Tako rzecze rzecznik Play

O współpracy z Orange – rozmowa z Jackiem Niewęgłowskim CSO PLAY

Sądząc po pierwszych komentarzach na Telepolis.pl, specjalnie dla Was ubierzemy następnym razem garnitury ;P

Komentarze

  1. kill649 napisał(a):

    To można się logować do Orange teraz? Bo telefon mi nie zezwala. W życiu nie chce korzystać ich zapchanej infrastruktury ale ciekawy jestem.

    Bardzo fajny wywiad i wyjaśnienie. I nie trzeba Garniturów. Raportuj

    • kill649 napisał(a):

      Z infomacji TELEPOLIS.PL wynika, że taką możliwość ma kilka tysięcy kart SIM w tamtym rejonie. Klienci otrzymali zdalnie aktualizację kart SIM, na której jako sieć macierzystą zdefiniowano P4 (260-06), jako sieć preferowaną Polkomtel (260-01), a jako sieć dostępną – Centertel (260-03). Klienci z innych regionów kraju nie otrzymali takiej aktualizacji i nie mają możliwości korzystania z sieci Centertelu. Raportuj

  2. Bandyto3xx napisał(a):

    Sam garniturów nie nawidzę :P Raportuj

  3. Marek Kuśmirczak napisał(a):

    Wszystko fajnie, tylko że CIĄGLE w roamingu na Orange nie działa Internet. Szlak człowieka trafia jak trzeba ręcznie przełączać się między playem i plusem (bo zasięg na zmianę). Raportuj

  4. Przemo Franconi napisał(a):

    t-shirty rządzą. Dlatego nie znosiłem pracy w korporacji w której obowiązywał dress code w postaci garniaka. BTW- dajcie mozliwosc logowania w woj małopolskim. Pojadę teraz prywatą- "kupiłem" sobie działeczkę w Stawszy ( powiat gorlicki ) No i żeby tam mieć zasięg muszę używać Orange. Tylko po co mam to robić, jak mógłbym mieć roaming Orange na telefonie Play ? Dodam jeszcze, ze oczywiście Plus tam nie działa… T-mobile ma sygnał na dobrym poziomie. Raportuj

  5. Bucyfał napisał(a):

    A-dresik uprany? Raportuj

  6. odchodzi4 napisał(a):

    garnitury jak garnitury ale nie długo będą 3 Panie w biurze prasowym bo Marcinowi dużo już nie brakuje żeby mieć długie włosy do pasa. hehe Raportuj

  7. Qper napisał(a):

    A mówią, że nie szata zdobi człowieka… ;)

    Nie ma potrzeby żebyście paradowali w garniturach ;)
    ważne aby atmosfera w pracy była faktycznie dobra, a nie tylko kreowana luźnym strojem.

    Dobry krok z Orange bo to zawsze jakieś zabezpieczenie Raportuj

    • klient. napisał(a):

      A tu się nie zgodzę.
      Oczywiście nie ma potrzeby, żeby w taki upał paradowali w trzyczęściowym garniturze, ale na tym filmie wyglądają po prostu niechlujnie albo jakby właśnie szli poćwiczyć lub skosić trawnik.
      W każdym razie na pewno nie wyglądają jak pracownicy poważnej firmy.
      Bez przesady – można być ubranym dość swobodnie i jednocześnie "oficjalnie", to nie jest wielka filozofia.
      Jak tak dalej pójdzie to niedługo będą robili wywiady w slipach. Raportuj

      • wiewiór napisał(a):

        Patrząc na datę to był to piątek – czytaj: W większości korporacji przyjęte jest, że piątek jest dniem wolnym od dres code, ja znam przynajmniej 5 w których to funkcjonuje – pn – czw garniak (oficjalny) pt – dowolny Raportuj

        • klient. napisał(a):

          Ale problemem nie jest to, ze oni nie są w garniturze, tylko, ze są w pomiętych bluzach.
          Mogli by być w krótkich, jasnych koszulkach, ew. koszulkach polo (oczywiście nie wygniecionych) – byłoby swobodnie i estetycznie.
          Raportuj

  8. Przemek napisał(a):

    nie chce tu nikogo obrazac,ale….Pan rzecznik troszke bardziej powinien sie zachowac,stroj,ogarnac wlosy,bo jak na razie to wyglada jak ktos kto pod sklepem lubi co nieco……taka jest prawda,ludzie ,duza firma a taki wyglad,klienci se puzniej mysla…..o tej firmie rozne rzeczy-zreszta ja tez.Gdybym byl wlascicielem takiej firmy,to Pan Gruszka by juz dawno dolonczylby do grona bezrobotnych miasta Warszawy.
    Panie rzeczniku….ogarnij sie troch.
    pozdrawiam.

    P.s
    Garnitur nic tu nie zmieni ,jak fryzura pozostaje.
    To tak jakby samochod stary pomalowal,-odswiezyl,a wnetrze by bylo zakuzone,brudne ,i zdewastowane.

    To taka uwaga,nie zamierzalem tu nikogo obrazic,tylko dodalem watek. Raportuj

    • Przemek napisał(a):

      A jeszcze jedno.Widzial Pan kiedys Rzecznikow prasowych innych firm? Raportuj

    • Paweł napisał(a):

      "Gdybym byl wlascicielem takiej firmy,to Pan Gruszka by juz dawno dolonczylby do grona bezrobotnych miasta Warszawy. " Z taką gramatyką bycie właścicielem takiej firmy Ci nie grozi… :) Raportuj

    • Cent napisał(a):

      nikt Tobie nie broni chodzić w garniturze, osobiście wolę luźny styl. Spotykam się często z właścicielami firm i jeszcze nikt nie zarzucił mi dlaczego nie przyszedłem w garniturze. Już pomijając to, że większość właścicieli samych nie nosi garnituru. Trochę więcej luzu kolego. "zakurzone, brudne zdewastowane" ? ja też tak chodzę na co dzień jak Pan Gruszka, ale nie jestem brudny ani moje rzeczy nie są zdewastowane.. obraża Pan rzecznika mimo wszystko.. Gramatyka leży kolego.. to więcej o człowieku świadczy niż nawet najdroższy garnitur.. Raportuj

  9. D@niel napisał(a):

    Zgadzam się z powyższymi wypowiedziami. Żadnych garniaków, bądźcie autentyczni, bądźcie po prostu sobą!
    PS Jednak sądząc po "buźce" Marcina, z tymi garniturami to raczej żart, więc bez obaw. ;-) Raportuj

  10. kill649 napisał(a):

    Nawet pracownicy Google nie noszą garniturów :-) i tego się trzymać. Liczy się atmosfera w pracy i efekty. A jednego i drugiego wam nie brakuje. Raportuj

  11. Jan napisał(a):

    Hehe, wygrałem taki sam podkoszulek, jaki ma Marcin.
    Co do stroju – on jest najmniej istotnym elementem całości wypowiedzi, jednakże szanowny CSO mógł się trochę ogarnąć. Do luzu Marcina klienci są przyzwyczajeni.
    Odnośnie treści – szkoda, że Orange jest (jak na razie?) wprowadzony tylko lokalnie, ale zgaduję, że gdyby odpalono priorytetowany roaming w całym kraju (1 Polkomtel (najlepszy zasięg) 2 Orange), to mogłyby się pojawić kłopoty z przejściem Polkomtel–>Orange i w drugą stronę. Trudno byłoby zmobilizować te dwa podmioty do umożliwienia płynnego przejścia.
    W każdym razie cieszy to, że mówicie o czymś, co wyciekło już jakiś czas temu i czym zaczęły powstawać różne dziwne teorie. Raportuj

  12. gizmomp napisał(a):

    To poproszę by roaming Orange był w miejscowości Chrostkowo Nowe,Adamowo Wildno w woj kuj-pom bo tam na tym terenie tylko Orange jako jedyna sieć ma swojego bts-a.To może za tydzień bedąc tam na wakacjach bede miał jakikolwiek zasieg. Raportuj

  13. ruch poparcia jojo napisał(a):

    darmowe rozmowy oraz smsy do play i orange w standardzie by sie przydaly tak na poczatek Raportuj

  14. grd napisał(a):

    Pytani za 100 punktów. Czy także możecie wprowadzić handover Orange-Play ? Raportuj

    • Handover napisał(a):

      jasne, już wprowadzam….loading….still loading…tylko klikne kilka szczegółów, cierpliwości…..loading…..
      SUKCES LOADING.. Handover ON. O już działa :-) Raportuj

  15. playfan napisał(a):

    Ja cie pierd….e !! Teraz wreszcie wyjaśnili że umowa jest na cały kraj !! To ja się pytam dlaczego na moim zadupiu to nie działa ??? Z Play nie mam zasięgu wcale ,co potwierdzili w BOK ,na Plusie chodzi beznadziejnie,a sprawdzałem z Orange i jest całkiem lepiej na innej karcie sim .Panowie z Play dlaczego to jeszcze nie działa u mnie,moje i nie tylko moje problemy by praktycznie znikły,mam 3 abonamenty,może czas coś z tym zrobić .Skoro macie umowę na cały kraj ,to działać,poco ja mam się wk….ć cały czas !!!Raportuj

  16. jojo napisał(a):

    Dokładnie wiem, że w każdym polskim pre-paidzie W3 można sobie załadować jednorazowo 50 zł na 3 miesiące (albo jednorazowo 100 zł na 5 miesięcy, itp. itd.) Jesteś kolejną osobą, która powtarza to jak mantrę. Nic dziwnego skoro operatorzy przez lata wmusili (przyzwyczaili) do takich doładowań. Ja wiem co piszę. 20 zł i tyle! Nie potrzebuje i nie mam ochoty lądować 50 zł, mnie jest potrzebne 20 zł albo 15 i za tyle ładuje konto. Dlaczego mam ladować 50 zł w danym miesiącu, żeby potem przez dwa następne tego nie robić? Bo tak nauczyli nas operatorzy W3!? A inny przykład. Ładuje sobie za 15 zł, bo sądzę , że starczy mi tyle na miesiąc. Po jakimś czasie okazuje się, że to za mało i potrzebuje doładować jeszcze za 15 zł w tym samym miesiącu – jak wyglądają w takiej sytuacji pre-paidy W3. Pytanie retoryczne. Czy Plus umożliwi mi doładowanie 30 zł na 2 miesiące, tak abym mógł cały czas korzystać ze środków zgromadzonych na koncie + korzystał z darmowego numeru!? Czy jeszcze tego nie dostrzegasz, że roczna ważność konta na wychodzące po każdym doładowaniu to najbardziej elastyczne, a tym samym najlepsze rozwiązanie, a na pewno lepsze nisz tez z polskiej W3. O co w ogóle chodzi osobom często korzystającym z komórki – bo nie łapie? Czemu bronisz gorszych rozwiązań? Już pisałem pod innym newsem – skoro korzystasz/cie często z komórki, to co Ciebie obchodzi czy połączenia wychodzące będą na rok do przodu za 5 zł? Ty przecież nie odczujesz żadnej różnicy, a inni, którzy korzystają ze swojej komórki w odmienny sposób będą zadowoleni. Dla Ciebie może to nie jest istotne, ale dla kogoś tak. Jest to dla niego jeden z głównych powodów wyboru takiej, a nie innej oferty. I tu nie chodzi o to, że "wielbię" Play, bo to akurat on pierwszy i na razie jako jedyny wprowadził takie rozwiązanie. Tu problemem jest to, że do tej pory pozostali operatorzy tego nie zrobili! A kto powiedział, że rozwiązanie zastosowane we Fresh, dotyczące rocznej ważności konta na połączenia wychodzące po każdym (nawet najmniejszym 5 złotowym) doładowaniu nie jest potrzebne? Wręcz przeciwnie! Jest ono o wiele bardziej niezbędne, niż sumowanie ważności konta na połączenia wychodzące do maksymalnie roku za minimum 200 zł zastosowane w Tak Tak'u! W P4 pewnie nie myśleli "polskimi kategoriami"… ;-) Masz rację, masz rację. Ale z drugiej strony takie radykalne działania jednego operatora mogą przyczynić się choć w pewnym stopniu do poprawy zasad w tej kwestii, np. pół roku na wychodzące za 25 zł. To już było by "coś". Poza tym, wciąż wchodzą nowi. Play ma rok ważności na wychodzące od 5 zł, teraz jest też CenterNet. Co prawda NA RAZIE jedynie z ofertą wRodzinnie, jednak zasada jest podobna do tej z Fresh – 25 zł na rok. Jak pewnie czytałeś, wciąż pracują nad Extream Mobile (ja osobiście wciąż wierzę w pojawienie się tego pre-paidu w bardzo korzystnej formie, która przyciągnie sporą rzeszę klientów) i zapewne tam też wprowadzą podobnie korzystne zasady przedłużania ważności konta. A więc Play nie jest już tak całkiem sam jeżeli chodzi o tę kwestię. Zobaczymy co pokaże Mobyland, również na nich bardzo liczę. Sądzę, że właśnie tacy "nowi", "świeżsi" mogą pobudzić "starą" W3 do znacznej poprawy. Zobaczymy, ja w każdym bądź razie jestem dobrej myśli. ;-) nie jestem tak pewny rynku telekomunikacyjnego. W kwestii cen połączeń też prawie nikt nie spodziewałby się takich gwałtownych zmian, i do tego reakcji innych "wielkich" z W3. NA RAZIE jak widać konkurencja Play nie widzi w nim i innych nowych operatorach aż takiego zagrożenia. Jednak może to się nieoczekiwanie zmienić i doprowadzić do korzystnych zmian również w kwestii utrzymania ważności konta. Rozwiązanie z Play Fresh nie jest radykalnym, jest jak na pre-paid rozwiązaniem normalnym. Takim właśnie sposobem przedłużania ważności konta powinien charakteryzować się każdy polski pre-paid. za kolejnych 9 lat będą nam dopłacać do każdego wykonanego połączenia i wysłanego SMS-a. A właściwie to już teraz płacą tylko za to, ze zarejestrujesz i przeniesiesz numer… ;-D Raportuj

  17. playfan napisał(a):

    Jeśli idzie to zrobić z wybranymi kartami SIM ,to dlaczego nikt mi tego nie zrobi ? A nie się męczę ,nikt do mnie się nie morze dodzwonić ? Płacę 3 abonamenty to nie mało chyba,jedną kartę już wywaliłem abonamentową i włożyłem z Orange na karte bo nie miałem sił . Panie rzeczniku może jednak da się coś zrobić,zawsze wierzyłem w waszą firmę i nie olejecie takich jak ja .Raportuj

  18. playfan napisał(a):

    Jeśli jest taka możliwość,wystarczy że ktoś poda gdzie mam to zgłosić i podam miejscowość jak i numery telefonów . Bardzo by mi to ułatwiło życie .Raportuj

  19. Bart napisał(a):

    Ja mam taka możliwość i jestem bardzo zadowolony, ale mieszkam chyba 150 km od Przemyśla ;P Raportuj

  20. playfan napisał(a):

    Od kiedy pierwszy raz na jakimś forum przeczytałem że komuś udało się zalogować do sieci Orange,to biegiem poleciałem do swojego fona .Niestety mnie to nie jest dane do dziś,sprawdzam codzień,nawet przed chwilą .Ale skoro jest na cały kraj,to teraz tylko od chęci Play zależy czy będę miał wreszcie zasięg .Już nie mówię o 3G,a o 2G bo ten nawet u mnie praktycznie nie działa .Raportuj

  21. Marek napisał(a):

    W Poznaniu nie działa. Raportuj

    • Podkuty napisał(a):

      No jasne, że nie działa. Obejrzyj jeszcze raz wideo tłuku i zwróć uwagę gdzie i w jakich okolicznościach zostało to uruchomione. Potrzeby i cele biznesowe operatora mają mało wspólnego z widzimisię i zachcianek klienta. Raportuj

  22. Robert napisał(a):

    Marcinie pytam po raz kolejny: co się dzieje z Białobrzegami radomskimi??? Od roku 2 pozwolenia, a od kilku miesięcy 3 pozwolenia a zasięgu jak nie było tak nie ma… Odpowiedz proszę w tej kwestii. Raportuj

  23. tomek napisał(a):

    bez garniturów bo Play się wyróżnia i o to chodzi. ciekawie się ogląda, wszystkie wideo nagrywane były bez powtórzeń scen tylko na spontana (tak przynajmniej to wygląda)? :)

    co do Orange to dobre zabezpieczenie, ale coś chyba nie doczytałem/dosłuchałem dlaczego nie korzysta tam Play z zasięgu Plusa? Chodzi o przeciążenie sieci, Plus nie daje rady?

    przydałaby się koszulka na włef ;) niedługo szkoła :P Raportuj

  24. Daniel napisał(a):

    Ja tam jestem zadowolony z zasięgu plusa i playa :) Raportuj

  25. playfan napisał(a):

    Mnie wcale nie przeszkadza w czym kto występuje do kamery .Ja tu zaglądam kilka razy dziennie co ciekawego ,i jakie nowości .Mam nadzieję że my sobie tu nie będziemy tak pisać,i nikt nam tu nie odpowie .Coraz więcej ludzi narzeka na zasięg,i jakoś to nikogo nie interesuje,gdybym miał tel. na kartę to bym ją wywalił ,i zmienił na innego operatora,ale jestem związany umowami / i tak jedna leży w szafie,a włożyłem Orange na kartę,a za tamtą abonament muszę płacić/ !! Nie wiem dlaczego operator z tym zwleka i nie da zainteresowanym możliwością logowania się przez sieć Orange skoro taka możliwość jest !!! Mam nadzieję że ktoś w końcu mi tu odpowie !Raportuj

  26. Bart napisał(a):

    A jak pisałem o tym tydzień temu to nikt nie wierzył :D Dla mnie to lepiej, bo orange ma lepszy sygnał niż Plus Raportuj

  27. playfan napisał(a):

    Jeszcze jedno,w wielkich miastach to nie trzeba włączać ,tam problemu większego z zasięgiem nie ma,za to mniejsze aglomeracje ,czy wioski jak najbardziej .Raportuj

  28. playfan napisał(a):

    Zgadza się,bynajmniej u mnie tak jest że zasięg Orange jest o wiele lepszy .Druga sprawa że wydaje mi się że Plus kombinuje ze swoimi nadajnikami i jakoś dziwnym trafem daje pierwszeństwo swoim abonentom .Raportuj

  29. playfan napisał(a):

    Ja czekam aż ktoś kompetentny się wypowie .Raportuj

  30. ktoś napisał(a):

    Ten "wywiad" niczego nie wyjaśnia. Dlaczego ta umowa była ukrywana przez rok!? Raportuj

  31. krzysiek_kili napisał(a):

    Ponawiam pytanie – co do kwestii zaległości:
    http://blogplay.pl/2011/05/michal-gramatnikowski-… – czekamy na wywiad ;)
    http://blogplay.pl/2011/05/se-xperia-play-w-play-… – wątpię, żeby jeszcze można było dostać aktualnie bilety na ten film – może znajdą się jakieś koszulki? ^^
    http://blogplay.pl/2011/01/poszukiwany-tester/ – ogłoszenie wciąż aktualne? bo nie widać wcale pracy "testera"… Raportuj

  32. jacwis11 napisał(a):

    wyróżniacie się chociaż z tłumu :) a gdzie mój ulubiony blogowicz jahu??????? pewnie się pogniewał szkoda ale miał rację :) bo nieładnie z nim postąpiono ten blog juz nie ten sam bez niego :( wiem czego brakuje tu na blogu czestszej reakcji Marcina na ludzkie problemy np na blogu netii zawsze sluza mi pomocą:) Raportuj

  33. playfan napisał(a):

    Ja nadal czekam ! Czy czyta ktoś z Play to,i robi coś z opisywanymi problemami ?Raportuj

  34. playfan napisał(a):

    A do BOK-u już mi się odechciewa pisać ,na moje prośby i zapytania odpisują po miesiącu .Mało tego zamiast odpowiedzieć to po miesiącu pytają o to samo co im opisałem,albo nienormalni albo czytać nie umieją .Teraz pojawiła się iskierka nadziei ,może wreszcie ktoś z Play tu zawita .Raportuj

  35. Michał napisał(a):

    MInęło ponad 72h, a doładowania z nakrętki Fanty jak nie ma, tak nie było… Ciekawe, czy Play postawił stronę tylko po to, żeby była i ludzie dali spokój z narzekaniem po TYGODNIOWEJ awarii, a mechanizm doładowań jeszcze nie działa… W każdym razie napisałem na e-mail z pomocy, ale pewnie z miesiąc minie zanim ktoś coś zrobi.
    Żenada, a wiem dwie rzeczy na pewno – pierwsza, nie kupi,ę więcej Fanty, druga – nie zaufam już Play. Ta sieć nie potrafi zapewnić płynnego działania większości swoich promocji czy usług (status Notka nie działający od uruchomienia, padające billingi w Play 24, tragiczny BOK, który nie dość, że nie czyta ze zrozumieniem tekstowego zgłoszenia, to jeszcze potrafi się rozłączyć podczas rozmowy, jak nie zna odpowiedzi na pytanie i milion innych rzeczy…). Raportuj

  36. antyfcb napisał(a):

    Mam dokładnie tak samo.Minęło 72h od wpisania kodu a kasy nie ma :/ Raportuj

  37. Przemo napisał(a):

    Potwierdzam problem z kodami. Wpisałem dwa kody ponad 72 godziny temu i nic. Raportuj

  38. playfan napisał(a):

    Czy pan Rzecznik tu zagląda ? Czy od wczoraj po sklepach garnituru szuka ? Mam nadzieję ze nie odpisuje po miesiącu jak BOK i to bez sensu jeszcze .Raportuj

    • play4you1 napisał(a):

      Playfan, jeśli zgłaszałeś już poprzez OK nieprawidłowości z zasięgiem podaj mi numer sprawy. Jeśli nie, zrób zgłoszenie podając niezbędne informacje (wypełnij formatkę) to przekażę sprawę do weryfikacji. Zobaczymy co da się zrobić.
      Raportuj

  39. Edgar napisał(a):

    Śmiechu warte ta promocja z kodami spod nakrętek. Jedyny sposób złożenia reklamacji:

    § 12 REKLAMACJE

    1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji, a w szczególności dotyczące sposobu przyznawania nagród, mogą być zgłaszane przez cały czas trwania Promocji, nie później jednak niż w terminie do dnia 31 stycznia 2012 r. (decyduje data stempla pocztowego). Reklamacje należy zgłaszać na piśmie i przesyłać listem poleconym na adres: Skrytka pocztowa 5, 01-169 Warszawa 100 z dopiskiem „Promocja startery i doładowania Play za kody”
    2. Forma pisemna reklamacji zastrzeżona jest pod rygorem nieważności.
    3. Reklamacja powinna zawierać:
    a) imię, nazwisko i dokładny adres Uczestnika, ewentualnie nr telefonu kontaktowego,
    b) adres e-mail podany przy rejestracji konta Coca-Cola,
    c) dokładny opis i powód reklamacji,
    d) podpis Uczestnika.
    4. Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 30 dni od ich otrzymania, przez 3 osobową Komisję powołaną przez Organizatora i P4.
    5. Komisja rozpatrywać będzie reklamacje Uczestników na podstawie niniejszego Regulaminu.
    6. Decyzja Komisji w przedmiocie reklamacji jest ostateczna i wiążąca.
    7. Uczestnik zostanie powiadomiony o decyzji Komisji listem poleconym na adres podany w reklamacji w terminie 7 dni od daty rozpatrzenia reklamacji. Organizator i P4 mogą ponadto powiadomić Uczestnika telefonicznie o decyzji Komisji.
    Raportuj

    • SKa napisał(a):

      Wolnoć Tomku w swoim domku Raportuj

    • Basia napisał(a):

      a co w tym śmiesznego? standardowa procedura przy tego typu sprawach Raportuj

    • bez sensu napisał(a):

      Oni są genialni… Już się rozpędzam wysyłać polecony dla tych dwóch złotych… Mi też mija 3 dzień i kasy nie ma. Sądziłęm, że jak się kończy "Przerwa Techniczna", to to co dotyczyło tej przerwy zaczyna działać, widać w Play jest inaczej. "Podnieśli" stronę, żeby klienci się nie burzyli, ale nie skończyli napraw. Raportuj

  40. Adam napisał(a):

    Też znam miejsce, gdzie jest zasięg tylko z orange, zrobicie coś z tym dla mnie? :P Raportuj

  41. Feryt napisał(a):

    3 dni dawno minęły, a doładowania za kody nadal nie ma… Widzę tutaj i na FB, że nie tylko ja mam taki problem… Czy ktokolwiek dostał doładowanie? Mogliście już nie włączać tej strony, jak nie była w pełni gotowa, a tak, tylko ludzi denerwujecie. Raportuj

  42. playfan napisał(a):

    play4you1 – tego numeru co dziś pisałem przez 40 minut i zgłaszałem nie mam bo wywaliło błąd i nie zapisało ,sprawdzałem teraz ponownie i nie ma tego zgłoszenia .Natomiast poprzednie 2 zgłoszenia w tej samej sprawie to pierwsze ponad 2 miesiące temu to 30511060 i kolejne dobry miesiąc temu nr. – 31569555 . Na każde z 2 zgłoszeń czekałem po miesiącu na odpowiedz . To by jeszcze uszło jakby sprawa została załatwiona,ale ona nawet nie ruszyła do przodu . Dziś nie mam już siły i ochoty pisać od nowa wszystkiego,z grubsza jest opisane wszystko w 2 zgłoszeniu .Raczej ja już nie liczę że ktoś cokolwiek z tym zrobi,bo nadajnika nikt mi koło domu nie postawi .Jedyną szansę widzę w udostępnieniu roamingu po sieci Orange skoro jest dostępna na cały kraj , a ta sieć ma u mnie zdecydowanie lepszy zasięg / najlepszy ma była Era u mnie,ale Orange jest OK,mam tej sieci jedną kartę SIM włożoną / i idzie ok . Czy tak trudno jeśli to możliwe udostępnić powiedzmy na jeden z moich numerów dostęp do sieci Orange i przetestować,jeśli jest to prawda co powiedział Rzecznik ?No chyba że nadajnik postawią w pobliżu ,na to bym nie liczył . Dziś już nie mam siły opisywać od nowa wszystkiego,w zgłoszeniu jest opisane raczej wszystko .Raportuj

    • play4you1 napisał(a):

      Dane podane w powyższych zgłoszeniach są już nieaktualne. Także prośba o wypełnienie formatki z aktualnymi przykładami. Podaj mi numer zgłoszenia i ostatecznie napisze Ci co możemy zrobić w celu poprawienia zasięgu.
      Raportuj

  43. krzysiek_kili napisał(a):

    "Nasz serwer P&B ciągle jest na technologicznych wakacjach, więc tradycyjnej aukcji dziś nie będzie. W kolejce czekają zestaw z netbookiem Toshiby i nowiutki smartfon HTC Sensation. Wszyscy gracze z poprzedniej aukcji (sobota) dostaną po 50 playbucksów i doładowania. Skontaktujemy się z Wami w tym tygodniu. Wybaczcie, ale nie chcemy rozstrzygać aukcji poprzez awarie, to nie fair w stosunku do innych licytujących."

    Marcin – czyli rzucacie smartfonami w facebookowych laików; w ludzi, którzy zmusili innych do polubienia Waszego profilu często przez tworzenie fikcyjnych profili; w ludzi, którym chodzi jedynie o te konkursy, których przez ostatni miesiąc na fejsie było bardzo dużo. I żeby nie było – też się awanturujących o nie bycie fair.
    A na blogu jak jahu z o4 się bulwersowali (co jest standardem) to mówisz stop, koniec i rezygnujemy ze wszystkiego.
    Ostatnio Twoja aktywność zamyka się przeważnie do nowych wpisów. Praktycznie nie widać, żebyś komentował czyjeś wypowiedzi.
    Smutne, że ważniejsze jest dla Playa to, żeby mieć więcej fanów na facebooku (których aktywność ujawnia się zwłaszcza przy konkursach) niż żeby utrzymać grupę (może to zbyt duże określenie, ale niech będzie) specjalistów i osób pasjonujących się tematami GSM, którzy (jak sądzę) dostarczają Wam sporo propozycji zmian, które najczęściej albo są olewane, albo jest do nich komentarz "wkrótce postaramy się niektóre zmiany zrealizować".
    Gdzie jest forum przy blogu? Gdzie są jakieś punkty oceny komentarzy?
    Szkoda, ale widać taka jest kolej rzeczy. Raportuj

    • klient. napisał(a):

      Zgadzam się.
      Ja nigdy w życiu nie miałem konta na FB i nigdy takiego nie chciałem mieć. Po pewnych oporach założyłem puste konto na FB tylko po to, żeby móc dostać premię od 5 złotowego doładowania w Play bo na stronie Playa premia należny się dopiero od 20 zł. (zapewne jest bardzo wiele takich pustych kont założonych tylko w tym celu).
      Od tego czasu wielokrotnie widziałem już takie akcje. Choćby najświeższy przykład – pewna firma pisząca oprogramowania dla telefonów z systemem Bada ogłosiła, ze programy będą tańsze, jeśli wystarczająco dużo osób ich "polubi" na FB.
      Jest to nienormalne – jak tak dalej pójdzie to banki będą miały tańsze kredyty i lepiej oprocentowane lokaty dla tych klientów, którzy ich "lubią" na FB. Albo wartości przedsiębiorstw na giełdzie będą notowane w zależności od tego ile osób ich "lubi" na FB. Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Kolego nie uogólniaj i rozpoczynaj tematu konkursów(jak nie chce to niech nie robi) i wcale nie tylko ja i o4 ale też wiele innych osób miało ale. Jakbyś choć trochę się zastanowił na tym dlaczego Marcin tak napisał to doszedłbyś do wniosku, że był to tylko pretekst żeby już nie robić konkursów na blogu. Co do Marcina i komentarzy domyślam się, że jest to powolne wygaszanie bloga już niedługo nikt tu nie będzie zaglądał a blog będzie wyglądał jak w Plusie(czyli wpis i zero komentarzy) bo brak odpowiedzi spowoduje brak pytających i interesujących się blogiem. A jeśli chodzi o FB to masz 100% rację tamci są ustawieni na branie nie ważne co dają byle brać. Nie zależy im na sieci, nie proponują zmian bo i po co. Chyba za wcześnie wróciłem do komentowania :( Raportuj

    • LupusLupus napisał(a):

      A co w tym dziwnego? Ile osób odwiedza blog, a ile profil Play na FB? Do ilu kolejnych osób można dotrzeć przez bloga, a do ilu przez FB? Przecież to oczywiste, że akcje marketingowe mają o wiele większy zasięg na portalu społecznościowym. Założę się, że 90% abonentów nie ma pojęcia o istnieniu blog.play.pl (połowa moich znajomych z Play nie wie nawet o Play24). A co do konkursów – jeśli mają być co konkurs takie gorzkie żale osób, które chyba nie dorosły i nie nauczyły się przegrywać, to wolę żeby faktycznie ich nie było. Najpierw wylew wazeliny w komentarzach, a potem foch i gorzkie żale, bo paź nie dostał od pana nagrody. Raportuj

  44. maciej napisał(a):

    po zapłaceniu 10PLN za 'wyzszy/szybszy' transfer:

    17:01:11 – TEST STARTED

    17:01:11 – DOWNLOAD TEST STARTED – SIZE OF TESTFILE: 286 kB
    17:01:14 – DOWNLOAD TEST STARTED – SIZE OF TESTFILE: 514 kB
    17:01:21 – DOWNLOAD TEST FINISHED – SPEED: 566 kbits

    17:01:21 – UPLOAD TEST STARTED – SIZE OF TESTFILE: 100 kB
    17:01:27 – UPLOAD TEST FINISHED – SPEED: 136 kbits

    i co na to play?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Powiedzą ci, że oni nie gwarantują przyspieszenia. A jak do tej pory nie miałeś 1Mbps to znaczy, że infrastruktura siedzi i nie puści ci szybszej prędkości. A jeśli można cię prosić to spróbuj zrobić test na stronie speedtest.net. Raportuj

      • maciej napisał(a):

        powiedziec moga, tyle że po pierwsze nikt nie moze wcześniej stwierdzić czy miał czy nie miał odpowiednie szybkosci, bo przecież na karte zawsze było ograniczenie

        po drugie – jak się cos oferuje, to chyba powinno sie to zagwarantowac, a jak sie nie potrafi – to można o tym poinformować – te lokalizacje nie mają szans na taka usługe (tylko czy nie byłaby to kompromitujaco długa lista?), ewentualnie powinni jednoznacznie stwierdzic po aktywowaniu tej usługi czy jest to mozliwe, a jesli nie powinni zwracac pieniądze na konto

        tylko to oznaczałoby przyznanie się, że nie jest sie w stanie dostarczyc usługe internetu szerokopasmowego Raportuj

        • jahu napisał(a):

          Można to stwierdzić już tłumaczę.
          Standardowa prędkość wynosi 1 Mbps jeżeli idzie komuś ten 1Mbps lub bardzo zbliżona prędkość to może próbować dokupić wyższą prędkość jeżeli osiąga około 500 kb to na pewno mu nie pójdzie więcej.
          Co do gwarancji prędkości to zaczyna się to zmieniać trwają pracę nad projektem wprowadzenia gwarantowanej prędkości co nie odpowiada operatorom wtedy mógłbyś to reklamować. Teraz jest jeszcze prędkość do 4 Mbps więc nic im nie możesz zrobić. Raportuj

      • maciej napisał(a):

        ten speedtest.net strasznie długo się ładuje o wiele szybciej jest uzywac netmeter.pl

        ale tu wyniki (o ile sie doczekam, bo upload trwa i trwa):

        nie chce mi sie czekac przepisze to co widze

        ping 243
        pobieranie 0.37Mbs
        wysyłanie – łaczenie od 10 minut…. :))) pewnie zero…

        jak ma byc cos jeszcze to napisz Raportuj

  45. pablo napisał(a):

    To jak to w końcu jest roaming krajowy Orange działa na cały kraj czy tylko w okolicach Przemyśla? U mnie niestety brak możliwości logowania do Orange. Wyskakuje komunikat "Nie zarejestrowany". Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Umowa jest na cały kraj ale nie wszyscy mają zaktualizowane karty sim i nie można się połączyć z siecią Orange. Jedynie osoby które mieszkają w rejonie Przemyśla domyślam się, że całe województwo podkarpackie ma włączony roaming Orange. Raportuj

      • pablo napisał(a):

        Moim zdaniem głupota ale cóż. I tak uważam że Orange ma lepszy zasięg od Plusa. Raportuj

        • jahu napisał(a):

          Wiesz zależy w którym miejscu. Każda sieć ma miejsca w których jest tylko ona a inne nie. Raportuj

        • muchakk napisał(a):

          Orange ma zasięg kiepski na Podkarpaciu. Klienci z Przemyśla i okolic dostali aktualizacje kart sim przez co w całym kraju mają mozliwość korzystania z Orange. Jak chcesz mieć dostęp do Orange to przyjedź na chwilkę do Przemyśla lub jak masz jakąś rodzinę w Przemyślu to podeślij im kartę i powiedz żeby zalogowali się ręcznie do Orange :-) Raportuj

  46. playfan napisał(a):

    play4you1 – proszę numer zgłoszenia 32720776 . Jakoś przebolałem i zrobiłem to jeszcze raz,teraz mam nadzieję że tak samo błyskawicznie będzie coś z tym zrobione,bo czekam już ponad 2 miesiące na reakcję operatora !Raportuj

  47. pawel napisał(a):

    Dlaczego w historii połaćzen na PLAY24 nie są wyszczególnione połączenia z numerami alarmowymi? Raportuj

  48. maciej napisał(a):

    może tak rzecznik wypowie sie w sprawie nowej usługi, platnej 10PLN, która ma 'przyspieszyć' internet powyżej 1mbps, tymczasem dla części klientów P4, sieci 4G, ta opłata kompletnie nic nie zmienia…..
    http://www.netmeter.pl/rs/2011272134.png

    jak to się ma do UCZCIWOŚCI vs. OSZUSTWU Raportuj

    • nioh napisał(a):

      Przecież masz prędkość DO a nie gwarantowaną 4 Mbit/s xD Raportuj

      • Michał napisał(a):

        Właśnie. Ja bym wykupywał tę usługę, tylko jeżeli normalnie osiągam ten limit 1Mbps. Oznacza to, żemój nadajnik nie jest obciążony i ma jakiś "zapas". Może nie na pełne 4Mbps, ale na ponad 1Mbps na pewno. Tutaj ktoś miał 0,5Mbps i nie wiem czego się spodziewał… Oczywiście, klienci z wykupionym szybszym transferem powinii mieć priorytet i mieć odczuwalnie większą prędkość, niż ci bez, ale na logikę – gdyby dać tej osobie na tym nadajniku np.1,5Mbps, to 4 inne musiałyby zwolnić z 0,5Mbps, na 0,25Mbps… Chcecie szybcie – Orange, oferta na kartę lub abonament. Coś za coś. Raportuj

        • nioh napisał(a):

          testowany internet w miesteczku na północy kraju (mazury) spokojnie śmiga 3,5 Mbit/s – ale to jest abonament …. także lepiej brać abonament:-) Raportuj

  49. antyfcb napisał(a):

    Mi właśnie doładowało konto z kodu z pod nakrętki.Szok! Raportuj

    • Michał napisał(a):

      Mi też. Nie wiem dokładnie o której, ale sprawdziłem – jest musiało to być w nocy, albo rano. W każdym razie zajęło to 4 i pół dnia… Raportuj

  50. frajer pompka napisał(a):

    Zamiast usuwać mój wpis dot. swojej gramatyki , popraw Pan swój tekst. Powinno być UBIERZEMY SIĘ NASTĘPNYM RAZEM W GARNITURY. Pisze Pan "ubierzemy garnitury" . Pytam, w co ubierzemy. Już Pan ubierał różową koszulkę i co ?. BOK nadal najgorszy na świecie a w centrum Warszawy zakontraktowany internet wlecze się niemiłosiernie Raportuj

  51. Przemek napisał(a):

    siec play powinna dostac mega kare pieniezna,w najgorszym wypadku,wykluczona z biznesu telekomunikacyjnego za co?…a no za awarie ciagle na ten sam temat ,zrywania polonczen,zawyzania faktor,bladow systemowych,coraz wiecej skarg wplywa do rzecznikow praw konsumenta ,ale Pan gruszka to ukrywa i nadal reklamuje porazkowa siec na Polskim rynku jaka jest siec PLAY,to wstyd dla Polski,ze mamy taka siec.Wprowadzila taniosc,gdzie do jakosci jest jej daleko.Ale ludzie sie zachwycaja,naprawde nie wiem czym,skoro jak pisza ,dodzwonic sie nie da,a pisanie reklamacji jest na pozadku dziennym,czy na prawde mysla ci z play ,ze klient nie ma nic innego do roboty jak pisac reklamacje? Raportuj

    • Maniek napisał(a):

      Po pierwsze naucz się Przemku pisać po polsku i bez błędów. Stosuj "ogonki".
      Nie zachwycam się Play. Używam. Reklamacji nie składałem. Do BOK dzwoniłem, ale to w sprawie gdzie zawiniła obsługa sklepu gdzie było kupowane doładowanie i sprawa została bardzo szybko rozpatrzona pomimo, że karta nie była zarejestrowana.
      Nie zamierzam jak na razie zmieniać sieci.
      Raportuj

    • Ola napisał(a):

      Przemku a czy Ty masz telefon w Play? ja korzystam i nie mam żadnego problemu, zauwaz ze najczesciej opinie o fakturach widzisz od osob ktorym zostala wystawiona blednie, a nie od tych ktorzy maja wsyztsko ok. Skad wiec wiesz jaki jest odsetek błędow wobec zachowan normalnych? Raportuj

  52. Mateusz Faroń napisał(a):

    Tak zdalna aktualizacja SIM to przydałaby się nie tylko tam gdzie potrzebny jest zasięg Orange. Co jakiś czas są zmiany w eterze i tak np. jam mam w zasięgu Erę oraz 260 17. Obie pozycje nieaktualne. Znaczy pierwsza zmieniła nazwę a druga taką posiada, a nie tylko jakiś numer. Raportuj

  53. Kasia napisał(a):

    Mateusz ciesz się że masz 260 17 to jest AERO2 na tym jest net za darmo od Pana Prezesa Solorza :-)))))) IDEI już z 6 lat nie ma a na wielu fonach się wyświetla zamiast Orange Raportuj

  54. ROBERT napisał(a):

    MI W RABCE -ZDRÓJ NIE DZIAŁA PLAY NA ORANGE TO CHYBA TAK ŻE GDZIE SIĘ IM WŁACZYŁO CZY JAKOŚ TAK CZY KTOŚ ZNA PRZYCZYNĘ TAKIEJ SYTUACJI ….. Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty