Michał Gramatnikowski pokieruje obsługą klienta w PLAY

Udostępnij

Miło mi poinformować, że od dziś szefem obsługi klienta w PLAY jest Michał Gramatnikowski. Od 1996 roku roku (czytaj od początku) związany z PTC, gdzie zbudował i prowadził ten tak bardzo istotny element każdego telekomu. Trzymamy kciuki!

Za kilka tygodni postaram się przeprowadzić wywiad z Michałem. Dajmy mu trochę czasu ;-)

Tymczasem mam do Was pytanie. Jak wiecie od kilku miesięcy sprawdzamy poziom obsługi klienta w PLAY. Klient po rozmowie z konsultantem może ocenić cały proces obsługi. Zanim opublikuję aktualne wyniki chętnie spojrzymy na Waszą ocenę.

jak oceniasz poziom obsługi klienta w PLAY

Loading ... Loading ...

Ciekawe czy zagłosujecie tak jak klienci ;-)

 

PS: Gdzie jest kurde Zbyszek?

Pytacie w komentarzach o Zbyszka. Nie wiem, nie wnikam. Kilka miesięcy temu dowiedzieliśmy się, że Zbyszek odchodzi. Krótki komunikat i koniec. Sam bardzo tego faceta szanuję i lubię i jestem przekonany, że sobie doskonale poradzi o ile już sobie nie poradził. Ma łeb na karku, dziewczyny za nim szaleją tylko na motorze jeździ gorzej ode mnie ;P Informacyjnie, mail [email protected] z oczywistych względów już nie działa.

Zobacz więcej

84 KOMENTARZE

  1. A co z Panem Zbyszkiem ?
    Widać zmianę in plus ale macie jeszcze dużo do poprawienia. Trzymajcie tak dalej !

    • Dołączam się do pytania – Pan Zbyszek był fajnym gościem, szczerze i umiejętnie odpowiadał na pytania związane z BOKiem, sprawiał wrażenie, że zna się na rzeczy…

  2. W PLAY jestem właściwie od początku (no dobra, 6 mc od startu PLAY), przez ten czas nie miałem powodu by narzekać na Wasz BOK ;)

  3. Ja zawsze klikam max punktow bo szkoda mi tych ludzi i zaloze sie ze wiekszosc tak samo robi wiec grucho to ze opublikujesz super wyniki g…o boku o niczym nie swiadczy.

    • Tia. Proponuję zwiększyć poziom zadowolenia klientów wprowadzjąc skalę pozytywną: +3, +4, +5…

  4. Poziom obsługi bywa różny. Niestety w trudniejszych sprawach zbyt często miałem do czynienia z poziomem niesatysfakcjonującym.

    • 1. Głosowałeś już
      2. Masz dziką przeglądarkę
      3. Twoja przeglądarka lub łącze ma fiu bździu :)

  5. Ja ma doświadczenie – 8 lat byłem w PTC (oczywiście jako klient).
    Jeśli Play dąży do poziomu PTC to dla nas niewiele się zmieni.

  6. Zaznaczyłem "trudno powiedzieć" bo od stycznia 2010 od kiedy jestem w Play ( na początku testowałem ) nie miałem potrzeby korzystać z niczyjej pomocy. Umiem czytać, rozumiem co czytam mimo czasami drobnych błędów które w razie co sam potrafię skorygować tak by danie miało sens więc mi obsługa klienta rzadko jest potrzebna.

  7. 3 (słownie: trzy) razy korzystałem z usług BOK. Oceniam ich pracę na dość dobrą. Konsultanci są uprzejmi. Łatwo się dodzwonić. W orange i plusie czekałem po kilka/naście minut na połączenie. Tu po kilku sekundach rozmawiałem z konsultantem. Poziom ich wiedzy jest porównywalny do poziomu wiedzy konsultantów z innych sieci (plus, orange) czyli jest mierny.
    Tak więc czas oczekiwania i sposób zachowywania się konsultantów na plus. Teraz pora zająć się tym, aby nie pieprzyli głupot :)

    Ostatecznie – głosuję na Dobry :)
    Ale z tego co pamiętam to wysyłacie SMS po każdej rozmowie z konsultantem i prosicie o odpowiedź. Więc przyznam, że nie za bardzo wiem, po co ta ankieta :)

    • O, udało się :)
      Znalazłem w pamięci telefonu :)

      "Od: 8040
      Ocen rozmowe z konsultantem Play wysylajac darmowy SMS na nr 8040 z cyfra: 6-doskonale, 5-bardzo dobrze, 4-dobrze, 3-przecietnie, 2-slabo, 1-trudno powiedziec"

      Z tego co pamiętam wysyłałem 4 (dwa razy) i 5 (raz). Tak więc po co ankieta dostępna dla użytkowników innych sieci?
      Drogi rzeczniku, chyba nie chcesz być publicznie zbesztany przez rzekomych użytkowników jakże "złej sieci Play"

  8. [*] dla +Michała Gramatnikowskieego+
    Play to inna telefonia komórkowa i BOK Play to nie to samo co BOK Ery.

  9. Zarowno BOK jak i obsluga salonow ERY to jawna kpina.
    Zalatwiajac jakakolwiek sprawe musialem zawsze edukowac pania (to nagminnie) lub pana (bardzo czesto) na temat aktualnej oferty, a czasem nawet regulaminu.
    Zreszta i tak zostalem dwukrotnie wprowadzony na tyle w blad, ze musialem placic przez dodatkowe miesiace niemal 2 krotnie wyzszy abonament bo odziwo umowa zamiast obowiazywac 24 miesiace obowiazywala 22, konkretnie znizki, o czym nie bylo mowy ni to w regulaminie, ni to w ofercie.
    BOK i salon jednakowo rozkladali rece i wysylali na zmiane do siebie.

  10. Wg mnie bok się poprawił w playu trochę ;-),kps kiedy przywrócicie logowanie przez fb,co się z tym stało?

  11. mam ulubione dwa saloniki sieci, stwierdziłem, iż mimo zmęczenia na twarzy, to zawsze znalazłem miłe słowo i uśmiech na twarzy pracujących w nim, nie przeszkadzało mi też nadmierne eksponowanie wdzięków płci przeciwnej, raczej mobilizowało do ponownego odwiedzenia a BOK jak to bok, nic nowego nie odkryli, czego bym nie wyszukał w przeglądarce internetowej.

  12. Do kogo mogę napisać w sprawie pracy? Chciałbym dostać odpowiedź na dwa pytania:
    1. Czy zatrudniacie nastolatków (17-18 lat)?
    2. Czy można u Was odbyć praktyki (technikum)?

    • Zostaw CV na stronie, w zakładce Kariera; ewentualnie podejdź do Salonu Play – oni prześlą bezpośrednio do Działu Kadr

  13. Jak chcesz się licytować to ja w Erze byłem 8 lat zanim przeszedłem do Play.
    I mam jak najgorszą opinię o ich infolinii.
    Tylko nie pytaj co konkretnie zrobili, a raczej go nie potrafili zrobić – mógłbym napisać o tym całą encyklopedię.

  14. a ja mam małą prośbę do nowego kierownika BOK. Niech przejedzie się po większych salonach w Polsce i się popyta pracujących tam ludzi co i jak z BOK. Ja odkąd pracuję w Play BOK nazywam nie inaczej jak Dział Opowiadania Bajek- co dzwoniłem w imieniu klienta to inna odpowiedź w tej samej sprawie…A już nagminne odsyłanie do punktu klientów którzy np chcą opłacić faktury czy też dostać duplikaty tychże (dzwoniąc do boku z tel klienta pytałem gdzie mogę opłacić fakturę- odpowiedź – a jakże – w punkcie :)

  15. Czy Play mógłby wzorem innych sieci (np. tej na O) wprowadzić po skończonej rozmowie z BOK wysyłanie smsem nazwiska konsultanta (możecie dodać na koncu reklamy, żebyście nie byli stratni)?

    Konsultanci często nie wiedzą podstawowych rzeczy, przedstawiają się niezbyt wyraźnie, a na prośbę o ponowne przedstawienie się (robię to tylko, gdy mam wątpliwości co do wiedzy danej osoby) potrafią rzucić słuchawką. Wiem, że znając samą godzinę mogę składać reklamację, ale jakoś zawsze dowiadywałem się w odpowiedzi, że "rozłączenie nastąpiło z przyczyn technicznych". Musicie mieć naprawdę słabą infrastrukturę skoro przy co 3 rozmowie z BOK rozłącza (Normalne rozmowy mogą trwać i 2 godziny bez rozłączenia). Oczywiście złotówki za nieudane połączenie (chciałem rozmawiać z człowiekiem, a nie z małpą) nigdy nie zwróciliście.
    Skoro BOK był zawsze Waszą kulą u nogi, to trzeba było od początku coś zmieniać, a nie po 3 latach wprowadzać prowizorki typu Play4you(oczywiście Panowie wielu osobom, w tym mnie nieraz pomogli), a większość zgłaszanych im spraw była na tyle prosta, że w normalnej sieci wystarczyła by 1 rozmowa lub mail do Obsługi.

    Ale jak to mówią: Lepiej późno, niż wcale!

    • sprzeciw. My jako klienci nie powinniśmy w ogóle znać ich imion i nazwisk.
      Po każdej rozmowie przychodzi sms z numeru 8040 z prośbą o ocenę rozmowy. Tam mogliby dać imię i numer identyfikacyjny konsultanta.

      • Dlaczego?

        Skoro jedna strona wie o drugiej wszystko, to dlaczego klient miałby nie wiedzieć z kim rozmawia? Tak samo powinniśmy mieć prawo do rejestrowania (nagrywania) rozmowy. Oni mogą nagrywać, a gdy ja się zapytam "czy wyraża Pan(i) zgodę na nagrywanie?", to każdy się bezczelnie rozłącza.
        Niestety zbyt wielu konsultantów (nie wiem czy świadomie) wprowadza klientów w błąd.

        Mam nadzieję, że Michał od pierwszego dnia weźmie się do roboty i za pół roku poziom biura obsługi będzie porównywalny z W3.

        Po drugie (lub trzecie) uważam, że można trochę odciążyć BOK stawiając na samoobsługę (aby zmian można było dokonywać przez internet), lub zwiększyć uprawnienia salonów sprzedaży.

        P.S. Czy Play będzie miał kiedyś własny BOK, czy cały czas będzie polegać na firmach typu Arvato?
        Rozumiem, że tak jest taniej, ale jakość nie idzie w parze z ceną. (może od razu przenieść BOK do Chin, niech robią za miskę ryżu). A traci na tym klient.

        • Nie musisz się nikogo pytać o zgodę żeby nagrywać rozmowy w których bierzesz udział; trochę inaczej to może wyglądać jeśli będziesz je chciał opublikować.

        • Uważam, że całe to nasze (i nie tylko nasze) Prawo to jedna wielka pomyłka.
          Dane jakie powinien widzieć konsultant to jakie usługi mamy zakupione, Imię, Pesel, Numer Telefonu i Kod Weryfikujący oraz Numer Umowy. Pozostałe dane powinny być moim zdaniem tajne.
          I wtedy powinno być tak samo z konsultantami. Sam gdybym pracował u operatora nie chciałbym, aby ktoś znał moje nazwisko.
          Niestety, "dla naszego dobra" te dane są widoczne i to jest jedna wielka "pomyłka".
          Niestety, w tej kwestii zmienia się tylko na gorsze.

          Co do "dorównania do W3" to mam nadzieję, że Play nie dorówna im w czasie oczekiwania na połączenie, bo byłby to koszmar.

          samoobsługa? byłbym jak najbardziej za. Ale do tego potrzeba byłoby w pełni sprawnego Play24…

  16. Mam nadzieje ze nowy dyrektor zrobi porzadek w BOKu ,pamietam poczatki Play a w zasadzie pierwszy telefoniczny kontakt z BOKiem i byla taka strategia ze konsultant zwracal sie do Ciebie na Ty,byly to najczesciej bardzo mlode osoby,niedoswiadczone a konsekwencje tej decyzjy pozostaly.Zauwazylem nieco wyzszy poziom wiedzy konsultantow w BOKU ale Panie Rzeczniku odpowiedzi pisemne dalej wolaja o pomste,zwlascza kwestie prawne,ignorancja jest pod tym wzgledem spora.Jeszcze jedno dodam ze bardzo irytuja nie tylko mnie stadardowe formuly wpisywane w odpowiedzich,czesto nic nie wyjasniaja,a prowdza do tego ze i tak klient musi ponownie sie skontaktowac z BOKiem a czas leci,po co tracic czas,lepeiej chyba zeby sprawa byla wyjasniona juz za tym pierwszym.Aha jeszcze cos dobrze by bylo zeby jedna i ta sama sprawe rozpatrywala ta sama osoba a nie 3 rozne i w konsekwencja klient otrzymuje rowniez rozne odpowiedzi.
    Ps do tego klienta ktory tak jedzie na Play ze zlodzieje i etc ja mam wrakazenie wrecz przeciwne,jest to chyba pierwsza siec bynajmniej ktora tak nie robi,a ucieklem od pomaranczowego(tu warto dodac ze obluge klienta mieli ok i konsultant staral sie zrobic wszystko aby juz za 1 polaczeniem wyjasnic kwestie i ja naprawic ale jak napisalem kiedys tak bylo obecnie co wiem to i oni maja z BOKiem problemy).Mam nadzieje ze byla to konstruktywna krytyka i bez urazy dalej Play jest ok:)

  17. Ostatnio przez błąd pracownika pley, telefon z aneksem został wysłany na zły adres. Dzięki tej akcji miałem okazję kontaktować się 16 razy z BOK, przez miesiąc aby móc sprawę odkręcić. Często klikałem 5 myśląc, że w końcu zostałem fachowo obsłużony, jedna potem okazywało się że dalej sprawa pozostaje nierozwiązana.
    Głównym problemem BOKu jest to że pracownik nic nie może zrobić, jeśli jest problem pozostaje nierozwiązany.
    Nawet kilkakrotnie byłem informowany, że mogę już iść do salonu przedłużyć umowę o kolejne 2 lata, ale na miejscu okazywało się że konto dalej mam zablokowane.
    Na rozpatrzenie reklamacji musiałem czekać 2 tygodnie, przez błąd pracownika straciłem ok 70zł (trzymając dalej tel, na umowie na czas nieokreślony) a w zamian dostałem po 30darmowych minut przez dwa miesiące…. śmiech na sali. Poczułem się potraktowany jeszcze gorzej niż przez poprzedni miesiąc kiedy wszyscy informowali mnie że nie mogą mi pomóc i że sprawa powinna się sama rozwiązać, tylko proszą o cierpliwość…..
    Podsumowując, nawet jeśli oceniałem poszczególnych konsultantów dobrze to BOK jako całość zasługuje na -1. Myślę że więcej osób mogło tak zrobić. Prawdę o BOK pokazuje ta ankieta a nie to co ludzie klikali na telefonie.

  18. Obsługa PLAY klienta biznesowego jest po prostu tragiczna a nie słaba . Dzwonienie w kółko z tym samym problemem dotyczącym BLACKBERRY i złego rozliczania pakietów internetowych jest denerwujące . Obsługa nie ma zielonego pojęcia o usłudze BLACKBERRY .

    Nie wiem jak PLAY został kolejnym operatorem i przeszedł weryfikacje w RIM .

    Jest po prostu TRAGEDIA !

    Reklamacja została rozpatrzona po 45 dniach ! Kpina .

    • Mam ten sam problem, ale Play uznawszy reklamacje jednocześnie jej nie uznaje. Tym samym czekam dalej a cierpliwość się kończy.

  19. Bada 1.2 !! ludzie to już jakaś kpina, wpis z bloga 07,04,2011 "PS: Dobra wiadomość dla wszystkich oczekujących na aktualizację BADA dla WAVE. Zaakceptowaliśmy ostatecznie aktualizację softu. Należy się spodziewać, że wkrótce Samsung ją wdroży i będziecie mogli zaktualizować swoje smartfony już w kwietniu."
    Kwiecień to był pare dni temu , nie dość że jak narazie na ten temat jest "zero" informacji to jeszcze na forach Bady widać że nawet nie odpisujecie na maile z zapytaniem w tej sprawie. Dziwne że w P***ie potrafili Bade dac juz 3 miesiące temu …. pewnie wydacie Bade 1.2 gdy inne sieci wprowadzą juz 2.0.

    • Możesz mieć tak jak ja z froyo do SGS Samsung twierdzi że aktualizacja wyszła dla sieci play. A ja w kies mam dalej info że Tej wersji nie można aktualizować.

    • Żenua. Co to za problem dla Pana Panie Rzeczniku dowiedzieć się na jakim etapie jest brandowana bada 1.2 i nam – użytkownikom systemu bada 1.0 ( niemogącym zainstalować przez to wielu nowych aplikacji ) tą wiadomość przekazać ? ? ? Rozumiem, że mogą być pewne opóźnienia, ale wypadałoby na bieżąco o tym informować.

  20. Temu zjawisku rozłączania rozmów z powodów "technicznych" warto się zainteresować. Ocena konsultanta….mało daje. Bo konsultant ma ciśnienie bo ma bat nad sobą a i tak nic nie może pomóc. Ostatnio znów słyszałem że mają zakaz przyjmowania reklamacji telefonicznie, tylko ma się zalogować przez play24 (na którego właśnie między innymi chciałem złożyć).
    A Blackberry…..hmm czasami już dla żartu dzwonie. Dajcie ludziom te telefonu, bo oni nawet większości wypadków nie wiedzą co to BIS,BES, gdzie kupić licencje, głupoty wciskają że aparat kupiony na wolnym rynku nie będzie działał. Albo hit odpowiedź, w Play nie ma usługi BIS :-)

  21. Mam dwa pytania. Pierwsze co się stało z play2you 1 & 2? Od kilku dni na forum telepolis ślad po nich zaginął. Drugie, jak wygląda obiecane 60% 4G do końca kwietnia? Jest już maj i dość sporo poglądowa mapka odbiega od rzeczywistości. Ba nawet wczoraj w mojej miejscowości odpalono U900, co świadczy o ciągle trwających pracach. Czyżby opóźnienie?

  22. Nie wiem, jak można oceniać obsługę w Play jako "dobrą" – jest chaotyczna a konsultanci sprawiają wrażenie kompletnie niezorientowanych w temacie.

    Moja reklamacja (bezpodstawne wyłączenie pakietów www w Androidzie – wszyscy wiemy, o co chodzi ;-)) została najpierw odrzucona (wmawiano mi, że "pakiety nie przysługują" – choć są w cenniku i umowie!, wreszcie, że nie można ich u mnie uruchomić – uruchomiłem, ale Play wyłączył, a na koniec, jak zabrakło argumentów, napisano mi, że w Nokii N95, którą mi sprzedano, pakiety nie będą działać – kupiłem Wildfire).

    Jak uważacie, że to oznacza "dobrą obsługę" – gratuluję.

    Ale to nie koniec. Odwołałem się pisząc odwołanie na stronie www, następnie uzupełniając informacjie poprzez emaila oraz list (przez salon) z papierowymi załącznikami (stąd taka droga – nie maiłem już siły skanować) – obie wiadomości o tej samej treści. Znając bałagan w Play zdecydowałem się na 2 drogi komunikacji. Ponieważ obie (hurra) okazały się skuteczne, poprosiłem o powiązanie odwołania z listem, co konsultant (pisemnie) uczynił.

    Odwołanie uznano oraz kazano mi napisać o rozliczenie nadpłaconej kwoty. Napisałem. W odpowiedzi dostałem informację, że … odwołanie rozpatrują. To odwołanie, które uznali.

    I to jest "dobra obsługa"? CHyba sami sobie piszecie takie komentarze.

    Dziś wysyłam maila do rzeczników Play oraz maila do Gazety Wyborczej a tażke skargę na Play do UKE.

    T.G. tel 695427880

  23. ehh,
    Wypowiedź pewnego klasyka pasuje do ciebie idealnie.
    Widzę, że "nic cię nie przekona, że białe jest białe, a czarne jest czarne".
    Takie komentarze sprawiają, że rzeczywiście mam wrażenie, że GŁUPOTA POWINNA BYĆ KARANA ŚMIERCIĄ!!!

  24. Dlaczego w wyborze oceny nie ma beznadziejnie albo dno?
    Pewnie takich ocen byłoby mnóstwo.To oczywiście z obawy bo tabelki by zle wyszły.
    Beznadziejna sieć ten PLAY

  25. To pewnie ten Gramatnikowski kazał wysyłać użytkownikom Ery, którzy nigdy nie wyrazili zgody na otrzymywanie wiadomości marketingowych, spamy o Big Brotherach, referendach i innych mercedesach, przez co wyniosłem się z tej śmiesznej sieci. Play kopie sobie grób.

  26. W Play jestem od początku (prawie), niestety mój zachwyt i entuzjazm minął bezpowrotnie. Obecnie nawet potoczny j.polski nie zawiera słów by wyrazić to co sądzę o ludziach z tej firmy. Czekam na koniec umowy i kiedy "to cudo" wyląduje tam gdzie zasługuje. Pytanie retoryczne: ile razy można być oszukanym za własne pieniądze? Tłumaczę sobie, że to tylko przypadkowa banda napuszonych oportunistycznych amatorów udających profesjonalistów i może w końcu właściciel przejrzy i wyśle "speców" na szczaw.

  27. Dobre pytanie poziom obsługi?

    Ludzie którzy pracują są naprawdę ok, ale PROCEDURY które hamują jakiekolwiek działania są okropne. I dlatego warto zwrócić uwagę na sms ankietę po rozmowie Bok, jest wyraźnie napisane "oceń rozmowę z konsultantem" dam 5 bo fajnie, miło się rozmawiało, ale i tak nic nie może zrobić bo ma głupie procedury.

      • Procedurę, która po zapytaniu o to, gdzie w regulaminie Play mowa jest o np samowolnym odłączeniu pakietów usług – z życia wzięty przykład!) każe konsultantowi pisać: "w Nokii N95 nie można wykorzystywać pakietów". I tak dalej, i tym podobnie.

        Służę przykładową korespondencją, którą zresztą wysłałem do p. rzecznika Play…

      • Na przykład weryfikacja Klienta Przykład. Dzwoni księgowa firmy x mająca 20 sim do biura obsługi w celu uzyskania kwoty na jaką została wystawiona FV (bo standardowo nie dochodzi) a tu trzeba pamiętać hasło do 20 kart sim bzdura do tego e-awizo wyłączone tylko dla posiadaczy e-faktura, czemu nie można dowiedzieć się samego zadłużenia. Nawet Banki powiedzą kwotę zaległości czy ratę na spłatę pożyczki po samym nip, pesel. Faktycznie można to sprawdzać na Play24 ale procedura dodawania numerów jako upoważnione do adm. kontem jest Masakryczna.

    • Jak są OK? Oczywiście jest kilka osób co słychać, że wiedzą co to telefon komórkowy i w jakiej sieci robią. Ale reszta na każde pytanie to proszę poczekać i znika na minute dwie bo dopełnić wiedzy. A przy piątym pytaniu magicznie z przyczyn technicznych rozłączy rozmowę.

      W erze może poziom konsultantów jest lepszy ale oni też nie mają tam jak w niebie. A plany sprzedażowe znaczą, że trzeba wciskać….a co za tym idzie naginać rzeczywistość. Ale kto by nie wciskał samsungów jak za pewna ilość jest premia jak tv lcd, wycieczka, telefon, kaska od samsunga. Takie premie dają sporo zarobić do marnej podstawy. A trzeba jakoś przeżyć. W prawach natury silniejszy wygrywa a słabszy traci lub ginie….w tym wypadku klient.

      Każdy kij ma dwa końce i trzeba o tym pamiętać. I gdzie tam porównywać boki naszych opów do bok np. T-Mobile niemieckiego z którego do lat też korzystam. Jakość , jakość, jakość…….a u nas wyzysk wyzysk wyzysk

  28. Panie Michale pierwszy wniosek – na pysk wywalać konsultantów, którzy samodzielnie się z nami rozłączają (po zadaniu pytania, bo nie znają odpowiedzi). Zdarzyło mi sie t okilka razy Tak trudno wprowadzić zasadę jednego telefonu? Jesteśmy przełączani, aż rozwiążemy problem i trafimy na kompetentną osobę, chocby miałto być sam Pan Michał…
    Wynagrodzenie uzaelżnić od oceny jakości obsługi przez klienta (feedback).
    Wywalić tę zewnętrzną firmę zajmującą się obsługą, bo to jest spora bariera w rozwoju sieci. BOK ma tragiczną opinię i część osób nie chce się wiązać przez niego z Play…

  29. A ja zapytam znawców o coś z zupełnie innej beczki – czy jest jakaś przeglądarka na Symbiana S60, co obsługuje Flash?

  30. pamiętajcie… w BOKu są TYLKO ludzie! nie są ominbusami i dajcie im poczytać BAzę Więdzy. Nikt sie nie urodził z pełną wiedzą na temat GSM, i się nie urodzi. Pamiętaj Twoje pytanie może Tobie wydawać się banalkne i że odpowiedz padnie po sekundzie… ale może tak nie być. Tylko ludzie. Może Twój kolega lub koleżanka.

  31. Obsługa w Play jest miła, wyrozumiała, itp, ale co z tego. Umowa skończyła mi się 30. 04. 2011r. i od tego czasu usiłuje przedłużyć umowę i zakupić nowy telefon HTC Desire i co i nic, jak nie było telefonu tak nie ma. Nie ma w salonach i nie ma na stronie internetowej, a mnie s….. trafia, ile jeszcze będę czekał..

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości