Tako rzecze rzecznik Play

PLAY osiągnął najlepszy wynik w badaniu jakości transmisji danych zrealizowanym przez UKE

Napiszecie niewiarygodne, niemożliwe, nie prawda? Jesteśmy najlepsi! Link do raportu tutaj.

w podsumowaniu czytamy:

Napisałem właśnie komentarz dla Witka z Telepolis.pl.

W Playowym stylu powiem krótko FUCK YEAH! A konkretnie to cieszymy się bardzo bo to potwierdza, że podejmujemy słuszne decyzje inwestycyjne, że mamy doskonały team technologiczny, doskonałych inżynierów, planistów, radiowców, że wiemy jak optymalnie wykorzystać
częstotliwości itd. Klienci bardzo chętnie wybierają PLAY, jesteśmy liderem rynku mobilnego internetu w Polsce, sprzedajemy najwięcej
smartfonów, mamy bardzo mocną ofertę a do tego potrzebną jest jak najlepsza sieć. Jestem pewien, że gdybyśmy przeprowadzali test dziś,
nie tylko w dużych miastach, wyniki naszej sieci 4G byłyby jeszcze lepsze. Ale nikt nie jest doskonały, szczególnie jeżeli mówimy o
zasięgu. Ciężka praca przed nami ale obiecuję w imieniu wszystkich odpowiedzialnych za budowę, rozwój i utrzymanie sieci PLAY, że każdego
dnia będzie jeszcze lepiej.

Mamy jeszcze dużo do poprawienia i zrobienia! Gratuluje całemu teamowi 3GNS, wszystkim ludziom Hansa, Tomka, Andrzeja et cetera. SZACUNEK!

PS: szkoda, że o tym raporcie nie będzie tak głośno jak o tym wczorajszym. Dobre newsy są przecież takie nudne ;-(

Komentarze

  1. hehhhh napisał(a):

    Może napisz jak kuleją połączenia jadąc autem/autobusem (nie przeloguje cie na nadajnik następny bez rozłączenia rozmowy), Może napisz jak rozpatryjecie reklamacje klientów? Dla niektórych to są dramaty bo jesteście chciwi, może napisz o zawyżonych karach umownych które teraz zwracacie. To jest szacunek dla klienta którego macie? przykro pisać ale niestety tak to wygląda… Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      To źle, że zwracamy pieniądze? Mam wrażenie, że czytałeś wybiórczo. Napisałem, że przed nami ciągle jeszcze dużo pracy ;-) Raportuj

      • odk napisał(a):

        A ja mam wrażenie, że po 4 latach wychodzi, to jakim badziewiem jesteście. Tylko robicie wokół siebie wielkie zamieszanie. A tak naprawdę dostarczacie miernotę i chłam. Raportuj

      • jahu napisał(a):

        Wasz bok wprowadza ludzi którzy chcą migrować w błąd twierdząc że nie ma możliwości migracji gdy w rzeczywistości taka możliwość jest. Brak słów.
        Kolejna sprawa porównywarka w dalszym ciągu pokazuje złą liczbę minut w taryfie long play 69 a na dodatek gdy klikniemy sprawdź ofertę i chcemy poczytać regulamin migracji to naszym oczom ukazuje się napis błąd 404 nie udowodniono istnienia tej strony. Sprawę zgłosiłem w bok mieli przekazać ale efektów brak. Raportuj

        • krzysiek_kili napisał(a):

          W związku z tym, co napisał Jahu kolejne pytanie do Marcina:
          GDZIE jest ten tester stron WWW, dla którego ofertę pracy "wywiesiłeś" na blogu?
          Żyje on? Działa? Jest mnóstwo błędów na stronie!
          1. Brak dokumentów (np. cennika telefonów) na stronie z odpowiednią ofertą.
          2. Brak wielu telefonów w konfiguratorze oferty.
          3. Zamienione zdjęcia telefonów (właśnie w konfiguratorze).
          I można wymieniać… Raportuj

        • bartolinio napisał(a):

          również to potwierdzam, BOK uparcie twierdzi, że nie ma możliwości migracji… Raportuj

          • jahu napisał(a):

            A play4you twierdzi że nie ma problemu i można zmienić taryfę. W moim przypadku zmiana z SI4 na AI MAX 85. Ja wierzę play4you bo BOK to tragedia. Najlepsza jest obsługa e-shopu oni nie wiedzą nawet że Play Online jest All Inclusive :( Dopiero dzięki moim usilnym staraniom udało mi się pokierować Panią konsultant żeby weszła na stronę play w zakładkę internet i przeczytała :) Raportuj

            • Farba101 napisał(a):

              Ja przeszedłem z OnePla45 na AI max65. Kończy mi sie umowa w czerwcu wiec w kwietniu spytałem w salonie czy moge zmienić taryfe bo zależało mi na tym 1 Gb do korzystania z netu. Sprzedawca mówi, że dostane jeszcze stan darmowy na 6 miesiecy. Myślę sobie super. I tak płaciłem koło 65zł bo miałem pakiem inetrnetowy a tu jesz mi dodają stan darmowy. Po przejściu na nowy abonament patrzę a tu mam do wykorzystania 69zł. Na fakturze pisze że mam dodane za darmo pakiet promocyjny 20zł za który nie płace. Nie czytałem regulaminu ale podoba mi się. Chyba, że ten pakiet to jakiś błąd Play:) Raportuj

            • smoking napisał(a):

              To nie jest błąd, masz do wykorzystania 69zł na połączenia, wideorozmowy, sms i mmsy :-) Gdybyś przeliczył to na same minuty to wyjdzie Ci 240 minut, czyli tyle ile wynika z oferty w ulotkach :-) plus oczywiście 1GB co m-c i SD na 6 m-cy – wszystko się zgadza :-) Raportuj

        • 4g wypasssss buhaha napisał(a):

          po co sie produkjesz z wynajdoaniem błedów? czyzby play mial darmowych specjalistow? Chyba sie nie utorzsamiarz z TYMI wielkimi z play ;) Raportuj

          • 4g wypasssss buhaha napisał(a):

            No popatrz ile błędów można zrobić w jednym zdaniu, sam jestem w szoku… hmm sniło mi się ze jestem tym wielkim Raportuj

          • jahu napisał(a):

            Szczerze to szukałem regulaminu którego nigdzie było bo chciałem sprawdzić czy mogę z migrować. Specjalnie błędów nie szukałem. A jest tam ich tyle, że aż się w oczy rzucają. Raportuj

            • Qper napisał(a):

              Nawiązując do błędów na play24 w sekcji zmiana taryfy przy Play Fresh przy opcji Internet i Podstawowy Fresh nie działają linki z regulaminami, zgłaszałem to z kilka razy i od 2 miesięcy nic… Raportuj

        • gość napisał(a):

          Migracja to jeszcze nic. Pomimo braku takowych zapisów w regulaminie świadczenia usług i regulaminach promocji NIE MOŻNA przedłużyć umowy o kolejne 24 miesiące WCZESNIEJ NIŻ 9 MIESIĘCY przed jej końcem !! Play powołuje się przy tym na jakieś ustalenia wewnętrzne – to jest dopiero temat dla Pana Weissa :) Raportuj

  2. hehhhh napisał(a):

    O dobrych rzeczach zaczyna się mówić, kiedy te PODSTAWOWE są na przyzwoitym poziomie. Czytam o wszystkim i wiem o większości rzeczy bo jestem pracownikiem sieci Play. Internet ok oferta super to napisałem, ale może czas troche zadbać o jakość, uwierz wiele osób odchodzi składając rezygnacje właśnie ze względu na jakość, gdyby mieli mniej minut a lepszą jakość zostaliby ;) Raportuj

  3. kmis napisał(a):

    taaa, sieć idealna; wczorajszy 8 godzinny pad sieci w Ełku (na całe miasto jedyny swap z emitela), w Przemyślu od 2 dni brak macierzystego zasięgu….. Raportuj

  4. Tajnos napisał(a):

    a jak pochwalicie się TYM wynikiem ? http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead01&… Raportuj

  5. kmis napisał(a):

    Ktoś kiedyś napisał że Play nigdy nie zrezygnuje z roamingu krajowego, teraz już wiem dlaczego :) Raportuj

  6. odk napisał(a):

    Oj wiedzę coraz więcej niezadowolonych ludzi z Playa. Grucha zacznij gonić ludzi do pracy nad jakością zasięgu, a nie gówniane artykuły piszesz. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Mylisz się. To cały czas jedna i ta sama grupka ludzi. Raportuj

      • hehhhh napisał(a):

        Poll to ja ci powiem że dziennie mamy kilku do kilkunastu klientów niezadowolonych :) Raportuj

        • Poll napisał(a):

          To normalne. Kiedy jeszcze mój kolega pracował w Orange to przyjeżdżał z roboty zj…y jak koń bo musiał wysłuchiwać niezadowolonych klientów. Trudno by przychodzili i klienci i chwalili że sa zadowoleni. Ja jestem bardzo zadowolonym klientem Play ale nigdzie do Was nie przychodzę i nie mówię o tym. Co innego by było gdybym był niezadowolony. Wówczas na pewno bym przyszedł na skargę. Raportuj

          • hehhhh napisał(a):

            zrozum są niezadowoleni z JAKOŚCI, reklamacje są nierozpatrywane albo klient dostaje 30min a pół roku się wozi ze sprawą odłączają mu telefon mimo że Play mu źle nalicza opłaty i nie wywiązuje się z umowy. Nie mówie że się skarżą na oferty czy rzeczy które nie każdy rozumie ja mówie o rzeczach które są oczywiste. sam mam wszystkich w playu i jest w miare ok ale są czasem takie cyrki że głowa boli Raportuj

          • Pawel napisał(a):

            To przejedź się troche po Polsce i korzystaj z Play-a. Po którymś z kolei zerwaniu połączenia zmienisz zdanie. Raportuj

  7. @virrus_pl napisał(a):

    > Jestem pewien, że gdybyśmy przeprowadzali test dziś, nie tylko w dużych miastach, wyniki naszej sieci 4G byłyby jeszcze lepsze.

    Marcin, może nie zauważyłeś, ale UKE testował zachowanie sieci 3G :-P Raportuj

  8. kmis napisał(a):

    Filozofia ludzi pracujących w Play jest taka: nawet jeśli jest źle, klienci narzekają, sieć pada to patrz punkt pierwszy 1. Mamy SUKCESY :) Raportuj

    • krzysiek_kili napisał(a):

      Tak, oczywiście – bo wszędzie wszystko działa perfect, tylko w Play problemy…
      Każda sieć ma swoje wady i zalety. Co więcej – ma również swoich zagorzałych zwolenników i antyfanów.
      Na to nic nie poradzisz… Raportuj

      • Amof napisał(a):

        krzysiek_kili właśnie widać "ma również swoich zagorzałych zwolenników" Raportuj

        • divhashmorex napisał(a):

          heh, jak krzysiek_kili jest "zagorzałym zwolennikiem", to ja chyba nie wiem co to znaczy ;)
          On jest po prostu obiektywny. Pochwali jak ma co pochwalić. Skrytykuje jak ma co skrytykować. Raportuj

  9. chłop z obornika napisał(a):

    Sprzadajecie najwiecej smartfonów a nie potraficie nawet zadbać o aktualizacje oprogramowania gdy się pojawia nowe !! , Bada 1.2 , Android , HTC !! Dajcie jakies info o tym !! Raportuj

  10. jahu napisał(a):

    Marcin jeśli możesz to przekaż sieciowcom taką radę żeby po pracowali nad nadajnikami które są obecnie uruchomione ale są źle skonfigurowane. Macie duży potencjał ale go nie wykorzystujecie Raportuj

    • Przemek napisał(a):

      Dokładnie tak. Przykład z Poznania – znajoma ma telefon działający tylko na GSMie. Kiedyś w domu miała kłopoty z zasięgiem (mieszka ulicy Świebodzińskiej) i trzeba było przełączać na sztywno na zasięg Plusa, pomimo że najbliższy BTS Playa jest w odległości 400 metrów.. Obecnie ten nowo odpalony BTS (koło "Hotelu 222") zapewnia ładny zasięg, ale nic dziwnego bo to tylko 200 metrów otwartej przestrzeni.

      Znajoma pracuje za to w "Skalarze" na Kolejowej/Hetmańskiej, co śmieszne pracuje tam też ekipa pracująca dla Playa (outsourcing). Kto nie ma 3G lub nie przełączył się na Plusa ten zasięgu Playa nie ma niemal w każdej części budynku, choć BTS jest w bezpośredniej widzialności, na terenach byłego ZNTK, jakieś 400 metrów od "Skalara". W ogóle muszę przyznać, że konfiguracja playowego 2G w Poznaniu to dramat. Bez 3G ani rusz. Raportuj

      • jahu napisał(a):

        Przykład Poznania nie jest przykładem odosobnionym niestety. Sam musiałem wskazywać bts-y do poprawy i dopiero się tym zajęli. Sami do tego nie dojdą a przeciętnego użytkownika nie powinno to interesować ma działa i koniec. A oni powinni mieć dział quality który powinien sprawdzać jak wdrażane rozwiązania wyglądają w praktyce. Raportuj

  11. Poll napisał(a):

    Ale tacy jak ja i miliony innych nie przyjdzie a sa zadowoleni. Nieprawda jest jakoby "takie rzeczy" nie działy się gdzie indziej. Co prawda nie pracuje w Plusie ani innym W4 ale wiem że moi znajomi mają spore problemy z załatwieniem wielu banalnych spraw u każdego z operatorów. Swoich doświadczeń nie opisuję celowo byś nie myślał że jestem nieobiektywny. Raportuj

    • hehhhh napisał(a):

      nic dzięki za rozmowe, przynajmniej konstruktywna. mykam spać bo jutro kolejny dzień pracy. Życze tobie i sobie żebyśmy nadal nie mieli problemów, a Pana Marcina trzymam za słowo że jest dużo pracy ale że tą prace w końcu wykonają i choć troche będzie to wszystko stabilniejsze. Pozdrawiam miłej nocy :) Raportuj

      • divhashmorex napisał(a):

        Ja jestem zadowolony i nie mam zamiaru przychodzić do salonu i chwalić.
        Liczba zadowolonych przewyższa tych niezadowolonych.
        Prawie każdy niezadowolony się zgłosi.
        Prawie żaden zadowolony się NIE zgłosi.

        Przykład to chociażby średni wynik obsługi klienta. Tyle czytamy o złej obsłudze klienta. A jednak średnia powyżej 5 na 6. Bo znaczna część konsultantów przynajmniej próbuje. Raportuj

  12. Boguś napisał(a):

    Jak tam BlackBerry działa panie Rzeczniku? Raportuj

  13. krzysiek_kili napisał(a):

    Przynajmniej się oderwiesz i poczytasz książkę, albo na dwór wyjdziesz (kiedyś by wypadało, no nie?) ;) Raportuj

    • odchodzi4 napisał(a):

      ksiazke mozna tez czytac w necie.a co sugerujesz ze cały czas na necie siedze?. oj jestes w błedzie ostatnio nawet nie mam czasu na poczytanie codziennie portali telekomikacyjnych Raportuj

      • cotto napisał(a):

        no fakt, może wyjdziesz z domu zamiast pisać te ciągłe narzekania na play, typowy polak – powinieneś brac udział w nowej reklamie hop coli
        .Aha ! książka czytana przez net a czytanie książki w okładce to tak ujak lizać cukierek przez papier a lizać go normalnie.,
        żałosny jesteś ;) Raportuj

      • divhashmorex napisał(a):

        Odejdź i wstydu oszczędź. Raportuj

      • Piotrek napisał(a):

        w każdym wątku są Twoje komentarze.. tak licząc to sporo czasu tutaj spędzasz na blogu.. czyżby czarny PR konkurencji? ;) Raportuj

  14. Maciej Cebula napisał(a):

    Marcinie, myślę że powodem problemów z zasięgiem większości użytkowników jest brak handoveru oraz kurczowe trzymanie się zasięgu macierzystego nawet przy szczątkowym zasięgu. Mój telefon będąc w niektórych miejscach głupieje. Łapie jedną kreskę, zaraz ją gubi i już chce złapać zasięg plusa , jak nagle dotrze szczątkowy zasięg playa i znów zabawa zaczyna się od nowa. Telefon przy jednej kresce powinien automatycznie przełączać się na plusa, w przeciwnym razie będą nadal takie kwiatki Raportuj

  15. Drętwy Roman napisał(a):

    Buahaha, ale wtopa.
    Lepiej powiedzcie, czy i jak odpowiecie na pakiety danych z lejkiem w Minusie i europejskie pakiety danych w Ti-Mobajl. Raportuj

  16. Drętwy Roman napisał(a):

    Ogólnie teoria zdobywania klientów mówi, iż jeden zadowolony klient przyciągnie dwóch kolejnych, ale jeden niezadowolony przysporzy kolejnych pięciu niezadowolonych.
    Możliwe, że pomyliły mi się mnożniki, ale niezadowolony klient wrządzi więcej szkód niż zadowolony. Raportuj

    • Kamil napisał(a):

      mnożniki lekko inne, ale teoria właściwa, skala także;) I jest to prawda, tak właśnie jest. Zauważcie, że ostatnio coraz więcej pojawia się niezadowolonych klientów! Ja sam byłem dotychczas strasznie zadowolony, do tego stopnia, że namawiałem każdego kogo mogłem do zmiany operatora. Niestety pojawił się problem i cały czar prysł za sprawą jakiegoś BAŁWANA, który zajmował się moją sprawą i najzwyczajniej w świecie wykpił się czymś głupim. A mój numer jak przestał istnieć w marcu, tak nie istnieje po dziś dzień… Raportuj

    • Qper napisał(a):

      Prawda bo sam z 50 klientów im naruchałem… i czasami jak mam jakieś i nie mam możliwości ich naprawy w cywilizowany sposób przez BOK to trochę żałuje.

      Po ostatnich modyfikacjach sieciowych nikt nie mógł się do mnie dodzwonić a ja mogłem wszystko. BOK poleciał standardowo wymianę karty SIM. Dzięki interwencji poza bokiem u play4you udało mi się odzyskać połączenia po 2 godzinach przerwy. Raportuj

      • Kamil napisał(a):

        u mnie myk polega na tym, że wymiana karty sim nic nie pomogła, w systemie kretyni widzą, że wszystko jest okej i tym się zasłaniają. Złożyłem formalną reklamacje i czekam na jej rozpatrzenie… Raportuj

  17. odchodzi4 napisał(a):

    Mam propozycje kolejnego testu do przeprowadzenia przez UKE.
    badanie sieci 4G.
    Play jest nie kwestionowanym liderem w tym wzgledzie.konkurencja nawet do piet playowi nie dorasta hehe. Ale UKE test by przeprowadzało palcem po mapie. Raportuj

    • divhashmorex napisał(a):

      dryn…
      Pogotowie psychiatryczne. Oddział zamknięty. Proszę czekać na zgłoszenie się konsultanta.

      Z przykrością informujemy, iż twój przypadek jest beznadziejny. Nie możemy podjąć się leczenia. Raportuj

  18. Kamil napisał(a):

    To, że Play odnosi sukcesy to się chwali. Miło jest to poczytać. Zauważcie jednak jak te wszystkie dobre rzeczy momentalnie giną w tym małym bagienku pod newsem! Od razu pojawia się całe grono niezadowolonych klientów/użytkowników. Jeśli nawet jest to podobna grupa ludzi w każdym przypadku to i tak pojawiają się coraz to nowe osoby, które z bezsilności muszą gdzieś wyrzucić swoje żale i problemy. W tym miejscu pojawia się kolejne wąskie gardło, nie ma oddziału, któremu można to powiedzieć i zostać kompetentnie wysłuchanym. BOK zazwyczaj odpowiada, że należy sprawę zgłosić oficjalnymi kanałami, napisać list, pójść do salonu. A pomocy brak. Rzecz jasna nie zdarza się to w absolutnie każdym przypadku. Sam też miałem sporo problemów, z numerem moim i innymi. Czasami pomoc nadchodziła natychmiast, fachowo, rzeczowo, właściwie, a czasami pojawiały się takie kwiatki, że za kilka lat na odpowiedziach, których mi udzielono będzie się szkoliło kolejnych konsultantów mówiąc im : pamiętajcie, nie wolno Wam pisać/mówić jak ten …….( w kropki proszę sobie wstawić najgorszego bluzga jaki przychodzi Wam do głowy:P ) Raportuj

    • divhashmorex napisał(a):

      Przede wszystkim niezadowolone z wszystkiego po kolei są cały czas te same osoby. Tylko używają czasami różnych nicków. Raportuj

      • Kamil napisał(a):

        skoro tak faktycznie jest to nieładnie z ich strony. Wkurzająca jest czasami ta anonimowość… Raportuj

        • divhashmorex napisał(a):

          W miarę jak rośnie ilość klientów w Play, będzie coraz więcej niezadowolonych.
          Każdy milion abonentów Play to milion osób niezadowolonych, z czego tylko 10000 jest użytkownikami Play. Przy czym tylko 1/2500 będzie krytykował.

          * – W niniejszej wiadomości Abonent oznacza osobę korzystającą z usług sieci Play w oparciu o abonament, umowę typu MIX, lub brak umowy (pre-paid).

          Raportuj

  19. WoL napisał(a):

    Cóż, wszystko rozbija się o lokalizację i nie ma lepszego testu niż kupić kilka kart różnych operatorów i przetestować w miejscach, w których najczęściej korzystamy z internetu. U mnie najlepiej wypadł Orange, ale dopuszczam do siebie myśl, że ktoś mógł być zadowolony z Play, który u mnie działał słabiutko – nei dobijałdo 1Mbps. Raportuj

  20. Robert napisał(a):

    To ja mam pytanie: skoro jesteście tak dobrzy to czemu OD PONAD ROKU pomimo uzyskania pozwolenia nie udaje się odpalić nadajnika?
    P.S. Czy w przypadku tego badania nie musicie też poznać metodologii? ;) Raportuj

  21. MateuszB napisał(a):

    Niesamowite te Wasze komentarze… Ja rozumiem, że macie problemy z tym czy z tamtym ale to troszkę żałosne jest. Gdyby UKE ocenił P4 źle to wszyscy by się na ten raport powoływali i pisali jak jest źle. A jak UKE oceniło, że jest dobrze to: 1) znaczy, że oceniali w złych miejscach 2) ocenili źle 3) a w ogóle to wszystko inne jest źle, 4) PLAY JEST BE! BE! BE!

    Ja rozumiem, że są z wieloma rzeczami problemy w Play ale jak odnotowali sukces to chyba dobrze? Gratulacje dla PLAY, choć tak jak napisał rzecznik dużo pracy wciąż przed nimi. Raportuj

    • divhashmorex napisał(a):

      Nie dziw się. Jak tylko przeczytałem news o wynikach kontroli na telepolis (jeszcze zanim pojawiły się komentarze), to już wiedziałem, że będą narzekania. Że taki news się nie spodoba. Co innego, gdyby Play był na ostatnim miejscu (patrz: Raport UKE o numerze 112). Raportuj

  22. Chłopak z wioski napisał(a):

    4G Ready! Żałosne! Posiadam modem Vofanone K3565 i żadnego waszego zasięgu nie łapię!
    Człowiek mieszka 60 km od Wa-wy przy trasie Katowickiej K8. Raportuj

    • divhashmorex napisał(a):

      Człowiek tam mieszka? Ludzie, to niesamowite.
      A ty kto? Małpa? :)

      Po pierwsze, podobno małpy mają problem z obsługiwaniem telefonu – szczególnie komórkowego.
      Po drugie, nie dziw się, że twój telefon nie łapie sygnału, skoro jest jakiejś chińskiej podrzędnej marki VOFANONE ;-) Raportuj

  23. pakierhakierxd napisał(a):

    Gratulacje ale jeszcze dużo pracy tak jak mówisz popieram:D Raportuj

  24. minus napisał(a):

    ja wiem!!! wszyscy co narzekają na Pleja na tym blogu to pracownicy KONKURENCJI !! ot wydało się! Raportuj

    • Przedstawiciel napisał(a):

      Do póki sieć PLAY istnieje w Polsce do póty będziemy tą sieć dręczyć. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Część może i tak ale znaczna większość to zażenowani, zwykli klienci konkurencyjnych skarbonek, monitorowanych jakości, czy uwięzionych dlefinow, panter itp. Raportuj

      • divhashmorex napisał(a):

        Część to pracownicy lub amplifierzy (formalnie nie będący ich pracownikami). Spora część to użytkownicy innych sieci komórkowych, którzy z Play praktycznie kontaktu nie mają. Ale wkurza ich to i owo.
        A inna część (mniejsza) to rzeczywiście użytkownicy mający problemy.. Raportuj

  25. wroc napisał(a):

    Znowu Play24 padło: Przepraszamy
    W działaniu serwisu wystąpił błąd Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana. Raportuj

  26. 4g wypasssss buhaha napisał(a):

    mamy doskonały team technologiczny

    zapewne na samym końcu, powtorze bo do pustych czerepów nie trafia a chwalić się możesz, ze załatwiłeś bb po kilku latach…

    doskonały team techniczny doskonałe roziazania

    Pytanie za 10001pkt

    Kiedy zamierzacie platformę bilingowa zrobić jak trzeba?

    Tydzien działa jak trzeba co do 1kB tydzien kradnie 100mega z1 GB a drugi tydzien oddaje 2Gb a zabierze z konta tylko 30kB

    dla przykładu połączenie które pobrało 30kB zużyłem dziś ponad 200MB… naturalnie z głównego konta kasiora nie zniknęła… http://img862.imageshack.us/img862/3148/playri.jp

    Restart licznika danych był robiony z pierwszym połączeniem 5:57 zawsze tak robię z ciekawosci czy mnie po rogach pojedziecie czy będę miał farta i ja was po rogach przelece

    Jest jeszcze parę innych innych błędów ale zatrudnijcie sobie specjalistów ja od tego nie jestem. Nadmienię, ze można ominąć QOS i ssać do bólu dopóki połączenie nie padnie. A nawet Ci powiem, ze wystarczy wprowadzić modem w stan wstrzymania czyli brak aktywności z zalogowaniem do sieci i zrestartować go o odpowiedniej godzinie miedzy 00:30 a 01:00 odrobina szczęścia i nie ma QOS i zapierdziela jak 4G bez limitu predkosci i danych

    Jaka siec takie działanie Raportuj

  27. Apacz napisał(a):

    Marcinie, zastanówcie się proszę nad sensem limitowania prędkości przesyłu danych dla Play Online, w konfrontacji z jakże nośnym hasłem 4G. Raportuj

  28. john zakfulowańsko napisał(a):

    rzecznik pisze ze zwracaja kase wczoraj byłem połaczony przez wifi w tel a i tak ukradło mi 48gr rzecznik chce moje 48gr bedziesz chciał podam ci moj tel pisze to choc wiem ze ten rzekomy rzecznik nie reaguje na takie uwagi ODDAJCIE MI 48GRRaportuj

    • divhashmorex napisał(a):

      To możesz mieć pretensje do telefonu, a nie do sieci komórkowej.
      Skoro twój telefon połączył się z internetem to opłata została pobrana. Raportuj

    • PeeN napisał(a):

      zmień chłopie telefon, albo naucz się obsługiwać Raportuj

    • play4you2 napisał(a):

      Jeżeli jesteś ponad wszelką wątpliwość przekonany o tym, że błąd był po naszej stronie, złóż reklamację. Masz do tego prawo. Podejrzewam jednak, że błąd tu był taki, że jednak zamiast wifi, miałeś standardowe połączenie, ale to jest do sprawdzenia.

      Reasumując, zrób zgłoszenie z prośbą o weryfikację. Jak potwierdzą się Twoje opinie, zwrócimy Ci 0,48 zł.

      Pzdr. Raportuj

  29. mar napisał(a):

    Przepraszamy
    W działaniu serwisu wystąpił błąd

    Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana.

    ZNOWU???????????? Raportuj

  30. Konnr napisał(a):

    Gratulacje :) Raportuj

  31. john zakfulowańsko napisał(a):

    mam na koncie 88gr i 900 smsów do 5 czerwca muszę dać radę nie będę śmiesznej sieci play dabijać kasy :) no a na next ndz spadam do t-mobile :)Raportuj

    • john PLAY napisał(a):

      Spoko tylko po co zasmiecasz takim komentarzem ten blog moze lepiej przejdz na blog o t-mobile i tam zacznij zachwycac sie co tez takiego dostaniesz po 5 czerwca w tym calym wspanialym t-mobile. Obys sie nie zdziwil jak pokaza fige z makiem i wtorne playopodobne oferty bazujace na tym co juz ma fioletowa siec od dawna :-)) Raportuj

    • divhashmorex napisał(a):

      To poszoł. Nie będziemy płakać. phi. Tylko spadaj z tego bloga.

      no kurde, 88 groszy ;-) Play zbankrutuje Raportuj

    • jacwis11 napisał(a):

      sadzisz ze tak duzo w erze sie polepszy?po tym calym rebrendingu? jak tanie tel beda miec to moze sie skusze Raportuj

  32. Maciej napisał(a):

    ja nie wiem jak Play może mieć najlepsze wyniki…..skoro tak jest to współczuje pozostałej czwórce operatorów, …. przeszedłem z całą rodziną do Play żeby mieć darmowe połączenia…………niestety nie mam ich wogóle!!!!!! ani do Play ani do nikogo innego….Spadek zasięgu od jednej kreski do ZERA!! przerywa połaczenia…rozłącza rozmowy… wielki SHIT….. Raportuj

  33. RudyLis napisał(a):

    He he he, ja dziś wróciłem z gaduAIR z numerem do Play. Włączam, działa, da się dzwonić i słać smsy a naród dzwoniący na mój numer słyszy: "przepraszamy, wybrany numer nie istnieje, prosimy sprawdzić go i wybrać ponownie" ;D Raportuj

  34. Veri napisał(a):

    Ale w zakresie realizacji połączen 112 Play osiągnał w badaniach uke na tresci Poznań-Warszawa wynik najgorszy, mam nadzieje ze Rzecznik się tym tez pochwalił. Raportuj

  35. Pankracy napisał(a):

    Jaki aktualnie modem jest na promo w play online na karte w cenie 129pln jak ktos wie prosze podać modej Raportuj

  36. ,monika napisał(a):

    Marcinie przeczytaj to…
    http://technowinki.onet.pl/forum/forum.html#forum
    i prosimy o dementi ;) Raportuj

  37. szubiszu napisał(a):

    SYCYN (a gdzie to jest?) – terytoria zewnętrzne – czarna dziura internetowa !!! telefoniczna zresztą też – głowa za okno jak człowiek chce porozmawiać. Raportuj

  38. qwerty napisał(a):

    Panie Marcinie czekamy na stację bazową o oznaczeniu KNS4401A już 2 lata. Potwierdza to wyszukiwarka Google więc 4G jeszcze nie dotarło do nas… Raportuj

  39. @widex32 napisał(a):

    gratuluję. Testowałem Internet w Play – jest idealnie. ;) Raportuj

  40. jahu napisał(a):

    Ja mam jedno zasadnicze pytanie kiedy play online będzie działał w zasięgu sieci PLUS ? Oraz 2g PLAY ? Raportuj

  41. Tomek napisał(a):

    A ja chciałbym zapytać, kiedy będzie tak, że kiedy tylko chcę, to wchodzę do play24 i zawsze będzie działał? Znów serwis leży :-( Raportuj

  42. ChlopakPLAY napisał(a):

    Widzę niestety, że ten blog schodzi totalnie na psy! Kiedyś blog myślę był robiony w innym ukierunkowaniu! Teraz tylko kasa kasa kasa! Po prostu zależało Wam żeby jak najwięcej ludzi poinformować, że jest coś takiego jak Blog Play aby oprócz Facebooka Play! Nawet głupi tyczki niby dla mamy namawiają do kupna! Widać, że jest on prowadzony przez jakąś agencje itp.!
    Poza tym po co wchodzić na bloga play skoro nie można tutaj nic napisać anty play ponieważ się jest linczowanym przez krzyżowców i zwolenników Play!
    Nie wiem skąd takie informacje o zasięgu! Każdy wie, ze zasięg Play jest najgorszym w całej Polsce nie wspomnę już o BOKu! Co z tego, że są anonimowe smsy odnośnie obsługi! Przecież każdy, ten kto nawet nie dzwoni do Boku może wysłać smsa! Jak sieć która jest już na rynku ponad 4 lata nie może tego zmienić!
    Nic tutaj się nie dzieje, wieje nudą!

    Nie wspomnę już o konkursach! Haha! Rzecznik Play chciał pokazać jaki to on nie jest super a play dobry, że wyślą mi nagrodę w ramach rekompensaty iż w punkcie sprzedaży do umowy dodają zwykła klisze z aparatu z logiem Play! No sory, epoka kamienia łupanego! Oczywiście, paczka idzie już 3 m-ce a Rzecznik oczywiście winę zgania na Pocztę Polska byle by nie na siebie!!! Nie polecam nikomu na własnym doświadczeniu uczestniczenie w grach ponieważ chodzi tylko o jedno! Kasa, kasa, kasa! Nie ma nic dla przyjemności!

    Poza tym Play oczywiście jak zawsze zawyża wyniki i mnp i klientów! sory, jak w punkcie sprzedaży do każdej umowy każą klientowi dawać kartę fresha za darmo i aktywować przy klienci no to ja się nie dziwię skąd tyle abonentów macie! Przecież nikt tak na prawdę nie korzysta z tych freshów do umowy a lądują w śmietniku w punkcie sprzedaży. Ale numer aktywowany był? był! I już więcej aktywnych niby abonentów!
    Nie wspomnie o mnp gdzie celowo każe się iść klientom do konkurencji po starter ponieważ umowa jest na dowód wówczas. Ale podniesione wyniki mnp są? Są! Nie przeczę, że więcej ludzi przenosi nr do play ale nie na pewno w takich % jak zawsze się Play chwali!!! Raportuj

    • LUK napisał(a):

      w wielu sprawach się z TOBA CAŁKOWICIE ZGADZAN NIESTETY Raportuj

    • Color napisał(a):

      znowu narzekasz..

      1. Tak, jak kazdy moze napisac cos negatywnego na play (np. Ty) to inni moga napisac cos pozytywnego. Wiec nie pierdziel – MOZESZ krytykowac..

      2. Co do Twojej paczki, ktorej rzekomo nie dostales – zaloze sie, ze gdybys GRZECZNIE i KULTURALNIE napisal na samym poczatku do Ewy S. , czy Marcina G. , ze jest taka sprawa, paczka nie doszla itd. to na bank wyslaliby Ci jeszcze raz. A tak – przez caly czas wylewasz swoj jad na blogu, posadzasz ludzi o klamstwo, wyzywasz – nic dziwnego, ze nikt nie chce Ci pomoc.. Kultury Cie w domu nie nauczyli po prostu.. Smutne to.. Raportuj

    • jacwis11 napisał(a):

      oj schodzi schodzi smutne ale prawdziwe ale powiedz w orange plus i era z blogiem lepiej jest? Raportuj

    • jacwis11 napisał(a):

      wiecej nowosci to nie zejdzie na psy Raportuj

  43. edi napisał(a):

    Zamknąć ten BLOG !!! Zbojkotujcie go Raportuj

  44. edi napisał(a):

    Zbojkotować ten blog. Cenzura działa. Usunęli mój wpis, czyli wracamy do czasów komuny. BRAWO PLAY Raportuj

  45. Sylwester napisał(a):

    witam
    drogi ChlopakPLAY zapewne jesteś tym co kiedyś pracował w Play i się zwolnił.Rozumiem twoje rozgoryczenie ale to co piszesz to są jakieś banki mydlane.Od dawna już nie robi się takich myków jak kupowanie startera u konkurencji i przenoszenia go na abonament a wiesz dlaczego??A no dlatego że dzięki takim zagrywką w play pojawiło sie dużo fraudów i naciągaczy.Każdy konsultant ma za zadanie zweryfikować klienta robi to na podstawie wykazu dokumentów.Fakt że przy przenoszeniu numerów jest prosty zestaw wystarczy dokument.Ale i na to play ma rozwiązanie ma swoja aplikacje która weryfikuje za nim sie podpisze umowę.Wiec raczej nie ma zawyżonych wyników mnp.Wielu klientów skarży sie ale to nie dziwota.Na plusa również sie skarzą ludzie bo są u nic po 8 lat i na przedłożenie umowy nic nie dają.Podobnie jest w pozostałych sieciach.Sam byłem świadkiem jak klient wymawiał umowę w plusie bo był nie zadowolony z obsługi czy to w salonie czy też prze BOK.Każda sieć ma problemy zasięgiem.Orange np.nie działa w obornikach śląskich.Plusa zanika zasięg jak sie jedzie do Międzylesia.
    Większość z was zapewne przeniosła numer do Play bo chciał zaoszczędzić na rachunkach i zapewne to wam sie udaje bo minuty które dostajecie zapewne w 100% większość z was nie wykorzystuje.
    Skarżycie sie na młodą sieć która zaczynała od zera nie mając swoje infrastruktury.A zapomnieliście już jak zaczynała Wielka 3 oni też milei problemy i mają je dalej.Jak na 4 lata to play zrobił dużo a wręcz bardzo dużo i dalej robi.
    To co napisał rzecznik to są fakty i nie da sie ich podważyć nie były te padania robione prze Play tylko przez UKE wiec trochę szacunków.
    A dla wszystkich niezadowolonych jeżeli macie problem podejście do salonu i go zgłoście>Powiedzie konsultantowi aby napisał to co chcecie.Po proście o potwierdzenie.Konsultant je wyda a nawet podpowie jak można rozwiać problem. Raportuj

  46. Damian napisał(a):

    A ja popieram użytkownika Sylwester:) Niestety ale wszystkie negatywne opinie wypisywane o sieci biorą się albo z niewiedzy albo niedbalstwa użytkowników o własne sprawy. Chociażby pierwszy wpis u góry "Hehhh" – gdyby nie działało przełączanie połączeń pomiędzy BTSami P4, podczas jazdy połączenie zrywałoby co kilka minut, nie spotkałem się z tym a podróżuję sporo. Być może w danej lokalizacji nie działa jeszcze handover Plus-Play… Kwestia czasu – polecam poczytać o tym:)
    A tak na marginesie Marcinie – zaktualizujcie mapkę zasięgu na obrzeżach Płocka;)
    Pozdrawiam:) Raportuj

    • Pawel napisał(a):

      Jesli jak piszesz nie działa połaczenie handover to świadczy to wyłacznie o niedbalstwie Play. I tutaj nie ma na co czekac Po prostu nie dziala i Ty nie mozesz normalnie rozmawiać teraz a nie za miesiac albo rok. Raportuj

  47. Roman napisał(a):

    Jestem podekscytwany tym, że w tę środę 25 maja 2011 roku uruchomiliscie nadajnik HSPA w gmninie Dobra Nowogardzka, zachodniopomorskie. Jestem w tej chwili oddalony od nadajnika (w lini prostej ok 5 km) internet działa jak marzenie, pinki 65-80 ms. Allegro wczytuje sie w sekundę. Pozdrawiam i życzę owocnej pracy. Powiem sąsiadom, że już z internetem na wiosce jest duuuzo lepiej. Raportuj

    • play gubi zasieg napisał(a):

      pingi 80ms normalnie marzenie :D Idz wioskowym chopokom opowiadaj jaki to play extra. Allegro sie wczytuje w sekunde taaaaa bredzisz jak poparzony :) Polsat cyfrowy juz ma 500 nadajnikow LTE przyspiesza do 100mb a play to siec biedoty :] Raportuj

      • Roman napisał(a):

        Z tego co wiem, lte w polsacie przez poł roku jest za darmo. Jesli jestes jedny z tych co wzieli zeby "testować" za free przez taki czas to gratuluje. Z kontekstu widać, że to gmina wiejska a tylko Play postawił HSPA w tym rejonie. Neostrada tutaj nie dociera. Poza tym jak napisałem, że w sekundę to w sekundę. Mam zasięg na poziomie 99-103 dBi bez anteny ~ 4 kreski na wcdma, a 2 na hspa. Pobieranie danych idzie idealnie 128 KB/s. W porównaniu do iplus EDGE, to naprawde marzenie. Przynajmniej na chwilę obecną. Raportuj

    • jahu napisał(a):

      No rzeczywiście 5km od nadajnika to jest skraj zasięgu a nie dobry zasięg. Ciesz się prędkością i nie mów sąsiadom bo jak wszyscy zaczną ściągać to allegro będzie ci się włączało parę godzin :) Raportuj

    • jacwis11 napisał(a):

      no chociaz jeden zadowolony zachowaj dla siebie jak jahu radzi nie rozpowiadaj Raportuj

  48. peg napisał(a):

    świetnie, ja od tygodnia próbuję podpisać umowę na firmę i ciągle jest jakiś problem. w salonie byłem już 7 razy!!! Raportuj

    • Sylwester napisał(a):

      a jaki to masz problem??? Może pomogę
      jeżeli chcesz przenieś numer z innej sieci do Play na firmę potrzebny ci będzie komplet dokumentów!!
      Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą będąca obywatelem polskim:
      (limit 2szt.)
      1. Dowód Osobisty osoby podpisującej umowę, potwierdzający adres zameldowania na pobyt
      stały
      2. Zaświadczenie potwierdzające nadanie numeru REGON.
      3. Decyzja o nadaniu numeru NIP.
      4. Wpis do ewidencji działalności gospodarczej albo w przypadku:
      a. notariusza – akt nominacji i wyznaczenia siedziby przez Ministra Sprawiedliwości,
      b. działalności rolniczej/ogrodniczej – oryginał wpisu do ewidencji producentów z Agencji
      Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa lub oryginał dokumentu potwierdzającego
      nadanie numeru ewidencji producentów z ARiMR, lub zaświadczenie z Urzędu
      Skarbowego o płaceniu podatku dochodowego od działów specjalnych produkcji rolnej;
      lub zaświadczenie o wielkości u?ytków rolnych z Urzędu Gminy (właściwego dla
      pobrania podatku gruntowego);
      5. Potwierdzenie wpłaty ZUS (wpłata nie starsza ni? 1 miesiąc)
      Musisz pamiętać że prze przenoszeniu na firmę dane muszą być identyczne.
      Jeżeli numer jest na osobę indywidualną możesz zrobić przeniesienie na osobę indywidualną a przy podpisywaniu umowy możesz ten numer przypisać do firmy
      mam nadziej ze pomogłem jeżeli coś poważnego pisz na adres sylwesterplay@gmail.com Raportuj

    • jacwis11 napisał(a):

      ja tez mialem tak ze tydzien chodzil ale w koncu skutek byl cierpliwy badz szkoda zycia na nerwy Raportuj

  49. john zakfulowańsko napisał(a):

    na gsmonline.pl jest napisane ze 1 czerwca t-mobile ogłosi pełną oferte Raportuj

  50. divhashmorex napisał(a):

    1. Jestem użytkownikiem indywidualnym, a nie biznesowym.
    2. Każdy ma prawo korzystać z sieci jakiej chce korzystać
    3. Korzystając z sieci Play (od GRUDNIA) i Plus (od 2003-12.2010) NIGDY nie traciłem zasięgu. Jest on na poziomie od 3 do 5 kresek (3G) oraz od 2 do 5 kresek (2G-Play).
    Z połączeniami NIGDY nie miałem problemu. ZAWSZE otrzymywałem szybko sms. Zawsze otrzymywałem szybko RAPORTY. Zawsze mogłem ODBIERAĆ połączenia. Nigdy nie miałem z tym problemu.
    4. Korzystając z ORANGE (LUTY-MAJ 2011) wielokrotnie dochodziło do awarii, w których NIE MOGŁEM KORZYSTAĆ z INTERNETU. Problemy z połączeniami internetowymi ogólnie były nagminne (powoli, niestabilnie lub brak połączenia). SMSy dochodziły różnie. Choć zdarzyło się, że doszły NASTĘPNEGO DNIA. RAPORTY nie przychodziły w ogóle, lub po kilkunastu minutach/kilku godzin. Orange Online częściej nie działał niż działał. Często niektórzy mieli problem z dodzwonieniem się do mnie.
    Po co mam przepłacać, jak w tańszej sieci mogę mieć lepiej?

    Jednocześnie nie włażę na blog Orange i nie spamuje tam co 5 minut, jaka ta sieć jest BE. Nie toleruje ciągłej krytyki BEZ POWODU. Co by się nie stało, zawsze jest źle…
    Oczywiście na blogu orange tego nie ma… bo tam merytoryczne posty nie przechodzą moderacji, czy też raczej cenzury (o ile są krytyczne). Raz zapytałem się czy Orange chce odpowiedzieć na zmiany w Plusie (internet). Post nie został zaakceptowany. Dziękuję. Koniec dyskusji. Raportuj

  51. RudyLis napisał(a):

    Jaki knock out??… Przecież w nowych taryfach netowych w orangutaństwie jest drożej niż w Play. Orangutan, to gangrena. Raportuj

  52. dblan napisał(a):

    Karwowska – kultury trochę. Pisz o co Ci chodzi a nie spamujesz Raportuj

  53. […] Okazało się, że najlepszy wynik osiągnął operator sieci Play. Jak tłumaczy UKE W sieci tego operatora zarejestrowano najmniej nieudanych sesji pomiarowych, strony www otwierały się najszybciej oraz najskuteczniej był pobierany pliki z serwera FTP i wysyłane wiadomości e-mail. Można uznać że operator sieci Play najskuteczniej realizował usługi spośród wszystkich czterech operatorów. Szczególnie to było widoczne w badaniach mobilnych. W badaniach stacjonarnych różnica między poszczególnymi operatorami nie była tak widoczna. Warto zaznaczyć, że rzecznik Play – Marcin Gruszka skomentował na blogu raport UKE dosadnym „FUCK YEACH!”. […]Raportuj

  54. Sylwester napisał(a):

    hmmm
    wiesz co powiem ci tak podpisać umowę i przenieś numer może sie odbyć jedno wizytowo.Osoba która robiła ci przeniesienie musi zrobić wniosek o przeniesienie na osobę indywidualną.Musisz podpisać Wniosek i oświadczenie koniecznie sprawdź czy wszystkie dane sie zgadzają.Na stenie prosisz o podpisanie umowy od razu i w tym momencie osoba podpisująca umowę wybiera na jaki rodzaj usługi chcesz przenieś numer(abonamet mix karta).Przechodzi sie do wyboru jednostki i osoba podpisująca umowę wybiera osoba indywidualna prowadząca działalność gospodarcza..I już wsztskie dane przenoszą sie z wniosku o przeniesienie numeru dopisuje sie nip regon .Wybiera sie ofertę.Z tego co wiem nie nie było wczoraj ani przed wczoraj problemów systemem.Jeżeli jesteś z Wrocławia to zapraszam do mnie.Postaram sie o to żebyś mógł spokojnie podpisać uowe.Problemem jaki może być to to ze możesz być gdzieś zadłużony u jakiegoś operatora bo my to weryfikujemy.Jeżeli tak jest to konsultant powinien ciebie o tym poinformować.
    co do cesji to nie rozumiem po co chcesz ją robić??.Ona jest nie potrzebna.Chyba że masz kartę zarejestrowaną u nas.To wtedy sie robi zgłoszenie na koncie klienta o zmiane danych na osobę prowadzącą działalność gospodarczą.Daj znać co i jak Raportuj

    • peg napisał(a):

      wczoraj usłyszałem że internet zwolnił bo o tej porze dużo osób wraca z pracy (było koło 18) NK i te sprawy i strona się nie mogła załadować… ciekawe w kontekście raportu UKE :D
      Co do cesji… tak to nazwał człowiek który przerejestrował kartę z osoby prywatnej na jednoosobową działalność gospodarczą (gdzie przedsiębiorcą jest ta sama osoba).
      W którym salonie we Wrocławiu pracujesz? Raportuj

      • sylwester napisał(a):

        Salon play C.H.Marino pytaj o sylwestra
        jeżeli sie wybierasz do mnie to proszę wsiąść wszystkie dokumenty które do tej pory dostałeś bo muszę się z tym czym zapoznać Raportuj

  55. Mała Mi napisał(a):

    no i stało się SGS II do nabycia w internecie już poniżej 2000pln :)
    mam takie dyskretne pytanie bo zauważyłem że coś mało jest o to pytane
    Kiedy SGS II będzie w Play ??!! he he he Raportuj

    • nieslubny syn poll napisał(a):

      przesunieta "premiera" na czerwiec !!! buahahah potem rzecznik bedzie kity strzelal ze samsung znowu oprogrmowanie zawalil dla play :D Zeby korzystac z tej zenujacej sieci to tzreba chyba rootowac telefony przez play <rotfl> Raportuj

    • jacwis11 napisał(a):

      ty pytasz? czy tez szyderczo piszesz ze stale pytaja? Raportuj

  56. Poll napisał(a):

    Taka, bądź co bądź, fantastyczna wiadomość a tyle agresji a czasami nienawiści wzbudziła w komentarzach . Widać zatem, że Playowi naprawdę musi dobrze iść Raportuj

  57. Pawel napisał(a):

    Jest dobrze, bedzie dobrze a ja lubie czytac komentarze na blogu Playa. Im bardziej użytkownicy są niezadowoleni tym bardziej optymistyczny jest następny wpis rzecznika Playa. Coś jakby na zasadzie plują na Ciebie, a Ty mówisz, że to deszczyk pada i jesteś zadowolony. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Bo to tak jest jak kiedyś napisałem: agresja w komentarzach jest wprost proporcjonalna do wartości przedstawionej przez Play usługi, czy podanej informacji. Im informacja lepsza z punktu widzenia klienta Play tym więcej wpisów aroganckich, wulgarnych, a nawet ad personam do M.G..
      Gdyby dziś pojawiła się informacja że przez najbliższe 6 miesięcy każdy użytkownik Play może dzwonić do wszystkich sieci za darmo a 100 najbardziej aktywnych otrzyma SGSII za 1zł to jutro na blogu będzie 1000 wpisów z czego 900 obraźliwych w stosunku do operatora a zwłaszcza do jego rzecznika. Raportuj

  58. mirekb napisał(a):

    to moze uke sprawdzi gsm 900 p4??warto.czrekam tez na testy sieci umts 900 wtedy pogadamy jak wygladaja ;parametry transmisji na tych technologiach-sieci wlasnej oczywiscie..ciekaw jestem bardzo czy taki raport sie pojawi? Raportuj

  59. 512 napisał(a):

    Czemu net na nadajnikach plusa to max 512kbit ? Raportuj

    • nieslubny syn Poll napisał(a):

      lepszego nie dostaniesz. Plus bylby idiota gdyby dal wam w play lepsze transfery. Po nadajnikach plusa tez macie gorsze predkosci jakbyscie nie zauwazyli :D Raportuj

  60. klamliwa poczwara napisał(a):

    "premiera" w play samsung galaxy s 2 w czerwcu hahaha a rzecznik obiecywal maj. "premiera" htc wildfire S europejska miala byc w play i co? rzecznik obiecywal a w saturnie od reki dostepny i media a w play nie ma !! Obiecanki cacanki !!! Raportuj

    • jacwis11 napisał(a):

      wrzuc na luz kupisz tego galaxy s2? Raportuj

      • klamliwa poczwara napisał(a):

        kupie jak bedzie po cenie jak u innych . Play nie stac na kupno tych modeli taka prawda ;] Co Ciebie to obchodzi w ogole? Idz po wildfire jak Ciebie nie stac i nie zagladaj do portfela innym. Zenuaaaaa Raportuj

  61. arturchris napisał(a):

    Przepraszam że gratuluje dopiero teraz ale wcześniej zrywało mi połączenie :) Raportuj

  62. jacwis11 napisał(a):

    a ja wam szczerze gratuluje w moim tel super net mi nie dziala a nie jak w orange marne edge Raportuj

  63. jacwis11 napisał(a):

    bada 4 g i galaxy s2 stale jedno wkoło….. :( Raportuj

  64. Karolina napisał(a):

    Może jakoś transmisji danych jest na poziomie, ale obsługa klienta jest daleko w tyle.
    Zamówiłam u was telefon i abonament dla osoby prywatnej, natomiast
    kurier który się u mnie pojawił żądał ode mnie zaświadczenia o
    prowadzeniu działalności gospodarczej(26.05.20011). W związku z czy
    zadzwoniłam do waszego biura obsługi, pan który odebrał insynuował mi
    że być może coś zaznaczyłam i zamówiłam abonament na firmę. (Chyba
    wiem co zamawiałam.) Złożyłam za jego pośrednictwem reklamacje.
    Jeszcze w tym samym dniu skontaktowała się ze mną pani Anita która
    potwierdziła że zamawiałam abonament dla osoby fizycznej.
    Poinformowała mnie że powinnam złożyć skargę do firmy kurierskiej i
    się rozłączyła. Co uważam za oburzające. Podobno nagrywacie rozmowy
    więc polecam odnaleźć. Po kilku godzinach oddzwoniła do mnie, ponownie
    łączyła się i rozłączała (takie problemy techniczne na początku nie są
    zbyt zachęcające), po kilku próbach połączenia poinformowała mnie że
    już skontaktowała się z firmą kurierska i telefon zostanie mi wydany.
    Z obserwowania przesyłki widzę że została ona odesłana, kurier nie
    pojawił się u mnie ponownie. Składanie reklamacji zanim zostałam
    abonentem nie zapowiada udanej współpracy. Otrzymałam odpowiedz od
    biura obsługi:
    "Przesyłka została odesłana do nas na magazyn i zostanie anulowana. Z
    powodu błędu na magazynie przesyłka została wysłana jako zamówienie na
    firmę. Jak zostanie umowa anulowana będzie mogła Pani ponownie złożyć
    nowe zamówienie. Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację.
    Pozdrawiamy
    Obsługa Sklepu Internetowego"
    Nie bardzo rozumiem dlaczego ja mam ponosić odpowiedzialność za waszą
    pomyłkę, to ja w tej chwili tracę czas i pieniądze no kolejne
    połączenia z BOK. Poprosiłam o jakieś szybkie załatwienie sprawy w
    odpowiedzi dostałam:
    "Witamy

    Nie możemy ponownie odsyłać niedoręczonych przesyłek. Przepraszamy za
    zaistniałą sytuację i prosimy o cierpliwość.

    Pozdrawiamy
    Obsługa Sklepu Internetowego"

    Pomyłka zdecydowanie leżała po waszej stronie, próbuje się dowiedzieć czy w tych okolicznościach mogę związać się z inną siecią?? Raportuj

    • sylwester napisał(a):

      Witam
      osobiście zapraszam do salonu w którym załatwi pani podpisanie umowy.
      a odpowiadając na pytanie jezeli umowa nie została anulowana to muszisz czekac wtedy mozesz iść do innej sieci Raportuj

  65. John napisał(a):

    Skoro jesteście taką wspaniałą siecią i jest tak dobrze to proszę mi powiedzieć jak ja, jako klient Fresha, mogę sprawdzić do kiedy mam nieograniczone rozmowy, które KUPIŁEM za 10 zł bo ja niekumaty jestem, a wy tacy mądrzy i tak ładnie, kulturalnie mówicie YEAH (jak po angielsku napisane to wydaje wam się, że to lepiej brzmi, co? – zgroza!). Dziękuję za brak odpowiedzi… Raportuj

  66. xssss napisał(a):

    Zgaduję, że ten wynik osiągnięto używając infrastruktury Plusa? Zaiste, macie się czym chwalić he he. Raportuj

  67. karol napisał(a):

    a przestaliscie w koncu oszukiwac ludzi? nie raz mialem problem typu nie dochadzace smsy lub brak mozliwosci polaczenia sie z tym samym numerem, lub bledy w play24 gdzie zamiast zakupionych minut dawalo mi smsy i odwrotnie a gdy zglaszalem ten problem do operatorow to mowiono mi zebym z dowodem osobistym zglosil sie w salonie celem zarejestrowania i dopiero wtedy zajma sie moim problemem. ale pytam z jakiej racji ja mam sie rejestrowac skoro wybralem taryfe na karte zeby pozostac anonimowym?? myslcie ludzie do jasnej cholery. i po co ja mam tu na dole pod komentarzem wpisywac swoj adres email? po to zebyscie mogli wysylac mi bezsensowne reklamy? a w dupie was mam! Raportuj

    • Sylwester napisał(a):

      powiem tak drogi Karolu
      jeżeli miałeś tego typu problemy możesz sam je zgłosić przez Play 24 a jeżeli chcesz cokolwiek zgłosić to musisz być zarejestrowany inaczej nie jesteśmy w stanie nic sprawdzić bo system ciebie nie widzi.I teraz odpowiedz mi jak mamy sprawdzić jaką usługę włączyłeś co uruchomiłeś jeżeli twój numer istnieje jako anonimowy i nie widnieje w systemie.Proste Prawda!!!Jeżeli chodzi o reklamy to w czasie rejestracji jest możliwość zgłoszenia aby coś takiego nie przychodziło do Ciebie!!.Więcej szczegółów w salonie.Tylko zadaj odpowiednie pytania a otrzymasz na nie odpowiedz.Również na stronie Play.pl jest opisane co daje rejestracji.życzę miłej lektury.
      Pozdrawiam Raportuj

      • Tiwek napisał(a):

        Jakoś BOK Heyah nie wymaga rejestracji do zgłoszeń. Byłem ich użytkownikiem przez wiele lat i reklamacji nie zglaszałem ani razu ale problemy techniczne owszem i NIGDY nie wymagano zarejestrowania karty. Na podstawie takich zgłoszeń otrzymywałem zwrot nienależnie pobranych opłat jak i rekompensaty. Widać można. Daleko Wam do profesjonalnej obsługi. Niestety ja dlużej nie zamierzam czekać. Problemów z Wami w ciągu niespełna roku mam więcej niż przez 6 lat w Heyah. Raportuj

  68. Gerard napisał(a):

    W Przemyślu, Medyce, Tomaszowie, Tarnawatce i wielu innych przygranicznych miejscowościach wyłączone są stacje GSM Play od 24maja. Były także problemy z 3G. Minęło 2rygodnie a nikt z Play nie wydał oficjalnego komunikatu o możliwych problemach. To jest skandal. Potraficie sie chwalic sukcesami a jesteście ślepi na niski poziom jakości i obsługi jaki oferujecie.
    Co do badań UKE – gratuluję ale niezależne profesjonalne portale robią swoje testy i wypadacie w nich słabo. Przy wdrażaniu UMTS900 w wielu miejscach zrobiliście chaos w swojej sieci.
    O rozpatrywaniu reklamacji to nawet pisać mi się nie chce.
    Informuję, że 50numerów firmowych we wrześniu od Was przenoszę, bo na to co wyprawiacie brakuje słów krytyki. Raportuj

  69. pawel1984 napisał(a):

    WY SIĘ Z TYM UKE W PIERSI STUKNIJCIE….. NA LINI OD PRZEMYŚLA DO HRUBIESZOWA, I W GŁĄB KRAJU ZA RZESZÓW LEŻAJSK. CZYLI PODKARPACIE, NIE MA OD MIESIĄCA ZASIĘGUUUU.!! PYTANIE DLACZEGO? I NIE ŚCIEMNIAJCIE ŻE TO UKRAINA ZAGŁUSZA TAK JAK MI TO KOBITKA W SALONIE W PRZEMYŚLU POWIEDZAŁA, BO INNE SIECI MAJĄ ZASIĘG. A PLAY NAWET NA PLUSIE NIE CHODZI. ŻENADA! RÓBCIE TAK DALEJ TO BĘDZIECIE ZIEMNIAKI NA RYNKU SPRZEDAWAĆ….. JA MAM NA FIRMIE 22 NUMERY I NIESTETY JAK TEN PROBLEM NIE ZNIKNIE DO KOŃCA TYGODNIE TO ZRYWAM UMOWĘ I PRZECHODZĘ DO T-MOBILE.! Raportuj

  70. Apaolo napisał(a):

    Gdy zacząłem badać cennik Play i porównywać go z cennikami innych dużych operatorów komórkowych, natrafiłem na bardzo interesujący fakt, iż Internet poza pakietem w Play jest ponad 40 razy droższy niż w innych dużych sieciach komórkowych (Era, Orange, Plus) gdyż te sieci liczą sobie 0,12 Pln za 100 kB a Play liczy 0,05 lecz tylko za 10 kB. Czuję się zatem oszukany gdyż w salonie Play doradca zapewniał nas, iż usługi sieci play a w szczególności Internet jest najlepszy i najtańszy na rynku. Doradca wprowadził nas zatem w błąd jak mniemam w celu osiągnięcia korzyści majątkowej. Jak się okazało Internet w Play poza pakietem jest nie tylko ponad 40 razy droższy od innych dużych sieci komórkowych lecz jeszcze tak słabej jakości (w obszarze Warszawa-Białołęka), iż praktycznie uniemożliwia poprawne korzystanie z usługi. Dopiero po włączeniu pakietu, który korzysta z nadajników Plusa można było z Internetu korzystać. Raportuj

  71. pawel1984 napisał(a):

    W okolicach PRZEMYŚL-a Play działa już na nadajnikach Orange. Kto ma kłopoty z połączeniem się niech przejdzie na ręczny orange!!!!!!!!!
    Raportuj

  72. Marcin napisał(a):

    Ludzie nie ktorzy to poszaleli play stara sie jak moze i robi co moze ale nie którym to za mało trudno nie ktorym dogodzic to zasieg to to i tamto ludzie opamietajcie sie lepiej to siec komórkowa nie stacjonarna!!!!!!! Raportuj

  73. Marcin napisał(a):

    to nie jest swiatłowód kazda siec komórkowa ma swoje wady i zalety mało wam nawet wypuscili na rynek nowe startery na mobilny internet na karte za 9 zł starter i 19 zł starter a wy ciagle narzekacie blog nie słuzy do narzekania tylko do innych celów jak wam tak bardzo cos nie pasuje wypisujcie swoje bzdury na telix.pl jak ten gosc co był na konferencji całkiem pokrecony jak nie którzy co wypisuje bzdury na tym blogu play jest i bedzie liderem pogudzcie sie z tym raz na zawsze Raportuj

  74. paphos car rental no excess napisał(a):

    Point out any existing damage to the car before returning it to the manufacturer,
    usually after six to 12 months to come. The extra 182 euros for 14 days
    made it a profitable venture to invest in your fleet and business you
    will need an ingenious marketing strategy.Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty