Zaległości konkursowe

Udostępnij

A jednak wysyłaliście SMSy z komentarzami z podsumowaniem testów podczas oglądanie meczu na smartfonie. Bardzo Was przepraszam, ale zostałem wprowadzony w błąd (nie pierwszy niestety i nie ostatni raz) pisząc w komentarzu, że nikt SMSa nie wysłał. Okazuje się, że było zupełnie inaczej.

Oto lista imion i miejsc zamieszkania osób, które otrzymają gadżety:

Łukasz Świebodzice
Daniel Lublin
Michał Sanniki
Marcin Tarnobrzeg
Grzegorz Łęczna
Michał Lublin
Marcin Radzionków
Dominik Komorów
Maciej Warszawa
Rafał Kraków

Z tego co mi powiedziano, dziś wysyłane sa zestawy.

PS: Mamy jeszcze jakieś „ogony”?

Zobacz więcej

109 KOMENTARZE

  1. tak – zadaj pytanie

    zadałem pytanie kiedy taryfikacja 1kb
    i kiedy będzie można podpiąć prepaid pod abo

    i o kuponach waszych pisałem

  2. Jeszcze raz pisze Panie Marcinie poszedł mail do Pana w sprawie bezpodstawnie naliczonych opłat na fakturze( policzone jakieś pakiety których nie aktywowałem, nawet każecie mi zapłacić za pakiet który dostałem jako rekompensata niby gratis, okres rozliczeniowy z tamtego miesiąca widnieje na aktualnej który już dawno został zapłacony, na drugim numerze,który był podpisany aneks RePlay LongPlay II 29 (bez telefonu) została naliczona opłata aktywacyjna 49 zł ) poszły już trzy zgłoszenia w tej sprawie a dalej twierdzicie,że wszystko jest ok.

  3. A co z konkursem z audioteką? Trzeba było napisać jak kreatywnie można wykorzystać smartfon i co z tego wynikło?

  4. To ja korzystając z okazji spytam. Gdzie mam wysłać pismo, że chce przejść na kartę po końcu umowy? W każdym punkcie mówią mi co innego.
    P.S. Imię zwycięzcy się zgadza tylko miejscowość nie ta:)

    • zostawiasz w salonie bądż skr. poczt. Komorniki

      p.s. ChP: miałeś podany nr przesyłki. Co mi udowodniłeś – skad mam wiedzieć czy odebrałeś/nieodebrałeś tej paczki. Dwóch ludzi napisało, iz złozyło wypowiedzenie, ty że nie mozna bo cos tam. Skoro inni składaja to można. A to że u ciebie nie przyjmuja wypowiedzeń to nie świadczy o tym, iz wszystkie salony PLAY tak robią.

  5. Mnie każdy powiedział, że nie mogę zostawić muszę sam wysłać. Tylko ze juz 3 adresy mi dali a wolałbym wysłać raz a dobrze:)

      • no właśnie kolektyw nie można. (teoretycznie) ponieważ nikt z konsultantów tego nie robi i chce by klienci wysyłali je na komorniki. praktycznie to jest minuta roboty. bo skan wysyła się na [email protected] i wysyła się takie rozwiązanie wraz z umowami. klient zadowolony ale niestety rzadkością jest to w salonach :) a tak na prawdę odbija się to na wizerunku firmy ponieważ gdyby można było to zrobić to klient pierw zobaczyłby ofertę replay a potem ewent. złożył rozwiązanie i przejście na fresha. jednak 80% konsultantów tego nie robi. czemu? nie wiem. prowizje się duże od aneksów i łatwo można plan wyrobić.

        • pewnego razu ,,guru" Play4You wypowiedział sie, iz jest zmiana interpretacji odnośnie tej sprawy: taki dokument można zostawic w salonie, sam z tego skorzystałem – bez żadnego jęczenia i cierpienia miła Pani przyjęła dokument,

          • kolektyw ja nie wiem jak ty to zrobiłeś i gdzie. być może miałeś szczęście. zrób test i zadzwoń do kilku salonów i zapytaj się czy możesz i nich złożyć rezygnację z umowy. Tobie się udało i bardzo fajnie, jednakże w innych salonach tak nie ma i tyle. Tym bardziej, że przyszedł kiedyś mail żeby konsultanci nie przyjmowali wypowiedzeń tylko kazali klientom wysyłać umowy na komorniki. Z wiadomej przyczyny …. ;-)

            • w prosty sposób: są nowi pracownicy, obsługa jest dużo lepsza, nie ma żadnych kłopotów, inni takze to doceniają i widać tą zmianę po kolejce klientów

              • kolektyw nie raz mi się nie chciało czegokolwiek Tobie udowadniać itp. ale teraz to postanowiłem zrobić ponieważ jesteś najbardziej nieobiektywną osobą na tym blogu, i nigdy nie dasz sobie nic powiedzieć złego na temat Play!

                Proszę bardzo, kilka salonów playa, wyrywkowo wyszukanych. Zapytałem prosto, czy można złożyć rezygnacje czy nie można. Odpowiedziano mi ŻE NIE!!! Chcesz się bawić dalej to dzwoń i się upewniaj! Ja ci udowodniłem, więc może spr. masz nr na dole!

                stoisko w pasażu
                CH Wzgórze Gdynia
                Kazimierza Górskiego 2
                790031133

                Playzone Gdynia
                Świętojańska 14
                0-58 620 14 88

                Klif Gdynia
                Aleja Zwycięstwa 256
                Gdynia
                tel: 790005205

                Sopot
                Bohaterów Monte Cassino 6a
                tel: 550 77 22 / 790 030 973

                TESCO
                Kcyńska 27
                Gdynia
                tel: 790030631

                ps. a to że można to ja wiem. tylko konsultantom się nie chce tego robić i tyle! Więc nie mów ludziom na blog czegoś co jest i tyle! Sam spr. a potem mów! Raz Ci udowodniłem z przesyłką mojej nagrody. Teraz udowodniłem Ci z salonami! Czekam na następny Twój "pierwszy" raz:)

              • widzę że usunąłeś Twój wpis "widać, iz jesteś młodym stażem blogowiczem, wielokrotnie piętnowałem PLAY za obsługę, na samym początku za dostępność telefonów, żle naliczone faktury – no ale to sie nie liczy. Według ciebie jestem nieobiektywny i basta. Na szczęscie są inni, którzy moga myslęc w inny sposób niz ty- popdany jest przykład, iz inny blogger zostawił taki dokument. No ale według ciebie to także sie nie liczy.

                zadzwon do play grajewo, porozmawiaj sobie z miłymi Paniami,
                koniec temnatu "

                To ja Ci odpowiem.
                1. na blogu jestem od 2 lat :)
                2. nie wybierałem sobie salonów i zadzwoniłem do losowych ze strony play.
                3. nie widzę żebyś był obiketywny. wszystko ci odpowiada, nawet jak nie masz zasięgu. to co tam… trudno "moj kochany play". zastanów się lepiej bo właśnie dzięki takim jak ty robi się to samo co pod pałacem prezydenckim. nie dadzą sobie nic powiedzieć! Oni Kaczora kochają i tyle! On nie ma pomyłek itp.! Obiektywny to jestem ja!

                i nie pisze głupot lepiej bo nie masz pojęcia! jestem w play od nadchodzi4 i wiem co było a co jest! Finito!

                • przykro mi ale nie usuwałem zadnego mego wpisu,
                  jest dzwina sytuacja: 2 osoby piszą, iz mozna zostawić wypowiedzenia, ty że nie mozna, potem piszesz iz mozna (,,gdybyś się uparł to by się wysłali bo mogą to zrobić wraz z umowami"), ale ciagle atakujesz innych,
                  ciekawe są twoje wpisy: namawiasz innych do przenosin do play (jakies tam pakiety minut), potem opisujesz że PLAY jest zły, potem chwalisz play i … znou play jest zły

                  szkoda mi ciebie,

                  p.s. przepraszam wszystkich za to, iz muszą czytać moje wpisy- czasami jest potrzeba bronienia siebie w przypadku gdy inni nas atakują

                  • Pytałem się kiedyś kumpla z salonu play i powiedział że bez problemu można u nich zostawić wypowiedzenie umowy.

                    • W tej samej sprawie pisał do mnie koleś na Palringo, że dzwonił niedawno, chodzil do salonu i – nikt nic nie wie. Jedni każą iść do salonu a ci dzwonić. (taka grupa Play Mobile)
                      Niedawno koledze kazałem iść zarejestrować numer i żeby nie wysyłali reklam. Mila Pani w salonie:
                      Galeria Twierdza Kłodzka
                      Kazała żeby zadzwonił na infolinie :/ Zwątpił i zadzwonił i dowiedział się że musi wrócić do salonu :/

                  • kolektyw nie masz racji i nic na swoje usprawiedliwienie! udowodniłem ci, że salony jednak nie przyjmą rezygnacji a ty jakieś swoje masz wymazy i mi coś próbujesz wcisnąć! pod spodem masz info salonu który się wypowiedział. więc weź sprawdź a nie rób z siebie alfy i omegi bo ci się to nie udaje! i szkoda to mi ciebie ponieważ za wszelką cenę chcesz sobie zrobić przyjaciół wśród PRowców i zawsze Ci wszystko odpowiada!

                    I nie przepraszaj innych i nie rób z siebie wielkiej ofiary że Cię atakują ponieważ zachowujesz się za desperat!

                    • facet posłuchaj i poczytaj sobie, kilka innych osób takze twierdzi, iz mozna zostawic wypowiedzenie w salonie,

                      poczytałem sobie wpisy i opkazuje sie, iz to ty masz kłopot i duzó osób siez tobą spiera, dalej sobie pisz, ze play jest zły, potem namawiaj innych do pzrenosin do play (pakiet minut, darmowe miesiace bez abo) tylko abys otzrymał ps i potem ciagle piszesz ze play jest zły, rozdwojenie jażni na całego

          • widać, iz jesteś młodym stażem blogowiczem, wielokrotnie piętnowałem PLAY za obsługę, na samym początku za dostępność telefonów, żle naliczone faktury – no ale to sie nie liczy. Według ciebie jestem nieobiektywny i basta. Na szczęscie są inni, którzy moga mysleć w inny sposób niz ty- podany jest przykład, iz inny blogger zostawił taki dokument. No ale według ciebie to także sie nie liczy. On też jest nieobiektywny.

            zadzwon do play grajewo, porozmawiaj sobie z miłymi Paniami, warto
            koniec tematu

    • gdybyś się uparł to by się wysłali bo mogą to zrobić wraz z umowami, ale nikomu się nie chce. prosta sprawa. NIE MAJĄ OD TEGO PROWIZJI więc po co to mają robić? charytatywnie ? ;-))) wyślij sobie poleconym na komorniki :)

      • dostaliśmy maila, iż pisma z wypowiedzeniem muszą być wysyłane przez Klientów, to nie my pracownicy sobie tak wymyśliliśmy, tylko ci, którzy ustalali Prawo telekomunikacyjne.

        • Ciekawe kiedy ?
          Skoro kumpel z salonu i P4Y twierdził że można w salonach rozwiązywać umowy.
          Po drugie na pewno nie ma takiego zapisu w prawie telekomunikacyjnym ponieważ w innych sieciach bez problemu można rozwiązać umowę w salonie.

          • hej, jahu serio salony dostały takie info że klienci mogą rozwiązać umowę telefonicznie. problem w tym, ze to dziwne! bo tak naprawdę można w salonie to zrobić, ale raz że nie konsultanci tego nie robią, dwa że im się nie chce tak na prawdę a trzy że nie muszą!:)

  6. Mam nadzieję, że osobą która przyszła z PTC w końcu zrobi porządek z tą obsługa klienta bo na prawdę za nim cokolwiek się zrobi czy wyśle maila czy zadzwoni do boku to trzeba wziąć deprim. Zrobiłem zgłoszenie, że za połączenie playonline naliczył mi play w roamingu międzynarodowym koszta. Dostałem odpowiedź iż nie naliczył mi jednak play takiej opłaty. W takim razie ja nie wiem jak oni rozpatrują te reklamacje a przecież każdy norm lany człowiek który nawet nie ma doświadczenie w obsłudze klient pierw patrzy rzeczywiście na fakturę a potem dopiero stwierdza. Nie! Tutaj było inaczej, nie wiem czy się sugerował i jak to spr. konsultant ale znów mam złą opinie. Oczywiście reklamacja poszła znów do rozpatrzenie! Zróbcie w końcu coś z tym Bokiem. Tragedia! Jestem w play od 3 lat i nikt mi nie pomógł. tzn. była jedna osoba. – ja sam jak pracowałem w salonie. Boję się dzwonić na bok bo tam jak w kuchennych rewolucjach u Magdy Gessler. Nigdy nic nie wiadomo!

    • Jeśli nie dezaktywowałeś blokady na usłudze Play Online (zakładana domyślnie) to opłaty w roamingu są niezasadne. W przypadku nie uznania Twojego zgłoszenia, zgłoś to ponownie w OK i podaj mi numer sprawy (wklej pod ten komentarz). Zweryfikuje to.

      • Powiedz mi kiedy możemy się spodziewać play online po zasięgu plusa ? Jeden gość na fejsie twierdzi że już jest to udostępnione ja mu nie wierzę chciałbym poznać twoją opinie na ten temat.

      • własnie to zrobiłem. również na facebooku przesłałem Wam informacje ale napisaliście mi, że sprawa jest świeża z 3 Maja. Owszem z 3 Maja ponieważ robiłem powtórne zgłoszenie, a sprawa była poruszana we wcześniejszych zgłoszeniach. Pomożesz mi,bo serio już nie mam sił do tego!

      • Może Ty play4you1 wypowiesz się jednoznacznie czy w salonie mają obowiązek przyjąć pismo, że chce przejść na kartę z końcem umowy abonamentowej?

        • Oficjalna informacja jest taka, że wypowiedzenie Umowy (wraz z zaznaczeniem opcji z przeniesieniem numeru na usługę Play Fresh) powinno zostać wysłane na adres korespondencyjny.

  7. Panie Gruszka niech się Pan nie chwali tak wynikami. Prawda jest taka że obsługa klienta w play zwłaszcza ta posprzedażowa jest tragiczna, żeby klient otrzymał jakąś rekompensate nie ma nawet małej możliwości (proszę nie mówić że pisze z konkurencji, wiem jak sytuacja wygląda bo jestem pracownikiem play i sam pisze zgłoszenia od klientów), dzisiaj już 2gi raz w tym roku nie działają nadajniki play`a , wszystko idzie w roamingu na Plusa, online nie działa wcale, ludzie walą drzwiami i oknami i pytają co jest grane i co dostaną w ramach rekompensaty. Ja Ci napisze co… Wielkie nic tak jak po ostatniej awarii i co takich informacji mamy udzielać klientowi? kpina pozdrawiam i chwal się dalej tylko dobrymi rzeczami.

  8. 29.04 podana została na blogu informacja że weszły nowe telefony do oferty
    a że kończy mi się umowa to postanowiłem sprawić sobie SE Xperia ARC
    dzwonie *500 a tu ZONK telefon będzie do nabycia ale w lipcu :)
    ciekawe czy poczekać czy może od razu nabyć go w orange gdzie jest dostępny od ręki

  9. Smsy autoryzacyjne z liqpay.com nadal nie działają. Na infolinii nie są w stanie pomóc, macie jakieś porozumienia podpisywać. Po co było blokować smsy ja się pytam?

    Orange, era, plus wszystko działa. SMSY OD LIQPAY.COM Z NUMERU 10060 DOCHODZĄ DOWÓD ORANGE: .

    MAM NOSIĆ ZE SOBĄ DWA TELEFONY DLA TRANSAKCJI Z KONTRAHENTAMI ZAGRANICZNYMI?

  10. Smsy autoryzacyjne z liqpay.com nadal nie działają. Na infolinii nie są w stanie pomóc, macie jakieś porozumienia podpisywać. Po co było blokować smsy ja się pytam?

    Orange, era, plus wszystko działa. SMSY OD LIQPAY.COM Z NUMERU 10060 DOCHODZĄ DOWÓD ORANGE: .

    MAM NOSIĆ ZE SOBĄ DWA TELEFONY DLA TRANSAKCJI Z KONTRAHENTAMI ZAGRANICZNYMI?

  11. no i mamy pierwszy telefon 2-rdzeniowy w ofercie jednego z operatorów (LG P990)
    Panie Gruszka kiedy w Play coś takiego będzie miało miejce?
    tylko poproszę o realny termin a nie taką kichę jak to ma miejsce z SE Xperia ARC

    • Tak tylko grzecznie zapytam – co konkretnie planujesz uzyskać używając telefonu dwurdzeniowego zamiast jedno-?

        • widzisz synek po cholere się wtrącasz do tematu jak nie masz nic do powiedzenia ?
          idź ponapinaj się między kolegami na podwórku

          • Mam do powiedzenia, ale nie chciałem wprost.

            To naprawdę szczeniackie. Chwalenie się czymkolwiek, a już szczególnie telefonem nazwałbym po imieniu, ale wolę tak robić w cztery oczy.

            Wiesz czym można się pochwalić? Rozumem.
            Niestety niewielka część społeczeństwa może się tym pochwalić…

            • jak byś miał rozum to byś wiedział co to IRONIA
              niestety niewielka część społeczeństwa umieczytać ze zrozumieniem

            • widzę że ktoś kasuje posty
              ale jeszcze raz Ci odpowiem
              na głupie pytanie odpowiedziałem IRONICZNIE
              ale czytać ze zrozumieniem to też trzeba umieć

              • Twój post nie wyglądał jak ironia, bo nie był odpowiedzią na bezsensowne pytanie.
                Pytanie "Do czego ci dwurdzeniowy telefon" jest jak najbardziej na miejscu i wydaję mi się, że poza popisywaniem się do niczego innego służyć nie będzie.

                • dorośnij, poczytaj co to ironia a jak dalej nie będziesz rozumiał to zapytaj mamy
                  chcesz mnie uczyć do czego mi ma służyć smartfon ?
                  nie mam 15, 20 czy 30 lat aby się nim popisywać
                  ale idząć twoim dziecinnym tokiem rozumowania mam auto które może jechać grubo powyżej 140km/h
                  95% społeczeństwa takie ma
                  to wg Ciebie wszyscy mają je bo się lubieją popisywać ? bo po co mi samochód który może jechać ponad 200 km/h skoro można tylko 140 ;)

                  • Jeszcze raz napiszę,
                    Nie odczytałem twojego posta jako ironicznego. Większość dzieciaków (i niektórych dorosłych) potrzebuje telefonu, którym może się chwalić.
                    Skoro rzeczywiście to była ironia i uraziłem cię swoją wypowiedzią to przepraszam :)

        • no ja zablokowałem. idź sobie do punktu, powiedz, ze chcesz spr. czy dostaniesz aktywacje i jak będzie się ciebie pytał pracownik to wszystko zgody marketingowe daj na nie, pierwsze również które dotyczy umieszczenia nr w książce. od razu ci sie to zablokuje.
          ja tak wlasnie zrobiłem i nie mam żadnych smsów oraz nikt do mnie nie dzwoni w spr. oferty itp. itd. też nie dostaję żadnych smsów o BMW itp. itd.

  12. ale dostały salony maila że nie MOŻNA przyjąć rozwiązań. No ale wszechmocny kolektyw twierdzi inaczej!

    • Kiedy takie info dostały?
      Niedawno rozmawiałem z kumplem z salonu i twierdził że można tylko pewnie się konsultantom nie chce.

      • Problem nie leży w tym czy można czy nie, każdy kierownik salonu, bądź konsultant decyduje, przyjmujemy, czy nie. Zdarza się, że jakiś salon odmawia, bo często rozwiązania składają osoby trzecie i ciężko im przetłumaczyć, że tylko abonent może w swoim imieniu złożyć takie rozwiązanie a do tego dochodzi czas dostarczenia rezygnacji, klient uważa, że jak dał konsultantowi formularz to liczy się ten moment a rzeczywistość jest trochę inna, moment dostarczenia pisma na Komorniki uznawany jest za termin zgłoszenia chęci rezygnacji. Prostym sposobem jest przy otrzymaniu dokumentu, zapisanie na kopii wręczanej klientowi "przyjęto do wysyłki (data)", częste reklamacje zniechęciły sprzedawców do przyjmowania rezygnacji, bo później klienci winią ich właśnie za przekroczony termin złożenia rezygnacji z usługi.

    • część osób na tym blogu takze twierdzi, iz można zostawic wypowiedzenie w salonie, czyli mozna? można, część salonów przyjmuje

  13. Drogi Kolego rozumiem, że Ty nigdy się nie spóźniasz, nigdy niczego nie zawaliłeś i zawsze przepraszasz i dajesz w ramach rekompensaty prezenty, ale z doświadczenia w telco wiem doskonale, że żadna sieć nie daje rekompensat za chwilowe przerwy w działaniu sieci, to jest wpisane w działanie urządzeń elektrycznych i elektronicznych, w większości wypadków żaden op nie ma na to wpływu.

    • słchaj. to czy ja coś daje i czy ja się spóźniam to jest moja sprawa. nie porownuj jednej osoby do telecomu!!!!!!!!!!!! ja np. jak się spóźnie to inne osobie w remach rekomensaty mówię przepraszam. a operataor co mówi?
      tutaj nie chodzi o to, ze są awarię itp. itd. tylko o to że operator sobie zaktualizuje baze itp. a placa za to klienci poniewaz wtedy nie dzialaja np. systemu itp. nie ma neta i zasiegu a ludzie dzwonia do boku nabijaja sobie po 1 zł za połączenia i nic sie nie dowiedza. rownomiernie mozna zrobic aktualizacje systemu raz w m-cu i raz w m-c maja kilkatysiecy itp. itd.

      • Rzadko zdarza się żeby op przyznał się do awarii i przeprosił a tak jest w przypadku Play, jak jeszcze pracowałem w Erze to na szkoleniach mówiono, żeby absolutnie nie przyznawać się w salonie do awarii a do "przejściowych problemów w działaniu sieci" a rekompensatą miał być szczery uśmiech konsultanta. Jeśli chodzi o opłaty za połączenie z infolinią to wyjaśniłem Ci na czym rzecz polega, ale widocznie nie przeczytałeś (temat: Katalog telefonów EXPERT – Wiosna 2011[PDF]) Jeszcze raz zapytam, czy za każdym razem kiedy coś Ci nie działa za co płacisz od razu wyżywasz się na konsultantach z infolinii? Cierpliwości da się nauczyć a jak potrzebujesz skorzystać z tego co nie działa to przecież mamy wolny rynek, możesz przebierać w usługodawcach, tylko żebyś później nie żałował zmiany. Jak pokażesz mi firmę która nie ma wpadek, awarii, problemów to stanę na rynku wybranego przez Ciebie miasta i dam się ukamienować.

  14. nie wiem jak Ty, ale ja swoją przesyłkę z PD II otrzymałem ;)
    choć się nie obrażę, gdyby wysłali jeszcze jedną x)

    • Krzysiu, ja nie mówiłem o przesyłce tylko specjalnej koszulce ;), ale widzę Marcin już mój komentarz przeczytał. Więc także temat już zamknięty. Więcej zaległości nie pamiętam.

      Blay Boy ;)

  15. Zaraz, zaraz, czy ten praktykant co go (ją?) wzięliście nie miał(a) ogarnąć konkursów blogowych ,tak ,aby już nie było konkursów bez nagród i ogólnie, żeby czytelnik i biorący udział nie czuł się, że żebrze o należną mu nagrodę? To nie miały być obowiązki tej osoby? Widać dobrze pracuje :-).

      • Moim skromnym zdaniem Pani Julia powinna w ramach rekompensaty dostać koszulkę od Pana :) ponieważ jako jedyna może nie do końca ale jedna "aktywnie :)" zgłaszała na blogu zapytanie odnośnie zaległego smsa z konkursu meczowego. Pozdrawiam wszystkich użytkowników tel kom

          • Właśnie z powodu jej zachowania na nagrodę nie zasłużyła.
            Takie zachowanie to nic innego jak trollowanie, niezgodne z zasadami netykiety.
            Sprawę można było wyjaśnić przez maila, a na blogu raz napisać.
            Tymczasem użytkownik Julia non stop spamował, pisząc to samo.

            • Po części Masz rację ale, zauważ jedną rzecz, w jakimś niedługim czasie ktoś z kręgu obsługi Play wprowadził w błąd rzecznika Pana Marcina informując iż system nie dostał żadnego sms od użytkowników. I jeżeli otrzymałbym takie info to delikatnie ciśnienie mi się podniosło, po pierwsze dla zasady wiedząc że Ta osoba wysłała smsa :) i może dlatego tak nagminnie dążyła do odpowiedzi. Pozdrawiam wszystkich.

            • a na jakiej podstawie tak sądzisz? ja osobiście wygrałem 2 koszulki i znaczek androida. Pierwszy raz w życiu w jakimkolwiek konkursie. I mam zupełnie inne zdanie w tym temacie :)

              • Może masz ładne oczy <lol>.
                A ja w zasadzie wygrałem już tyle samochodów, że nie starczyłoby mi pieniędzy na garażowanie ich :)
                No, ale nie odpowiedziałem na SMSY :)

                Cóż, odkąd jestem w Play nie wygrałem już żadnego SMSa :(
                Ani koszulki, ani samochodu :)

                  • A jakże :)
                    Pozytywne nastawienie jest ważne :)
                    Pozytywnie nastawiam się pesymistycznie. Zawsze zakładam porażkę :)
                    I dzięki temu nigdy nie ciepię, że nie wygrałem :)

                    Co do tych SMSów… szkoda słów. Ale w Play jakby ich mniej (wcześniej byłem w minusie).
                    UWAGA! Kolejny powód do narzekania na Play
                    W Play masz mniejsze prawdopodobieństwo, że wygrasz samochody, lub inne nagrody gwarantowane

    • Dzięki za pozbawienie złudzeń… mamy się rozpłakać?

      A tak na serio:
      Nie mam złudzeń. Lubię tą sieć, ale raczej moje komentarze nie kwalifikowały się, nie kwalifikują i wątpię, aby w przyszłości kwalifikowały się do otrzymania nagrody. Jestem zbyt ostry w słowach :)
      Po za tym, jeżeli zależy ci na nagrodzie, to mogę ci odstąpić jedną z wielu gwarantowanych nagród, samochodów, laptopów i innych, które "wygrałem" (o czym informowano mnie przez SMS) :).

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości