Blackberry w PLAY – największa kampania reklamowa BB w Polsce

Udostępnij

Poniżej spoty reklamowe, oraz kampania prasowa i outdoor.

Spot BlackBerry All Inclusive postpaid

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=QXVWIJQunbc[/youtube]

 

Spot BlackBerry w PLAY FRESH

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=tdGuCLdM82M[/youtube]

 

Spot BlackBerry w PLAY dla Firm
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2tYTMrnRMRk[/youtube]

Dołącz do grona użytkowników BlackBerry w Play!

Play i agencja Grandes Kochonos przygotowali zintegrowaną kampanię reklamową smartfonów BlackBerry.

Do tej pory smartfony BlackBerry były dostępne dla nielicznych. Teraz dzięki Play będzie mógł je mieć każdy. Smartfony i usługa BlackBerry dostępna jest zarówno w Play dla Firm, jak również w Play Fresh oraz w ofercie LongPlay. To prawdziwa rewolucja!

We wszystkich trzech 30-sekundowych spotach reklamowych głównym bohaterem jest smartfon BlackBerry – najbardziej pożądany i prestiżowy. To on sprawia, że jego właściciele czują się naprawdę wyjątkowo i w pełni korzystają z życia. Dzięki niemu mogą więcej i są traktowani jak gwiazdy filmowe lub rekiny biznesu.

Nowa oferta jest dostępna dla każdego, bo tylko w Play po raz pierwszy w Polsce, w ofercie na kartę usługa BlackBerry dostępna jest już za 10 zł. W taryfach All Inclusive usługę BlackBerry można mieć w abonamencie już od 45zł, a od 39 zł w Play dla Firm.

Media: TV, outdoor, prasa.

Start kampanii: 15 czerwca 2011

Informacje o autorach:

1. Kampania Postpaid:

Paweł Nowakowski(dyrektor kreatywny,

Weronika Matyjek (art. Director),

Maria Snopkiewicz-Otto(copywriter),

Przedstawiciel Klienta: Dorota Banaszek, Monika Mierzejewska,

Aneta Iwaniuk

Przedstawiciel Agencji: Celina Kozikowska

Media: Marek Zaborowski, Bartłomiej Kamienny

Dom Mediowy: MediaCom

 

2. Kampania Play Fresh i Play dla Firm

Paweł Nowakowski(dyrektor kreatywny);

Bartek Grala(art. Director);

Daniel Piecka (copywriter)

Przedstawiciel Klienta: Aleksandra Borowicz, Natalia Kłos,

Grzegorz Kulesza.

Przedstawiciel Agencji: Magdalena Morgun

Media: Marek Zaborowski, Bartłomiej Kamienny

Dom Mediowy: MediaCom

Zobacz więcej

25 KOMENTARZE

  1. Ja prywatnie nie widzę nic ciekawego w Blackberry i nigdy nie chciałem mieć tego aparatu, ale wreszcie Play zaczął kręcić dobre reklamy.
    Szczególnie ta pierwsza na lotnisku – chyba zmieniliście agencję reklamową bo dawno już nie widziałem u Was tak dobrej reklamy (druga też dobra, ale jak dla mnie zbyt młodzieżowa).

  2. swietnie. tylko że po pierwsze 1 czerwca wprowadziliście mnie w błąd. Wysyłacie mi 2 razy pod rząd telefon z umową. Za drugim razem nikt nawet nie wiedział o tej przesyłce. Jakikolwiek kontakt telefoniczny z rzecznikiem prasowym play jest niewykonalny tak samo jak z kimkolwiek poza BOK. 11 dzień czekam na potwierdzenie reklamacji! do tej pory wykonałem 48 rozmów do BOK o łącznym czasie 5 h 46 min. niemal każdy konsultant mówi co innego.

    tylko jeden konsultant zgodził się na nagrywanie przeze mnie rozmowy. rozmowy nagrywane są na użytek firmy play. 14 dni batalii z play tylko dlatego że chcę podpisać umowę na takich warunkach jakie mi zaproponowano. Wedle prawa zawarta została umowa przedwstępna między mną a firmą play. teraz play szuka wyjścia z sytuacji jak się z tej umowy nie wywiązać.

    Dwukrotnie wysyłano mi telefon wraz z umową a kurier DPD nie chciał mi go wydać. sytuacja jak z "procesu" Kafki. jestem zażenowany takim traktowaniem. po rozmowie z kilkoma byłymi pracownikami play przestałem się dziwić jednak wielu rzeczom, choć w część z nich nie chce mi się wierzyć. Najciekawsze jest to że rozmawiając z kilkunastoma różnymi konsultantami, mimo iż ich stanowiska różniły się nie raz diametralnie, wszyscy zgadzali się z tym że zostałem wprowadzony w błąd i play powinien wywiązać się ze swoich zobowiązań.

    Opinia prawna na ten temat z KPV też nie daje złudzeń. Sprawa wygląda tak że wszyscy się ze mną zgadzają i przyznają mi racje, prócz firmy play(mam na myśli osoby na wyższych stanowiskach). jeśli myślicie że chcę play-a na coś naciągnąć to jesteście w błędzie:
    umowa abonament 65 zl brutto /mc

    przez 6 misięcy płatność połowy abonamentu. w abonamencie 450 minut do wszystkich sieci oraz darmowy stan do play. 1gb transferu internetowego oraz telefon HTC wildfire
    teraz zajmuje się opisaniem tego co mnie spotkało bo jest tego trochę. co ciekawe i najbardziej ironiczne to konsultant play skontaktował się ze mną jako pierwszy. :( masakra

    • Ummm… Nie masz obowiązku pytać się (ani nawet informować) konsultanta o tym, że rozmowę w której uczestniczysz nagrywasz. Jeśli ją będziesz rozpowszechniać w sposób który szkodzi dobremu imieniu firmy bądź konsultanta to możesz liczyć się ze sprawą o zniesławienie, ale na własny użytek bądź w celach dowodowych możesz nagrywać bez ograniczeń.

    • Tom, napisz mi numer zgłoszenia, który zrobiłeś w Obsłudze klienta na ten temat zobaczymy co da się zrobić. Niestety Oferta, którą opisałeś faktycznie nie istnieje.

  3. Taka reakcja na aparat Blackberry mnie nie dziwi. Jak wysyłam zapytanie i idzie ze stopką Sent from my Blackberry to inna rozmowa jest :-)

  4. blackberry to ideał dla biznesu i coś więcej więcej dla indywidualnych użytkowników – nie mniej nie jest to oferta dla wszystkich

  5. hmmm…DLACZEGOteSPOTYreklamowePRZEDSTAWIAJĄludziPRZEZpryzmatTERMINALA?rozumiem,ŻEużytkownicyBBsąLEPSIodUŻYTKOWNIKÓWSamsunga,HTC,czyLGiLEPIEJtraktowani.

  6. Wiesz co… szlak by mnie trafił gdybyś zwracał się w ten sposób do mnie. Marcinowi pewnie nie wypada odpowiadać na posty takich prostaków jak ty, dlatego ode mnie usłyszysz, że jesteś burak i spadaj do tej swojej hameryki na farmę, kowboju!!!

    • lepiej byc prawdziwym burakiem cukrowym niż mutantem popegeerowskim.
      Wracajac do meritum, jeśli ktoś może nazywać 4G dziadowską technologie powołując się na hamerykanckie sieci, czy tez przyzwolenie ITU to potrafi tez podac definicje 4G i nie upiera się ze czarne jest białe i nie próbuje kitu wcisnąć. Definicja 4G była, oraz jest cały czas taka sam. Tym bardziej kto taki bez jaj potrafi zrobić podobna taryfę jak w jusa.

      • Dziecko co ty pierwiastkujesz. Przyzwolenie ITU jest by H+ nazywać 4G a definicja tego dotycząca jest w przygotowaniu bo jej pełne brzmienie jest dość skomplikowane tak jak np MPEG czy JPEG. ze wszystkimi Layerami i wymaga to czasu. Przez ten czas nic się nie zmieni w dyrektywie ITU.

  7. Ani jedna z tych reklam nie wypadła ciekawie. Kolejna seria "Oni są w Play i cieszą się Stanem darmowym/Black Berry/Telefonami itd. Ostatnio wszystkie reklamy wyglądają identycznie.

    • żaden szpan – zresztą napis ten można usunąć – bb to całą idea i sposób przesyłania wiadomości i żadne htc mu nie dorówna

      • Probowalem przesiasc sie z Desire na 8520 – wytrzymalem dwa dni.. :/

        Synchronizacja FATALNA.. co z tego, ze maile przychodza szybko (na desire tez), skoro nie obsluguje Exchange i synchronizacja z gmailem i facebookiem od telefonu do sieci jest wolna ? Na desire jak odznacze maila, jako przeczytanego to po sekundzie to samo jest w sieci. Na BB trwa to kilka minut..

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości