Tako rzecze rzecznik Play

Czy oddamy żółtą koszulkę?

Tradycja podpowiada mi, że zawsze tuż przed prezentacją naszych wyników kwartalnych Witek i koledzy z Telepolis.pl opublikują wyniki „przenośności” w 3 kwartale. Jeżeli wyrobią się i tym razem to mój slajd, który wczoraj zrobiłem, będzie już mało „newsowy” ;-(

Myślicie, że coś się zmieniło? Myślicie, że ci, co tracili najwięcej tracą teraz najmniej? No zobaczymy…

PS: Tak na marginesie, to chciałbym zaprosić Redaktora Tomaszewskiego na jeden z wieczorów naszego PLAY WEEKENDU, na którym pojawi się jeszcze kilka innych ciekawych osób. Ciekawe czy go kobita puści ;-)

Komentarze

  1. Noname napisał(a):

    Z niecierpliwością czekamy na twój slajd. Raportuj

  2. D@niel napisał(a):

    Poczekaj, poczekaj… Roczne ważności konta, to w T-Mobile i Orange jak na razie świeżynka, mająca dopiero kilka dni… ;-) Raportuj

    • Ricco napisał(a):

      niektórzy jeszcze nie wiedzą i przenoszą się do play ;) Raportuj

      • Mateusz napisał(a):

        OOO kurde ;0 lubie Play, ale żeby nie było jak z Heyah, na początku najlepsza oferta a później jak konkurencja zrobiła to samo to ludzie odeszli. Kiedy stawki do Play będą jak do innych operatorów? Raportuj

        • Maniek99 napisał(a):

          O stawki do Play miej pretensję do swojego opa, bo już dawno powinny być ze dwa razy niższe.
          Raportuj

        • gość napisał(a):

          MTR do playa od 1 stycznia 2013 roku będzie taki sam jak do W3 jeżeli stawka się nie zmieni tj wyrówna ..to już tylko i wyłącznie wina W3.Ale widzę postęp najnowszy poprawiny mix Heyah stawkę do playa zmienił na 49gr.Jest więc nadzieja że t-mobile wreszcie zajarzyło że zaporowe 80gr klientom się nie opłaca i wybierają drugi nr w play lub przenoszą się całkiem do play. Raportuj

  3. illumanti napisał(a):

    Jeśli nie wprowadzą nielimitowanych pakietów Internetu z ograniczoną prędkością pobierania/wysyłania to długo miejsca nie zagrzeją. Raportuj

    • klient. napisał(a):

      Byle tylko nie wprowadzili przymusowej kompresji danych jak T i Orange… Raportuj

      • illumanti napisał(a):

        Nie obchodzi mnie w jaki sposób będzie to rozwiązane, ale skoro są siecią dla młodzieży, to miło gdyby jednak nie trzeba się martwić czy 1GB transferu już poszło w tym miesiącu czy nie, tylko żeby po tym 1GB zwolnił. T-Mobile jakoś potrafi, Plus też, to Play czemu nie? Ich oferta teraz, jeśli nie ma ktoś dużo znajomych w Play rewolucyjna nie jest, zmiany ostatnio nie są przełomowe. Raportuj

  4. Michał napisał(a):

    Witam, od kilku dni "walczę" z BOK play po przeniesieniu numeru do play z gg air, wystąpił (jak okazało się po wygooglowaniu) bardzo częsty problem, czyli nieczynny numer na połączenia przychodzące, dzwoniący do mnie słyszą komunikat "nie ma takiego numeru". Taka sytuacja jest dla mnie bardzo niekomfortowa, rozmowy z *500 nie dają żadnego efektu. Co mam robić??? moje zgłoszenia: 36173581; 36178463; 36140897; 36118821. Rozmawiam z tymi ludźmi i mam wrażenie, że jestem traktowany sztampowo, czując się jak głupek, który za każdym razem opowiada od nowa swoją historię, po czym słyszy mantrę "dokładamy wszelkich starań…… itd itd itd itd" Raportuj

  5. eXpert napisał(a):

    Czy Redaktor Tomaszewski zdjął z twarzy to, co mu tak zdechło? Raportuj

  6. Marcin napisał(a):

    Mam nadzieje ze play uwzgledni uzytkowników play online na karte i przeliczy ile kart jest aktywnych w tym przedziale to mnie interesuje i kolejna rzecz czy play wprowadzi zmiany w usłudze nocny transfer z godziny 00.00-9.00 na 00.00-12.00 i czy bedzie wspomniane kiedy siec play ma zamiar zniesc limity danych na abonament i na kartę Raportuj

  7. Tomasz napisał(a):

    Piszę tutaj – bo już brakuje mi sił!!!
    Panie Marcinie
    DLACZEGO na stronie http://www.play.pl/pl/oferta/przejdz-do-play/play
    przy wyborze Super MNP All Inclusive MAX 85 jest informacja o abonamencie przez pierwsze trzy miesiące w wysokości 37,50 złotych, a Państwo przy tych taryfach naliczają wszystkim 45,50 (tz. 29,50 + 16 zł)??? Raportuj

    • Olala napisał(a):

      Bo to jest sam abonament 50 % tańszy przez pierwsze 3 miesiące z racji przeniesienia + 16 zł za 1 GB internetu. Raportuj

      • Tomasz napisał(a):

        Olala -a klikałaś na mój link?… Ja nie kwestionuję sposobu wyliczania. Nawet się to zgadza z regulaminem promocji (CZYTAŁEM!). Ale dlaczego na stronach PLAY.pl są inne kwoty…????????????
        Czy informacja na stronie operatora – szczególnie jak dotyczy kwoty abonamentu – nie powinna być wiarygodna??? I czy Klient nie powinien oczekiwać że będzie miał opłaty zgodne z informacją na stronie internetowej?
        proszę link http://www.play.pl/pl/promocja/przejdz-do-play/pl
        i proszę wybrać Super MNP All Inclusive MAX 85 i otrzymuje się informację że przez pierwsze mc jest 37,50PLN…
        na na fakturze mam sumę 45,50PLN ;(
        – jest ewidentna rozbieżność pomiędzy info na stronie a faktyczną fakturą…. Raportuj

  8. Zbysław Mściciel napisał(a):

    Telepolis jest niereformowalne. Redaktor Tomaszewski znowu popsuł całą zabawę i zapewne wieczór Marcina i Witka skończy się czymś więcej niż tylko obaleniem flaszki wina.
    Pozostaje pogratulować sieci Play ponad 0,5 mln. Raportuj

  9. empatka napisał(a):

    I już wszystko jasne, gratuluję wyników przenośności, koszulka obroniona. Tylko nie zepsujcie tego bo konkurencja ostatnimi zmianami zaczyna powolutku Was doganiać. Nie można stać w miejscu z zadowoleniem i nic nie robić więcej. Trzeba też pamiętać, że większa ilość abonentów to większa odpowiedzialność. Jeżeli będą się powtarzać np. takie sytuację z opóźnionymi SMSami to możecie zacząć zrażać do siebie coraz większą ilość osób, a raz zrażona osoba nie wróci i jeszcze znajomych namówi do odejścia.
    ps. widzę u siebie pojawiający się zasięg macierzysty:) widać że coś się robi jednak, choć w porównaniu z zasięgiem plusa to wszystko mało niestety.
    Pozdrawiam Raportuj

    • klient. napisał(a):

      Empatko.
      Play niestety bardzo skutecznie psuje swoją markę.
      Jak słusznie zauważyłaś mnie już do siebie zraził. Co prawda na razie nie planuję od nich odchodzić, ale za kilka miesięcy, kto wie? (widać, że pozostali operatorzy rozpoczynają teraz ostrą walkę)
      Opóźnione smsy to im akurat wybaczam (w Erze tez się takie rzeczy czasami zdarzały). Natomiast Play przede wszystkim nie inwestuje w infrastrukturę. Play24 albo się wiesza albo ma awarie (od wczoraj np. nie pokazuje daty ważności pakietu internetowego) albo w ogóle się wiesza, a nowych nadajników jak na lekarstwo.
      Jednocześnie Play wydają krocie na marketing i reklamy, co mnie doprowadza do szewskiej pasji.

      Raportuj

      • empatka napisał(a):

        Dokładnie, tak napisałam bo się boję że zacznie zrażać właśnie takimi jakimiś niedociągnięciami. Myślę że nowy operator wiele dobrego zrobił dla całego runku dlatego mu kibicuje.
        Co do play24 to i tak jestem zdania że działa o niebo lepiej niż orange on-line.
        Też jestem zdania, że bezsensownie wydają masę kasy na marketing. Zwłaszcza ta akcja z zatrudnieniem Kuby… ale trudno z tego powodu nie będę zmieniać operatora. Pozdrawiam Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Nie przesadzaj z tym zrażaniem po 5 minutowym spóźnieniu smsa. Ja to odczułem także, ale zanim się zorientowałem, że to wina Playa a nie innego operatora lub telefonu to sprawa rozwiązała się sama. Raportuj

      • empatka napisał(a):

        Taki akurat przykład podałam bo to było ostatnio. Może nic takie czekanie, ale ja odczułam jak musiałam 15 minut czekać na SMSa z Play24, nie wiedziałam co się dzieje. Nawet sobie nie wyobrażam gdybym miała czekać tyle na SMSa z banku. Rozumiem problemy się zdarzają wszędzie, ale trzeba dążyć żeby było ich jak najmniej. Pozdrawiam Raportuj

      • zzz napisał(a):

        5 minut? Raczej 40… Tyle miałem i się sesja uwierzytelniania w banku poszła solić. Raportuj

        • Obserwator napisał(a):

          W niedziele po poludniu robilem przelew i rzeczywiscie byly male opoznienia do 5-10 minut z dostarczaniem sms z haslami jednorazowymi. Taka sytuacja zdarza sie bardzo, bardzo wyjatkowo, na 100% wykonywanych operacji w moim banku smsy dochodza bezproblemowo i bezpoznien ze strony operatora. Raportuj

        • gormar napisał(a):

          @zzz. To w jakim banku nie ma opcji: "Potwierdź później"?
          Lepiej z niego zrezygnuj, gdyż w sytuacji jak wyładuje się tobie telefon będziesz musiał powtarzać operacje :(. Raportuj

        • Poll napisał(a):

          U mnie było to 5-10 minut Raportuj

  10. Gruszkofil napisał(a):

    Haters gonna Hate Raportuj

  11. t_d napisał(a):

    w sumie to i tak wiedzialem, ze koszulki nie oddacie :P

    przeciez to byl pewnik :D Raportuj

  12. justys napisał(a):

    Lepiej panie rzeczniku zacznijcie myśleć o swoich użytkownikach bo za poł roku, rok moze się okazać ze też macie trend spadkowy. Poki co tak trzymać ! ! Ludzie wychodza z matrixa dopiero teraz W3 zobaczyło ze konczy się dojenie sezon na kury znoszące złote jajka się skończył więc nagle każdy wyskakuje z ważnością konta. Raportuj

  13. Paweł Szcześniak napisał(a):

    nie ma szans na pozbycie się pozycji lidera;) nie było REVOlucji na rynku usług telekomunikacyjnych… a przynajmniej nie takie które mogły by solidnie przeszkodzić w zatrzymaniu tej pozycji.. ;) Raportuj

  14. vbc napisał(a):

    nie powstaja nowe bo ludzie przeszkadzaja, http://www.sadeczanin.info/aktualnosci-gospodarkaRaportuj

  15. Łukasz napisał(a):

    http://www.sadeczanin.info/aktualnosci-gospodarka… bo ludzie są głupi, nie chcą mieć nadajników, a potem żal że nie ma zasięgu Raportuj

  16. Hotelarz napisał(a):

    Czekam Panie Marcinie na twój slajd, bo te wyniki kwartalne które tworzy WitekT z swoją ekipą są mało merytoryczne i etyczne. Play jak coś zrobił to miało to design jakoś to wyglądało. Pzdr. Raportuj

  17. jahu napisał(a):

    Orange teraz powinien być największym dawcą ludzie masowo odchodzą z tej sieci. Raportuj

  18. daro napisał(a):

    Jahu moim zdaniem Play nie może spocząć na laurach powinien zaskoczyć nową ofertą bo w Play Fresh nic już dobre 3 lata sie nie dzieje Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Jak to się nic nie dzieje co roku są jakieś zmiany ! Nie jest to może jakaś olbrzymia rewolucja ale jednak nie jest już to oferta taka jak była w chwili wprowadzenia 3 lata temu!
      A co do laurów to masz rację powinni popracować nad siecią i stale ulepszać ofertę. I niech ich BÓG broni przed wprowadzaniem DC-HSPA+ lepiej tę kasę zainwestować w LTE. Raportuj

    • Jan napisał(a):

      Jak to się nic nie dzieje. Przecież ogołocili zwyczajnego PF, bez profilu, ze Stanu DArmowego po doładowaniu, jednocześnie obwarowując przejście na nową taryfę straceniem wszystkiego, poza środkami. Masz kapitał Zebranych Minut – nie możesz zmienić. Jak już o ZM mowa – przecież ostatnio je także pogorszyli.
      Oczywiście, są też dobre zmiany, jak choćby pakiet internetowy, także na zasięgu Polkomtela, w znośnej cenie, Nieograniczone Rozmowy za 10 zł, różne promocje związen ze środkami pbonusowymi (FAnta, FB, e-doładowanie 30% itd.).
      Obawiam się tylko, że jakaś "mądra inaczej głowa" w Play znów postanowi dodać kolejny profil i dalej dzielic ofertę na milion taryf… Gdzie ta prostota? Raportuj

  19. Jan napisał(a):

    Wyniki kolejnego kwartału zaczną coś pokazywać. Moim zdaniem znaczne spowolnienei, ale nadal oczywiście lider. Zaczyna się trudny czas dla Play, najbardziej świadomi użytkownicy już dawno przeszli do nich, tym mniej kończą się umowy i będą mieli wolną drogę… Jeżeli np. mieli kontakt z BOk, czy probemy z działaniem sieci (szwankujące 2G np.), to mogą wcale nie chcieć zostać… Trzy kolejne kwartały pokażą jakie będzie miejsce Play. Teraz wszyscy poza Plusem mają roczną ważność, Orange ma atrakcyjne Przelew SMS, które tną stawki o ok. 50%, T-Mobile ma okazjonalne podwojenia, lub promocję dla przenoszących numer, Heyah ma rozmowy po sieci za 9 zł + cały czas SMS po sieci bez ograniczeń itd. Zniesienie przymusu określonej wartości doładowania w czasie, to duża zmiana. JAbonamenty… Już dawno np. ceny telefonów nie porażają.
    Pozmieniało się i o ile Play dalej będzie zwlekał z reakcją, mogą być niemile zaskoczeni. Jeżeli konkurencja do nas równa, to chyba czas wrzucić wyższy bieg, prawda? Raportuj

  20. pakierhakierxd napisał(a):

    A moim zdaniem niech wogóle inwestują w jakieś nadajniki kiedyś chociaż było słychać że tu jest nowy i tu na blogu i na stronie playa a teraz nic nie słychać :),ciekawe za ile lat play będzie miał swoje nadajniki w całej Polsce aby w trakcie jazdy np. samochodem nie skakało pomiędzy plusem a playem a w takich miejscach jak mój dom też nie skakało pomiędzy play a plusem i więcej baterii jadło do tego czasem na chwile musi przerwać rozmowę przez to dobrze że można ustawić zasięg ręczny na plusa bo od kiedy ustawiłem nie mam już takich problemów w moim domu,powiem tak play ma taki sobie zasięg 2g w porównaniu do 3g by mogli jakoś go poprawić :P Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Wtedy kiedy Orange z T-Mobile połączy sieć i będą z tego połączenia korzyści wtedy może Play z Plus-em zdecyduje się na taki ruch. Sami z siebie nie prędko zrobią nadajniki w całej Polsce wolą zapłacić roaming taniej ich to wyjdzie. Raportuj

      • pakierhakierxd napisał(a):

        Fajnie by było gdyby zrobili tak jak orange z t-mobile może jak tamci to zrobią to i oni tak zrobią w końcu zostaną sami którzy tak nie mają :P Raportuj

        • jahu napisał(a):

          Wiesz zobaczymy jak to będzie działać ja taki optymistą nie jestem. To by miało większy sens jakby nie likwidowali istniejących nadajników a takie rzeczy niestety będą mieć miejsce bo o to chodzi w optymalizacji. Niestety pomyśl sobie jak będzie wyglądał nadajnik Orange z podwójną liczbą klientów bo jeszcze od T-Mobile jak ta sieć już jest zapchana do granic możliwości wystarczy, że wyłączą choć jeden nadajnik tak jak to miało miejsce w ubiegłym tygodniu u mnie, żeby nie szło się dodzwonić nigdzie :( Raportuj

  21. Szymon Bińczyk napisał(a):

    mój kumpel ktory jest w orange na abonament, teraz zakłada firme, i przechodzi do Play, nawet będzie płacił karę za zerwanie umowy, wg niego ORange to straszne siano. Raportuj

    • jahu napisał(a):

      No dokładnie znam wielu takich ludzi którzy wolą zapłacić karę w Orange i iść do Play bo już nie trawią tej sieci. Raportuj

      • pakierhakierxd napisał(a):

        Ja sam zapłaciłem karę nie wielką bo przechodziłem 2 mc-e przed ok. 60zł zrobiłem to z tego powodu że w orange mam taki marny zasięg w domu że już nie mogłem wytrzymać
        Ostatnio porównywałem zasięg 2g u mnie w domu tam gdzie najczęściej jest telefon i w tym przypadku najlepiej wypadł play ale w innej części domu w kuchni to już playem kiepsko i podczas rozmowy przerzuca na plusa lub jeśli mam ustawiony tryb 2g/3g-auto to jestem na 3g playa prawie ciągle ale podczas rozmowy skacze pomiędzy playem 3g a playem 2g a plusem 2g różnie bywa
        Plus -99dbm,Play -95 dbm,Orange -103 dbm,najlepszy zasięg mam na 3g playa w tym samym pomieszczeniu -93dbm ale nie chcę ustawiać telefonu na 2g/3g tak tylko robię podczas korzystania z netu bo inaczej telefon mi trzyma na baterii do 1 dnia :( Raportuj

        • jahu napisał(a):

          Wiesz te wyniki dużo nie mówią patrząc chwilę na wyświetlacz telefonu można zauważyć, że zasięg skacze jest tylko kwestia czy takie wyniki się utrzymują i czy są robione na 2g czy 3g bo to też ma kolosalne znaczenie. Takie wyniki w przypadku sieci 3g w domu to norma jak jest do -100 dbm to jeszcze jest ok ale powyżej -100 to już się zaczyna być nie ciekawie a -113 to już jest brak zasięgu. Raportuj

  22. galeon napisał(a):

    Teraz już wiemy, że Witek przedstawił wyniki i jak wczoraj sugerowałem w komentarzu są bardzo dobre dla sieci Play. Gratuluję raz jeszcze. Raportuj

  23. pakierhakierxd napisał(a):

    Ja też gratuluję :) Raportuj

  24. Hotelarz napisał(a):

    Chciałbym mieć zasięg Play z Białej Rawskiej ale nie mogę, bo nie ma żadnego P4 i każdy leje na nas. Raportuj

  25. vbc napisał(a):

    ale zes sie Grucha nie dogadal z Witkiem i gosc spalil wasza konferencje:) Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Nie wiem skąd Wito ma te dane. Na szczęscie nie wie ilu mamy klientów po Q3.Raportuj

      • Piliniusz Kovalsky napisał(a):

        Poprzednio było 4 mld szt, teraz w uproszczeniu 0,5 mld szt za MNP. Nowych pewnie 0,4-0,7 mld szt.
        Myślę, że wszystkich będzie około 5,2 mld szt. Albo i więcej, bo nie pamiętam poprzedniej konferencji.
        Jawi się pytanie, czy do tej liczby wliczycie też 2 tygodniowych klientów z programu Testuj Smartfona. Raportuj

  26. mirr napisał(a):

    a ja powróciłem do play ale każdy kto do mnie dzwoni słyszy "NIE MA TAKIEGO NUMERU" "PODANY NUMER NIE ISTNIEJE" zgłosiłem przez BOK przez e mail i jeszcze w salonie w którym wymienili mi sim i sporządzili zgłoszenie i nadal czekam nr zgłoszenia 36157538. POMOCY !!!!nie wiem co robić ale i tak polecam ofertę bo jest obecnie najlepsza. Raportuj

  27. ola napisał(a):

    a molm zdaniem te wyliczenia telepolis sa na zamowienie play i ich nie spalil ale to dogadane. przykladow na to jest wiele. opy do tej pory nie ujawnili swoich danych za 3q. przed poprzednimi tezpodali przenosnosc, ktora mowila moze prawde ale tego nigdzie nie ma, a potem UE podala zgola inne wyniki calosciowe polskiego rynku. potwierdzaja te wyniki opy ktore sa w rankingu chwalone: play, gg orange. wieszczono przy okazi wynikow za 2q ruine plusa i t-mobile. okazalo sie zgola inaczej i oba opy byly na plusie. a chwalony gg kilka dni poxniej oglasza koniec, gdy wedlug wyliczn mial byc na czele. to nie ranking podparty dowodami ale wrozenie z fusow dla sobie blikiego opa i jego dobrego samopoczucia Raportuj

  28. Play napisał(a):

    Faktycznie, Play jest tani, i dlatego wiele osób przenosi numer do tej sieci, ale potem wilu pluje sobie w brodę, bo obsługa jest beznadziejna. Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      wiesz badamy to regularnie. Na 100 osób które przeniosło numer tylko 3 nie są zadowolone.Raportuj

      • mkkot napisał(a):

        Przykład obsługi z dzisiaj:

        "Szanowni Pańswo, mimo wielokrotnych prób nie udało mi się dziś włączyć pakietu 600 SMS-ów za 6zł kodem *111*. W play24 po próbie włączenia pakietu wyskakuje błąd "Nie udalo sie wykonac operacji w OM". Pakietu potrzebowałem od rana i liczyłbym na jakąś rekompensatę za konieczność wysłania wielu wiadomości bez możliwości jego włączenia. No chyba że to z mojej winy. Prosiłbym jednocześnie o włączenie tego pakietu jak najszybciej. "

        Pakiet udało się w końcu włączyć następnego dnia. Wieczorem dostałem odpowiedź:

        "W odpowiedzi na zgłoszenie uprzejmie informuję, że aktywacja wszelkich pakietów może trwać do 24 godzin. Zapewniam, iż Pakiet został już włączony. "

        No został, przeze mnie, gdy awaria została usunięta. Ale spadaj kliencie na drzewo, wszystko przecież działa. BOK jest na 6 i klienci są zadowoleni.
        Proszę, nr zgłoszenia: 36163874. Raportuj

        • Regulaminator napisał(a):

          W regulaminie usługi pisze jak był o aktywacji w czasie 24 godzin, więc to twoja wina.
          Haters gonna hate! Raportuj

          • Poll napisał(a):

            NIe tylko w regulaminie tak jest napisane. To samo można przeczytać po wysłaniu "zamówienia" na konkretną usługę. Jak widać tych 3 klientów ze 100 o których pisał Marcin nieco wyżej to widocznie analfabeci. Raportuj

            • mkkot napisał(a):

              Widocznie powinniście jeszcze raz przeczytać mój komentarz. Ze zrozumieniem tym razem. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Widocznie nie rozumiesz co to znaczy, że usługa jest włączana w ciągu 24h. Tobie włączyli następnego dnia czyli jak by nie patrzył zmieścili się w czasie. Chyba, że nie rozumiesz także i tego. Raportuj

            • mkkot napisał(a):

              A rozumiesz co oznacza "wyskakuje błąd"? Oznacza to, że pakiet mogłem sobie włączyć następnego dnia (został aktywowany w jakieś 15 minut), gdy wielokrotne próby jego włączenia dnia poprzedniego się nie powiodły z powodu nieczytelnego komunikatu o błędzie zamiast potwierdzenia, że pakiet będzie aktywowany. Teraz rozumiesz? Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Jaki nieczytelny komunikat? O czym ty piszesz. Nie udało się właczyć i tyle. Co tu więcej czytać. Wszedłem dzisiaj "pod" bankomat a tam "brak połączenia z komputerem centralnym" i co ? Mam od banku żądać rekompensaty za brak połączenia z komputerem? Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Po co pluć w brodę skoro można przenieść numer do innej sieci? Raportuj

  29. vhfresh napisał(a):

    Puści go kantem! Raportuj

  30. Oip napisał(a):

    A ja chciałbym do Was przejść, z 6 numerami. I co?
    W ofercie play jako "towar niedostępny" – SG Ace, SG 551, SG i5500, LG Bali, HTC HD mini, HTC hero, SE X1.
    Czyli wszystkie konkretne (niektóre trochę mniej) smartfony za 1 zł w taryfie all incl 85, imho obecnie najkorzystniejszej, którą chciałbym wziąć x3. Zostaje nokia c6 tylko. Jeśli powiecie że to starocie i już nie produkują (jak to na face'ie rzecznik gdzieś napisał) to ja na to – dajcie coś innego, co produkują. Albo przyznajcie się że to jedna wielka bzdura, nie nadążacie/nie opłaca się etc. Okej, żeby była jeszcz oferta All Incl Max bez telefonu – można by tak to załatwić. Ale nie ma.
    Raportuj

    • pakierhakierxd napisał(a):

      Mi też jej brakuje gdyby była możliwe że przy przedłużaniu umowy bym ja wtedy wziął mogła by być za 35zł telefony i tak kupuję na allegro :D Raportuj

  31. mikolajj napisał(a):

    to on ogolił Cię kiedyś na jakieś konferencji prasowej ? Raportuj

  32. anna napisał(a):

    Nie udalo sie wykonac operacji w OM – co oznacza ten komunikat??? Chce kupić pakiet 600sms od kilku h a tu cały czas ten komunikat mi wyskakuje… :/
    Raportuj

    • Leszek napisał(a):

      Mam to samo. Chce włączyć 30 zł za 10 zł i kicha! A w BOK skasowali mnie 1,5 zł i odpowiedzieli, że w tej taryfie (darmowy internet) nie można tego aktywować. Czytam regulaminy i nie widzę przeszkód. Ale gdzie mam się odwołać? Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty