Nowa faktura Play

Udostępnij

Bardzo dziękujemy za głosy i pomoc w wyborze nowego layoutu faktury!

Tak, jak widzicie wykorzystamy projekt, który zajął drugie miejsce w Waszym głosowaniu – czyli projekt C.

Zwycięski projekt A nie sprostał wymogom Poczty Polskiej, chodziło o rozmieszczenia okienka na kopercie. Okienko musi być z prawej strony, a w tym projekcie adres był po lewej stronie.

 

Zobacz więcej

62 KOMENTARZE

  1. Od kiedy nowy "lejałt" i czy w związku z tym będą opóźnienia w rozsyłaniu faktur (i e-faktur)?

  2. Zaraz pewnie się rozpocznie psioczenie na Pocztę Polską. Ja akurat jestem pracownikiem i od razu Wam powiem, że to by przeszkadzało przy dzieleniu tak dużej ilości listów. Zazwyczaj ludzie są praworęczni, czyli wiązankę listową trzymają w lewym ręku a dzielą prawą i wtedy takie okienko jest tuż przed naszym wzrokiem.

    • Ale żałuję, że nie można było dać layoutu pierwszego ale z zamienionymi danymi adresowymi na prawą stronę. Sam głosowałem na zwycięski layout

        • bodajże od 2012 skończy się monopol poczty polskiej na listy, wtedy i u nas ceny i terminy znormalnieją, skończy się urzędniczkowanie a zacznie się praca :]

  3. wypozyczylem smartfona 19stego sierpnia, oddalem go 2 wrzesnia, zgodnie z tym co sie wyswietlalo ma testujsmartfona.pl, wczoraj sie zalogowalem i wyskoczylo 1 dzien opoznienia, dzis sie loguje znow i wyskakuje 2 dni opoznienia…. o co chodzi???????

    • ponieważ 2 września to już 15 dzień. Przetrzymałeś smartfona i jeszcze jesteś zdziwiony dlaczego. :D
      Postąpiłeś zgodnie ze stroną, zamiast z umową, którą "na pewno przeczytałeś" i podpisałeś. :)

    • Pluton egzekucyjny im. Gruszki cię odwiedzi i rozstrzela.
      Wyluzuj. Nie pierwszy i nie ostatni raz coś się w Play sypie. Napisać do BOK, kwit masz, a jakby się coś rzucali o jakies pieniądze, zapodać combosem – skaraga do UKE i czarny PR w internecie (chocby wykop) i pozamiatane.

  4. Panie Marcinie,

    w Play-u widzę że siępowodzi – nowy layout faktur, pytanie kiedy pojawią się telefony które macie w ofercie? Może warto powiedzieć "mea culpa" i wreszcie usunąć telefony których nie macie w ofercie?
    Np BB 9300 i 9780? Dodatkowo jeśli klient jest zainteresowany zakupem abonamentu bardzo nieroztropne wydaje się podawanie terminów w formularzu kontatkowym których nie dajecie radę dotrzymać(swoją drogą 3 dni to czas kiedy potencjalny klient i tak się pewnie rozmyśli, bo jeśli tyle czeka "przed złowieniem na umowę" to ile będzie trwało załatwienie jego sprawy gdy on będzie miał niewielkie pole manweru? – po podpisaniu umowy…)

    Pozdrawiam Serdecznie P

    • braki telefonów to temat rzeka
      powinni tę sprawę z zatowarowaniem w końcu rozwiązać
      to psuje cały ciężko robiony PR xd

  5. JEST NOWY CENNIK! HURRA :-)
    Mocno wytrzeszczając gały dostrzegłem, że telefon, który mnie interesuje HTC Desire Z – od dzisiaj podrożał :)
    Dodatkowo w cenie "w promocji Super Przejście do Play" jest w identycznych wyższych cenach! Brawo!
    Mam jeszcze kilka dni aby zadeklarować Plusowi, że jednak zostaję!

    • Właśnie też zajrzałem i się dziwię po co jest ten drugi cennik na telefony w RePlay jak ten cennik jest taki sam jak normalny. To tak się ceni stałych klientów. Co do cen to nieźle podrożały. Rewelacja PLAY powoli wyrównują do konkurencji. Też mam zamiar podpisać przedłużenie umowy ale ceny telefonów mnie zaskakują i co cennik są wyższe.

    • E tam opowiadasz. Jeden op ma tam kiepski drugi gdzie indziej. Ja mam PF i nie narzekam. Jedynie raz miałem brak zasięgu w kotlince na wczasach. Na codzień w miejscach gdzie orange nie ma zasięgu z play jest (mam drugi orange).

  6. Mnie ciekawi jedna sprawa z fakturami?
    Po co dawaliscie layot do głosowania taki który nie spełniał standardów PP? I wobec tego został wyrzucony do kosza.
    Wyraziliśmy opinie który się nam podoba i poszło na marne bo i tak inny został wybrany

  7. co to za faktura.Wiecie jak wyglada faktura w plusie lub orange.??Sa pokazane wszystkie polonczenia i smsy i mmsy,oraz dane ,jakie wykorzystalo sie z danego numeru pod wskazany numer,ile trwalo polaczenie,oraz data.A co tu macie…wielkie nic.I mydlenie oczu klientom.Zrobcie szczegulowa fakture,a nie na play24,gdzie nie wszyscy maja komputer,ale o tym nie pomysleliscie.

  8. A co jak nie moge od 3 tygodni korzystac z play24? A konsultant ma wyrazna prosbe nie moze mi wyslac faktury emailem? Czasami jestescie tak beznadziejni ze rece opadaja – 5 roznych konsultantow i korepondencja mailowa nie przyniosly skutku… ehhhh tragedia a nie zabawa (play).

    • To że są problemy z play24 to wiemy,ale też nie u wszystkich.Ja korzystam z przeglądarki BOLT bo przez Opere nie pójdzie.Jeśli chodzi o dostęp z pozycji komputera,to nie wiem bo nie posiadam.

    • Ciekawe dlaczego e-faktura nie może być dostarczana mailem?
      Większość operatorów tworzy skomplikowane systemy, w których umożliwia się podgląd i pobieranie faktur, zamiast najprościej wysłać je pocztą elektroniczną do klientów.

  9. O jak to dobrze, że wypłyną temat faktur, cudo… !!! BO JA MAM PROBLEM !!!!
    Ja się nie mogę od miesiąca doprosić faktury za sierpień. Telefonowanie do BOK to strata kasy bo grzeczna pani informuje, że zgodnie z umową PLAY ma obowiązek wystawić fakturę, a nie ją dostarczyć. Barwo, brawo, brawo. I po sprawie, potem tyko sms z pytaniem o ocenę rozmowy z doradcą – jak dla mnie 1 z mega minusem. Nie umie rozwiązać problemu.
    Rozumiem, że chodzi o nakłonienie do przejścia na e-faktury, ale sposób niski, bardzo niski. Na Boga nie tak to się załatwia. Założyłam sobie e-fakturę, ale cóż nie działa wstecz. Hmm a wydaje się, że firma nowoczesna.
    Założyłam reklamację i co? Zero reakcji. Aż dziw bierze, bo abonament mam VIPowski. No nie wiedziałam, że tak się traktuje dochodowych klientów. Brzydko, brzydko, brzydko.
    2 razy rzekomo wystawiono mi duplikat faktury i przesłano, no cóż do tej pory nie doszedł ani jeden. Tak, argument, jakoby poczta zawiodła też już słyszałam. Ale jakoś do mnie nie przemawia. PTC, niegdyś ERA przynajmniej dostarczały fakturę.
    No i po ptokach za sierpień od kosztów faktury nie odliczę. Przyznaję, że jestem z tego powodu zła, Tym bardziej, że będąc jednak klientem z dużym abonamentem, nikt z PLAY nawet nie zadał sobie trudu, żeby pomóc w rozwiązaniu problemu. ZERO REAKCJI. Strategia umywania rączek, kurcze, a sprawa przecież banalna.
    Zastanawiam się tylko jak to jest, skoro faktura jest podstawą do zapłaty. W takiej sytuacji ja nie mogę zapłacić, to mi PLAY dowali odsetki. Co robić drogi Panie Rzeczniku?

    Czy mam się dogadać z innymi osobami w podobnej do mojej sytuacji i udać do mediów? Może to byłby jakiś news. PLAY szuka oszczędności – wstrzymał wysyłanie faktur do klientów? Czyżby problemy finansowe? Hahaha niskie by to było, bardzo, ale może w stylu PLAY?
    Proszę więc o reakcję i miłe załatwienie sprawy. Ostatecznie skoro faktura, w opinii PLAY gdzieś tam istnieje, prześlijcie mi jej skan to licha, może być i e-mailem, macie moje namiary.
    Z góry dziękuję za pomoc Panie Rzeczniku.

    • Lenka
      To norma u nich Mi kiedyś trzy miesiące nie przysyłali faktury Dzwoniłem prosiłem pytałem co jest a oni że wystawią No i wystawili Trzy na raz za trzy miesiące z terminem płatności trzy dni Takie rzeczy tylko w playu

    • Ja również odnotowałem tą przypadłość Play-a – dopiero 4ta faktura doszła (duplikat), a dzień później oryginał …
      Tak czy owak faktem jest, że moje faktury przychodzą nie więcej jak 3 dni do terminu płatności.
      Zgłoszone na BOK opóźnienie/nie dostarczenie nie powoduje naliczania odsetek – takowych nie stwierdziłem w następnych rozliczeniach.
      Co do odliczenia – z tym nie powinnaś mieć większego problemu – można odliczyć w następnym m-cu bez korygowania miesiąca.

      • Twoje słowa to typowe tłumaczenie pracownika Playa. Dowiadują się że jest problem to zamiast go zlikwidować mówią jak go obejść dookoła a problem jest nie ruszony. Druga sprawa to obsługą w salonach ktoś idzie po telefon to mu wciskają internet telewizje stacjonarny choć mówi że ich nie potrzebuje a tylko telefonu komórkowego aż się chce z takiego salonu jak najszybciej uciekać

        • Piotr wszędzie tak jest, w bankach najczęściej. Mają do wykonania określony plan bo inaczej im grożą, że zostaną zwolnieni. Dlatego wciskają. NIe wiem jak w play… ;)

    • Możesz poprosić na BOK, by faktury były wysyłane listem poleconym, a nie zwykłym. Tylko pamiętaj by przypilnować konsultanta żeby tak zrobił, bo to strata dla Play i nie zawsze chcą :) Wiem, że można zrobić np. fakturę poleconym + kopia na e-mail :)

    • O fajnie wiedzieć, że nie jestem sama ;) Dzięki za informacje i wskazówki Panowie :):)
      Postanowiłam uruchomić e-fakturę, będzie bezpieczniej. Stać mnie na to, żeby sobie wydrukować :) A co! ;)
      Miłego dnia wszystkim życzę…

  10. Jak działa Play – a no całkiem nieźle póki trzeba coś zrobić dla
    klienta. Dnia 07.08.2011 zgłosiłem cesję numeru, który jest na kartę
    (tu podam numer zgłoszenie – może ktoś z obsługi się tym zainteresuje
    32681047) jutro mija 2 (słownie drugi) miesiąc od zgłoszenia – w play24
    osoba nie jest zmieniona a w zgłoszeniach ma status ROZPATRYWANE. Mimo
    wielu ponagleń ze strony mojej jak i ze strony salonu, w którym
    chciałbym podpisać umowę na nowy telefon cesja nie może dojść do skutku
    z nieznanych mi i chyba dla konsultantów powodów. Zaczyna się
    zastanawiać czy jest sens migrowania na abonament w wypadku takiej
    obsługi klienta jaki ma wspaniała sieć PLAY.

    • Potwierdzam identyczny problem z cesją telefonu córki na moją firmę.Z rachunkami dla mojej firmy ten sam problem nie ma ich w terminie i jest to tajemnica nie do odgadnięcia. Byłem w erze i na każdym rachunku dostarczanym do mnie był nr. telefonu za który mam zapłacić, a w play tego się nie dowiesz człowieku bo to tajemnica !

  11. Panie Marcinie, może przy okazji warto zwrócić uwagę na prace BOK. A dokładnie o informowaniu klienta o rozwiązaniu reklamacji. Wcześniejsze praktyki były takie, rzeczy w formularzu było napisane że próba kontaktu z klientem. oczywiście nikt nie pisał nikt nie dzwonił. Teraz bo bata mają nad głową dzwonią. Ale to nawet nie jest puszczenie sygnała, strzała ale strzałeczka. W systemie jest że konsultant zadzwonił, a że klient nie zdążył odebrać…..nie dziwne. Dla mnie za takie praktyki a jestem wyrozumiały z miejsca bym wywalił z roboty.

    Nie wiem czy te posty są przeglądane przez zespół play4you ale zgłoszenie nr. 34573632 i nie chodzi mi o załatwienie sprawy. Tylko niech ktoś przyjrzy się temu zgłoszeniu i jak magicznie się zamknie z adnotacją próba kontaktu z klientem nieudana. Już 3 strzałki miałem a więc lada chwila zamknie się zgłoszenie.

    Ps. Kiedy będzie ta lepsza zapowiadana jakość w BOK? Bo wiedza o blackberry……woła o pomstę do nieba.

    • I już przyszedł sms :-)

      prawa zamknięta po nieudanej próbie kontaktu telefonicznego z numerem 786xxxxxx, na powyższy numer wysłano sms-a o treści:

      Witamy, Twoje zgloszenie nr 34573632 zostalo rozwiazane. Aby poznac szczegoly prosimy o zalogowanie sie na stronie http://www.play.pl.

      Dziękujemy za zgłoszenie.

      Uprzejmie informujemy, że niedogodność nie jest spowodowana wadliwym działaniem sieci. Operator nie ma wpływu na funkcjonowanie aplikacji zainstalowanych w terminalu BlackBerry prosimy o sprawdzenie poprawności używanych konfiguracji.

      I tutaj dodam może małą uwagę. Usługa Blackberry działa właściwie. Ale jeżeli zrobimy wipe terminala to owszem wszystkie police dostaniemy ale pojawi się tylko przeglądarka PLAYNET. Jedyne rozwiązanie to wyłączenie BIS przez play24 i ponowne włączenie za jakieś 2-3 godziny. A problem poruszany jest już na forach. I o ile ktoś ma BIS jako usługę dodatkową to no problem jak wie, ale osoby z dedykowaną taryfą to mogą sobie podejść do salonu i tam zostanie im zainstalowana JAKAŚ przeglądarka -> według BOK

      • a powiedz jaki wpływ na oprogramowanie ma wykupiona usługa ? to tak samo jakbyś dzwonił do MS że po zainstalowaniu MS Office zniknęła Ci przeglądarka firefox lub IE. I jeszcze masz o pretensje że odpowiedzieli Ci zgodnie z prawdą wykupienie usługi nie ma wpływu na to co masz w telefonie. Proponuje sprawdzić soft bo wygląda na walnięty.

  12. grucha wchodzi mi do wanny i każe szukać 4G

    (poziom reklam z kubusiem zachowany) nie dziekujcie wystarcza tantiemy z emisji spotu.

  13. Marcin, kiedy umożliwicie przesyłanie faktur prosto do banku poprzez system BILIX, to by była najwygodniejsza forma?

  14. Ja mam w ogóle inne pytanie… Próbuje przedłuzyć umowe w play. Zamiast tego to ją chyba wypowiem… czemu w play ni ema możliwości przedłużenia umowy przez internet?? Przecież to by ułatwiło zycie i klientom i samemu playowi… A tak z BOK ni edzwonią więc chyba czas POPRZEZ internet poszukac innego czyt. lepiej zorganizowanego operatora…

  15. W PLAY prawie każdy ma smartfona – po co faktura Pocztą Polską – wysyłacie domyśle na e-mail’a ;)

    Tylko aby błędów nie było… ;)

    A tak na marginesie – dostałem pierwszą fakturę w PLAY i „skucha” – oczywiście wiem, że abonament za pierwszy i kolejny okres rozliczeniowy + opłata uruchomieniowa w sieci… Ale wg. oferty na stonie PLAY

    wybierając taryfę All Inclusive MAX 85 (za 75 złotych/mc) jest opis:
    Szczegóły taryfy Super MNP All Inclusive MAX 85

    37,50 zł miesięczny abonament przez pierwsze 3 m-ce
    75 zł miesięczny abonament po pierwszych 3 m-cach
    1 GB pakiet danych
    650 minuty do wszystkich sieci LUB
    1047 SMSy/MMSy do wszystkich sieci

    a mnie wystawili Panowie abonament za (69-39,5+16)=45,50 złotych Kochanych Polskich… -na stronie www jest że powinien być 37,50…

    Pewnie tak (ciekawe) wszystkim wystawiają – ciekawe czy tylko ja złożyłem reklamację.

    A może to jakiś błąd na stonie lub fakturze…
    Ale nie jest napisane nigdzie na stronie www, że „w świetle kodeksu cywilnego niestanowi oferty…”

    Panie Rzeczniku – co Pan na to…?

  16. Temat o fakturach o połowa wypowiedzi o czy innym. Co do FAKTUR to dlaczego PLAY drukuje na drugiej stronie faktury podsumowania dla danego numeru? Jak oddaję f-rę dla księgowej to nie ma tego co może mi się przydać, a poza tym Skarbówkę nie mam zamiaru informować co i za ile nadzwonione! Widzieliście f-ry konkurencji? F-ra to f-ra i nie powinno być na niej nic na drugiej stronie! Widzieliście od jakiejkolwiek innej firmy jakieś bazgroły na drugiej stronie? ZMIEŃCIE to bo już słyszałem opinie o tym, że nie przeniosę do Play np. swoich numerów bo pod względem księgowym nie będę się ładować w niepotrzebne tłumaczenia dlaczego, po co i kto używa tego czy innego telefonu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości