PLAY – najlepszy design sklepów!

Udostępnij

Podzielam tę opinię, ale nagrodę przyznali profesjonaliści od tych shoppingowych tematów, którzy przyznali nam bardzo ważną nagrodę Retail Awards 2010 w kategorii Oryginalny Design Sklepu/Sieci Handlowej. Gratuluję całemu teamowi odpowiedzialnemu za nocne remodellingi (4 facetów wchodzi w nocy z młotami pneumatycznymi i robi mega demolkę, potem delikatni architekci, malowanie, szafki, szorowanie i polerka, dzień później wchodzą klienci).

A Wy co sądzicie o naszych sklepach? Podobają się, wyróżniają się, nasi pracownicy pomagają?

PS: Pozdrawiam dla wszystkich znajomych z salonów w całej Polsce!

Zobacz więcej

144 KOMENTARZE

  1. To prawda, że salony są bardzo dobrze wykonane. Jednak proponowałbym zainwestować w szkolenia pracowników żeby nie przynosili wstydu sieci tyczy się to głównie w stronę pracowników BOK oraz e-shopu w salonach może trochę rzadziej można spotkać niekompetencję ale też to zjawisko występuję. No i inwestycje w sieć to podstawa. Drugą rzeczą są głupie ograniczenia dla osób posiadających ofertę internetu w modemie niczym nie poparte biznesowo. No i Play powinien otwierać więcej salonów firmowych Play Zone.

    • Jahu Play Zone to nie znaczy salony firmowe. Są np. wysypy i należą one do P4 jak i salony małe sprzedaży. są również dealerze którzy mają i salony i wyspy. PlayZon nie świadczy o tym, że to jest salon firmowy ponieważ czy na wyspie czy w PlayZonie można załatwić to samo (nie jak np. w Orange czy Tomobile)… Każdy konsultant czy firmy współpracującej czy też nie ma takie same możliwości.

      A PlayZonów otwierać nie będą ponieważ Grecy już nie chcą Play Zonów…

      • Ps. Jahu ja też mam problem, że ograniczone i limitowane jest wysyłanie plików. max. 40 kb/s gdzie np. w Orange jest 1,5 mb…. nie fajnie… powinno być min. połowę albo chociaż 1mb wysyłania…

    • Jak najbardziej popieram wyrażoną w tym poście opinię. Już pisałem wcześniej, że przedstawiono mi inną wycenę abonamentu niż faktycznie Play mi wystawia faktury… Reklamacja oczywiście została odrzucona bo podobno wiedziałem jaka umowę podpisałem. Oczywiście podpisałem to co mi Pani w salonie przedstawiła, ale okazało się to fikcją. Na umowie nie ma nigdzie ceny abonamentu, a jest zaszyta w paragrafach regulaminu usługi co jest totalną porażką bo wymagało by to czytania całego regulaminu, dlatego podpisując umowę wierzy się "przeszkolonemu sprzedawcy". Mój przypadek nie jest odosobniony i następna odpowiedź na reklamację będzie już nie tylko do Play ale również z CC do UKE oraz do portali informacyjnych i gazet. Może któraś się zajmie nagłośnieniem sprawy robienia w konia/naciągania klientów na ofertę która z pierwszą fakturą okazuje się fikcją. Sprawy olewania klienta i nie pozostawię bo to jest wręcz oszustwo i przestępstwo celem uzyskania korzyści materialnych.

      • żadne media sie tym nie zajmą ponieważ nie będą zarabiali na reklmach play… takze musisz sam w swoim zakresie tego robic. a tak szczerze ci powiem, jezeli wiążesz się z umową na 24 m-ce powinienes przeczyztać regulamin a jak ci sie nie chcce to niech przeczyta ci konsultant… sprawdzaj wszystko zeby nie było problem. prawnie niestety ale nie masz racji, podpisales umowe a na dole umowy pisze i rowniez zapoznales sie ze wszystkimi regulaminami, to nie tylko w play ale u kazdego operatora itp. ja twoja reklamacje uznalbym za niezasdadna.. przykro mi :(

  2. Co to jest "design"? Dlaczego tego nie można napisać po polsku? Czy ktoś sobie wyobraża, by w anglojęzycznej nagrodzie jakiś wyraz był wtrącony dla szpanu po arabsku, hebrajsku albo polsku, bo lepiej brzmi? To naprawdę jakiś ból czy wiocha napisać "Oryginalny Projekt Sklepu/Sieci Handlowej"?

    • jego blog i niech pisze se jak chce, a jak ci sie nie podoba to zaloz swoj blog :P
      Mi tez sie to nie podoba ale ja go nie czytam, wchodze tutaj tylko trollowac i spamowac :)

      • ale jak sie prowadzi bloga trzeba też wiedzieć, że będą negatywne opinie jak i te pozytywne. to ogólne forum więc można pisać również o tym co nie jest ok… aby oczywiście było lepiej…

    • jestem za. play jest strasznie zamerykanizowany. wszystkie nazwy są z angielskiego… nie wspomnę o ofertach które nie mają żadne w sobie słowa polskie – sory oprócz firmowych…

      fresh, long play, all inclusive, online i pewnie bym wyliczał…

      szkoda, bo nasz język jest ładny…

      • jak nie wiesz co to jest forum i od czego służy to polecam niedzielną mszę być mógł swoje kazania tam prawić.
        to jest BLOG PLAY. Jeżeli coś nie odpowiada albo mamy sugestie to można napisać, jeżeli coś się podoba i jest fajnie również to można opisać, jeżeli ma się problem to również można to opisać. Sory mam kłamać bo tak wypada??????
        Sprawdź co napisał Jahu i do czego się odniosłem a potem się wypowiadaj… mądralo która twierdzi czy ktoś jest młody czy nie… !!!

        ps. a ja to obie odpisałem to samo to, o czym ty myślisz, że nie jestem za wtrącanie ang do nazw. więc nie wiem o co ci chodzi człowieku

      • Właśnie – chyba w ogóle byłoby trudno znaleźć polską nazwę poza "Zbieraj minuty" i program doładowań.
        Tu i ówdzie i tak nie obejdzie się bez nazw angielskich, ale nie ma nic wstydliwego w używaniu nazw polskich. Poza tym nie każdy wie co to znaczy all inclusive, pomijam juz to ile osób potrafi to wymówić.

        • dokładnie. mi np. na początku było trudno wymówić all inclusive- co dopiero starszej kobiecie która miała j.rosyjski w szkole…

  3. jako pracownik salonu mogę powiedzieć, że wygląd jest ok, ale brak klimy w wielu salonach to porażka kompletna, współczucie dla innych pracowników bez klimy.
    ps. na taśmowej mają wszystko

      • Nie znasz realiów Play :) możesz się upomnieć o koszulkę polo to dostaniesz ją za kilka miesięcy ;)
        A jak się nie podoba to znajdą sobie kogoś innego na Twoje miejsce…
        Centrala lubi się chwalić sukcesami a pracownicy wiedzą co stoi za "sukcesem" i jak on wygląda od środka

        • oooo widać, że się rozumiemy… też pracowałem w tym bałaganie… na szczęście już nie ;) nigdy nic nie wiadomo, a jak już się o coś upomnisz do jesteś wrogiem i pierwszy do zwolnienia… chwalą się sukcesem kosztem konsultantów w salonach…

          • wszystko zależy od formy w jakiej się upomnisz, ja nie mam z tym najmniejszego problemu… z drugiej strony to troszkę dziwne, że zmieniasz front z proPLAY na antyPLAY…….

        • Nooooo a RKS potrafi Ci powiedzieć weź sie do roboty bo idą świeta jak Ty nie zarobisz to ja nie zarobie jak ja nie zarobie nie zarobi mój kierownik jak nie zarobi mój kierownik będzie zadyma:).I nie przeszkadza ze konsultanci firmy majacej7mln klientow chodza w podartch koszulkach polo i pracuja na chu… sprzęcie:)

  4. no salony są rzeczywiście piękne itp. ale jest jedno ale… np. wysypy play są fatalne. szafki odpadają po ok. pół roku użytkowania, wypadają szyby- przede wszystkim dział bhp i marketing się nie dogadał. konsultanci non stop siedzą i ich bolą plecy ponieważ nie mają gdzie schować nóg – nie wspomnę już o tym, że brak miejsca na wszystko.
    jeżeli chodzi o salony, to najlepszymi osobami które by się wypowiedzieli to są osoby które użytkują te salon- konsultanci.
    coś ktoś wziął za projekt- miało być ładnie niestety nie funkcjonalnie.
    biurka sprzedawców zużywają się po ok. pół roku i szafki od biurek wypadają- ponieważ są z mega złej jakości, krzesła fioletowe łatwo pękają. witryny są raz pomalowane i szybko się ścierają. nie wspomnę już o podłodze, a w szczególności o ich wykończeniu. nikt nie mówił w salonach jakim trzeba myć płynem te podłogi (patrz listwy) i po prostu się zniszczyły i wyglądają odpychająco

    test pewnie był w salonach które niedawno zostały otwarte. ja jednak każdemu proponuję aby sam zobaczył te które były zmieniane od niedawna…

    nie wyklucza o faktu, że salony są naprawdę super. chce się wejść i nie wychodzić i zostać tam dalej, czysto wyglądają i świeżo… ale ciekaw jestem ile już było na nie reklamacji.:))))

  5. Witaj Marcinie.Ja jako stały abonent mam dużo zastrzeżeń do działania salonów a jeszcze więcej do ich obsługi.Nie umieją odpowiedzieć na proste pytania gdyż dla nich są za trudne. W jednym z salonów SID001745001 właśnie taki człowiek pracuje

      • Co to jest promień "szwarcszylda" i ile on wynosi dla M104? Jest tez prostsze pytanie: ile ciemnej energii mamy po zderzeniu galaktyk opisanym jako " pocisk"?

    • Tak? Hmm… A ty kim jesteś? Freshowcem który chce dostać cos za darmo i obrazopny na cały świat, że mu czegoś nie powiedzieli? Facet, lecz swoje kompleksy w inny sposób niż robiąc koło d*py ludziom, którzy zarabiają po kilka tysięcy – co chwile jakies durne akcje, ktorych trzeba sie uczyc, co chwile cie kontroluja, patrza na rece i srasza zwolnieniami albo publicznie cie grube ryby playowskie obrazaja przy klientach.
      Nie znasz realiów, to nie lecz swoich kompleksow jako wielki klient, ktory raz na rok doladuje sobie konto za 5 zlotych.

      • dokładnie. SID to kod pracownika. jest na każdej umowie, więc jest nie utajniony :):) po prostu szybciej pracownika zweryfikują. chociaż i tak mu nic nie zrobią…

        • Teraz na ten SID wyślą tajemniczego klienta i mu zrobią fajną scenkę ;)

          W moim mieście w jednym z salonów w markecie tak zrobili. W przeciągu 2 miesięcy zwolnili wszystkich przy pomocy tajemniczego klienta…

          • Qper nie do końca się z tobą zgodzę. cała rozmowa jest nagrywana więc ja np. bym żądał odtworzenia rozmowy kiedy dostał bym wypowiedzenie umowy właśnie z tego powodu. nie można od tak sobie kogoś zwolnić… pracodawca może mieć świadków ale pracowników również… moja koleżanka sądziła się z Tp s.a. o podobną sprawę ale chodziło i premie… niestety tp musiała oddać jej wszystko wraz z ODSETKAMI oraz dać zadość uczynienie ponieważ była jedyną żywicielką rodziny… nie do końca jest zawsze racja pracodawca. nikt nie robi pozwów bo się boi ich pracowników, ale jak mam czysto na białym i świadków to nawet najlepszy prawnik nie pomoże…. ja jako były pracownik P4 (i inni) również mogliśmy wystosować proces przeciwko P4 min. za mobbing (gdzie mieliśmy nagrania jak nas straszono oraz świadków inne punkty) oraz ubliżanie w miejscu pracy. tylko, że my woleliśmy się skupić na wysyłaniu CV niż na przekomarzanie się w sądzie.

            • Spoko. Ja też się z Tobą nie zgodzę.
              Oczywiście skoro rozmowa jest nagrywana to temat jest dość prosty.

              Jeżeli konsultant popełnia błędy i niewłaściwie postępuje przy obsłudze klienta to należy się jakaś kara albo nawet zwolnienie. Sam widziałem różne zachowania konsultantów w salonie, którzy już tam nie pracują. Dla przykładu konsultantka jak wchodził biedniejesz klient, źle ubrany to się chowała na zapleczu mówiąc, że oni śmierdzą i się ich brzydziła. Trochę mnie to zszokowało. Jeżeli pracownik salony udziela błędnych informacji o promocjach w wyniku których ty decydujesz się zawrzeć umowę to uważam że takie przypadki należy eliminować bo szkodzą wizerunkowi firmy.

              Sami psioczymy na złą obsługę ale żeby ją polepszać to niestety trzeba dokonywać zmian nawet personalnych.

  6. Nie wiem, kto wam przyznał ta nagrodę, ale na pewno nie siedział na tym czymś co pełni rolę taboretu-krzesła w waszym salonie.
    Jakiś czas temu była o tym rozmowa na blogu i dużo osób potwierdziło, że są wyjątkowo niewygodne.
    Ja sam, choć szczupły, nawet nie próbowałem na tym czymś siadać. Nie wyobrażam sobie natomiast czy w ogóle mogła by na tym usiąść osoba niska, lub bardziej masywna.

    • świeta prawda;) wyglad salonu fajny, ladne kolory i czysto:) natomiast te krzesla to porazka. siedzi sie niewygodnie,

  7. Sklepy sa ok, szkoda ze najwyrazniej po podliczeniu za farby, naklejki, siedziska i kaciki dla dzieci zabraklo na reszte wyposazenia w postaci sensownych pracownikow – z kazda wizyta jestem pod wrazeniem jezeli chodzi o ilosc dezinformacji jaka mozna przekazac klientowi, sam jestem tego przykladem i walcze z playem juz kilka miesiecy zeby zmienil mi abonament po tym jak pracownik salonu (do czego sam przyznal sie w reklamacji) zaznaczyl zla opcje w systemie, ale obsluga klienta wie lepiej co sie dzialo w salonie 100km od nich, nawet od owego felernego pracownika.
    poza tym ostatnio zastanawiam sie rowniez po co play walczyl o przenoszenie numerow od operatorow w 24h, skoro juz 1.5 miesiaca zajmuje mu zmiana danych abonenta wewnatrz sieci (juz 2 razy donosilem komplet dokumentow).
    do tej pory mialem badz co badz chociaz dobre zdane o Tobie Marcinie – mimo fuckup'ow sieci i salonow, zawsze byles pomocny – niestety od czasu pierwszego z w.w. problemow juz nie moge o tym powiedziec, bo i z tej strony cisza mimo wielokrotnych prob kontaktu.

  8. Salony spoko, bardzo mi się podobają w szczególności ten duży baner dostosowany do pory roku.
    Co do pracowników to nie można jednoznacznie ocenić. Znam salony gdzie wpadam normalnie pogadać o różnych rzeczach, a w innych znowu "bez kija nie podchodź" każdą odpowiedź konsultanta poprzedza ciche funkanie…

  9. Niesamowite jest to, że na backlight'cie jest laska z BlackBerry a w płytkach odbija się koleś z zimowej kampanii w arafatce i zielonej kurtce :D Jak Wy to robicie :D ?

  10. Dodałbym jeszcze pytanie: Dlaczego w testach UKE zasięg Play plus Plus jest gorszy niż sam zasięg Plusa?

    • Ja ci odpowiem.
      Bo jak można badać zasięg Play na plusie ? Przecież to jest już PLUS ! A to że sieć Plus umożliwia w ramach roamingu korzystanie z sieci to już nie można tego porównywać i podciągać jako PLAY.

  11. jesli w pytaniach sensownych widzisz spam to nie dziwie sie, że pracujesz w play :D Ktos ma jakies inne propozycje pytań ?

  12. No u mnie w Białej Rawskiej to Salon pierwsza klasa z Konsultantką Aldoną na czele ;)
    Zastrzeżenia jedynie mogę mieć do tego, że jest dużo pudełek opakowań po starterach, telefonach, modemach, wyłożonych na półkach, a realnie ich nie ma na zapleczu.

      • to tak jak gazetka z telefonikami widmo. Na ulotkach sa w magazynie nie ma :D Dobrze, że rzecznik grucha sie pojawia fizycznie bo mozna by pomyslec, ze wzorem telefonow widmo jest on botem ;]

        • dla tego, wiesz co ja robiłem… ja mówiłem "przekaże informację dalej…" i kazałem klientom pisać na blogplay.pl
          to drugi absurd… ostatnio byłem przenieść numer i musiałem po kilka razy ponieważ pracownicy niemili kart do MNP- ściema jak nie wiem, ponieważ koleżanka sprawdziła mi stany magazynowe tych salonów i mieli karty. ale oczywiście pracownicy nie ma od tego kasy więc im się nie chce.

          pod drugie. play wprowadził notebooka Toshiba… nie ma go w większości salonów… bez sens!!!

          • sami na siebie bat kręcą :) pamietam jaki bulwers był jak ludzie chcieli netbooki braćw play a tu nima HP :D teraz klakierzy p4 zaszczekaja kogos kto chce wziac telefon z abonamentem. Teksty w stylu play to nie sklep z telefonami mnie rozbrajaj dokumentnie. Jaki operator na swiecie oferuje towar ktorego nie ma ? Jaki operator na swiecie cieszy sie, ze ludzie siedza na fresh zamiast brac abo z telefonem? paranoja :D

            • ja ci powiem odkąd był HP w ofercie ani razu go nie widziałem, w żadnym salonie sprzedaży, w eshopie nie można kupić, wiec gdzie go mozna kupic? teraz jest toshiba i tez jej nie ma.
              ja nie rozumie, po co wprowadzaja cos do oferty jak tego nie ma. nie rozumiem tego…

              Play lubi się chwalić wieloma rzeczami ale tak naprawdę naciągniętymi i przeokoloryzowanymi… jak np. wyniki MNO czy aktywność kart prepaid… to są sztucznie zawyżone wyniki wiec trzeba brać poprzeczkę tak min. 20% od tego co podaja…

              Mnie osobiscie denerwuje non stop ograniczony transfer wysylania. zrobilem zgloszenie 8 i nikt sie ze mna nie skontaktowal… ale oczywiscie musza coś mądrego w skypie dla konsultantów wymyśleć zeby podać…

              poza tym co to za siec najszybciej sie rozwijajaca gdzie dzwoni sie do boku jak jest awaria placi sie 1 zł i oni nic ci nie powiedza. dla mnie to specjalne 5 minutowa przerwa zeby jak najwiecej osob dzwonilo i wydalo 1 zł albo i 2zł ponieważ konsultanici sami sie rozlaczaja… ale 1zł pobiera. moim zdaniem jezeli jest awaria w sieci i sie laczy na bok play i z winy play takie polaczenie nie powinno byc platne poniewaz to nie moje widzi mi sie tylko dzwoni bo nie moge korzystac z uslug. zrobia przerwe raz w tygodniu i kase maja z polaczenia z bokiem ? maja…. nikomu nie chce sie tak na prawde dzwoni i prosic o zwort… a jak jest zwrot to daja 5 min. ja nie chce ich 5 minut chce zeby nie pobierali 1zł bo tych minut i tak nie wykorzystm :D

              • to bardzo proste dlaczego reklamuja a nie maja…. Ktos zobaczy jaki to play super co to oni nie maja w ofercie a mniejsza grupka ktora chce kupic odejdzie z kwitkiem wkurzona. Juz dawno w play nie lcizy sie dobro klienta tylko naciaganie nowych. Ten blog juz umarl. Rzecznik nawet nie odpisze tylko na facebooku zenuajce konkursiki urzadza tam ma nowa grupe docelowa. Dzieciaki na fresh i konkursiki.

                • ja ci powiem, ze trzeba przyznać ofertę play ma na prawdą super. niestety nie ma lepszej. ale to nie wszystko. chyba wolę mnie troszkę mniej a nie wkurzać się 5 razy w m-cu na play online kiedy są problemy, a dostaje z bok play odpowiedź, ze się poprawiają itp. jezeli play tego nie zrozumie pomimo dobrej oferty ludzie odejdą bo beda mieli dosc awarii i problemów. bede chcieli mnie mniej, ale dobre.
                  poza tym nie wiem czemu najszybciej rozwijajaca sie siec w polsce nie wprowadzila transferu nocnego do oferty play online z notebookiem gdzie w W3 jest już za 10zł… ciekaw jestem… oczywiscie klienci co podpisali umowy na 3 lata znow sie mega wkurza jak nie beda mieli mozliwosc kupienia takiego pakietu i wiecej umowy z play nie podpiszą…

                  • Jada tylko na tym, ze sa tani. Preferencyjne koszta i parasol UKE sie skonczy to play wyprzedadza i tyle z tego bedzie. Dlatego przestali inwestowac we wlasna infrastrukture. Do konca kwietnia mialo byc 90% polakow w zasiegu 4G i co wyszlo? W marcu dopytywali sie na blogu gruchy co z terminem a grucha twardo koniec marca żeby potem nakłamać, że zawsze mowili o koncu kwietnia. Skonczyl sie kwiecien i ciszaaaaaaaa

  13. jahu ja jak pracowałem to u mnie w punkcie było 10 stopni i non stop przeciąg. był PIP ponieważ sami zadzwoniliśmy, ale oczywiście nic nie zrobili z tym ponieważ WIZUALIZACJA nie pozwala. no pewnie, wizualizacja- nieważne, że non stop chorowaliśmy…

  14. twoja odpowiedź jest po prostu zenująca… "@Paweł widzę, że masz spore pojęcie o PLAY skoro wiesz, że Salony mają numer SID, " przecież nr sid jest na każdej umowie i każdym wniosku więc każdy klient ma pojęcie aż takie o Play?

    ps. mnie wkurzali, więc mogę teraz ja ich… ;) życie. "jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie"

    • Jest na umowie, ale przy podpisie konsultanta, więc wygląda jak numer konsultanta, czym zresztą jest. Jeżeli ktoś wie że ten numer też w swojej części jest numerem salonu, tzn. że ma jakieś pojęcie. Na umowie jest wiele numerów, np. IMEI tel w dziwnym miejscu i nie opisany. Większość niezorientowanych klientów nie ma pojęcia co one oznaczają.

      • powiem tobie ze jezeli chodzi o umowy w play to oni maja jedna z bardziej czytelniejszy za co maja u mnie plusa. umowa czy ankes w orange to porażka… w play masz jednak wszystko widoczne… nr do salony, nazwe prmocji, twoje dane itp. itd…. takze nie jest najgorzje…

        nr sid to nr kazdego pracownika… powinna sie znajdowac na umowie pieczatka danym osoby ktorej podajemy dane oraz CZYTELNY PODPIS… jezeli nie masz pieczatki… na samym dole rowniez jest NR SID wie jak sie sklada reklamacje na umowe to zeby szybjko zostala wyjasniona najlepiej podac ten nr sid… chociaz z wlasnego doswiadczenie wiem ze jak cos podpisales to nie masz odwrotu… dlatego najlepiej podpisywac umowy przez neta… masz 10 na ewentuyalna rezygnacje i masz zawsze wieksze korzysci…

        • przez umowy z neta Play nie wysyła regulaminów, chociaż jest to niezgodnie z prawem, ale robi to nagminnie.

  15. tylko, że chwalą się pobieraniem danych. więc czemu JAhu nie zrobią testów na wysyłanie… oj tak pięknie by już chyba nie było….. ;) w dzisiejszych czasach gdzie dużo wysyłamy zdjęć np. na facebook, nk no i maili prędkość wysyłania jest tragiczna…

  16. nie dziwię się jak zadałeś tak pytanie… możesz jakoś prościej o co ci konkretnie chodzi…?

  17. 10. Wyjasnij dlaczego ustawilismy upload playonline na poziomie 0,3 mb ponieważ nie mamy takiej formułki dla konsultantów bok i nie wiedza już co wklejać.

    dobre pytania!!! niech zrobi Marcin test na wysyłanie danych… Play bedzie na końcu ponieważ jest max. 0,4 mb gdzie w konkurencji jest 1,5 !!! dobre pytanie… nie wiem dlaczego admin uważa również to za spam…

    ps. a blizna jak to blizna, pewnie za dużo się całować z jabłkiem i mu się tak zrobiło…;) też mam blizne :)))

    • żeby mieć jak harry potter to by musiał jak baran taranować głową ;) i usunal nachalny "ktos".

      pytania ktore usunal:

      kłeszczon tłelw

      12.Dlaczego play blokuje polaczenia z numerami alarmowymi 112?

      kłeszczon firtin

      13. Dlaczego play zrealizował tlyko 42.42% polaczen udanych na trasach euro ?

  18. Jak w salonie nie ma klientów to obsługa zajmuje się prywatnymi rozmowami,umawiają się na grila,imprezy,korzystają z komunikatorów. A łatwiej by było pogrzebać w dokumentach i wzbogacić wiedzę na temat usług w P4. Dodam że w salonie z którego korzystam jest zbyt mało atrap,a w razie serwisowania sprzętu to nic zastępczego nie posiadają.

    • Powiedz mi w jakiej pracy tak nie jest, że jeżeli nie ma co do roboty, to się zajmuje pierdołami. Nie znam miejsca gdzie ludzie z własnej woli by się dokształcali jak by mogli się poobijać… taki naród nie zmienimy tego. Czy ty jak masz chwilę oddechu w pracy to pogłębiasz wiedzę…
      Atrapy niestety kradną ludzie, więc też czasami ciężko to utrzymać.
      Co do serwisu to masz rację i powiem więcej najczęściej te telefony zastępcze są tylko konsultantom nie chce się obsługiwać serwisu z prostego powodu, nic z tego nie mają. Może PLAY wprowadzi premię za serwis to od razu telefony się znajdą.

    • za 1300 -1500 zł każdy konsultant nie licząc 8h w pracy w domu spedza nad tymi twoimi dokumentami 4 godziny

      4 lata pracy w salonie i ani sekundy więcej – 5 * 8 h plus w domu 1-2 h za marny grosz….

      Wszyscy szczekacie na konsultantow, czytajcie regulaminy, cenniki oferty,,,, bedzie mniej placzu !

      Konsultant tez czlowiek, nauczyc sie musi tego i owego. Realnie ? 3 miesiące sa potrzebne…

  19. Już nie przesadzajcie, PLUS ma polskie nazwy i brzmi to paskudnie…

    Kwotoreduktor, esy floresy itp.

    Mnie się takie nazewnictwo nie podoba

  20. w salonach play podoba mi się najbardziej przewaga atrap w stosunku 3/4 do realnych fonów;
    cóż rzec – skoro w 5 największych salonach firmowych – nie franszczyźnianych – nie mają praktycznie żadnych słuchawek – play to jedna wielka atrapa…

    btw – zachwalacie produkty rim, a zapomnieliście dodać, że to jedne z najniebezpieczniejszych smartfonów na rynku – pod względem promieniowania…

  21. ładny wygląd salonu a najładniejsze to są atrapy fonów w gablotach bo przecież atrap jest więcej niz fonów na magazynie

    • ogólne te atrapy w salonach to jakaś porażka. Chyba tylko w firmowych T-Mobile udało mi się wejść do salonu i pobawić się włączonymi telefonami.

      Jak klient ma się zdecydować na telefon skoro widzi tandetne atrapy.
      Z moich obserwacji wynika, że ludzie muszą zobaczyć na żywo wyświetlacz, jakie są cyfry na wyświetlaczu itp.

      Osoba znająca się wie czego chce i to kupuje a taki zwykły Kowalski wyboru dokonuje w salonie z tego co mu pokażą.

        • dobrze powiedziałeś można było sie bawić telefonami ale nie wszystkimi a teraz już nie ma zabawy fonami. w erze jest wystawionych większosć modeli i możesz potestować je. A w playu też testujesz ale ciepliwośc kiedy jakiś model pojawi sie na magazynie i można było go kupić.

  22. No właśnie sklepy ładne, tylko trochę "towaru" w nich mało. Chciałem na żywo zobaczyć jednego z BB… Pan z salonu w Gliwicach mało mnie śmiechem nie zabił…

    • Ja też chciałem zobaczyć tego 8520 ale w salonie kompletnie nie mieli.
      Wkurzyłem się i kupiłem w Euro RTV AGD BB 9300.

      Przynajmniej ma 3G

  23. hej mam pytanie. wczoraj wziolem w salonie aboanmetn all inclus. 1 GB 115zl/95. przenioslem numer z heyah do play minela polnoc zmienilem karty bo heja juz jest nie aktywna. teraz w telefonie mam karte play i kiedy dostane minuty i pkaiet internetu zeby zaczac korzystac z abonamentu

  24. Co z tego, że salony ładne (a zgadzam się, rzeczywiście ładne), jeżeli:
    1. Krzesełka barowe nie nadają się do siedzenia.
    2. Obsługa typu "ja nie wiem, po co tu jestem, nic nie wiem, nie znam się, idź już pan" (to akurat na przykładzie blondynki z salonu w Gemini Park Tarnów.

    • Mój Salon w Białej Rawskiej może nie jest 1 Klasy, ale za to konsultantka tak.
      Pełna kompetencja z jej strony płynie, aż miło korzystać z usług Play.
      Co do tych krzesełek barowych, to miałem trudność usiąść, bo się kręcą, a że na wsi wychowany jestem, to nie zwyczajny do takiego siedzenia. ;)

  25. Witam.W Skarżysku Kamiennej są 4 Salony Play z tego 1 to mieszanka wszystkich sieci bo jest w M-punkcie.Akurat w poniedziałek tam się wybieram i zbadam wiarygodność obsługi,a że są wakacje to pewnie trafię na samych praktykantów/stażystów,których zastrzelę moją wiedzą o P4. Miłego wekendu.

      • W C.H. Chermes Skarżysko-Kamienna to się zgadza,bo tam podpisywałem 2pierwsze umowy i robiłem 6MNP.Inne salony należą do sieci Playada,dlatego mnie tam nie lubią.Salon w Suchedniowie gdzie chodzę często również do Playady należy,dlatego proste pytania są za trudne by znaleźli odpowiedź.

        • Tak masz rację, ale gościu w Suchedniowie jak czegoś nie wie, to nie odsyła z kwitkiem tylko dzwoni gdzie trzeba i pyta się jak załatwić sprawę.

  26. Design Waszych salonów jest naprawdę miły dla oka ale co do obsługi (przynajmniej w jednym z pobliskich salonów) woła o pomstę do nieba.
    Sprzedawać to może i oni umieją choć i tutaj można by było się do wielu rzeczy przyczepić ale żeby się od nich czegoś dowiedzieć to już jest mission impossible – dobrze, że mam znajomego w innym salonie Play który mi wszystko wyjaśnił i załatwił co ponoć było niewykonalne jak usłyszałem w tym salonie :(
    Chociaż jak tak czytam posty innych czytelników to chyba ten mój salon nie jest niczym nadzwyczajnym jeżeli chodzi o kompetencje pracowników :(

  27. Ja bym wolał, żeby był zajebisty zasięg. Ale to nierealne, gdyż Play posiada za mało kanałów 900MHz i nie posiada wcale 1800MHz. Zasięg własny na GSM, to istna tragedia a samym 3G kraju się nie pokryje…

  28. Design, desingiem, ale żeby jeszcze obsługa była kompetentna, że o telefonach widmo nie wspomnę… Niestety, zawsze trafiałem w Play na jakiś ludzi z kosmosu w salonie, u innych operatorów było z tym niestety lepiej.

  29. Design … .heh – nie wiem czy celowo postanowiliście zostawić dla klientów krzesła, przypominające stołki barowe – na które nie tylko stosunkowo ciężko się wdrapać, ale na którym równie trudno utrzymać swoje zacne 4 litery. Mam wrażenie, że balansowanie pośladkami na (niby) wyprofilowanym – ale twardym i śliskim siedzeniu, utrudniało mi skupienie się na ofercie (więc pewnie taki jest zamysł ;).

  30. Też miałem problemy z siadaniem na to barowe krzesło ;) Ale przy takiej urodzie, jaką ma moja konsultantka z salonu w Białej Rawskiej, siedzenie na tym czymś, stało się przyjemne wręcz, ta kompetencja płynąca z ust tej konsultantki, sama przyjemność. ;D

  31. Gdzie ta sieć własna 4G play do konca kwietnia 2011 ??!!! Grucha czyli po nadajnikach plus gsm też świadczycie 4G >>>??

  32. Jestem konsultantem w jednych z salonów firmowych, nie wiem skąd bierzecie informację |e nie mamy telefonów. U nas na stanie jest ponad 200 modeli, w tym wszystkie Blackberry. Czasem nawet nie posiadamy atrapy danego modelu, musimy wtedy pokazywać prawdziwy telefon, więc wychodzi na to |e mamy jednak więcej prawdziwych telefonów jak atrap:) Nie uważam też że obsługa jest nie kompetentna, wszystkiego się po prostu nie da wiedzieć, jesteśmy tylko ludźmi, nie ma chyba człowieka który zapamięta wszystkie te procedury, regulaminy, specyfikacje telefonów itp. na pamięć. Jednak w moim salonie klienci obsługiwani są w pełni profesjonalnie, wychodzą zadowoleni i zazwyczaj bawią się przy wyjściu już nowym telefonem:) A od kiedy niby ten backlight? Bo my mamy nadal wiosenny

  33. Rzeczniku, w dzienniku jest artykuł że Play się wykrwawi gdy Solorz przejmie Plusa. czy to prawda? Co możemy zrobić żeby tego ewentualnie uniknąć? pozdrawiam

    • micus. To tzw czarny PR. aby podwyższyć wartość sprzedaży polkomtela. Znająć pazerność w3 i ich ostatnie oferty nigdy nie pozwolą upaś playowi. Na dzień dzisiejszy asymetria pokrywa tylko roaming krajowy. Z miesiąca na miesiąc nadajników jest coraz więcej i wpływy z asymetrii nie będą za rok czy dwa ważne dla p4.

  34. ale za to najgorsza jakość obsługi klienta, po prostu brak słów – Zajmijcie sie tym i to szybko !!! ukr*yte oplaty Złodz*ieje! Na swoich dwóch numerach, chciałem zmienić abonament. Z Firmowej 50 i25 na Firma 55/25. "Pan Konsultant" nie poinformował mnie, że
    "w ramach" abonamentu będę mus*iał dok*upić pakiet play online 300 i pakiet SMS – łącznie płacąc 50 zeta wię*cej. Aktyw*ował mi bez mojej wie*dzy i zgo*dy to badz*iewie na obu numerach. Zgło*siłem to do BOK'u Play biznesowego, i odsłuchali nagranie i co ? 20 minut mi chcą dać, a opłaty nie zdjęli. Dyscypl*inarka dla takiego "Pana" i to z hukiem powinien wyle*cieć ten "Pan". Nic Play to tylko samo złodz*ieje, osz*uści i nacia*gacze !!! Pododawałem gwiazdki, bo widze że mają jakiś filtr dodany, który usuwa niechciena wpisy

  35. Design salonów Play ma naprawdę świetny. Co do pracowników, to różnie z tym bywa. Czasami trafi się na kogoś kompetentnego, a innym razem na jakąś tępą laskę z toną pudru na twarzy i doklejonymi paznokciami, od której kompletnie nic się nie można dowiedzieć.

  36. No i stało się. Okazało się, że Play to taki sam naciągacz jak każdy inny operator.
    Wspierałem tą firmę od samego początku i tu taki klops.

  37. pajac usunal jak wkleilem o hspa DC orange dla 60% polaków do końca 2011 roku a play tylko umts . Zdychaj play zdychaj i na bruk te buractwo

  38. play do konca marca 2011 mial miec zasieg 4G dla ponad 90% polakow. Tak obiecywali a potem przekladali na kwiecien i co wyszlo ?:DDD A tu orange zaskoczylo i zrobi swoje 3G w technologii nieosiagalnej dla play czyli hspa+ DC i se zrobicie 10G na tasmowej przez wi-fi na modemie cyfrowego polsatu .

  39. A ja powiem tak.
    Krzesła jak krzesła. Czasami forma ma przerost nad treścią – zdarza się :) Można nie siadać.
    Półki i szafki – są jakie są. Teraz takie robią wszystkie meble więc meble w salonie też mają się prawo rozpadać, a zwłaszcza jak się je intensywnie używa.
    ALE ŻEBY PRACOWNICY SALONU W GALERII KRAKOWSKIEJ W KRAKOWIE NIE MÓWILI PO ANGIELSKU to już jest lekkie przegięcie…
    Byłem reklamować modem w tymże ładnym salonie, przyszedł anglik i chciał doładować sobie telefon.
    Panowie nie wiedzieli co on od nich chce! W XXI wieku gdzie w każdej durnej szkole uczą już angielskiego… Kto w ogóle zatrudnił takich pracowników w takim miejscu??

    Poza tym ogólnie za całe 3 lata w Play tylko raz udało mi się trafić na kompetentnego sprzedawce w Play, który coś tam wiedział o telefonach i wiedział co sprzedaje :)

    Ale i tak was lubię :))

    • ten anglik jak do Polski przyjeżdża to niech się nauczy wcześniej podstaw polskiego. Korona by mu z głowy nie spadła. Dość już służalczości wobec obcokrajowców.

      • Jak się będziesz do pracy przyjmować to nie zapomnij dodać tego do swojego CV.
        Pewnie znajdziesz prace w MPO…

  40. biurka są niewygodne zarówno dla konsultantów jak i klientów.

    rozmowa konsultant – klient gdy klient jest gibki jak szympans jest ok
    ale mamy klientów niepełnosprawnych z róznymi porażeniami i na wózkach – wytłumaczyć ofertę takiej osobie jest cięzko bo nie ma warunków – salony nie są przystosowane.
    w plusie krzesła są wygodne a biurka nisko, więc jak odsune krzesło to klient na luzie może podjechać na wózku i nie będzie się czuł "mały"

  41. U mnie w Wągrowcu jest praktycznie identyczny [drzwi po drugiej stronie ;-)] i wyglada bajerancko. Obsluga pełen profesjonalizm, pomoga zawsze. Mialem akurat problemy z przeniesieniem i pomogli wszystko zalatwic jak trzeba. Demolka warta swieczki ;-)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości