Tako rzecze rzecznik Play

Play wie, co liczy się w biznesie – nowa kampania Play dla Firm

Nowa kampania wizerunkowo-produktowa Play dla Firm skupia się na ludziach biznesu, także tych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą.
W części wizerunkowej obserwujemy przedsiębiorców, dla których liczby są podstawowym narzędziem codziennej pracy –  to oni najlepiej wiedzą, co liczy się w biznesie. ?Przyłapujemy? ich na wypowiadaniu liczb, gdy cieszą się nimi, martwią, niecierpliwią…  Play dla Firm wspiera rozwój ich firm dzięki nieograniczonym możliwościom technologii 4G.
W części produktowej, oprócz szczegółów oferty, operator informuje także o wynikach niezależnych  badań, z których wynika, że klienci Play płacą najniższe rachunki na rynku. Równocześnie prezentowany jest przyjazny biznesowi  smartfon Samsung Wave,  dostępny w taryfach All Inclusive dla Firm już od 1 zł. 

Kampanię przygotowała agencja Grandes Kochonos.
 
Media: TV, Internet, sponsoring, outdoory, prasa, siatki wielkoformatowe, BTL

Muzyka: KPM 720 nr 6 „Dark Lair” komp. Jan Cyrka

Start kampanii: 15 września 2011

Informacje o autorach: Michał Sorówka (dyrektor kreatywny), Bartek Grala ( art  director) Daniel Piecka (copywriter)
Przedstawiciel Klienta: Aleksandra Borowicz, Natalia Kłos, Grzegorz Kulesza
Przedstawiciel Agencji: Magdalena Morgun
Kreacja internetowa: Agencja K2, Małgorzata Chmiel (P4)
Media: Marek Zaborowski, Bartłomiej Kamienny
Dom Mediowy: MediaCom

Telewizja:

Prasa:

 

Outdoor:

 

Internet:

Komentarze

  1. szwagry napisał(a):

    ,,ZERO,, Raportuj

  2. aaaa napisał(a):

    Poważni przedsiębiorcy nie są głupi, nie dadzą się nabrać na marketingowe 4G z jakością 2G.
    W biznesie liczy się jakość, a tu play bradzo odstaje od reszty. Raportuj

    • igi napisał(a):

      Nie przesadzaj. Ja "dałem się nabrać" np. na te najniższe stawki.
      Przesiadka na razie doskonale się opłaciła: telefony, na wejściu bez problemu sfinansowały karę za zerwanie umowy u poprzedniego operatora (tam rzeczywiście byłem olewany). pierwsze rachunki okazały się w sumie średnio o 180-kilka zł niższe niż poprzednie, przy niemal 3-krotnie wyższej liczbie minut i dostępie do sieci 1GB zamiast 300MB na każdym z telefonów (wszystkie umowy 'biznes')
      Nawet jeśli stracę zasięg Play – mam jeszcze roaming w Plusie. U poprzedniego operatora na "T" strata zasięgu odcinała mnie od Świata, przy czym BOK uparcie twierdził (Dzwoniłem z innego tel), ze nie ma informacji o żadnej awarii/problemach z zasięgiem.

      Kiedyś uważałem Play za niepoważną sieć dla 15-latków. Teraz uważam, że naprawdę bardzo miło było się "dać nabrać" :) Raportuj

      • Łukasz napisał(a):

        ja też dałem się "nabrać" jestem w Play na kartę, miesięcznie wydaję na telefon ok 7,5 zł (!!!! tak w innych sieciach bym musiał wydać 30 zł na miesiąc aby utrzymać konto) i rozmawiam za darmo bo całą rodzinę przeniosłem do Play i moi bliscy znajomi też już są i każdy jest zadowolony. Płacimy najniższe rachunki. Coraz więcej naszych znajomych też ma zamiar się przenieść do Play ponieważ ich operator żąda wyższych cen za połączenia do Play więc oni maja już tego dosyć i głównie dla tego się przenoszą. Raportuj

        • klient. napisał(a):

          W innych sieciach musiałbyś wydać nie 30 na miesiąc a 50 na kwartał aby zatrzymać numer a to jednak duża różnica.
          Natomiast faktycznie, o ile się nie ma smartfona i odchodzą koszty pakietów internetowych w Play można jak najbardziej normalnie korzystać za mniej niż 10 zł miesięcznie.
          Niestety poza Freshem abonamenty są bardzo niekorzystne. Raportuj

          • Poll napisał(a):

            Które abo sa niekorzystne? Ja mam LP69+SI2 i nie dość że wygaduje 1500-1700 minut to jeszcze mam 2GB a wszystko za 100pln Masz cos gdzieś korzystniej? W firmowych jest jeszcze lepiej bo SD jest na stacjonarne także. Raportuj

            • klient. napisał(a):

              Poll w żadnym wypadku nie kwestionuje tego, ze rozmawiasz prawie 30 godzin miesięcznie.
              Tak się jednak składa, że nie każdy pracuje jako telefonistka i wykonuje jeszcze w życiu inne czynności poza rozmawianiem przez telefon.
              Bardzo się cieszę, że Play Ci się opłaca, ale niestety dla osób, które rozmawiają miesięcznie 30 (ale nie godzin tylko minut) abonamenty są kompletnie nieopłacalne. Zwłaszcza te bez telefonu.
              Abonamenty z tel. też są kompletnie nieopłacalne, ale tam przynajmniej rozumiem, że się płaci raty za aparat, ale w abonamentach bez telefonu?.
              Abonament bez tel. "Stan Darmowy" – obowiązkowo 120 min., ale za stan darmowy trzeba dopłacić. To chyba pewna sprzeczność?
              Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Dobrze, że nie kwestionujesz bo firmowe abonamenty oraz wyższe LP są właśnie po to by dużo gadać. Jak ktoś chce lub potrzebuje niewiele rozmawiać to ma abonament AI39 ale to nie temat tego wątku. Jak ktoś potrzebuje abonament tylko po to by był a z niego nie korzysta to może powinien się zainteresić kartą. Raportuj

            • mkkot napisał(a):

              Niektórym się nie chce interesić. Dla leniwych też powinien być niski abonament i nie mówię tu w swoim imieniu. 19 za 120 minut to jednak jeszcze trochę za dużo. 15 by lepiej wyglądało. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Może i powienien ale może to się też nie opłacać operatorowi i nie da. Operato ma zarabiać a nie sponsorować nieudaczników życiowych (nie piszę tego w twoim imieniu). Koniec, kropka Raportuj

            • mkkot napisał(a):

              Też sobie właśnie tak pomyślałem, że play może nie chcieć drobnicy. Gdyby pojawiły się takie abonamenty, możliwe że sieć by się szybko przepełniła… Raportuj

            • andrfzej napisał(a):

              przecież jest LP 1zł – 60min. proste? Raportuj

            • Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

              Ja tam rozmawiam gdzieś 60 minut i wysyłam 200 sms + wykorzystuje gdzieś 300 mb pakietu internetowego i dla mnie jest korzystnie wziąłem dobry telefon za w miarę niską cenę kiedy u w3 kosztował 900zł samsung wave,byłem w orange i tam za gorszy telefon i mniej minut płaciłem więcej i do tego zasięg miałem koszmarny w domu… Raportuj

            • Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

              Najbardziej wg mnie się opłaca brać abonament z telefonem i go sprzedać jeśli mamy jeszcze działający wtedy koszty abonamentu wychodzą bardzo niskie i dostaje się więcej minut,większy pakiet internetowy liczyłem :) Raportuj

            • Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

              W orange jak byłem przekraczałem abonament a w play jeszcze nigdy nie przekroczyłem i sporo mi zostaje :),jeszcze przez to że mam do play za darmo a trochę osób już mam np. rodzinę oszczędzam minuty ale szczerze mi on jest nie potrzebny bo mam abonament 350 minut z którego wykorzystuje 60 + 200 sms,następnym razem biorę niższy taki z 150 minutami by mi starczył :P,nie warto brać abonamentów większych dla telefonu już następnym razem tak nie zrobię i temu kolejny mój abonament będzie do 50zł max,obecnie mam 79 choć brałem za 59 ale w trakcie umowy kupiłem telefon z androidem na allegro i potrzebowałem pakietu internetowego :P+lejka Raportuj

            • Damian napisał(a):

              właśnie przedłużyłem umowę na 12 miesięcy bez tel. 34,50zł – 350minut/miesięcznie + 100 minut przez 6 miesięcy (czyli przez połowę trwanie umowy, później mogę zostawić za 6zł/miesięcznie) + stan darmowy w play na zawsze. Raportuj

          • Łukasz napisał(a):

            tak, różnica 50 zł bardziej bije po kieszeni… Raportuj

        • Zadowolony klient napisał(a):

          Też dałem się 'nabrać' i nie narzekam. Jestem w PLAY od kilku lat. Za miesiąc wychodzi mi 20zł. Mam PLAY Fresh. Z zasięgiem również żadnych problemów. Może macie kiepskie telefony (a raczej anteny w telefonach)? Nierzadko starsze modele lepiej łapią zasięg i przełączają się miedzy sieciami. Polecam wszystkim, PLAY Fresh, ma na prawdę dobrą ofertę.

          Zastanawia mnie tylko jak koledze udało się osiągnąć 7,5 :) i to przy darmowych rozmowach do PLAY. (w zasadzie na tym i na smsach mi najbardziej zależy i mieszczę się w 20). Raportuj

          • klient. napisał(a):

            To akurat nie problem.
            Po prostu w jednej rodzinie nie wszyscy jednocześnie muszą mieć "Niegraniczne połączenia".
            Poza tym w taryfie Darmowo w Play można doładować za dychę (dzięki czemu dostaje się 10 dni darmowych) a potem kupić za 10 zł pakiet.
            Itp., itd.
            We Freshu może być bardzo tanio, ale trzeba się nagimnastykować. Raportuj

            • Zadowolony klient napisał(a):

              Ano, nie wszyscy jednocześnie, ale ja niestety muszę mieć sam, osobno. ;)
              Trzeba, dlatego ja się nagimnastykowałem i mam 20zł. Po prostu mam też inne potrzeby, po doładowaniu za 10zł a następnie wydaniu tych 10zł nie miałbym pieniędzy na inne rzeczy z których również korzystam.

              Liczyłem, że jednak jest szansa abym zszedł niżej (w co nawiasem mówiąc wątpię, bo jestem trochę obyty w ofertach Fresha). Niemniej dzięki za odpowiedź. :) Raportuj

            • mkkot napisał(a):

              Da się. Nakrętki z fanty, ale to masakra, bo nie wszystkie kody działają ;] Raportuj

      • miju napisał(a):

        zawsze sie znajdzie jakiś wyznawca .. :) Raportuj

      • klaudia napisał(a):

        ja sie nabralam i nadal zaluje, od tygodnia mam problem z dodzwonieniem sie do BOK z moich dwoch nr w play, nie moge wysylac smsow, nie mam internetu w telefonie, moje rachunki sa absurdalnei wysokie, reklamuje je, play sie nie odzywa, nie wyjasnia, lekcewazy.
        pan gruszka rwoniez milczy, a rozzalenie roznie z dnia na dzien.
        zenada, to nie siec dla ludzi ktorzy prowadza firmy.

        nabijanie ludzi w butlke.powodzenia. Raportuj

  3. dariusz napisał(a):

    Play chyba nie wie jak reklamuje i pokazuje takie stare telefony to juz w orange lepiej reklamuja sie z nokia e7 Raportuj

  4. daro napisał(a):

    Play leci w kulki… to nie jest poważna firma dla ludzi biznesu :( Raportuj

  5. fazzzi napisał(a):

    Wiem, że RBM nie dla biznesu ale może ktoś się zainteresuje porządkami jakie tam panują :) Mają tam niezły bałagan !!! 8 września zadzwonił do mnie konsultant. Ponieważ wkrótce kończy mi się umowa z Play przyjąłem jego propozycję, RBM 88 z rabatem do 66 pln i lg 970 za 166 pln. Kilka minut po rozmowie wysłałem skany dokumentów na podany przez konsultanta e-mail bok@scany.pl. Po jakimś czasie przyszło potwierdzenie odbioru. Wczoraj rano dostałem info, że skany nie dotarły !!! I to chyba tylko dlatego, że wysłałem maila z zapytaniem czemu to trwa tak długo ? W przeciwnym wypadku mógłbym czekać do osr..ej śmierci :) Oczywiście próbowałem to załatwić w Playzone, ale z rabatem można załatwić tylko przez telesprzedaż :/ BOK nadal milczy jak zaklęty… czy ktoś zna może maila do play4you ? Pozdrawiam.

    P.S. Cztery lata w sieci i muszę iść gdzie indziej bo w PLAY proponują STAN DARMOWY dla chętnego na smatfona. Smartfony też w play w kosmicznych cenach… Raportuj

    • play4you1 napisał(a):

      fazzzi daj numer zgłoszenia otwartego w OK, a mój mail forum@play.pl
      Raportuj

    • Wit napisał(a):

      Witam. Miałem podobną sytuację w piątek tj. 09.09.11 zadzwonił do mnie konsultant i zaproponował mi ofertę 88 w cenie 66 i również lg za 166zł poprosiłem konsultanta o telefon w poniedziałek żebym mógł sobie przemyśleć wszystko jednakże zaznaczyłem ze jestem zainteresowany i jak do tej pory cisza :( :( :( nie ukrywam ze zawiodłem się trochę bo po przemyśleniu wszystkich za i przeciw podjąłem decyzję ze zamierzam skorzystać z tej oferty. Myślę ze RMB w tren sposób zrazi do siebie klientów…. Raportuj

  6. Łukasz napisał(a):

    Ja jestem w Play na kartę, miesięcznie wydaję na telefon ok 7,5 zł (!!!! tak w innych sieciach bym musiał wydać 30 zł na miesiąc aby utrzymać konto) i rozmawiam za darmo bo całą rodzinę przeniosłem do Play i moi bliscy znajomi też już są i każdy jest zadowolony. Płacimy najniższe rachunki. Coraz więcej naszych znajomych też ma zamiar się przenieść do Play ponieważ ich operator żąda wyższych cen za połączenia do Play więc oni maja już tego dosyć i głównie dla tego się przenoszą. Jakość połączeń w Play na 2G jest bardzo dobra, powiedziałbym że nawet wyższa niż w T-mob, Plus i Orange.

    POTWIERDZAM: kto jest w Play ten najmniej wydaje na telefon!!!!! Koszt utrzymania komórki jest dużo niższy niż telefony stacjonarnego!!! Raportuj

    • zzz napisał(a):

      Weź sobie nie żartuj, bo z tym 2G to pojechałeś chłopie… Play nie dość, że ma tam mało kanałów, to jeszcze go "wykastrowało" dla transferu danych… Zostały jakies ochłapy. Jak masz tylko Plusa, to bardzo możłiwe, że nidługo zobaczysz to, co i ja widuję – sięć zajęta. Klienci Plkusa mają "paszport polsatu" i pierwszeństwo korzystania z danego BTSa, a zasobów dla Play nie starcza… Raportuj

      • klient. napisał(a):

        Tak się czasem zastanawiam kto czytuje tego bloga.
        Wszyscy macie Galaxy II lub Wavy 8500 i jesteście non stop w 3G?
        Jak nie macie krystalicznie czystego głosu to się nie da rozmawiać?
        Kilka lat temu wszystkie telefony były w 2g, a proste stare telefony miewały naprawdę złą jakość połączeń.
        Połowa mojej rodziny (i przypuszczam, że nie tylko mojej) ma proste telefony 2g w Play, korzysta, żyje i nie narzeka.
        Znam tez kilka osób (nie tylko w Play), które zmieniły telefon na 3g (bo im konsultant wcisnął) i w ogóle nie zauważyły jakiejkolwiek zmiany.

        Natomiast jeśli ktoś możne liczyć tylko na zasięg Plusa to nie powinien mieć telefonu w Play. Raportuj

        • mkkot napisał(a):

          [quote]Natomiast jeśli ktoś możne liczyć tylko na zasięg Plusa to nie powinien mieć telefonu w Play. [/quote]

          Bo? U mnie działa.
          Różnica między 2G a 3G jest, ale w opóźnieniach. Jakość dźwięku jest bardzo podobna, czyli bardzo dobra (jak na telefon). Na pewno lepsza niż w orange 2G. Jakość 2G plusa via play wydaje się gorsza, dźwięk jest bardziej przytłumiony, obcięte są wysokie tony. Sieć zajęta? Przez 4 lata widziałem może 2 razy. Fakt, że mieszkam na wsi. Chciałem kiedyś te doniesienia o problemach z 2G sprawdzić, będąc w Krakowie w godzinach szczytu. Nie było problemów. Jednak powiedzmy sobie szczerze, trzeba iść z duchem czasu i brać telefony na 3G, nie tylko smartfony. Play często ma 3G tam, gdzie nie ma niczego. Raportuj

      • Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

        Ja nigdy nie miałem problemów a nie siedzę w domu cały czas,telefonu czasem nawet używam na wsi :D Raportuj

      • Paweł napisał(a):

        Dokładnie jest tak jak mówisz. Klienci Playa ustawieni na sztywno na Plusa, bo inaczej nie da się rozmawiać, dosyć często słyszą w słuchawce "sieć jest zajęta". To trzeba być kompletnym idiotą, żeby korzystać z Play-a prowadząc firmę. Która z poważnych firm to robi? Straty spowodowane niemożnością dodzwonienia się do F-my są zdecydowanie większe niż zyski z niższych opłat abonamentowych. Prawda o Play jest okrutna. Masz jakość taką jaka jest jej cena. Mało płacisz mało masz! Raportuj

  7. klient. napisał(a):

    pewna osoba z rodziny przez pół roku korzystała z LP MNP 1 zł (darmowo w Play), wysłała wypowiedzenie z z przeniesieniem do fresha i oczywiście dostała "rewelacyjny oferty abonamentowe"

    Czy wy w Play nie myślicie, skoro ktoś przez pół roku korzystał z telefonu dzwonią właściwie tylko do Play to uważacie, że będzie chciał podpisać umowę na 120 minut do wszystkich sieci?
    Pewnie w rok by tego nie wykorzystał, a co dopiero miesiąc.
    Może warto wzbogacić ofertę o abonamenty z mniejsza liczbą minut, ale tańsze. Sam znam kilka osób, które od razu by podpisały umowę i nie mówię tu wcale o gimnazjalistach.
    Fresh jest rewelacyjny, ale dość upierdliwy z terminami, doładowania, pakietami. Zróbcie coś z abonamentami.
    Co to w ogóle z abonament o nazwie "Stan darmowy", w którym trzeba osobno płacić za stan darmowy?
    Przecież to paranoja. Raportuj

  8. Marian napisał(a):

    Jakimi temrinami? Doladowanie za 5 zl wazne przez rok. Nie mow, ze rok to krotki termin na 5 zl.

    A co do abo, to fakt, mogliby zaproponowac tansze abo z mniejszymi pakietami minut, tak aby dotrzec do tych klientów, ktorzy nie maja wielkich potrzeb. Oczywiscie mowie tu o ofercie bez telefonu. Raportuj

    • klient. napisał(a):

      Nie terminami ważności konta tylko terminami ważności pakietów!

      Typowa sytuacja – pakiet złotówek ważny do 19.; pakiet internetowy ważny do 28, nieograniczone w Play ważne do 5 kolejnego miesiąca.
      Pilnowanie tego wszystkiego jest po prostu upierdliwe.

      Play miał fajne abonamenty w zeszłym roku. Kilka osób z mojej rodziny podpisały w tedy umowy w warunkach "na zawsze". Jak teraz patrzą na nową ofertę to nie chcą ruszać swojej. A biedny konsultant ciągle dzwoni i dziwi się, że nie chcą dostać aż 180 minut. Bo i po co im trzy godziny rozmów, skoro nie zawsze wykorzystają jedną? Raportuj

  9. Marian napisał(a):

    Marcinie, czy bedą jeszcze darmowe startery PLAY? Raportuj

  10. Grupa TRIP napisał(a):

    Prosimy o zasięg Play w Biäłej Räwskiej i Össa. Dziękujemy! Raportuj

  11. domsc napisał(a):

    na wirtualnej polsce jest zajebista reklama fizycznej klawiatury qwerty dziekuwa za tą reklame ja też korzystam z normalnej klawiatury w moim smarcie, precz z dotykowcami tam sie wszystko myli – play stawiam piwo za tą reklame ! Raportuj

  12. odchodzi4 napisał(a):

    a ja sie zapytam czy UKE wyraziło zgode na wykorzystanie jej w tej reklamie? i powoływanie sie na jej raport z 2010r o wysokości rachunków.?

    Czyżby znowu uczciwa firma Play zrobiła teraz UKE w balona. Raportuj

    • klient. napisał(a):

      Mnie jeszcze bardziej zastanawia powoływania się we wrześniu 2011 na raport z 2010. Przecież w tej branży 9 miesięcy to niemal prehistoria.
      Nie wiem jak w firmowych ale w abonamentach prywatnych w zeszłym roku były niższe kwoty. Może stąd ten pomysł na raport z 2010? Raportuj

    • Color napisał(a):

      UKE to urzad publiczny i wszelkie jego analizy, raporty itd sa ogolnie dostepne i mozliwe do wykorzystania. Nikt nikogo o zgode pytac nie musi. Raportuj

  13. playfan napisał(a):

    Szanowny Play !!

    Wszystko by było ok gdyby nie zasięg waszej sieci ! Ofertę macie chyba najlepszą,tylko co z tego ? Ja jestem zmuszony i jestem w trakcie rezygnacji z waszych usług,ano dlatego że korzystanie z waszej sieci jest dla mnie istną katorgą .Co chwila brak zasięgu,rozmowy się urywają nawet gdy jestem na zewnątrz .Ostatnio przekonała się o tym konsultantka z Play która do mnie dzwoniła,i 5 razy mnie rozłączyło w międzyczasie,biedna co chwile dzwoniła ponownie ! Tak się nie da,w firmie tym bardziej !! Mam nadzieję że się za to zabierzecie ,na Plusa bym nie liczył,bo tu są te same problemy .Mam wrażenie że Plus specjalnie blokuje abonentów Play . Raportuj

    • Grupa TRIP napisał(a):

      Zmień telefon najlepiej na E51 lub 6303i Raportuj

      • Paweł napisał(a):

        A niby dlaczego ma zmieniać telefon? To Play tylko na tych 2 modelach telefonów działa? Raportuj

        • playfan napisał(a):

          To nie jest rozwiązanie ! A tak z ciekawości mam między innymi e 51 i nie ma żadnej różnicy ,na LG ,Nokii n95 8GB i innych sprawdzałem i tak samo beznadzieja .Minimalnie lepiej jest na Nokii 5800 ,ale i tak beznadziejnie ogólnie . Raportuj

    • mmalyy napisał(a):

      Z tym plusem to chyba rzeczywiście prawda. Jak mam w roaming to często nawet smsy nie dochodzą. Dostaje np. 5h później jak ja coś wyśle… Raportuj

  14. yossarian1313 napisał(a):

    Ale po co robić nową kampanię wizerunkową skoro wystarczy dbać o jakość wcześniejszych? Testowałemsmartfona, potem go oddałem, a wciąż mam opóźnienie (10 dni). Pomoc nie jest pomocna – bo zaproponowali mi w tej sytuacji… ponowną rejestrację w programie ;) A było tak pięknie :-D Wiosną z okazji kończącej mi się umowy zacząłem myśleć o przejściu do play. OK. Potem był program testujsmartfona.pl Świetnie. Same testy – całkiem fajnie. Wyskoczył Red Bull Mobile. Ciekawie. Załapałem się na 25% rabatu. Super. Z konsultantem szybko ustaliliśmy szczegóły. Ale umowy nie podpiszę jeśli moje "wszechpolskie" konto nie zacznie odzwierciedlać stanu faktycznego. Bo już nie wiem, czy klientów konkurencji chcecie przejąć, czy też przekonać ich do pozostania tam gdzie są?! Raportuj

  15. wroc napisał(a):

    Podpisuję się pod tym rękami i nogami!

    Sam korzystam z LP1 Stan Darmowy (już 4 raz – MNP out + MNP in), bo w abonamencie SD to wydatek min 29zł (19zł 3 przez pierwsze miesiące). Większość znajomych/rodziny mam w Play. W sieci rozmawiam ok 1000min/mies, a poza siecią ok 30-50 min/mies.
    Dlaczego nie można wziąć niższego abonamentu z SD? Gdzie miałbym wykorzystać te 120 minut?
    Nie mam zamiaru bawić się w prepaidy i doładowania. Będę korzystał z LP1, póki Play nie wprowadzi oferty dopasowanej do moich potrzeb lub nie wycofa LP1. Raportuj

    • klient. napisał(a):

      To mamy bardzo podobne potrzeby telekomunikacyjne, tyle, ze poza Play ja najczęściej wysyłam smsy.

      Właściwie chciałem robić tak samo jak Ty, ale za dużo zawracania głowy z przenoszeniem numeru najpierw do jakieś sieci a potem z powrotem do Play, zwłaszcza, że w jednym i drugim punkcie konsultant będzie nam chciał wcisnąć "rewelacyjny abonament" i będzie zły, że musi wypełniać papiery najpierw na prepaid a potem na LP 1zł MNP, od którego pewnie nie ma żadnej prowizji, albo jakieś nieopłacalne grosze..

      W prepaidzie zabawa w doładowania to najmniejszy problem, zabawa to jest się z terminami pakietów i ich przedłużaniem ;). Raportuj

    • PeeN napisał(a):

      No to długo na LP1 nie pociągniesz bo więcej już go nie dostaniesz. Z tej opcji możesz skorzystać od teraz już tylko raz. Raportuj

  16. Mati napisał(a):

    domsc
    Popieram.Ja również nie mam przekonania do dotykowców.Wolę standardową fizyczną klawiaturę. Raportuj

  17. Jaa napisał(a):

    Pytanie z innej beczki: czy jest szansa na wprowadzenie HTC Sensation XE? Raportuj

  18. Uwaga! napisał(a):

    Kampania to jedno, a ceny telefonów nadal te same, nie wspominając o cenach abonamentów. Szkoda, że ta kampania to jedynie krzyk…. bez jakiejkolwiek dodatkowych działań. Mam wrażenie, że jest to tylko wprowadzanie Nas (potencjalnych odbiorców usług Play) w błąd…. szczególnie tych niezorientowanych :) …. i przekłamanie mające na celu wrycie w podświadomość, że oferta jest nowa i świeża … – wg. mnie tani chwyt marketingowy, który może skutkować dużą utratą Waszej wiarygodności w oczach potencjalnych klientów. Raportuj

  19. spajrek napisał(a):

    Mam pytanie. 31.08.2011 nabyłem smartfona jako, że bez pakietu internetowego marny z niego pożytek udałem się do salonu Play z zamiarem migracji z abonamentu LongPlay 69 na All Inclusieve Max (taką informację wyczytałem na stronie internetowej Play, że jest to możliwe bez żadnych opłat). Miła pani poinformowała mnie, że nie ma takiej możliwości, więc zadzwoniłem do BOK i tam z kolei pani powiedziała, że jak najbardziej jest to możliwe i zdecydowałem się na taryfę All Inclusive Max 85 z 10zł rabatem, więc płatne 75zł miesięcznie. Dziś wszedłem na swoje konto w Play24 i w zakładce zgłoszenia nie ma żadnej informacji na temat mojego zgłoszenia. Czy nie powinna ta informacja się tam właśnie znaleźć? Raportuj

    • PeeN napisał(a):

      Idz do salonu załatwić taka sprawę, ale weź pod uwagę to że żadnego rabatu na abonament nie otrzymasz przy zmianie taryfy więc będziesz płacił 85, a nie 75 zł miesięcznie. Raportuj

      • spajrek napisał(a):

        No to zostałem wprowadzony w błąd. Pójdę do salonu i będę walczył o swoje. Rozmowa była nagrywana, więc racja jest po mojej stronie. Sam sobie tego nie wymyśliłem taką ofertę zaproponowała mi pani z Play, więc będę się tego domagał. Raportuj

      • spajrek napisał(a):

        A co to cenzura na forum? Napisałem, że będę domagał się tego co mi obiecano i usunięto posta. Oj nie ładnie tak się nie robi. Raportuj

    • Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

      Nie dostaniesz rabatu ktoś cie oszukał przy migracji będziesz płacił 85 Raportuj

      • spajrek napisał(a):

        Jak wspomniałem rozmowa była nagrywana. Taką ofertę zaproponowała mi pani z obsługi a ja się na nią zgodziłem nic na tej pani nie wymuszałem tylko powiedziałem, że chciałbym migrować na inną taryfę. Czyli zawarliśmy umowę tzn. że należy się z niej wywiązać obu stronom. Zaraz jadę do salonu i zobaczymy co z tego wyniknie. Jak nic nie wskóram jest jeszcze UOKiK. Raportuj

    • play4you1 napisał(a):

      zmiana taryfy nie uprawnia do skorzystania z rabatu na abonament. Jeśli nie ma zrobionego zlecenie na tę zminę zgłoś to jeszcze raz albo poproś o odsłuch rozmowy.
      Raportuj

  20. spajrek napisał(a):

    Zapomniałem napisać, że nowa taryfa ma niby obowiazywać od nowego okresu rozliczeniowego czyli od 20.09.2011 ale skoro w zgloszeniach nic nie ma to chyba nici z tego. Raportuj

  21. Lisu napisał(a):

    Zawsze jest tak, że wśród czterech musi być trzech poważnych i jeden pajac. Bo jak słyszę o tym 4G, to od razu widzę cyrk Raportuj

  22. kambla1571 napisał(a):

    Ja bym proponował udoskonalić Biuro Obsługi. Przez nie nie przedłużę umowy z Państwem, mimo że bardzo sobie cenie play za szybkość rozwoju.
    Ale na 8 zapytań na play24, 5 było błędnych… to jednak za dużo tego. A jak poprosiłem o rekompensatę za te błędy… to dostałem wiadomość: Przepraszamy, że nie zdołaliśmy podołać Pana oczekiwaniom. Tylko tyle… Raportuj

  23. Sk_uter napisał(a):

    Czy cennik wave ulegnie po tym zmianie? Raportuj

  24. spajrek napisał(a):

    I chyba nie będę się kłócił nie chcą zarobic to nie na terenie w którym się poruszam jest dostępna sieć Aero2 a od nich można mieć net za darmo już porobiłem stosowne przelewy i wysyłam zgłoszenie po darmowy net. http://aero2.pl/bdi.html Raportuj

  25. Biznes, a jak... napisał(a):

    A kiedy powrócą terminale BlackBerry 9780 do sprzedaży? Ciągle braki na magazynach… Firmo od "Biznesu", chyba zacznę myśleć, że wasz BIZNES szwankuje… Raportuj

  26. wios napisał(a):

    1. abonamenty – a szczególnie PAKIETY KWOTOWE najbardziej się opłacają (to do ewentualnego buraka, który mi wyskoczy z "nie, bo nie" – mamy w firmie 20 aktywnych sim, więc wiem coś na ten temat).

    2. ceny słuchawek zaczynają być podobne do w3 – poza promowanymi akurat.

    3. jakość obsługi klientów biznesowych jest poniżej wszelkich standardów – nie ma do kogo bezpośrednio zadzwonić i porozmawiać – tylko bezmuzgowa partyline i sexczat na play24…

    4. na co komu 4G, skoro ceny korzystania z połączeń internetowych są po prostu niewspółmierne do analogicznych w innych krajach UE (cena pakietu/abo do średniej płacy klienta)
    Raportuj

  27. Poll napisał(a):

    #3 Jak to możliwe, że macie w firmie 20 sim i nie macie opiekuna? Firma twoja to fujara jakaś czy co? Ja mam w sumie 6 sim i nie wszystkie na firmę a mam opiekuna z imienia i nazwiska który przyjedzie do domu jak potrza a jak nie to do pracy i wszystko załatwi. I jeszcze się cieszy bo pewnie ma kasę od załatwionej sprawy/usługi. Ta twoja firma to się zajmuje asenizacją, że nie wiecie jak to się robi? Raportuj

    • Maciej napisał(a):

      Ja mam 5 sim na firme +1fresh i też nie mam opiekuna. To co mam zadzwonić i sie prosić, żeby mi anioła przydzielili. Jeżeli jest taka opcja i dlaczego sami z tym nie wychodzą do klienta?
      Za miesiąc kończy mi sie umowa, za 2 miesiące kolejne dwie umowy.
      Dzwonią do mnie, proponują dokładnie to samo co mógłbym dostać w salonie jako pierwszy lepszy klient.
      W zasadzie gdybym zrezygnował z końcem umowy i zaraz zamówił nowy abonamet to jeszcze bym dostał zniżkę 25% przez 6 miesięcy. Pytałem się czy spuszczą coś z ceny telefonu (a przedłużyłbym abonament nie taki tani – bo prawie 100zł), ale usłyszałem tylko echo i zero propozycji.
      Raportuj

      • Poll napisał(a):

        Nie wiem jak zrobiłeś to ty, ale ja swoją przygodę rozpocząłem tak: wszedłem na stronę Play, przeszedłem do "klienci biznesowi", kliknąłem na "skontaktuj się z Doradcą biznesowym", zostawiłem kontakt do siebie, oddzwonił do nas miły, młody człowiek iiiii…. do dziś opiekuje się naszym kontem. Wot cała filozofia. Raportuj

  28. ela napisał(a):

    Dla mnie 4G mimo wszystko brzmi jak chwyt marketingowy-z praktyką chyba niewiele ma to wspólnego. Jeśli chodzi o taryfy dla firm to wydaje mi się, że na dzień dzisiejszy oferty pozostałych sieci są bardzo konkurencyjne. Play już tak bardzo nie zachwyca stanem darmowym, bo podobne opcje pojawiły się u pozostałych operatorów-mam tu na myśli chociażby plany optymalne dla firm (Orange). Podobnie jest też z innymi segmentami. Raportuj

  29. Mateusz napisał(a):

    Od tygodnia chcę uzyskać informację o sposobie przeniesienia numeru do PLAY do oferty FIRMA 150. W opisie oferty są podane 3 upusty:
    – 25% przez pierwsze 6 m-cy
    – 20% dla osób, które wybiorą taryfę F150
    – 10% za przeniesienie
    Pytałem i prosiłem telefonicznie w PLAY i w salonie ile będzie wynosił zatem abonament w ofercie FIRMA 150:
    – przez pierwsze 6 m-cy
    – po okresie 6 m-cy
    Wszędzie są tak rozbieżne informacje, że cenę pozna abonent dopiero na fakturze i to jest rosyjska ruletka. Może ktoś miał praktykę i wie jak to wygląda ? Bo na zgłoszenie do tej pory nie doczekałem się, a chciałem przenieść 3 numer do PLAY dla FIRM, ale jak tak dlaej pójdzie to 2 obecne przeniosę z PLAY … Raportuj

    • Bartek napisał(a):

      Z reguły jest tak, że różne kanały sprzedaży (salony, strona www, doradcy) mają różne dostępy do rabatów. I nie dotyczy to tylko sieci Play. U mnie za abonament firma 150 płacisz przy przeniesieniu (po uwzględnieniu rabatów )108,00 netto przez cały okres umowy. Raportuj

  30. Mariusz Ganczar napisał(a):

    Mam podobny problem.
    Od 3 tygodni dzwonie do PLAY i konsultantów biznesowych i nikt nie może mi pomóc.
    Chcę przejść do Play dla Firm z Orange do abonamentu VIP z ofrerty: http://www.play.pl/resources/pdf/Regulamin_Oferty
    niestety JEST TO NIEMOŻLIWE.
    PLAY oferuje coś czego nie może spełnić.
    Wysłałem nawet maila 2 tygodnie temu do Pana Marcina z blogplay.pl i do dzisiaj nie dostałem odpowiedzi.
    Bez komentarza. Raportuj

  31. Mariusz Ganczar napisał(a):

    HASŁO:

    "Play wie, co liczy się w biznesie – nowa kampania Play dla Firm"

    to jakaś kpina. Raportuj

  32. Mateusz napisał(a):

    Dokładnie Mariusz, ja dostałem parę dni po wysłaniu maila wiadomość, ale całkiem nie na temat – a zapytałem niemal identycznie jak tutaj i skierowano mnie w tym mailu do salonu – cytuję:
    "Jeżeli chodzi o ofertę przeniesienia numery proponował bym Panu bardziej zajście do salonu i wypełnienie wniosku. Jest to bezpieczniejsza forma wybrania oferty oraz zaakceptowania dostępnych warunków Umowy (…)"
    Czyli jednym słowem PLAY nie chce, byśmy korzystali z Internetu, uważając ten sposób składania zamówień za mało bezpieczny.
    Ludzię chcą przejść do PLAY, a sieć ma ich w nosie …
    Myślałem, że takie zachowanie dotyczy W3, ale jak widać PLAY usilnie zabiega o miano sieci z najbardziej niekompetentną obsługą. Raportuj

  33. Bartek napisał(a):

    Wszystkim, którzy mają problem z przeniesieniem numeru w taryfach firmowych, chętnie pomogę. Działam na terenie Poznania i w okolicach. Raportuj

  34. angelika napisał(a):

    a czy może mi ktoś powiedzieć czy będzie kiedykolwiek dostępna jeszcze w PLAY NOKIA E6? Jeśli tak to mniej więcej w jakim terminie. Będę wdzięczna:) Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty