LG z Windows Phone 7 Mango na pokładzie, taniej w Play

Udostępnij

od jutra /30.09/ w ofercie podstawowej zmieniamy ceny następujących modeli:

LG P970 Swift Black
LG Swift Black to pierwszy telefon wyposażony w wyświetlacz Nova, charakteryzujący się jasnością na poziomie aż 700 nitów, przy ograniczeniu zużycia energii o 50% względem tradycyjnych ekranów LCD. Telefon LG Black zapewnia łatwiejszą i bardziej naturalną obsługę podczas przeglądania stron internetowych, czytania wiadomości e-mail i pisania dokumentów, dzięki większej jasności i czystym odcieniom bieli. Głęboka czerń i czysta biel zapewniają znakomitą jakość obrazu wyświetlanego na ekranie. Technologia NOVA w telefonie LG Black umożliwia także utrzymanie odpowiedniej widoczności w pomieszczeniach oraz mocnym świetle słonecznym. Dzięki akumulatorowi o pojemności 1500 mAh użytkownicy LG Black mogą długo korzystać z urządzenia, nawet przy maksymalnym ustawieniu jasności. Telefon LG Black ma elegancką linię oraz łagodne krawędzie, które zapewniają bardziej stabilny uchwyt. Zwężający się ku dołowi telefon ma profil zaledwie 6,0 mm, a delikatny łuk w tylnej części tworzy wrażenie, że konstrukcja jest jeszcze węższa. Ponadto telefon LG Black oferuje zestaw inteligentnych funkcji, które zapewniają łatwy i szybki dostęp do ważnych aplikacji i treści. Interfejs Optimus UI 2.0 umożliwia bezpośredni dostęp do wiadomości SMS i e-mail oraz nieodebranych połączeń z poziomu zablokowanego ekranu. Wystarczy jedno dotknięcie. Interfejs Gesture UI oferuje bardziej intuicyjne polecenia ruchowe, w tym poprzez podniesienie, potrząśnięcie i dotknięcie. Umożliwiają one odbieranie połączeń, uruchamianie aparatu fotograficznego i odtwarzanie muzyki. Telefon LG Black jako pierwszy na świecie obsługuje standard Wi-Fi Direct, który umożliwia szybkie przesyłanie wysokiej jakości danych pomiędzy urządzeniami mobilnymi, a także jest wyposażony w umieszczoną z przodu kamerę o rozdzielczości 2 MP. Wszystkie funkcje telefonu LG Black są dostępne dzięki platformie Android.

LG Swift 7 
LG Swift 7 jest bezpośrednim rezultatem ścisłej współpracy firm LG Electronics i Microsoft. Najnowsza seria telefonów oferuje bezproblemową obsługę dynamicznego i nowoczesnego systemu Windows Phone 7 oraz wyjątkowe funkcje dostępne tylko w telefonach LG. Telefon oferuje obsługę najnowszego systemu Windows Phone 7 MANGO. Przełomowy system nie przypomina żadnego z dostępnych na rynku. Dzięki takim rozwiązaniom, jak Scan-Search ? funkcji która w czasie rzeczywistym pokazuje na wyświetlaczu najistotniejsze informacje, jak również Voice-to-text, która przekształca ludzki głos na tekst co umożliwia komunikację bez konieczności ręcznego wpisywania liter, LG Swift 7 przekona do siebie najbardziej wymagających klientów.

 

cennik_30.09.2011

Zobacz więcej

22 KOMENTARZE

  1. a ja naiwny miałem nadzieję, że ceny Swift7 zmaleją do tych, które są w sklepie internetowym Play…. [299 zł w abonamencie AIM 85 przy 499 zł w cenniku pdfowym]

  2. a może tak promocja, mniej minut w abonamencie, a za to zniżka na telefon w wysokości 200 zł jak było kiedyś ?

    • Popieram w stu procentach. Nie każdy klient potrzebuje > 300 minut. Ja mogę płacić wyższy abonament z mniejszą ilością minut ale chcę tańszego telefonu. W BOK powiedzieli, że tak się nie da. Chyba czas porównać oferty konkurencji.
      A co do tej obniżki (tylko w dwóch abonamentach) to gruba przesada. Play chyba ma klientów za idiotów :(

  3. WOW, gruba ta zmiana, w 2 taryfach, nie ma co, faktycznie trzeba było się pochwalić na blogu… czuję się zażenowany -_-'

  4. Rozumiem, że informacja o obniżkach cen jest takim żartem z klienta. Jako klient biznesowy posiadam 6 abonamentów. Oferta dla mnie? Jest. HD7 za ponad 900zł przy AIM dla Firm 75.

  5. Ludzie kiedy będzie jakaś dostawa telefonów do Play? Połowa np. takich Samsungów jest "chwilowo niedostępna" i to takich modeli jak Galaxy S czy Galaxy S+ (osobiście poluje na ten 2 model).. Jakieś info?

  6. RBM 88 z rabatem do 66 pln. P970 za 166 pln. Gdybym chciał tyle płacić w play za telefon bym musiał zapłacić prawie 800 pln. Dlatego poszedłem do BYKA a z abonamentem play po czterech latach idę do
    fresha :)

  7. Kuba "powiatowy" w.g. mnie jest złym człowiekiem, poważnie myślę o wypowiedzeniu umowy na telefon i internet z firmą Play.

  8. CUTAT "Panie Marcinie, fajnie, że informuje Pan o tych "znaczących" obniżkach cen. Mam jednak do Pana pytanie: dlaczego nie informuje Pan o podwyżkach? Chociażby ostatnio HTC Desire Z?"
    To dotyczy też telefonu Nokia E52 w taryfie 69(59 zł) podrożała o 50,00 PLN (poprzednio 149PLN)..
    Niestety coraz bardziej nieciekawie w Play (P-4) a konkurencja wolnymi kroczkami (W3), powoli….

  9. Macie racje. Sam zastanawiałem sie nad przedłużeniem umowy. Nie chciałem tyle minut bo mi nie potrzebne, ale tańszy smartfon. Nie mozna…. W innych sieciach jak T-mobile mozna wybrac, albo rabat na telefon, albo wiecej minut. Zastanawialem sie wlasnie nad Desire Z. Oczywiscie tak jak napisaliście podnieśli cene, gdzie UWAGA – w Orange ten telefon jest za 1 zł! w abonamencie 69,90 zł. Mniej minut, ale telefon duzo tanszy. Mi nie potrzeba tyle minut. To jest dobra zagrywka, bo daja mnóstwo minut, wiedzac, ze sie ich nie wykorzysta, a klient placi drozszy abonament, gdzie moglby spokojnie miec o polowe mniej minut i nizszy abonament.. Play nazbierało klintow, teraz bedzie tracic. Czytalem gdzies, ze dopiero teraz Play zaczyna przynosic dochód. Dlatego tez nie ma co sie dziwic, dlaczego tak jest i w taki sposob traktuja stalych klientów. Wydaje mi sie ,ze zrezygnuje i nie przedluze umowy z Play, choc mam tu dwa abonamenty i jestem stalym klientem.

    • zapomnialem dodac, ze w orange mniej minut, ale nieograniczone rozmowy w Orange + 1200 minut miesiecznie na wybrany nr stacjonarny. Jezeli chodzi o internet to 500 mb do wykorzystania. Oferta porownywalna, ale smartfon tanszy o 388 zł!

    • Ja chyba zrobię tak samo. Czekam tylko na Szalone dni w Orange. Teraz mam 240 minut, których na ogół nie wykorzystuję. Po co mi kolejne darmowe minuty. Pytałem o możliwość rabatu na telefon wielokrotnie. Oczywiście odpowiedź konsultantów jest taka "Jest Pan pierwszy, który mówi, że nie potrzebne są Panu dodatkowe darmowe minuty".

  10. UWAGA. Kupiłem w czwartek ten telefon w RedBull Mobile. W piątek włączyłem go i zauważyłem że jest wadliwy. Szybko zgłosiłem to PLAYowi i jedyne co udało się załatwić to wysłanie telefonu do serwisu. Jak mniemam 2 tygodnie bez telefonu.

    OPIS USTERKI:
    Podczas włączania gier, pisania smsów (w miejscach szarego pola), przesuwania ikon pomiędzy oknami w lewej części ekranu pojawiają się migoczące, kolorowe kreski i kropki.

    Czy po zakupie nowego telefonu (jeszcze z folią na ekranie) rzeczywiście muszę przechodzić przez cały proces reklamacyjny i serwisowy?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości