z tej sieci wiej
    Czy tako rzecze …
    Raportuj

  65. divhashmorex napisał(a):

    Zawsze można byłoby dać pracownikom adresy email z subdomeny, np.:
    MarcinGruszka@official.play.pl, MarcinGruszka@24.play.pl Raportuj

  66. […] przy­pusz­czać, że ta domena kosz­to­wała kil­ka­dzie­siąt tysięcy, jak nie więcej.Via Komentarzy: View Comments Zobacz takżeNokia C7 w USA pod nazwą […]Raportuj

  67. Marcin napisał(a):

    Nie podoba się. Trzeba czekać, aż się strona załaduje żeby odnośnik do play24 dostać. Ale poprostu wyedytuje zakładke. Raportuj

  68. Qper napisał(a):

    Panie Marcinie mam takie pytanie…

    Dlaczego Play nie promuje w żaden sposób doładowań z abonamentu?
    W sumie to najkorzystniejszy sposób dla Play na pominięcie wszystkich pośredników pobierających prowizje, a dla klientów wygodne.

    Z tego co się orientuję to wszystkie sieci w jakiś sposób promują takie doładowania.

    W Play-u jest 10% doładowania ale dotyczy tylko doładowań przez FB i doladowania.playmobile.pl Raportuj

  69. serkamil napisał(a):

    Jest źle – uważam że zmiana po cichu nie wyszła wam ani trochę, a to dlatego że z waszej macierzystej sieci przez Play OnLine nie mogę się dostać do waszej strony. Zmiany (na lepsze) to rzecz ważna i pożądana – ale chyba lepiej brak jakichkolwiek zmian niż nieprzemyślana zmiana na "lepsze" z 1000 problemów.

    Zrobili byście okres przejściowy aby strona była dostępna 2 obydwu adresów – i co ważne dla waszych klientów głównie.

    Nieraz mam wrażenie że klient który już jest abonentem jest g**** warty dla operatora ( bo jest już tylko generatorem kosztów ) a o potencjalnego klienta się operatorzy "biją i zabijają" nawzajem. Raportuj

    • Qper napisał(a):

      Co ty piszesz? Oba adresy play.pl, playmobile.pl działają.
      A jeżeli chodzi o okres przejściowy to był. Widać, że nie śledziłeś play.pl Raportuj

  70. Paweł napisał(a):

    Nie. Zupełnie nie podoba mi się ten efekt. Dziś po włączeniu strony i zobaczeniu tego telefonu wyłączyłem stronę. Dopiero za drugim razem poczekałem chwile i zobaczyłem, że ktoś sobie wymyślił taki efekt. Jak dla mnie efekt ten ocenił bym na 1 w skali od 1 do 10. Strona powinna się ładować cała a nie w kawałkach, lub najważniejsze rzeczy powinny mieć pierwszeństwo, takie jak górna belka. Raportuj

  71. Sławek napisał(a):

    NIE MOGĘ DOSTAĆ SIĘ NA GŁÓWNĄ STRONĘ PLAY!!>LIPA<
    PLAY 24 CHODZI> Raportuj

  72. ade napisał(a):

    Niestety ja też nie mogę wejść ani na play.pl ani na playmobile.pl od wczoraj. Próbowałem przez opere, ie bez znaczenia , nie ma takiej strony i już…. Raportuj

  73. Łukasz Malina napisał(a):

    mi się podoba, jest taki biznesowy, burżuazyjny :-) Raportuj

  74. mac napisał(a):

    No i znowu PLAY24 nie działa :( Raportuj

  75. gizmomp napisał(a):

    To teraz poprosimy jeszcze o wap.24.play.pl :) ,a efekt może być :) Raportuj

  76. divhashmorex napisał(a):

    co wy wszyscy z tymi załącznikami?
    Masz specjalne portale, gdzie bez problemu możesz wysłać i pobrać dowolne pliki, np. Mediafire Raportuj

  77. Poll napisał(a):

    A co sie dzieje z TelePlay? Ma w czerwcu nie działać a ja właśnie czerwiec-lipiec w podróż i potrzebuję na gwałt. Raportuj

    • Qper napisał(a):

      W czerwcu prawdopodobnie będzie już wersja finalna z jakimiś nowościami lub nowsza wersja beta.
      Muszą jakoś zarobić na tych wakacjach ;) Raportuj

    • divhashmorex napisał(a):

      ma nie działać od połowy maja.
      A w czerwcu ma wystartować nowa, "lepsza" usługa. Póki co, nie ma co się martwić na zapas :) Raportuj

  78. LORD napisał(a):

    BANDA MALKONTENTÓW!! MAM WAS DOŚĆ!!! Raportuj

  79. Jacek napisał(a):

    Nie można wejść na Play24 ! Raportuj

  80. Ircys napisał(a):

    Serwis niedostępny.
    Trwają prace
    modernizacyjne.
    Zapraszamy za 30 minut.

    …i tak już od kilku godzin :)

    Raportuj

    • Jan napisał(a):

      Ano, wcześniej przez dłuższy czas rano była… biała strona :-). Teraz przynajmniej jest jakiś komunikat. To zabawne, zwłaszcza jak sobie przypomnę komentarze obrońców Play, że im działa i nie działało im P24 tylko raz :-). Raz, jak ktoś korzysta raz na rok :-). Niestety, jak ktoś zarządza kilkunastoma numerami, to jest częstym gościem na P24 i wyłapuje pady… Szkoda, bo dopóki P24 nie będzie stabilne, nie zaufam TelePlay (czy jak się ta usługa będzie nazywać). Chyba, ze Play pójdzie po rozum do głowy i da się obsłużyć przez zewnętrzną aplikację, a może nawet zwykły SIP…Same plusy, np. mniejsze wymogi odnośnie uploadu, ale to by była już zbyt silna konkurencja dla tradycyjnych usług raczej… Raportuj

  81. Przemek napisał(a):

    Strona jak strona – ładna. A ja pozwolę sobie prywatę uprawiać. Wczorajszy e-mail do Państwa:

    Od: Przemek Wysota [mailto:przemek.wysota@gmail.com]
    Wysłano: 10 maja 2011 13:28
    Do: 'marcin.gruszka@playmobile.pl'
    DW: 'ewa.sankowska@playmobile.pl'; 'joanna.kutylowska@playmobile.pl'; 'michal.wawrzynowicz@playmobile.pl'; 'bartosz.dobrzynski@playmobile.pl'
    Temat: Obsługa klienta w Play – uwagi

    Witam,

    Szanowni Państwo – niestety – po roku korzystania z Play, po namówieniu na tą sieć również bliskiej mi osoby – będę musiał zrezygnować z P4. Obecnie posiadam zarejestrowane na swoje nazwisko numery:
    Tel – 883 080959, internet: 53028778, 535519408. Dodatkowo jedna osoba, korzystająca z Play tylko ze względu na mnie: 530300151. Razem 4 numery, 2 klientów. Do tego w ciągu najbliższego kwartału do dwóch miałem zamiar w ramiach uruchamianego projektu biznesowego wybrać P4 jako partnera telekomunikacyjnego (projekt spory – w ciągu roku rozwój zespołu do 30 osób – telefony + internet). Z tego P4 łatwo rezygnuje – dlaczego?

    Sprawa zaczęła się 14.04 – otrzymałem telefon od jednej z osób z infolinii sprzedażowej z ofertą przejścia z usług „na kartę” do usług na abonament – zgodziłem się. Zostało złożone na moje nazwisko zamówienie, wysłana przesyłka (operator DPD). Kurierzy (przesyłka była przeadresowywana, gdyż godzina 16.00 kurierowi „nie odpowiadała” na dostarczenie przesyłki pod wskazany adres – trasę miał inaczej wybraną) przesyłki nie dostarczyli i zwrócili do Play 22.04.2011 (przynajmniej według mojej wiedzy). Tydzień czekałem na przetworzenie sprawy w Play (zdjęcie w magazynie ze statusu wysłane). Ponieważ to się nie wydarzyło – zarejestrowałem zgłoszenie – pierwsze z kilku: 30346684. Sprawa do tej pory rozpatrywana – przesyłka wciąż funkcjonuje jako wysłana. Potem nastąpiły kolejne zgłoszenia: 30477224, 30540162, 30561320. Nie liczę ponagleń. Ostatni kontakt ze strony Play to 06.05.2011 – obietnica, że w ciągu 48h przesyłka zostanie anulowana. I obietnica pakietu 40 minut jako rekompensaty. Problemem jest to, że pewnie nigdy tej rekompensaty nie wykorzystam – ponieważ 48h minęło – zostałem okłamany przez BOK – sprawa wciąż rozpatrywana, a mi się cierpliwość właśnie kończy. Dowodem ostatnie zgłoszenie – zarejestrowane dzisiaj: 30682978.

    Przez ten czas JEDYNYMI kontaktami ze strony P4 były oferta przejścia na abonament oraz kontakt z 06.05 – przekazanie fałszywej informacji o rozwiązaniu. Poza tymi wydarzeniami wszelkie kontakty były inicjowane przeze mnie – zgodnie z taryfą ponoszę koszty kontaktów z BOK. Nie liczyłem dokładnie, ale ok 30-40 PLN wydałem wyłącznie po to, żeby dowiadywać się, że nic się nie zmienia.

    Szanowni Państwo – w/w sprawę zamierzam zgłosić do prasy i UOKiK. O ile usługi P4 bardzo mi odpowiadają, o tyle sposób potraktowania klienta i prowadzenia tej sprawy są żenujące. Zwłaszcza okłamywanie klienta. O ile czekać mogłem sobie jeszcze ze 2 tygodnie (wkurzające, ale co zrobić), o tyle okłamywać nie bardzo się dam.

    Dlaczego pisze do rzecznika prasowego? Otóż z 2 powodów:

    1.Procedury reklamacyjne P4 nie dają żadnej możliwości pchnięcia rozwiązywania sprawy do przodu. – Sprawa wisi niezależnie od ponagleń, wysyłanych maili, etc. Osoby z BOK też już pewnie są znudzone, słuchając sfrustrowanego klienta, który ma słuszne pretensje, a one nic nie mogą zrobić. Posiadam spore doświadczenie jeśli chodzi o tego typu procedury – przez kilka lat zajmowałem się wdrożeniami i szkoleniami ITIL – to mniej więcej to samo (jak sprawić, żeby klient był zadowolony, a my nie ponosimy zbyt dużych kosztów), tyle, że w informatyce.
    2.Temat będzie opublikowany w internecie oraz rozesłany do UOKIK i kilkunastu ogólnopolskich redakcji dzienników i tygodników – proszę nie podejrzewać mnie o szantaż – po prostu po miesiącu popisów niekompetencji ze strony BOK i „zespołów specjalistów” nie wierzę, że w P4 da się coś załatwić zgodnie z procedurami i tak, żeby klient był zadowolony.

    Dlaczego w kopii umieszczam pp. Michała i Bartosza – no cóż – to chyba oczywiste.

    Pozdrawiam

    Przemek Wysota
    +48 883 080 959

    1. Oczywiście sprawa wciąż nie ruszona do przodu – pewnie specjaliści z magazynu stronę nową uruchamiali.
    2. Sprawa już wysłana do UOKiK, rzecznika praw konsumenta – zaczynam wysyłkę maili do prasy.

    Dziękuję za brak zainteresowania klientem przez P4. O ile kiedyś Play był wiodącą firmą na rynku, o tyle teraz to taki sam skostniały moloch jak inni operatorzy.
    Raportuj

  82. Pedros napisał(a):

    Chyba zmiana domeny nie przebiegła tak bezproblemowo… chiałem się zalogować na Play24 a tam dalej plaża:

    Przepraszamy
    Dane które próbujesz wyświetlić są chwilowo niedostępne
    Spróbuj zalogować się za kilka minut

    Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana. Raportuj

  83. Leszek napisał(a):

    Kiedy będzie kolejna Nokia Play Days ? Raportuj

  84. furiat napisał(a):

    nigdy teraz jest noob days ze względu na nie dokońca udaną migracje. RTFM. 80% projektów informatycznych to porażki. BTW wystarczy sobie zmienić dns albo użyć tora i play24 śmiga. Raportuj

  85. Krystian napisał(a):

    Zmieńcie adresy na głównej w sekcji "walczymy aby odebrać Twój telefon…" Raportuj

  86. Tymek66 napisał(a):

    a na stronie dalej błędy radośnie przeniesione z poprzedniej – patrz cena Xperia X10 w taryfie All Inclusive MAX 115. Poza tym nie ma cen dla "przedłużających umowę" a nie wiem (nie ma takiej informacji na stronie) jak się dostać do cenników Raportuj

  87. niedziała napisał(a):

    Nie działa ta domena play.pl być może jest za dużo przekierowań i dlatego konsekwentnie jest blokowana przez router dostawcy internetu. Ale specjalistą nie jestem. Przed zmianą wszystko było OK. Raportuj

  88. P4.pl napisał(a):

    Play.pl ok, ale czemu od jakiegoś miesiąca nie działa już p4.pl??? Zawsze to dużo szybciej, a od niedawna już muszę wpisywać 2x więcej znaków w adresie… Pożyczyć Wam stówkę na domenę?

    Można liczyć na zwiększony upload speed w Play? Podpisałem aneks i mam 9 dni na zerwanie, bo po co mi nowy modem, skoro prędkość ściągania 3.6mbps, a upload 360 kbps, czyli dokładnie tak jak limity mojego starego modemu. Dałem 29 zł za "4G", pół roku dłuższą lojalkę, a wystarczyło wziąść na tych samych warunkach umowę dla posiadaczy modemu i mieć pół roku wcześniej ·spokój z lojalką. Skusiłem się jednak i przepłaciłem, bo liczyłem, że wraz ze wzrostem prędkości ściągania rośnie też prędkość wysyłania…
    Raportuj

  89. MaksB napisał(a):

    Panie Marcinie, mimo iż nowa strona już działa trochę czasu, to jednak są błędy. Otóż na stronie: http://www.play.pl/pl/promocja/dla-dokupujacych-o
    Obok zdjęcia są odnośniki do "Polecane promocje" a w nich taryfy "All Inclusice". (Cyt. "All Inclusice dla Abonentów, All Inclusice MAX dla Abonentów").

    Że jeszcze do tej pory się to nie rzucało w oczy nikomu… Poprawcie tego psikusa bo się będą śmiali ;-)
    Raportuj

  90. Robert napisał(a):

    Ponieważ w dalszym ciągu blokujecie mi Państwo funkcjonowanie telefonu tzn. blokowanie odbioru połączeń z Plusa i telefonów stacjonarnych,co powoduje że nie istnieję zawodowo i nie mam kontaktu z bankiem i bliskimi w Plusie od 27.05.2011 dziś w/w sprawie zgłosiłem do UKE, oraz rezygnuję z Państwa Usług w dniu jutrzejszym.Z poważaniem Robert Z. /numer zgłoszeń i reklamacji: 31381747, 31380607, 31354508, 31342801.Możecie Państwo liczyć na reklamę darmową z mojej strony, co czeka klientów po przejściu do Play z innych sieci.Zanim zmienisz operatora zastanów się 10 razy!!! Raportuj

    • Robert napisał(a):

      Informuję że operator Play się postarał i wszystkie usterki zostały usunięte do godz.11.20.Temat uważam za zamknięty.Robert Z. Raportuj

  91. Łukasz napisał(a):

    Play 5.06.2011r. w czwartek będziecie mieli konferencje w autobusie tuż po zakończeniu rebrendingu ERY na T-Mobile, jakieś zmiany w abonamentach będą więcej minut lub coś :-)))) ujawnijcie choć z trochę :P Raportuj

  92. Wikipedia napisał(a):

    Z powodu uporczywych wandalizmów, gróźb karalnych w stosunku do innych użytkowników, licznych wypowiedzi propagujących postawy nazistowskie, gloryfikujących zbrodniarzy, obrażania innych użytkowników, używania w wypowiedziach wulgaryzmów oraz usuwania zawartości stron (zarówno w głównej przestrzeni nazw, jak i na stronach uczestników projektu) dokonywanych z zakresów adresów IP przyznanych usłudze internetu mobilnego i Neostrady sieci Orange oraz internetu mobilnego sieci Play, a także braku reakcji ze strony operatorów na e-maile zwracające uwagę na tę szkodliwą działalność, 12 lipca 2012 roku została zablokowana możliwość edytowania Wikipedii przez niezalogowanych użytkowników korzystających z usług ww. operatorów. Łącznie zablokowano 1 114 112 adresów IP.

    Blokada ma charakter globalny, co oznacza, że niemożliwe jest edytowanie jakiejkolwiek edycji językowej Wikipedii ani żadnego innego projektu Wikimedia z zablokowanych adresów IP.

    Jeżeli uważasz, że blokada ta jest niesłuszna, jeśli chcesz złożyć skargę ? poinformuj o tym operatora usług (adresy do Play i Orange niżej), jako że wikipedyści wyczerpali metody walki ze wspomnianym wandalem; jeśli jednak działasz w dobrej wierze i chcesz założyć konto ? skontaktuj się z administratorami i postępuj zgodnie ze wskazówkami pojawiającymi się przy próbie edycji artykułów. Zablokowana została jedynie możliwość edycji haseł, można je natomiast nadal czytać bez żadnych ograniczeń.Raportuj

  93. aaa napisał(a):

    Ludzie!!!! play to najlepsza firma do robienia z ludzi idiotów.Zatajają dane na temat nadpłat na kontach,a po wniosku do oddania zwrotu nadpłaty po tym jak konto zostało zamkniete stosują metodę błędnych informacji co i jak należy przesłać do nich aby nadpłata została zwrócona.Mam nadpłatę od 2011r. i tylko przez pomyłkę konsultanta dowiedziałem się o tej kwocie niemałej bo 497,11zł.Omijajcie play reszokim łukiem jak niechcecie stracić swoich pieniędzy na bardzo długo, bo bez sprawy sądowej od tej firmy ciężko bedzie odzyskać własne pieniążki.Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty