150 tysięcy testerów w testujsmartfona.pl

Udostępnij

Stało się!

Czy oznacza to, że nie przyjmujemy już zapisów? Nie! Ciągle przyjmujemy zgłoszenia. Nie wszyscy testerzy wybierają sklepy, nie wszyscy zgłaszają sie po odbiór smartfona. Jeżeli jesteście zainteresowani testami to nie przegapcie tej okazji.

Zobacz więcej

38 KOMENTARZE

  1. Good job ;)
    To na kiedy są już zapisy? Tak do przyszłego roku jest jeszcze szansa, że komuś zainteresowanemu (który zarejestruje się dzisiaj) wydacie Huaweia?

  2. jak dlugo jest wazny voucher na dodatkowe 4 GB co miesiac ktory przeslaliscie mi po zakonczeniu testowania ?

      • A policz sobie ile Galaxy SII kupiłbyś za 2,5 mln. I odpowiedz sobie na pytanie czy nie lepiej byłoby wydać właśnie na lepsze fony które zachęcą do korzystania niż na twarz akcji która wcale nie przysparza im klientów a wręcz przeciwnie.

  3. Witam .__Ja już dawno skończyłem testować ten telefon . Bardzo poważnie podszedłem do tych testów , brałem udział we wszystkich zadaniach . Zdobyłem przeszło 1500 punktów . Przetestowałem wszystkie funkcje i dużo aplikacji , nie ukrywam że bardzo spodobał mi się system android . Zdając telefon w salonie Play w Szczecinie myślałem że dostane od pracownika jakąś propozycję odkupienia tego telefonu na lepszych warunkach niestety pan odebrałem telefon i mnie pożegnał . Myślałem że jako solidny klient sieci Play posiadający w tej że sieci dwa abonamenty i jeden pre-paid zostanę inaczej potraktowany . Jeżeli chodzi o sam program testujsmartfona uważam że super sprawa i zachęcam wszystkich do testowania systemu android naprawdę warto .__Pozdrawiam__

    • Podobnie, myślałem, że sprzedawca za wszelką cenę, będzie chciał zaproponować ofertę aby jednak zachować telefon, ale widzę, że jednak chyba nie chodziło o to aby zarobić na kolejnych abonamentach.

      • Ja zamieniłem w salonie kilka słów o tym telefonie. Powiedzmy, że… żartowaliśmy ;) Po miesiącu porzuciłem orange wraz z proponowanym mi SE X8 na rzecz LGP970 w rbm – play więc coś na tym (na mnie) zarobi. No i dobrze, bo się postarali o mnie :)

  4. "Nie wszyscy testerzy wybierają sklepy, nie wszyscy zgłaszają sie po odbiór smartfona."
    Zapomnieliście dodać "Nie wszyscy odbiorą telefon"
    Tak jak w moim wypadku, jutro tydzień minie jak miałem odebrać telefon a w salonie dalej brak..
    Niektórzy mogą się zdziwić idąc po odbiór telefonu..
    A to że chcą wypożyczać jeszcze to tylko dlatego że pewnie ok 100tys testerów dostało ten telefon.

  5. Zapisalem sie, moje zgloszenie zostalo przyjete wybralem salon play w ktorym mialem odebrac tel w dniach 26-29 wrzesnia bylem 27 i mi powiadziano ze telefony w ogole nie dotarly do salonu i moze jutro przyjdzie poczym zadzwonili do mnie dzisiaj z salonu i powiedzieli ze nie maja. Powinni posprzatac w tym Playu troche. Bo tylko zmarnowalem czas zeby jechac do salonu po ten telefon. A na stronie testujsmartfona.pl nawet nie ma maila zeby to zglosic.

  6. A ja mam takie zapytanie:
    miały być jakieś promocje dla chętnych po zakończeniu testów, promocja owszem była ale…
    Przy wypożyczeniu zapytałem sprzedawce o powyższe, odpowiedział że najprawdopodobniej będzie coś na wzór abonamentu "pracowniczego", pomyślałem, elegancko. Test zakończyłem, telefon oddałem (spodobał mi sie android). I przyszła pora na oferty:
    niestety, tego co na wstępie nie było, ale cóż, postanowiłem że i tak coś wezme, przenoszac numer pre paid na abo. Wymyśliłem sobie x10mini pro, sprzedawca zasugerował raczej spice. Krótka chwila wahania i zgodziłem się(większy wyświetlacz, brak ruchomego mechanizmu). Weryfikacja przebiegła prawidlowo, złożyłem kilka podpisów(abo 69zł), i tu pojawił się problem, mianowicie chciano ode mnie jeszcze jakiegoś dokumentu/faktury/rachunku bo coś tam.
    Dziwne troche to dla mnie skoro wypożyczony/oddany, następnie umowa na abo podpisana telefon już w reklamówce a tu ups, halo halo, pan jeszcze poswiadczy swoje możliwości! W punkcie było kilka osób, poczułem się jakbym chciał sobie ów "cudenko" przywłaszczyć…. Wydaje mi sie ze taka procedura powinna być jako wstępna, nie końcowa, nawet nie wiem czy sprzedawca zniszczył podpisane moją ręką umowy.
    Dalej jestem chętny na tel z andkiem i cos około 250MB+stan darmowy+ ileś minut do wszystkich.
    Teoretycznie warunki spełniłem wedle regulaminu, ale jak widać regulamin ma swój własny regulamin.
    Jeśli rzecznik napisze do mnie to może coś pomyślimy razem. Numer na karte mam zakupiony w pierwszym tygodni uruchomienia, tak więc chciałbym zostać dalej waszym klientem, ale z szacunkiem.
    Ps. ostatnia usługa "etykietka" promocja dla czytelników bloga (BONUS itd) u mnie nie zadziałała.
    mój email [email protected]

  7. a co powiecie na nową akcję waszego owocowego konkurenta? mam na myśli oddanie do testów klientom telefonu HTC 7 Mozart

  8. NIEZŁA PORAŻKA TA KAMPANIA. Dzisiaj byłem w punkcie w Dzierżoniowie przy Boh. Getta, żeby odebrać aparat do testów. Miły Pan poinformował mnie, że aparaty owszem mają, ale kart do nich już nie. Jak powiedział dostają ok. trzech kart tygodniowo a chętnych jest kilka razy więcej. POZDRAWIAM ODPOWIEDZIALNYCH ZA ORGANIZACJĘ W TEJ "WYJĄTKOWEJ" SIECI. Nie ma to jak zrobić klapę z ogólnopolskiej kampanii.

  9. Dołączam się do głosu zawiedzionych organizacja tej promocji. Dziś mamy 7 pażdziernika, a ja swój pierwszy termin odbioru miałam ma 3 wrzesnia. Odstałam godzine w kolejce do co niebądź sympatycznego Pana, aby dowiedzieć się, że ktoś zwalił i nie przysłał im kart SIM. Pomyslam no co, może się zdarzyć. Pan kazał napisać maila, to ""nie przerzuca Pani na koniec kolejki tylko podadzą termin jak tylko będą karty "" Napisałam…. 2 maile.
    Ale chyba ktos nie umie czytać (p. Marta i p. Beata) i dostałam odpowiedz, że "termin odbioru smartfona upłynał"… i nowy termin to od 2 pażdziernika…… wiec czekam…..
    Loguje sie na stronie po tygodniu a tu termin odbioru 7 pazdziernik, ale to jeszcze nic.
    Wczoraj moj facet miał termin odbioru smartfona i odstał zaś godzinę w kolejce i małym dzieckiem i dowiedział sie ze "nie ma go w bazie do wydania urzadzenia", zalogował sie na stronie i pokazuje, ze ma na dzis, a Pan na to ze ma to w gdzies bo on musi miec w bazie……
    a dzis jak napisał o wczorajszym, wydarzeniu to dostał odpowiedz "termin odbioru smartfona minał"

    Panie Rzeczniku czy zatrudniacie dzieci z podstawówki, ze nie umieją czytac i pisać , na każdego maila odpowiadają tak samo "termin minął" i co z tym systemem, gdzie taki bałagan jest???
    Pozdrawiam

  10. Nie ma się czym podniecać…
    Gdyby ten Huawei miał być dla kogoś pierwszym smartfonem to może tylko zrazić. Androida owszem można poznać, ale sam telefon wart jest tyle co jego nazwa… ;) Jak się trochę zagrzeje to młotek jest potrzebny do "dotykania". Ten tekst próbowałem wrzucić z tego hu… I wyszło na to, że trzeba było kompa uruchomić.
    Niestety 4G to też wielka ściema… YouTube ma taką czkawkę, że się oglądać nie da.
    PLAY rozczarowuje na całej linii. Chciałem do Was przejść, bo mi się umowa skończyła, ale przy takiej jakości usługi to byłyby tylko tortury, a samobiczować się nie mam zamiaru.
    Mimo wszystko pozdrawiam.

  11. Mi dali drugi termin lecz telefonu dalej nie ma.Ale baranów z nas robią..Ja z tego gów.. rezygnuje bo po raz 3 nie mam zamiaru jechać do salonu,stać w kolejce aby usłyszeć nie ma telefonów i nie wiadomo kiedy będą..

  12. Odebrałam wczoraj (02.11.2011) i po przyjeździe do domu i uzbrojeniu aparatu w kartę okazało się, że telefon jej nie widzi. Dzisiaj w salonie po włożeniu duplikatu karty okazało się że telefon jest wadliwy i nie ma możliwości zamiany na drugi i że nie mogę jeszcze raz skorzystać z programu testuj smartfona. Miałam zamiar przenieść swoje numery oraz numery pozostałych członków rodzinki od innego operatora ale po tym incydencie mam wrażenie że play próbuje tylko wyciągnąć dane osobowe!!! Jestem bardzo rozczarowana!!!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości