666 numer bestii

Udostępnij

Napisałem tak na Facebooku nie przypadkiem. Pula numerów z kultowym prefixem 666 (ok 6666) trafi właśnie do oferty Red Bull Mobile.

Jutro ok 19 dowiecie się więcej na temat nowej oferty, tymczasem zrobiłem kilka amatorskich zdjęć jednemu z pierwszych smartfonów z logo Red Bull Mobile. Mieliśmy go pokazać wprawdzie dopiero jutro, ale co tam ;P

specjalnie projektowane opakowania

fajny branding na smartfonach

i jedna z pierwszych aktywnych kart

No właśnie a co to za telefon? Mam jedną wejściówkę na jutro do Poznania. Może ktoś chętny?

AKTUALIZACJA

Ten telefon to oczywiście LG Optimus White. Jako pierwszy poprawnej odpowiedzi udzielił krzysiek_kili i jemu należy się wejściówka. Krzysiek – jako stary wyjadacz konkursowy może zgodzisz się oddać swoją wejściówkę następnej osobie, czyli Kamilowi? :-)

Kamil jeśli możesz dziś to odezwij się na [email protected]

Zobacz więcej

87 KOMENTARZE

  1. HAHAHA… a ja mam numer tel. 666xxxxxx i kupiony był w dawnej erze (ale po miesiącu przeniosłem do play fresh) więc trochę się z tymi prefiksami spóźniliście :D

  2. LG Optimus 2X znany też jako LG P990 Star, LG P990 Optimus Speed i LG Swift 2X lub zapewne Redbull mobile HD

  3. I jeszcze przy okazji – do tej pory w Orange i swego czasu w Plusie i (wtedy jeszcze) Erze dodawano tylko logo operatora gdzieś na telefonie, a tutaj cała tylna obudowa zadrukowana ^^

  4. Piekny tył urzadzenia. Zaraz zawołam kolegów z telepolis. Slyszalem, ze w redbull chcecie dac go w mix na 50×100 doladowan :)

  5. Lepsze byloby info odnosnie taryf, a nie jakis wyglad startera czy telefonu :P Jesli to mial byc taki rarytas do ujawniania na konferencji to az sie boje co bedzie na niej.

    • No wlasnie? Bo tak to ofertas pod katem internetu lepsza od pf, tylko nie widze uslugi na nieograniczone rozmowy co psuje mi pozytywne wrazenie i raczej oznacza ze nie skorzystam. Jeszcze jak nie bedzie mozna z play dzwonic za darmo to nawet nie bede troche skuszony.

  6. Oferta RBM jest słaba. Zawiodłem się. Z takimi cenami a szczególnie ważnościami konta, nawet nie ma sensu informować o czymś takim znajomych. Szkoda czasu.

    • Bez przesady, 10zl na m-c(przy doladowaniu 50) za nieograniczony dostep do neta z predkoscia 256kB/s to wedlug mnie niedrogo.

      • Coś ci sie pomieszało z tą prędkością. i to grubo… Prędkość jest 64 RAZY wolniejsza – 32 kbps/ 4kBps

        • Zawsze mi sie myla te kb czy kB. Zalozylem ze jednak podali w kilobajtach bo oglednie mowiac ta oferta nie jest kiepska, TO DNO! Operowanie na hdspa z taka predkoscia zwyczajnie ubije baterie nim sie wymeczy pare www na tym zalosnym speedzie. Szczegolnie ze przy jednym sensownym doladowaniu 50 na lejku przyjdzie jechac po dwa-trzy miesiace, jeszcze bez nieograniczonych to straszna cienizna. Dobrze ze beda to rozdawac, bo kupiliby to chyba tylko maniacy tego kontentu vktory zapewnia RBM. Jako sama usluga telekomunikacyjna bardzo malo konkurencyjna oferta. Jescze jak rozdza to maniaka ktorzy pojawia sie w poznaniu i oglada to w multikinie zostanie juz potencjalnie nieiwielu zainteresowanych :P

  7. Czy to prawda, ze wasza "twarza" bedzie teraz niejaki Wojewodzki??? Czy was pogrzalo? Narobicie sobie takiej samej szkody jak PKO BP z Majewskim.

    • co? Jakiej szkody sobie narobil PKO? 300 tys. nowych kont od poczatku kampanii? Przeciez to dla nich gigantyczny sukces!
      . .

      ..poczytaj.. pozniej sie wypowiadaj..

      • Witaj. Ten artykul mowi tylko tyle, ze reklama jest mizerna, postac Majewskiego drewniana i niesmieszna, a jednak podobno przyciaga nowych klientow. To jakis marketingowy absurd. To jaki jest sens wydawac na kampanie ciezkie miliony? Brak jest konkretnych danych, ile kont zostalo zamknietych w tym czasie? Ile nowych kont to konta na zasadzie konwersji starych kont? Na to pytanie odpowiedz jest, tu cytat z artykulu: "Konkretnych danych nie chcą w PKO podać (…)". Wow….. O co mi chodzi? A o to, ze laduje sie grube miliony na durne kampanie, zamiast wziac olowek i poswiecic kilka wieczorow na analize oferty konkurencji oraz przepisanie wlasnej oferty, tak aby klient byl zadowolony i chcial korzystac z takiej uslugi. Wystarczy poswiecic te miliony z kampanii na np. poprawienie czy tez rozbudowanie obecnej infrastruktury, zwiekszenie zasiegu, czy tez poprawienie jakosci sygnalu, a nawet obnizenie cen. To jest czynnik, ktory dziala na klienta, a nie wyglupy na wizji. Mowie tu po wlasnym przykladzie, bo korzystam z mobilnego internetu play, przyciagnela mnie cena i oferta, z jakoscia jest tu juz troche gorzej, bo z 2Mb otrzymuje max 1,2Mb, a wieczorem chodzi tak, ze plynny streaming z YT jest niemozliwy. Czy czasem nie bylo by warto popracowac nad tym? Popatrz na przytaczany wczesniej bank – do tej pory strzygli klienta na praktycznie wszystkim, oplaty byly za praktycznie kazda usluge (cud, ze jeszcze nie pobierali oplat za wejscie do oddzialu banku), zrobili konto gdzie pewne oplaty zostaly zlikwidowane i maja podobno zwiekszona sprzedaz (malo z tego, ze oferta jest nadal kiepska). Ja zastanawiam sie juz dzisiaj czy aby napewno przedluze umowe z play, bo nie lubie firm rozrzutnych. Urzadza sie lapanke na nowych klientow, zaniedbujac obecnych. Stosunek ceny do jakosci jest wyznacznikiem, a nie wyglupy blaznow, czy znana buzka. Trzeba byc naprawde jeleniem, aby kupowac jakis produkt tylko dlatego, ze reklamuje go jakas znana twarz. Jak bylo z Chajzerem i ta loteria? Pamietasz? A wiec panowie z P4, popracujcie nad oferta oraz jakoscia oferty, a recze wam, ze produkt dopracowany sprzeda sie nawet pod szyldem swini tarzajacej sie w gnoju. Pozdro. Sorry za offtop.

        • Niestety się mylisz.
          Ja także bym wolał, żeby fundusze szły w ofertę a nie w idiotyczne reklamy ale niestety dominująca większość klientów nie rozważa oferty merytorycznie. Większość klientów nie czyta umowy, ani nawet cennika ale przychodzą do firmy właśnie dlatego, ze ktoś tam ich przekonał z telewizora.
          Osoby, które dobrze rozważyły całą ofertę oraz inne kwestie (np. zasięg) i na tej podstawie wybrały operatora stanowią zapewne co najwyżej kilka procent o ile nie promil bazy klientów.
          Ja, jako osoba, która czyta (i to nieraz kilkukrotnie) cennik wszystkich usług oraz umowę uchodzę za dziwaka.
          Niestety łapanka na nowych klientów kosztem obecnych dotyczy dzisiaj całego rynku.

      • Majewski to nieszkodliwy i sympatyczny pajac.
        Wojewódzki… On tylko antagonizuje ludzi, którzy np. moga mu pamiętać flagi w psich kupach, że rasistowskie "żarty" itd. Zły wybór twarzy. Jasne, że podobała mi się jego reklama razem z Figurskim w Tak Taku, ale od tego czasu Pan Jakub trochę zdąrzyłzrobić negatywnych rzeczy…

  8. Mam pytanie:

    Doładowywałem konto przez internet za 30zł dwa razy i w obu przypadkach nie zostały mi przyznane darmowe smsy, chciałbym wiedzieć czy tylko ja tak mam czy po prostu nie doczytałem i w regulaminie jest napisane, że w przypadku doładowania przez internet nie dostaje się smsów? (doładowując tradycyjnie zdrapką wszystko działa..)

  9. Ważności konta po doładowaniu bardzo krótkie, trzeba być naprawdę frustratem żeby wybrać ofertę w Redbull mobile.

  10. W niedługim czasie bede miał mozliwosc przedłuzenia abonamentu, i mam pytanko, jak play stoi w sprawie dostępności iphonow, bo na stronce pisze ze sa niedostępne. Mozna liczyc na jakies obnizki, bo ceny nawet w wysokich abo, sa niekiedy zaporowe, i o wiele bardziej opłaca sie wziasc samsunga gII.

  11. Jak tylko ktoś zdąży do Poznania to proszę bardzo – gdybyś Marcin napisał to tak do godziny 10 to już bym był w drodze na stadion. A tak to tylko mam prośbę, by wraz z koszulką obiecaną za trasę po Warmii i Mazurach przesłano mi starter RBM z jakimś miłym numerem do testów x)

    Przy okazji – w niedzielę wieczorem chciałbym napisać do Ciebie maila i mam prośbę byś udzielił dłuższej niż zwykle odpowiedzi ;)
    Zgoda?

  12. Ja i moi dwaj koledzy DanielR i rogmaniek z Forum TELEPOLIS uważamy że oferta RBM jest denna przez bez jakichkolwiek obniżek i innowacji, to już wRodzinie ważność konta wynosi 2 lata. Dlatego przenosimy we trójkę numery do T-Mobile po 120 zł bonusu.

  13. Panie Marcinie jeśli oferta zostanie zachowana w podobnym kształcie do Play fresh to RMB sukcesu nie odniesie dla mnie porażką tutaj zdecydowanie jest ważność konta czy jest możliwość zmiany terminów ważności konta po doladowaniu od 5zł na 365 dni chyba że Play ma zamiar zlikwidować roczną ważność konta jak to w koncu panie rzeczniku?

  14. Potwierdzam, oferta jest totalnie beznadziejna. I ważność konta do bani. w Play za 5zł masz konto ważne cały rok.

  15. Mam nadzieje, że w Play Fresh nie zmienicie ważności konta i będzie tak jak jest teraz !! 5zł = konto ważne cały rok.

    • a co? 5 zł an rok tylko wydajesz? a potem leżą te karty sim nieużywane, jest ich obecnie ok. 45 mln sztuk a Polaków jest ok 38 mln… jak ktoś normalnie korzysta z telefonu to wydaje myślę minimum 20 zł na miesiąc a nie 5 zł an rok

      • A dlaczego akurat 20? a może 19,50 a może 21,44.
        To że Ty wydajesz 20 zł i uważasz, to jeszcze nie znaczy, że to norma.
        Szereg ludzi ma prepaidy w w3 i wydaje dokładnie 50 zł na 3 miesiące, żeby móc korzystać z telefonu. 50/3 = 16,666…. Widocznie oni korzystają z telefonu nienormalnie.

        Poza tym Fresh jest idealną kartą np. dla dziecka albo staruszka. Jest to jedyny prepaid, który można dać 70 letniej babci bez obawy o koszt utrzymania numeru i jednocześnie dzwonić do nich za darmo.

        • ok ok już nic nie mówię, przekonałeś mnie… ale zauważ interesujące bęzie jak PLAY "pogodzi" dwie oferty prepaidowe w jednej firmie, tj. FRESHa i RBM ? Któraś z tych ofert musi być inna co nei znaczy gorsza…ma byc także oferta abonamentowa, ja także mam nadzieję że FRESH zostanie "nietknięty" a RBM wniesie coś nowego do oferty np. tanie połączenia w roamingu w strefie UE ma być 66 gr za min to już moim zdaniem jest dobra cena::) )https://telepolis.pl/grafika/newsy/2011-08/cennik_rbm_special.pdf

          • Nie wiem czy w ogóle będzie trzeba coś godzić. RBM, jak sadzę, będzie ofertą bardziej snobistyczną, niekoniecznie musi bić rekordy cenowe.
            Aczkolwiek jest to szczerze mówiąc dokładnie obojętne.
            Interesuje mnie tylko, żeby nie zepsuli Fresha.

  16. Na gsmonline.pl jest info o prepaid i postpaid razem ze slajdami z konferencji. O blogu jak zwykle zapomnieli. Oferta bardzo ciekawa. Za 66 zł mamy 666 min, 666 sms i 666 mb.- + SD play i RBM :)

  17. Nie będzie. Masz napisane 666 minut 666 sms 666 mb – wszystko w tabeli. Nie ma napisane "lub" ;] Jak dla mnie oferta lepsze niż AI 69 przy SUPERMNP. Wiecej minut, więcej danych, tańsze abo.

    • wiesz ale teraz przy SuperMNP AI89 masz 850 min, prawdopodobnie będzie oferta także dla SuperMNP RedBull Mobile 88 :) i tu do tych 666 mogą dojść 200 min co do w efekcie to samo albo i lepei jeśli min/smsy/MB nei są wymienne 1:1:1 :-) ale to dopiero we wrześniu…:)

  18. czy będzie możliwość migracji do RBM bo mam strasznie długą ważność konta w Play Fresh a ja jestem dosc aktywnie korzystajacym z telefonu :) jakimś krótkim kodem

  19. Dostępne będą 2 taryfy – za 66 zł i 88 zł. Pierwsza z nich ma 444 minut lub SMS-ów i 444 MB transmisji danych. Druga – 666 minut lub SMS-ów i 666 MB transmisji danych. Posiadacze starterów Red Bull Mobile z edycji limitowanej dostają 25% rabatu na zawsze, także na telefon. Dostęp do strony m.redbullmobile.pl jest możliwy tylko dla klientów Red Bull Mobile i nie obciąża on pakietu transmisji danych.

    JEDNAK JEST LUB —-

  20. Jakieś wieści co to cen słuchawek? Np LG Black mnie interesuje bardzo a właśnie kończy mi się umowa :)

  21. Ceny:

    Klient do wybory będzie miał trzy telefony: HTC Wildfire S, w cenie 99zł w taryfie 69zł, oraz w cenie 1zł w taryfie 89zł, LG P970 Swift Black w cenie 599zł w taryfie 69zł, oraz 249zł w taryfie 89zł, RBM One (ZTE Blade 2) w każdej taryfie od 1zł

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości