3D

Udostępnij

A jednak ;-)

więcej już w tym tygodniu!

Zobacz więcej

87 KOMENTARZE

      • No właśnie, też czekam na ten terminal. A o newsie Rzecznika o białym 9300 też pozwolę sobie wspomnieć, bo jakoś telefon jest nie do zdobycia i nikt w salonach o nim nie wie. Może ktoś sprostuje te informacje albo napisze chociaż kiedy będą te terminale? Prosimy o jakiekolwiek przybliżone informacje.

        • Ktos jeszcze kupuje Blackberry? Duzo jest jeszcze takich naiwniakow ktorzy wierza w internet za 10 pln? To juz nawet Huawei z akcji testuj smartfona jest 100% bardziej multimedialny niz 9300 :)

            • Nie boisz się, że krzywo pierdniesz, ktoś pomyśli, że to o prezydencie, doniesie na Ciebie na ABW a BB udostępni całe Twoje informacje, jak miało to miejsce w UK?
              Skoro UK tak mogło, to nic nie szkodzi, by inne władze pod byle pretekstem, po propagandzie strachu również uzyskali do nich dostęp.
              Może teraz zrozumiesz, dlaczego m.in. Indie chciały ograniczenia BB?

              • Każdy, czy to BB WM czy HGW, musi udostępnić na żądanie i tyle. To że dotyczyło to BB to tylko przypadek.

  1. Dajcie klientom wybór i wprowadźcie też LG P920 – będzie można zrobić porównanie w salonie ;)

  2. A ja mam pytanie co w związku z nadchodzącą aktualizacją Windows Phone 7 do wersji Mango gdzie ma być wprowadzone wsparcie dla Polski że tak się wyrażę? Czy będziecie wgrywać nowe oprogramowanie do Waszych słuchawek, bo z tego co mi wiadomo nie będzie można po prostu samemu zaktualizować telefonu z angielskim menu do np. polskiego. Proszę o odpowiedź.

  3. HTC EVO 4g pokaże konkurencji miejsce w szeregu, cenowo nie będzie pewnie już tak pięknie ale kombajn warty użytkowania.

  4. Offtop, ale że sprawy poruszane na blogu zwykle najkrócej czekają na rozpatrzenie…:)

    Kiedy doczekamy się zasięgu Play na wyższych piętrach Warsaw Trade Tower (taki wieżowiec na Woli, mimo wszystko żaden pipidówek)? Nie mówię nawet o 4G, ale zwykłym komforcie prowadzenia rozmów? jak pokazuje krótkie zapytanie googla, bynajmniej nie jestem odosobniony w tym problemie, a wiem, że nie mają go np. użytkownicy Ery (T-Mobile). Trudno podpisywać kontrakt z Playem, skoro nie można z niego korzystać nawet w stolicy.

  5. Mam nadzieje ze chodzi o wprowadzenie evo 3d do oferty jesli tak to szacun, wreszcie play bedzie przed innymi we wprowadzaniu nowosci :)

  6. Hihihi, Rzecznik to wie jak zrobić antyreklamę smartfonom :-)
    Rachunki po 1000 zł? "W systemie Play wszystko zostało naliczone prawidłowo" https://wyborcza.biz/biznes/1,100896,10124518,Rach
    "Smartfony mają to do siebie, że non stop automatycznie łączą się z internetem."
    Co za wpadka… Niema to jak wysyłać sprzeczne komunikaty, zachęcać do testowania i promować w ofercie smartfony (chwaląc się, że większość to nich się sprzedaje), jednoczesnie straszyć jakimś samoczynnym łączeniem z internetem… Uświadamiać klientów, nie straszyć. Wystarczyłoby, żeby sprzedawca telefonu miał obowiązek wytłumaczyć zagrożenia transmisji danych, oraz ogólne uwagi do wyłączenia. No, ale on jedzie na prowizji od sprzedaży i ma takie tłumaczenia gdzieś.

    • W każdej sieci jest tak samo, i o tyle dobrze że w sieciach W3 są rozpatrywane takie reklamacje klientów. Co prawda nie uniknie klient opłaty ale jest mu proponowane rozwiązanie z włączeniem pakietu internetowego 2 lub 6 gb na okres kilku lub kilkunastu miesięcy tak aby klient nie musiał płacić dużej kwoty jednorazowo a mógł opłacać jakby w "ratach". A jak z tym jest w Play?

    • Jak się wybiera taryfy bez "wbudowanego" internetu z lejkiem w ramach abonamentu, to jest okej – to po co do niej smartfona wybrałeś? No i potem płacz, że nabiło się 1000 zł…

      Trzeba myśleć. Po prostu.

      • Czy ja pisałem cokolwiek o fakcie naliczenia i opłacie z tym związanej? Przecież ja się z tobą zgadzam, a ty KArolos20 powinieneś naprawdę mniej "drapieżnie" bronić wszedzie Play, bo to mało poważne…
        Ja pisałem tylko o wiadomości "wyprodukowanej" przez Rzecznika, jako niezbyt przemyślanej i tyle

      • ja używam programu, który blokuje mi łączenie się z internetem wtedy gdy tego nie chcę. Ten program to "noData" na Windows Mobile ale pewnie jest też na inne systemy. Bardzo dobry program.

  7. tak to jest jak ludzie kupują smartphona bo im się podoba a nie wiedzą że on jest cały czas połączony z netem a czasem nawet na pudełku pisze lub w instrukcji lub jest dołączona dodatkowa kartka…

  8. mam dwa pytania kiedy zostanie zniesiona opłata za teleplay i kiedy będzie teleplay na androida (taki jak skype)

    • Niezly art, spore rachunki, już dawno zwracałem uwagę na to że powinna być możliwość wprowadzenia limitu na wykorzystane środki jak to ma miejsce w innych sieciach. W erze miałem limit na ok 500zł i spałem spokojnie. Ciekawe jakie maja rachunki niczego nieświadome osoby z nowym smartfonem wyjeżdżające do Egiptu,wracają a tu parę tysiaków do zapłacenia.

      • bo z takich urządzeń trzeba korzystać z głową i trochę się na nich znać. A także orientować się jakie stawki są w Polsce za połączenie z netem, a jakie za granicą. Oprócz tego są programy na smartfony, za pomocą których można blokować łączenie się bez wiedzy użytkownika, smartfona z netem.

        • Zgadzam się z Tobą, my o tym wiemy, ale jest pełno nieświadomych osób które skuszone pięknymi reklamami biorą smartfona. Play teraz prowadzi kampanie wypożycz smartfona który ma na celu dotrzeć do przeciętnego szarego użytkownika z małych miasteczek i przekonać do to tego rodzaju telefonów, ale nikt tego przeciętniaka nie uświadomi jakie wiążą się z tym zagrożenia, a on sam nie ma pojęcia o tym że coś takiego może go spotkać.
          Nie uważam że to jest wina Play, raczej androida który na starcie powinien mieć zablokowane automatyczne łączenie z siecią i dopiero doświadczony użytkownik niech sobie uruchomi, nie zmienia to jednak faktu że operatorzy mogliby informować o takich zagrożeniach podczas podpisywania umowy a najlepiej dać możliwość wprowadzenia limitu.

          • Masz rację.
            Ja używam teraz smartfona z windows mobile. Nie mam doświadczenia z androidem. Ale wiem, ze trzeba uważać na "ciche" łączenie się z netem związane z aktualizacją oprogramowania itp. Zresztą u mnie jest podobnie.

            Myślę, że te zadania, które można wykonać po wypożyczeniu smartfona nauczą korzystania z takiego urządzenia.
            Tylko pierwsza przeszkoda, trzeba zainstalować jakiś program na początku :) Ale może sprzedawca w salonie powie testerowi o tym i w razie co pomoże zainstalować.
            No nic zobaczymy. Ja ciekawy jestem jak działa android na takim samym proc i ramie jaki ja mam :)

          • Ja mam smartfona, nokię 5800 na symbianie i nigdy nie przypuszczalem, że telefon może przysporzyć takich problemow wlścicielowi. Kurcze, mam tego okropnego, koszmarnego symbiana i kasę w kieszeni oraz nie muszę przechodzić kursu obslugi smartfona … Androidowcy górą … z kasą świetnie zainwestowaną w reklamy operatora takie jak z Wojewodzkim i jego gażą :->>>

        • Co do możliwości wprowadzenia limitu na korzystanie z usług do określonej kwoty.
          Problem polega jeszcze na tym że pojawia się sporo programów, nawet na android market(ostatnio było o tym głośno), zawierających "wirusy" i nawet doświadczony użytkownik może być zaskoczony jak taki program zacznie w tle wysyłać smsy pod numery premium.

          • a to ciekawe co piszesz. Nie słyszałem o tym, że na tej stronie mogą być zawirusowane programy – dzięki za ostrzeżenie.
            Właśnie te urządzenia są ciekawe ale niestety bardziej narażone na ewentualne "robaki". :(

      • Przeczytałem regulamin. Promocja wirusowa polegająca na łapaniu na linki polecające. Dużo pracy, nędzny efekt. Posiadacz automatu do zakładania kont może coś z tego uszczknie.

  9. Te wysokie rachunki, nie wynikają ze złej woli Play jako operatora, jest to efekt nieumiejętności obsługi smartphona (powszechne nie czytanie instrukcji obsługi itd). Play można tylko brak zarzucić sms z informacją o wykorzystaniu limitu, i bardzo wysoki limit kredytowy w koncie. Ale niedługo ma to się zmienić, mają wejść w życie nowe regulacje UKE

    • Ja w All Inclusive Max dostaję powiadomienie, gdy mam mniej niż 10mb w pakiecie.. (wraz z propozycją doładowania)

    • Obwinianie P4 za wysokie rachunki w przypadku korzystania ze smartphone'a (spowodowane samoczynną transmisją danych) to tak jakby obwiniać producenta pralki za śmierć kota, bo nie napisał w instrukcji obsługi, że pralka nie służy do czyszczenia zwierząt domowych – i wiem, po kilku autentycznych procesach w USA teraz producenci stosują tego typu zapisy, ale nie dajmy się zwariować i nie doprowadzajmy do absurdów!

    • Problemy z nieprawidłowym naliczaniem danych za transfer danych

      sygnalizował już Odchodzi i na 100% nie ma to żadnego związku ze

      smartfonami. Nie wiem, ile ma to coś wspólnego z tym pozwem.

      • sygnalizowałem zle naliczanie danych ale play nie poczuwa sie nadal do naprawienia szkody i uczciwego naliczania danych i wobec odrzucenia reklamacji zmuszony zostalem do podjęcia odpowiednich kroków. kwestia dni a play otrzyma odpowiednie pismo z prośba o wyjaśnienia ,bo wpłynela juz oficjalna skarga do urzedu w tej sprawie.
        Mam ładnie udokumentowane źle naliczanie danych. Sporo czasu zajęło mi przygotowanie i dopracowanie skargi ale mysle ze bedzie warto

    • Naliczanie po 300kB oddzielnie za dane wysłane i odebrane, czyli za jednym zamachem 600kB, to się nie dziwię. Można klienta puścić z torbami. No ale trzeba zarabiać, bo Kubie trzeba zapłacić za reklamę sieci 4G, którz działa gorzej od sieci 2G w w3 :D

  10. Czy jeśli pójdę do salonu i kupię motocykl rozpędzający się do 100 k/h i rozwalę się na pierwszym drzewie to mam prawo mieć pretensję do producenta o to, że nie poinformował mnie o tym, iż jest to szybka maszyna? Druga kwestia – pracując w salonie Play wiele razy spotykam się z sytuacją, kiedy to klient życzy sobie smartfona bez pakietu internetowego, a na wszelkie sugestie o zakupie specjalnej, dedykowanej taryfy, bardzo często słyszę, że klient nie będzie korzystał z internetu, albo tylko w domu poprzez wifi. I mimo iż tłumaczę, zasadę działania Androida, to sami powiedzcie – jeśli klient się uprze, mam prawo odmówić sprzedaży? Nie jest to w miom interesie, a po drugie łamałbym polskie prawo.
    Pozdrawiam!

  11. Gruszka strzelił sobie w kolano!!!! Promuje na blogu smartfony, jakie super i w ogóle,a potem takie rzeczy w gazecie:D

  12. a ja dopłaciłem do abonamentu za szybki transfer – a macie weźcie sobie bo chyba nie doczekam sie przedłużenia umowy na AI

  13. Szanowni Państwo!

    W związku z rozpoczętą przez Waszą Firmę kampanią reklamową, bazującą na celebryckiej sławie Jakuba Wojewódzkiego, pragnę poinformować Państwa, że w moim przypadku zniechęca mnie do kontaktu z produktami Play.

    Jakub Wojewódzki zasłynął jako "kontrowersyjny" showman. Nie wątpię, że owa kontrowersyjność jest wpisana w strategię Waszej Firmy. Tym niemniej fakt, że angażujecie państwo osobę, która poniża nie tylko symbole narodowe Polski, ale i rasistowsko wyśmiewa mieszkających w Polsce cudzoziemców, nakazuje przypuszczać, że Wasza Firma, poprzez taki, a nie inny wybór "twarzy kampanii", ostentacyjnie okazuje również pogardę wobec klientów, bez względu na ich płeć, pochodzenie czy osobiste przekonania.

    Rozumiem, że wartością nadrzędną jest swoboda manifestowania swoich poglądów, nie wyobrażam sobie, by podobna kampania mogła znaleźć pozytywny oddźwięk w Stanach Zjednoczonych, Francji, Niemczech albo w Wielkiej Brytanii. Wybór osoby Wojewódzkiego na twarz kampanii reklamowej wskazuje, że traktujecie Państwo swoich polskich klientów – w tym mnie – jako niedorosłych do standardów zachodnich demokracji. Jednocześnie takie działanie wystawia świadectwo Waszej Firmie, jako nie szanującej usługobiorców, ich wartości, zasad i kraju zamieszkania. Z powyższej konstatacji mogę wnioskować również, że brak szacunku rozciągać się będzie na kwestie czysto biznesowe.

    Mam nadzieję, że przedstawione argumenty skłonią Państwa do dogłębnego przemyślenia decyzji, która może zaszkodzić wizerunkowi firmy, zamiast zamierzonego jego polepszenia. W przypadku niepodjęcia stosownych kroków, mających na celu naprawienie szkodliwej w mym odczuciu decyzji, dla dobra własnego wizerunku będę zmuszony wycofać się z dalszej współpracy oraz unikać w przyszłości oferowanych przez Państwa produktów. Będę również odradzał korzystanie z Państwa usług moim partnerom biznesowym, rodzinie i znajomym, spośród których wielu korzysta z sieci Play.

    Zachęcamy do przyłączania się i poparcia akcji bojkotu konsumenckiego.

    • śmiech na sali – to tak jakbyś nie kupował Viziru, bo Hajzer swego czasu dawał ZONKi w Idź na całość… -_-

  14. rozumiem że ten telefon będzie tylko przez 3D ni dostępny a potem nikt go nie będzie widział już nigdzie w salonach?

  15. Kiedy UKE weźmie się w końcu za wysokie stawki do Play. Przecież MTR cały czas spada, a ceny połączeń z W3 do Play nie. To już oferta wRodzinie obniżyła stawkę do Play.

    • Nawet jakiś operator VoIP obniżył. Orange pewnie też obniży. Na Ti-Mobajl bym nie liczył. Poprzednim razem MTR spadło a w Erze cena do Play i CP poszła w górę.

  16. Jak już wszyscy gadają o tym pomyśle UKE – Marcin, może przypominasz sobie teraz moje sugestie podczas Play Weekendu (te w autobusie)?

  17. taka ciekawostka dla Play: HTC Evo 3D cierpi na czarny ekran śmierci (Black Screen of Death) więcej na telix.pl

  18. To się powoli robi standard. Gruszka dmucha wielki ciężki balon marketingowego bełkotu, a potem serdecznie za nic ma swoich czytelników i sieci, której patronuje.
    Info miało być w ubiegłym tygodniu. Po co pisać o czymś o czym wie się, że nie będzie miało miejsca?
    Nie są to dobre praktyki.

  19. No i co? Miało być więcej szczegółów w zeszłym tygodniu a tu nic. Jeszcze chwila i nie wytrzymam bo napaliłem się na ten telefon jak arab na kurs pilotażu, a na necie już można go kupić. Dajcie jakieś info kiedy wejdzie bo wole w abonamencie go kupić ale jak mam czekać to kupie gdzieś indziej.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości