I znowu Kuba!!!

Udostępnij

kurcze, nie pamietam, który to już spot ;-)

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=nD_IhcP2Pik[/youtube]

Zobacz więcej

39 KOMENTARZE

    • Zgadzam się, choć osobiście nienawidzę również reklam z Majewskim to moim zdaniem reklamy PKO są robione z dużo lepszym zamysłem niż ten wasz badziew z Wojewódzkim :)

      • Majewski? Zacofany ignorant? Reklamy PKO lepsze od reklam Play? Tam nie ma nawet śladowej ilości pomysłowości.

        • A co takiego 'pomysłowego' jest w tych beznadziejnych reklamach Play? 'testuj smarfona' to 'dawanie ludziom czegoś za darmo'.. takich rzeczy nie musi reklamować 'sam Pan W' bo takie rzeczy reklamują się same.. Wyjdź na ulicę i krzyknij, że każdemu kto do Ciebie podejdzie dasz 1 zł a zobaczysz co się będzie działo.. Nie musisz do tego mieć programu w telewizji i jeździć porshe…

    • ekspert od PR sie znalazl..

      Zreszta tu nie chodzi o pijar, tylko o dotarcie do mas.. Nie bez powodu programy z kuba oglada za kazdym razem kilka milionow ludzi, nie bez powodu najwiekszy fanpage na polskim facebooku to fanpage wojewodzkiego..

      Mysl szeroko i globalnie

  1. Zasięg Play Online UMTS 900
    padł w Nowym Mieście nad
    Pilicą. Zero zasięgu od tygodnia. Zróbcie coś z tym!

    • Niestety takim Klientom jak Ty którzy łapią internet 4G z 25 km zasięg przycinamy to znaczy przyciszamy NodeB.

        • Rozumiem, ale dlaczego miałem zasięg 4G 29% i nagle znikł? Płacę Abonament Play Online 149 więc wymagam do cholery! Naprawcie ten nadajnik UMTS 900 w Nowym Mieście nad Pilicą, żeby siał z max. mocą z tiltem skierowanym na miasto Biała Rawska.

  2. Dlaczego w Play oferty abonamentowe są tak konstruowane, aby ich branie w ogóle się nie opłacało?
    Dajecie tzw. pakiet złotówek, ale do wykorzystania tylko na usługi z tabelki.
    Po drugie dlaczego nie ma abonamentu niższego niż 29zł/120minut? Nie każdy tyle rozmawia z innymi sieciami.
    Mi zależy jedynie na Stanie Darmowym, do Play rozmawiam 1000min/mies, do innych sieci 30-60. Nie zamierzam za to płacić 29zł.
    15.09 zabraliście klientom ostatnią opcję, dzięki której mogli płacić mniej (nowy regulamin LP1 – 1 umowa na osobę).

    Obecnie nie zależy Wam, aby klient płacił mniej tylko, żeby dostawał więcej za tą samą cenę. A najlepiej, żeby nie wykorzystał, tego co dajecie. Bo wtedy zarabiacie.

    • Moja konkretna propozycja dostosowania oferty dla klientów Play została usunięta przez admina – przygłupa!

      Tu działa cenzura?

      Mimo wszystko sieć, która pobiera od klienta (pre paidowego) duże pieniądze za zgłoszenie usterki (nie działającej sieci) powstałej z winy operatora to siec ZŁODZIEJSKA nastawiona na maksymalny zysk!!!

  3. Zanim pan admin usunie mój komentarz na temat reklamy Play, proszę o udowodnienie mi, ze Wojewódzki nie jest idiotą!
    Głupawe (a miało być ciekawe) założenie, że Wojewódzki dyskutuje z Wojewódzkim, słaba treść, kiepska realizacja, brak pomysłu przewodniego trafiającego do klienta i idiota obsadzony w reklamie jako główna postać!

  4. Nie rozumiem po co robicie tą kampanię, skoro nie jesteście w stanie dosłać do salonu (od ponad 3 tyg.) smartfonów. Zapraszacie po odbiór, a tam pan w salonie świeci oczami i klnie na was, że nasyłacie ludzi na darmo (przyszło zaproszenie po odbiór mailem).
    W [email protected] pracują chyba jakieś przedszkolaki, bo nie ruzumieją tekstu pisanego. Mają ze 2-3 standardowe odpowiedzi "postaramy się jak najszybciej rozwiązać ten problem", "proszę podać pesel", "kupon został przedłużony". Chciałem zmienić lokalizację na taką, która dostaje smartfony, ale w odpowiedzi było "kupon został przedłużony". Chciałem się dowiedzieć, jak zamierzają rozwiązać problem, skoro nie wysyłają telefonów do salonu, to też była jedna z tych 3 odpowiedzi. Oczywiście nie na temat.
    W końcu minął mój termin, więc na nowo wybrałem lokalizację (na taką, która dostaje telefony), ale potem przyszedł mail, że …. "kupon został przedłużony i mogę odebrać w poprzednio wybranym salonie", czyli pewnie w tym, który nie dostaje telefonów. Tego jednak nie mogę sprawdzić, bo jak nie ma telefonów (bez podania numeru seryjnego, czy jakiegoś tam telefonu), to pan nie może sprawdzić, czy jestem przypisany do jego salonu. Do tego drugiego nie chce mi się jechać, bo pewnie też niczego się nie dowiem.

    Reasumując – marketingowcy są z siebie bardzo dumni, zajarani są kolejnymi spotami, a tymczasem lepiej by tą kasę było poświęcić na samą obsługę klienta. Co z tego, że widzę Wojewódzkiego kilkanaście razy dziennie, skoro nie mogę odebrać telefonu? To świetny przykład, jak można wydać kasę i pokazać swoją totalną indolencję. Przypomnę – od 22.09 nie jesteście w stanie dosłać telefonu do salonu. Życzę dalszego zadowolenia z siebie.

  5. Play jak zwykle dziadostwo.Na 10.10.2011 miałem mieć info o terminie odbioru fona do testów i co ano jak zwykle w play JAJCO czyli klient wydymany.W moim przypadku n-ty raz.Już nie będę więcej takim durniem i się nie dam nabrać.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości