Przelew do PLAY

Udostępnij

Przelew do Play to wygodny sposób zapłaty za rachunki telekomunikacyjne. Usługa polega na comiesięcznym wystawianiu przez P4 na wskazane przez Klienta konto bankowości internetowej, wypełnionego i gotowego do realizacji przelewu za bieżący rachunek w sieci Play Klienta.

 

Przelew do Play to kolejna metoda regulowania płatności za rachunki telekomunikacyjne, jaką Play udostępnia dla swoich Abonentów. Warunkiem korzystania z Usługi jest posiadanie dostępu do konta bankowego przez Internet oraz aktywne konto na Play24. Klient P4 może sam realizować płatności poprzez bankowość internetową lub poprzez osobę trzecią (np. męża, córkę itp.) posiadającą dostęp do bankowości internetowej.

 

Abonenci korzystający z Usługi po zalogowaniu się na konto internetowe w banku, mogą opłacać faktury w sieci Play za pomocą wypełnionych i gotowych do realizacji elektronicznych Dyspozycji przelewu, które P4 będzie dostarczać do bankowości klienta.

Przelewy wystawiane w bankowości internetowej Klienta/Płatnika w ramach Usługi nie będą realizowane automatycznie. Warunkiem realizacji przelewu jest tradycyjnie otwarcie i akceptacja przelewu w sposób odpowiedni dla danej bankowości internetowej.

Przelew do Play uruchamiany jest odrębnie dla każdego konta abonenckiego Klienta w P4.

Jeśli Klient posiada w Play kilka kont abonenckich ? dla każdego konta należy osobno aktywować Usługę.

W ramach działania Usługi dla każdego wystawionego dla Klienta rachunku telekomunikacyjnego powstanie Dyspozycja płatności na kwotę równą wartości do zapłaty bieżącego rachunku telekomunikacyjnego.

Klient korzystający z Usługi ?Przelew do Play? będzie otrzymywał rachunki za usługi telekomunikacyjne na dotychczasowych zasadach ? jedyna zmiana dotyczy Druku polecenia przelewu, który nie będzie, od momentu aktywacji usługi, dołączany do rachunku.

Proces aktywacji i dezaktywacji Usługi inicjowany jest przez Klienta/Płatnika w bankowości internetowej.

Jeśli klient korzysta z Polecenia Zapłaty lub usługa ta jest w trakcie aktywacji, przed uruchomieniem Przelewu do Play, powinien przesłać do P4 wypełniony formularz Odwołania zgody na obciążanie rachunku.

Więcej szczegółowych informacji:

OPIS USŁUGI PRZELEW DO PLAY

Regulamin Świadczenia Usługi_Przelew do Play


Zobacz więcej

106 KOMENTARZE

    • Zgodnie z Regulaminem usługi:
      "W celu zainicjowania aktywacji Usługi w P4, Płatnik wypełnia zlecenie aktywacji usługi elektronicznej
      prezentacji dyspozycji płatności w systemie bankowości internetowej Banku Płatnika, wpisując
      prawidłowy Numer Klienta oraz wskazując P4 jako wystawcę Dyspozycji płatności (Wierzyciela).
      Wpisanie przez Płatnika niepoprawnego Numeru Klienta skutkuje brakiem możliwości aktywacji
      Usługi w P4.
      2. Po zatwierdzeniu zlecenia aktywacji usługi elektronicznej prezentacji dyspozycji płatności
      w bankowości internetowej Płatnika, otrzyma on z Banku Płatnika 10 cyfrowy Kod wniosku, który
      należy wprowadzić do formularza aktywacji usługi Przelew do Play na portalu Play 24, po uprzednim
      zalogowaniu się na konto Klienta w serwisie Play24."

    • środki pieniężne z płatności typu pay by link z reguły trafiają do firmy po kilku dniach i to pomniejszone o znaczą prowizję, podobnie jak płatności kartowe. Stąd być może "umiarkowane" zainteresowanie u operatorów komórkowych i innych firm tego typu formami płatności

  1. tak… ale przecież każde konto nawet prepaid miało taki własny numer konta… i działało to do czasu kiedy to… PLAY usunął taką możliwość hmmm…i było trochę osób które tak wpłacały sobie kasę na konto prepaid… czyli reasumując stara nowa usługa ?? tak samo jak mialo to miejsce z pakietami w Starej Playkarcie bez regulaminów… jak się pojawiły to się okazało jest jest limit aktywacji miesięcznej pakietów ;) pozdro

  2. Fajna by była taka opcja że przeglądasz fakturę na stronie internetowej i tam jest opcja zapłać przez internet trochę by to ułatwiło życie,była by innowacyjna usługa :)

  3. Lepiej powiedzcie kiedy będzie dostępna możliwość zasilenia Fresha z banku BZWBK na stronie doładowań, bo każda sieć to ma tylko nie wy.

  4. PANIE RZECZNIKU

    co ta usługa niby nam daje??? ze na play24 wygeneruje mi sie informacja z numerem konta, kwotą do zapłaty i tytułem przelewu? śmiech na sali! w tej chwili moge sobie wziac odcinek do zapłaty i zrobić przelew przez internet wpisując dane z druczku

    tak naprawde do tej pory na play24 jest numer konta i kwota do zapłaty, a w tytuł moge wpisać dupa dupa, a i tak będzie to zaksięgowane

    usługa porażka – nominowana do głuchych telefonów na telepolis

    • Bez przesady. Będzie miała jakiś promil popularności i nawet nie trzeba czytać treści (choć też to widać), co po formatowaniu widać, że tu zwykłe copy&paste nudnego komunikatu pisanego przez kogoś innego. To jest wygodne i lepsze niż samodzielne przeklejanie numeru konta (choć każdy rozsądny człowiek ma już Play na liście odbiorców…). To rozwiązanie robi część rzseczy za nas, ale znając niechętność i niewufność ludzi, zwłaszcza w kwestiach bankowych, nie wróżę popularności.
      Lepiej dodać sobie dane Play z adresem, może też domyślnym tytułem, do listy odbiorców i pozamiatane.

      • W takim razie jestem częścią promila – od dawna wyczekuję popularyzacji tej usługi. Jeśli wszyscy moi usługodawcy korzystaliby z blixa opłacenie rachunków ograniczałoby się jedynie do zalogowania się do bankowości internetowej i hurtowej akceptacji rachunków. Nie muszę logować się do play24, upc, sprawdzać rachunków za prąd, czynsz i wywóz śmieci – wszystko pod jednym kliknięciem.

        • Dokładnie. Może młodzież, której rachunek z Play jest jedynym zmartwieniem nie doceni usługi, ale mając na głowie czynsz, prąd, gaz, internet, telefon i Bóg wie co jeszcze takie rozwiązanie wydaje się idealne. Wszystko wypełnione jak trzeba, nie muszę się zastanawiać za co ile zapłacić, i wykonuję przelew wtedy kiedy mi to odpowiada (w przeciwieństwie do polecenia zapłaty). Rewelacja!

          • Nie musisz się zastanawiać, a będzie błąd w systemie bilingowym firmy lub bankowości internetowej, to będzie wielkie oburzenie, płacz i straszenie zmianą usługodawcy. A w Play błędów nie mało, nie tylko w Play24.

      • Przecież można zrobić sobie wzór, schemat przelewu, czy jak to się nazywa w różnych elektronicznych systemach bankowości. I jedyne co trzeba będzie modyfikować, to kwotę przelewu, o ile przekroczy ona kwotę abonamentu.

  5. Pani w Salonie Play w Biáłej Rawskiej powiedziała mi gdy ją zapytałem że ważność konta w Red Bull Mobile jest taka sama jak w Play Fresh uśmiałem się i wyszedłem szybko z salonu.

  6. HTTP Status 500 –
    type Exception report
    message
    description The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request.
    exception
    java.lang.NoClassDefFoundError
    com.p4.idp.sso.impl.LibertySSORequest.<init>(LibertySSORequest.java:53)
    com.p4.idp.sso.impl.P4SSOContext.parseEncodedRequest(P4SSOContext.java:100)
    com.p4.idp .www.actions.sso.SSORequestAction.execute(SSORequestAction.java:62)
    org.apache.struts.action.RequestProcessor.processActionPerform(RequestProcessor.java:413)
    org.apache.struts.action.RequestProcessor.process(RequestProcessor.java:225)
    org.apache.struts.action.ActionServlet.process(ActionServlet.java:1858)
    org.apache.struts.action.ActionServlet.doPost(ActionServlet.java:459)
    javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:717)
    javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:810)
    com.p4.idp .www.filters.LocaleFilter.doFilter(LocaleFilter.java:76)
    com.p4.idp .www.filters.CharacterEncodingFilter.doFilter(CharacterEncodingFilter.java:40)
    com.p4.idp .www.filters.CacheOffFilter.doFilter(CacheOffFilter.java:38)
    com.p4.idp .www.filters.SecurityFilter.doFilter(SecurityFilter.java:165)
    org.jboss.web.tomcat.filters.ReplyHeaderFilter.doFilter(ReplyHeaderFilter.java:96)
    note The full stack trace of the root cause is available in the Apache Tomcat/5.5.20 logs.

    Wygląda znajomo?
    Tak wygląda play24….
    Czy administratorzy play24 to banda przedszkolaków? Kiedy skończą się awarie?????

  7. Jakiś może komentarz związku awaria Blackberry ? Taki światowy problem już się robi. A nie każdy zna bbnews.pl i wiesza psy ba BOK

    • To tylko taka małe sugestia, ale jako jeden z 4 największych operatorów jakieś słowa przepraszam do użytkowników Blackberry mógł by pójść. Chyba łatwo dojść kto korzysta z usługi,wysłać sms, pusha wypchnąć. A poprawa wizerunku bezcenna…a jadą na BOK i punkty obsługi dziś równo. Bo większości wypadku ani konsultant (tu i tak wielka poprawa) a tym bardziej obsługa klienta w punkcie nawet nie zna słowa BIS. A gdzie tam jeszcze jego znaczenie.
      Zdaje sobie sprawę, że nie Play jako sieć jest winna.

      Fakt frustracja awarią już 3 dniową jest nawet zabawna :-) jak to ludzie przyzwyczają się do technologii.
      .

    • Powinniście dla własnego dobra wysłać SMS z informacją o awarii dla użytkowników BB. Dlaczego? Poprawi to wasz wizerunek i odciąży infolinię. Ponadto, jak wpisze w gugla blacberry to pierwsza jest strona Play z ofertą… Mogłaby być tam informacja o tej przejściowej i nie zawinionej z waszej winy awarii. To wy zdecydowaliście się promować BB (kiedy ta firma upada swoją drogą, bardzo ciekawy ruch), ludzie z Play ich kojarzą. Awaria się przedłuża, ratujcie wizerunek (jakikowliek by nie był).

    • To gdzie stoją te serwery Black Berry? Myślałem, że w Polsce. Wtedy usługa działałaby przynajmniej w Polsce, chociaż nie globalnie.

  8. Ja mam zdefiniowany przelew w banku . Przeklejam z play24 tylko n-r faktury i wpisuje kwote. Potem klik i zaplacone. Nie wypelniam za kazdym razem przelewu. Wam tez polecam i nie musze czekac na aktywacje uslugi bo zdefiniowanie przelewu w bankowosci elektronicznej trwa chwile i dziala od razu.Przelew definiujecie tylko raz.

  9. Tak ale musisz wchodzic na play24 potem do banku itd a tak to tylko wchodzisz do banku na bilix a nawet bank ci da komunikat ze jest przelew do zaplaty klikasz ok potwierdzasz i leci bez chodzneia po 10 stronach co miesiac i sprawdzaniu czy nie zapomniales o czyms do placenia. Moim zdaniem warto wlaczyc sprawdzic i zobaczyc jak upraszczaja sprawe jeszcze ze usluga jest frikowa.

    • W ofercie nie dostajesz rachunków co miesiąc, więc jak to sobie wyborażasz? To jest oferta dla osób otrzymujących co miesiąc rachunek za usługi abonamentowe – nie przypomianm sobie, żeby w ofertach przedpłaconych wysyłali do klientów co miesiąc rachunek ile mają zapłacić :P

  10. A nie prościej zrobić, tak jak ma TP. SA ze swoimi rachunkami? PObiera się PDF w którym jest aktywny link do zapłaty. Przekierowuje na stronę, bodajże dotpay-a a następnie na strone naszego banku, gdzie czeka wypełniony formularz przelewu?

    • I znowu musisz się dwa razy logować – raz do konta na stronie TP, a potem i tak przekieruje Cię do gotowego formularza na stronie banku. System BILIX upraszcza tą sprawę do jedenej strony – bankowej, gdzie operator wysyła rachunek/fakturę w formacie PDF, którego na dobrą sprawę i tak nie musimy oglądać. Po prostu widzimy wysokość rachunku i możemy zaakceptować płatność. I jest to bardzo fajna oferta dla spóźnialskich – może zapłacić rachunek z opóźnieniem – sam decydujesz w którym momencie płacisz – to odróżnia tą ofertę od dotychczasowego polecenia zapłaty. Szkoda, że KIR nie rozpowszechnił bardziej tej usługi, bo naprawdę jest bardzo wygodna.

  11. Dobra, ok, masz rację. Ale teraz nie mam takiej opcji po zalogowaniu się w PLAY24. Chcę wprowadzić ten kod co mi wygenerował Bank, ale nie mam go gdzie wpisać, bo po prostu nie mam takiej opcji w zakładce "finanse" po zalogowaniu…

    • Tez nie mam opcji w zakladce finanse na stronie mojego banku czyli Pekao S.A była instrukcja krok po kroku co robić ze strony Banku jest ok tylko nie ma gdzie wpisać kodu,po co nagłasniać proponować Panie Rzeczniku.Ta usługa zostanie miano bubel roku Play

    • nie ma nie ma.Tak sobie podchodzą do ludzi.Miałem inne zdanie o Play ale chyba trzeba będzie je zmienić.Czemu nie ma oficjalnego komunikatu kiedy będzie można aktywować usługę w Play 24??

        • a skąd masz takie informacje? napierw mowa była o czwartku teraz o piątku niech wydadzą komunikat a nie taka zabawa w kotka i myszke

        • jaki start taka jakość usługi! Dobrze ktoś napisał że u nich nic nie wychodzi tak więc nie ryzykował bym z płatnościami że nie przyjdą tak jak niekiedy się spóźniaja z fakturami!

        • Jest 14.10.2011, godz. 7.20.
          Możliwości aktywacji usługi na Play24 BRAK!!!!!
          Po grzyba coś polecacie/reklamujecie skoro nie działa???
          Może niech najpierw działa, a potem informujcie?

  12. Inne sieci pozwalaja płacić plastikiem ale Play widzisz nie popuści nawet tego ułamka zapłaty (kosztu) mimo iż by polepszyli standard obsługi! Wydoić co do grosza!!!

  13. Tez przedchwią aktywowałem wkońcu ale zobaczcie co mi odpisali jak napisalem do nich że nie ma tego w zakładce finanse.Zgłoszenie wysłałem 11 pazdziernika i wiadomo że tej opcji nie było w finansach

    Szanowny Panie,

    dziękuję za zgłoszenie, które wpłynęło 11 października 2011 roku, za pośrednictwem strony internetowej.

    W odpowiedzi uprzejmie informuję, iż przeanalizowałam sytuację na Pana koncie na stronie Play 24.

    Chciałabym powiadomić, iż w zakładce „Finanse” tuż pod możliwością aktywacji Rachunku Szczegółowego, na samym dole strony jest możliwość włączenia Usługi „Przelew do Play”.

    Ufam, że moja odpowiedź okazała się dla Pana pomocna.

  14. W Piatek aktywowałem a dzisiaj patrze usługa włączona trwalo to mniej niz 10 dni zobaczymy czy przelew na konto przyjdzie na czas.

  15. witam serdecznie, chciałam prosić o numer konta play, na który należy wpłacać należność za usługi sieci,

    pozdrawiam

    • Dzień dobry,
      numer konta znajduje się na fakturze :) Jest też widoczny po zalogowaniu się na Play24. Jeśli nie masz jeszcze tam konta możesz je utworzyć w kilka sekund na http://www.24.play.pl lub przez aplikację mobilną na Androida i iOS.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości