Play ma Godło Jakości Obsługi 2011!

Udostępnij

Play po raz czwarty/!/ został laureatem godła Jakości Obsługi 2011.

W programie „Jakość obsługi” ekspertem może być każdy klient! Na podstawie opinii 3 mln klientów z 2 tysięcy miejscowości z całej Polski program „Jakość Obsługi” co roku ogłasza listę TOP 100 Najprzyjaźniejszych Firm.

Bardzo jesteśy dumni, i nawet jeśli kogokolwiek to dziwi, wiemy, że to efekt ciężkiej pracy naszych ludzi.

Ale najwieksze podziekowania dla naszych Kleintów – to Wasz wybór.

PS: Wiem doskonale, że czasem w pojedynczych przypadkach obsługowych wypadamy słabiej. Ale zapewniam Was, że staramy się bardzo i takie nagrody bardzo nas cieszą!

Zobacz więcej

74 KOMENTARZE

  1. No w salonie Play w Białej Rawskiej jakość obsługi o standardzie europejskim. Do tego dają za darmo reklamówkę z logiem 4G i teczke Play na papiery, a że zasięgu macierzystego Play nie ma to inna bajka.

  2. No spoko ja też już jestem w tzw. play bo w RBM na abonament , mam nadzieje że nie będe musiał tam dzwonić

  3. Takie badania to wiecie…

    W 2010 też dostaliście to godło… https://www.play.pl/resources/pdf/certyfikat.pdf

    Żeby jeszcze to się jakoś przekładało na jakość BOKu – ja póki co zdania nie zmieniłem.
    Nadal macie czarne owieczki, które wypisują takie bzdury, że hej. Z tym trzeb się pogodzić i nauczyć żyć ;)

    Jedyne co zauważyłem to fakt, że po utworzeniu zgłoszenia jego status zaczyna się od "rozpatrywane" co przetłumaczyć możemy na "zarejestrowane". Taki sprytny zabieg wizualny, a jednak może cieszyć ;)

      • to dobrze, że zaczynasz akceptować fakt, że ktoś może mieć odmienne zdanie.

        Jeżeli miałbyś kiedyś ochotę, to mogę Ci pokazać kilka zgłoszeń które zbudowały moje podejście ;)

          • Widzę, że rozmowa nie ma sensu więc nie kontynuujmy jej.
            Jesteś odporną osobą nawet na argumenty, które mam na piśmie.

            • Widzę, że argumenty ci się włąśnie skończyły bo na piśmie masz je tylko ty a ja mam tu na blogu argumenty na to, że większość zgłoszeń nie da się zrozumieć.

              • Można rozmawiać ale trzeba mieć z kim…

                Co ja jestem winien, że ludzie nie potrafią pisać zgłoszeń?!
                Moje są na tyle zrozumiałe i napisane pod kątem zrozumienia przez szanowny BOK, że bardziej się nie da. Skoro osoby rozpatrujące odwołania nie mają problemów i same stwierdzają błędy u konsultantów to mówi samo za siebie.

                Ucinam temat i lepiej, żebyśmy nie więcej nie pisali między sobą – bo nigdy nie potrafiłeś i nie potrafisz odróżnić rzeczy pozytywnych od negatywnych. Według Ciebie zawsze Play jest w 100% najlepszy.

                • A co ja jestem winien, że ludzie nie potrafią pisać zgłoszeń? A co Play czy inny op jest winien, że ludzie nie umieją pisać zgłoszeń? Nic!. Winę za to ponoszą ci co tego nie potrafią. Niestety nie dałeś żadnego przykładu swoich zgłoszeń byśmy mogli ocenić czy twoje są zrozumiałe czy też jak większość niezrozumiałe. Uciąć to se możesz drzemkę. Du ucięcia gadki potrzeba dwóch stron. Co najwyżej możesz już nie pisać a co będzie aż nadto zrozumiałe.

                  • Chyba nie odró|niasz reklamacji od niezgodno[ci z umow. Ró|nica jest zasadnicza dlatego trzeba pisa o niezgodno[ci i powoBywa si na Ustaw Konsumenck. W Play tylko w ten sposób nale|y postpowa. Sam trzy spory z nimi wygraBem poprzez mediacj z UKE. Kas zwracali a jak|e ale na pocztku twierdzili, |e nie mam racji. GodBo jako[ci w przypadku Play to dowcip roku. Beznadziejna jako[ i obsBuga w BOKu. Gdybym jeszcze nie musiaB tam pisa, to ok ale [rednio co 2m-ce musz skBada reklamacj na niedziaBajce usBugi. Na szcz[cie niedBugo koDczy sie umowa i nie ma mowy, |e przedBu|.

                    • Wezyrze, a możesz to napisać po polsku? Tekst twój jest niezrozumiały. Jeśli taki tekst dostaje konsultant to na bank albo nie odpowie.

                    • …albo odpowie nie na temat. Nie na temat bo go nie może zrozumieć., Przepraszam za szybko poleciało.

    • Ja też mam – mówiąc najdelikatniej – poważne wątpliwości co do jakości BOK.
      Ale powiedzmy sobie szczerze, ze w Bok pracują ludzie, którym płaci się przede wszystkim za pozyskanie klienta a nie rozwiązanie problemu.
      BOK w wielu przedsiębiorstwach kuleje.
      A jeśli nie potrafią rozwiązać problemu to zazwyczaj mają przygotowaną ofertę…

  4. Czy promocja 30% doładowania gratis jeszcze działa? Bo na stronie widac ze dajecie tylko 10% a jeszcze na początku tygodnia było więcej.

  5. Teraz już wiem jaką wartość ma takie logo, wystarczy zapewne odpowiednio zapłacić czy znać kogo trzeba, bo inaczej nie wyobrażam sobię tego, gorszej obsługi niż w Play nie ma chyba nigdzie na świecie, bo w Polsce to na pewno. Szanuję Was za niskie ceny i dobrą ofertę, ale nie wciskajcie kitu że macie dobrą obsługę klienta.

  6. A mi się zdawało, że to Plus otrzymał godło oraz jakiś certyfikat, ale widocznie źle przeczytałem.

  7. A ja się pytam dlaczego play dodaje do mojej przeglądarki na androidzie swoje zakładki wapowe, których nie mogę usunąć? Oczywiście mogę edytować plik konfiguracyjny operatora i je stamtąd wywalić, ale jakim prawem dajecie coś czego nie chcę i nie ma możliwości z tego rezygnacji?

  8. Taa, a w pewnym salonie Play w Krakowie: przychodze i pytam czy moge zareklamowac telefon na podstawie Ustawy Konsumenckiej? A pracownik na to ze takiej ustawy nie ma i nie mozna. Powiedzialem mu zeby sie doszkolil :)

        • To po co powołujesz się aż tak buńczucznie na ustawę zamiast powiedzieć : "E telefon się spie…ł – naprawcie"?

          • Chyba nie odróżniasz reklamacji od niezgodności z umową. Różnica jest zasadnicza dlatego trzeba pisać o niezgodności i powoływać się na Ustawę Konsumencką. W Play tylko w ten sposób należy postępować. Sam trzy spory z nimi wygrałem poprzez mediację z UKE. Kasę zwracali a jakże ale na początku twierdzili, że nie mam racji. Godło jakości w przypadku Play to dowcip roku. Beznadziejna jakość i obsługa w BOKu. Gdybym jeszcze nie musiał tam pisać, to ok ale średnio co 2m-ce muszę składać reklamację na niedziałające usługi. Na szczęście niedługo kończy sie umowa i nie ma mowy, że przedłużę.

  9. Być może nie sprecyzowałeś swoich oczekiwań/żądań. Proponuję konkretnie określić na co chcesz się powołać. A najlepiej przedstaw pismo i po przeczytaniu wszystko napewno będzie jasne ;)

  10. ciekawe ile taka nagroda kosztowała.?

    Nikt o zdrowych zmysłach nie dał by play takiej nagrody. Przecież w play jest taka jakosć usług ze UKE jest zapchana skargami na wszelkiego rodzaju nie prawidłowości w play i nie wyrabia z rozpatrywaniem skarg.

    • Nie wiesz ile kosztowała?
      Miliony roboczogodzin pracowników, tysiące dobrych pomysłów, setki promocji oraz bardzo dużo zaangażowania ;)

    • Owszem, odchodzi4.
      Ale założę się, że 2/3 tych skarg jest kompletnie bezzasadna.
      Kiedyś, któryś portal telekomunikacyjny podawał statystyki, z których wynikało, ze przygniatająca większość zgłoszeń i reklamacji do operatorów (nie tylko do Play) wynika z nieznajomości usług/telefonu.

      BOK byłby znacznie lepszy gdyby zamiast zatrudniać X pracowników, którym płaca za wciśniecie klientowi umowy zatrudniono X/10 pracowników technicznych.

      • Większość skarg jest bezzasadna bo pracownicy w ogóle ich nie czytają i nie wiedzą o co chodzi. Według BOK i to nie tylko w Play nawet jak jest źle to jest dobrze. Nadajniki działają prawidłowo.

        • Pracownicy ich nie czytają bo większość jest tak sformułowana, że nie bardzo wiadomo w jakim języku została napisana. Niejednokrotnie ludzie wklejali tu czy na forach swoje zgłoszenia i powiem szczerze na palcach jednej ręki mogę wskazać ile z nich zostało napisanych poprawną polszczyzną.

            • Żaden specjalista. Czytam co ludzie wklejają i się zastanawiam ze znajomym ( a mam w pracy znanego językoznawcę najwyższej klasy ) co autor "zgłoszenia" miał na myśli. A przecież w BOK-u nie pracują jasnowidze.

            • Zresztą jahu , cofnij się do dowolnego zgłoszenia które ktoś tu wkleił i własnymi słowami opisz o co w nim chodzi. Potem zrobię to ja i jeszcze ktoś inny. Złoże się o $milion, że będą trzy, różne opisy. Jak ktoś ma na taki zgłoszenie odpowiedzieć???

                • Weź zobacz jaki jest temat. Konia z rzędem temu kto wie o czym one mówią. Co byś zrobił gdybyś pracował tam i do ciebie dotarło by zgłoszenie które urąga wszelkim zasadom stylistyki wypowiedzi?

                  • Zauważ, że nie każdy musi się znać na technologii a konsultant powinien. Ludzie piszą, że coś jest nie tak a konsultant powinien dać znać technikom a oni powinni dość co jest nie tak.
                    Ale według ciebie wszystko jest cacy i pięknie. A konsultant z BOK nie wie co to jest UPLOAD śmiech na sali.

                    • Jahu, pewnie że nie każdy musi się znać na technologii a wypadałoby by się znał na języku którego używa. Na takich forach czy blogach to sobie możemy pisać bez ładu i składu ale zgłoszenie moim zdaniem powinno być napisane zrozumiałym językiem tak by czytający nie miał wątpliwości o co chodziło autorowi który napisał …a imię jego 44

                  • Ja również przeglądałem różne wklejane zgłoszenia np. na telepolis i mam zupełnie inne odczucia tzn. takie, że nawet w prostych sprawach odpowiedzi są wzięte z sufitu. Dziwne co?
                    Zresztą wysłałem kiedyś ( z dobrej woli) informację że pod linkiem do regulaminu oferty (link podałem) jest niewłaściwy regulamin a właściwego nie ma nigdzie.
                    Zapytałem się też gdzie można znaleźć ten właściwy regulamin.
                    I jaka była odpowiedź?
                    Że regulamin jest tu i tu- patrzę a tam odnośnik ze złym regulaminem, dokładnie ten o którym pisałem zgłoszenie.
                    Masz jakieś pytania?

                    • Tak , mam pytanie. Jaki masz dowód na to że ten regulamin był niewłaściwy? To ty tak twierdzisz. Twoje słowo przeciw słowu konsultanta. Każdy myśli że to on ma rację.

                    • Taki ze nazwa uslugi sie zminila, zreszta dwa czy trzy tygodnie pozniej pod lknliem pojawil sie wlasciwy regulamin. a i jeszcze jedno nie jestem wielbladem, jak nim ewetualnie zostane to nie bede muczal

          • Jeśli zgłoszenie Klienta nie jest jasne to należy zapytać i wyjaśnić o co chodzi. To jest uważam jakość obsługi. Zdecydowanie nie odrzucanie reklamacji. Generalnie to Godło Jakości Obsługi dla Play-a to chyba żart. Ale prima aprilis już był, a na nowy za wcześnie.

            • Gówno prawda. To jest obowiązkiem klienta jasne i zrozumiałe opisanie problemu bo jeśli pisze on jak Wezyr nieco wyżej to żadna siła tego nie rozwiąże. Wcale się nie dziwię jeśli gość nawalił im takie byki "Chyba nie odró|niasz reklamacji od niezgodno[ci z umow. Ró|nica jest zasadnicza dlatego trzeba pisa o niezgodno[ci i powoBywa si na Ustaw Konsumenck. W Play tylko w ten sposób nale|y postpowa. Sam trzy spory z nimi wygraBem poprzez mediacj z UKE. Kas zwracali a jak|e ale na pocztku twierdzili, |e nie mam racji. GodBo jako[ci w przypadku Play to dowcip roku. Beznadziejna jako[ i obsBuga w BOKu. Gdybym jeszcze nie musiaB tam pisa, to ok ale [rednio co 2m-ce musz skBada reklamacj na niedziaBajce usBugi. Na szcz[cie niedBugo koDczy sie umowa i nie ma mowy, |e przedBu|."

          • Tak ? To może poczytasz, to co odpisuje BOK Play !!! Tylko kopiuj wklej z gotowych formułek i czasami nawet danych nie zmieniają i wychodzą cyrki, sprzeczne ze sobą odpowiedzi… Ja takich zgłoszeń mogę tu wkleić ok 50… wszystko przez 2,5 roku bycia w Playu. Dobrze ktoś wyżej napisał… wystarczy tylko zapłacić i godło gotowe… kilkanaście lat, jak mam tel. komórkowy, miałem w każdej sieci, ale tylko w Play obsługa klienta, to dno i jest tragiczna! Nic sobie nie robią z pism wysłanych z kancelarii, czy z tego co pisze do nich UKE… Precyzyj nie sformułowane zgłoszenia… odpisują tylko, że nie mam "uprawnień", aby otrzymać info nt. własnego konta…. Cgyba mają płacone od każdego spławionego klienta….

      • a te statystyki o których mówisz to sa z jakich zródeł operatorzy podali dane ?
        Jak operatorzy je podali to sa mało wiarygodne moja reklamacja też została zakwalifikowana ze nie znam cennika i regulaminu usługi.Co jest totalna bzdurą. no wiesz operator powie ci ze ma statystyki ze 90% reklamacji bezzasadna bo hurtowo je odrzuca. ładnie wyglada statystyka ze klienci gamonie i nie czytają regulaminów i cennika itd a w rzeczywistości klient miął rację.
        Uke jest zapchane skargami na playa. moja już opracowuja ponad miesiac

        • Szczerze mówiąc nie pamiętam, czytałem to dawno, a nie mam czasu, żeby teraz specjalnie szukać.
          Tak, wiem, że operator lubi odrzucić coś z automatu, ale wystarczy zajrzeć na forum Play czy Telepolis – poza ewidentnymi nadużyciami Play pojawiają się tam wątki sugerujące, że ludzie nie rozumieją w ogóle swojej oferty lub nie potrafią korzystać z telefonu.

  11. hehe…. na "jakoś obsługi" z pewnością zasługują ci telemarketingu :D :D cięż ich się pozbyć !!!!! Gadają jak nakręceni ja im że nie jestem zainteresowany ofertą a oni dalej to samo….. najlepsze rozwiązanie rozłączyć rozmowę :D działa skutecznie ! :)

  12. Gratuluję! Nareszcie mamy ściemę roku! Tak jak w bajce:
    -ojciec, chwalą nas,.
    -kto?,
    – ja Was, a Wy nas.
    Och , wiele tych "sukcesów" było.

  13. Ok, zatem jestem pojedyńczym przypadkiem (?)
    Cieszę się że Era dostała też nagrodę. Krótkie porównanie:
    W erze byłem z 8 lat. Przez cały ten czas dzwoniłem do BOK może 3 razy, głównie z pytaniem o nowe oferty i promocje. wysłałem może z 4-5 emaili- odpowiedź następnego dnia (ew 2-3 dzień). Bezproblemowo.

    W Play jestem od roku z internetem (4 zgłoszenia, czas oczekiwania na rozwiązanie pojedyńczego- 20-30 dni) oraz od 4 miesięcy z komórką (3 zgłoszenia- źle naliczona opłata za pakiet, któy powinien być za darmo) jedno zgłoszenie zamknięte po 25 dniach, drugie jeszcze w toku (już 20 dni)- powód ten sam, więc liczyłem że od razu sie przyznacie do błędu i skorygujecie fakturę, jak w pierwszym zgłoszeniu. Trzecie zgłoszenie- 2 tygodnie (faktura korygująca zgłoszenia 1 nie przyszła, 2 tygodnie potrzeba aby wysłać kolejną… jeszcze nie doszła, zobaczymy…)

    Wracając do początku- serio jestem pojedyńczym przypadkiem?

      • Nie wiem bo nie mogę przeczytac co napisał. Wima natomiast, że takie i lepsze klocki sa także w orange wiec nie jest to odosobniony przypadek

  14. To jest chyba żart jakiś ??? Jakość obsługi Play jest beznadziejny,tygodniami trzeba czekać na odpowiedz w P24 !!! A zasięg sieci Play to jest gorzej jak tragiczny !!! Obecnie czekam na rozwiązanie umowy z Play ,ponieważ mam 2 numery firmowe z których nie da się korzystać od jakiegoś czasu ,nikt nie może się do mnie dodzwonić ,a ja sam nie mam praktycznie zasięgu,nawet po sieci Plus jest tragedia .Już byłem tak zdesperowany że nawet napisałem do Plusa w tej sprawie ,odpisali mi że mam opisać sprawę .Ale jak wspomniałem że te same problemy są z Play który działa po sieci Plus, to tak jakby piorun strzelił,od 2 miesięcy nie odezwali się wcale .Więc Play ma mnie w dxxie bo nadajników nie stawia,a Plus ma w duxxe Play i mnie tak samo.A ja płacę rachunki a korzystać się nie da z usług .Było już ponaglenie do BOK przez jednego z pracowników Play udzielających się na popularnych forach ,ale odpowiedzi nadal brak .Ciekawe jest to że jedną umowę mi rozwiązali,i przyznali że zasięgu brak,problem w tym że ja reklamowałem 3 numery !!!

    • Pisz do UKE a z Play rozwiązuj umowy z winy operatora. Plus obsługuje Play na swojej sieci w ostatniej kolejności. Też to miałem. Z telefonu w Plusie mozna dzwonić a z Play na Plusie "sieć zajęta", "błąd sieci" itp. Ja za 3m-ce rozwiązuje 3umowy indywidualne. Nie wyobrażam sobie żebym firmowe telefony miał mieć w Play.

  15. Ta czekam już dwa tygodnie z górką na przeniesienie numeru , w dziale obsługi nie potrafią powiedzieć nic konkretnego , obsługa do dupy.

  16. Ahahahahahahahaha nie no to już jest jakiś mega dowcip.
    Jesteście DUMNI z czego ?
    Koleś podjedz do salonu PLAY w Łódzi jako anonimowy klient z wcześniej przygotowanym problemem.
    Podpowiem ( przechodzisz z Plusa do Play gość w waszym salonie przyjmując wniosek pomylił się w nr. dowodu osobistego ) POWODZENIA !!!! Dodam że masz f-mę i jesteś udupiony bez telefonu na ponad miesiąć.

  17. Marcinie, lepiej tutaj nie wyskaliwac z talimi newsami. Nie draznijcie klientow, ktorzy mieli stycznosc z BOKiem

  18. Play ma żenujący poziom BOKu. Odpowiedzi ostatniego dnia przed upływem terminu często nie na temat, tylko po to żeby termin nie upłynął. Najwięcej skarg na forach jest na Play. Sam fakt, że uruchomili nieoficjalne kanały zgłoszeń na portalach świadczy że BOK nie wyrabia. Ale jak ma wyrabiać skoro odpowiadają nie na temat i potem jeszcze trzeba kilka zgłoszeń do sposobu rozpatrzenia pisać. BOK Play to dno i wodorosty. Przy zatrudnianu najważniejsze żeby miec status studenta/ucznia żeby ZUSu nie płacić a wiedza jest nie ważna a potem taki delikwent/ka odpisuje nie na temat wklejając odpowiedzi z innych zgłoszeń. Średni okres zatrudnienia w BOK Play to 6m-cy i to też dlatego, że jak wcześniej sie ktoś zwolni to musi płacić za szkolenia.

    • A jak ma wyrobić skoro nawet tu na blogu jest gość który twierdzi że wysyłał 3 zgłoszenia dziennie czym po prostu zrobił mailbombing. Zwłaszcza gdy pisał w tak niezrozumiały sposób jak ty kilka postów wyżej.

  19. Ja już nie mam siły, BOK nie dotrzymuje terminów rozpatrzenia zgłoszeń. Zgłaszam wielokrotnie problem telefonicznie, przez play24 i totalna olewka. Jak dzwonię to mówią, że wiedzą, że terminy są przekroczone i… mam sobie czekać dalej. ŻENADA. Nie da się porozmawiać z nikim kompetenym.

  20. Wasza jakość obsługi widoczna poniżej:
    Sprawa dotyczyła braku możliwości doładowania z Panelu play24 przez co został przekroczony termin

    Szanowny Panie,

    w odpowiedzi uprzejmie informuję, że dokładnie zapoznałam się z przedstawioną przez Pana sprawą. Pragnę dodać, że problem z użytkowaniem panelu Play24 był dla Pana sytuacją niekomfortową, za którą serdecznie przepraszam. Jednakże doładowania usługi Play Online może Pan dokonać również za pośrednictwem krótkich kodów jednorazowych oraz konta internetowego banku. W związku z czym, nie mogę przychylić się do Pana prośby o zwrot 10GB. Bardzo mi przykro.

    Z poważaniem
    Aleksandra Wdowiak
    konsultant back office ds. obsługi klienta

  21. Jestem klientką Play od trzech lat. Mam dwa numery w abonamencie i internet . Uczęszczam do salonu w Gdyni na ulicy Świętojańskiej przy skwerze i uważam że obsługa tam jest super i z pewnością należy im się premia :) ! Wszystko wyjaśnią cierpliwie nawet najbardziej opornemu, cierpliwie, miło. Aż chce się iść. Polecam, bowiem też że nie wszędzie tak jest.

  22. Salon w Gubinie to żaden salon. Gnieżdżą się między kwiatkami na pięterku pobliskiej kwiaciarni. I nic nie wiedzą. Od 14 czerwca 2011 roku nie mam zasięgu Play 3G. I nikt nie zrobił nic, żeby mi pomóc. Prowadzę sprzedaż internetową. Najpierw czekałam ponad 30 dni na odpowiedź na reklamację. Potem kolejne 34 dni na kolejną odpowiedź. I co wyszło ? Jedno wielkie gówno. "Eksperci stwierdzili, że nie było nawet próby logowania do sieci"- a jak to miało być możliwe, skoro przez pół roku w tym samym miejscu zasięg 3G był, a potem znikł? Jak czytam, że dostaliście znak jakości, to ręce opadają. Play ma w dupie problemy firm i zwykłych ludzi. Daliście wojewódzkiemu (ten od wtykania polskiej flagi w gówno) grubą kasę, a nie potraficie porządnie i logicznie rozwiązać problemu z zasięgiem. Może gdy odbiorą wam ten znaczek i stracicie tysiące Klientów to się opamiętacie. Orange się opamiętał. Obsługi klienta możecie im dziś tylko zazdrościć.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości