Tako rzecze rzecznik Play

Czekając na kolejny spot z Kubą – czyli kryptonim MODELKA

Zobaczcie jak wygląda praca na planie, posłuchajcie komentarzy osób, które podjęły decyzję, że stawiamy na Kubę ;-) czyli kolejny odcinek gruszkaTiVi.

a przy okazji:

Grey Group twórcą kampanii sieci Play
z Kubą Wojewódzkim

10 sierpnia ruszyła przygotowana przez Grey Group kampania reklamowa nowego programu sieci Play – ?Testuj smartfona?.
Jej twarzą został Kuba Wojewódzki.

Stworzona przez Grey Group kampania wspiera innowacyjny program sieci Play, który umożliwia przez 2 tygodnie testowanie za darmo i bez żadnych zobowiązań smartfona firmy Huawei.
Jej twarzą został showman, dziennikarz i satyryk Kuba Wojewódzki.

?W kampanii wykorzystujemy format programu Kuby.  Nie chcieliśmy działać w poprzek jego wizerunku więc utrzymaliśmy konwencję zaczepnego wywiadu, którą Wojewódzki posługuje się mistrzowsko. Ale pomyśleliśmy, że największym wyzwaniem dla Kuby Wojewódzkiego byłby po prostu on sam. Dlatego też kampania jest wywiadem Wojewódzkiego z Wojewódzkim i to poprzez ?ich? szermierką słowną opowiadamy nasze story o produkcie? ? mówi Katarzyna Sośnierz, Creative Director w Grey Group.

Postać sobowtóra Kuby Wojewódzkiego pojawiająca się w spocie odpowiada cechom produktu sieci Play ? jest nieograniczona, wszechmogąca, atrakcyjna i pożądana. Tak jak usługi oferowane przez Play 4G.

W ramach kampanii, Grey Group przygotował dziewięć spotów telewizyjnych oraz trzy key visuale. Wykorzystane media to: telewizja, kino, prasa, citylight, Internet.

Kreacja ? Grey Group

Katarzyna Sośnierz, Grzegorz Waliczek ? Creative Directors

Beata Kotnowska-Bujak ? Art Director

Piotr Zygmunt ? Copywriter

Magdalena Piotrowska, Katarzyna Bryłka ? Client Service

Klient

Dorota Banaszek, Monika Mierzejewska, Aneta Iwaniuk

Zakup mediów ? MediaCom

Anna Frasunkiewicz, Tomasz Skowroński

Produkcja ? Tank Production

Postprodukcja ? studio Orka

Reżyser ? Filip Marczewski

Operator ? Szymon Lenkowski

Scenografia ? Paweł Dąbrowski

/Tak na marginesie to jeden dziennikarz z branży reklamowej zapytał mnie czy Grey jeszcze istnieje. Istnieje i jak widać ma się dobrze ;-)/

Za piękne reklamy w necie odpowiada agencja K2!!!

Ale prywatnie chciałbym bardzo podziękować i wyróżnić agencję plodni.com, Piotra Baranowskiego i cały jego team za przygotowanie strony testujsmartfona.pl i prowadzenie całego procesu. Brawo!

 

 

Komentarze

  1. Robert napisał(a):

    czy można prosić o zrobienie małego testu: czy rzeczony osobnik jest w stanie zainstalować aplikację z android marketu? Dla ułatwienia niech to będzie jakaś prosta aplikacja typu shazam :) Raportuj

  2. Wonski napisał(a):

    Zamiast rozpieszczać się nad Kubą i Androidem skupilibyście się nad aktualizacją Symbiana Anny dla te. Nokii, albo przyjmijcie jedną politykę, skoro np. HTC Desire HD nie jest brandowany przez Play to nie róbcie tego z telefonami Nokia, bo tylko przedłużacie czas oczekiwania na aktualizację:/ ile można czekać… Raportuj

  3. zenon napisał(a):

    A co z moim testowaniem? Pozytywnie zostałem zweryfikowany, termin i punkt przydzielony. Poszedłem do wyznaczonego punktu, lecz pani z punktu nie ma mnie w systemie. Wysłałem maila na "pomoc", mija 24 godziny i nic. Jutro kończy się termin odbioru. Może ktoś z P4 zajmie się tą sprawą! Raportuj

    • Piotr napisał(a):

      uuu kolego ja czekam na odpowiedź już 4 dzień chyba. Z tym że moje pytania same znalazły odpowiedź. :)
      Lepiej może zadzwonić do bok albo na inny jakiś numer, bo z odpowiedzią na maila może się zejść x czasu. Raportuj

      • olti napisał(a):

        Uwierz mi Piotrze że nie masz na co czekać, Hiuii jest po prostu słaby
        Leży u kolegi na biurko Raportuj

        • Michał.W napisał(a):

          Czyli dużo nie straciłem, gdyż dostałem odmowę z przyczyny braku stałego zameldowania.
          Może ktoś mi wskazać regulamin świadczenia usług PLAY gdzie jest napisane że klient musi mieć stałe zameldowanie ? Raportuj

          • Michał.W napisał(a):

            Zapomniałem dodać że mam w dowodzie zameldowanie – tymczasowe Raportuj

            • Przemek Bukato napisał(a):

              Witam. Czy jest Pan pewny, że to z tego powodu? Nie powinno to być problemem przy wypożyczeniu. Raportuj

            • Michał.W napisał(a):

              Taki powód mi podano w salonie Play, decyzja została przesłana do pracownika salonu od osób odpowiedzialnych za program "testuj smartfona" drogą poczty e-mail.
              Pisałem na adres: pomoc@testujsmartfona.pl, w momencie gdy zaczęły się problemy lecz do tej pory po 3 dniach nie uzyskałem zwrotnej wiadomości. Raportuj

            • Michał.W napisał(a):

              Muszę negatywnie ocenić prace ludzi odpowiedzialnych za pomoc@testujsmartfona.pl: powód dostałem 3 różne odpowiedzi dotyczące mojej sprawy a ostatni wygląda tak:
              <wiadomość>
              Witam,
              Osoba starająca się o udostępnienie telefonu na testy musi być pełnoletnia i posiadać PESEL oraz dowód osobisty. Musi także przejść pozytywną weryfikację w bazach operatora badających jego historię regulowania płatności za należności wynikające z użytkowania telefonu komórkowego.
              Jakie warunki musi spełniać dokument tożsamości?
              Dokument tożsamości musi być zgodny z wykazem dokumentów, zawierać zdjęcie oraz nr PESEL. W przypadku braku stałego zameldowania w dowodzie osobistym nie ma możliwości podpisania umowy wypożyczenia. Zmiana miejsca stałego zameldowania, lub brak wpisu o stałym zameldowaniu ( gdzie w dowodzie nie ma jeszcze naniesionych zmian, lub dokument nie jest jeszcze wymieniony), wymaga poświadczenia nowego miejsca stałego zameldowania. W tym celu należy przedstawić dokument wydany przez Oddział Ewidencji Ludności Miasta lub Gminy. Dokument jest ważny 2 miesiące od daty wystawienia.

              Pozdrawiam,

              Beata
              Zespół Play
              </wiadomość> Raportuj

        • Piotr napisał(a):

          gdyby Hjułi miał lepszą baterię to bym sobie go zostawił. Ogólnie mi się podoba z zewnątrz. Nawet bardziej mi się podoba niż samsungi. W środku też mi nic nie przeszkadza. Czasem może coś wolniej wejdzie ale nie aż tak żebym zdążył zrobić sobie kawę, nawet bym wstać nie zdążył.
          Wyświetlacz jest wg. mnie bardzo dobry, chodzi mi o to że jest wyraźny, ma ładne kolory.

          Tylko ta bateria….
          Choć mam kolegę który używa htc desire i mówi, że jak korzysta z netu w ciągu dnia to też mu słabiej trzyma. Czasem też musi ładować po jednym dniu. Raportuj

      • zenon napisał(a):

        Dzwoniłem do BOK. I jak zwykle nic nie mogą zrobić! Ta cała sytuacja świadczy tylko o poziomie taj sieci. Podejrzewam że to całe 4G to wolnym tłumaczeniu: 4XGó..o! Panie Gruszka jesteście co najmniej niepoważni, stwierdzenie "Play nie oszukuje klientów" w tym przypadku to kpina. Raportuj

    • Przemek Bukato napisał(a):

      Witam, proszę o przesłanie maila do Marcina Gruszki, który będzie wiedział, co z tym zrobić. Czy dostał Pan maila zapraszającego do salonu? Raportuj

      • zenon napisał(a):

        Tak, dostałem go dokładnie 20 sierpnia. Wyrażnie wskazano wybrany punkt i termin odbioru. Stawiłem się w punkcie /zgodnie z instrukcją/ z potrzebnymi dokumentami i co najważniejsze z chęcią testowania.
        Pani w punkcie stwierdziła, że nie ma mnie w systemie. Za jej poradą wysłałem e-mail na adres pomoc. Mija / za 7 godzin/ 36 godzin od jego wysłania. W informacji piszecie o odpowiedzi w ciągu 24godz. Nadal nic. Byłem wczoraj w punkcie i sytuacja bez zmian. Dzwoniłem także do BOK, gdzie stwierdzono, że nic nie mogą zrobić w tej sprawie. Pozostał niesmak! Nie będę wysyłał żadnego maila. Z swej strony dopełniłem wszelkich formalności. Wina leży po stronie Play. To ich boisko, ich piłka, więc niech teraz grają! Jak już pisałem wyżej, gdzie dotknę się do Play, tam same problemy.
        Albo ja jestem pechowy, albo z tą firmą coś nie tak. Dzwonię na BOK / 2 dni temu/ i zadaje konsultantce pytanie: "Czy przy nowej aktywacji MIX zapłacę opłatę aktywacyjną? Pani długo szuka odpowiedzi, a następnie odpowiada: "nie". Jak już pisałem byłem wczoraj w punkcie Play i pobrano mi opłate aktywacyjną 29zł. Niby "pryszcz", ale dlaczego? Odsłuchajcie sobie rozmowę, panowie z P4. Ręce opadają. Tu apel: "Kończ Pan, Panie Gruszka, wstydu sobie oszczędz"! NADAL TWIERDZĘ: PLAY OSZUKUJE KLIENTÓW!!!!!!!!!!!!!!!
        Raportuj

        • zenon napisał(a):

          P.S. Mam nadzieję, że ktoś z P4 to czyta i wyciągnie wnioski. Opinii o was nie zmienię. Nie tak się postępuje z klientami. A tak w ogóle, co prawo mówi o tzw. "Przyrzeczeniu"? Raportuj

  4. krzysiek_kili napisał(a):

    Land Rover SmartNet Surfers <3 Raportuj

  5. Zawiedziony marka napisał(a):

    Pytanie do Pana Rzecznika:
    Pytanie do Pana Rzecznika:
    Pytanie do Pana Rzecznika:
    Pytanie do Pana Rzecznika:
    Pytanie do Pana Rzecznika:
    Pytanie do Pana Rzecznika:
    Pytanie do Pana Rzecznika:
    Pytanie do Pana Rzecznika:
    Pytanie do Pana Rzecznika:
    Pytanie do Pana Rzecznika:Pytanie do Pana Rzecznika:
    Pytanie do Pana Rzecznika:
    Pytanie do Pana Rzecznika:
    Pytanie do Pana Rzecznika:
    Pytanie do Pana Rzecznika:Pytanie do Pana Rzecznika:
    Pytanie do Pana Rzecznika:
    Pytanie do Pana Rzecznika:
    Pytanie do Pana Rzecznika:
    Pytanie do Pana Rzecznika:Pytanie do Pana Rzecznika:
    Pytanie do Pana Rzecznika:
    Pytanie do Pana Rzecznika:
    Pytanie do Pana Rzecznika:
    Pytanie do Pana Rzecznika:Pytanie do Pana Rzecznika:
    Pytanie do Pana Rzecznika:
    Pytanie do Pana Rzecznika:
    Pytanie do Pana Rzecznika:
    Pytanie do Pana Rzecznika:

    Kedy technicy PLAY zamierzają rozwiązać problem z rozlaczaniem internetu w usludze nocny transfer? Bo bardzo dobrze wiecie o problemie gdyz wczesniej rozlaczało co 400megabajty teraz rozlaczacie z idealna precyzja co 1,97GB co potwierdza masa uzytkownikow playonline na karte oraz na abonament

    Play4You stwierdzil jakis czas temu na forum ze usluga dziala poprawnie wiec macie zamiar cokolwiek z tym robic czy poprostu "olejecie" cieplym moczem klienta i bedziecie wciskac bublowata usluge?

    kilka komentarzy jest w temacie na forum bez kabli…
    http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=359335#35

    Raportuj

    • odchodzi4 napisał(a):

      a ja się spytam kiedy nocny transfer będzie za free a nie tak jak teraz ze pobiera opłaty mimo wykupienia usługi ? Raportuj

      • Ziutek Drewniananoga napisał(a):

        Jesteś w błędzie, to wcale nie jest wina Play. To na pewno pobliski punkt Orange pobiera Twoje dane.

        Wojtku, zrobicie coś z tym? Raportuj

  6. maciek napisał(a):

    i co sie dowiedzielismy z materialu ze wszechpolski jest fajny i profesjonalista to ja sie pytam kto za taka kase by kurna nie byl??!! ehhhh
    co do pazurow to niestety mimo ze nadal jestescie konkurencyjni ale pozostaly wam tipsy niektore juz polamane;)
    a i marcin instrukcje sie klania tam pewnie jest wszystko napisane jak sie obsluguje takie ustrojstwo
    pozdrowki Raportuj

  7. klient. napisał(a):

    Przesadzacie już z tym Kubą.
    Niedługo założycie mu profil na FB i będziecie przeżywali czy już zjadł śniadanie i czy wyszczotkował zęby.
    Może czas na nową ofertę? Raportuj

  8. Livio napisał(a):

    I na to nam ten żenujący Wojewódzki?

    Pozytywny odzew na program Testuj smartfona nie powinien nikogo dziwić, ale łączenie tego z efektem współpracy z nim, a także wiązanie się z nim na przyszłość, wywoła taki efekt jak Mumio w reklamach Plusa – nikt nie wie, co z tym zrobić: czy się śmiać, czy może płakać nad tą marketingową masakrą… Raportuj

    • klient. napisał(a):

      Oj, nie, nie.
      Efekt Mumio był rewelacyjny.
      Było to jedne z pierwszych profesjonalnie nakręconych reklam kabaretowych.
      Mówiło się o nich w domu, pracy i w szkole, weszły do potocznego słownika.
      Tyle, ze niestety Plus zbyt długo eksploatuje Mumio.
      Raportuj

  9. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    No ciekawe kiedy nowa oferta :D
    Raportuj

  10. Roma napisał(a):

    W związku z reklamą P4 „PLAY”, w której to spółka informuje, że posiada „Sieć o najlepszej jakości transmisji danych wg UKE” Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej wzywa P4 do zaprzestania emisji reklamy. Co na ten temat Rzecznik "największej sieci"? Raportuj

  11. Pankracy napisał(a):

    Poprawcie voice i data w Stalowej Woli bo pingi takie że można obiad zrobić a próba połaczenia na stacjonarne w dzien to 90% siec zajeta Raportuj

  12. @asegPL napisał(a):

    Szkoda, że zabawa w edukację nie działa Raportuj

  13. odchodzi4 napisał(a):

    jaki pech UKE nie życzy sobie wprowadzania klientów w błąd i powoływania się w reklamach na ich raport ze internet w play najlepszej jakości jest hehe.
    Bardzo dobrze
    http://www.telepolis.pl/news.php?id=22593 Raportuj

  14. Rema napisał(a):

    Zaskakujacy ten Play. Przed godziną dałam tutaj info o komunikacie UKE o tym info i Play (moderator) to skasował. Jak widac wystarczało dać linka do ukochanego serisu Play i Play nie moderuje. zaskakująca rekacja moderatorów. Ciekawie postepujecie. Raportuj

  15. heca napisał(a):

    tylko nie wprowadzajcie znowu ludzi w BŁĄD bo lubie play a takie reklamy jak z jakoscia wg UKE tworzą anty-reklame dla play o nwet UKE to dementuje. Raportuj

  16. @asegPL napisał(a):

    Dlaczego ktoś skasował mój komentarz?!
    Aplikacja raportująca nie działa! Raportuj

    • Mac napisał(a):

      Potwierdzam. Zainstalowała się, ale nie można jej uruchomić. Raportuj

      • @asegPL napisał(a):

        Ona się uruchamia, działa w tle. Ale na stronie nie widać punktów, a minęło już z 50godzin. Raportuj

        • @asegPL napisał(a):

          Oczywiście OK też milczy, po co czytać maile klientów. Raportuj

        • bartolinio napisał(a):

          spoko mi też punktów nie nalicza, ale kogo to obchodzi :P
          w sumie to moje zdanie o całej akcji jest takie: akcja miała zachęcić "antysmartfonowców" (albo raczej tych co "boją się" smartfonów czy androida) do spróbowania i ewentualnej przesiadki na smartfon jak się spodoba… niestety wybraliście naprawdę mizerny smartfon, muli niemiłosiernie, BEZNADZIEJNIE reaguje na dotyk, ciągle brakuje RAMu, na każdą akcję trzeba czekać i czekać i czekać…, mam prywatnie Desire HD i poczułem się jakbym z BMW 5/7 przesiadł się do Renault Thalia… tego tel. nie da się normalnie i bezstresowo używać!!!
          wg. mnie w wielu przypadkach osiągniecie efekt odwrotny do zamierzonego, tzn. zamiast zachęcić wiele osób się zniechęci (jak nie przerazi)… moim zdaniem popełniliście koszmarny błąd wybierając ten model!!! Raportuj

      • evolucja napisał(a):

        Po co uruchamiać aplikację raportującą, która działa w tle? Raportuj

        • Krzysiek napisał(a):

          A gdzie ma działać?? Chcesz ja na całym ekranie?? Ona ma raportować, nic więcej. Działa dobrze. Mi punkty są naliczane. Raportuj

      • albatros napisał(a):

        Uruchamia się w tle… Raportuj

  17. Przemyslaw Dembowski napisał(a):

    Moze troske uscyplifie ale jakis polak zdobyl ostatnio k2. Hehe ;) Raportuj

  18. Łukasz Malina napisał(a):

    http://biznes.onet.pl/prezes-uke-wezwala-play-do-

    jestem fanem PLAY, ale to mnie zaskoczyło
    Raportuj

  19. albatros napisał(a):

    Zawsze nagrywacie w studiu Transcolor? Raportuj

  20. rad napisał(a):

    kiedy symbian anna? play to dziadowska siec, chyba jednak zmienie opa gdzie uslugi moze i drozsze ale przynajmniej jakosc na wyzszym poziomie Raportuj

  21. Kamil Description napisał(a):

    Czytał już ktoś tego newsa że:
    UKE: Play wprowadza w błąd w sprawie "jakości" (wideo) Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty