Tako rzecze rzecznik Play

Nowa faktura – pomożecie?

Postanowiliśmy poprawić naszą fakturę. Chcemy aby była prosta i czytelna tak aby bez problemu znaleźć wszystkie najważniejsze informacje.  Pomóżcie nam proszę wybrać najlepszą opcję

A

B

C

Najlepszy projekt nowej faktury to:

Loading ... Loading ...

Wielkie dzięki za głosy! Tak natomiast będzie wyglądała druga strona.

Piszcie też proszę swoje uwagi.

Komentarze

  1. Hotelarz napisał(a):

    Nie pomożemy. Lepiej mi zapewnijcie zasięg we wsi 60 km od Wa-way. Raportuj

  2. Michał napisał(a):

    Mi osobiście najbardziej podoba się A . Ładnie rozplanowane jest to graficznie. Zawsze na początku patrzy się w prawy górny róg dokumentu ;) i jak dla mnie ten wzór stwarza ładną całość. Raportuj

  3. Nor napisał(a):

    Poprawcie zdjęcie-są zbyt małej rozdzielczości żeby cokolwiek oceniać. Przy okazji odświeżenia wyglądu faktury warto popracować nad jej terminową wysyłką;) Raportuj

  4. Michał napisał(a):

    Nie trzeba nic poprawiać – prawym (myszy) – otwórz w nowej karcie i już masz w rozmiarze XXL ;) Raportuj

  5. romcz napisał(a):

    "Chcemy aby była prosta i czytelna" – to po kiego diabła ten obrazek na dole???
    Do mnie przemawia wzór B. Tylko oczywiście bez grafiki w dole strony… Raportuj

    • Po! Płot napisał(a):

      A i B są niemal takie same. Górna część dokumentu ma kolumny zamienione miejscami i nie zauważam większych różnic. Raportuj

      • romcz napisał(a):

        Owszem. Ale termin płatności i kwota wymagalna są w B podane w lewym górnym rogu – a od tego miejsca z reguły zaczyna się lekturę. W końcu teksty czytamy od lewej do prawej i od góry do dołu, nie?
        Stąd oko niejako automatycznie tam wędruje – i od razu trafia na najważniejsze informacje. Raportuj

  6. Nor napisał(a):

    A jest ładna i ja tą wybieram Raportuj

  7. anty play napisał(a):

    P4 nie stac na testerow to jeleni na blogu szukaja a dzieciaczki sie ciesza, ze ktos sie ich pyta o zdanie :D Za friko im pomagaja i sie ciesza hahah Raportuj

    • divhashmorex napisał(a):

      A nie przyszło ci do głowy, że Play chce poprosić użytkowników o zdanie, bo przynajmniej w tym mogą dogodzić klientom? Raportuj

    • Mr. X napisał(a):

      To chyba dobrze, że pytają swoich klientów – w końcu to oni są adresatami tych faktur. Nie tak dawno bank ING zadawał klientom pytania jak ma wyglądać nowy system bankowości on-line i można było głosować – świetne rozwiązanie, bo decydują Ci którzy na co dzień będą tego używać. Raportuj

    • jacwis11 napisał(a):

      pomaganie to piekna rzecz a nie tylko marudzenie Raportuj

  8. telepolis poll napisał(a):

    U mnie na wsi uzywqany takich faktur jako papieru toaletowego. 4 domki na krzyz. Dlatego zakupilem play online, zebym mial nowy papier toale…tzn faktury. Raportuj

  9. Marcin napisał(a):

    Dodajcie mozliwosc pobrania faktury(pdf) z play24 dla osób bez aktywnej efaktury.
    Raportuj

  10. jahu napisał(a):

    Faktura A jest ok ale ja myślę że musicie opracować wariant D.
    Myślę że druczek przelewu powinien być na pierwszej stronie a to zdjęcie na odwrocie. Raportuj

  11. vista119111 napisał(a):

    no właśnie play chce pomocy a zasięg jest lipa internet mobilny :( Raportuj

  12. Jacek napisał(a):

    Zdecydowanie A Raportuj

  13. Ann napisał(a):

    wersja a jest przyjemna, osobiście wolałabym, żeby na pierwszej stronie wpisano nr tel którego faktura dotyczy, jak ktoś ma więcej abonamentów to może się pogubić Raportuj

  14. Jarek napisał(a):

    Marcinie, być może mi umknęło, ale czy tak teraz będzie wyglądała również e-Faktura czy ta zmiana dotyczy tylko papierowych wersji? ;) Raportuj

  15. TOMEK napisał(a):

    tak narzekacie na te play! mi tam wszystko dobrze działa., jak sie mie3szka na zadupiu to z zadnej sieci ci działac dobrze nie bedzie!! wiesniaki!!!

    A fakturka zdecydowane A! Raportuj

  16. Qba napisał(a):

    A nie może być mniej kolorowa po co wydawać kasę na tusz kolorowy jak może być czarno biała – i jeszcze na napierze z odzysku! Nie dość że się zaoszczędza kasę to i jeszcze będzie wyglądała poważnie/biznesowo a nie jak teraz jak hmmmliścik dla Barbie. Raportuj

  17. divhashmorex napisał(a):

    Panie Marcinie, czy zamierzycie zmniejszyć cenę połączeń do PTC od lipca, skoro MTR ma zostać zmniejszony do 9,66 gr dla tej sieci przez regulatora?

    W kwestii faktury, muszę się zastanowić :)
    Czy będzie się to tyczyć e-faktury, faktury papierowej czy obu? Raportuj

    • zzz napisał(a):

      Właśnie, to bardzo ciekawe. Tyle Play (słusznie) płakał, że W3 nie obniża stawek (Orange ostatnio trochę ruszył chyba) mimo lecącego w dół MTR. Myślę, że na stawce 24-25gr Play nie byłby stratny. Ciekawe czy zachowa się jak W3. Jak tak ,to oficjalnie możemy uznać narodziny W4 :-). Raportuj

      • divhashmorex napisał(a):

        Teoretycznie i 19 groszy byłoby ok.
        Ale wyobraźmy sobie te reklamy. "29 groszy do wszystkich, a do T 19 groszy". Darmowa reklama dla konkurencji.
        Choć z drugiej strony…
        "W Play rozmawiasz już od 19 groszy poza sieć*
        * – dotyczy sieci T-Mobile" :-) Raportuj

      • Po! Płot napisał(a):

        Ciekawsze jest to, że W3 tak płakało nad MTR do Play, a teraz okazuje się, że są jeszcze za niskie.
        Czyli jednak strat nie ponosili a zarabiali na zdzieraniu swoich klientów pod pretekstem MTR (+marża), skoro wolniejszy spadek MTR ma im umożliwić inwestycje, jakby poprzednie stawki tego nie umożliwiały. Raportuj

  18. Hotelarz napisał(a):

    Rzecznik pewnie oczekiwał, że mu odpowiemy jak kiedyś Gierek.
    "Pomożecie? Pomożemy!" – tylko że tu nie ma komu pomagać tak niekompetentnej firmie P4. Raportuj

  19. Damian napisał(a):

    Nie widze wielkiej roznicy, wiec opcja d Raportuj

  20. AD_5 napisał(a):

    Najlepsza jest opcja A ale sugeruje usunąć z dołu obrazek, jak już coś musi być to zostawcie fioletowego gluta i będzie dużo lepiej. Raportuj

  21. Gabryśka napisał(a):

    Faktury pojawiają się z dużym opóźnieniem (e-faktury mam na myśli), nawet kiedy dostaję info, że jest gotowa, to okazuje się że nie można jej jeszcze zobaczyć w profilu. Poza tym żadnych konkretnych informacji na niej nie mam – co z tego że widzę ile zapłaciłam za smsy czy jaki mam rabat – potrzebuję wiedzieć o ile przekroczyłam abo i co to były za połączenia – muszę grzebać w historii połączeń, a i tak nie widzę w którym momencie skończyły mi sie darmowe minuty – więc nie wiem czy Play mnie nie naciąga. Takimi usprawnieniami sie trzeba zająć, a nie poprawianiem wyglądu faktury. Ale Play jak rząd – ma mnóstwo tematów zastępczych. Raportuj

  22. john zakfulowańsko napisał(a):

    mtr do ery a od 5 czerwca t-mobile niecałe 10gr ciekawe czy cwaniaki z play też obniżą ;) tak stękają ze inni mają do nich drogo ciekawe jak to rozegrająRaportuj

    • divhashmorex napisał(a):

      Zawsze będą mieli wytłumaczenie :)
      I to nawet słuszne ;-)

      Skoro PTC nie obniża cen do P4 to dlaczego ma być odwrotnie? Raportuj

    • Po! Płot napisał(a):

      Są możliwe dwie opcje:
      1. Play nie obniży ceny połączenia, bo i po co, gdy Era wraz ze spadkiem połączenia jeszcze podwyższała cenę?
      2. Kolejna rewolucja w Play, a) obniżą do wszystkich, b) wprowadzą lepsze pakiety głosowe.

      Płaska stawka jest jednym z ważniejszych atrybutów Play od czasów wprowadzenia Play Fresh. Raportuj

  23. zzz napisał(a):

    Zagłosowałby, ale sonda znów w Operze nie działa… Raportuj

    • divhashmorex napisał(a):

      Specjalnie sprawdziłem. Potwierdzam: http://i52.tinypic.com/33lpjye.jpg

      Na szczęście mam Firefoxa :)

      Ale zdecydowanie powinniście zrobić bardziej kompatybilne strony :-)
      Tak z ciekawości, pod jaką przeglądarkę robicie stronę, blog i sklep? Raportuj

      • ktos napisał(a):

        Sprawdz jeszcze raz. Raportuj

        • divhashmorex napisał(a):

          Jeżeli chodzi o strony internetowe, to poszczególne elementy i funkcje działają raz, a nie działają 4 kolejne.
          Na play.pl ciężko coś znaleźć. Czasami trzeba używać Pokaż Źródło, bo inaczej nie można się dostać do Dokumentów do Oferty.
          W sklepie raz coś działa, a raz nie.
          Na Play24 nie można się zalogować przez Operę Mini 6 (pełną wersję P24)
          Wap Play24 nie działa.

          Powinni zwolnić informatyków.

          W każdym razie już działa ankieta na Operze. Raportuj

  24. Diablica76 napisał(a):

    Ja i tak mam elektroniczną ale A jest ok dla oka Raportuj

  25. divhashmorex napisał(a):

    Przemyślałem sprawę.
    Zdecydowanie A.
    Zdecydowanie nie B.

    Po za tym przydałaby się strefa dla abonentów, czyli miejsce, w którym byście pytali się wyłącznie swoich abonentów..
    No i po drugie ktoś do moderacji. Bo czytanie wypowiedzi Hotelarza i innych krzykaczy robi się baaardzo nudne. Raportuj

  26. Mała Mi napisał(a):

    chłopcy nie napinajcie się ;) Raportuj

  27. divhashmorex napisał(a):

    Tyle, że on pisał, że nie ma tam w ogóle zasięgu. Więc jakim cudem miał dostać fakturę?

    jahu, masz zwykłą papierową fakturę, tak? Play online może?
    Zastanawiam się, czy jest jakiś podgląd faktury online lub dane faktury, aby móc dokonać przelewu zanim przyjdzie faktura, na wypadek gdyby miała się spóźnić :) Raportuj

  28. odchodzi4 napisał(a):

    już wiem dlaczego w play24 biling nie działa. play woli żeby klient zapąłcił 5zł i dostał papierowy rachunek szczegółowy. na fakturze jest taka pozycja hehe Raportuj

    • Qper napisał(a):

      Wiesz co ostatnio zamawiałem rachunek szczegółowy i kosztował mnie 10 zł.
      Problem w tym, że pomimo tego, że go zamówiłem i niby wysłali nigdy do mnie nie dotarł.

      Zgłosiłem to do boku – wysłali kolejny pobierając kolejne 10 zł, który również nie dotarł.

      Finał finałów był taki, że na rozprawę sądową poszedłem ze screenem z ekranu play24 bo play przez 1,5 miesiąca nie mógł mi dostarczyć bilingów.

      Reklamacja w toku, chciałbym aby przedstawili jakieś dowody nadania tych listów.
      Wszystko od nich dochodzi tylko nie te nieszczęsne bilingi. Raportuj

      • odchodzi4 napisał(a):

        hehe zapłaciłeś kolejny raz 10zł za to samo. dałeś zrobic sie w bambucho. nie dostałes rachunku za 1 razem składasz reklamację i albo żadasz zwrotu 10zł lub przesłania rachunku kolejny raz. Raportuj

        • Qper napisał(a):

          Tak zrobiłem i obiecali oddać, ale wraz z wygenerowaniem kolejnego system znowu pobrał opłatę.
          Sprawa w toku więc zobaczymy na czym stanie.

          Na bank pewien jestem, że poczta nie zawiniła – mija drugi miesiąc i żaden z listów nie przyszedł. Malo to prawdopodobne. Raportuj

          • odchodzi4 napisał(a):

            ale według mnie powinni wysłac listem poleconym rachunek gdy zamawiasz dodatkowo i płacisz za niego. Inni operatorzy tak robią Raportuj

            • Qper napisał(a):

              Wiesz dla mnie to była ważna sprawa i od początku mówiłem im po co są te bilingi.
              W zgłoszeniu napisałem, żeby wykazali, że faktycznie wysłali te listy.

              Według mnie w panelu powinna być również możliwość pobrania w PDF takiego rachunku szczegółowego. Wtedy problemu można by uniknąć ;).
              To co jest w tej chwili nie zawsze wystarcza.

              Zobaczymy jak się to rozwiąże, bo sam jestem ciekaw. Raportuj

          • play4you1 napisał(a):

            Podaj numer zgłoszenia. Sprawdzę status, zobaczymy co da się zrobić. Raportuj

  29. Qper napisał(a):

    Według mnie opcja C jest najlepsza.

    Jeżeli Marcinie prosisz o naszą opinię to ja pozwolę sobie wspomnieć o e-fakturze.
    Powiedz jak to jest, że TP wystawiając e-fakturę tego samego dnia przesyła mi ją już na maila. Era robi to dzień po wystawieniu, a u was trwa to około 7-10 dni aż będzie możliwość pobrania z play24, a o otrzymaniu awizo to już nie wspomnę.

    Z założenia e-faktura miała przychodzić szybko, a tu niestety jest prawie jak "pocztą".
    Popracujcie nad tym, bo to ewidentnie jest związane z waszym systemem. Raportuj

  30. Qper napisał(a):

    Faktur papierowe do mnie do firmy docierają w dniu płatności.
    Według mnie jest to wina późnego nadawania – data nadania drukowana na kopercie.

    Kiedyś przychodziły po terminie płatności ale chyba wraz z aktywowanie efaktur przez klientów trochę się polepszyło. Raportuj

  31. mirekb napisał(a):

    papierowa fakture to mam na net z plusa.niech bedzie wzorem-nawet logo sieci czarno biale.oszczedzajcie na kolorze.ma byc jasno prosto i bez bajerów.faktura to nie kolorowanka.dlatego zadna z prezentowanych nie jest dobra.na e fakturze od play w zasadzienie narzekam jest ok ale te terminy.. Raportuj

  32. KAmil napisał(a):

    przydałoby się oznaczenie w all-inclusive pakietu smartfon tak, aby był traktowany jako dostęp do internetu… można by go wtedy odliczyć od podatku…a tak, kicha… nie wiem czy na pewno pracownicy US będą widząc 250MB/1GB uśmiechali się mówiąc – ok… obawiam się, że wprost przeciwnie… Raportuj

  33. kolektyw masturb napisał(a):

    Mega predkosc internetu w smartphonie zniknal znaczek Hspa i pojawilo sie Edge :D Zostawilem 5 stron na ladowanie wrocielm po 2 h i zadna sie nie zaladowala :D Teraz wstrzymalem reszte i nawet jedna nie chce:D Xasieg play maks :D To nic ze wieczorami przelacza sie sam na plus :D Juz niedlugo T i sie przenosze :D Raportuj

  34. zona polla napisał(a):

    wlasnie plus ma teraz swietne pakiety internetowe. Zreszta wole zaplacic wiecej i korzystac bez problemow a nie zenujacy play i meczy ten download rozlacza i zamiast paru mega trace 20 ;] Grucha niecale 3 dni macie na wprowadzenie GS2 a potem w czerwcu bedzie placz ze zly samsung brandowanie play opoznia a to wszystko dla naszego dobra :D Raportuj

  35. Salomon napisał(a):

    decydowanie 3 wariant.. najbardziej spójny jest
    Raportuj

  36. poll marnotrawny napisał(a):

    BUHAHAHAH GRUCHA NA FACEBOOKU NAPISAL, ZE GALAXY S2 DOPIeRO NA POCZATKU CZERWCA HAHAHAH !!!!!!!!! Czyli biorac pod uwage play i ich cudownosc polowa zcerwca albo i koniec hahah :D Raportuj

  37. uzytkownik napisał(a):

    A dla mnie ta sonda wygląda jak opium dla mass :) Projekt i tak został już wybrany, a tutaj próbuje się udowodnić, że coś od nas zależy! Wygląd faktury ma dla mnie marginalne znaczenie. Kiedyś dostawałem papierowe i ich los zawsze kończył się koszu na śmieci, a elektroniczne zbieram tylko dla skarbówki i ich wygląd mam gdzieś. Może być i w paski, i w groszki, i jak sobie zechcecie :D Raportuj

  38. Po! Płot napisał(a):

    Tanio, ale czy z połykiem? Raportuj

  39. JOWISZEK napisał(a):

    ZRÓBCIE TAK ŻEBY E-FAKTURY MOŻNA BYŁO PŁACIĆ WYBIERAJĄC BANK I PRZERZUCA NAS DO LOGOWANIA DO BANKU I JUŻ FAJNIE BY BYŁO Raportuj

  40. @lolekanabolek napisał(a):

    przydałaby się także opcja płatnością kartą kredytową, ja mam 1% cashbacku na KK, zawsze byłoby to trochę taniej Raportuj

  41. @lolekanabolek napisał(a):

    a dlaczego na tych fakturach wszędzie jest podane:
    – do zapłaty 110 zł
    a poniżej jest:
    – wartość faktury 80 zł ??

    to jakaś ekstra opłata za nową fakturę?? w takim razie ja wolę abyście nic nie zmieniali ;-)) Raportuj

  42. TPCrowley napisał(a):

    Moim zdaniem na rewersie faktury moglibyście dodać jakąś łopatologiczną legendę, co to są wiadomości premium, usługi inne, etc. Często do salonu przychodzą klienci z pytaniami/pretensjami <<"co to są połączenia głosowe i wideo? Przecież ja z tego nie korzystałem!?">> a my musimy tłumaczyć że połączenia głosowe (znaczy wie Pan, takie zwykłe…) są w Play ekwiwalentne z wideo i dlatego na jednej pozycji… ;-)

    Do tego przydałaby się pozycją z ilością wykorzystanych minut do Play / poza Play / sms / internet. Raportuj

  43. @maciejbesler napisał(a):

    Nie rozumiem co tam robi ten fatalny fioletowy gradientowy pasek, najlepiej widoczny na 033 z numerem konta itd. Wywalcie gradient i niech to będzie jeden kolor jak przy tabelce z kwotami. Raportuj

  44. Jacek napisał(a):

    Okolice Krynicy zdrój , po co żeście wprowadzili zasięg PLAY , tragedia CAŁY CZAS BŁĘDY W POŁĄCZENIACH , zniszczcie te nadajniki Raportuj

    • play4you2 napisał(a):

      Jacek, zgłoś to proszę oficjalnie do BOK. Sprawa będzie wówczas zweryfikowana i otrzymasz odpowiedź, co może być przyczyną twoich niedogodności. Jak są jakieś utrudnienia, róbcie prozę zgłoszenia, wówczas będziemy mogli to weryfikować, a nie tylko je opisujcie, gdyż na tej podstawie nic nie będzie można zrobić.

      Pzdr. Raportuj

  45. borcios napisał(a):

    większość faktur jest w formie elektronicznej i na takiej brakuje mi przycisku zapłać teraz i przekseruje mnie do okna płacenia gdzie zaloguje sie do własnego banku i zapłacę a wersja „C” najbardziej mi się podoba. Raportuj

  46. jahu napisał(a):

    Coś w stylu płacę z allegro by się przydało. Raportuj

  47. krzycho napisał(a):

    zdecydowanie "A" Raportuj

  48. @widex32 napisał(a):

    Popieram e-fakturę. Ta papierowa jest ok ;) trochę kolorowa. Raportuj

  49. swir2701 napisał(a):

    to nasz kochany Wodnik nie ma odwagi na swoim blogu odśpiewać swoich bajek o SGS 2 w maju ? Raportuj

  50. Bartosz napisał(a):

    A moze indywidualna mozliwosc wyboru typu faktury przy podpisywaniu umowy ;p Raportuj

  51. Bandyto3xx napisał(a):

    Tak o tego SG SII walczycie, a ciekawe ile osób ma zamiar go kupić :/ Mogę się założyć, że co najmniej połowa tutaj piszących nie kupi go po zobaczeniu ceny.

    ps. A najlepsza :-) Raportuj

  52. Michał napisał(a):

    PLAY z SG SII takie same problemy ma, jak z aktualizacją BADY na Samsungu Wave . Dziwna to sprawa . Ja chce 2 sztuki SG SII na firmę ale doczekać się coś nie można. Tym bardziej, że 1 czerwca będzie wiadomo co przedstawi T choć nie oczekuję szału ale to od nich mam zamiar uciec więc zobaczymy co proponują ;) Raportuj

  53. zdzichu napisał(a):

    A czy zdajecie sobie sprawe ze przy wariancie A beda dokladac do koperty wielgachna kartke formatu A4 z nazwiskiem i adresem bo to w liscie ma byc po prawej stronie a nie lewej!! Raportuj

    • divhashmorex napisał(a):

      To akurat najmniejszy problem.
      Akurat ja dostaję dość często listy, w których adres jest wypisany na kopercie (drukowany) Raportuj

  54. Prowokator napisał(a):

    Jezeli o mnie chodzi to zaglosowalem na opcje A, bo wyglada najciekawiej z drugiej strony w dobie eko szalenstwa duzo lepsza byla by "surowa" faktura, przez surowosc rozumiem czarno biala, bez obrazkow i z przejrzystym przedstawieniem danych, a najlepsze bylo by polaczenie takiej faktury z papierem z odzysku.

    W dolnym rogu moglby znajdowac sie symbol recyklingu. Dodatkowo tusz uzyty do druku moglby byc tuszem naturalnym i to moglo by byc prawdziwym skokiem w kwestii faktur.

    Chetnie przygotuje koncept :) Raportuj

    • jacwis11 napisał(a):

      ja mam faktury eko poniewaz drazni mnie ze czesto play 24 mi szwankuje a co to daje jak i tak w banku przelew musze wypelnic?no co?
      Raportuj

  55. divhashmorex napisał(a):

    Chodzi mi o to, że nie ma obowiązku informować w weekendy.
    To, że on pracuje nie znaczy, że pracują jego przełożeni. Raportuj

    • poll 4 domy na krzyz napisał(a):

      jakos na facebooku odpisal, ze nie wprowadza w terminie. Chyba , ze znowu porwal sie z motyka na slonce jak ze 112 ;] Znowu dali ciala z terminem. Gdzie ta premiera europejska wildfire s !!!??? hahaha Raportuj

      • divhashmorex napisał(a):

        Mi to i tak obojętne, bo nie jestem byle dzieciakiem, który czeka z niecierpliwością na głupi telefon, którym może poszpanować w szkole…
        Raportuj

        • swir2701 napisał(a):

          a dlaczego uważasz że każdy kto czeka to dziecko ? Raportuj

          • Poll napisał(a):

            Bo tak nogami dzieci przebierają oczekując co mama za prezent z pracy przywiezie. Stąd może jego ocena. Tak podejrzewam . Raportuj

          • divhashmorex napisał(a):

            Bo dorosły człowiek zapyta raz, a dziecko "będzie przebierać nogami oczekując co mama za prezent z pracy przywiezie".
            Po za tym nie napisałem, że "każdy kto czeka to dziecko". Moim zdaniem jest to większość. Raportuj

            • Mała Mi napisał(a):

              masz ograniczone pojęcie o pewnych sprawach i upraszczasz do sobie tylko znanych schematów ale to nie moja sprawa,
              Bo jak dorosły człowiek coś napisze na blogu to albo powinien być tego pewien albo potem to zdementować Raportuj

  56. pakierhakierxd napisał(a):

    Wersja C lub A ale wolałbym C
    Ciekawe czy będzie taka elektroniczna faktura;p Raportuj

  57. poll LTE play napisał(a):

    kiedy wprowadzicie galaxy s 2 poniewaz chce sobie kupic nowa aktywacje w play bo tylko na wsi mam zasieg a nie ruszam sie z moich 4 chalup na krzyz do centrum wiec mi starczy a tanio macie i to mi wystarczy. mamy z zona jedna fakture jako papier toaletowy Raportuj

  58. Michał napisał(a):

    Chciałbym jasną deklarację. MTR do PTC (Era/T-Mobile) spada, czy spadną też ceny połączeń z Play do Ery/T-Mobile? Pamiętam wiele wpisów, w których Play, słowami Rzecznika narzekał, że MTR do Play spada, a u konkurencji nadal 60-70 parę groszy za minutę do Play. Byłaby okazja pokazać, że nie rzuca się słów na wiatr i obniżyć cenę do Ery/PTC np. o taki sam procent, jak spadek MTR.
    Sądzę jednak, że tak się nie stanie i Rzecznik Gruszka będzie nas przekonywał, że te kilka groszy potencjalnej obniżki na minucie to nic (już raz tak mówił, połączenia z bzdur-Notką SMS trwały tylko kilka sekund, dla kogo to problem) i że dla komfortu klienta, łatwości komunikacji i żeby się biedak nie pogubił – nadal będzie 29 groszy… Raportuj

    • Color napisał(a):

      Nie liczylbym na to.. Moze i bylby to fajny gest ale pamietaj, ze to biznes a dobre gesty sa srednio oplacalne. No i masz racje – zamieszanie w cennikach.. Raportuj

    • divhashmorex napisał(a):

      Dobrze by było, ale są trzy problemy.
      Po pierwsze cennik, a dokładniej nie zmieni się cena do innych, to dlaczego do PTC? Zbyt duże zamieszanie. Po drugie po co reklamować ofertę konkurencji. Po trzecie. A czy PTC obniżyła ceny połączeń do PLay Raportuj

  59. Piotrek napisał(a):

    Drogi rzeczniku, mam pytanie. Co to jest? http://telefony.playmobile.pl/
    Wchodzę sobie na pocztę e-mail, a tam takie coś. To jest żart? HTC Wildfire za 1zł na dzień dziecka w ofercie AIM65. To jest jakaś super promocja czy coś, bo chyba w tej ofercie od dawna jest za 1zł. Raportuj

  60. Poll napisał(a):

    A tu się okazać może że 110tys. miesięcznie przejść do Play to nie był wcale rekord. Raportuj

  61. Jacek napisał(a):

    ja może też ucieknę bo zasięg to tragedia zgłaszałem ale nadal nic nie poprawili , dobrze że jest ten PLUS Raportuj

  62. galaxy s 2 napisał(a):

    Kiedy gaalxy s 2 kretacze ??!! :D koniec maja sie zbliza …. Raportuj

    • divhashmorex napisał(a):

      W czerwcu Raportuj

    • bbbb napisał(a):

      sam jesteś krętacz, minie 0:00 1.06 to możesz tak pisać. I tak nie będzie Ciebie na niego stać. Raportuj

      • Mała Mi napisał(a):

        co z tego że minie 1.06, jak telefon miał być w maju a w Play jest tak że jak dobra słuchawka to między tym co na blogu a rzeczywistością to jakieś 3 tygodnie! Raportuj

      • galaxy s 2 napisał(a):

        nie zagladaj nikomu do portfela patalachu z play :D to ze siedzicie na fresh nie znaczy, ze nie ma lepszych klientow sieć ;] Pisal, ze bedzie w maju to czekam do konca maja. Licze, ze nie ebdzie to kolejny telefon widmo jak klamal w przypadku BB 9780, ze schodza jak cieple buleczki a po 3 tyg przyznal sie, ze nie ma ich w play poniewaz sa problemy z oprogramowaniem ! taki to z niego kretacz :D Raportuj

      • adam napisał(a):

        Tym bardziej to o play źle będzie świadczyć, bo jego rynkowa cena jest taka sama jak desirevhd i desire s w momencie premiery… Raportuj

    • jacwis11 napisał(a):

      nie naprzykrzylo sie zadawac to pytanie? to wywiera odwrotny skutek od zamierzonego Raportuj

  63. jakub k napisał(a):

    opracujcie swoje konceptowe telefony tak jak Vadafone czy Orange,może to wam przysporzy nowych klientów Raportuj

  64. jakub k. napisał(a):

    a przy okazji sprzydało by się aby osoby posiadające abonament dłużej niż 4 lata u was mogli wcześniej wymieniać telefony np 6 m-cy przed końcem umowy Raportuj

    • Bandyto3xx napisał(a):

      Z tego co wiem to można wziąć telefon przed zakończeniem umowy. Przynajmniej mój kolega wziął, tyle, że nie aż 6 miesięcy wcześniej :P Raportuj

    • Mała Mi napisał(a):

      jest coś takiego jak oferta limitowana
      mi we wrześniu zaproponowali (po roku i 2 miesiącach) przedłużenie umowy ale na ich warunkach
      telefon mogłem wybrać jeden z czterech które mi zaproponowali i dwie taryfy do wyboru
      jak spodobał mi się inny aparat to nawet rozmowy nie było Raportuj

    • jacwis11 napisał(a):

      ja o to samo w plusie walcze i nic podobno w plusie na 6mcy mozna ale po uznaniu Raportuj

  65. Karina napisał(a):

    Jak dla mnie to A. Zagłosować nie mogę bo coś mi nie działa… Raportuj

  66. Bandyto3xx napisał(a):

    Nie przesadzaj. Marudząc tutaj na pewno tego nie przyspieszycie :P
    W ogolę przegięcie z tym wszystkim :/ Raportuj

  67. jacwis11 napisał(a):

    no wybór jest trudny kazdy wariant na swoj sposob jest dobry popieram jedno po co ten obrazek na fakturze ? ale opracujcie wariant d jak wam jahu radzi Raportuj

  68. jacwis11 napisał(a):

    gratuluje :) Raportuj

  69. jacwis11 napisał(a):

    nie ten poziom nie dyskutuj z hotelarzem nie znizaj sie do jego poziomu :))))))))) nie lubie jak ktos na blogu jak niejaki hotelarz wyrzuca swoje zale Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Ale on się wtedy tak pięknie denerwuje. Zgłasza moje posty do usunięcia co oznacza, że ma mnie dość i sam przestaje bredzić. By to było możliwe trzeba właśnie zejść poniżej jego poziomu ( choć na chwilę ) i być bardziej bezsensownym niż on. Wtedy znika. Tak pięknie poddenerwowany. Raportuj

  70. William Friedkin napisał(a):

    Bzdurna jest wersja A, zresztą naukowo dowiedziono, że ludzie zapamiętują to co jest po lewej stronie więc wersja B lub kompromisyjnie C, ale w życiu nie A. Raportuj

  71. chłop z obornika napisał(a):

    GDZIE TA BADA ? !! Raportuj

  72. pakierhakierxd napisał(a):

    Dajcie spokój dla playa z badą napiszcie lepiej do samsunga to on wgrywa soft do telefonów playa a on tylko je sprzedaje ja bym na waszym miejscu sam wgrał nie brandowany soft już dawno….. jak miałem wave to tak zrobiłem.Kiedyś będzie Raportuj

    • stac mnie na SGS2 napisał(a):

      glupi jestes czy pracujesz dla paly? Soft juz dawno jest tylko zenujacy play wymysla cuda w brandowaniu i stad obsuwy. Raportuj

      • pakierhakierxd napisał(a):

        Nie jestem głupi ale co da te wasze ciągle pisanie jak ciągle będzie taka sama odpowiedź że to samsung robi soft pod telefony dla wszystkich operatorów itp.
        Ps. nie pracuje dla play, co nie mogę czegoś napisać bo od razu będzie że dla nich pracuję.
        A nawet gdybym pracował to co ci do tego?? Raportuj

  73. bartek napisał(a):

    30 maja a SII nie ma… to moze HTC sensation? tez dualcore, a wieksza rozdzielczosc ekranuj (960×540) niz w Samsungu…? bo juz zwlekam z wymian nokii ponad mc a koniecznie chce miec dwa rdzenie Raportuj

  74. Katarzyna napisał(a):

    A ta zmiana będzie na korzyść klienta podwójnie? Będa faktury przychodzić na czas jak innych firm? Czy dalej z ostatnim dniem terminu płatności? Raportuj

    • Mała Mi napisał(a):

      Ja się przestałem tym przejmować, jak faktura przychodzi 16-17 a termin jest 17 to przelew ustawiam na 19 danego miesiąca, mam w nosie ich SMSy bo podstawą rozliczenia jest faktura Raportuj

  75. kuba napisał(a):

    JA sie pytam gdzie jest HTC SENSATION i SGS II !?!?!?!?!?! niedlugo to nawet biedronka wprowadzi je do swojej oferty.. Raportuj

  76. KAMIL napisał(a):

    NIE MOGE ZAGŁOSOWAC próbowałem na 2 komputerach Raportuj

  77. pakierhakierxd napisał(a):

    Ciekawe jaka będzie cena SGS 2 w play,myślę że bardzo wysoka tak że już bardziej będzie się opłacało na allegro kupić. Raportuj

  78. dagmara napisał(a):

    mysle, ze wersja A jest najlepsza.. a co do 2 str, mogłaby być bardziej szczególowa, np zawierac ilosc wykonanych polaczej do konkretnych sieci w danym mcu itd… tak jak w erze. na 'plejowych' fakturach niewiele mozna odczytac…
    Raportuj

  79. play4you1 napisał(a):

    Może jedno z was ma sposób wysyłki faktury priorytetem. Raportuj

  80. Qper napisał(a):

    Bardzo dziękuję. W końcu profesjonalne rozpatrzenie zgłoszenia.
    Widać że tytuł "Lider" ma znaczenie ;)

    A tak na poważnie to już oceniłem odpowiedź na bdb korzystając z nowego systemu oceny konsultanta na Play24 :) – doskonałe rozwiązanie

    Raportuj

  81. Dość papierowych napisał(a):

    Zachęcamy lepiej do wprowadzenia możliwości korzystania z systemu EBPP, który umożliwia dostarczania rachunków bezpośrednio na konto bankowe. Kampania „Dość papierowych rachunków. Chcę płacić bezpiecznie” jest odpowiedzią na niebezpieczeństwa (brak kontroli, niedoręczenia, spóźnienia) i utrudnienia związane z tym, że w Polsce codziennie wysyłanych jest do klientów indywidualnych ponad 1 milion papierowych rachunków. Jej celem jest popularyzacja w Polsce systemu EBPP, stanowiącego bezpieczną alternatywę dla tradycyjnych form dostarczania rachunków za usługi i płatności za nie.
    Na stronie internetowej kampanii można poprzeć inicjatywę Fundacji Komunikacja 2.0, a także skierować do największych polskich usługodawców pytanie o możliwość otrzymywania rachunków za telefon, gaz, światło etc. na internetowe konto bankowe. Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty