PLAY zwraca klientom pieniądze, duże pieniądze

Udostępnij

W nawiązaniu do dzisiejszej decyzji UKE, chciałbym powtórzyć, że wiemy doskonale, że popełniono błędy i już wcześniej postanowiliśmy je naprawić.

PLAY na podstawie decyzji Prezesa UOKiK Nr DDK 1/2011 z dnia 28 stycznia 2011 r., mając przede wszystkim na celu troskę o interes swoich klientów oraz poszanowanie obowiązujących przepisów prawa, przyjęła zobowiązania w szczególności do: wyliczenia na nowo wartości ulg udzielonych konsumentom przy zawieraniu umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych, wystawienia albo korekty not obciążeniowych z zastosowaniem metodologii kalkulacji ulgi uzgodnionej z Prezesem UOKiK oraz zwrotu na rzecz konsumentów ewentualnych nadpłat z tytułu not obciążeniowych.

Jako ciekawostkę (bo wiem, że interesują Was kwoty) aby pokazać Wam skalę naszego zaangażowanie mogę napisać, że same koszty poinformowania klientów o możliwości odzyskania pieniędzy w tym bezpośrednie mialingi polecone  do klientów i ogłoszenia prasowe (nie wliczając w to kwot nadpłat, które P4 zwróciła/zwróci) spółka szacuje na ponad 1 milion PLN.

Owszem są podstawy prawne, ale postanowiliśmy, że nie będziemy się odwoływać od tej decyzji i kary. Wolimy się skoncentrować na sprawnym zwrocie pieniędzy klientom. Eksperci i fani przepychanek sądowych są gdzie indziej, nie na Taśmowej.

Zobacz więcej

189 KOMENTARZE

  1. Przyznanie się do błędu jest jedną z cnót – cieszę się, że piszecie o takich rzeczach publicznie a nie chowacie po kątach. Szacun Ci za to Marcinie :-)

    • Chciałbym w to wierzyć ale po doświadczeniach z rozpatrywaniem reklamacji przez BOK-a Playa nie wierzę. To powyżej to puste słowa.

    • Że niby jak??? Milion za samą obsługę poczty i ogłoszenia? Proszę o dokładne informacje ilu osób to dotyczy ALE BEZ KITU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • A za rok Play będzie droższy, bo inne sieci będą jeszcze gorsze niż teraz. Czarny scenariusz.
      Plusa kupi pajac Solorz, Orange i T połączą siły na grabieniu klientów, a Play będzie miał wszystko w dupie, bo będzie 30% tańszy od innych, czyli 50% droższy niż obecnie…

  2. Z całym szacunkiem ale nie uwierzę, że o tak zrezygnowaliście z walki w sądach.
    Widocznie Wasi prawnicy nie widzą szans na wygranie więc nie ma sensu generować dodatkowych strat w postaci kosztów procesowych :).

    Mimo wszystko to miło, że zwrócicie pieniądz klientom :)

      • Prawnicy to widzą sens w swojej stawce za godzinę pracy i będą bombardować co tylko sobie klient zażyczy – im dłużej, tym lepiej dla nich.

    • A ja powiem, tak przyznaliby się czy by się nie przyznali i tak znajdzie się jakiś impotent, który będzie w tym węszył podstęp. Nawet jakby mu play czarno na białym pokazało jak jest dokumenty itd. on i tak by wiedział swoje i czuł że go okłamują. A wystarczy że pomyślałby tym swoim małym móżdżkiem i zobaczył co się stało. Play oddaje kasę, a przecież o to w tym wszystkim chodzi żeby zarabiać. Tak więc WFT głupi człowieku?

      • Jasne, ulżyłeś sobie, poobrazales to już sobie możesz darować.
        Mam doświadczenie przy pracy z korporacjami i znam tok myślenia ich działów prawniczych. Jeżeli coś jest nie do podważenia to jedna nie idze się w zaparte, bo nic się nie ugra.

        Czyste życie, nikt bez powodu nie rezygnuje z tych milonow o ktoryh pisze Marcin.

        • podstęp. awangardowe słowo. PR wystarczy. tutaj jest prosta kalkulacja: procesując się tylko stracicie. obojętnie kto by się gdzie nie przyznał, w radiu, tv, nawet tutaj, to pierwszą informacją która wzbudza zainteresowanie jest wiadomość o oszustwie. do tego sąd, który kto wie czy przypadkiem nie nakazał by emisji jakiś przeprosin w tv. same straty, o prestiżu marki nie wspomnę. dlatego jedyny komercyjny ruch jaki macie, pod przykrywką przyznania się do popełnienia błędu, to wypłacenie klientom "pieniędzy, dużych pieniędzy". przy oszustwie na taka skale ciekawy jestem ile tym sposobem chcieliscie "zarobić". ciekawy jestem jakie określenie przy tej skali by pasowało.moze "miliardy, takie tam…" ?

        • hehe warzywniak na osiedlu to nie korporacja!!! Bo bys wiedzial ze firmy zawsze ale to zawsze sie odwoluja! Z sądami w Polsce roznie bywa i czasem nakladem kilkuset tysiecy unika sie kary kilkudziesiecio milionowej;p Bo fart czasem wystarczy:P Ile juz takich spraw bylo zwlaszcza na rynku tlekomunikacji;p

          • Właśnie o tym mówię, żeby się odwoływać trzeba coś podważyć, a jak się nie ma co to tylko można wygenerować dodatkowe problemy.

            Nie wierzę, że Play o tak sobie sam od siebie postanowił zwracać pieniądze. Temat jest prosty, gdyby byli tacy uczciwi jak się teraz kreują to jednak pobieraliby opłaty rozliczane zgodnie z prawem. Tak jednak nie było.

            Ogólnie jestem zadowolony, że te nasze organy Państwowe czasami jeszcze coś potrafią ugrać dla zwykłego obywatela.

            • Po pierwsze zawsze cos mozna wymyslec zeby sie odwolac i wierz mi ze to takie szczegoliki ze nawet uwagi sie na to nie zwraca:P I nie zawsze trzeba podwazac dokladnie ta merytoryczna kwestie ktorej dotyczy… I Play sie spokojnie mogl odwolac w inna kwestie az ciezko uwierzyc;p
              Organ Panstwowy ugral? Raczej Play na to pozwoli i jakby byla inna pstawa to pewnie zwykly czlowiek nigdy by tej laskawosci ne doswiadczyl… Wystarczy spojrzec na kilka takich spraw zwiazanych z tpsa…

              • Możesz wymyślać wszystko pytanie czy się to opłaca i ile można na tym stracić wizerunkowo.

                Na bank wszystko przeanalizowali co tylko można. Widocznie stwierdzili, że co się odwlecze to nie uciecze.

                TP odwołuje się i przegrywa ale jest molochem i stać ich na to.
                Czasami uda się im też wygrać.

                Swojego czasu nawet podważali wybory prezesa UKE jak już nie mieli do czego się odwołać. Jak widać na niewiele się to zdało bo prezes jak była tak jest.

                • czy sie oplaca? KAzda duza firma ma swoich prawnikow i czy sa sprawy czy nie im placi i koszty te sa wliczone wiec jedynie na czym by stracili to kasa za postepowanie sadowe co dla tak duzych firm to wrecz drobne kwoty wiec koszty sa relatywnie nei wielkie a co moga zyskac? Zmniejszenie kary lub zniesienie jej calkowicie i co dziwne czesto sie zdaza bo nasze sady srednio kompetentne sa;p Pozatym TPSA kary placi ale dla abonentow to nic innego jak zrzutka na to i nikt zadnego odszkodowania nie dostaje… Wiec mimo wszystko zachowanie Playa jest bardzo inne i bardzo pro klienckie…
                  Moloch nie moloch nie mniej jednak kara jest obliczna adekwatnie wiec dla playa 500 tys to jak dla tpsy 5mln wiec kazda taka firme stac!

  3. Dobre wrażenie to podstawa… Jak i Qper uważam, że pewnie nie opłacało walczyć w sądach. Może tego na pierwszy rzut oka nie widać, ale taką postawą, PLAY to odrobi… Pójdzie informacja, że jak dają ciała to się przyznają i oddają kasę… czyli, że są fair. To wielu ludzi przyciągnie:)

    A w ramach ciekawostki… Pomijając osoby, które siedzą po uszy w abonamencie konkurencji większość przechodzi do play. Jedyna oporna grupa to ludzie w stylu:"Od zawsze mam pomarańcze i jest okej", lub "A jakoś nie ufam tym z PLAY, bo wszystko wygląda za dobrze, muszą być haczyki…"

    P.S. Co z DEFY wujku Gruszka? :>

      • Ktos mi wytlumaczy o co chodzi z tym brakiem zasiegu?? Moze macie jakies felerne komorki?? Jak pol roku temu przechodzilem do Play tez sie obawialem ze bede mial problem z zasiegiem bo wszedzie o tym piszecie. Przeszedlem i co? Moge sie nawet pokusic o stwierdzenie ze mam LEPSZY niz u wczesniejszego operatora (Orange). W metrze zasieg, wyjezdzam na dzialke zasieg(z Plusa ciagnie ale jak dobrze poloze komorke to i 3g zlapie playowskie:), w czasie podrozy zasieg. Moja rodzinka jeszcze w Orange ale tylko im sie umowy pokoncza i beda przechodzic bo ich ch… strzela z brakami zasiegu w orange i urywanymi polaczeniami.

        • Ja też jak w Grudniu przechodziłem do PLay to bałem się przez te śpiewki o zasięgu, ciągłych awariach, etc.
          Od tamtej pory jestem w Play i nic nie wiem o braku zasięgu czy awariach. No, jeśli nie liczyć bilingów i chwiejnego działania P24/*111#.
          Mimo wszystko, częściej działa niż odwrotnie.

    • Sądząc po tajemnicy poliszynela ze strony Play w sprawie tajemniczej awarii na wschodniej ścianie Polski, to raczej powinna być nagroda Megaściemy Roku. Gdyby nie gsm.biz.pl, to sprawa nie ujrzałaby światła dziennego.
      Ciekawe, czy tym ludziom też zwrócą pieniądze? Wszelkie bonusy są tu żałosne, gdy pieniądze poszły w błoto na niedziałający abonament.

      • Z tego co słyszałem to co ma miejsce jest po prostu zagłuszaniem wschodnim. gsm.biz.pl specjalizuje się w zupełnie "bezinteresownym" rozdmuchiwaniem najmniejszej choćby awarii w Play jednocześnie przechodząc obojętnie wobec np: 18h awarii netu w innej sieci. Czy coś może można było sie dowiedzieć z gsm.biz.pl na w/w temat w kontekście odszkodowania za niemal całą dobę trwająca kompletną destabilizację dla 14 mln użytkowników Orange???

          • Jakoś cicho sza o tym. Nie mogą całkowicie przemilczeć tematu bo idiotami nie są ale na pewno nie zasypują nas szczegółowymi informacjami jak to technicy pomylili jakieś kanały ( której to pomyłki nikt z klientów nie zauważył ale pomyłka była ). O 18h awarii Orange lakonicznie wspomnieli a dotyczyła ona 14mln użytkowników. Ale co tam 14 mln? Ważne że 50tys. użytkowników Play na ścianie wschodniej ma problem. To jest temat nie schodzący. Jak w Wąchocku wójt będzie miał problem z kodami w Play to dopiero będzie gwóźdź programu. O najbliższym mu nadajniku będziemy wiedzieli wszystko. Jak się w Orange czy Plusie wszystko spali to będzie jedno zdanie : "Awaria sieci-opanowana"

  4. Propaganda ze zwracają duze pieniądze a ja sie spytam czy zwracacie dobrowolnie te kwoty wraz z odsetkami?

  5. Przyznanie się… jest czymś bardzo wartościowym! to więcej niż samo popełnienie błędu! Nikt nie jest doskonały, każdy popełnia błędy, sztuką jest właśnie przyznanie się do tego czynu :)
    I do tego jeszcze zwrot kosztów, tak się właśnie szanuje klienta… Bravo :)
    Bardzo dobra decyzja!!

  6. No dopsz, czym to dla nas, obecnych klientów skutkuje? Możliwością wypowiedzenia/taniego wypowiedzenia umowy?

  7. Jednak Play to Play, super sieć,
    a moi znajomi nie chcą przejść z sim+, orange czy t mobile, ehhh….. brak słów.

      • A niby Play to nie ma zasięgu ? A twoim zdaniem roaming Plusa to nie jest zasięg ? A koledzy z sim+ to niby po czym korzystają jak nie po Plusie ?

      • No wlasnie moi znajomi maja wiekszy problem z zasiegiem niz ja w Play. I w sumie nie tylko z zasiegiem maja problem. To jest jakas propaganda konkurencji ten "zly zasieg w Paly' czy co?

        • Zły zasięg Play to są fakty jeśli jesteś na roamingu Plusa. Nie ma wtedy często automatycznego przełączania się między nadajnikami i w połowie zdania rozmowę masz zakończoną.

          • Widzę że twoja znajomość zagadnień sieciowych jest marna więc lepiej się na te tematy nie wypowiadaj bo się kompromitujesz.

          • Może u ciebie u mnie wszystko działa automatycznie i bez problemów,ale jak ci radziłam, wyżej zmień kartę sim w salonie,skoro jesteś pewien telefonu

  8. jaki szacun dla rzecznika on nie wymyśla co pisać na blogu przeciez jest RZECZNIKIEM pisze co mu prezesi każą

  9. Do osoby która napisała powyższy wpis play:

    Czy Państwo naprawdę uważacie że osoby które czytają te notki informacyjne są do tego stopnia "głupie", iż uwierzą w to co napiszecie? Ja rozumiem, jesteście Państwo zatrudnieni na umowę i wykonujecie powierzone sobie obowiązki, ale niech P4 ma odwagę do grania w otwarte karty.

    Dlaczego powyższy wpis jest zwykłym zabiegiem PR? Tak w punktach o oczywistych oczywistościach:
    1. Żadna firma na rynku, chcąca przetrwać nie wyrzuca pieniędzy. Każdy wydatek jest bardzo dokładnie kalkulowany pod kątem opłacalności, w tym również opłacalności długofalowej.
    2. Jeśli istniałaby podstawa prawna przedstawiająca możliwą sporą szansę na wygranie procesu, odwołalibyście się od decyzji, z powodu pkt1.
    3. Poszanowanie prawa o którym tutaj tak ładnie napisano, wymuszono na Was decyzją uokik. Nie było gestu dobrej woli czy dbałości o swoich klientów. Przypomnijmy: każda oferta promocyjna jest uprzednio dokładnie badana przez Państwa prawników, pod kątem zgodności z prawem polskim. Postanowiliście delikatnie przekroczyć granicę prawa i za to otrzymaliście karę. Nie było błędu, była za to świadoma decyzja.

    Moglibyście Państwo wyjść z tzw. twarzą, gdybyście przyznali się do błędu po starcie kampanii. W chwili wydania decyzji stanęliście na linii z innimi firmami, które chciały uzyskać korzyści materialne kosztem nagięcia prawa.

    Swoją drogą, czy wiedzą Państwo, iż nie jest to koniec przekraczania przez Was prawa? Naruszacie aktualnie także prawo skarbowe, o czym już niebawem przypomni Państwu US. Ciekawe czy wtedy też "przyznacie się do błędu"?

      • Inni operatorzy zawsze sie odwołują bez względu na to czy szanse na pozytyw maja czy nie. To raz. Dwa to to, że zwrot bez odwoływania się bardzo ładnie wygląda w mediach i ma, jak to ujął przedpiszca twój, dużą opłacalność długofalową.

    • Play traci sporo kasy na kare i oddanie bez odwołań ale bardzo duzo zyskuje w oczach obecnych jak i potencjalnych klientów. To do punktu 1 i 2 . a punkt 3) Poszanowanie wymuszono ale mogli sie odwoływać przez ładne kilkanaście miesięcy obracając pieniędzmi na prawo i lewo. Nie zrobili tego choć mogli i choć zrobiłby to każdy inny operator.

      • Bo nie mają się od czego odwołać. Łaski nie robią, że oddają niesłusznie przygarnięte pieniądze.

        Nie patrz na innych tylko patrz na swojego operatora. Wszystko zawsze starasz się uzasadniać problemami innych a tu nie o to chodzi.

        Według mnie cały ten wpis nic nie wnosi a tylko prowokuje do głupich dyskusji.

        Popieram kolegę fussior bo napisała prawdę.

        • A Era maiła się od czego odwoływać? Skasowali 13mln ludzi, udowodniono im oszustwo a oni i tak się odwołują.

          • Powiedz co ma mnie obchodzić Era czy innyc operator.
            Patrze na swojego Playa.

            Nie możesz tłumaczyć kradzieży faktem, że inni też kradną.
            To co jak inni kradną samochody to ja też muszę ?!

            • Powinna cię obchodzić bo stworzyła precedens. Ogólnie: wszyscy kradną ale tylko jeden się do tego przyznaje i wyraża skruchę. To chciałem zaznaczyć.

    • hehe napisz to np TPsie:P Oni zawsze sie odwoluja nawet jak ewidentnie maja przegrane ale wiadomo z sądami roznie jest wiec a noz sie uda i faktycznie czasem im sie udaje:) Wiec mysle ze play nawet winny w 100% by sie odwolal to nie ma pewnosci ze by mu sie nie fartnelo… ale nie kombinuja i tu naprawde szacun:)

    • przestań pierniczyć… sam byłem w Erze przez jakieś 9 lat, a że kolejny raz przy kolejnej próbie przedłużenia umowy olali mnie ciepłym moczem swoją żenującą ofertą utrzymaniową to przeniosłem swoje numery firmowe do Play (jakieś 2,5 roku temu)…
      efekt? nie zauważyłem różnicy w działaniu (spadku jakości jak sugerujesz) a rachunki mam ponad połowę niższe jednocześnie mając nieporównywalnie więcej minut…

  10. „Przyznanie się do błędu jest jedną z cnót ? cieszę się, że piszecie o takich rzeczach publicznie a nie chowacie po kątach.”

    … jedną ze cnót przeciętnego kolesia zajmującego się PR zewnętrzym ;]

    Pozdrawiam ;]

  11. przyznali sie bo musieli co chwila robią duzo szumu wokół siebie a to blackberry a to inne takie tam więc wolą kreować sie na ok firme a czemu wogóle jest ten temat na blogu ? bo za dużo ludzi czytało w necie o tym więc nie sposób tego pominąć by nie wyglądalo że są firmą która sie kryje z takimi rzeczami zarz rzecznik rzuci nowy temat sprawa przyschnie i znowu będzie wsio grało :)

    • i tak sie sprzedadza . Buduja marketing BB bo dostali wspacie od RIM ktoremu tez sie nie wiedzie. Dajac starocia z 2009 roku BB 8520 to jak wyprzedaz aut 15 letnich, Niech wreszscie sprzedadza play to i obsada sie zmieni.

  12. wszyscy piszą ze Play jest be ale ja uwazam inaczej i nie interesuje mnie zdanie innych ja jestem z Play ponad 3 lata i jestem bardzo zadowolony a jesli chodzi o zasięg to jest ok czasmi są jakieś zakłucenia ale tak jest we wszystkich sieciach.

  13. Nikt ci nie każe podpisywać umowy. Ja np musiałbym być pod dużym wpływem napojów wyskokowych żeby podpisywać umowę z innym opem na telefon i przepłacać.

        • Proszę nie nazywać czyiś wypowiedzi bredniami… Widocznie opinia ta ma uzasadnienie. Przykłady:
          – podpisywanie umów za konsultanta bez zgody abonenta (fałszowanie podpisów);
          – sprawa opisywana wyżej;
          – fatalny BOK;
          – dużo innych przypadków opisywanych przez media…
          Lepiej mieć fresha i jak coś pójść do konkurencji niż wiązać umową z Play!

          • Mi chodzi o sprawy sieciowe i wypowiadanie się na tematy o których nie ma się pojęcia a nie wyraźnie naginanie prawa i oszukiwanie ludzi bo to dwie różnie rzeczy i te przypadki o które wymieniłeś bo to są fakty bez sprzeczne i na pewno nie są bredniami.

              • Czyli handovery i przelogowywanie się z play do plus. Gość opowiadał niestworzone rzeczy na temat zasięgu Plusa i Play. Powiem krótko sprawy typowo techniczne i nie związane z oszustwami.

                • Acha, nie znam tego tematu… Co do handoverów i przelogowywanie się z Play do Plus to widzę czasami problemy… Korzystając tylko z 2G mam problem w Centrach Handlowych, a niekiedy i w centrum wielkomiejskiej dżungli jaką jest Wrocław…

    • Jak zaczniesz mieć jakieś kłopoty z Play-em lub też zadzwonisz do ich Biura Obsługi albo co gorsza złożysz reklamację to zrozumiesz dlaczego ludzie tyle jadu do Playa mają w sobie. To trzeba przeżyć aby się wypowiadać.

      • A inne sieci to przykład jak się powinno obsługiwać i dbać o klienta! W play BOK jest tragiczny ale w żadnej sieci nie jest różowo.

        • O tak. Masz rację:
          PLUS -> W okresie 7.2006-12.2010 kontaktowałem się z BOK Plusa ok. 20 razy. Ani razu nie połączyłem się w czasie krótszym niż 90 sekund. Kilka razy na połączenie musiałem czekać ponad 10 minut. 4 razy po 15 minutowym oczekiwaniu połączenie zostało zerwane z informacją iż konsultant oddzwoni. Puścił góra dwa sygnały i rozłączył się.
          Jeżeli połączenie zostało uzyskane, pracownicy mieli niewielką wiedzę i rozwiązanie problemu stanowiło dla nich nie lada problem.

          ORANGE -> W okresie od lutego do czerwca 2011 4 razy kontaktowałem się z BOK. Problemy przerastały ich możliwości. konsultanci nie mieli nawet podstawowej wiedzy. Czas oczekiwania wynosił od 5 do 10 minut

          Play -> W okresie od grudnia 2010 do Czerwca 2011 5 razy kontaktowałem się z BOK, z czego 3 razy w celu rozwiązania problemu. Konsultanci wykazali się zaledwie podstawową, teoretyczną wiedzą, ale czas oczekiwania (poniżej minuty, 4 razy w ciągu pierwszych 10s) i jakość obsługi (podejście do klienta) był na tyle zadowalający, że nie można porównywać ich do konsultantów Orange i Plusa.
          W przypadku zgłoszeń elektronicznych jest zdecydowanie gorzej. Pracownicy bardzo często nie mają nawet elementarnej wiedzy wymaganej do objęcia stanowiska.
          Mimo wszystko, moim zdaniem – JAKOŚĆ OBSŁUGI W PLAY jest JEDNĄ Z LEPSZYCH spośród operatorów komórkowych*
          * brak danych na temat sieci Era.

          • Dobrze to ująłeś ale ja w przeciągu 7 dni testowania internetu w Play dzwoniłem 3 razy do BOK w sprawie dziwnego i niezrozumiałego dla mnie ograniczenia prędkości uploadu gdzie konsultanci nie widzieli co to jest i ich odpowiedzi były po prostu bez sensu. I nawet konsultanci P4Y sobie nie poradzili wymigując się rzekomym obciążeniem infrastruktury która w przypadku uploadu jest znikoma. Jeśli chodzi o BOK Plusa to masz rację że długo się czeka ale spotkałem się z dużą kompetencją konsultantów. BOK Orange ostatnio Mama miała problem czeka się bardzo długo ale załatwili konkretnie i nie owijali w bawełnę też nie mogę złego słowa powiedzieć. Z BOK Ery/T nie miałem kontaktu mając u nich telefon 4 lata nie musiałem dzwonić ani raz.

            • Ja byłem w Erze z całą rodziną przez 8 lat. O ich BOK mógłbym napisać całą encyklopedię. Po ok. 4 latach nauczyłem się, że najlepiej do nich w ogóle nie dzwonić bo to nie ma żadnego sensu. A po incydencie z przedłużeniem umowy przez telefon nigdy z żadną firmą nie zawieram/przedłużam omów przez telefon. Trzymam się tych zasad do dziś.

      • "90% wszystkich zgłoszeń i reklamacji w branży telekomunikacyjnej zgłaszana jest przez nieumiejętność rozwiązania najprostszych problemów. "

  14. czy wy naprawde wierzycie w te brednie?
    "Eksperci i fani przepychanek sądowych są gdzie indziej, nie na Taśmowej."

    Odwolalibyscie sie, gdybyscie mieli do tego podstawy, lecz takich podstaw nie macie, a kary umowne sa ewidentnie zawyzane przez was. W moim przypadku kara umowna przez was wyliczona wynosi… 2750 pln, w przypadku taryfy za 29 pln i telefonu, ktory wedlug waszych cennikow przy zakupie bez aktywacji kosztuje 599 pln.

    Nie macie wyjscia i probujecie odwrocic ten fakt na swoja korzysc

  15. Ja też, ze względu na koszta (oszczędność około 200zł dla mnie), ale zasięg w Krakowie to **********…

  16. Z tym zasięgiem od dwóch operatorów to teoria. Jeśli jest tak pięknie to dlaczego nie można korzystać z Play-a na ścianie wschodniej? Znowu winna komórka? Czy też trzeba zresetować telefon albo wymienić kartę SIM, co jest ulubionymi radami BOK-u Playa?

    • Co się tam dzieje to nie mam pojęcia bo i skąd mam to wiedzieć. Wiem jedno stacje Play w tamtym rejonie nie działają zarówno umts jak i gsm a stacje Plusa przejmują ruch wytwarzany przez klientów Play i są o bardzo przeciążone. Gdyby nie zasięg Plusa nie byłoby tam wcale zasięgu.

  17. Zgadzam się Tobą Kolego. Sam tego doświadczam, bo dużo podróżuję po Polsce. Mam na stałe przełączone na roaming Plus-a ale to też nie pomaga, bo nie ma automatycznego przełączania się pomiędzy stacjami i w połowie zdania masz rozmowę zakończoną.

    • niestety prawda,reklamacja uznana na brak zasięgu ,ale nic z tego nie wynika.Przyznali 20 minut na rozmowy krajowe jednorazowo.Oferty nie przyjąłem.Zenująca sieć.

      • Mam swoje zdanie i będę je wypowiadał. Dla mnie Play ze względu na problemy z zasięgiem skutkujące częstym przerywaniem połączenia są nie do zaakceptowania. Poprzednio jak byłem w Orange a wcześniej IDEI tego nie było. I nie pisz mi tutaj bredni, że telefon mam uszkodzony albo nie rozumiem, że Play jest wspaniały.

        • Tos porownal teraz ostro… Mogles do Ery ok mogles do Plusa ok (zwazywszy ze i tak z plusa korzystasz w play to srednio ale zalozmy ze ok) ale akurat Orange jakoscia polaczen to playa nie przebija przykro mi:P

    • Sorry za wyrażenie ale dziś się chyba naćpałeś. Jak Plus może nie mieć handoverów miedzy własnymi stacjami czy wiesz co ty mówisz ? Żadna sieć nie ma 100% zasięgu w Polsce ale handovery są w każdej skonfigurowane teraz nawet play wprowadził handovery między własną siecią a Plusem i już nie powinno rozłączać rozmowy różnie to jeszcze wygląda w jednym miejscu lepiej w drugim gorzej ale jest. A jeśli ci nie przełącza to masz źle skonfigurowaną usługę na karcie sim i wtedy pisz zgłoszenie do P4Y ale to dotyczy tylko przełączania między stacjami Play – Plus a nie we własnej sieci lub w sztywno ustawionym roamingu bo to ci mówisz to są brednie.

      • Kartę SIM to ja ju z w Play-u wymieniałem i nic to nie zmieniło. Telefon mam dobry, bo w innej sieci działa bez problemu. Dla mnie Play to nie obraż się żenada. Sam piszesz, że przełączanie różnie wygląda w jednym miejscu lepiej w drugim gorzej. Ja natomiast myślę prosto – płacę za usługę i ją mam a problemy techniczne operatora mam gdzieś.

        • Nie karzę Ci wymieniać karty bo to nie ma większego sensu. Proszę Cię jedynie żebyś napisał zgłoszenie na play24 i przekazał jego nr do play4you1 lub 2 możesz mieć błędy konfiguracyjne w usłudze którą masz na karcie. Oni Ci sprawdzą w systemie.

  18. To musisz mieć jakiś problem z konfiguracją usługi na karcie. Pisz do P4Y ja też tak miałem. Teraz jest ok i są handovery bez żadnego problemu.

    • No nie, nie będę pisał o każdą pierdołę do P4Y. Gdzie są projektanci sieci i technicy? Oto jest pytanie. Klienta nie interesuje dlaczego nie działa, ma działać albo nie działać.

  19. Tylko że Pawełek pisał o sytuacji gdy jest w roamingu Plus a nie gdy przełącza się pomiędzy Play a Plus.

    • Jak nie jestem na sztywno w roamingu Plusa czyli telefon mam ustawiony na automat to jest jeszcze gorzej bo na siłę wybiera mi nadajnik Playa choćby był tylko minimalny zasięg. I wtedy to dopiero jest ubaw. Trzeba mieć silne nerwy żeby wytrzymać tą ciągłą "czkawkę" lub ciszę ze strony rozmówcy.

  20. Operator nie prowadzi działalności charytatywnej i raz uchwycone złotówki dobrowolnie nie wypuści z pazernej łapki. To nazywa się biznes. Cała reszta to otoczka, pic, ściema i bajer przez niektórych nazywany marketingiem. Mizernością pana Gruszki jest kiepski bajer (jaki rzecznik taki bajer). Podobno ciemny lud łyknie każdy kit.

  21. Porównajcie chociażby blog Orange pana Jabczyńskiego. Tam trwa na ogół merytoryczna dyskusja. A tutaj? Narzekanie, narzekanie i jeszcze raz narzekanie.

  22. Tyle ze mvno to z zalozenia powinna wyjsc na zero tzn nei przynosic strat bo tak naprawde jest dodatkiem do innych uslug… Jak mova czy mbank chociaz mbank przy nawet takiej stawce jak 19gr o dziwo niezle zarabia nie mniej jednak po co playowi cos takiego? Zreszta po likwidacji tych mega tanich doladowan ggair traci duzo do fresha;/

    • Ja uważam, ze jedynymi, którymi mogłoby się opłaci kupno GaduAir jest siec z własną infrastrukturą, żeby nie płacić za wykorzystywanie kogoś sieci. Upadek tej sieci chyba pokazuje, ze polskie rynek nie jest zbyt przyjazny dla MVNO, oferowali na prawdę dużo, ale jednak nie potrafili przyciągnąć ludzi.

      • nie potrafili bo polski rynek to beton… I jak widac po wejsciu playa i rewolucji ze troche tortu nadgryzli ale w3 i tak swietnie sie trzyma choc troche to szokujace ale juz taki nasz rynek ze ludzie nie chetnie chca cos zmieniac i wola placic drozej niz przenosic numery:)

  23. W pełni się zgadzam.
    Moim zdaniem jest to świetna zagrywka marketingowa, ale mimo wszystko należą się za nią gratulacje.
    Chyba lepiej postąpić w sposób taki jak Play niż np. w sposób proponowany przez PTC.
    Mój powyższy komentarz dotyczy wypowiedzi naszego blogowego narzekacza, który od czterech lat próbuje bezskutecznie odejść z Play.

  24. Bravo, podoba mię się. Ale… skoro wszyscy chwalą to z wrodzonej przekory coś napiszę, trochę wchodząc w rolę tego faceta który podczas tryumfu wodza w starożytnym Rzymie szeptał mu do ucha "Pamietaj że jesteś tylko człowiekiem". Rok temu przeszedłem do Play i nie żałowałem decyzji ani przez minutę. Około 2 miesiące temu w mojej rodzinnej niewielkiej miejscowości z niemałym szokiem zauważyłem na telefonie ikonkę 3G i w końcu przestałem ustawiać tam laptopa pod ściśle określonym kątem by uzyskać kilka kb. transferu. Play jest na fali i jest OK – ale nic nie jest dane raz na zawsze; strzeżcie się powtórki z różnych takich (litościwie przemilczmy nazwy) co najpierw wszystko pierwsi… za darmo… dla aktywnych… a później znienacka "Mamy was!! 2 PLN poproszę" :)

  25. Ustowo
    Kościernica
    Trzęsacz
    Lubartowo
    Krzywnica

    To małe miasteczka/wioski, w których miałem okazję przetestować zasięg sieci Plus i Play . No i oczywiście jadąc pociągiem / samochodem / autobusem do w/w miejsc ze Szczecina i z powrotem.

    Jak myślisz? Kto miał lepszy zasięg i w jakiej sieci jestem ja i osoby, do których tam jechałem?

      • hehe ale ludzie nie odrozniaja gprsu od 3g:P dlatego jak im w3 daje 40mb/s to pieja z zachwytu ale konczy sie na kb/s tak ze ledwo strone otworzyc w mini operze;/ Ale za to jak play daje 1mb i jest ten 1mb to juz lipa i jak moga nazywac swoja siec 4g:P A nikt sie nie zastanawial czemu nikt nie zaskarzy tego 4g playa??? Jak tvp kiedys jakies reklamy wrzucila to od razu tvn ja pozwal a tu cisza i tylko proba czarnego pr… Niestety w3 daleko w tej kwesti za murzynami i brak argumentow sprawia ze tylko proba obalenia pozostaje zreszta marna i zenujaca np w wykonaniu wojtka z orange;p

        • Wojtek przesadza. Jeśli chodzi o net z Play to muszą jeszcze nad nim popracować. Ale widzisz najdziwniejsze jest to, że w telefonie chodzi ładnie a jak wziąłem PO na próbę do kompa to jest dramat po prostu a ograniczenie uploadu jest tego najlepszym przykładem ale oni twierdzą, że to stacja jest przeciążona ale co to uploadu to on nie jest jakoś specjalnie obciążany a ograniczenie jest sztuczne i biznesowo nie uzasadnione. Ciekaw jestem jak chodzi HSPA+ DC z pomarańczowej sieci być może niebawem się o tym przekonam i nie omieszkam podzielić się tym na blogu.

  26. Przyznanie się do błędu to jedno i za to szacun. Prawdziwą sztuką jest jednak dołożenie starań by w miarę możliwości błędów unikać, bo są one kosztowne. Play pokazał jednak, że można uratować wizerunek. Inni niech się uczą.

  27. A przed czym ma się bronić?
    Przed bandą gnojków, którzy są lani i w ten sposób chcą się wyżyć w internecie?
    Przed amplifierami Orange, Ery i Plusa?
    Przed sfrustrowanymi użytkownikami innych sieci, którzy nie mogą znieść, że inni mogą mieć lepiej?

    Nie broni się, bo nie ma przed czym. Kilka osób ponarzeka, że coś nie działa, a później kilkadziesiąt się przyłączy, choć z siecią Play nic ich nie łączy.
    Po za tym, w jaki sposób ma reagować? Odpowiedzieć? Eee…
    Włączyć cenzurę jak u konkurencji? Sam byłbym za zaostrzeniem zasad, ale jak widać, Rzecznik ma bardzo dużo dystansu do siebie.
    I to go wyróżnia od konkurencji.

  28. Tak ok do tego zobowiazuja was przepisy ale do podniesienia maksymalnej predkości internetu dla klientow ktorzy podpisali umowe przed modernizacja sieci was przepis nie obliguje. starszych klientow macie gdzies liczy sie nowy bez troski o obecnych. PRZEMYŚLCIE TO !!!!!!!!!!!!!

    • Nowych abonentów internetu mobilnego lepiej nie traktują uwierz mi dobrze że jest 7 dni na testy i mogłem go oddać bez płacenia kary.

  29. Róbcie tak żeby się takie błędy nie pojawiły. Jakiś pazerny menager cwaniak coś wymyśla a potem kończy się ze zamiast zysku jest 1mln na gazety i znaczki wydane. Z samej filozofii nie powielajcie W3 + nie oszukujcie jak oni w loteriach sms.

  30. Witam,
    od pocątku działalności Play-a kożystam z ich usług i powiem tak:
    1.spadły mi koszty z 500zł/miesięcznie(simplus) do 150zł/miesięcznie(to było w PLAY.obecnie Play Fresh to jest 50zł/miesięcznie na tel.prywatnym)

  31. 2.rozmawiam takie ilości min. dziennie,że w innych sieciach mogłem pomarzyć,
    3.zasięg hmm…jak jestem w tynelu to lipa ale na wolnym powietrzu nie ma problemu…nie wiem co to jest zerwane połączenie i nie mówie już :hallo może Pan/Pani powtórzyć bo coś przerwało…
    Moi znajomi którzy przeszli do PLAY z dużą obawą dziękują mi teraz bo wkońcu mogą się nacieszyć rozmową z innymi a nie tylko pisaniem smsów…
    Powiedzcie mi która siec ma taką oferte dla swoich klientów jak PLAY?
    W prepay-dzie uważam,że żadna w biznesie tym bardziej bo jak można za 10 zł na miesiąć rozmawiać w sieci bez ograniczeń to cego można więcej.Oferta biznes VIP jest przepiękna: 305zł brutto miesięcznie i gadamy oraz piszemy do wszystkich sieci i na stacjonarne za 0 zł!!!
    Pozdrawiam wszystkich z T-mobile,Orange,Plusa ale pamietajcie,że ciężko musicie zapracować na to,żeby zapłacici rachunek u swoich operatorów a można zaoszczędzić i cieszyc się życiem.Bo telefon to przyjemność a nie zło konieczne :-)

  32. Autentyczna historia:
    Koleś przestał płacić rachunki za abonament, po jakimś czasie przyszło mu zerwanie umowy i naliczenie kary. Ponieważ było miał bliżej do końca umowy niż dalej, kara przyszła mu coś około 350 zł. Zapłacił.
    Pamiętam do dziś jego zadowoloną i zdziwioną minę jak otrzymał pisemko, że Play zwraca mu prawie połowę.

  33. ja sie kloce nawet z listonoszem jak nie chce mi renty oddac jak podszywam sie pod moja babcie zeby miec na doladowania do mojego htc hd 2

  34. Cała prawda o biedocie play. Oszukiwali klientow ale dojechal ich UKE to teraz musza oddac kasę i jeszcze karę dostali 500 000 zł:D Gdy plus zawinił to dostał 130 milionów a play pupilek 500 000zł "TYLKO". Kary sa przyznawane wzgledem dochodow operatorow i innych kryteriow. Biedota kradnie. Każdy orze jak może :D No grucha jacy z was łaskawcy, że oddacie forse . Łaskawy play. Zobaczymy jak US sie dorwie do was. Żeby to upadło jak najszybciej.

    • Kary nie mogą być takie same za przewinienia rożnego rodzaju. Poza tym inaczej patrzy się na przestępce który zrozumiał swój błąd, przyznał się do niego i zobowiązał się do naprawy jego a inaczej patrzy się na tego który popełnił przestępstwo, ukrywał co mógł, nie przyznaje się do winy choć jest ona bezsporna i do tego jeszcze się odwołuje licząc pieniądze.

      • PRZESTEPCA zawsze bedzie przestepca. To na resocjalizacje wyslac cala tasmowa jak miała lepkie rączki. Ksiegowych wywalic i w gazecie oficjalne przeprosiny i w telewizji zamiast zenujacego spotu z facebookiem to chce gruche zobaczyc jak przeprasza za lepkie raczki tasmowej.

        • Zupełnie nie na mój post odpowiadasz. Powtarzam. Kara musi byc adekwatna do czynu, ale może byc też złagodzona w określonych okolicznościach. Tak brzmi prawo.

          • głupolu wtopiłeś bo sie zapomniales wylogować. Poll=Leonginus co było wiadomo od dawna. Jaka sieć tacy klakierzy :D Najlepsze było jak sam ze soba gadał Dyskusja poll i Leonginka :D

  35. Nie możesz tego tak interpretować. Te zwroty dotyczą kar naliczanych dość dawno temu. Nowe są naliczane inaczej.

  36. Szkoda, że nie można się doczekać zwrotu (korekty fv) podwójnie pobranych (nie małych) pieniędzy przy cesji umowy. Czekam już 6 miesięcy i na okrągło słyszę, że wkrótce będzie…

  37. Panie Gruszka!
    Nie dość że macie w waszej firmie dyletantów, to jeszcze okradacie klientów. Jak Pan ustosunkuje się do tej odpowiedzi a waszego działu reklamacji?Komentarz:
    Sprawa zamknięta po nieudanym kontakcie telefonicznym.

    Wysłano SMS na nr xxxxxxxx o treści:

    Witamy, zgloszenie nr 31819618 zostalo rozwiazane. Aby poznac szczegoly prosimy o zalogowanie sie do Play24 na stronie http://www.play.pl.

    Dziękujemy za zgłoszenie.

    Informujemy, że składając swój podpis na Umowie oświadczył Pan, że otrzymał i akceptuje następujące dokumenty, które stanowią integralną cześć Umowy o Świadczeniu Usług Telekomunikacyjnych P4 Sp.z o.o.:
    · Regulamin świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o.
    dla nazwa regulaminu
    · Cennik Usług Telekomunikacyjnych P4 Sp. z o.o. nazwa oferty
    · Regulamin promocji
    We wskazanej na umowie promocji nie obowiązuje rabat 10 zł na abonamencie. Jednak w ramach rekompensaty za niepoprawnie udzielone podczas rozmowy informacje pragniemy Panu zaproponować pakiet 30 minut na połączenia głosowe do wszystkich sieci na 4 m-ce. Jeśli zgadza się Pan na taką formę rekompensaty prosimy o kontakt z Biurem Obsługi i powołanie się na numer niniejszego zgłoszenia.
    Za co ta rekompensata? Skoro "wiedziały gały co brały". A sprawa niby banalna. Replay abonament II 69.00zł.Dzwoni do mnie nieudacznik z waszej firmy /tak nieudacznik, bo nie potrafił poprawnie udzielić informacji, co sami przyznajecie/ i zaproponował "replay abonament 69.00zł" z telefonem Wave 723. dwa razy pytałem go o szczegóły i dwa razy odpowiedział że płatność miesięczna w tej taryfie to 59.00zł. Tymczasem wy wysyłacie fakture na kwotę 69.00zł. Składam telefoniczne zgłoszenie. Odbierający je potwierdza iż w tym wypadku płatność powinna wynosić 59.00zł. Tymczasem otrzymuję zamieszczoną wyżej waszą odpowiedz. I tu moje pytanie: Okradacie mnie ? Przestrzegam jednocześnie w tym miejscu innych. Prędzej czy pózniej przekonacie się o uczciwości waszego operatora P4.
    Mam nadzieję p. Gruszka że "nie oleje" mnie pan po raz kolejny ,zainteresuje się sprawą i udzieli sensownej odpowiedzi. Wszak sami piszecie że d…y dał wasz pracownik. Nadto chwalicie się w czasie rozmowy z BOK że nagrywacie rozmowy. Skoro tak to wystarczy odsłuchać tę ze mną. Choć raz pokażcie, że
    jesteście uczciwi w stosunku do klientów. Wstyd mi za was! A co do rekompensaty: nie chcę jej, bo to kolejny pic na wodę. jeszcze mnie za ten bonus obciążycie. Nie wierzę wam!!!!! Czekam na uczciwe zakończenie tej sprawy. Pokażcie że macie twarz.

    • Też czekam na koniec cyrografu z wielokrotnymi oszustami. To tak jest jak biznes się robi kogoś rękami. Konsultanci się nie identyfikują z sukcesem firmy, im to zupełnie zwisa i powiewa.

  38. PRZESTEPCA zawsze bedzie przestepca. To na resocjalizacje wyslac cala tasmowa jak miała lepkie rączki. Ksiegowych wywalic i w gazecie oficjalne przeprosiny i w telewizji zamiast zenujacego spotu z facebookiem to chce gruche zobaczyc jak przeprasza za lepkie raczki tasmowej. Bede sie modlila za pana gruche i lepkie raczki tasmowej zeby ich oczyscil plomien wiary zeby zeszli na dobra droge chrzescijanstwa i nie okradali bliznich.

    • Szanowna Pani.
      Nie chodzi o te 10zł bo to nie jest akurat dla mnie majątek. Chodzi tyko i wyłącznie o zasadę:
      By P4 nie robiło klientom wody z mózgu. Poczekam co zrobią. Mam dla nich małą niespodziankę. Pan już to przerabiał p. Gruszka. Na następnym przykładzie pokażę panu jak pracuje P4.

  39. TERAZ RZECZNICZKU PROSZE ODSZCZEKAC OBELGI W STRONE ORANGE A DO BERLINA TO SIE SAM WYBIERZ I TESTUJ WLASNE LACZE :D
    .

    sumaryczna liczba wykonanych sesji PLAY 653 , srednia liczba UDANYCH SESJI 42,42 % hahahahaha

    mapa wlasnej sieci 4G play i same krzyżyki zrywanych polaczen hahahaha

    Bez plusa bylibyscie nikim i moglibyscie co najwyzej swiadczyc uslugi dla jakiejs malej wioski :D

    "
    Najsłabsze wyniki badania jakości transmisji danych zarejestrowano w sieci
    operatora PLAY, pomimo najkrótszych czasów otwierania stron www, oraz
    najwy?szych prędkości pobierania poczty i pliku z serwera FTP, skuteczność
    realizacji usług była na poziomie poni?ej 50 %, co prawdopodobnie było wynikiem
    złego pokrycia tras kolejowych sygnałem własnej sieci."

    HAHAHAHAH SMIEJEMY SIE WSZYSCY Z GRUCHY HAHAHAHAH

  40. Oświećcie mnie. Czyli mi wyliczona na nowo kwota kary umownej. Jestem po 12 miesiącach umowy. Poinformują mnie o tym, czy mam zadzwonić. Kogo to dotyczy, bo nie za bardzo rozumiem. Z góry dzięki za wyjaśnienie.

  41. to prawda .jestem w PLAY od kilku miesięcy i nie powiem że jestem zadowolona.chodzi mi o zasięg.mieszkam na wsi 35km od Krakowa ale zasięg jest kiepski..DO PLAY-kiedy będzie lepiej?

  42. nie kilka groszy, tylko kupa kasy (w przypadku moim i moich bliskich). poza tym ja akurat oceniam dużo lepiej jakość usług play niż ery czy plusa, w których kiedyś byłem.

  43. hehe dodałem komentarz o traktowaniu klienta przez BOK play biznes i automatycznie usuniętyu brawo cenzura na maksa!!!

  44. I powinni tą kare zrobić razy 100 !!!! Złodz*ieje! Na swoich dwóch numerach, chciałem zmienić abonament. Z Firmowej 50 i25 na Firma 55/25. "Pan Konsultant" nie poinformował mnie, że
    "w ramach" abonamentu będę mus*iał dok*upić pakiet play online 300 i pakiet SMS – łącznie płacąc 50 zeta wię*cej. Aktyw*ował mi bez mojej wie*dzy i zgo*dy to badz*iewie na obu numerach. Zgło*siłem to do BOK'u Play biznesowego, i odsłuchali nagranie i co ? 20 minut mi chcą dać, a opłaty nie zdjęli. Dyscypl*inarka dla takiego "Pana" i to z hukiem powinien wyle*cieć ten "Pan". Nic Play to tylko samo złodz*ieje, osz*uści i nacia*gacze !!! Pododawałem gwiazdki, bo widze że mają jakiś filtr dodany, który usuwa niechciena wpisy

  45. Uważam to za nieuczciwą praktykę, iż Internet w Play poza pakietem jest ponad 70 razy droższy od tej samej usługi proponowanej w pakiecie. 500 MB w pakiecie kosztuje 35,- Pln, a poza pakietem 500 MB jest to koszt 2500,- Pln. Ponadto duże sieci komórkowe, takie jak Plus, Orange czy Era, w przeciwieństwie do Play nie pobierają dodatkowych pieniędzy od swoich klientów którzy przekroczą wykupiony pakiet, jedynie prędkość transferu spada. Uważam zatem taką praktykę Play za wielce nieuczciwą, a wręcz mającą na celu naciąganie nieświadomych klientów.

  46. W okolicach PRZEMYŚL-a Play działa już na nadajnikach Orange. Kto ma kłopoty z połączeniem się niech przejdzie na ręczny orange!!!!!!!!!

  47. Jestem jedną z tych klientek, która czeka na zwrot nadpłaty za niewłaściwe rozliczenie kary za przedterminowe rozwiązanie umowy…
    PLAY to oszuści! W maju tego roku dostałam od Was pismo informujące mnie o zwrocie nadpłaty. Wysokość kary jaką zapłaciłam za rozwiązanie umowy przed czasem to ponad 2000zł!!! Łacznie z jakimiś odsetkami, oplatami windykacyjnymi. Przy czym kwota za zerwanie umowy to ok 400 (wartość noty obciązeniowej, którą dostałam z tym pismem)
    W piśmie dot. zwrotu nadpłaty napisane jest, że PLAY zwróci mi moją nadpłatę (ponad 1300zł!) najpóźniej w ciągu 45dni liczac od 31go maja, jeśli do dnia 31maja wysle swoje dane potrzebne do zwrotu listownie bądź poprzez zgłoszenie w salonie PLAY. Nie czekając długo od razu zjawiłam się w punkcie PLAY, by jak najszybciej móc odzyskać swoje pieniądze!!!
    Zgłoszenie zostało przyjęte przed 31maja, wówczas zwrot powinnam dostać w ciągu 45dni, tj do ok. 14lipca najpóźniej! Biorąc pod uwagę, że 14lipca jest za 4 dni byłam w salonie play sprawdzić kiedy w końcu wpłyną mi te pieniądze. Przy sprzedawcy/konsultancie dzwoniłam na BOK, gdzie "miła" Pani konsultantka poinformowała mnie, że na zwrot tych pieniędzy mają 3 miesiące, nie 45 dni, jak to napisali w piśmie i jak to jest napisane również tutaj: .

    Czy mogę uzyskac odpowiedz na pytanie kiedy mogę spodziewac się swoich pieniędzy? Przyznam, że zalezy mi na czasie i mam nadzieje, że ten termin 45 dni jest prawdziwy! Ile można czekać?

  48. U mnie również mineło juz 49 dni od 31 maja i… nadal nie mam pieniędzy na koncie. Jutro na pewno zadzwonie i dowiem sie jak sprawa wygląda…

  49. czy mogę odzyskać swoje pieniądze za nie działający internet który płaciłem prawie dwa lata za darmo w pley

  50. Żeby odzyskać nadpłatę to trzeba mieć potwierdzenie wcześniejszej zapłaty kary? Na piśmie które wysyłali mówią że nie trzeba, a w odpowiedzi na maila każą to pokazać.

  51. Dziwne ze ja nie optrzymalem zadnej informacji… co wiecej nie bylo z wami zadnego kontaktu przez ponad rok od momentu gdy zlozylem reklamacje zwiazana z oszustwem do jakiego posuneli sie wasi konsultanci w salonie w Gdyni Świętojańska 14… po czym po roku jakas dziwna agencja windykacyjna zglasza sie do mnie z zadaniem zaplaty odrazu przed sadaowo gdzie nie zostala przestrzegana procedura bo nigdy nie ptrzymalem od was odpowiedzi na moja reklamacje co zgodnie z prawem wynik reklamacji po 30 dniach od zlozenia uznaje sie na korzysc skladajacego. a wy nagle w utajeniu siedzicie cicho i nagle zadacie zwortow za falszywie utajone rzeczy zaznaczam nie jestem pierwszy!!! A teraz udajecie ze nic nie wiecie!!! Tyle ze zle trafiliscie bo mam duzo mozliwosci medialnych i nie omieszkam przekazac wszystkich informacji i ostrzezen publice (szerokiej publice) jesli nie zaczniecie sie normalnei zachowywac i nie zostanie to wyjasnione!!!!!

  52. No cóż mam podobną sytuację – 24 maja 2011 złożyłem ustnie (zgodnie z pismem jakie otrzyłamem) w salonie PLAY żądanie zwrotu nadpłaty. Poszło sprawnie (co prawda Pani w salonie była zdziwiona i nie wiedziała o co chodzi, ale przeczytała pisemko i przyjęła zgłoszenie – dodam, że konsultując całość z kimś z obsługi salonów telefonicznie.) Następnego dnia ktoś DOSŁOWNIE puścił mi sygnał, więc skoro nie znałem numeru to dzwonię i zgłasza się OK Play, po długich ustaleniach kto i po co dzwonił informacja:
    "Sprawa zamknięta po nieudanym kontakcie telefonicznym. "

    Pytam więc jakim kontakcie – po tzw. "strzale"?!

    Zaraz po rozmowie przychodzi SMS:
    Witamy, zgloszenie nr ************ zostalo rozwiazane. Aby poznac szczegoly prosimy o zalogowanie sie do Play24 na stronie http://www.play.pl

  53. cd.:
    Dzwonię ponownie i pytam jak mam się zalogować skoro nigdy nie zakładałem tam konta?! (internet mobilny który miałem był tylko z nazwy internetem – totalny brak zasięgu). Przyjęto zgłoszenie i cisza. Do 5 sierpnia zero kontaktu i oczywiście zwrotu pieniędzy. Dzwonię do OK, a tam Pani informuje mnie że nie było (bądź nie widzi w systemie) żadnego zgłoszenia! Podałem drogiej Pani numer i datę tego zgłoszenia i nastąpił drugi Cud Nad Wisłą – znalazło się.

  54. Cd.:
    Po chwili zapoznawania się ze sprawą pani z OK zaczyna mnie informować, że muszę złożyć pisemne żądanie, z załączonym dowodem wpłaty tej kwoty itd. Nie wytrzymałem i przeczytałem jej pisemko, które mi przysłali (zwłaszcza tą część o ustnym sposobie zgłoszenia i odstąpieniu od żądania okazania dowodu opłaty tej kwoty. Po wszystkim przyjęła zgłoszenie i miał się ktoś skontaktować. Dostałem tylko sms-em informację następującej treści:

    Witamy, zgloszenie nr *********** zostalo rozwiazane. Aby poznac szczegoly prosimy o zalogowanie sie do Play24 na stronie http://www.play.pl

    Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem oczywiście zwrotu pieniędzy.

    Jeśli ktoś ma podobny problem z PLAY proszę o info. Może jakiś pozew zbiorowy ich trochę zmobilizuje do wywiązania się z tego co sami nam przysłali.

  55. O sposobie wypowiedzienia umowy i dochodzenia przez PLAY kary umownej nie będę się wypowiadał, bo ktoś już o tym wspominał.

  56. Oddajcie moja nadpłate- 70 zł! Przyjeliscie rozwiazanie umowy ale juz nadpłaty z rachunku mimo dwóch reklamacji doczekac sie nie mogę ZŁODZIEJE! Zgłaszam sprawe do UOKIK oraz prasy lokalnej do przeczytania

  57. Play lekceważy klienta po podpisaniu umowy.Nie przyjmuje reklamacji w tym dot. modemów.Przedstawiciel P4 w Kłodzku na zastępstwo zatrudniał ludzi,którzy nie przyjmowali reklamacji (byli tylko sprzedawcami, nie liczyli się nawet pismami z centrali P4 Po długim czasie zmieniono przedstawiciela(rozwiązano umowę) i ten musiał odbudowywać wizerunek firmy i punktacje. Nikt za to nie przeprosił użytkowników sieci. (dot.punktu na A,Krajowe)Na informacje tak na kontakt (play) jak i nr z sieci operatora brak było odpowiedzi mimo podanego adresu e-mail..

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości