Tako rzecze rzecznik Play

Wygraliśmy batalię sądową z „różowo-pomarańczowymi”!

Prawie 20 postępowań sądowych, 6 lat, armie prawników…. Wczorajszym wyrokiem NSA skończył z ponad sześcioletnim zaskarżaniem przez spółki PTC (Era) i PTK Centertel (Orange) przetargu na częstotliwość UMTS, w rezultacie którego częstotliwości otrzymała P4 (sieć PLAY). NSA potwierdził, że przetarg został przeprowadzony w pełnej zgodności z przepisami prawa. Potwierdził też, że oferta PTC słusznie została z niego wykluczona ze względu na błędy popełnione przez osoby przygotowujące ofertę PTC. Mamy przekonanie, że dzisiaj zwyciężyła sprawiedliwość i zdrowy rozsądek. Podkreślić bowiem trzeba, że PTC i PTK Centertel próbowały unieważnić przetarg, w którym ich oferty nie miały nawet matematycznych szans na pokonanie oferty P4, bo proponowały znacznie niższe niż P4 opłaty do Skarbu Państwa. Zresztą obie PTC i PTK miały już identyczne częstotliwości i dodatkowy zasób nie był im potrzebny. Oczywiście każdy ma prawo odwoływać się decyzji regulatora, ale moim zdaniem trudno nie odnieść wrażenia, że od początku były to działania wymierzone w Prezesa UKE oraz przeciwko konkurencji na rynku telekomunikacyjnym. Dla tych celów przez wiele lat zbędnie angażowano sądy administracyjne w kilkunastu postępowaniach.

PS: Na koniec i prywatnie dodam, że mam nadzieję, że tym razem żadne służby dyplomatyczne nie będą w tej sprawie pisać do Ministra Sprawiedliwości i kwestionować wyroków niezawisłych sądów RP.

Komentarze

  1. @bukosss napisał(a):

    Gratuluję! Cierpliwość i uczciwość popłaca! GO PLAY! Raportuj

  2. arturro napisał(a):

    Fajnie :p Raportuj

  3. tl111 napisał(a):

    Każdy prowadzi biznes na takim polu , na jakim zna się najlepiej. W oranżu wladają prawnicy. Miło jest mieć świadomość, że nie subsydiuje się armii prawnikow w pieniackich wojenkach rodem z I RP. Raportuj

  4. Tombrel napisał(a):

    A kiedy włączycie stacje GSM w tzw. wschodnim pasie przygranicznym. Przypominam, że zostały wyłączone 24maja! Żadnego oficjalnego komunikatu nie było w tej sprawie. Roaming krajowy nie załatwia sprawy ponieważ sieć gsm Plusa jest stale przeciążona i niedostępna dla abonentów Play. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      No to napisz do Plusa żeby odciązyli sieć. A tk przy okazji to w pasie przygranicznym, wschodnim żyje tak niewielka liczba Polaków że Plus musi tam mieć wyjątkowo "rzadkie" fale że sieć jest przeciążona. Raportuj

      • Tombrel napisał(a):

        Umowę zawarłem z Play a nie z Plusem. Mnie nie interesuje infrastruktura Plusa i nie mnie to oceniać ich pojemność. Skandaliczne jest zachowanie Play. Przez tyle czasu nie podano żadnego komunikatu o awarii a wyłączone są stacje w kilkunastu jak nie więcej miejscowościach. Zobaczymy czy będą zwracać opłaty abonamentowe. Jedynie portal gsm biz pisze o dużych kłopotach sieci P4.
        Poll jak widzę dalej modlisz się do fioletowego bożka Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Podpisując umowę z Play nie wiedziałeś że będziesz może zmuszony korzystać z Plusa??? Tombrel, czy pisać tu mogą wyłącznie osoby starające się zdyskredytować znienawidzonego operatora a kazda inna opinia jest modlitwą do bożka? Ja po prostu uważam iż Play zrobił wielki błąd że wpóścił w szeregi swoich klientów idiotów, nieudaczników, analfabetów. Raportuj

          • jahu napisał(a):

            Gość ma rację wszystkie skargi należy kierować do Play bo to z nim podpisujesz umowę. A Play korzysta z zasięgu Plusa i to przez Play należy się z nimi kontaktować. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Jak wyjedziesz z kraju i będziesz chciał użyć vodafone a siec będzie przeciążona to tez będziesz miał pretensje do Play? Raportuj

            • jahu napisał(a):

              A do kogo ? Kto z tobą będzie rozmawiał ? możesz mi powiedzieć bo to jest ciekawe co mówisz. Nie wiem jak to wygląda za granicą. Ale w przypadku Play-Plus musisz rozmawiać z PLAY. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Rozmawiać może i tak ale winny jest Plus. Za granica jest tak samo – masz umowę z Play ale Vodafone dało ciała . Wyobraź sobie: Kupiłem bilet lotniczy w AirFrance ale ponieważ lecę bardzo daleko bedę miał kilka przesiadek i leciał innymi liniami m.in. Deltą i KLM. W Delcie okaże się że stewardesa będzie pijana. Do kogo mam miec pretensje? MOże do Fryderyka Chopina bo z lotniska jego imienia będe leciał? Raportuj

            • Niemłodny napisał(a):

              Wiedziałem, że jesteś idiotą, ale, że większym niż ja? Zaskoczyłeś mnie.
              Play jest dostawcą usługi, klient podpisał umowę z Play a nie z Plusem i tylko od Play może domagać się niedostarczenia usługi.
              Jeżeli Plus nie spełnia wymagań między operatorskiej umowy na roaming krajowy, to obowiązkiem Play jest dochodzić swoich roszczeń u Plusa. To nie jest obowiązek klienta Play. Plus całkiem słusznie może się wypiąć na klienta Play, ponieważ między klientem Play a Plusem nie obowiązują umowy. Raportuj

            • Niepłodny napisał(a):

              A czy ktokolwiek twierdził inaczej niz to że klient podpisał umowę z Play a nie Plusem??? Z wypowiedzi Tombrela wynika jednak że: Play jest do kitu bo siec Plusa jest przeciążona. Dlatego podałem przykład rozmów za granicami kraju gdy operator przez którego się staramy połączyć uniemożliwia nam to. Winę ponosi ten operator. Oczywiście roszczenia sa kierowane do Play bo tak powinno być ale usterka jest zupełnie gdzie indziej. Raportuj

            • Jahu Play napisał(a):

              Ładnie to wytłumaczyłeś ! Raportuj

            • Mr. X napisał(a):

              To przecież oczywiste, że stroną umowy jest Play. Co mnie obchodzi, czy korzystają oni z masztów Plusa, Orange, czy sieci Ojca Rydzyka. To Play zobowiązuje się do dostarczenia mi usługi, a to w jaki sposób to robi zupełnie mnie nie interesuje. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              I nikt temu nie przeczy. Nie można jednak pisać że Play jest be bo Plus się zapchał. A taki jest kontekst wypowiedzi autora. Oglądasz mecz z Barcelona w roli głównej za pośrednictwem Cyfry+ i na stadionie jest usterka oświetlenia, mecz przerwano. Masz pretensje do Cyfry+ czy do techników na Camp Nou ? Oczywiście możesz żądać zwrotu pieniędzy od Cyfry za mecz VOD ale spieprzyli sprawę w Hiszpanii a nie w C+. Raportuj

            • Mr. X napisał(a):

              A kto jest "be" jeśli nie Play? Mnie jako końcowego klienta Play nie muszą obchodzić żadne technikalia. To Play nie zapewnia mu usługi na swoich nadajnikach, nie naciska na Plusa by naprawił problem u siebie (to zapychanie), więc czyja to wina? A ten przykład z Cyfrą+ – IMHO kompletnie nietrafiony, bo nijak awaria oświetlenia nie wpływa na moją usługę – VOD działa i po prostu oglądam nieoświetlony stadion. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Na swoich mu nie oferuje ale ma umowę z Plusem właśnie po to by zapewnić poprzez niego. Skąd wiesz czy Play nie naciska na Plusa by ten swój problem poprawił?
              Przykład z meczem trafiony bo mecz przerwano. Rozumiesz "przerwano"? – zamiast meczu plansza "przepraszamy za usterki" więc nie dostałeś tego za co zapłaciłeś. Raportuj

            • Mr. X napisał(a):

              To Ty próbujesz za wszelką cenę wybielić Play. Ja nie wiem czy naciska czy nie, ale jak widzimy klient nie ma zasięgu, więc co tutaj więcej dodawać. Jakby huragan zdmuchnął całą infrastrukturę konieczną do działania sieci to bym zrozumiał, ale chyba nic tego rodzaju nie nastąpiło, więc nie widzę powodu niedostarczania klientowi usługi za którą zapłacił (a zapłacił Play). Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Teraz piszesz że nie wiesz czy Play naciska by Plus coś zrobił z zapchaną siecią a przed chwilą pisałeś że naciski są. Skąd to wiesz? Ja wstrzymuje się od głosu bo tego nie wiem. Klient ma dostarczona usługę poprzez inną sieć (Plus) ale ten ma pewnie awarię lub cos podobnego. Raportuj

            • Mr. X napisał(a):

              Dla mnie liczą się efekty, a nie chęci – czy naciska, czy nie. Chyba nie jeśli efektów nie ma. Czyli klient Play nie może korzystać z usługi. Kto zobowiązał się do jej dostarczenia? – Play. Kto się nie wywiązuje ze zobowiązań? – Play. I tyle w tym temacie. Raportuj

            • Pawel napisał(a):

              Można pisać, że Play jest be bo to on ma Ci zapewnić możliwość korzystania z telefonu. Bez znaczenia czy z masztów Play-a czy Plusa bo to z Play-a masz kartę. Raportuj

          • Tombrel napisał(a):

            Jeszcze napisz, że powstrzymywanie się od udzielenia informacji o wyłączeniu sieci macierzystej w niemal całym pasie przygranicznym jest właściwym zachowaniem ze strony Play?
            Ja dla Polkomtela nie jestem partnerem do rozmowy w tym przypadku. To Play ma umowę roamingową z nimi a nie ja i niech oni zapewnią mi możliwość połączeń po sieci Plusa. Ja mam umowę z Play i od nich domagam się informacji a nie chowania głowy w piasek. Jak ty czułbyś się gdybyś od prawie 3tygodni nie mógł korzystać z telefonu? Do tego Rzecznik ani nikt inny z P4 nie wydał komunikatu o możliwych problemach. Po raz kolejny P4 dał dowód, że nie jest poważnym operatorem. Pracownicy punktów Play są wkurzeni, bo muszą wysłuchiwać od ludzi o problemach a sami też nie są poinformowani o szczegółach. Po raz kolejny powiem, że to jest amatorszczyzna jakich mało. Jak sobie wyobrażasz działanie firmy jak telefony za które płaci nie działają i brak jest informacji? Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Plus ci chyba działa a że jest przeciążony to co? Raportuj

            • Tombrel napisał(a):

              W takich sytuacjach widać, że abonenci Plusa mają wyższy priorytet jeżeli chodzi o dostęp do sieci. Specjalnie kupiłem zestaw i okazuje się, że bez problemów można korzystać a abonenci Play są traktowani jak piąte koło do woza i są na szarym końcu. Non stop słychać komunikat "abonent niedostępny" albo "sieć zajęta" podczas gdy jak dzwonię z Plusa bezproblemowo można rozmawiać. Dlatego jest to kolejny argument potwierdzający, że podawanie że Play ma tam zasięg gdzie Plus jest nadużyciem. Zasięg owszem może i jest ale dodzwonić się nie można. Niestety Play tu gdzie nie ma swojej sieci nawet nie może być brany pod uwagę na operatora, bo takie przypadki jak ten obecny dowodzą, że nie są w stanie zapewnić łączności.
              Ty oczywiście nie widzisz w tym nic niepokojącego, że operator wyłączył kilkanaście może nawet kilkadziesiąt stacji gsm? To na pewno dowodzi o wysokiej jakości sieci i zdolności grup serwisowych P4. Dla ciebie nie Play zawinił tylko Plus :D Ile tobie płacą za taką klake? Raportuj

            • Poll napisał(a):

              To że priorytet maja abonenci Plusa to może jest i prawda i nawet logiczne. Też nie zaprzeczę bo nie wiem tego. Trudno nawet żeby było inaczej. Bądź co bądź to konkurencja. Ty bys swojemu najgroźniejszemu rywalowi pomagał? Raportuj

            • Pawel napisał(a):

              To co piszesz znaczy tylko tyle, że Play to dziadowska sieć bo nie można z niej dzwonić ponieważ Klienci Plusa maja priorytet. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              a jak technicy Plusa popsuja coś i nie bedzie mozna w ogóle dzwonić nawet na 112 to też bedzie wina Playa? Raportuj

          • peha napisał(a):

            "Ja po prostu uważam iż Play zrobił wielki błąd że wpóścił w szeregi swoich klientów idiotów, nieudaczników, analfabetów". Ja też… Raportuj

  5. pakierhakierxd napisał(a):

    Super ;) Raportuj

  6. kaz napisał(a):

    Fiolet rządzi. Raportuj

  7. czytelnik napisał(a):

    Niech teraz różowo-pomarańczowi zapłacą koszty rozpraw sądowych. Raportuj

  8. Poll napisał(a):

    Do twojego Marcinie post scriptum: jeszcze się ździwisz jeśli myślisz że kwestionowac nie będą. "sund sundem, a sprawiedliwość musi być po naszy stonie" Raportuj

  9. Kasia napisał(a):

    No brawo! Fioletowy górą! Trzymam kciuki za brak kwestionowania wyroków sądu :) dzięki PLAY pokochałam fioletowy pokój i następny remont sypialni będzie w kolorze szaro-fioletowym! Tak, żebym się tam miło czuła – tak, jak się czuję będąc użytkownikiem sieci PLAY! :) Raportuj

  10. Pablo-1986 napisał(a):

    I bardzo dobrze sie stalo, bo ktory operator da mi 1000 minut do wszystkich sieci oraz darmoszke do swoich za 65 zl/mies??? Z W3 zaden, jedynie Play daje mi to na przedluzeniu umowy bez telefonu:) Raportuj

  11. jahu napisał(a):

    No i brawo. Teraz tylko została wam praca nad poprawą sieci żeby uke nie żałowało swojej decyzji. Raportuj

  12. Stoner napisał(a):

    Gratuluję ale ciekaw jestem kiedy w Przemyślu i licznych miastach w okolicy będzie można znowu korzystać z sieci PLAY?!
    Gdy moi znajomi z okolic Przemyśla zgłaszali skargę do Operatora sieci PLAY to ten nic sobie z tego nie robi i informuje, że… wie o usterce, ale nie usunie jej do 30 czerwca. Sorry, śmiech na sali. Poprawcie się kochani bo inaczej to żaden sąd czy układy z UKE wam nie pomogą. Raportuj

  13. Maciej Cebula napisał(a):

    AWARIA! AWARIA! AWARIA!

    1. Od pewnego czasu nie mogę normalnie zadzwonić , udaje się to dopiero za 3-4 razem, w słuchawce słyszę pi, pi , pi , pi i stan gotowości.

    2. Jak ktoś się próbuje do mnie dodzwonić to często słyczy wybrany numer jest nieprawidłowy, wybrany numer nie istanieje, lub wyświetla mu się numer nie odpowiada.

    Mam abonament dla firm i takie kwiatki są niedopuszczalne.
    Proszę play4you o zajęcie się sprawą. Podejżemam że przypadek nie jest odosobniony.

    Miejscowość: Rymanów , woj.podkarpackie
    Zasięg: PLUS , zasięgu play brak
    Numer od play, nieprzenoszony. Raportuj

  14. Maciej Cebula napisał(a):

    Kiedy w końcu będę mógł normalnie korzystać z telefonu. Jak ktoś do mnie dzwoni to słyszy co drugi raz wybrany numer nie istnieje. Zgłaszałem na play24 , ale standardowa gadka, jaka godzina i stanęło że to wina karty sim albo telefonu. Mam full zasięg plus i mnie trafia. Na innym telefonie 20km ode mnie to samo. Czego tego nikt nie naprawia? Raportuj

  15. Pankracy napisał(a):

    Brawo prawo i sprawiedliwośc triumfuje jeszcze jest szansa ze to nie bedzie dziki kraj. Raportuj

  16. jahu napisał(a):

    Nie wiem czy ja jestem mało spostrzegawczy czy dopiero niedawno w usługach pojawiła się opcja Play email BlackBerry w abonamentach. Raportuj

  17. […] Play poinformował na blogu, że zakończył się spór dotyczący przetargu na częstotliwości UTMS przeprowadzonego ponad 6 […]Raportuj

  18. pakierhakierxd napisał(a):

    już jest od jakiegoś czasu:P Raportuj

  19. liryczna grucha napisał(a):

    Zebys sie gruszek nie posikal. Frajerki z bloga ciesza sie, ze nie subsydiowali armii prawnikow z abonamentow. Tak? Bo z tego co pisze marcin "nigdy nie klamie" gruszka wychodzi, ze byla batalia sadowa. Ojej wymierzona w prezesa UKE? To kiedy pan prezes UKE przestanie P4 forowac bo juz mi sie rzygac chce jak czytam dlaczego orange ma 65 groszy za minute do play….Hmmmm Moze dlatego, że MTR wynosi aż 37 groszy ? nic nie wygraliscie bo jak sam wiesz chodzilo o wyzsze pobudki. Ciesz sie poki mzoesz i tak pojdziecie pod mlotek. Raportuj

  20. Qper napisał(a):

    Na stacji BTS UMTS2100 (SOS0106) Dąbrowa Górnicza, Kasprzaka 84
    zasięg faluje wam dzisiaj jak Bałtyk, zróbcie coś. Raportuj

  21. Hopla na mopa napisał(a):

    Przerażające, jestem w poważnym szoku i nie otrząsnę się z tej traumy do końca życia.
    W srogiej zemście Play mogłoby wbić nóż w plecy PTC i PTK Centertel i zaproponować taką ofertę, że prezesom i udziałowcom ww. sieci spadną kalesony. Raportuj

  22. odchodzi4 napisał(a):

    http://www.blog.tp.pl/wojciechjabczynski/entry/zd

    i co teraz z wasza sciema roku bedzie ? Raportuj

    • divhashmorex napisał(a):

      ehh,
      Akurat była mowa o amerykańskich sieciach, które zdecydowanie przesadzały z używaniem tego terminu.

      Choć sam uważam, że Play przesadza z nazwą "4G", to uważam, że cały ten Jabczyński ma coś nie tak ze łbem.
      Oto ich HSPA+DC w Szczecinie: http://speedtest.net/result/1332167597.png
      Taki wynik na zasięgu HSPA Orange (trzy kreski- modem E173-U2 w trybie Tylko WCDMA) to chyba żenada, czy nie? Raportuj

    • madziar napisał(a):

      hehe kiedy w3 dorowna chociazby zasiegiem 1Mbps do Playa i bedzie nazywac swoja siec 3G to wtedy Play powinnien zejsc z nazwy 4G ale poki co jak play tak mocno odstaje od reszty to w tym momencie 3G wielkiej trojki nawet nie ma co porownywac do 3G playa… wiec zeby sie wyroznic uzyli 4G i w tym momencie calkeim slusznie:) Raportuj

  23. abcmax napisał(a):

    Jakiś czas temu dostałem SMS od Play: "Za chwilę Cię zaskoczymy. Czekaj!" No i faktycznie, zaskoczyli mnie. Żadna następna wiadomość nie przyszła. Dziś znów dostałem identyczną wiadomość, ale tym razem już mnie nie zaskoczą… Raportuj

    • abcmax napisał(a):

      Już wiem. Zapomniałem, że mam filtrowany spam z numeru 90333. "Zaskakująca" wiadomość od razu poszła do kosza. Raportuj

      • Maniek napisał(a):

        Też tak mam. :P
        W tej chwili priorytetem w telefonie to:
        – blokowanie spamu sms
        – blokowanie spamu telefonicznego
        – blokowanie numerów nieznanych
        i dopiero na 4 miejscu ACR. Raportuj

  24. kon napisał(a):

    Panie rzeczniku kiedy cennik do nowego netbooka. Jakież było moje zdziwienie kiedy przyszedł do nas dzisiaj nowy netbook, w pięknym niebieskim kolorze z Tochiby :) dziwne że sprzęt pojawił się szybciej od cennika :P Raportuj

  25. kon napisał(a):

    ach tak zapomniałem że dzisiaj miała być konferencja :P więc oferta od jutra miała wejść pewnie :) Raportuj

  26. Ja to Ja napisał(a):

    Dlaczego w RePlay Stan Darmowy jest więcej minut niżeli w RePlay Ekstra Stan Darmowy? Raportuj

  27. Lupus napisał(a):

    NSA mógł chyba tylko stwierdzić, że postępowanie przed WSA było w pełni zgodne z prawem. Skarga do NSA jest skargą kasacyjną i sprawa nie jest rozstrzygana merytorycznie. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Nie ma to znaczenia bo "wyrok w sprawie wyroku" jest taki sam i stwierdza że działania były zgodne z prawem co kwestionowała jedna ze stron. Raportuj

  28. SER_POD_NAPLETKIEM napisał(a):

    Ludzie, nad czym tu się zastanawiać. Każdy widzi, że wszystko w tej sieci się sypie, szczególnie ZASIĘG!!! Nie ma się co dalej spuszczać nad tą siecią tylko trzeba zmienić numer albo przejść ze starym do innej sieci i po sprawie.. Ja tak zrobiłem i jest ok. Może jest nieco drożej ale nie dajmy się zwariować dla kilku groszy różnicy na minucie. Jak kogoś nie stać to niech sprzeda komórkę w komisie i nie będzie miał już dylematów i ciągłych rozterek. Raportuj

  29. divhashmorex napisał(a):

    hehe :) Raportuj

  30. foreskin napisał(a):

    pewnie już masz grzybicę pod tym swoim zserowiałym napletkiem ;-) Raportuj

  31. czytelnik napisał(a):

    ps. Marcinie, czy odniesiesz się do komentarza rzecznika Orange? Raportuj

  32. Ten ser to z brudu napisał(a):

    wymyj go. Raportuj

  33. jacek napisał(a):

    Panie Rzeczniku, to jak to z tym 4 G jest : macie? nie macie?;) Raportuj

  34. RudyLis napisał(a):

    Wszystkie skandynawskie sieci reklamują się że mają 4G przy prędkości między 5 – 10Mb/s. Przykład pierwszy z brzegu: http://www.telia.se Raportuj

  35. Michał napisał(a):

    Już nie ma tej promocji, że za zakup w sklepie internetowym jest 25 % taniej za abo przez 6 miesięcy ?? Raportuj

  36. pakierhakierxd napisał(a):

    Wg zmiany przez ite znaczenia 4g mają dawniej to było 3g;)
    Wiecie co dla mnie obojętne jak to mają nazywać ważne jest to że w playu mam net szybszy niż w orange
    w mojej miejscowości 1-4 mb/s zależy od zasięgu,pory dnia a w orange marne 236 kb/s i to ma się nazywać ta ich szybka sieć!!
    Play w porówaniu do orange buduje dużo nadajników 3g dzięki czemu mogę mieć szybkiego neta
    a o orange,erze,plusie nic nie słychać widać już się nabudowali ;d Raportuj

  37. TNT napisał(a):

    U mnie to samo" pi pi pi " i koniec nie da sie zadzwonić
    I jeszcze jedno przełączanie sie zasięgu pomiędzy plusem a playem to tragedia ,niekiedy nawet sie nie przełacza i trzeba to robic recznie i to nie wina telefonu bo nie kozystam tylko z jednego lecz z kilku z karta play, tylko wina niestety PLAY! zróbcie coś z TYM. Raportuj

  38. swir2701 napisał(a):

    akurat nie powiem gdzie mam Twoją opinę
    Raportuj

  39. zibi napisał(a):

    dodam że było to dwóch różnych konsultantów Raportuj

  40. riw napisał(a):

    odnośnie uczciwości: konsultanci w PLAY (*500) podają zawyżone ilości np.minut w ofercie REPLAY w porównaniu do tego co otrzymujemy w aneksie na piśmie. Nie lubię być oszukiwany w związku z powyższym rozważam odstąpienie od umowy. Szkoda Raportuj

  41. Prowokator napisał(a):

    Jedyne co mozna napisac, to szkoda cholernej kasy.
    Tak jak Marcinie zauwazyles, po co to wszystko bylo. Wiadomo, ze te firmy walcza o swoje, ale zamiast podcinac komus skrzydla mogly by te pieniadze zainwestowac w rozwoj nowych technologii i tym kusic klienta.
    To tylko udowadnia, ze Polska to dalej kraj w ktorym zamiast isc do przodu chce sie za wszelka cene zarobic po najnizszym standardzie. Raportuj

  42. @badaOSinfo napisał(a):

    Poll, Twoja pierwsza odpowiedź: "No to napisz do Plusa żeby odciązyli sieć.".

    Czego Ty teraz próbujesz dowodzić?
    Podpisałem umowę z Play-em, to od Play-a oczekuję, bym ten zasięg miał. I jak już to ktoś napisał – nie obchodzi mnie to, po czyich nadajnikach to będzie.

    Jeśli te Plusa są zapchane, to czemu Plus ma dobudować nowe (czy tam naprawiać), a nie Play? Czemu zrzucasz całą winę na Plusa, skoro to Play sam nie potrafi zadbać o to, by jednak ten zasięg dla jego klientów był? Raportuj

  43. czytelnik napisał(a):

    Czy w tym miesiącu możemy się spodziewać nowego katalogu telefonów na lato? Raportuj

  44. Pawel napisał(a):

    Być może dla odmiany francuska ambasada coś skrobnie na kolanie :) Raportuj

  45. pawel1984 napisał(a):

    w okolicach przemyśla Play działa już na nadajnikach Orange. Kto ma kłopoty z połączeniem się niech przejdzie na ręczny orange!!!!!!!!!
    Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty