Tako rzecze rzecznik Play

w tour de MNP, nie oddajemy koszulki lidera

Gruszka TV prezentuje szybki komentarz Bartka Dobrzyńskiego na temat sytuacji na rynku przenoszenia numerów. Jak donosi telepolis.pl i gazeta.pl, ciągle jesteśmy liderem z dużą przewagą nad peletonem.

Komentarze

  1. klient. napisał(a):

    Opłata za wzięcie numeru nie jest dobrym pomysłem, ale rozwiązałyby patologię. w tej chwili powszechne jest kupowanie startery w jednej sieci, żeby przenieść go do Play i dostać bonus a to już jest chore.
    Przepisy mogłyby uwzględnić, ze opłata dotyczy tylko tych klientów, którzy w innej sieci byli krócej niż np. 3 miesiące.
    Nie wiem czy w tej sprawie wystarczy rozporządzenie czy jest potrzebna ustawa, ale znając naszych ustawodawców pewnie nic mądrego nie wymyśla.

    Ps. Panie Marcinie, czy nie mógłby Pan wcześniej przygotować sobie pytań?
    Ja rozumiem, że to ma być taka spontaniczna rozmowa, ale zadając niektóre pytania duka Pan jak uczniak przy tablicy (zwłaszcza 5:20 – 5:50) Raportuj

  2. Daniel napisał(a):

    udowodnij bom ciekaw… Raportuj

  3. madhunt3r napisał(a):

    Ja jakoś nie narzekam na Play :)
    http://speedtest.net/result/1394124612.png Raportuj

    • odchodzi4 napisał(a):

      ja tez nie narzekałem do czasu wykupienia nocek za free i wyższej predkości bo wtedy pedkośc zamiast wzrosnąć spadła. Raportuj

  4. romek napisał(a):

    Zawyżanie transferu to niestety ale prawda Raportuj

  5. galeon napisał(a):

    MNP nie budzi watpliwosci. Play daje najlepsze oferty i ludzie to widza. Swoje robi reklama telewizyjna ale i ta skuteczniejsza, szeptana. Raportuj

    • oligarha napisał(a):

      dokladnieeee. Raportuj

    • Paweł napisał(a):

      To jest na początku. Jak się zetkniesz z BOK-iem Play-a to zaczniesz się zastanawiać czy warto było sie przenosić. A jak zaczniesz podróżować to będziesz miał pewność, że Play nie zapewni Ci ciągłości sygnału. Raportuj

      • jahu napisał(a):

        A jaka sieć zapewni ci ciągłość sygnału w całej polsce żadna sieć nie ma 100% zasięgu w polsce. A Play z Plusem to dobre połączenie dzięki temu masz najlepszy zasięg w Polsce. A zawsze możesz Plusa ustawić na sztywno. Raportuj

  6. oligarha napisał(a):

    fajowo się zaczyna dziać na blogu. bardzo fajnie że co raz więcej jest ciekawych filmów itp. itd. moglibyście zrobić filmik i pokazać kto jest odpowiedzialny za i mniej więcej pokazać jak się tworzy takie oferty.
    all inclusive, stan darmowy it. ;)

    GRATULACJE ! Raportuj

  7. odchodzi4 napisał(a):

    widzę ze pierd@lony cenzor działa na blogu i notorycznie kasuje moje komentarze Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Uspokój się. Mi też tak się wydawało a się okazało że pojawiły się moje komentarze dopiero po 48 godzinach. Inna sprawa to taka że piszesz brednie więc co się dziwisz? Raportuj

    • romek napisał(a):

      Nie cenzuruje a kasuje wpisy z faktami niewygodnymi dla play. Wydaje mi sie ze w sprawie zawyzonych transferow w POnK trzeba sie zglosic do wyzszych organow. Raportuj

      • PlayBOY napisał(a):

        już zgłosiłem limit wysyłania że jest ograniczony max. do 40 kb/s! nie ma nigdzie w regulaminie o ograniczeniach itp., w W3 jest o wysylaniu dancyh. play bedzie musial chyba zmienic regulamin poniewaz to nie zgodne z prawme! Raportuj

    • Szczęsław Kusiciel napisał(a):

      Zaszalej na blogu rzecznika Orange. Cenzura gwarantowana. Tutaj częściej coś trafia na filtr. Raportuj

    • monte napisał(a):

      protestuję przeciwko usuwaniu komentarzy odchodzi4 ! Problem, który on wam zgłasza był komunikowany także przez innych użytkowników, więc się nim lepiej zajmijcie a nie dziką cenzurę będziecie tu urządzać. Raportuj

  8. Szczęsław Kusiciel napisał(a):

    Myślałem, że w tak luzackiej sieci jak Play nie rzuca się takimi tanimi tekstami jak "rozluźnić rozmowę" a mówi się coś w stylu "luzuj mosznę Bartek" lub "to było po to, by nie spinać pośladków". Czyżby gra pozorów? Raportuj

  9. odchodzi4 napisał(a):

    Proszę bardzo dowód jak play nalicza dane i je zaokrągla zawyżając paczki danych
    http://pokazywarka.pl/2ov74i/

    według cennika powinien zaokrąglić 39220kb do 39300kb a nie 39900kb.Nie słusznie naliczył 2 paczki po 300kb. To nie jest incydentalny przypadek a notoryczne zawyżanie danych, jest sporo takich przykładów

    Raportuj

    • Szczęsław Kusiciel napisał(a):

      Potwierdzam. Widziałem coś takiego 2-3 miesiące temu, ale myślałem, że to chwilowy błąd systemu i wszystko wróci do normy. Myliłem się. Raportuj

    • Xtremeq napisał(a):

      @odchodzi Ja tam nie wnikam co Ty ściągasz z internetu, ale może zaprzestań ściągać dziecięcej pornografii i play zacznie działać lepiej. Może CBA Cie śledzi i zakłóca twój sygnał? – pomyśl nad tym. Raportuj

      • odchodzi4 napisał(a):

        @Xtremeq

        1) Błysnąłes inteligencja co ma CBA do dziececej pornografii ? CBA zajmuje sie korupcja
        2) ja nie mam potrzeby sciagac dziciecej pornografii no chyba ze Ty to robisz i jestes zapoznany w temacie Raportuj

  10. mlarf napisał(a):

    Niestety przedłużanie umowy w play jest upierdliwe. Przez internet się nie da.. Nową umowę można zawrzeć, ale przedłużyć już nie.

    Dla osoby przedłużającej umowę dostępny jest formularz, po którego wypełnieniu obiecany jest kontakt przedstawiciela firmy. Niestety wiążę się to z zabawą w 'ciuciu babkę'. Wysyłasz dane przez formularz i czekasz .. jeden dzien, drugi, trzeciego dnia ktoś z play dzwoni ale akurat nie mozesz odebrac i … wiecej nie łaskaw zadzwonić. Wypełnia sie formularz drugi raz i znow to samo, albo dowiadujesz sie ze w miedzyczasie telefony się skonczyly (jezeli ktos liczyl na konkretny model). W koncu trzeba ruszyc 4 litery do salonu i załatwić przedłużenie osobiście.

    Na tym polu play leży. Z moich doświadczeń u konkurencji wszystko mozna było załatwić przez internet bez marnowania czasu na gadanie z konsultantem i czekanie na to aż łaskawie oddzwoni. A przecież play może na tym zaoszczędzić: nie trzeba płacić konsultantowi, nie trzeba przygotowywać indywidualnej oferty promocyjnej by zatrzymać klienta – same korzyści. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Jakie upierdliwe? Napisałem maila do gościa który przywiózł mi umowę do domu. Po kilku miesiącach napisałem ponownie, że spierwiastkował mi sie telefon więc gość przyjechał do mnie do pracy i zabrał tel do serwisu. Teraz kończy mi się umowa i znowu do niego napiszę i znowu przyjedzie i przywiezie aneks oraz nowy telefon. W czym problem? Raportuj

      • mlarf napisał(a):

        Bieganie za abonentem w celu przedłużenia umowy jest dos?epne tylko dla firm. Za pośrednictwem strony play można zamowic co najwyzej rozmowe z konsultantem i w przypadku jej pomyślnego toku telefon z aneksem zostana przeslane kurierem. Nie zmienia to faktu ze nie mozna tego zalatwic przez internet bez udziału konsulanta, którego kontakt z abonenetm następuje w nieprzewidzianym dniu o nieprzewidzianej porze (jeszcze jakby dzwonili tego samego dnia to mozna by to jakos przezyc). Raportuj

        • Poll napisał(a):

          O kuźwa, nie wiedziałem że mam abonament na firmę. Cały czas wydawało mi się, że mam LP69+SI2 ale mogiem się mylić. Żona też ma LP69+SI2 – tak mi siem zdaje. Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Słuchaj stary, jak się jąkasz to niestety nikt cię poważnie nie potraktuje. Raportuj

  11. mkkot napisał(a):

    Ludzie… jak Wy wyglądacie. Jeśli nawet ja na to zwróciłem uwagę to jest już bardzo źle.Raportuj

  12. tomek napisał(a):

    jak wygląda koszulka 6mln klientów ? :P Raportuj

  13. playfan napisał(a):

    Panie Rzeczniku ,ja panu już nie wierze w ani jedno słowo ! Wciskacie ludziom kit i tyle ! Nie długo ludzie przejrzą na oczy i zaczną ale odchodzić od was .Ja już mam was dość i czekam końca umowy ! Nadal się nie doczekałem odpowiedzi dotyczącej sieci Orange . Pytam po raz kolejny poco był ten filmik i opowiada pan w nim że macie umowę z siecią Orange na cały kraj ?? To jest puste gadanie ! Dlaczego nikt się nie wypowie ,i dlaczego nikt tego nie chce udostępnić ludziom mieszkającym na wsi ,czy terenach gdzie nie dociera sieć Play ,a Plus ledwo ciągnie ???
    Pytam po raz kolejny !Raportuj

  14. mk13 napisał(a):

    Play chyba bedzie stealerem abonentow :P Trzy czwarte pozyskanych numerow na kwartal pochodzi z przesniesien. Osobiscie jako abonent play wlasciwie chyba pozostanie mi sie przeniesc do konkurencji po skonczeniu umowy by byc dobrze potraktowanym przez "mojego" 3 letniego operatora. Po takim stazu nie moge liczyc na chocby porownywalne warunki do tych co dostaja ludzie w "super MNP". To humorystyczne podejscie, bo tak na powaznie to mnie krew zalewa na takie traktowanie :P Predzej pieklo zmaraznie nim nowa umowe z nimi podpisze w sytuacji gdy lepiej traktuja tych przenoszacych numer od starych abonentow. :D Raportuj

    • Jacek napisał(a):

      po części masz racje ale nie do końca Raportuj

      • mk13 napisał(a):

        W czym nie mam racji? Bo to oburzajce ze po kilku latach u wlasnego operatora w abonamencie Ai 39 mam 150 + 35 minut, a ktos kto sie tylko przeniesie z abonamentu od konkurencji ma od reki 150 + 60 w tym samym abonamencie, na caly okres trwania umowy ZA TAKA SAMA KWOTE ABONAMENTU. Dla mnie to nie do przyjecia. Raportuj

        • qqqqqqqq napisał(a):

          przejdz do Tak taka dostaniesz 120zł – wygadasz, a potem spowrotem wróć do play (przejdź) i będzeisz nowym abonentem i dostaniesz to co każdy nowy ! Raportuj

  15. mania napisał(a):

    ja nie wiem co jest tutaj takieoburzajace, to logiczne ze kazda siec musi czyms zachecic ludzi do przejscia :) poza tym kazda siec daje wiecej nowym niz starym, a play i tak zawsze cos dolozy na przedluzenie Raportuj

  16. monte napisał(a):

    Gdybyście zaczęli promować aktualnych abonentów za namówienie innych do przejścia do play mielibyście jeszcze więcej klientów. Raportuj

    • klient fresha napisał(a):

      Niekoniecznie.
      Niektórych odstraszają cenniki innych operatorów.
      Ja już kilka razy słyszałem – skądinąd trafne stwierdzenie – że do Play się opłaca przechodzić całymi rodzinami.
      Pojedyncza osoba nie powinna przechodzić do Play bo mata/tata/żona/wujek/kuzyn/najlepsza koleżanka (niepotrzebne skreślić) mogą boleśnie odczuć jak za minutę będą płacić 0,8 gr. Raportuj

  17. monte napisał(a):

    tym bardziej powinni przejść do play i mieć rozmowy za darmo na zawsze. Raportuj

    • klient fresha napisał(a):

      No nie do końca
      Przejście całą rodziną nie jest w cale takie proste, zwłaszcza jeśli ludzie mają tel. na abonament.
      U mnie przeniesienie całej rodziny trwało ponad rok. Finalnie bardzo się to opłaciło, ale większość ludzi o swoim operatorze myśli tylko i wyłącznie przez kilka dni jak trzeba przedłużyć umowę. Niewielu ludzi ma wystarczającą wolę i dyscyplinę żeby przenosić rodzinę do innego operatora całymi miesiącami. Raportuj

  18. KlientPLAY18 napisał(a):

    Witam. Jestem klientem Playa od początku jego założenia i co do ilości minut smsów itd. Play robi różnicę, a jeżeli chodzi o telefony to jest to masakra. Za każdym razem, co kupuje patrzę ile będę miał zysku na telefonie, potem go sprzedaje dokładam sobie pieniądze i kupuje topowy telefon. Prosty przykład w maju podpisałem umowę i kupiłem Samsunga Galaxy Ace za 100 zł a sprzedałem za 700 zł, a teraz mam Samsunga Galaxy S II, co teraz ten telefon kosztuje ok 1300 zł a jego wartość średnia na aukcjach i sklepach wynosi 1600 chyba trochę to irytujące nie prawdaż? A stary Samsung Galaxy S co kosztuje w PLAY 1000 zł można dostać za 1100 zł. Raportuj

    • Zdegustowany napisał(a):

      Temat się przewija na blogu, sam wielokrotnie pisałem o cenach telefonów ale to już chyba nie ma sensu.
      Play widać chce aby jego klienci korzystali z Fresha a urządzenie kupowali na wolnym rynku. Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty