Odpowiadamy na pytania nt. mobilej wersji Play24

Udostępnij

Dziękujemy Wam za wszystkie pytania, jakie zadajecie w związku z mobilną wersją Play24 :-) Poniżej znajdziecie kilka odpowiedzi.

1. Czy planujecie podobną aplikację na inne systemy operacyjne?

Tak, planujemy aplikację na inne platformy. Szczegóły wkrótce :-)

2. Nie mogę zainstalować aplikacji po pobraniu, na jakiej wersji Androida działa?

Aplikacja działa na Androidach w wersji 2.0 i wyższych.

3. Mam zastrzeżenia do szybkości przewijania, wyświetlania animacji itp.

Będziemy optymalizować szybkość działania interfejsu.

4. Brakuje opcji autologowania. Czy będzie wprowadzona?

Autologowanie jest również jedną z opcji która prawdopodobnie się pojawi w finalnej wersji.

5. Wszystko działa poprawnie, tylko denerwuje mnie że muszę przełączać się z Wi-Fi na zwykłe połączenie internetowe. Planujecie to zmienić?

Na chwilę obecną nie planujemy udostępniania pełnej funkcjonalności po Wi-Fi. Aplikacja nie ma zastąpić Play24 na WWW. Ma być podręczną alternatywą. Dodatkowo brak wysyłki haseł jednorazowych w aplikacji wydaje nam się bardzo istotny, a to na chwilę obecną możliwe jest tylko przy korzystaniu z Internetu Play.

6. Czy planujecie dodanie obsługi wielu numerów z jednego konta?

Obsługa wielu numerów na koncie: zalogowanie na inny numer jest możliwe już teraz, ale każdy inny numer, niż ten który mamy na karcie SIM będzie miał dostępną tylko zakładkę ?Moje Konto? ? tak jak po Wi-Fi. Rozważamy inne rozwiązania, ale uczciwie przyznajemy że mają niższy priorytet niż kwestie omówione wyżej J

7. Dlaczego nie można pobrać tej aplikacji z marketu? Będzie tam kiedyś?

Aplikacja docelowo znajdzie się na Android Markecie. Pamiętajcie że to BETA.

8. Piszecie że transfer danych do aplikacji jest darmowy, a widzę że schodzą mi środki z pakietu danych gdy jej używam. O co chodzi?

Transfer danych w aplikacji jest darmowy ? nie ma żadnej ?ściemy?. Jakiekolwiek płatne transfery danych mogą pochodzić z innych aplikacji lub samego androida. Polecamy sprawdzić czy macie włączone pobieranie danych (synchronizację) w tle.

9. Próbowałem pobrać plik przez Operę, ale nie mogę później zainstalować aplikacji. W przeglądarce pojawiają się jakieś ?krzaczki?.

Również na naszych testach wewnętrznych Opera .niepoprawnie pobierała plik z aplikacją. Zalecamy korzystanie z wbudowanej przeglądarki internetowej w smartfonie.

Zobacz więcej

30 KOMENTARZE

  1. I jak tam Panie Gruszka, ustosunkujemy się do raportu UKE i informacji o 94% spadku inwestycji w Play (co było oczywiste dla każdego kto widział praktyczne zaprzestanie dodawania nowych miejscowości na mapie zasięgu, a jedynie poprawę tam ,gdzie już się jest), czy piszemy tylko o wygodnych i prostych tematach?

  2. Wszyscy smiejemy sie z pana gruchy i jego kitów wciskanych i całego p4 :DDD

    "Najmniej ze wszystkich operatorów, w 2010 r. zainwestowała P4 (ponad 92% mniej niż w roku poprzednim). Spółka ta ma jednak poważne plany inwestycyjne na 2011 r. Do połowy 2011 r. operator Play chce wybudować największą w Polsce sieć standardu HSPA+, (realnie ok. 2 Mb/s), która obejmie zasięgiem 60 proc. obszaru Polski i 80 proc. Polaków. Na początku 2011 r. działało około 300 nadajników UMTS900, do połowy roku ma ich być łącznie 500-600."

  3. połowa roku minela i ile macie nadajniczków p4 ????

    chyba sie nie wstydzicie danych ?

    hahahahahahah :DDDDD

  4. Mi się zasięg w play poprawił :D dziwne ale prawdziwe ale najlepsze jest to że tak się stało po zmianie tela z htc desire na motorolę defy :),trochę byście mogli poprawić szybkość przy uruchamianiu tej aplikacji ale tak to jest spoko :D w końcu to beta

  5. Panie Marcinie,
    Ja się wcale nie mogę do aplikacji zalogować (mimo, że wpisuję poprawne numer i hasło do P24). Wyskakuje "Wystąpił błąd połączenia.", tak samo po WiFi jak i 2G/3G.

    • Spróbuj – jeśli możesz – w okresie mniejszego natężenia ruchu sieciowego i w sieci własnej P4. Ja miałem podobne symptomy, ale jak już raz załapało to gitara. Jak na aplikację w fazie beta wszystko spisuje się nadspodziewanie dobrze.

  6. Każdy by chciał mieć wszystko za free ale taka firma by zbankrutowała …,może byś wolał płacić za odebrane połączenia?

  7. Wielkie halo że jest play24 mobile, a zwykła strona główna play.pl zaniedbana.

    Może by tak po roku wreszcie pogonić administratora play.pl i kazać mu poprawić wykrywanie starych przeglądarek. Mój Chrome 5.0.375.70 na Linuksie od wielu miesięcy dostaje komunikat "Twoja przeglądarka jest stara jak ta skała i nie jest już obsługiwana." A na 99% działa lepiej niż wszystkie Internet Explorery na Windowsach razem wzięte, tylko webmaster nie umie parsować stringa User-Agent z requestu.

    Żenada, niestety – i nie ma komu tego zgłosić. No trudno, będę pisał na wszystkich forach, do skutku.

  8. Aplikacja przestała działać. Dostaję komunikat o treści mniej więcej takiej: "wystąpił błąd. Sprawdź czy masz najnowszą wersję aplikacji albo spróbuj później."

    Sorry, ale ta aplikacja miała zniwelować koszmarne problemy z obsługą konta poprzez *111# (ciągłe rozłączanie w trakcie 'przeklikiwania się' przez menu)

  9. Witam, mialam ostatnio pakiet 10GB internetu ktory byl do 1 grudnia, 2 dni wczesniej sciagnelam sobie taryfe 3w1 po to zeby przedluzyc tamten pakiet internetu, natomiast przepadły mi tamte niewykorzystane GB a podobno jesli sie sciaga inny pakiet internetu to przedluza tamten wczesniejszy, przynajmniej moi znajomi tak robili i im zawsze przedluzalo. Dlatego chcialabym sie dowiedziec czy jest mozliwosc przywrocenia tamtych GB? Pozdrawiam.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości