C’mon babe light my fire, KINDLE FIRE

Udostępnij

ufffff freszcie! Freszcie ktoś poszedł po rozum do głowy i ustawił cenę tabletu na rozsądnym poziomie. Od kilku godzin cały świat zastanawia się czy nowy produkt Amazona zagrozi poważnie dominacji iPada. Moim skromnym zdaniem raczej nie, a na pewno nie w jakiś istotny sposób. Doda jednak ognia i rozrusza rynek tabletów z Andkiem na pokładzie.

Kiedy pytają mnie dziennikarze jak w PLAY sprzedają się tablety odpowiadam jako PRowiec, nieźle…co należy rozumieć średnio a tak dokładnie to tak sobie… słabo.

Dlaczego? Odpowiedź jest prosta CENA. PLAY chce sprzedać usługę mobilnego dostępu do netu. ŚRednio nas interesuje czy sprzedamy to na tablecie czy netbooku. Subsydia nie są ulubionym tematem dla operatorów dlatego najbardziej lubimy opcję – klient ma już modem ;-)

Dobry ruch z tymi 199$ Jeff ;-)

Czy Kindle Fire poważnie zagrozi pozycji lidera (iPad)?

Loading ... Loading ...

 

Zobacz więcej

27 KOMENTARZE

  1. chyba żart z tym substydiowaniem modemów ;-)?! oferty sam sim to przyszlosc rynku.zwlaszcza ze w ue bedzie zakaz umow dluzszych niz 24 mies.wtedy będą ceny.fajnie ze macie najtansze modemy na karte za 130zl to git oferta niestety sam sim w all inclusive/sd czy biznes jest bez szału

    • Marzeniem byłyby okresy zobowiązania tylko na 12 m-cy ;] Jako, że jestem realistą to można by pójść na kompromis i zaoferować na 18 :P

  2. Sprzedaż tylko usługi przez operatora (abonament, internet) to dobry pomysł, ale zniżka dla posiadaczy telefonów czy modemów powinna być wyższa niż obecne 10 PLN !!!!!

  3. Ja uzbierałem lekko ponad 350zl z polecania ludzi. Zadzwonilem do BOK. Przyjeli zgloszenie. Czekam juz prawie miesiac i jak nikt nie dzwonil tak nikt nie dzwoni do tej pory. Jestem klientem biznesowym, place za 3 numery i taka olewka. Konsole to my wszyscy chyba dostaniemy jak przejdziemy sie do jakiegos sklepu i wydamy pieniadze. Owszem przenosza numery blyskawicznie i daja blyskawicznie umowy, ale jak cos klientowi dac to trzeba czekac niewiadomo ile. Moje pytanie do wlasciciela blogu: Czy rzeczywiscie rozdajecie jakies upominki za polecanie klientow czy uslysze ze rok od promocji minal i ps3 nie dostane? p.s. mam nadzieje ze inni sie podpisza pod tym co napisalem. pozdrawiam

    • Play generalnie spada na psy i jakosc obslugi klienta biorac pod uwage opinie klientów jest zerowa.
      Moze i play lideruje w odbieraniu polaczen na OK, ale co z tego jesli ci ludzie nie potrafia zalatwic porzadnie zadnej sprawy, Ci ludzie to w wiekszosci ludzie z lapanki, zero profesjonalizmu poswiecenia sie w pracy.
      Byle splawic klienta nie wczytujac sie co klient ma za problemy itp itd.

      • a Rzecznik tylko publikuje notki PR, a w komentarzach na ataki nie odpowiada.
        Co do przykładów bez sensownej obsługi klienta to jest ich wiele,
        Ja sam jako jedna osoba mógłbym podać kilka nowych przykładów, zresztą Pan Marcin wie bo otrzymał ostatnio dość sporego maila ode mnie i dopiero wtedy łaskawie OK zareagował, dziękując za przesłanie pisma do rzecznika.
        Ale w między czasie nazbierało się kilka kolejnych problemów.
        Np co powie na to Pan Marcin że klient kupuje złoty numer zaczyna go promować, zamawia sobie wizytówki ponosi koszty, koszty związane z marketingiem itp itd, po czym jakiś konsultant odpisuję że w związku z błędem systemowym, numer dla Pana nie został zarezerwowany, proszę o ponowne udanie się do salonu Play.
        W salonie Play, informują że złoty numer który został wybrany przez pana już go nie można ponownie wybrać ? Jakiś komentarz ? Złożona reklamacja i czekamy …
        Panie Marcinie może trzeba dokonać jakiegoś Audytu wewnątrz OK ?
        Czytelnicy – czy nie uważacie że system zgłaszania ticketów jest nastawiony na udzielenie jakiejś odpowiedzi klientowi a dalej bujaj się Pan z problemem ?
        Zgłaszasz Ticket, nie możesz zrobić updatu, odpowiedzi do danego zgłoszenia , wszystko w ramach nowego zgłoszenia co jest chorę bo tym konsultantom nie chcę się sprawdzać historii co się działo na koncie i dlaczego, tylko klepią chore formułki….

  4. Marcinie, to dlatego oferty Play Online All Inclusive na 18 miesięcy są dostępne tylko z urządzeniem? Chyba że źle coś klikam na tej stronie. Podobnie niższe abonamenty: tylko z urządzeniem. Poza tym nie rozumiem jednej rzeczy: jak mam aptekę i przychodzi do mnie typ, że chce kupić mąkę, to go wyganiam, ale jak przychodzi 10 takich i chcą kupić mąkę, to zaopatruję się w nią. W czym problem? Co to, PRL?

  5. Kindle Fire nie jest konkurencją dla iPada i TRZEBA o tym pamiętać. Jest konkurencją dla czegoś, co stoi pomiędzy tabletem i czytnikiem e-booków, czyli Nook Color. U nas mało znany, ale na zachodzie bardzo popularny m.in. z powodu ceny i możliwości. Być może Kindle Fire nadgryzie w jakimśtam stopniu rynek tabletów, bo jest tani, szybki, ma duże możliwości, bardziej od Nooka przypomina tablet i jest (będzie) lepiej dostępny, ale to nie produkt Apple był celem ataku Amazona kiedy projektowali swoje urządzenie!

  6. Szkoda że w RBM jak pisze sms np dp PLAY to schodzi mi normalnie z pakietu złotówek , Dlaczego tylko minuty są za free a sms już nie ???

  7. w Polsce pewnie z 1 tys. zł będzie kosztować jak wejdzie do sprzedaży, to nadal dużo jak na nasze zarobki, ale mimo wszystko tablety staną się bardziej dostępne. Eh… a dla takiego "amerykańca" 200 $ to jak 200 zł dla Polaka …

  8. "Subsydia nie są ulubionym tematem dla operatorów dlatego najbardziej lubimy opcję – klient ma już modem ;-)"

    Tak, to widać po waszych cenach.
    A dziwne, bo rok temu subsydia mieliście wprost rewelacyjne.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości