Tako rzecze rzecznik Play

100 000 testerów

Dokładnie wczoraj wieczorem na stronie testujsmartfona.pl zarejestrował się tester numer 100 000!!! Przypomnę, że akcja wystartowała 8 sierpnia.

Komentarze

  1. Pablo napisał(a):

    Pewnie jakieś 30 000 będzie miało Testuj Zepsutego smartfona. Tak jak moja żona i kolega z pracy. :-) Smartfony wypożyczyło 4 znajomych. 2 z nich oddało go z powrotem po dniu. Czyli 50% nie za fajnie… Raportuj

  2. bartolinio napisał(a):

    ja zrezygnowałem (oddałem tel.) po 4 dniach, no nie mogłem zdzierżyć tego masakrycznie lipnego modelu telefonu, wybór najgorszy z możliwych… nie reaguje na dotyk, przymula niemiłosiernie, pisanie na nim to tragedia (opóźniona reakcja), a bateria trzyma bez używania (tel. sobie leży) jakieś 9-10h (sic!)

    gdybym nie znał androida i smartfonów, czyli miał pierwszy raz do czynienia z czymś takim (czyli gdybym był idealnym targetem Wasze akcji) to raczej bym się zniechęcił do tego typu telefonów, co oznacza że na mnie (i zapewne na wielu innych ludziach) osiągnęlibyście efekt zupełnie odwrotny do zamierzonego…

    podsumowując: sama akcja świetna, niestety wybór modelu tel. to nieporozumienie… Raportuj

    • Szczęsław Kusiciel napisał(a):

      Raz już mieli wtopę ze smartfonami. Reklamowali jakiegoś dotykowego Samsunga, chyba F-480 (to było to w okolicach wejścia Fresha). Zrobili z niego flagowy, topowy model, czy jak to nazwać. Tego badziewia niemal nie dało się używać, zamulał niemiłosiernie, wolno reagował. Znajomi, którzy go kupili w abonamencie byli bardzo zawiedzeni i żałowali zakupu. Raportuj

    • Jazo napisał(a):

      +1, potwierdzam Raportuj

  3. Michal_bydgoszcz napisał(a):

    gratulacje 100 tys. w niecaly miesiac to Wasz wielki sukces Raportuj

  4. Kacper Czarnecki napisał(a):

    No to ładny wynik, gratuluję! Proszę jednak wziąć pod uwagę jeśli Play przeznaczył by do akcji (w tym samym budżecie) lepsze telefony HTC, SAMSUNG lub MOTOROLĘ, to takiego przekazu by akcja nie osiągnęła lub ciągnęła by się miesiącami. W ten sposób można dotrzeć do większej ilości potencjalnych klientów lub obecnych klientów zainteresowanych smartfonem z androidem. Proszę wziąć pod uwagę iż budżet przeznaczony na akcję był dość spory bo licząc 150 tyś aparatów razy cena rynkowa 499zł to z prostej matematyki wychodzi 74,8 mln zł. Raportuj

  5. Bandyto3xx napisał(a):

    Ja nie brałem udziału. Nie miałbym czasu na zabawę z 2 telefonami :P Tym bardziej, że Android również nie przypadł mi do gustu (to nie dla mnie, wole starego dobrego BB OS lub nawet Symbiana), Jeszcze w międzyczasie dostałem na testy fajny gadżet od sapphire, a wakacje się kończą. Ale jak widzę komentarze poprzedników nie ma czego żałować :P A przy okazji nie zabrałem cennej sztuki komuś innemu.
    PS, Podajcie wyniki później ile % miało go do końca testów, ile % go po testach kupiło itd. Raportuj

  6. ass napisał(a):

    a potem takie wytestowane telefony będziecie ludziom sprzedawać???? Raportuj

  7. Franciszek napisał(a):

    Ja jeszcze nie oddałem,bo mam zabawę z pisaniem głosowym.Piszę LATO a wpisuje się KOT. Jak napisała na czacie znajoma: <szkoda że znaków zapytania mi nie wpisuje> ALE NIGDY GO NIE KUPIĘ. BATERIA TRZYMA 20 GODZIN, PRZY WYŁĄCZONYCH WSZYSTKICH FUNKCJACH, A NA NECIE TO 3 GODZINY PISANIE NA TEJ KLAWIATURZE TO MÓJ NAJWIĘKSZY KOSZMAR DOTYK SZWANKUJE. No i net działa tylko na nadajnikach Play a za roaming trzeba bulić extra To ja mówię:BÓG ZAPŁAĆ! Pozdrawiam Play. Raportuj

  8. cotto napisał(a):

    szkoda, dużo roboty będzie z tym a zero pożytku w dodatku generuje sztuczne kolejki w salonie.
    Raportuj

  9. jahu napisał(a):

    100 tys jakoś ten wynik mnie dziwi fajna akcja nawet gdyby KW jej nie reklamował i tak byłby to ogromy sukces. Takich rzeczy nie było do tej pory w Polsce a jest to bardzo fajna sprawa. Raportuj

  10. GGSone napisał(a):

    Pytanie do kogoś z PLAY: Czy będą jeszcze na stanie ZTE Blade?, bo chciałem przedłużyć umowę z tym telefonem, ale dowiedziałem się od konsultanta, że nie macie go na stanie. Czy to już koniec i zostanie zastąpiony ZTE Skate ?. Raportuj

  11. Marian napisał(a):

    Telefon to NIEPOROZUMIENIE!!!!! Muli niesamowicie,dotyk nie działa jak powinien,osiagneliscie chyba efekt odwrotny do zamierzonego.. Pomyslec ze ja mam nową sztuke ciekawe jak bedą kląć te g… inni testerzy którzy dostaną ten telefon z drugich,trzecich rąk i pewnie u nich sie zepsuje bo tyle nie przezyje.. Zamiast robic tego typu akcje zainwestowali byscie tą kase w nowe nadajniki napewno na kilka by starczyło.. Chyba ze chodzi tylko o pozyskane nowych kart sim pf w bazie.. zeby sie nimi pochwalic w styczniu 2012r. sprytnie.. Raportuj

  12. Piotrek Olejnik napisał(a):

    Akcja wystartowała się. Sama? Nikt jej nie starował? Raportuj

  13. Maniek Maniutkas napisał(a):

    Miałem ochotę przetestować możliwości Huawei, ale niestety nie zdążyłem odczytać maila o dacie odbioru i wyznaczony termin przepadł. Dzień później w Punkcie Sprzedaży dowiedziałem się, że mam możliwość ponownego wyboru daty odbioru. Po zalogowaniu się w serwisie nie mam jednak możliwości dokonania wyboru nowego terminu i miejsca. Raportuj

  14. aaaa napisał(a):

    Pochwalcie się ile osób oddaje ten telefon nie biorąc żadnej umowy. Pewnie z 90%, bo telefon jest strasznie słaby. Raportuj

  15. peha napisał(a):

    A dlaczego nie zalicza mi zadania z włączeniem bluetootha? probowalem juz wszystkiego Raportuj

  16. S. Kopalińskiego napisał(a):

    Dzisiejszy tajny kod 50 pln na internet nie działa!!! Play kiedy w końcu zacznie coś działać?! Raportuj

  17. miodowar napisał(a):

    Może i jest 100 000 testerów, a ja jestem jednym z nich, ale jestem bardzo zawiedziony, bo aplikacja do raportowania mi nie działa! Reinstalowałem ją z 10 razy, nic nie pomogło, przywracałem ustawienia fabryczne, nic nie pomogło, czuję się zawiedziony, aplikacja po prostu w ogóle się nie uruchamia… FAIL! Raportuj

    • Łukasz napisał(a):

      mi po przyzróceniu ustawiń fabrycznym zadziałała, ale instalowałem ja w większym mieście gdzie play ma swój nadajnik bo w małych miejscowościach to nawet net normalnie nie działa…

      Mam Nokie 5800 już 2 lata i nigdy nie zamieniłbym jej na te świństwo!! Raportuj

    • jacek napisał(a):

      bo ta aplikacja sie nie uruchamia ona dziala w tle . a na stronie sobie sprawdzasz ile punktow zdobyles Raportuj

  18. Tomek Kowalewski napisał(a):

    ja się zgłosiłem, ale nie odebrałem. Mam tyle ciekawych pomysłów co zrobić w wolnym czasie, że noszenie telefonu przez 2 tygodnie nie ma u mnie szans Raportuj

  19. Uplo napisał(a):

    Skoro o smartfonach tu mowa, to powiedzcie, tak teoretycznie:
    Czy można się dogadać z jakąś firmą (np. LG czy samsung) żeby przy zakupie hurtowym danego modelu telefonu otrzymać jakiś solidny rabat? Dajmy na to taki Galaxy S+. Wydaje mi się, że jeśli zrobilibyście zamówienie na naprawdę dużą ilość i rzucili go do każdego salonu po kilkadziesiąt sztuk, a w abonamencie za powiedzmy około 60zł zrobili promo "smartfon za złotówkę", to duża ilość prepaidowców przeszłaby Wam do postpaida… Czy serio jest tak totalnie nieopłacalne w Polsce dać przyzwoity telefon w abonamencie za symboliczną złotówkę? Przecież telefonów produkuje się na tony, a co rusz wychodzą nowe modele… Wydaje mi się, czy wszystkim taki biznes przyniósłby korzyść, ale istnieje jakaś zmowa i nikt nie chce zejść z ceną w dół? Raportuj

    • Paweł Radziszewski napisał(a):

      pracowałem kiedyś w sklepie sprzedającym wszystko min telefonu. Rabat na dużą ilość (ogólnie umowa podpisana z dystrybutorem na cały sprzęt danego producenta) i tak nigdy nie będzie taka by opłacało się dawać telefon za złotówkę.
      Weź pod uwagę że np ja mam abonament w play bez telefonu płacę %0% ceny abonamentu. w chwili gdy go podpisywałem do żadnego telefonu play nie dokładał tyle bym mi się opłaciło brać telefon zawsze za zaoszczędzone 50% przez 24 miesiące mogłem ten telefon spokojnie taniej w sklepie kupić.
      Nawet jak telefon był za złotowkę to i tak z pełnym abonamentem wychodziło drożej niż telefon w sklepi.
      Play zresztą jak każda inna firma komercyjna ma zarabiać. A nie dokładać do interesu.
      Pewnie zdarzają się przypadki że kupiłem żonie telefon w najniższym abonamencie gdzie suma abonamentu nie pokrywała się z ceną telefonu nawet na allegro. Była też swego czasu toshiba g500 chyba w najniższych abo za 1zł. Ja kupiłem jakiegoś samsunga f500 czy coś podobnego. Ale nawet jak by ktoś taniej kupił to po prostu więcej zarobi i taka jest prawda.
      Raportuj

    • Konrad Osman napisał(a):

      A jaki interes miałby Samsung czy LG żeby dawać solidny rabat? Chcesz mieć w ofercie Galaxy S+ to i tak to go kupisz, a jak nie kupisz to będziesz w tyle za konkurencja. Czysty biznes.

      Poza tym spójrz na cenę Galaxy S+ – 2 razy taniej niż ciut gorszy Galaxy S. Cena jest rewelacyjna, przy abo za 69zł masz go poniżej 500zł. W czym problem? Wiadomo, że każdy chce mieć najlepszy sprzęt, ale jak nie stać Cię na wydatek 450zł to kupujesz inny model. Smartfon tego typu za 1zł w abo za 60zł i Play dokłada do interesu. Po co im klient na 2 lata z którego nie ma zysku? 720zł w rok, 1440zł w 2 lata. Ten telefon kupują zapewne w podobnej cenie u producenta, więc zero zysku. Raportuj

  20. pleisik napisał(a):

    A czy wie ktoś może kiedy otrzyma się te gadżety, o których jest mowa po zalogowaniu na stronę testujsmartfona.pl ? Raportuj

  21. Przemek napisał(a):

    Wady Huawei U8500:
    – masakrycznie słaba bateria
    – za mało pamięci RAM i ROM co powoduje przycięcia i spowolnienia w działaniu telefonu
    – system Android v. 2.2Froyo a miał być 2.3Gingerbread

    Zalety Huawei U8500:
    – zapoznanie się z systemem Android
    – dostęp do wszystkiego z Android Market

    Podsumowanie:
    Akcja promocyjna Play ciekawa, choć można było wybrać ciut lepszy sprzęt (telefon) bo część użytkowników tego modelu będzie zniechęcona po przez przycięcia i spowolnienia jakie występują podczas użytkowania telefonu oraz kiepską wytrzymałość baterii. W takich telefonach bateria powinna mieć min. 1500mAh. Lepszym pomysłem były ZTE Blade. Jako użytkownik Windows Mobile następnym wyborem będzie smartfon z Androidem na pokładzie, chyba że dostanę do swoich rąk coś z Windows Mobile w v. Mango i mnie zaciekawi. Android Market udostępnia jednak tyle aplikacji, gier i innych dodatków, że Microsoft jeszcze długo będzie w tyle za Androidem.
    Raportuj

  22. karwowski napisał(a):

    przechodzę do T-mobile. Wszystko powinno być za darmo. Raportuj

  23. Tester napisał(a):

    Skomentowac to wszystko można tylko w jeden sposób JAKA SIEĆ TAKI TELEFON!!!!! Powinni zrobic obowiazkową ankiete po oddaniu tego badziewia,to ludzie powiedzieli by co o tym myslą a nie chwala sie tylko ze 100 000 testerów sie zgłosiło a na koniec ze wszyscy są zachwyceni.. Raportuj

  24. MyPhone napisał(a):

    Do niczego ten telefon Huawei U8500 NIE POLECAM! Mam swój 3 -ci miesiąc telefon MyPhone dotykowy. Dość ze bateria trzyma lekko ok 9 dni /co żaden raczej dotykowy tel tego jeszcze nie dorówna jemu/ to na dodatek łatwy w obsłudze, odporny na upadki /upadł mi 2 razy na kostkę brukowa/ itd. :))) Raportuj

    • Srajfon napisał(a):

      Jak Ty telefonem rzucasz i trzymasz pod poduszką by później napisać w necie,ile to Ci bateria nie trzyma,to miej sobie tego majfona.Ludziom mającym ciut większe potrzeby nie wciskaj kitu.
      Dziękuje
      Dobranoc Raportuj

  25. odchodzi4 napisał(a):

    oj ale szybko mi net chodzi
    http://www.speedtest.net/result/1459108039.png

    nie wiem za co płacę ? Raportuj

  26. Franciszek napisał(a):

    Jak się przełączyłem na 2G to z netem jest troszkę lepiej.A P.Gruszce się śniło że jest w 4G-To trzeba leczyć Panie Rzeczniku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Raportuj

  27. Franciszek napisał(a):

    Mówimy o internecie w telefonie a nie o modemach.Nie wszyscy mieszkają na 30 piętrze Pałacu Kultury. Raportuj

  28. mikolajj napisał(a):

    Marcin, możesz powiedzieć kiedy mniej więcej będzie dostępne Huawei U8300? Bo chciałbym przedłużyć umowe i nie wiem czy czekać aż sie pojawi czy brać inny model Raportuj

  29. kaz napisał(a):

    Mój termin 2-tygodniowy mija 2 września….i co to będzie, głucho wszędzie, cicho wszędzie. Raportuj

  30. Franciszek napisał(a):

    Ja go trzymam tylko dla zabawy, a decyzję podjąłem już na 2-gi dzień. ŁASKI BEZ DROGI PLAYu!!! Raportuj

  31. Mateusz napisał(a):

    Po jednym dniu oddałem smartfona:
    1. od pierwszego włączenie nie działało pole gdzie jest literka "e"
    2. tak kiepskiego telefonu jeszcze nie miałem w ręce.

    = zawiodłem się na play choć jestem w tej sieci od początku jak weszła na polski rynek Raportuj

  32. Tomasz K napisał(a):

    Testuj smartfona a może złap łosia? Cigle przekladanie ustalonego terminu wyporzyczenia smartfona aby dowiedziec sie ze jednak go nie ma i mam dzwonic do biura obsługi (sic!) Wyłudzono moje dane i tyle (musialem wyrazic zgody podczas rejestracji), nie odchodze z play i nie zamierzam ale zamierzam odpowiednio to "rozreklamowac". Raportuj

  33. tomasz k napisał(a):

    Przepraszam za błąd ale zdenerwowałem się. Raportuj

  34. grzegi napisał(a):

    internetowych maruderów pozdrawiam z chłodnego Sztokholmu, a przy okazji dla poprawy humoru: http://www.speedtest.net/result/1459538772.png Raportuj

  35. Damian napisał(a):

    dziś na numer we freshu żony dzwonił pracownik biura obsługi i długo, przy ciągłych odmowach żony wciskał (bo inaczej już tego nie można nazwać) abonament. nie dał sobie powiedzieć, że nie. dopiero musiałem przejąć słuchawkę i zakończyć rozmowę z tym nachalnym pracownikiem. wiem, że można trochę namawiać ale chyba są jakieś granice? kobiety nie potrafią szybko zakańczać rozmów to pracownicy chyba wykorzystują. a w ogóle to mogą rozmawiać o przejściu na abonament z kobietą jak numer telefonu zarejestrowany na faceta? Raportuj

  36. yossarian1313 napisał(a):

    Ten się nie myli kto nic nie robi :) W Polsce nieomylnych jest trzech…
    Telefon jest przeciętny, bateria – poniżej krytyki (gdyby tylko producent ją wymienił na lepszą…) ale ja tę całą akcję będę długo bardzo miło wspominał. Smartfona sobie i tak kupię, pewnie nawet w play i z niecierpliwością będę czekał na podobną akcję plusa,t-mobile czy orange. Jakby co – to jestem cierpliwy ;) Raportuj

  37. rzeczniczek napisał(a):

    jestem w swiecie 4G. Swiecie adrenaliny ołłłł jeeeeeee for dżi, cztiery gie ołłłł jeeeee zaraz strzele sobie kolejna puszkę red bull.

    for dżi bejbeeeeeeeeee Raportuj

  38. DanielR napisał(a):

    narzekacie na red bulla a w kazdym prepaidzie w3 waznosci konta są nawet nieco gorsze Raportuj

  39. BOLO napisał(a):

    Narzekacie na redbulla a kazdym prepaidzie w3 waznosci konta sa na podobnym poziomie, a nawet na troche gorszym Raportuj

  40. Rad napisał(a):

    Marcinie kiedy Symbian Anna w play??? Zaczynam powoli ze kupilem moja nokie c7 w tej sieci… Raportuj

  41. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    Redbull musi mieć coś gorszego niż play fresh :P Raportuj

  42. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    Inaczej możliwe by było coś takiego że pewnie dużo osób by przeszło do reb bull mobile :P,zresztą mówiono że to sieć dla ludzi którzy nie wydają 10zł/msc :),spójrzcie na ceny abonamentów ;p Raportuj

  43. Kris Sovsky napisał(a):

    Wystartowała się – DOBRZE ŻE GIMBUSY WYSTARTOWAŁY DZIŚ DO SZKOŁY
    Marcin może tej pójdziesz ? Raportuj

  44. przywódca buntu napisał(a):

    Nie rozumiem z czego tak się cieszycie i chwalicie jak oczywistym jest, że ponad 90% testujących nie kupi tego telefonu. Raportuj

  45. Kris Sovsky napisał(a):

    Ja zapisałem się na testy – ale jako dokument z pesel nie może być prawko ( więc podziękowałem ) Raportuj

  46. Dariusz Borowczyk napisał(a):

    Ale kupią inne, zdecydowanie droższe a przez to i lepsze smartfony. Tak jak ja. Na Huawei-u sprawdziłem to co chciałem, nie zwracając uwagi na kiepską baterię, lagi itp. Potestowałem sobie Androida a szczególnie jego możliwości synchronizacji i współpracy z PC (jest mi to niezbędne). Już kupiłem HTC Desire Z i kupię jeszcze 2 telefony w ciągu najbliższych miesięcy, raczej też HTC.
    Raportuj

  47. Tomasz napisał(a):

    Ja testuję (tak naprawdę to mój starszy Syn się bawi… ;)). Akcja zrobiona na 5+ – ciekawe czy inni operatorzy też dali by radę? Rejestracja, logistyka, komunikacja itd.- wszystko na poziomie.
    Tel. mógłbyć co prawda lepszy, ale byłby droższy i akcja była by o mniejszym zasięgu…
    Jako fon do testów starcza – a użytkownik zachęcony i "połechtany" może kupi lepszego (z lepszym prockiem i baterią ;).
    Ja się zarejestrowałem, bo byłem ciekaw zasięgu PLAY w terenie. CO prawda rewelacji nie ma. Ale inni wcale nie są lepsi (cokolwiek za miastami żaden z operatorów rewelacji nie daje ;(). Prywatnie mam plusa, więc wiem gdzie jest ok lub nieok, jak się kończy PLAY ;).
    Telefon ogólnie dość prosty bez wodotrysków (no nie jest to Samsung! ani HTC!). Trza mieć task menadżera (!) i zamykać co zbędnę natychmiast – bo bedzie MULIŁ!
    1GB danych na dwa tygodnie wystarcza w zupełności (na tyle jest fon, ale karta i pakiet danych jest ważna dalej, więc przekładasz i jedziesz dalej na swoim fonie w necie ;)).
    Ciekaw jestem Panie Marcinie jaka będzie statystyka z akcji – tz. ile osób kupi później telefon, ile zostawi i doładuje kartę… itd.
    kibicuję życzliwie ;) Raportuj

  48. wystartwoalem sie napisał(a):

    ANKIETA dokad moze "WYSTARTOWAC SIE" szanowny p. grucha

    1. Po kolejnego red bull'a

    2. Szukać 4G z kubą w

    3. Do wojtka sprawce WSZYSTKICH problemow play

    4. do pacanowa Raportuj

  49. Franciszek napisał(a):

    Właśnie biegnę żeby go oddać do Play. BYE, BYE, BYE ! Raportuj

  50. bartek_j napisał(a):

    Troszkę nie na temat artykułu, ale może się rzecznik w tej sprawie wypowie, bo tytuł artykułu jest adekwatny, a mi już ręce opadają…
    11 czerwca podpisałem u Państwa w sieci aneks z osoby fizycznej (ja) na firmę (moja jednoosobowa działalność gospodarcza). Jak byłem w Erze, to takie zadanie w najgorszych przypadkach zajmowało im 24h. Przez Doradcę, z którym zawierałem umowę, zostałem poinformowany, że cesja zostanie wykonana na koniec cyklu, co już było dziwne… ale przełknąłem :(. niestety na koniec cyklu nie zostało wykonane nic i zostałem przez Panią na *600 poinformowany, że czekają na pierwszą zapłaconą przeze mnie fakturę… pierwsza faktura została zapłacona i… dalej nic. Została zgłoszona reklamacja, na którą dostałem "radosną" odpowiedź z Państwa sieci:

    "Szanowny Panie, dziękuję za zgłoszenie, które otrzymaliśmy 27 lipca 2011 roku za pośrednictwem Obsługi Klienta, dotyczące cesji w usługi internatowej świadczonej na numerze 535XXXXXX. Uprzejmie informuję, że dokładnie zapoznałam się z opisaną przez Pana sytuacją. Ustaliłam, że 11 czerwca 2011 roku została podpisana przez Pana cesja dotycząca zmiany konta abonenckiego numer 110XXXXX z indywidualnego na firmowe. Sprawa ta została u nas zarejestrowana po zgłoszeniem numer 31815436.
    Miło mi poinformować, że pana reklamacja została uznana za zasadną. Wyjaśniam, że w wyniku niedopatrzenia naszego pracownika cesja nie została zrealizowana.

    W przypadku dalszej chęci zmiany rodzaju konta abonenckiego z indywidualnego na firmowe proszę o ponowne skontaktowanie się ze swoim doradcą biznesowym oraz podpisanie nowej cesji. Jednocześnie informuję, że na dzień dzisiejszy konsolidacja konta abonenckiego numer 110xxxxxx z kontem numer 134XXXXXX, która została przez Pana zgłoszona w zgłoszeniu numer 33260951 nie może zostać zrealizowana. Taka możliwość będzie istniała dopiero po zmianie konta abonenckiego numer 110XXXXX z indywidualnego na firmowe na podstawie cesji.

    W ramach rekompensaty dokonałam zlecenia aktywacji na numerze telefonu 533XXXXXX oraz 533XXXXXX pakietu 10 minut na połączenia krajowe głosowe na 1 okres rozliczeniowy. Pakiety te zostaną aktywowane dla wspomnianych numerów 10 września 2011 roku i będą ważne do 10 października 2011 roku.

    Przepraszam Pana za wszelkie niedogodności związane z opisaną powyżej sytuacją. Jestem przekonana, ze wyjaśnienia oraz rozwiązanie, jakie przedstawiłam są dla Pana satysfakcjonujące.

    Ufam, że nasza dalsza współpraca będzie układała się pomyślnie. Zapraszam do serwisu Play24 na stronie http://www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź.

    Prosimy o ocenę jakości obsługi Państwa zgłoszenia przez konsultanta Biura Obsługi Klienta PLAY poprzez wypełnienie ankiety i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry: 6 – doskonała, 5 – bardzo dobra, 4 – dobra, 3 – przeciętna, 2 – słaba, 9 – trudno powiedzieć.

    Z poważaniem Agnieszka Nowak Konsultant ds. obsługi klienta

    Powyższa odpowiedź wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego. Informujemy, iż przysługuje prawo wniesienia odwołania od podjętej decyzji do Działu Rozpatrywania Odwołań od Reklamacji w terminie 30 dni od daty otrzymania niniejszego pisma… (i dalej paragrafy z ustawy)"

    Zatem, Drogi Panie Rzeczniku, chciałbym poinformować, że umowę na cesję podpisałem, zatem niezrozumiałe jest dla mnie, dlaczego miałbym to robić ponownie… Ba! skontaktowałem się ze swoim doradcą, który mnie poinformował, że niestety nic nie może zrobić, bo przy próbie cesji wyskakuje mu jakiś błąd, że "istnieje zakończony proces cesji" na moim numerze…

    Dzisiaj mamy 1go września… od 11 czerwca już minęło trochę czasu, a Państwo robią ze mnie głupka, dając mi 10minut jako rekompensatę za błędy Waszych pracowników i Wasze problemy z systemem…

    Nie: nie satysfakcjonuje mnie taka rekompensata, a mój adwokat powiedział, że chętnie przyjmie sprawę o odpowiednią rekompensatę… zatem, jeśli ta cesja nie zostanie wykonana do końca przyszłego tygodnia, pozwolę mu się tym zająć. Oczywiście jest jeszcze UKE, które lubi takie "kwiatki"…

    Zatem czekam z niecierpliwością na odpowiedź w tej sprawie, bo muszę przyznać, że ubolewam, że dałem się zwieźć i zmieniłem operatora ze swoimi pozostałymi telefonami…

    mail – do wiadomości redakcji bloga

    pozdrawiam – Bartek Raportuj

  51. Rad napisał(a):

    a SYMBIAN ANNA kiedy? Wciaz na brandowanym sofcie playa jest lipa – brak dostepnych uaktualnien Raportuj

  52. bartek_j napisał(a):

    wiedziałem, że nie opublikujecie prawdy: cały mój post składał się z Waszej odpowiedzi na reklamację, który sam w sobie jest wystarczającym materiałem na inne blogi, co niniejszym uczynię.
    szkoda, że zmieniłem operatora ma P4. Play ignoruje Klientów, pomimo, że nowy szef d/s kontaktu z Klientem przyszedł z PTC…
    żal Raportuj

  53. Piotrek napisał(a):

    zajelibyście się wreszcie zmianą ofert podstawowych oraz cenami smartfonów … Raportuj

  54. Piotrek napisał(a):

    zmieńcie wreszcie oferty podstawowe i obniżcie ceny smartfonów… ostatnio coś tak się skupiliście na red bull i testujsmartfona, że oferta stoi martwa. Raportuj

  55. Rad napisał(a):

    a symbian anna? Raportuj

    • asd napisał(a):

      Kolo napisz na maila do BOK i Marcina i nie męcz nas tym już. Co chwile błagasz o aktualizację. Nie widzisz, że Play na Twoje "panda" nie reaguje? Raportuj

  56. Rad napisał(a):

    Marcin ani polskiego nie umie, ani symbiana anny zalatwic Raportuj

  57. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    Czy postaracie się aby huwei s8500 dostał aktualizację do gingebreada:),inni użytkownicy też będę chcieli,i pod tym linkiem możecie zobaczyć http://forum.android.com.pl/f183/oficjalny-rom-gi… ,ps przez to więcej klientów może zechcieć go mieć ponieważ to polepszy jego wydajność i to bardzo … Raportuj

  58. Ma42 napisał(a):

    Wy piszecie że play wyrzucił pieniądze w błoto a to pewnie firma Huawei zapłaciła playowi aby wypromowała tą firmę ;) Czyż nie? Raportuj

  59. Jacek napisał(a):

    to jak są takie problemy z abonamentami , chodź mój tata ma i nie ma problemu , to pozostanę przy PF Raportuj

  60. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    Ja tam takich problemów nie mam :P ,tylko jakieś tam drobne ale wszystko udaje się załatwić :P
    Raportuj

  61. miju napisał(a):

    gdzie ten BULL SHITT :) ni widu ni słychu :) Raportuj

  62. fazzzi napisał(a):

    przy oddawaniu można 8500 kupic za 5 i pół stówy, moim zdaniem drogo. Można też podpisac umowę z abo 39, telefon w cenie 89. Raportuj

    • dwed napisał(a):

      a nie miała być cena tel z wyższego abonamentu przy abonamencie 39 zł?
      Raportuj

      • fazzzi napisał(a):

        Tak mi powiedzieli w punkcie… Raportuj

        • dwed napisał(a):

          jak ja w punkcie mówiłem na czym polega wypożyczenie smartfona to oni nie wiedzieli o co chodzi. Mówili, że nie mają jeszcze regulaminów. Mało tego byli ciekawi skąd tak szybko dowiedziałem się o całej akcji związanej z wypożyczeniem smartfona bo oni późno się dowiedzieli i dopiero za jakiś czas mogą odebrać Huaweia.
          Może nie we wszystkich ale w niektórych pkt nic nie wiedzą. Ich nie słuchaj. Pisz raczej do pomocy albo obejrzyj sobie konferencje playaw której uczestniczył Kuba Wszechpolski. Raportuj

  63. […] http://blogplay.pl/2011/08/100-000-testerow/ VN:F [1.9.10_1130]please wait…Rating: 0.0/10 (0 votes cast) Podziel się […]Raportuj

  64. Sławek napisał(a):

    Zainstalowałem RBT i w moim panelu od wczoraj nadal wyświetla się, że jest niezainstalowany. Dlaczego? Mowa oczywiście o zadaniach w akcji testujsmartforna. Raportuj

  65. Witek napisał(a):

    Mi tez od 2 dni nie dodaje juz pkt za poszczegolne zadania, ani za otrzymywane lub wysylane smsy.
    zauwazylem to gdy po zaistalowaniu przez Play Box gry Abduction nie dodalo pkt.
    Odistalowalem wiec gre myslac, ze moze zmieni cos nowa instalacja gry. Okazalo sie, ze jest nie mozliwa, gdyz wchodzac do Play Box probjac zaintalowac gre zawiesza program Play Box.

    Generalnie pomysl na wypromowanie i poznanie podstaw Androida fajny, choc wiadomo w stosunku do IOS to przepasc, ale przeciez nie o to tu chodzi.
    Szkoda, ze na stronie testujsmartfona nie ma kontaktu aby mozna bylo zglaszac uwagi itp…
    Raportuj

  66. Franciszek napisał(a):

    Witek: Bo tu nie chodzi o nasze-testerów uwagi. Gdyby tak było to by ankietę dołączyli.Chodzi o naciąganie jelenia na abonament !!! Raportuj

  67. lemro napisał(a):

    Punkty za wykonane zadanie jak i za wysłane i odebrane smsy są naliczane co kilka dni. Taką wiadomość otrzymałem na maila od pracownika Playa. Ja już przetestowałem i oddałem telefon. To był mój pierwszy kontakt z smartfonem. Na pewno kupie sobie jakiegoś Samsunga lub HTC bo ten co testowałem to jakaś porażka. Raportuj

  68. Rafał Matouszek napisał(a):

    Mam pytanie do wykonywanych zadań:
    Wypełniłem wszystkie dotychczasowe zadania od aplikacji raportującej do aktualizacji aplikacji, ale wciąż w rankingu jest, ze ktoś mnie o jeden punkt wyprzeda, czy są jakieś zadania, o których nie wiadomo, czy jaki jest inny sposób łapania punktów?
    Raportuj

  69. Tomasz napisał(a):

    Witam. Pragnę podzielić się wrażeniami jak to oddawałem smartfona. Nikt nawet go nie sprawdził czy sprawny a na formularzu zwrotu telefonu napisali że telefon nie jest sprawny. Świetna praktyka.:) Dobrze że rzuciłem okiem co podpisuje…..Polecam zwracać uwagę na to:( Raportuj

    • Zygmunt napisał(a):

      u mnie też to zaznaczył konsultant. Ale powiedział, że można już tego poprawić. Powiedział, że w uwagach dopisał że się pomylił. Mam nadzieje, że to prawda. Raportuj

  70. kaz napisał(a):

    Ja już po testach, oddałem, podziękowałem i jest ok. Raportuj

  71. Doop napisał(a):

    @Tomasz
    Miałem dokładnie tak samo…Raportuj

  72. Radek napisał(a):

    Mi się podobało mimo ze jestem fanem WM to przekonałem się do Androida, jedna rzecz jest tylko wkurzając bateria tylko 4 godziny zabawy tak, musiałem cały czas siedzieć na ładowarce.

    Brakowało mi porządnej nawigacji, znalazłem niezłą namiastkę OZI, internet bez zażytemu ale tylko w miastach.

    Dzisiaj oddaje, bo tak się napaliłem na testowanie że zmieniłem taryfę i lipa koniec testów, mój ranking w teście to na razie 52 miejsce.

    Radek Raportuj

  73. piotr napisał(a):

    odbiór telefonu 23-09 dziś jest 27-09 a telefonu brak w salonie..Pisałem e-mail w tej sprawie,pani z pomocy chciała Pesel,podałem i od tamtego czasu trwa weryfikacja:( czyli przeszło dzień, czas oczekiwania na odbiór telefonu 3 tygodnie no ale niestety na darmo było me czekanie..A głupi miałem brać tel. u nich niech spadają… Raportuj

  74. Fae napisał(a):

    Strona świadczy o nietypowych wydarzeniach, zachęcam do dyskusji

    Look into my blog; plac zabaw producentRaportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty