Tako rzecze rzecznik Play

Podobno PLAY wyciąga od ludzi 400 zł ;-)

Wielki sukces programu testujsmartfona.pl wywołuje duże zainteresowanie i sporo pytań na które warto dokłądnie odpowiadać.

Dziś na przykład spidersweb.pl opisuje przypadek jedego klienta, który ma wątpliwosci co do terminu zwrotu smartfona tak aby uniknąć ewentualnej kary. Część czytelników niestety interpretuje (komentarze, posty na FB i Twitterze) tekst i opisywany przypadek w zaskakujący dla mnie sposób. Pojawia się wręcz teza, że cała akcja jest po to aby wyrwać od Was, testerzy 400 zł ;-) Przepraszam Przemka, autora tekstu, że z rozpedu zarzuciłem mu kreowanie takiego właśnie wniosku. Na interpretację i wnioski czytelników nie mamy niestety wpływu, tymbardziej warto jednak te wątpliwości wyjaśnić.

polecam lekturę tekstu:

http://www.spidersweb.pl/2011/09/uwazaj-kiedy-oddajesz-smartfona-w-akcji-testuj-smartona-sieci-play-moze-spotkac-cie-niemila-niespodzianka.html

Od Szefa Projektu ?Testuj Smartfona? Przemka Bukato:

Dokładnie tak, jak zostało to opisane w tekście: osoba, która pożyczyła telefon na testy ma maksymalnie 14 dni na jego zwrot. Może to zrobić pierwszego, trzeciego lub czternastego dnia. Takie są postanowienia regulaminu, które Klient ZAAKCEPTOWAŁ w czasie rejestracji. A to oznacza, iż akceptuje także fakt, że brak tego zwrotu MOŻE oznaczać naliczenie kary. MOŻE, nie MUSI. Aby uniknąć tego niebezpieczeństwa, sugerujemy zwrot telefonu dzień wcześniej, by uniknąć ewentualnych konsekwencji.

Jednocześnie informujemy, iż naszym celem nie jest oszukiwanie Testerów, wyciąganie pieniędzy od nich oraz świadome wprowadzanie w błąd Uczestników w Programie. Kieruje nami uczciwość, chęć edukowania społeczeństwa oraz swobodny dostęp do technologii, jakie niesie ze sobą smartfon z Androidem.

Jeśli chodzi o stronę serwisu WWW, na którym widnieje zakres dat z możliwym zwrotem, to w tej chwili zmieniamy jej treść tak, aby informacja na temat granicznego dnia zwrotu nie budziła wątpliwości.

Komentarze

  1. edi napisał(a):

    Popieram poprzednika @maciejewski głupio Play się zachowuje zamiast przerosić za błąd tylko siebie chcą wybielić a wina jest po ich stronie. Raportuj

  2. Adam napisał(a):

    Oddałem w terminie jaki miałem na stronie a dzisiaj po zalogowaniu mam, że opóźnienie wynosi 1 dzień.(mam potwierdzenie oddania). Raportuj

    • Przemek Bukato napisał(a):

      Bardzo proszę o zrzut ekranu i wysłanie go do Marcina Gruszki oraz na pomoc@testujsmartfona.pl. Proszę pamiętać, że aktualizacja danych pomiędzy serwisem testujsmartfona.pl a naszymi systemami (szczególnie po weekendzie) zajmuje do 24 godzin. Raportuj

      • Piotr napisał(a):

        Panie Przemku,
        a ja mam takie pytanie. Pracownik play zaznaczył, że oddany przeze mnie smartfon jest niesprawny. Jak zwróciłem mu uwagę to powiedział, że już nie da się tego poprawić ale, że dopisał w uwagach, że się pomylił. Poprosiłem go także aby na piśmie które dostałem po zwrocie, napisał że się pomylił i podbił pieczątkę. Ale chciałbym się upewnić czy rzeczywiście dopisał w systemie o swojej pomyłce. Czy dało by się to sprawdzić? Napisałem maila do pomocy ale minęło już 5 – 6 dni i nie ma odpowiedzi. Raportuj

      • niknik111 napisał(a):

        WItam ,
        Ja w bardzo podobnej kwestii programu Testuj i Kup dotyczącej jednak Play On line . W zeszły poniedziałek zakupiłem modem Wi Fi w warszawskiej Arkadii . Miałem pewne problemy z uzyskaniem połączenia z niekturymi urządzeniami więc następnego dnia udałem się do w/w punktu . Problem nie został rozwiązany – skierowano mnie do producenta urządzenai (Nokia) z którym nie mogłem nawiązać połączenia z internetem za pomocą modemu Play – natomiast po opuszczeniu punktu przedmiotowy modem został mi skradziony . Raportuj

        • niknik111 napisał(a):

          SKoro test wypadł niepomyślnie postanowiłem odstąpić od Umowy jednak po kradzierzy wystąpiły komplikacje gdyż sprzedawca nie przewidział takiej sytuacji . Po kontakcie z ok@pomocplay.pl poproszono mnie o zgłoszenie tego faktu na policję i tak też uczyniłem , wysłałem skan zgłoszenia ponownie na ok@pomocplay.pl . Dziś otrzymałem info , że podstawą do odstąpienai od Umowy jest m.in. zwrot urządzenia . Skoro zostało ono skradzione nie jestem w stanei go zwrócić . Chętnie pokryję koszt tego urządzenia ale nikt nie jest w stanie podać jego ceny . Jak można rozwiązać tą sytuację i kto może podjąć decyzję o zgodzie na odstąpieniu od Umowy ?
          pozdrawiam
          Raportuj

  3. Szymon Łukasik napisał(a):

    ja oddałem 1 dzień przed terminem i jest OK :) ale lepiej mieć potwierdzenie :) Raportuj

  4. Rukki napisał(a):

    jak ktoś szuka to zawsze znajdzie Marcinie za nimi stoją wielkie korporacje Oni zazdroszczą innowacyjności i pomysłowości akcji i tyle. Raportuj

  5. Adam napisał(a):

    Na szczęście zrobiłem sobie zrzut ekranu ze strony w razie ewentualnych kłopotów. Raportuj

    • Fajnie. Kopie umowy którą podpisałeś też masz, prawda? Raportuj

      • Adam napisał(a):

        Informacje o terminach oddania znajdują się na stronie, która służy do oficjalnej komunikacji między użytkownikiem a wynajmującym.
        Jeśli dzień po odbiorze czyli 20-go na stronie mam opis, że termin zwrotu "zostało 15 dni zwrot między 2 a 4 września" to nie publikował tego Józek z poczty tylko wszechwładny system. Dwa dni były na odebranie "BY NIE POWODOWAĆ TŁOKÓW W PUNKCIE ODBIORU". Zapewne dano 2 dni na oddanie "BY NIE POWODOWAĆ TŁOKU W PUNKCIE ZWROTU". Tyle względem uszczypliwości względem czytania lub nie regulaminu. Raportuj

  6. Jacek napisał(a):

    Co proponują przy oddawaniu telefonu Raportuj

    • Marek napisał(a):

      Nic nie proponują. Warunki są znane, można sobie wziąć ten testowany telefon (oczywiście egzemplarz, któy mielismy, macany przez kto wie ilu testerów) za cenę z abonamentu wyższego, niż ten, który weźmiemy.
      Ot i całe udogodnienie, chociaż w moim przypadku pracownik nawet o tym nie powiedział… Nie było absolutnie żadnej propozycji oferty przy oddaniu telefonu. Raportuj

  7. @fascik napisał(a):

    Zgodnie z terminem oddałem w piątek i dziś też mam status – opóźniony 1 dzień. Raportuj

  8. odchodzi4 napisał(a):

    nie podobno tylko celowo play wyciąga od ludzi 400zł
    a dlatego ze myślał że jelenie będa brali fony z abonamentem a nie oddawali masowo tandetny fon.
    I wobec tego Play kombinuje jak tu zarobić na naiwnych 400zł
    Raportuj

  9. odchodzi4 napisał(a):

    najlepszy tekst roku "kieruje nami uczciwosć" buhaha Raportuj

  10. Jacek napisał(a):

    w RBM zasięg na dzwonienie tylko w P4 czy w Plus też , bo transmisje danych tylko na zasięgu P4 . troche bezsensu to jest Raportuj

    • Przemek Bukato napisał(a):

      A, to nie moja działka, ale właśnie się dopytałem. Wszystko działa wszędzie. Z marketingowego punktu widzenia, dla nowych ofert nie ma sieci Plus i Play, jest tylko sieć telekomunikacyjna P4, która obejmuje cały kraj. Raportuj

  11. maciejewski napisał(a):

    Nikt nie napisał, że Play wyciąga, tylko zasugerowano, że na stronie podającej status pojawia się błędna informacja, która może prowadzić do obciążenia klienta kosztami z powodu przekroczenia terminu zwrotu i nie jedna osoba potwierdziła, że na stronie jest błąd. Nikt natomiast nie zarzuca Wam złej woli. To różnica.

    Zamiast przyznać się, że błąd był znowu głupie insynuacje i uśmieszki:
    "Dziś na przykład spidersweb.pl zastanawia się, czy cała akcja jest po to aby wyrwać od Was, testerzy 400 zł ;-)"

    Gdzie w tekście Przemka jest tak napisane?
    Czasem trzeba umieć przyznać się, że błąd jest (był, bo już ponoć poprawiony) i przeprosić, albo dopilnować, żeby osoby, które oddadzą tel w terminie podanym przez stronę internetową nie musiały ponosić konsekwencji finansowych.

    Owszem, umowa obowiązuje przede wszystkim, ale jak na oficjalnej stronie projektu jest napisane jak byk "masz jeszcze 2 dni" w momencie gdy trzeba już dzisiaj oddać tel, to coś jednak jest nie tak. Raportuj

    • Dominik Kawula napisał(a):

      Wiesz, nie chcę być uszczypliwy, ale także tak zrozumiałem tekst na spiderze… Że właśnie play chce wyciągać po 400 zł od testera… Skoro nie tylko Play tak zrozumiał, to widocznie taki może być wydźwięk artykułu na spiderze. Raportuj

      • Przemek Bukato napisał(a):

        Proszę poczytać forwardy tego artykułu poniżej tekstu, szczególnie na Twitterze. Myślę, że nie zostawiają one wątpliwości. Raportuj

        • Poll napisał(a):

          P4 zrobiło świetną akcję i konkurencję zatkało więc nie dziwcie się, że są tacy co szukać będą dziury w całym. Już kiedyś pisałem: im lepsza oferta/usługa/akcja tym więcej będzie głosów opluwających bo prymusów się nie lubi. Raportuj

  12. sebob napisał(a):

    czy ktoś może mi podpowiedzieć jak najlepiej/najkorzystniej przedłużyć pozostałą część z tego 1GB znajdującego się na karcie. Czy jeśli nie doładuję konta to po 30 dniach "zniknie" to co na nim było? Czy jak wykupię jakiś pakiet danych to one się zsumują? Raportuj

  13. edi napisał(a):

    U mnie to samo pokazuje, że jeszcze mam trzy dni testów a termin mija mi dzisiaj i po południu idę go zwrócić do salonu. Jak bym się stroną sugerował to już Play wyciągnął by 400 zł Raportuj

  14. miju napisał(a):

    te chińskie g… które oferowali wyprodukowanie ich w chinach to max 5$ :) u nas go próbują wcisnąć niektórzy operatorzy jako lux :) na zachodzie na takie coś nikt by nawet n….ć nie chciał :) Raportuj

  15. miju napisał(a):

    Aby uniknąć tego niebezpieczeństwa, sugerujemy zwrot telefonu dzień wcześniej, by uniknąć ewentualnych konsekwencji – to w końcu na 13 dni można to coś wypożyczyć czy na 14 dni :) no ale wiadomo w największej w polsce sieci 4g nie wszystko jest jasne nawet u samego rzecznika :) Raportuj

  16. szwagry napisał(a):

    ale jaja ,ja niewiem ,nic niewiem co to sie tam stało,,,,,nie mam pojecia o co mu tam chodzi,,,,, Raportuj

  17. scurvy napisał(a):

    Zaczyna się fala zwrotów i zaczynają się jaja. Przepraszam, ile ta akcja już trwa, że przez tyle czasu nikt nie zauważył błędu? W ogóle jak można było dopuścić do releasa strony z takim banalnym błędem? Nikt tego nie testował? Nikt nie zauważył? Problemy z dodawaniem? Ojej, jeszcze po drodze była zmiana miesiąca to już w ogóle kosmiczna arytmetyka… Raportuj

    • Dominik Kawula napisał(a):

      Wiesz, ja widzę w tym logikę… skoro na stronie jest informacja że możesz wypożyczyć powiedzmy pomiędzy 1 a 3 września, to naturalnie zwrócić możesz pomiędzy 14 a 16 (15 a 17 w zależności od interpretacji) września… Więc jak wypożyczyłeś w pierwszym dniu to zwracasz w pierwszym dniu oddania.
      Inna inszość że może to być precyzyjniej napisane i nad tym informatycy pracują (co wynika z wpisu Przemka Bukato). Funkcjonalność nie była przemyślana do końca, stąd problemy.
      Jednak Spiderweb od razu węszy podstęp niczym dziennikarz Fucktu :) To tylko drobny problem z prezentacją danych, od co :) Raportuj

      • Przemek Bukato napisał(a):

        Naprawdę, nie chcemy obciążać Klientów kosztami.

        Dlaczego Polacy myślą, że od razu chcemy ich oszukać???? Czy to w naszej polskiej naturze? Raportuj

        • R4S4. napisał(a):

          Tak. Statystyczny Polak sam chętnie kogoś by orżnął w każdej nadarzającej się okazji. To i o każdym innym myśli podobnie: "chce mnie orżnąć". Chłop pańszczyźniany ufał tylko najbliższej rodzinie i do dziś tak pozostało. Można się z Ziemkiewiczem nie zgadzać w wielu sprawach ale w "Polactwie" diagnozy stawia, niestety, właściwe. Raportuj

        • Poll napisał(a):

          "Dlaczego Polacy myślą, że od razu chcemy ich oszukać????" – dlatego, że każdy Polak ocenia drugiego wg siebie samego. Raportuj

        • pakierhakierxd napisał(a):

          Widocznie tak Raportuj

  18. adnim napisał(a):

    mi pokazuje termin: 06.09.2011, a według licznika jest to jeszcze 3 dni. Nie oddaję jutro, pójdę za 3 dni ze screenshotem i niech oni się tłumaczą. Raportuj

  19. Krzysiek napisał(a):

    Cóż… Już drugi tydzień czytam jakieś bzdety na blogu… A może by tak zamiast tego poobniżać trochę cen telefonów? Raportuj

  20. MarcinONY napisał(a):

    Mam identyczną sytuację licznik wskazuje 3 dni a pod spodem termin zwrotu 6.09.2011 Raportuj

  21. przemekspider napisał(a):

    Witam, tu Przemysław Pająk, autor wpisu, na który powołuje się Pan Gruszka. Panie Marcinie – pisze Pan:

    Dziś na przykład spidersweb.pl zastanawia się, czy cała akcja jest po to aby wyrwać od Was, testerzy 400 zł.

    Przykro mi to pisać, ale to zdanie jest nieprawdziwe i stawia nasz serwis w niekorzystnym ironicznym i deprecjonującym świetle.

    Nie podlinkował Pan wpisu. Proszę dać szansę innym dowiedzieć się jak o sprawie napisaliśmy: http://www.spidersweb.pl/2011/09/uwazaj-kiedy-oddRaportuj

    • Przemek Bukato napisał(a):

      Panie Przemku, proszę poczytać sekcję 'Reactions' pod swoim tekstem. Czy tekst nie został właśnie tak odebrany? Pozostaje nam tylko podziękować. :-) Raportuj

      • Mef napisał(a):

        Tekst Przemka jest bardzo neutralny.

        Wam pozostaje przede wszystkim podlinkować, a nie podziękować. Dobrą praktyką jest, że jak się do jakiegoś tekstu odnosi, daję się także czytelnikom możliwość zapoznania z tekstem źródłowym.

        I już całkowicie subiektywnie- ekipa Playa w komentarzach pod tą notką pokazuje się z naprawdę złej strony i wychodzi na, za przeproszeniem, buców.
        Co to za rzecznik, który bawi się w tak 'osobiste' wpisy i co to za szef projektu, który widzi winnych wszędzie poza swoją ekipą? Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Nie ważne, moim zdaniem jest jak brzmiał text źródłowy tylko jak na niego reaguje większość ludzi. Jak ktoś już posuwa się do pisania to powinien zrobić to tak by być dobrze zrozumianym. Chyba że taki był jego cel. Nie mówie tu o tym że źródłowy był zły ale że tak został odebrany Raportuj

  22. Najzabawniejsze jest to, że mam wrażenie, że większość komentujących nie czytała umowy, którą podpisała. Skoro umowa mówi o 14 dniach od wypożyczenia telefonu, to oczywistym jest też, że w ciągu 14 dni należy telefon zwrócić. Od kiedy to, informacja na stronie internetowej jest ważniejsza od treści umowy? Raportuj

  23. edi napisał(a):

    Ja mam coś takiego a termin zwrotu jest według wyliczeń dzisiaj
    Zostały 3 dni
    Termin: 05.09.2011 – 08.09.2011
    I co Wy na to? Raportuj

  24. Janek napisał(a):

    Kiedy ruszy oferta playbox dla studentow?czekac czy isc do konkurencji Raportuj

  25. Franciszek napisał(a):

    Ja oddałem 4 dni przed terminem bo szkoda mojego czasu na zabawę tym BYLECZYM . Na stronie mam że oddany,ale zrzut zrobiłem żeby nie było nieporozumień. Raportuj

  26. Artur Ciszczoń napisał(a):

    Dlatego nigdy nie będę klientem tej sieci. A wystarczyłby komunikat: " Przepraszamy, na Naszej stronie był błąd, żle pokazywała termin zwrotu, dziękujemy SW za zwrócenie uwagi". Raportuj

    • Jacek napisał(a):

      no ale bloga czytasz ;d Raportuj

    • Przemek Bukato napisał(a):

      Czyż właśnie nie to powiedziałem/napisałem? A czy konkurencja, o której Pan pisze w domyśle, że jest lepsza, robi to lepiej? Raportuj

      • Skowron napisał(a):

        Treścią? Może tak. Tonem? Zdecydowanie nie.

        Jeżeli konkurencja nie robi tego lepiej, to rozumiem, że Play też nie powinna/może robić tego lepiej. Po co w zasadzie jest to ostatnie pytanie?

        Panie Przemku, po przeczytaniu obu wpisów i prześledzeniu komentarzy, nie jestem już pewien, czy pracuje Pan na dobry wizerunek sieci Play, czy może wręcz przeciwnie.

        Pozdrawiam jako niedoszły klient. Raportuj

    • Venge4nce napisał(a):

      Też mnie to zniesmaczyło. Zamiast być wdzięcznym komuś za ujawnienie błędu to jeszcze próbuje się zdeprecjonować. Jeśli rzecznik takie rzeczy pisze to na prawdę albo ma gorszy dzień albo się nie nadaje do tej pracy. "Przecież poprawiliśmy" i niby wszystko jest ok… Słabe, bardzo słabe. Raportuj

    • Color napisał(a):

      wez nie zachowuj sie, jak skrzywdzona dziewczynka, ktorej ktos cukierka zabral.. Skoro tak Cie zranil brak przeprosin to proponuje w poduszke sie wyplakac.. Raportuj

  27. DarekR napisał(a):

    Gdyby wszystko było za darmo, to nie byłoby takich problemów, a tak sami się zapędziliście w kozi róg. Raportuj

  28. harlock napisał(a):

    To hype nakręcany przez konkurencję. Zapis w umowie użyczenia jest jednoznaczny.

    Gorzej z „nagrodami”. Nie wiem, dlaczego moja pozycja w rankingu cały czas spada, skoro zaliczyłem wszystkie zadania?? Za filmiki z Wojewódzkim podziękuję, bo nie oglądam. Raportuj

  29. Marcin napisał(a):

    Tej sieci nie warto ufać. Miałem w niej kiedyś telefon na kartę i przeniosłem go do abonamentu, po czym na drugi dzień telefon został wyłączony, przez kilka tygodni nie mogłem odzyskać numeru i naliczono mi karę 1400zł za… podpisanie umowy? Żenada. Wyjaśnianie sprawy trwało kilka tygodni, przez które to tygodnie nie działał mi numer przeniesiony z Play Fresh do Play abonamentu. Dzisiaj szczęśliwie korzystam z 794264839 w Orange i jakoś nie mam problemów. Najbardziej mnie rozwalało, gdy spędzałem całe godziny w salonach Play, pokazywałem podpisaną umowę, a oni mi mówili, że takiej umowy w ogóle nie było. Jednocześnie przysłali mi karę do zapłacenia za jej zerwanie, chociaż de facto ją podpisałem, a nie zerwałem. Raportuj

  30. Michał Kocik napisał(a):

    a ja mam taki problem.. klikam *107# i mam komunikat. "Promocyjne minuty do Play możesz wykorzystać do 2011-09-30 23:59:59" czyli aktywny stan darmowy to sobie dzwonie ;) a tu nagle słyszę że nie mam środków na koncie … patrzę w historię, faktycznie zjadało za połączenia do play ;/ Raportuj

  31. Michał napisał(a):

    Niestety mimo moich najszczerszych chęci i dużej sympatii dla Play – muszę przyznać, że dosłownie dzisiaj bardzo zawiodłem się na ich jakości usług. Otóż ponad miesiąc temu wysłałem prośbę o przygotowanie indywidualnej oferty na przedłużenie umowy. (Zostałem do tego zmotywowany przez pracowników BOK.) Gdyż nie podpiszę umowy, w której osoba przenosząca numer z "pre paida" ma większe przywileje i zniżki niż kilkuletni klient z wysokimi rachunkami. Niestety po 33! dniach oczekiwania Pani z BOK zadzwoniła do mnie z jakże zaskakującą ofertą- (taką samą jak na stronie www). Oczywiście przyznała że oferta jest gorsza niż dla osób przenoszących numer ale powinienem się zdecydować i już. Przez 33 dni nie zrobili NIC i mają czelność pisać "sprawa została rozwiązana". Bardzo proszę Panie Rzeczniku o jakąkolwiek reakcję aby zacząć traktować stałych klientów, przynajmniej na tych warunkach co tych przenoszących numery! Jednocześnie chciałbym się dowiedzieć do kogo się zwrócić w takiej sytuacji, czy macie jakąś procedurę odwoławczą od decyzji BOK?

    Mój numer zgłoszenia: 33548761 Raportuj

    • yossarian1313 napisał(a):

      Standard ;) Do mnie zadzwonili przed wakacjami z Orange z superpropozycją dla osoby z 11-letnim stażem w sieci: Sony Ericsson X8 (android 1.6) i taryfa delfin (tylko minuty) dla klienta, który mówi, że chce aktywnie ze smartfona zacząć korzystać ;)
      A po kilku dniach kolejny telefon i propozycja identyczna…
      Mi tam teraz BOK playa niestraszny – zaryzykuję…. ;) Raportuj

  32. Tomasz Filip napisał(a):

    Podpisałem umowę użyczenia telefonu 19 sierpnia i oddałem go 1 września. Konsultant jeszcze mi mówił: "pamiętaj, że musisz oddać w ciągu 14 dni od dzisiaj". To było dla mnie najważniejsze. Nigdy nawet nie pomyślałem, żeby się czepiać daty odbioru na stronie www, ponieważ jako osoba dorosła i świadoma swoich decyzji liczę się z tym co podpisuję. Raportuj

  33. DragonFire2 napisał(a):

    zwróciłem smartfona z testów 3 dni temu – na stronie testujsmartfona.pl nadal odlicza mi czas – za 400 zł to bym nawet go sobie zostawił ale nikt z formularza kontaktowego nie skontaktował się ze mną – a tak jeszcze wyjdzie że nie mam telefonu i nałoża na mnie karę 400 zł (mam formularz zwrotu:)) Raportuj

  34. Mateusz Pajdo napisał(a):

    każdy w miarę inteligentny człowiek wie, że 14 dni to 14 dni. Niezależnie co pisze na jakiejś stronie internetowej (nawet jeśli to oficjalna strona programu) 14 dni to wciąż 14 dni. Po raz kolejny proszę o używanie mózgu, jest to naprawde przydatne i ułatwia życie :)
    Raportuj

  35. cezaro napisał(a):

    ale jaja to wyscie skonstruowali kostke, na wp .pl loer ,,jasny gwint by was wział ja weam juz dam..
    Raportuj

  36. Adam napisał(a):

    Umowa, regulamin, podpis, używajcie mózgu, inteligencja, itp. – jak łatwo kogoś oceniać. A sprawa mimo wszystko nie jest jednoznaczna.
    1. By odebrać telefon trzeba było przejść przez rejestrację i podać mnóstwo własnych danych na tej właśnie stronie. W tym momencie wiarygodność kanału informacji – 100%.
    2. Informacja o odbiorze telefonu do dyspozycji 2 sposoby: e-mail bez jakichkolwiek zabezpieczeń i strona internetowa dostępna po zalogowaniu – wiarygodność kanału informacji – 100%
    3. Informacja o zwrocie, umowa – wiarygodność kanału informacji – 100%, strona internetowa – i tutaj nagle wiarygodność strony raptem spada do 0% ?

    3. Naliczanie punktów za zadania i takie tam pierdoły –
    Raportuj

  37. Piotrekk napisał(a):

    Dodam jeszcze, że Play ze te tandetfony hurtowo zapłacił nie więcej niż 20 zł, dlatego mają z tego zarobek! W ogóle po co Play, który traktuje siebie jako big szacun firmę, inwestuje w gówna typu Huawei? Raportuj

    • odchodzi4 napisał(a):

      Play zapłacił 20zł ? według mnie to Huwei zapłaciło Play żeby móc zaistnieć w Polsce.

      A ina sprawa jaka sieć takie telefony.Skończy sie akcja testuj smartfona to wtedy zobczycie w jakiej cenie będa te huwei ?Bo bedzie ich sporo w magazynach.

      Podejrzewam ze bedą z kartą PF po góra 99zł
      Raportuj

      • Color napisał(a):

        Huawei zaistniec? Przeciez 95 proc. modemow sprzedawanych od wielu lat w PL to huaweie.. Raportuj

      • chipo608 napisał(a):

        Play nie musi oddawać za grosze tych fonów, moim zdaniem pojawią się nieco taniej jako refurbished i tyle, w sumie nie jest powiedziane, że muszą być też sprzedane w PL… Raportuj

  38. artur napisał(a):

    "Jeśli chodzi o stronę serwisu WWW, na którym widnieje zakres dat z możliwym zwrotem, to w tej chwili zmieniamy jej treść tak, aby informacja na temat granicznego dnia zwrotu nie budziła wątpliwości."- nie można tak było od razu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Raportuj

  39. Furjat napisał(a):

    dziś mija mi 14 dzień testów telefonu więc śmigam do punktu a tu "remont w dniu dzisiejszym salon będzie nieczynny" a tu panienka przestawia telefony :D no siła wyższa , dzięki za takie testy i pozdrawiam bardzo serdecznie salon z szewskiej we wro. Raportuj

  40. fazzzi napisał(a):

    A co myślicie o tym ? Huawei Ideos X5 U8800 – pojawił się w polskich sklepach za około 1000 pln. Poczytałem w necie, raczej dobrze się o nim wypowiadają. Sprawia wrażenie raczej pozytywne :) Raportuj

  41. xbartx napisał(a):

    "jedego"?
    "tymbardziej"? Raportuj

  42. Jarek napisał(a):

    wziąłem telefon na testy. pani w punkcie wyznaczyła termin zwrotu na 02.09.2011. logując sie na strone testujsmartfona.pl miałem termin zwrotu "od 02.09.2011 do 04.09.2011". w dniu 02.09.2011 poszedłem zwrócić telefon i pani oznajmiła mi, że możliwy jest zwrot warunkowy, ponieważ nie zwróciłem telefonu w terminie. po zwrocie żadnego potwierdzenia nie otrzymałem. teraz gdy się loguję na ts.pl jest info "opóźniony 2 dni". czyli co wspaniały playu, nie oddałem telefonu??? Raportuj

  43. Artur Świerc napisał(a):

    Również spotkała mnie dzisiaj ta przykrość podczas oddawania telefonu.

    Na stronie TestujSmartfona.pl nadal widnieje wielka zielona cyfra wraz z napisem "Zostały 2 dni". Poszedłem więc dzisiaj oddać telefon, po czym dowiedziałem się że spóźniłem się 1 dzień i mam zapłacić 400zł kary! Na argumenty o błędzie na stronie, dostałem jedynie odpowiedź, że powinienem patrzeć na umowę. Problem w tym, że nikt mający do dyspozycji system do którego się ma często logować, nie będzie co chwilę patrzył do umowy i odliczał 14 dni od daty podpisania umowy.

    Druga sprawa to sama umowa, w której nic nie ma napisane o karze w przypadku spóźnienia, a jedynie o karze w przypadku nie oddania. Co do mojego przypadku to posiadam umowę oddania, czyli kara nie powinna mnie dotyczyć – telefon zwróciłem.

    Trzecia sprawa, napis "Aktualizacja danych o zwrotach może potrwać do 48h". Panowie! Jestem programistą i wiem, że tam nie ma się co przeliczać tak długo! Podpisujesz umowę, data się nie zmienia, a wyliczanie różnicy od daty podpisania umowy i 14 dni można nawet zrobić prostym JavaScriptem!

    Wg mnie jest to celowe wprowadzanie klientów w błąd. Jestem abonentem Play, płacę w terminie, jeśli zostanę obciążony karą za spóźnienie 1 dzień, to przechodzę do konkurencji. Raportuj

    • fazzzi napisał(a):

      jak jesteś programistą to napisz sobie program który Cię poinformuje kiedy mija 14 dni :) Raportuj

      • Artur Świerc napisał(a):

        To nie jest rozwiązanie. A faktem jest, że Play naciąga klientów dezinformacją na swojej stronie, której nie poprawili do tej pory. Nikt normalny nie chodzi z umową w kieszeni. Jeśli dają mi narzędzie, jakim jest strona TestujSmartfona.pl z informacjami o zwrocie, to z niej korzystam. Problem w tym, że zaufałem stronie zrobionej przez bandę naciągaczy!
        Raportuj

  44. Tomasz Filip napisał(a):

    Ja pierdziele… ale z Was gamonie ludziska. Jesteście pojedynczymi przypadkami nieporozumienia. Większość rozumnych ludzi oddało telefon w wyznaczonym terminie w tym ja. Raportuj

  45. doop napisał(a):

    Ja oddałem szajsfona w piątek a dzisiaj na stronie mam już 3 dni opóźnienia.Raportuj

  46. Bukkake napisał(a):

    ja oddałem telefon nie sugerując się licznikiem na stronie – dokładnie po 14 dniach. Co się okazało? W punkcie system wskazał, że możliwe jest jedynie warunkowe oddanie z powodu przekroczenia terminu. A przypomnę, że pojawiłem się w salonie dokładnie w dniu, w którym wskazywała umowa.
    Oczywiście żadnej kary nie zapłaciłem ale trochę to trwało zanim pracownik dowiedział się co i jak na jakiejś infolinii.
    Błąd na błędzie, brawo! Raportuj

  47. Krzysiek napisał(a):

    Ciekawostka. Termin oddania miałem wyznaczony na 06-08.09.11
    Dziś wchodzę i widzę jakąś zmianę, bo mam jedynie datę oddania na 06.09.11 i już -1 dzień, jutro będzie -2.
    Dzięki za zmianę terminu bez mojej zgody PLAY. Raportuj

  48. ader napisał(a):

    Ja miałem wyznaczoną datę jeszcze kilka dni temu na dzisiaj czyli 8 września. Nie mam screenshot'a ale pamiętam bo akurat mam dziś wolne w pracy i na spokojnie miałem oddać telefon. Wczoraj wieczorem się loguje na stronie a tu ostatni dzień. Makabra. Idę rano oddać. Zobaczymy bo chciałem oddać i przedłużyć umowę z wyższym abo i lepszym smartfonem. Trochę to irytujące szczególnie jak chce dać zarobić biorąc wyższy abonament a okaże się że nie z mojej winy muszę zapłacić 400zł (za kilkanaście godzin opóźnienia). Raportuj

  49. ader napisał(a):

    Ja miałem wyznaczoną datę jeszcze kilka dni temu na dzisiaj czyli 8 września. Nie mam screenshot'a ale pamiętam bo akurat mam dziś wolne w pracy i na spokojnie miałem oddać telefon. Wczoraj wieczorem się loguje na stronie a tu ostatni dzień. Makabra. Idę rano oddać. Zobaczymy bo chciałem oddać i przedłużyć umowę z wyższym abo i lepszym smartfonem. Trochę to irytujące szczególnie jak chce dać zarobić biorąc wyższy abonament a okaże się że nie z mojej winy muszę zapłacić 400zł (za kilkanaście godzin opóźnienia). Raportuj

  50. MarcinONY napisał(a):

    "Aktualizacja danych o zwrotach może potrwać do 48h."
    Tymczasem w moim wypadku minęło już 72 godziny a na stronie testujsmartfona.pl trwa już minusowe odliczanie. Raportuj

  51. Mat napisał(a):

    Super, czy ktoś to wogóle kontroluje?! Termin zwrotu miałem wyznaczony na 5 września, wtedy też oddałem telefon. Dzisiaj system pokazuje mi 8 września i 1 dzień opóźnienia. P A R A N O J A ! Panie Marcinie, może pora zająć jakieś jednoznaczne stanowisko?! Raportuj

  52. Bukkake napisał(a):

    Ciekawe czemu P. Bukato nie jest już taki skory do odpowiedzi? Raportuj

  53. yossarian1313 napisał(a):

    Telefon oddałem w terminie, na stronie programu mam kilka dni opóźnienia, napisałem do pomoc@testujsmartfona.pl z prośbą o korektę ;)

    Oto odpowiedź:

    "Witam,

    jeśli jest Pan nadal zainteresowany udziałem w naszej ofercie, proszę przesłanie kodu pocztowego dogodnej lokalizacji oraz nr PESEL, w celu ponownego wyboru terminu i punktu odbioru smartfona.

    Pozdrawiam,

    Zespół Play"
    Raportuj

  54. Robert napisał(a):

    a ja miałem dziś odebrać smartfona i mi nie dali

    sciema jakaś z tym testowaniem

    po co ludzi oszukujecie !!!!! Raportuj

  55. Jarek napisał(a):

    A u mnie w panelu mimo zwrotu telefonu w czasie zgodnym z umową, wciąż liczy opóźnienie sięgające już 10 dni , 6 września wystosowałem maila z prośbą o wyjaśnienie dlaczego w panelu pokazuje opóźnienie mimo zwrotu , w odpowiedzi otrzymałem maila następującej treści :

    "Witam,
    proszę cierpliwie czekać. W najbliższych dniach nastąpi aktualizacja. Powinno być wszystko poprawnie.
    Pozdrawiam,

    Beata
    Zespół Play "

    Pytanie jak długo mam jeszcze "cierpliwie" czekać ? może do momentu kontaktu działu windykacji ?
    Raportuj

    • Mat napisał(a):

      ojj może być niespodzianka… Mój termin zwrotu wyznaczono na 5 października, wtedy tez oddałem telefon i dostałem na to dokument z datą zwrotu 5 października. Po kilku dniach strona pokazał mi że mój termin zwrotu to 8 październik i zaczeło się ujemne odliczanie. 12 października udałem się więc ponownie do swojego salonu. Jakież było moje zdziwienie i pracownika także, kiedy okazało się że system nie zarejestrował zwrotu chociaz mam na to dokument a telefon leży w salonie juz od tygodnia. Pracownik wykonał więc ponownie ta sama proceduę, jak tlumaczył był to zwrot warunkowy z datą 12 pażdziernika. Takim oto cudem mam dwa dokumenty stiwrdzające datę zwrotu 5 oraz 12 października tego samego telefonu. System jednak "załapał" jak sie domyślam dopiero drugie zgłoszenie ponieważ po 24h strona wskazała iz telefon zwrocono. Teraz ciekawi mnie jedno, jakie będzie w takiej sytuacji stanowisko PLAY? Raportuj

  56. Ma42 napisał(a):

    Ja również mam napisane że Opóźnienie wynosi 11dni,a telefon zwrócony w czasie oczywiście mam potwierdzenie.
    Raportuj

  57. Anna napisał(a):

    Telefon oddałam 11 września (13 dnia testów). Dziś na moim koncie widnieje informacja 8 dni opóźnienia.
    Mam nadzieję, że potwierdzenie otrzymania smartfona które wydali w salonie wystarczy………. Raportuj

  58. gość napisał(a):

    podobna sytuacja u mnie tez oddalem dokladnie 11.09.2011 i do tej pory mam naliczane opoznienie.
    SPrawe zglaszalem juz 2 razy na pomoc@testujsmartfona.pl.
    Probowalem sie dowiedziec czy mam isc do punktu w ktorym zwracalem telefon i to wyjasnic jednak przekazano i ze mam czekac na aktualizacje dotyczaca zwrotu na stronie. Raportuj

  59. bLUszCz* napisał(a):

    Podpisałem z P4 Sp z o.o. umowę-abonament, spóźniłem się z opłata i wyłączyli mi wychodzące i przychodzące. Dzwonie wiec aby ich powiadomić ze wnoszę o rozwiązanie umowy, można się przecież spóźnić, są odsetki wtedy! Dostałem windykacje, odwołuję się. W kwietniu tego roku spłaciłem wszystko- opłaty dodatkowe itp. następnie w maju dostaje pismo, że mam nadpłatę. Ok:) W lipcu dostaje pismo od komornika że jestem wciąż winien pieniądze. Odwołuję się, Sądy strajkują brak odpowiedzi, a komornik zabiera mi wrześniową wypłatę. Pomimo faktu że pół roku wcześniej spłaciłem się w całości:/ Zlecił PLAY, ale nie PLAY! Niewiedza sami! Kobieta z obsługi klienta doradziła mi abym odebrał nadpłatę i wpłacił komornikowi w celu spłaty:| Paranoja nie polecam. Raportuj

    • play4you1 napisał(a):

      Play nie nalicza odsetek za niespłacone faktury czy naliczone kary za przedterminowe rozwiązanie umowy. Jeśli długo nie uregulowano należności to już firma zewnętrzna dba o to żeby uregulować należność i oni mogą naliczać odsetki. Jeśli dług już nie jest w Play najlepiej wszystko wyjaśnić z firmą, która kupiła tę należność. A nadpłatę z Play oczywiście odbierz wysyłając pismo do OK. z potwierdzeniem wpłaty.
      Raportuj

  60. play4you1 napisał(a):

    Wyjaśniając kwestie związane z różnymi datami zwrotów telefonów w systemie:
    Jeśli klient zwrócił telefon, na pewno nie ma się czego obawiać – dojdziemy do tego, że faktycznie zwrócił i nie będzie ponosił żadnych konsekwencji.
    Wynika to często z tego, że podczas zwracania telefonu w systemie może pojawić się błąd i takie oddanie nie jest od razu odznaczanie w całym systemie.
    Natomiast w takim przypadku salony umożliwiają zwrot telefonu, wypełniając odręcznie formularz zwrotu – i taki dokument potem wędruje do nas i jest ręcznie wprowadzany do systemu. A to oczywiście trwa dłużej niż normalna procedura i stąd może się pojawić taki problem. Ale najważniejsze jest żeby klient zwrócił telefon w terminie, a salon to odnotował.

    Raportuj

  61. Łukasz napisał(a):

    Łukasz
    · 1 tydzień temu
    Porażka ten system…. Tak sobie odebrałem telefon że już nie ma było… miałem termin do 22go i okazało sie że nie ma … Mieli 30 sztuk a więcej chetnych w terminie 19-22.09 …. To chyba dziwne powinno być 30 sztuk dla 30 osób w tym terminie a nie kto pierwszy to lepszy… Dostałem odpowiedz w salonie: "Może prosze od nowa sie zarejestrować" chyba coś boli…. Porażka te rozdawanie telefonów ehh a tak chwaliłem ten "system"

    "Został 1 dzień

    Termin: 19.09.2011 – 22.09.2011

    Adres: Warszawska 222"

    Brak odpowiedzi…… żal…… Raportuj

  62. Łukasz napisał(a):

    Co to sie dzieje!!!!! Co to za beznajdziejna organizacja! Dziś mój brat miał termin odbioru a oni mówią że będzie dopiero w srode-czwartek…. Gdzie są te dostawy telefonów -.- Szkoda wam wysłać kurierów do punktów? Porażające to wszystko jest…. Raportuj

  63. kaliszcz napisał(a):

    Witam. Również zarejestrowałem się w systemie i załapałem na testy. Telefon miałem do odbioru w dniach 26-29 września. Byłem w salonie play 26 września- okazało się, że nie mieli telefonów, dzień później też nie, zadzwonili do mnie 29 wrzesnia że telefony są i mogę wpaść po odbior, pojechałem po odbiór i okazało się, że mój jakiś tam numer- kupon wygasł w dniu wczorajszym, czyli 28 wrzesnia. Porażka z całym play-em, burdel na kółkach. Nigdy więcej żadnych doświadczeń z tą siecią. Mają w nosie potencjalnych klientów. Raportuj

  64. Tomasz napisał(a):

    NIEZŁA PORAŻKA TA KAMPANIA. Dzisiaj byłem w punkcie w Dzierżoniowie przy Boh. Getta, żeby odebrać aparat do testów. Miły Pan poinformował mnie, że aparaty owszem mają, ale kart do nich już nie. Jak powiedział dostają ok. trzech kart tygodniowo a chętnych jest kilka razy więcej. POZDRAWIAM ODPOWIEDZIALNYCH ZA ORGANIZACJĘ W TEJ "WYJĄTKOWEJ" SIECI. Nie ma to jak zrobić klapę z ogólnopolskiej kampanii. Raportuj

  65. Łukasz napisał(a):

    bawi sie ktos jeszcze w testy? :P Raportuj

  66. […] oraz swobodny dostęp do technologii, jakie niesie ze sobą smartfon z Androidem – pisał na blogu Marcin Gruszka, rzecznik […]Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty