Tako rzecze rzecznik Play

Super przejście do PLAY reklamowo

dłuższa reklama tv

krótsza reklama tv

billboard

Jak myślicie co autor reklamy telewizyjnej miał na myśli?

Komentarze

  1. Paweł napisał(a):

    Bardzo interesująca jest ta nowa oferta "Super przejście…" – szczere gratulacje.

    Czekam tylko na cenniki telefonów w abo za 75zł – na stronie jeszcze nie ma, a taki mnie interesuje bo w najbliższym czasie najprawopodobniej przejde do PLAY(jeżeli ceny telefonów będą rozsądne).

    Czy oferta "Super przejście…" dostępna jest tylko dla osób, które mają abo w innej sieci czy pre-paidy też się kwalifikują? Bo jeżeli pre-paidy też to pozyskacie dwóch nowych klientów a nie jednego :) Raportuj

  2. ddluk napisał(a):

    Wszystkie regulaminy i cenniki w jednym miejscu znajdziecie u mnie : http://www.blogplay.eu/2011/05/20/regulaminy-i-ceRaportuj

  3. marcin napisał(a):

    A dla stałych i wiernych klientów nic. Trochę mi przykro, byłem z Wami od początku, ale cóż… nic nie trwa wiecznie. Raportuj

    • Paweł napisał(a):

      Stali i wierni klienci mają i tak najlepszą ofertę na rynku… Nowych trzeba kusić :) Raportuj

    • bartolinio napisał(a):

      najlepsza metoda to co 2 lata zmieniać operatora, zawsze będziesz nowym klientem przychodzącym od konkurencji, więc zawsze będziesz najlepiej traktowany ;)
      podsumowując: kończy Ci się umowa w Play? – idziesz do konkurencji na 2 lata; kończy Ci się umowa u konkurencji? – idziesz do Play jako nowy klient otrzymując należne profity :)

      co raz więcej ludzi zacznie tak kombinować i tylko kwestią czasu jest kiedy operatorzy za nowego klienta zaczną uważać klienta pojawiającego się pierwszy raz u danego operatora ;) Raportuj

  4. Wojtek napisał(a):

    Panie Marcinie bądź drodzy konsultanci czy może ktoś odpowie na moje pytanie odnośnie dodatkowych minut (czy są dodawane do abo) za przejście do Play (MNP) ale na abo bez telefonu (umowa na 12 miesięcy)? Raportuj

    • konsultant napisał(a):

      Przy nowej ofercie super mnp dostajesz dodatkowo pakiet minut. Ilość minut jest oczywiście zależna od abonamentu jaki sobie wybierzesz.
      Czyli dla przykładu jeśli zdecydujesz się na opcje Super mnp all inclusive 69 (żeby od razu uniknąć pytań, tłumaczę: to "69" to cena za abo) dostajesz dodatkowo 200minut/322 sms, zniżkę na abo 50% na 3 miesiące oraz tańsze smartfony.
      Jeżeli natomiast nie chcesz pakietu inetrnet (all inclusive to abo z netem) to możesz wybrać opcje stan darmowy 59 – dostaniesz takich minut dodatkowo 100/161sms. Raportuj

      • konsultantos napisał(a):

        w abo bez telefonu masz zniżki na abo i to jest największym atutem tychże ofert :)
        ot tak. Raportuj

        • Wojtek napisał(a):

          Dziękuje za odpowiedz. Czy dobrze rozumiem, np interesuje mnie np: All Inclusive
          bez telefonu na 12 miesięcy mam 400 min do wszystkich wymieniane na SMS-y / MMS-y do
          wszystkich sieci 483 szt., pakiet internet 250MB za 39zł? (oczywiście za przeniesieniu numeru abo z np Ery) proszę mnie poprawić… Raportuj

    • play4you1 napisał(a):

      Jeśli chodzi o Ofertę Super MNP to nie jest dostępna opcja bez telefonu. Raportuj

  5. krzysiek_kili napisał(a):

    Nokia C6? Zalega Wam na magazynach? To już dość stary model.

    Dla przedłużających też powinny być jakieś rabaty (czy to na telefon czy na abonament) Raportuj

    • Konsultant N napisał(a):

      oferta dla przedłuzających też się poprawiła, dajemy więcej minut. Warto przejść się do salonu play i sprawdzić ofertę przedłużeniową. Raportuj

  6. Krzyśiek napisał(a):

    Niema co dużo pisać, Play ma każdą oferte najlepszą :) fajnie być z wami. Raportuj

  7. julia napisał(a):

    Kiedy odpowiedzi na pytania ktore zadali blogowicze ? Raportuj

  8. klient. napisał(a):

    Przeczytałem pierwsze punkty regulaminu "Super przejście"
    Jest gorzej niż myślałem. Raportuj

  9. Arek napisał(a):

    a z tego co widze to sgs za 1 zB w abo za 95 jest przy przej[ciu jak i przedBu|eniu wic gdzie wy tu widzicie ze play nie dba o klientów? Raportuj

  10. Septyczny Sceptyk napisał(a):

    Łoł, Dżoana Krupa w reklamie. Raportuj

  11. pakierhakierxd napisał(a):

    Dobrze że przechodzących premiujecie takimi bonusami oby tak dalej:D
    Ale mam nadzieję że jak będę może przedłużał umowę za około rok to mi też dacie coś więcej lub tańsze telefony :P Raportuj

  12. pakierhakierxd napisał(a):

    Jak nie to trudno ale już i tak wezmę abo max do 50zl i sprzedam telefon bo nie opłaca się brać abo dla telefonu więcej czegoś takiego nie zrobię…,obecnie mam abo za 79zł i nawet w połowie nie wykorzystuje;]
    Miałem wpierw 59zł z Wave ale że potrzebny był mi pakiet internetowy to musiałem zmienić.
    Normalnie pakiet mi nie odpowiadał w tamtym abo bo po przekroczeniu pakietu mógł mi rachunek przyjść na 1000zł i nie miał bym z czego tego zapłacić
    Raportuj

  13. Kosiek napisał(a):

    Niestety, reklama słabiutka (styl "Oni są w Play"), chyba Wasze spoty nadal zostaną jedynymi, w których przypadku będę przełączał kanał natychmiast… Raportuj

  14. daro napisał(a):

    panie rzeczniku jeśli wszystcy operatorzy pomału dążą do ujednoliczenia grup korporacyjnych na świecie a pod jaką koorperacją będzie Play czy Play bedzie w tej kwestii ewenementem a może Telia barwy są cholernie podobne do Playa ? Raportuj

  15. Rumcajs napisał(a):

    Dlaczego taka niska jakość reklam ? Dlaczego nie 1080p i 720p ? Raportuj

  16. klient napisał(a):

    Oferta beznadziejna,
    reklama lepsza niż zazwyczaj. Raportuj

  17. Bandyto3xx napisał(a):

    Brakuje zakładki:
    Jeżeli SMS'ujesz :D Raportuj

  18. arturchris napisał(a):

    Nie dajcie si nabrać kuszą cenami i promocjami ale jakość i obsługa na baaardzo niskim poziomie tak jak zasięg który często zrywa połączenia ni mówiąc o szybkości netu http://www.speedtest.net/resul… najwyższy abonament Poznań!!Raportuj

  19. Jack napisał(a):

    Play znowu namieszało z taryfami to się robi juz jak kogelmkogel nawet konsultanci w salonach juz się gubią w ofercie Zabrali połowę zniżki na abonament dla przechodzacych z innych sieci Raportuj

  20. Pawel napisał(a):

    Nie wiem co autor reklamy miał na myśli, ale autor billboardu najwyraźniej miał problemy z fotoszopem. Ręka trzymająca telefon jest trochę zbyt duża w stosunku do modelki. Choć to prawdopodobnie wina bezpośredniego przełożonego fotoszopowca, który chciał by telefon był większy ;). Raportuj

  21. arturchris napisał(a):

    wszystkich chcących przenieś się do play zapraszam na stronę play4U na facebooku poczytajcie o problemach klientów play to się wam odechce. Raportuj

  22. luk napisał(a):

    internet play online

    "niezawodny" play. Użytkownicy historia co mnie spotkała jest przedziwna, śmieszna i żenująca.

    Ostatnio zamówiłem internet w play online 69, postanowiłem uruchomić usługę nocny transfer(na stronie play 24 usługa była wyłączona) . Dla osób ktore nie wiedzą za play online 69 usługa powinna być za darmo, a mi pojawia sie komunikac ze kosztuje 10zł.

    Wysłałem juz dwa zgłoszenia. Za pierwszy razem pracownik playa napisał ze jesli ktoś wyłączy usługę nocy transfer, potem usługa kosztuje 10zł!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Szkoda ze moj status portfela nie jest grubszy, już powoli mam dosyć playa, często występują problemy, mam na karte i internet. Jesli decydującym kryterium jest cena to zostaje play, a Jesli oprocz ceny bierzesz pod uwage inne kryteria, jakos obsługi, zolowanie sie do systemu, zrywanie połączenia to ja wybieram orange. Raportuj

  23. […] Tym razem w pozyskaniu nowych klientów pomóc mają porównywarka taryf oraz nowe spoty reklamowe. źródło: BlogPlay […]Raportuj

  24. jacwis11 napisał(a):

    reklamy bardzo ladne jak zawsze ta muzyczka w tle super Raportuj

  25. Marcin napisał(a):

    reklamy piękne ale co z tego jak Play nie chce, żeby do niego przenieść numer?
    na infolinii dostaje się ofertę na przeniesienie, której warunków nikt z Play nie chce honorować?,
    prośba o kontakt ws przeniesienia numeru zostawiona przez www – zero odzewu,
    rzecznik Play obiecał, ze sprawie sie przyjży – na obietnicy się skończyło.
    jeżeli chodzi o obsługę klienta to Play musi się duuuuużo nauczyć. Raportuj

  26. artur napisał(a):

    podziwiam,super przejscie do play oferta ok,ale za kazdym razem jestem odrzucany,,moje abo konczy sie 17 sierpnia i co konsultanci nie umieja odpowiedziec dlaczego system mnie odrzuca,a panie z BOK odsylaja do e shopu,a e-shop wysyla regulke ze nie wiedza dlaczego sysytem mnie odrzuca,smiech Raportuj

  27. Jerzy napisał(a):

    Czy ktoś wie co to za dziewczyna na tym billboardzie ?

    Raportuj

  28. Benek napisał(a):

    Witam serdecznie

    Interesuje mnie przejście do Play w związku z ze wspomnianą ofertą ale im bardziej zagłębiam się w regulamin tej promocji tym bardziej głupieję…:) Mam abo w T-mobile, który kończy mi się 18.09 tego roku, okres rozliczeniowy jest 27-mego każdego miesiąca. Interesuje mnie dla przykładu oferta Super All Inclusive 79 i moje pytanie w związku z tym jest następujące:
    muszę wykupić dodatkowe pakiety obowiązujące do tej umowy, pakiet 250MB i Play Online, co do pierwszego wiem, że kosztować będzie dodatkowo 10zł miesięcznie, natomiast co do Play Online z tego co wyczytałem w Regulaminie opłata jest jednorazowa w wysokości 28zł za pakiet 1,5GB, który będzie się odnawiał co miesiąc. Tak? Kolejne pytanie, jakie dodatkowe koszty dojdą oprócz abo, oprócz 10zł za 250MB i Play Online w trakcie trwania umowy i jak ewentualnie je obniżać (deaktywować). Kolejne pytanie jak wygląda temat z minutami i ich ilością w trakcie czasu trwania Umowy? Czy minuty wchodzące w skład abo można wykorzystywać do połączeń również na stacjonarne?
    Dziękuję za wyrozumiałość:) Raportuj

  29. Grzegorz napisał(a):

    Witam
    Oferta Super Przejście do play. Jak się później okazało nie jest taka super. Ponieważ chcąc się dowiedzieć szczegółów, gdyż rozważałem przeniesienie nr poszedłem do salonu Play. Pani przedstawiła mi ofertę Super Przejście do play zdecydowałem się i spytałem co jest wymagane okazało się ze tylko dowód tożsamości i podpisujemy umowę i będę miał 650 minut. Podpisałem ową umowę jako, że miałem nr na zwykła kartę bez umowy ze starym operatorem już następnego dnia Pani przeniosła mi nr i był aktywny. Tylko, że Pani nie wiedziała, że mi nie przysługuje taka promocja, gdyż nie miałem umowy ze starym operatorem i dowiedziała się tego dopiero po tym jak zawarła ze mną umowę a ja byłem już dawno dawno w domku. Następnego dnia gdy już był aktywny mój nr w play Pani napisała mi smsa, że dowiedziała się, że nie przysługuje mi ta promocja i mam 450 minut. Oczywiście napisałem reklamację ale dostałem śmieszną odpowiedź. A teraz czekam na odpowiedź na złożone odwołanie. Ponieważ czuję się poniekąd oszukany i znowu przekonałem się, że wszystko jest ładnie pięknie ale przed podpisaniem umowy i Play nie jest wcale siecią z przejrzystymi zasadami jak się okazało nawet dla pracowników sieci Play. W związku z zaistniałą sytuacja z pewnością polecę play znajomym i przejdę razem z rodziną :] Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty