Tako rzecze rzecznik Play

W Play jest wszystkim najlepiej! – nowa kampania reklamowa

Play i agencja Grandes Kochonos przygotowali nową kampanię Play dotyczącą oferty Postpaid. Kampania skierowana jest do klientów, którym kończy się umowa u innego operatora, którzy myślą o zmianie operatora lub o przedłużeniu umowy w Play. Spot jest kontynuacją kampanii czerwcowej gdzie Play komunikował możliwość porównania ofert konkurencji na stronie www.play.pl. Bohaterką spotu jest ta sama dziewczyna, która jest już w Play i dzięki temu przenosi siebie, i znajomych z gorącego miasta w dużo milsze, bardziej komfortowe i chłodniejsze miejsce…Na końcu dowiadujemy się, że nie są tam sami. Nic dziwnego – okazuje się, że aż 70% ludzi zmieniających operatora wybiera właśnie Play. W Play jest im najlepiej.

Informacje o autorach: Weronika Matyjek ? Art. Director, Maria
Snopkiewicz- Otto (copywriter)
Przedstawiciel Klienta: Dorota Banaszek, Monika Mierzejewska,
Aneta Iwaniuk
Przedstawiciel Agencji: Celina Kozikowska, Jacek Stalewski
Media: Marek Zaborowski, Bartłomiej Kamienny
Dom Mediowy: MediaCom

Outdoor:

Prasa:

Spoty:

Komentarze

  1. Krasny napisał(a):

    Blagam zrobcie w koncu kampanie z ktorej ludzie beda cytowac na ulicy. Wasze reklamy mozna porownac do reklam proszku do prania czy innej pasty do zebow, poprostu sa na ekranie tylko dlatego ze komus nie chce sie siegnac po pilota. Wszystkie sa jak DiscoPolo niby inne a jakby takie same. Raportuj

  2. zik napisał(a):

    Sam dwa lata temu przeniosłem dwa numery z Ery… Teraz oczywiście przedłużyłem umowę o kolejne dwa Raportuj

  3. madhunt3r napisał(a):

    A kiedy Wojewódzki? Raportuj

  4. Tomasz Rakowski napisał(a):

    Nie lubię takich reklam, gdzie grupa osób się uśmiecha, jest rodzinna atmosfera, światło słoneczne ciepło oświetla. Taki T-Mobile. Raportuj

    • Kasia napisał(a):

      T-mobile (śp ERA) reklamuję łałałałałałałałałałałałałałałałałałałałałałałałałałałałałałałałałała to żenada. A te reklamy Playa są bardzo fajne, takie wakacyjne, społecznościowe. Wszyscy "skąpcy" są w Play :-)). Orange w reklamach wszystko zmienia, a w rzeczywistości niczego, Plus monitoruje zadowolenie klientów, ale przez to nie widzi ich złości, T-mopal to wiadomo jak wyżej, ale z drugiej strony to trzeba mieć jaja jak Nowicki żeby wziąć 0,5 mln za reklamę i z rozbrajającą szczerością wyznać że nie wiedział co reklamuje :-))). Raportuj

      • Tomasz Rakowski napisał(a):

        Czyli nie może mi się nie podobać, bo sa takie fajne, wakacyjne.
        Ja tylko napisałem co myślę, a mam w odpowiedzi rozprawę doktorską.

        A gdyby T właśnie miało ta reklamę to co o Niej byś myślała (bądź myślał). Raportuj

    • Szczęsław Kusiciel napisał(a):

      Ta blondyna na pewno złapała jakiegoś syfa. Całowała się ze wszystkimi. Raportuj

  5. Daniel napisał(a):

    pewnie ta tendencja się utrzyma tylko mam nadzieje że nie pogorszycie oferty jeśli zabierzecie pakiet SMS do wszystkich w play na kartę i zmienicie ważność doładowań na gorsze dużo osób ucieknie tak samo jak przyszli więc nie zmieniajcie oferty na gorszą taka rada dla marketingu i gratuluje sukcesu pozdrawiam. Raportuj

  6. Jacek napisał(a):

    teraz w abonamentach za all in… 59 i all in max 65 jest 400 minut do wszystkich czyżby wzrosło bo wcześniej było 300 Raportuj

  7. antyfcb napisał(a):

    W play będzie wszystkim najlepiej jak poprawicie ZASIĘG! Raportuj

  8. Grzegorz napisał(a):

    A mnie Play oszukał. Rozwiązałem z nim umowę przechodząc do plusa. Usługa w Playu była bowiem tak cienka, że kilka razy dziennie znikał mi zasięg, co zgłąszałem przez e-BOK. A mialem dwa telefony w p[layu (teraz tylko jeden). W odpowiedzi kazali mi podawać daty, godziny, dokładne miejsca, gdzie nie było zasięgu. Musiałbym książkę napisać, więc dałem spokój. Play sam zwolnił mi numer wskazując date wcześniejszą niż data zakończenia umowy o miesiąc. Nie zabiegałem wcale o to. Teraz okazuje się, że każą mi zapłacić karę za zerwanie przedwczesne umowy. Od razu grożą też windykatorem, czego nigdy nie robili, gdy przesyłali faktury miesięczne. Od razu widać, że mają nieczyste sumienie. A ja uważam, że to "obrażony" Play zerwał wcześniej umowę ze mną i to mi się powinno należeć odszkodowanie. Takie praktyki są zdecydowanie nieetyczne i klientów tej marnej co by nie było firmy nie przysporzy. Zdecydowanie odradzam playa. Liczę na odpowiedź Pana Rzecznika Raportuj

    • Maniek napisał(a):

      "Play sam zwolnił mi numer wskazując date wcześniejszą niż data zakończenia umowy o miesiąc. "
      Na jakiej postawie SAM to Play zrobił? Bez twojego wypowiedzenia? Czegoś tu nie rozumiem. Raportuj

    • Kasia napisał(a):

      Dałeś się naciągnąć wszystkie opy tak robią, żeby wyciągnąć kasę od jeleni nie czytających umów, np. Orange standardowo wystawia zawyżone faktury, które koryguje po miesiącu ale przez ten czas miele kasą, przychody tak spadły, że naprawdę musicie bardzo uważać. Raportuj

  9. Przemek napisał(a):

    napisz do UKE i opisz sytuacje,podaj tez swoje dane bez pesela i numer klienta,wezma sie za nich wtedy i tyle.

    Raportuj

  10. Przemek napisał(a):

    play robi klientow w konia,gdyby nie robili nie rozwiazaliby umowy ze mna ze swojej winy.Jaki operator tak robi…tylko PLAY. Raportuj

  11. kon napisał(a):

    aagahahahahaha co tu się głupot naczytam to aż ręce opadają. Potem przychodzi jeden z drugim idiota i mi w salonie głowe trują, bo po prostu nie rozumią i nie potrafią ruszyć głową. Zapewne nie zaznaczyłeś opcji "zgodnie z końcem terminu promocji/umowy" stąd rozwiązanie umowy nastąpiło po 30 dniach. Przykro mi że nasze społeczeństwo jest tak niemyślące. Konsultant :) Raportuj

  12. greeg napisał(a):

    Czy ktoś z opola ma problemy dzisiaj z zasięgiem Playa ? Raportuj

    • Kasia napisał(a):

      Przełącz na Plusa pada i chyba na radioliniach spadła przepustowość. Raportuj

      • Szczęsław Kusiciel napisał(a):

        Nie po to ludzie podpisują umowę z Play na usługi, by przełączać się na Plusa. Jeżeli Play nie może zadbać o działający handhover, to nie jest wina klienta. Raportuj

        • greeg napisał(a):

          Zgadzam się, to moja druga umowa z P4 i nigdy nie miałem problemów z zasięgiem, zwłaszcza w centrum miasta wojewódzkiego…. Dzisiaj nie padało a sytuacja powtórzyła się. Kampania W play jest wszystkim lepiej to chyba trochę hasła na wyrost skoro nie mogą zapewnić najprostszej rzeczy zasięgu w stolicach województw. Raportuj

  13. playfan napisał(a):

    Jak ludzie przejrzą na oczy to będą omijać Play szerokim łukiem .Ja już nikomu nie polecę tej sieci,wręcz będę odradzał .Masę minut w abonamencie czy dobre stawki to nie wszystko .Play olał mnie to i ja oleje Playa . I tak jak ktoś napisał wyżej zróbcie coś z zasięgiem bo u mnie dziura w zasięgu że szok .Raportuj

    • marki napisał(a):

      popieram przedmówcę. Żeby móc normalnie rozmawiać mam na sztywno Plus ( miasto na śląsku).
      W słuchawce są trzaski, szumy ,jakbym rozmawiał z telefonu na korbkę. ( Aparat sprawny z kartą innego operatora bez zarzutu). Po przełączeniu na Playa -jest horror. I tak po zgłoszeniu PLay mówi, że to przez Plusa ;). Przełączam na Paly i g…. słychać ;)
      Działacie gorzej niż w roku 2007 r. Kończą mi się umowy i stąd uciekam. Co z tego, że mam od groma minut, jak nikt mnie nie słyszy ??? Raportuj

  14. playfan napisał(a):

    Ale faktycznie gdyby Play poprawiło działanie wszystkich swoich usług i głównie zasięg ta sieć by była najlepsza w PL. A puki co jest najlepsza w wciskaniu kitu ludziom z rzecznikiem na czele .Raportuj

    • Jacek napisał(a):

      mi tam we fresu nie jest źle . Raportuj

      • Szczęsław Kusiciel napisał(a):

        No właśnie. Bussiness is sussiness, trzeba sprytnie. Albo biorę Fresha, albo biorę najtańszy najlepiej dopasowany dla mnie abonament bez telefonu (który kupuję gdzie indziej) i umowa na 12-18 miesięcy. Unikać dłuższych umów, ponieważ oferty często zmieniają się. I nie przedłużać umowy, bo to kpina z klienta u wszystkich operatorów, tylko zakończyć starą umowę i wziąć nową, na lepszych zasadach. Raportuj

      • Przemek napisał(a):

        Dobrze powiedzial,z Rzecznikiem na czele,jednym ze spotow widzialem jak gada z klientem,a klient mu mowi ze jak bendzie dostepny BlackBerry to kupi kilka sztuk,a Rzecznik na to"…mamy sporo sztuk tego modelu"…i se poszedl Rzecznik,olal klienta z gory.Pytam sie gdzie sa telefony takie jak reklamujecie w swojej beznadziejnej gazetce.???
        Poza tym jego powinni zdegradowac do portiera parkingu strzezonego za wciskanie ludziom kitu.To sa konferencje PLAY????Chyba zesie niewidzieli konferencji.Teraz eske prubujecie zwerbowac do rozdawania telefonow i starterow w programie Summer City.Nieladnie. Raportuj

  15. olti napisał(a):

    Mi jest tylko smutno z jednego powodu.
    Play ma bardzo słabe podejście do swoich klientów, Pani dzwoni zaproponować przedłużenie umowy a kiedy mówię jaki chce tel to każe mi płacić 700 zł w abonamencie za 115zł za tel który można kupić w sklepie za 1200, dodam że jestem w Play od początku istnienia sieci, i teraz się na mnie wypinają (zero indywidualnego podejść do swoich klientów) najważniejsze jest pozyskanie nowych użytkowników. Na szczęście 21 sierpnia kończy mi się umowa Raportuj

  16. Maniek napisał(a):

    Dlaczego znowu samowolnie włączyliście durNOTKĘ w telefonie?
    Czy zaczniecie w końcu normalnie działać? Raportuj

    • Szczęsław Kusiciel napisał(a):

      Muszę co miesiąc (a jak zauważę to częściej) wyłączać durNOTKĘ, bo sama się włącza. Dziadostwo, którego konfiguracja jeszcze nie do końca działa poprawnie. Raportuj

  17. mac napisał(a):

    Witam mam pytanie kiedy będzie dostępna nokia E7 komunikator czy długo będzie trzeba jeszcze czekać ,w nowym katalogu napisali wkrótce ,chciałbym wiedzieć ile czasu mam czekać i w jakiej cenie bedzię ,chodzi o przedłużenie umowy firmowej z pakietem mb wysokość abonamentu cos koło 75zł netto Raportuj

  18. Szczęsław Kusiciel napisał(a):

    Hasło kampanii powinno brzmieć: "Play wszystkim robi dobrze!" a nie "W Play jest wszystkim najlepiej!". Bardziej oddawałoby to ducha sieci i zadowolenie klientów. Raportuj

  19. odchodzi4 napisał(a):

    hasło powinno byc "Play wszystkich okrada" i wymieniają
    okradamy cie na poborze danych, nocnym transferze, wyższej prędkości.

    kolejne hasło play lepiej kradnie niż W3 Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Powiem ci szczerze że u mnie ostatnio bardzo siadła prędkość play. Myślę, że jest to związane z nową ofertą na kartę dużo ludzi pobrało wyższą prędkość i nadajniki nie wydalają u mnie przed wprowadzeniem nowej oferty play na prawdę działał dobrze. Jest bardzo źle. Ale lepiej napisać zgłoszenie przekazać je do P4Y i niech oni się martwią. Raportuj

    • Kamil Siedliński napisał(a):

      A mi się wydaje, ze niektórzy po prostu nie czytają regulaminów, i potem mają problemy… jakby ktoś jeszcze nie wiedział, to Play zmienił taryfikację przy nowym PlayOnline, a odnosząc się do tego co cny napisałeś odchodzi4, to wyższa prędkość, zgodnie z regulaminem, zależy od wielu czynników Raportuj

      • Kamil Siedliński napisał(a):

        odnosząc się do tego, co napisałem u góry, teraz dane naliczane są co 300kb (cennik), zatem jak ktoś się przyzwyczaił do 100kb, to może troche mylic, a zgodnie z regulaminem Wyższej prędkości "4. Prędkość transmisji danych uzależniona jest od: specyfikacji technicznej modemu, routera lub
        telefonu, zasięgu sieci Operatora, obciążenia stacji nadawczej, siły odbieranego sygnału stacji
        nadawczej oraz warunków atmosferycznych", takze przypominam, ze obciążenie stacji też na to wpływa ;) Raportuj

        • odchodzi4 napisał(a):

          trafiłeś w sedno sprawy zmieniłą sie taryfikacja w PO . ja to wiem ty to też wiesz to dlaczego play o tym nie wie i zle taryfikuje mi paczki danych ?. O to sie pluje od kilku dni. Raportuj

          • Kamil Siedliński napisał(a):

            odchodzi4, wiem, ze czasem na Play24 dane, które są pokazywane są źle zaokrąglane (być może także jest w twoim przypadku), na Twoim miejscu napisał bym do zBOKu :P z prośbą o podanie danych zużytych BAJTÓW, a nie zaokrąglonych KB, być moze wtedy wszystko się wyjaśni,
            Pozdariwam
            Kamil :) Raportuj

  20. Mateusz Faroń napisał(a):

    Jam mam pytanie trochę w innym temacie http://www.parkiet.com/artykul/1076572_Wspolpraca
    Play wykorzystuje zasięg Orange. Jeśli wkrótce infrastruktura Orange jako osobna przestanie istnieć to jakie będzie to miało skutki dla użytkowników Play? Będą korzystać z sieci NetWorks! czy może umowa wygaśnie? Raportuj

  21. play blokuje upload napisał(a):

    Wczoraj nudzilo mi sie i zrobilem na smartphonie "4G" speed test.

    Odchodzi4 zainteresuje Ciebie to i resztę.

    Download 2.54 mb/s

    Upload 400 kb/s ;]

    Na smartphonie play mi zablokował upload do 0.4 mb/s ;];];];];];];];]

    Raportuj

  22. playfan napisał(a):

    A ja sobie na dworek wyskoczyłem żeby złapać zasięg bo musiałem zadzwonić .A tam dziś fajnie deszczyk pada,3 razy wyskoczyło sieć zajęta za 4 dało radę,dodzwoniłem się,teraz lecę koszule zmienić bo nieco zmokłem .W Play jest wszystkim najlepiej !Raportuj

    • Tomasz Rakowski napisał(a):

      Ale nikt Ci nie każe być w Play. Mam jeszcze innych a jak oni nie wystarczą masz satelitarnego operatora. W czym masz problem? Raportuj

    • Pabloki napisał(a):

      @playfan gdzie Ty mieszkasz? to niemozliwe by siec byla tak czesto przeciazona . Moze przelacz sie na plusa. Napisz zgloszenie do Biura Olewki Klienta. Ja mialem podobny problem w plus i napisalii ze byly problemy rabat dali przepraszali wyjasnienia na 2 str A4 zlozyli . Czuje sie ustatysfakcjonowany. Teraz juz jest ok. Raportuj

    • Maza121 napisał(a):

      Poprawcie zasięg i będzie ok. Rok umowa i jest coraz gorzej. Za rok odejdę jak się coś nie zmieni!!! Sami sobie szkodę robicie! Nie dawajcie kasy Wojewódzkiemu tylko kasę na nadajniki!!! Raportuj

  23. Piotr napisał(a):

    Play 4G WIELKIE G.. zakupiłem starter play online za 19 zł, na koncie powinno być 1GB na start okazało się że jest 480MB, aktywowałem usługę nocny transfer przez *111*217*1# po kilku godzinach otrzymałem informacje że została włączona usługa wyższa prędkość, kolejnego dnia po doładowaniu konta za 50zł konto zasiliło 4GB zamiast 5GB oto nowy play online, a żeby zrobić reklamacje nie wystarczy kod puk jak w innych sieciach, musi być dowód albo paszport prawo jazdy i karta kredytowa to za mało jak na WIELKIE G… Raportuj

    • Karlos20 napisał(a):

      Jak się nie czyta materiałów informacyjnych i regulaminów, to potem płacz… Poszukaj i zrozum
      Raportuj

      • Piotr napisał(a):

        Art. 1. W ustawie z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800, z późn. zm.1)) wprowadza się następujące zmiany:

        w art. 60a:

        po ust. 1 dodaje się ust. 1a i 1b w brzmieniu:

        1a. Abonent niebędący stroną umowy zawartej na piśmie w celu otrzymywania, w określonych w ustawie przypadkach, informacji i zawiadomień, może udostępnić dane:

        1) w przypadku abonenta będącego osobą fizyczną:

        a) imię i nazwisko,

        b) numer ewidencyjny PESEL, a w przypadku osoby nieposiadającej numeru ewidencyjnego PESEL – nazwę i numer dokumentu stwierdzającego tożsamość,

        c) adres korespondencyjny;

        nie ma mowy o dowodzie czy paszporcie, innym sieciom wystarczy numer telefonu oraz numer PUK Raportuj

  24. playfan napisał(a):

    Mieszkam na zadupiu,czyli wiocha w Wielkopolsce .Zasięgu sieci Play nie mam nawet na zewnątrz ,a Plus chodzi jak chce i normalnie można rozmawiać jak się złapie sygnał na zewnątrz ,czasami trzeba próbować kilka razy zanim się uda .Ręczny na Plusa już mam od dawna włączony bo jak miałem na automat to czasami zanim złapał bym sygnał bym zdążył usnąć .Zgłoszenie pisałem kilka razy,już tu opisywałem jak mnie załatwili,od nowa już mi się nie chce pisać co i jak .Brat już swoje 2 numery przeniósł do Orange,bo miał w Plusie i miał dość problemów z zasięgiem .Ja się wkopałem z 3 umowami i muszę kiblować do końca umowy .Raportuj

    • LupusLupus napisał(a):

      Jeśli nawet zasięg Plusa masz mizerny w miejscu, w którym mieszkasz no to cóż – na własne życzenie władowałeś się w to bagno. Ileś lat temu w okolicy, w której mieszkałem zasięgu nie miała tylko Era – było oczywistym, że wybierałem ofertę Plusa albo Idei, bo oni gwarantowali zasięg. Gdybym wybrał Erę to pretensje mógłbym mieć wyłącznie do siebie. A co do dziwnego logownia do Plusa przy automatycznym ustawieniu – problem znany od dawna dużej liczbie abonentów, tylko nie Play (a przynajmniej nie mają zamiaru się przyznać). Bardzo nieładnie. Lepiej jeździć jakąś kolorową budą i uprawiać tani PR. Raportuj

  25. Jan napisał(a):

    Zrobcie cos ze stroną play.pl probuje sie logowac od około godziny i nic…. Raportuj

  26. Daniel napisał(a):

    jak komuś nie pasuje W3 czeka moi znajomi mają w play i ja też i jest ok koszta spadły bardzo zasięg też nie jest taki zły owszem niema w całej Polsce zasięgu play ale niech ktoś powie który operator ma w całej Polsce zasięg?????????? żaden taka jest prawda. Raportuj

  27. Redi napisał(a):

    I taki zasięg pokazuje jako JEDYNY operator w Polsce:) Raportuj

  28. Daniel napisał(a):

    mlodyyy
    każdy operator na mapce zasięgu tak ma Orange ,plus ,t mobile to samo a żaden z nich nie pokrywa całej Polski wiem bo sam sprawdzałem wszyscy mają na mapkach pokrycie całego kraju a rzeczywistość jest zupełnie inna taka jest prawda dziury za dziurą tylko się wyjedzie kilkanaście kilometrów za miasto i każdy operator gubi zasięg raz się pojawia a raz znika SMS jakoś da się popisać ale już nie da się pogadać w podróży po Polsce. Raportuj

  29. darek napisał(a):

    kiedy play24 na androida??? zaraz sierpien i cisza:-(((( Raportuj

  30. odchodzi4 napisał(a):

    Jest odpowiedz na reklamację i powiem wam ze takeigo idioty jak w play który mi na nia odpowiedział dawno nie widziałem nigdzie. dziecko w przedszkolu by potrafi liczyć a on nie umie.

    Marcinie Gruszka zaiwestujcie w kalkulatory dla działu reklamacji bo maja problemy z mnożeniem i dzieleniem przez 300 . Ta odpowiedz to żenada i to jest mało powiedziane. Ale to nic idiotę możecie robić z innych ale nie ze mnie.
    Nie umiecie załatiwć sprawy uczciwie to wygeneruje wam koszty reklamując kazde połączenie osobno.
    Jak w miesiacu bedziecie mieli kilkaset reklamacji to sie nauczycie. Aha mam nagranie rozmowy i jestem w stanie wam udowodnić jaka była tresć reklamacji i że odp jest idiotyczna Raportuj

  31. tomek napisał(a):

    Według nieoficjalnych informacji PLAY zapowie dziś wprowadzenie do swojej sieci nowej marki Red Bull MOBILE. Marka ta jest już obecna w Belgii, na Węgrzech, w Austrii, Szwajcarii i RPA. Testowy serwis operatora jest dostępny pod adresem http://www.redbullmobile.pl/ Specjalna prezentacja PLAY jest zorganizowana w Mediolanie. Raportuj

  32. jj15g napisał(a):

    W swojej najnowszej reklamie Play ogłasza że "W Play jest wszystkim najlepiej" co może być prawdą jedynie w przypadku gdy niczego nie oczekuje się od sieci, bo wyegzekwowanie czegokolwiek od P4 graniczy z cudem.
    Niestety doświadczyłem tego na własnej skórze. Przy zakładaniu własnej działalności przeniosłem usługi (telefon i internet) na firmę. Pracownik salonu, dwukrotnie w ciągu miesiąca, źle wprowadził moje dane – ale ok, każdy może się pomylić. Normalną rzeczą w takiej sytuacji jest nota korygująca (druk na którym ja wypełniam jakie dane były błędne na fakturze i jakie prawidłowe powinny się znaleźć, a pracownik P4 tylko ją podpisuje i odsyła) – proste prawda? Niestety nie dla P4, bo tu zaczyna się dramat. Wysłałem więc dwie noty korygujące (w jednej kopercie). Po trzech miesiącach nie doczekałem się żadnej reakcji, więc zadzwoniłem i otrzymałem odpowiedź od konsultantki, że "noty otrzymali, ale potrwa to jeszcze miesiąc" – 4 miesiące to trochę długo, ale cóż zrobić. Po kolejnych dwóch miesiącach nic do mnie nie dotarło, więc skontaktowałem się kolejny raz i niespodzianka – otrzymuję odpowiedź, że żadne noty ode mnie nigdy nie wpłynęły, należy wysłać je ponownie. Byłem w delegacji i nie miałem możliwości wysłać not. Miną kolejny miesiąc i niespodzianka – otrzymałem notę korygującą JEDNĄ, a wysłałem dwie i to w jednej kopercie, więc skoro wpłynę jedna to druga również musiała dotrzeć. Interweniowałem u rzecznika PLAY i po kilku dniach zadzwoniła do mnie konsultantka Play, przepraszając za powstałe niedogodności i informując, że osoba które poinformowała mnie że noty wpłynęły nie mogła tego wiedzieć, bo nie jest to rejestrowane w systemie. Dodała również, że nie potrafi wytłumaczyć dlaczego tak się stało – z tego wynika że wysyłam pismo od P4 i nikt nie może mi powiedzieć co się z nim dzieje. Kilkukrotnie zaznaczała, że za około 10 dni na pewno otrzymam drugą notę, bo zostanie ona wysłana listem poleconym. Po dwóch tygodniach rzeczywiście otrzymałem list (zwykły, nie polecony) a w środku kolejna niespodzianka – zamiast noty pismo od PLAY, w którym operator przeprasza za opóźnienia w dostarczeniu drugiej noty (wychodzi na to, że normalny czas na odesłanie noty przez P4 to pół roku, taki sobie standard przyjęli). Po kolejnych dwóch tygodniach rzeczywiście otrzymałem wreszcie drugą notę – listem zwykłym pomimo zapewnień że zostanie wysłana listem poleconym.

    I co ja miałbym zrobić w sytuacji gdybym miał kontrolę z Urzędu skarbowego? Bo co ich obchodzi, że P4 tak dział.
    ODRADZAM WSZYSTKIM KORZYSTANIE Z TEGO OPERATORA, szczególnie osobom prowadzącym działalność gospodarczą. Umowę na internet rozwiązałem i z niecierpliwością czekam na zakończenie umowy na telefon. Raportuj

    • Nociarz napisał(a):

      Podziękuj kolegom i koleżankom którzy także prowadzą działalność :) Oni wypełniają noty błędnie i pracownicy muszą te błędne sprawdzać ! Miesięcznie rozpatrzyłem 600 not …. Gdyby wszyscy wypełniali je jak należy i składali papiery to problemu by nie było .. No ale jak chce się skorygować FV na firmę która nie wiadomo czy naprawdę istnieje to sorry … Spotkałem weteranów którzy mieli odrzuconych po 20 not bo przykładowo fakturę wystawił im Play a nie P4 Raportuj

  33. marek napisał(a):

    @odchodzi4 ciebie to chyba rodzice bili jak byłeś mały co? Raportuj

  34. jj15g napisał(a):

    Do Nociarz-a

    "No ale jak chce się skorygować FV na firmę która nie wiadomo czy naprawdę istnieje to sorry" – nie wiem dlaczego kwestionujesz istnienie mojej firmy, ale zapewniam Cię że nie jest to firma krzak. Ja noty wystawiłem poprawnie, a to że trwało to ponad pół roku to wina tylko i wyłącznie P4. Wystawiałem takie noty również innym kontrahentom i … po 4 dniach były podpisane przez nich u mnie w skrzynce pocztowej.

    "Spotkałem weteranów którzy mieli odrzuconych po 20 not bo przykładowo fakturę wystawił im Play a nie P4". – z tego zdania wynika, że jesteś pracownikiem P4, a z tego co wiem, jedyne komentarze pracowników spółki to te z nickami PLAY i PLAY4you. Raportuj

  35. MacioTheKilla napisał(a):

    Nie chcecie mieć problemów z zawyżonymi fakturami , tudzież z umowami , kupcie starter play fresh na kartę i święty spokój !!!! Ja jestem bardzo zadowolony z takiej właśnie "współpracy" z tą siecią. :) Raportuj

  36. ghoaweke napisał(a):

    This is the proper W Play jest wszystkim najlepiej! – nowa kampania reklamowa | Tako rzecze Rzecznik Play diary for anyone who wants to essay out out virtually this issue. You request so some its nigh wearying to discourse with you (not that I really would want?HaHa). You definitely put a new gyrate on a message thats been graphic almost for geezerhood. City hooey, just great!Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty