Tako rzecze rzecznik Play

To był baaaardzo dobry kwartał! ;-)

Raz na jakiś czas możemy pochwalić się naszymi wynikami i ten dzień właśnie nadszedł :-) Wybaczcie, że slajdy sa w języku angielskim, ale to prezentacja naszego szefa naczelnego JBJ.

Komentarze

  1. Maniek99 napisał(a):

    Szkoda że następny będzie diametralnie gorszy ;) Raportuj

    • mikolajj napisał(a):

      skąd taki wniosek?
      Raportuj

      • Poll napisał(a):

        To nie wniosek a pobożne życzenie Raportuj

        • mikolajj napisał(a):

          OK, nie wnikam dlaczego bo pewnie siła argumentów by mnie zmiażdżyła Raportuj

          • Maniek99 napisał(a):

            Mam na myśli reakcje rynku na wprowadzenie rocznej/dwuletniej ważności konta przez konkurencję. Co na pewno w znacznym stopniu wpłynie na statystyki przenoszenia numerów i ilości abonentów. Atrakcyjność ofert PF i POnK też zaczyna słabnąć. Raportuj

            • mikolajj napisał(a):

              Tak, tylko rodzi sie pytanie czy jak inne sieci dorównają PLAY'owi to czy ten znów ich nie przeskoczy ;-) Raportuj

            • Maniek99 napisał(a):

              Osobiście mam nadzieję że jeszcze jest jakieś pole manewru, choć P4 czekają spore wydatki (pojemność sieci się kończy). A koszty dwóch największych konkurentów niebawem zaczną spadać (Networks) i wtedy na poważnie będą mogli zawalczyć ceną. Oczywiście na tyle na ile ich pazerność im na to pozwoli ;) Ok, może czwarty kwartał jeszcze nie będzie taki zły, głównie z powodu nieporadności Orange z obsługą przenoszenia pre-paid. Ale szykuje się już podrasowana Heyah, TT też pewnie odświeżą, no i wtedy może być na prawdę ciekawie. Raportuj

            • Ziutek napisał(a):

              Swego czasu oferta sieci 3 wywoływała spazmatyczny orgazm w Play i powoływano się na jej oferty, więc kto wie, może też się połączą? Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Obawiam się, że wraz z kosztami spadać będzie jakość :( Z resztą w Orange już spadła :( Raportuj

            • Maniek99 napisał(a):

              Takie czasy. Jednak ciekawe jak to będzie funkcjonować i czy od razu będą likwidować dublujące się nadajniki, bo w sumie to bilet w jedną stronę.
              Raportuj

    • gośćć napisał(a):

      Dokładnie – jak ceny będą tak drastycznie rosły, a o stałych klientów nie będą dbać, to następny będzie znacznie gorszy. Sam likwiduję tu 2 numery i net mobilny. Raportuj

  2. vbc napisał(a):

    po polsku to juz nie łaska? Raportuj

    • Piotr napisał(a):

      Szefo mógł chociaż napisać "cześć" :P
      Pewnie zna tylko takie słowa ja na Youtubie obcokrajowcy mówią :) , no i może "zwalniam cię", "spóźniłeś się", "zapomnij o premii", "wylatujesz", "zostajesz dłużej" ;)))
      ….oj ŻART :) Raportuj

      • PlayPlay napisał(a):

        szefo mówi po polsku coraz lepiejRaportuj

        • jahu napisał(a):

          Niech się uczy w końcu pracuje w firmie w której pewnie z 98% pracowników to polacy. Raportuj

          • Korpora Man napisał(a):

            I tak polityka wewnętrzna firmy przewiduje, że można mówić tylko po angielsku celem lepszej integracji i wykluczenia wykluczeń w kontaktach między pracownikami. Raportuj

          • Mr. X napisał(a):

            Nie ma to jak narzekać na obcokrajowca, że nie mówi po polsku i jednocześnie pisać Polacy małą literą. Raportuj

            • klient. napisał(a):

              Może po prostu zrobił mały błąd?
              Nie wiem czy to efekt prezesa, czy innych okoliczności ale Play nadużywa angielszczyzny. Widać to zarówno na tym blogu jak i w strategii Play – przejrzyj choćby nazwy abonamentów. Raportuj

            • mikolajj napisał(a):

              masz racje, że trochę angielszczyzny wprowadza, ale nie wiem dlaczego miałoby komuś to przeszkadzać? Raportuj

            • klient. napisał(a):

              może dlatego, ze mieszkamy w Polsce i nie każdy musi znać angielski, rozumieć i umieć wymówić zwroty:
              "All inclusive", "4ever" itd. Raportuj

            • Piotr napisał(a):

              klient. ma rację. Jak jedziemy do Anglii to nie chcą gadać po polsku ;) tylko "inglisz" Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Sorry ale pisałem przez smartfona. Raportuj

            • Pull napisał(a):

              Kiedyś można było zwalić winę na dysekcje, ale była to zwykła ściema, dzisiaj można powiedzieć "to przezsmartfona". Raportuj

            • Piotr napisał(a):

              Pull dzisiaj są inne czasy, technika poszła do przodu, dzisiaj komp za nas układa litery w słowa T9 :) Co prawda wielką literę sam nie ustawi, chyba że po kropce. ;) Więc tłumaczenie wątpliwe.
              … ale ja nic nie wiem ja tu tylko sprzątam ;) Nie czepiam się Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Nigdy nie byłem asem z polskiego staram się nie popełniać błędów ale kto ich nigdy nie robił. Pisałem przez telefon co można rozumieć, że nie miałem za wiele czasu i robiłem to w pośpiechu tyle. Raportuj

  3. vbc napisał(a):

    po angielsku ludzie tez umieja czytac i nie ukryjecie tego swojego pijaru Raportuj

  4. vbc napisał(a):

    z ktorego tak naprawde nic konkretnego nie wynika Raportuj

  5. Piotr Barycki napisał(a):

    Zanim będzie tu 1000000000000 komentarzy zapytam się tylko szybko, czy będą jakieś dokładniejsze dane na temat BlackBerry? Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Nie możemy ich podać. Takie informacje ma tylko RIM.Raportuj

    • krzysiek_kili napisał(a):

      wg informacji podanych na telepolis.pl wynika, że Play sprzedaje miesięcznie kilka tysięcy smartfonów BB :) – tylko tyle :( Raportuj

      • Szczęsław Kusiciel napisał(a):

        I nic dziwnego. Terminale BB są strasznie drogie, chociaż zapóźnione technologicznie, a nowości są horrendalnie drogie.
        Jeżeli mam wydać 1000zł na BB, to zastanowię się kilka razy nad lepszym modelem konkurencji. Tłumaczenie dostępnością BIS i BES nie jest przekonujące, ponieważ i tak płaci się za usługi. Raportuj

        • Szczęsław Kusiciel napisał(a):

          Dodam, że chciałbym korzystać z BB we Freshu (jest jakaś promocja za 10zł/miesiąc), ale jeżeli miałbym kupić starszy terminal, na którym będzie działać coraz mniej aplikacji w związku z wprowadzaniem nowych platform i terminali przez producenta, to podziękuję i pomęczę się z pakietami i limitami. Raportuj

  6. vbc napisał(a):

    a gdzie jakies zmiany na lepsze we freshu? Raportuj

    • Pull napisał(a):

      Cały rok są jakieś zmiany we Freshu. Czego się jeszcze spodziewasz? Raportuj

      • klient. napisał(a):

        Cały rok są zmiany we Freshu (np. bezsensowne mnożenie profili, w których nie można wykorzystywać pakietów)

        On się pytał kiedy we Freshu będą zmiany n a l e p s z e. Raportuj

        • Pull napisał(a):

          Przecież są zmiany na lepsze! Rzecznik Gruszka przeprowadza ankiety na reprezentatywnej grupie ankietowanych czytających bloga i suckcesywnie wprowadzane są zmiany na lepsze.
          W dodatku przed każdą większą zmianą operator przeprowadza badanie rynku, jak chociażby upierdliwe ankiety firm ankietowych, które czasem tu i ówdzie wyskoczą w Internecie. Raportuj

          • klient. napisał(a):

            Jeżeli twoim zdaniem profil internetowy, w którym nie można aktywować pakietu internetowego oraz profil smsowy, w którym nie można aktywować pakietu smsowego jest korzystny to… b. się ciesze, ze jesteś zadowolony ze zmian we Freshu.
            Ostatnia korzystna zmiana jaka ja pamiętam to pakiety internetowe działające na Plusie.
            A te badania to mają tylko wspólnego z reprezentatywnością co rzeźbienie ze struganiem wariata. Raportuj

            • Pull napisał(a):

              Przecież to oczywiste. A najlepszą zmianą są Zbieraj Minuty, których aktywacja jest dodatkowo płatna, chyba co 3 miesiące. Poprzednio aktywacja tylko raz była płatna, ewentualnie do zmiany profilu.
              To znak,że sieć się rozwija i jest coraz bardziej prestiżowa, jak T-Mobile, Orange, a ostatnio przede wszystkim Plus. Play równa do najlepszych. Raportuj

  7. vbc napisał(a):

    zwykle bicie piany, a gdzie jakies zmiany na lepsze we freshu. Raportuj

  8. kkkkkkkk napisał(a):

    żenada, naprawcie sobie CZAT na stronie bo to skandal !!!!!!!!!!!
    od 3 dni nie mozna sie dobic do konsultanta
    chora firma bez kitu :/ Raportuj

  9. Kamil napisał(a):

    666 locations… wiedz, że coś się dzieje… Raportuj

  10. mPablo napisał(a):

    Jak to, liczycie nawet niedoładowane prepaidy? 4-5 miesięcy od pierwszego połączenia? Przecież bez ani jednego doładowania taka karta powinna być dezaktywowana (i nie liczona w statystykach) dużo, dużo wcześniej. Rozdawnictwo z pewnością bardzo rozdmuchuje liczbę "aktywnych" prepaidowych SIMek… Raportuj

  11. @krzysiekswoboda napisał(a):

    Gratulacje. Planujecie coś nowego na wzór "Testuj Smartfona"? Czy i kiedy pierwsze telefony z WP7? ;) Raportuj

      • jahu napisał(a):

        Testuj tableta ;) Raportuj

      • Paweł Radziszewski napisał(a):

        play mam pytanie o RBM:)) mamy dziś nowy okres rozliczeniowy a ja zamiast pakietu danych 1332 (jak wynika z regulaminu umowa dla abonentów) mam ponad 2k dokładnie nie wiem ile bo pewnie część się w nocy użyła:) Ale w nocy pojawił mi się komunikat że pozostało tylko 30mb mimo iż sprawdzając przez waszą aplikację na androida było ponad 2000. Na numer *666 telefon nie chce dwonić i kończy połączenie. Oczywiście ja się nie obraziłem że jest więcej chciałbym tylko wiedzieć ile i dlaczego więcej będę musiał zapłacić. Choć nic nie włączałem:) W play24 mam włączony pakiet 666 i smsy 222, które według sprzedawcy miały być a darmo do umowy dla abonentów. Raportuj

        • Color napisał(a):

          chyba jednak musisz kotnaktowac sie z BOK RBM..watpie zeby rzecznik prasowy znal Twoja historie bilingowa Raportuj

        • konrad napisał(a):

          nowe pakiety przychodzą jakoś koło 1 w nocy pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego. zawsze po północy 20 przychodzi mi info, że zostało mi niewiele do wykorzystania, ale rano już jest wszystko ok, więc się nie przejmuj. mnie zastanawia tylko cośinnego. cały czas mam wykorzystane poza abonamentem 72 grosze i co nowa faktura to przychodzi mi 95 zł do zapłacenia za abonament, a te 72 grosze cały czas wisi i nikt ode mnie ich nie wymama (swoją drogą pojawiły się pierwszy raz kilka miesięcy temu znikąd i nie ma szansy, żebym je gdzieś wydał, po prostu jestem ciekawy co to za 72 grosze) Raportuj

          • Paweł Radziszewski napisał(a):

            Tylko właśnie się dowiedziałem że darmowe pakiety, które miał być przy podpisywaniu umowy wcale nie są darmowe. Od samego początku co kogo się na infolini o cokolwiek pytałem każdy mówił co innego. Na moich oczach sprzedawca w sklepie wybrał mi pakiety, przy których było płatne 0zł i sam mówił że są darmowe wczoraj dowiedziałem się że są darmowe. Tak samo jak z promocją dla posiadaczy starterów. Najpierw mogłem podpisać umowę promocyjną. Po jakimś czasie okazało się że nie mogę. Więc podpisałem w sklepie i po tym jak podpisałem w sklepie okazało się że promocyjną jednak mogę. Co konsultant to coś innego. I z każdym kolejnym dniem corazbardziej żałuje że nie przeszedłem do ….. zamiast pozostać w play(RMB) Teraz jeszcze tylko czekam na 1 rachunek i zobaczymy co mi podoliczają i ile zapłacę za darmowy internet.:)))) Raportuj

  12. miju napisał(a):

    to kiedy play bedzie sprzedany :) te info w angielskim to wyrazny znak że P4 robi umizgi to zagranicznych biznezmenów by play kupili :) Raportuj

  13. zzz napisał(a):

    Te wuniki nic nie mówią, pusty PR.
    Możecie mieć i pierdyliard kart SIM, ale tylko wy wiecie ile w nich w zasadzie bezwartościowych "abonamentów" MNP 1 zł (wciskanych na siłę w salonach), czy pół martwych Freszy… Play rośnie, ale się ksztusi własnym wzrostem, byłe nie wycinać 900MHz z voice na rzecz data i brać bloki, które były do wzięcia. Teraz pozostaje "żebranie" o 1800MHz, żeby zrobić trochę luzu na łączach. Alternatywą będzie zapewne dodatkowy partner roamingowy (Orange odpalone w całej Polsce), ale na to przecież was nie stać…
    Rzecznikowi radziłbym odpalić sobie telefon w trybie 2G only, albo słuchawkę bez 3G (a, przepraszam, "4G") i zobaczyć jaki to komfort korzystać z Play, gdy sieć własna zapchana, a priotytetem Polkomtela są jego właśni (i op. wirtualnych) klienci… Raportuj

    • Color napisał(a):

      Nie do konca masz racje.. ilosc kart rzeczywisce niewiele mowi ale juz np. przychody tak. Skoro na koniec 2010 bylo ponad 2 mld a teraz celuja w 4 mld to znaczy, ze przychody bardzo mocno rosna.. A to wynika z ilosci nowych klientow, ktorzy placa rachunki. Raportuj

    • Obserwator napisał(a):

      Już kilkanaście miesięcy jeden z telefonów w Play konkretnie Samsung Avila działa nam tylko na 2G i nie narzekamy, stabilność nawet jest lepsza niż w 3G Play. Porównuje na bieżąco bo mamy parę numerów w rodzinie. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Mogą mieć tylko jedną kartę sim aktywną. Dla nich się liczy czy rachunki płacimy. Raportuj

    • klient. napisał(a):

      Wielu klientów Play ma słuchawkę 2g, np. prawie cała moja rodzina. Korzysta z Play i żyje i nie narzeka.
      Uważasz, że mając prosty telefon kupiony 5 lat temu za złotówkę w Erze ktoś spodziewa się po niej jakości dźwięku przestrzennego czy czego tam jeszcze? Raportuj

  14. kkkkkkkk napisał(a):

    |enada, naprawcie sobie CZAT na stronie bo to skandal !!!!!!!!!!! Raportuj

  15. Daniel napisał(a):

    rzeczniku kiedy darmowe sms w sieci tak jak ma to heyah? czekamy na info Raportuj

      • Jan napisał(a):

        Tej, Color, nie ściemnia. Jeżeli nie widzisz różnicy pomiędzy rozwiazaniem w Play, czyli SMS po doładowaniu, a Heyah, gdzie tego doładowania być nie musi, bo SMS po sieci są cały czas za darmo, a konto wydłuża się o rok po każdym wykonanym połączeniu, to gratulacje.
        Zadziwiają mnie tak zaślepieni ludzie jak ty. Tak trudno przyznać, że akurat w tym Heyah jest lepsza? Przecież obiektywnie jest, co nie znaczy, że cała oferta jest lepsza, choc też dobrze wyglądają np. rozmowy po sieci za 9 zł na 30 dni. Raportuj

        • Jan napisał(a):

          Nie ściemniaj miało być, eh wyrobiona klawiatura, czas na zmiany, lub stukanie klawiszy młotkiem :-). Raportuj

        • Maniek napisał(a):

          W tym jest Heyah lepsza, ale w innych gorsza.
          Myślisz, że P4 ma ambicję bycia we wszystkim najlepszym i będzie dawał sms za free?
          Osobiście wątpię. Mogą co najwyżej wprowadzić płatne pakiety w pozostałych taryfach.
          Poza tym i tak cholernie długo trwało zanim inni się zaczęli dostosowywać do PF. Raportuj

  16. klient. napisał(a):

    Co na te wyniki inwestorzy z Nepalu, Chile i Singapuru? Czy są zadowoleni, czy Rzecznik robi dobrą minę do złej gry?
    Ach, zapomniałem, takie informacje są tajne. Raportuj

    • Color napisał(a):

      fantasta z CIebie :-) Raportuj

    • inny klient. napisał(a):

      A co za różnica kto będzie właścicielem Play.
      Systematycznie jest psuta oferta, a do tego zamiast inwestować w infrastrukturę wydaja pieniądze na reklamy z Wojewódzkim i papryczką.
      Niech ich ktoś kupi – może wreszcie zrobią porządek. Raportuj

      • Pull napisał(a):

        Wojewódzkiego mogę zrozumieć, przynajmniej słychać coś o sieci pod wpływem samej kampanii jak i jej twarzy a i 160tyś, 2-tygodniowych kart ładnie wygląda w statystykach, ale te papryczki rzeczywiście są żałosne. Raportuj

        • klient. napisał(a):

          A ja nie mogę zrozumieć.
          wydali na Wojewódzkiego pełno pieniędzy, które są bardzo potrzebne na inwestycje techniczne.
          O sieci może i jest głośno, ale to za mało.
          Za mało nadajników, Play24 jest mocno przeciążone a oni wydają miliony na Wojewódzkiego, to bardzo zraża ludzi. Raportuj

          • Poll napisał(a):

            O sieci jest głośno i włąśnie o to chodzi. Kubuś zarobi i na siebie i na nadajniki właśnie dzięki kontrowersji jaką wzbudza. Andrzej Wajda w tej roli byłby nudny jak tran. Raportuj

            • klient napisał(a):

              Na siebie zarobi na pewno, co do nadajników to uwierzę jak zobaczę te nowe nadajniki. Po dzisiejszym Play prędzej spodziewałbym się raczej zatrudnienia następnej "wybitnej osobowości" za 3 mln niż postawienia nadajnika.
              Andrzej Wajda ma chyba 90 lat i ma już zapewnione miejsce w historii kina, ale co on ma wspólnego z Play?
              Jeśli będziemy myśleć o Play w kategoriach "kto mógłby ją reklamować" a nie w kategoriach "jak poprawić infrastrukturę" to czarno widzę przyszłość tej sieci.
              Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Przyszłość sieci to nie nasza sprawa. Zajmijmy się swoimi sprawami a im pozostawmy martwienie się o swoje. Póki co Playowi idzie wyśmienicie i jest to tym bardziej zadziwiające, że mamy kryzys ekonomiczny. Wszyscy tną wydatki, wszystkim spada klientela a Playowi wsztsko gra. Raportuj

            • klient. napisał(a):

              Nie wiem jak Ty, ale ja jestem klientem Play.
              Wiec przyszłość Play to jak najbardziej moja sprawa – bo albo ta przyszłość może być wspólna, albo rozłączna (i dopiero jeśli przejdę do innej sieci to przyszłość Play przestanie być moją sprawą.) Raportuj

            • Poll napisał(a):

              A dlaczego cię interesuje jego przyszłość aż tak bardzo? Ja tez jestem klientem Play bo mi ich oferta bardzo odpowiada, nie mam do niej żadnych zastrzeżeń a jeśli w przyszłości ulegnie zmianie na niekorzyść tak bardzo że nie będzie ona akceptowana przeze mnie to zmienię sieć i już. Bez sentymentów. Raportuj

            • klient. napisał(a):

              Jestem zainteresowany nie tylko przeszłością Playa.
              Interesuje mnie przyszłość wszystkiego z czego korzystam i usług czego jestem zadowolony.
              W tej chwili np. bardzo mnie interesuje ostateczny kształt ustawy o telewizji cyfrowej i jak się ona będzie miała do dostawców kablówek, tzn. czy po 2013 w kablówkach nadal będzie mógł być puszczany sygnał analogowy.
              Ale ponieważ to jest blog Playa więc tu poruszam kwestie związane z Playem. Gdyby moja lokalna kablówka miała swój blog to tam również bym wyraził swoje zadowolonie bądź niezadowolenie z ich działań.

              Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Moim zdaniem kablówka będzie mogła puszczać sygnał analogowy bo cyfryzacja dotyczy terrestrial ale po co ci to do wiadomości? Przecież nie masz chyba odbiorniaka bez wejść cyfrowych. Raportuj

            • klient. napisał(a):

              A po to mi to do wiadomości, że ma w domu więcej niż jeden odbiornik i nie mam ochoty płacić za opcję "multiroom" żeby każdy domownik mógł oglądać inny kanał.
              Mam telewizję analogową i bardzo mi z nią dobrze. Raportuj

            • Maniek napisał(a):

              Dlatego też i dobrze idzie. jest kryzys i ludziska szukają oszczędności lub żeby dostać więcej za tą samą kasę.
              Nie do przecenienia jest także sztucznie utrzymywana stawka do P4 przez W#. Kto się raz załapał na dłuższą rozmowę kupi sobi drugi sim w PF lub przejdzie do nich, żeby mieć wszędzie tak samo. Raportuj

  17. Łukasz napisał(a):

    Jak na razie jestem wciąż zadowolonym klientem ale przed momentem nastąpił pierwszy zgrzyt… :/

    Zadzwonił do mnie Pan z biura obsługi chcący przedstawić ofertę, prosząc przy tym na wstępie o weryfikację.
    Imię i nazwisko, numer tel… i hasło do play 24. Kto wymyślił, żeby hasła trzymać w plain text-cie i w dodatku wyświetlać je pracownikom biura obsługi razem z pozostałymi danymi klienta?

    Może jak pewnie wielu klientów Play mam identyczne hasło do wielu innych usług?

    Cieszę się, że Play ma tak ogromne zaufanie do pracowników ale ja nie mam! Raportuj

    • Cinek napisał(a):

      To jest normalna weryfikacja klienta. Hasło abonenckie i tak to nie jest to, które masz do play24, tylko podane w umowie z operatorem. A skąd mogą wiedzieć, że np. pan Czesio zadzwoni, włączy Ci usługi płatne i później będziesz zdziwiony wyższym rachunkiem. To dla bezpieczeństwa :) Raportuj

    • pakierhakierxd napisał(a):

      ja tam nie mam problemu z hasłem dałem obojętnie jakie aby zapamiętać przy zawieraniu umowy Raportuj

    • Th0mas napisał(a):

      Dziwne, ode mnie nigdy nie prosili o hasło do Play24 tylko o hasło abonenckie, które się podaje podczas podpisywania umowy. Może się pomyliłeś? Raportuj

    • wiedzacy napisał(a):

      @Łukasz. Skąd tobie przyszło do głowy, że hasła przechowywane są w postaci czytelnej (plain text)? Przecież konsultant wpisuje te dane do sytemu i tam dopiero następuje weryfikacja ich poprawności, czyli m. in. wykonywany jest skrót (hash) hasła i porównywany z zapisanym w bazie danych. Raportuj

  18. wkurzonynaplay napisał(a):

    Play się dobrze sprzedaje, bo ma preferencyjne warunki i może zapewnić niższe ceny. Gdyby Play konkurował na uczciwych zasadach, upadliby po 3 miesiącach, bo mają klientów w dupie. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      A co oni nieuczciwego stosują? Raportuj

      • wkurzonynaplay napisał(a):

        Play ma wyższe stawki MTR niż pozostali operatorzy. Raportuj

        • klient. napisał(a):

          MTR ustanawiają polskie przepisy a nie Play.
          ponadto obecnie na MTR najlepiej zarabiają operatorzy z w3, np Heyah, któa do Play ma nadal stawkę 80 groszy.
          (jakiś czas temu UKE o tym pisał, ale nikogo to nie zainteresowało)
          poczytaj np. tu: http://gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=2Raportuj

          • wkurzonynaplay napisał(a):

            Przecież nikt nie mówił, że to Play ustala MTR. Ja tylko stwierdziłem, że Play ma preferencyjne warunki i dlatego może pozwolić sobie na niższe ceny niż konkurencja, a gdyby miał takie same warunki jak inni (czyli uczciwe zasady), to takiego sukcesu by nie osiągnął i tyle. Raportuj

            • Pull napisał(a):

              Obecnie W3 zarabia więcej na MTR do Play niż samo Play, więc to żadne wytłumaczenie.
              T-Mobile, Heyah – 80 groszy
              Orange – 80 gr
              Plus – 75 gr
              a każda zmiana regulaminu to okazja do podwyższenia stawek do Play, CP i CenterNET. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Gdyby W3 miało na tym zarabiać więcej, to przecież nie nazywano by tego preferencyjnymi warunkami. Raportuj

            • Patryk napisał(a):

              Zastanów się chociaż odrobinę. Skoro MTR do Play spadły już mocno od startu, a W3 nie zmienia do Play cen, to kto tu ma preferencyjne warunki? Bo moim zdaniem W3 postępuje nieuczciwie w stosunku do swoich klientów, dojąc ich jak jakieś krowy, jednocześnie wciskając im kit, że to niby wina Play. Mnie zastanawia jedno, jakim cudem zasiedziali operatorzy dali sobie tak mocno odebrać rynek, przecież po mimo MTR mieli na tyle wysokie ddochody, że Play nawet teoretycznie nie miał szaans zaistnieć, a jednak. Prawda jest jedna: chytry traci dwa razy Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Zastanowiłem się i nadal widzę, że Play ma preferencyjne warunki. Fakt jest taki, że stawki MTR do Playa są wyższe. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Ale zarabia na tym więcej W3 a nie Play więc idąc twoim tokiem rozumowania W3 dostaje coś na boku. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Dlaczego uważasz te zasdy za nieuczciwe? Cały cywilizowany świat pomaga wchodzącym na rynek małolatom by kartel ich nie pożarł. I to w każdej dziedzinie
              Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Cywilizowany? W cywilizowanym świecie jest wolny rynek i państwo w ogóle nie ingeruje w gospodarkę. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Bzdura. Stoauje się dokładnie takie same zasady jak u nas. Firma mojej żony nie mogła odsprzedać udziałów ponieważ kupujący za dużo by "odstawał" od konkurencji. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              To nazywasz cywilizacją? Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Tak bo tak jest na całym świecie. Każda gospodarka broni się przed monopolistami a przed kartelem tym bardziej. Ty jako wkurzony na Play życzysz mu jak najgorzej ale rzeczywistości nie zmienisz. Raportuj

            • klient. napisał(a):

              Wkurzony na Play.
              Podaj w takim razie przykład jednego państwa w którym obowiązuje gospodarka całkowicie wolnorynkowa?
              Ja takiego nie znam.
              Wolny rynek – bez jakikolwiek ingerencji państwa – obowiązuje tak naprawdę tylko w czarnej strefie (np. narkotyki, prostytucja itp.). Raportuj

            • Maniek napisał(a):

              Ale pierniczysz, jak potłuczony, MTRy spad ły, a W3 ma zabetonowane stawki 73-80gr.
              Obyś się nie zdziwił, jak się w 2013 MTRy zrównają, a do Play nadal będzie 73-80 groszy. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              No i co z tego? Raportuj

            • Poll napisał(a):

              To z tego, że preferencyjne warunki ma W3 a nie Play. Podobno jesteś temu przeciwny. Ty jesteś przeciwny preferencyjnym warunkom dla Play ale gdy są one preferencyjne dla konkurencji Play to już dobrze. Moralność Kalego? Raportuj

            • Maniek napisał(a):

              A to, żebyś więcej myślał zanim będziesz powielał brednie ukute przez naganiaczy z W3. Oni muszą, żeby sprzedać gorszą ofertę. Ty jako klient masz wolny wybór. Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Nie będę powtarzał tego co @klient napisał ale się z nim zgadzam. Raportuj

        • Th0mas napisał(a):

          Poza tym operatorzy też mieli wyższe stawki MTR jak zaczynali działalność. Mieli wyższe w stosunku do tepsy. I to jakie te stawki byly! Pamiętasz minutę rozmowy po 3,66zł z minutowym naliczaniem? Raportuj

      • klient. napisał(a):

        Natomiast w kwestii faktycznej nieuczciwości – Play cały czas upiera się, że jest siecią czwartej generacji Raportuj

        • Zdzichu napisał(a):

          Bo jest.Funkcjonuje to jak Alicja po drugiej stronie lustra lub melepety po drugiej stronie szafy w Narnii.
          Dlatego masz Kubę Wojewódzkiego i Kubę 4G**** Raportuj

          • Guzik napisał(a):

            Już rozumiem żarcik. Kuba Wojewódzki jest Kubą 4G****, bo to Kuba 4Klocki.
            Coś jak E.Nygma oraz 2Faces z Batmana razem wzięci. Raportuj

  19. ssss napisał(a):

    Oj P. Marcinie szkoda że obowiązuje mnie tajemnica zawodowa bo bym tutaj napisał jak "udany" był ten kwartał i jak "pięknie" ta sprzedaż wyglądała. No nic jedyna prawda że nadal jesteśmy lioderami MNP to się chwali. Pozdro, także dla marketingowców i analityków którzy potrafią z kupy super wyniki Raportuj

  20. […] informacji umieszczonych na blogu Marcina Gruszki, rzecznika prasowego sieci Play, w trzecim kwartale bieżącego roku najczęściej wybieranymi […]Raportuj

  21. ala napisał(a):

    Po 2G PLAY nie działa mi net/mms bo jest u900… więc dziękuję. Raportuj

  22. […] lengyel szolgáltató – Play – szóvívője úgy döntött, hogy közzéteszi egy prezentációval az ebben az időszakban elért eredményeket. Kiderült, hogy melyik 3 készülék volt ebben az […]Raportuj

  23. gprs napisał(a):

    W Orange Free mam juz 2lata waznosci konta, a wy w POnK tmusicie co chwile doladowywac !

    Orange Free 6GB za 37zl i 2 lata waznosci konta !! Raportuj

    • wiedzacy napisał(a):

      No i co mi z 6GB na dwa lata jak ja 6GB to zjadam na śniadanie ;).
      A jeżeli ktoś bardzo mało korzysta to teraz jest Aero2 i "magiczne" BDI :). Raportuj

  24. mirekb napisał(a):

    na mnie najwieksza brawura jest info o 666 lokalizacjach z u900 (zwany przez play 4g)..ludzie zróbcie z tym cos bo ani gsm na900 ani umts nie chodzą jak należy..ciekawe ile z simów pol to jednorazowe pol nk..metodologia badan jest wazniejsza niz te śmieszne cyferki.mimo wszystko powodzenia-będzie potrzebne i to bardzo Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Nie rozumiem skąd tyle nienawiści. Wygląda na to że takim jak ty zależy by powodzenie było pożądane przez Playa ale oni sobie bez ciebie radzą i to najlepiej. Raportuj

      • Maniek napisał(a):

        Gdzie ty się dopatrzyłeś nienawiści? Luzuj chłopie, bo ci żyłka pęknie.
        Pisałem, że u mnie UMTS zniknął, a 2G Playowe jest jak zawieje tzn pojawia się i znika.
        PF używam od początku,i na tym samym telefonie i niestety mam porównanie.
        Na firmowy w życiu bym Play nie wziął. Raportuj

      • zzz napisał(a):

        Esencja fanboja.
        Get a a life Poll. Raportuj

  25. galeon napisał(a):

    7 milionów kart działających w play wydaje się ilością możliwą do zrealizowania do końca roku. Czekamy na te nowe promocje. Raportuj

  26. empatka napisał(a):

    Co więcej można powiedzieć? Brawo, rozwijajcie się dalej. Konkurencja zawsze służy klientom. Raportuj

  27. Lisu napisał(a):

    Dawać to 4ever na karcie jak najszybciej! ;p Dziś z powodu awarii w T-Mobile wrzuciłem sobie kartę Playa i wykonałem trasę do pracy, gdzie zawsze były dziury w zasięgu Playa. Ze zdziwieniem odnotowałem, że zasięg dziś był na całej trasie bez uciekania się do roamingu Plusa. Oby tak dalej. Raportuj

    • Maniek napisał(a):

      Lisu jednak odkurzyłeś Play. :P
      Nie wiem co to za trasa, ale chyba krótka, bo normalnie nie jest to możliwe. Raportuj

      • Lisu napisał(a):

        Trasa rzeczywiście krótka ale sporo jest na niej tego, czego nie było dawniej, tj. u900. Ponieważ mój tel ma ten zakres, więc jest extra. Ani raz nie przełączyło mi na roaming a dzięki "etykietce" mam na wyświetlaczu napis, do kogo jestem zalogowany. Raportuj

  28. Szczęsław Kusiciel napisał(a):

    Czy Play publikuje czasem jakieś raporty finansowe, przynajmniej raz w roku, przynajmniej uproszczone do tabelki?
    Hasła typu "więcej niż 6,5 mln, 44% post-paid, 54% pre-paid" brzmią ładnie, ale tylko brzmią, bo są ogólnikowe i niewiele mówią.
    Szukałem na p4.play.pl, ale albo źle szukam, albo jest tam za mało tego co potrzebuję. Raportuj

  29. empatka napisał(a):

    Tak poza tematem. Czy to normalne że Play przysyła mi SMSy w środku nocy? Kiedyś o 3:21 dziś o 1:24. Myślę że to nieodpowiednia pora na komunikację z klientem… Raportuj

    • Piotr napisał(a):

      skoro masz włączony w tych godzinach telefon to znaczy, że liczysz, że może ktoś będzie chciał się z Tobą skontaktować. Ja wyłączam w nocy tel bo chcę spać spokojnie. To tak jak ludzie na gg. Są dostępni, a jak ktoś się odezwie to się nie odzywają albo są oburzeni, że ktoś napisał bo oni są zajęci.

      Skoro nie chcesz żeby ktoś do Ciebie pisał to w gg włącz status na niewidoczny albo wyłącz gg.

      To samo z telefonem. Raportuj

      • Heniek napisał(a):

        Telefon jest po to, żeby można było zadzwonić albo odebrać nawet w nocy np. jeżeli coś się dzieje u jakiego członka rodziny lub nawet jeżeli my będziemy chcieli szybko wezwać pogotowie. Myślę, że przy wyłączonym telefonie to może być ciężko.

        Mimo wszystko uważam, że takie smsy w nocy to raczej wpadka, podobna do tych akcji marketingowych, kiedy play dzwonił w nocy na telefony stacjonarne… Raportuj

        • Zdzichu napisał(a):

          To nie jest wpadka, to norma. Informacja o zakończeniu ważności Xtranumerów oraz testów tego webowego komunikatora też przychodziły około 2 w nocy. Raportuj

      • zzz napisał(a):

        No bez żartów. Przecież to jest ewidentna wina Play, czy raczej niechlujstwo tego, kto ustawiał rozsyłanie SMS. Mogło mu się AM z PM pomylić, mogła być zła godzina na serwerze, mógłw końcu jakiś tępak w ogóle o tym nie pomyśleć…
        Trzeba zgłaszać takie rzeczy. Do mnie o dziwnej porze przysłali coś tylko raz, bardzo dawno temu. Raportuj

      • empatka napisał(a):

        Piotr, nie rozumiem Twojego podejścia. Nie można porównywać gg z telefonem. Raportuj

    • klient. napisał(a):

      Empatka wyłącz zgodę na informację handlową.
      Jeśli potem przyślą wiadomość to od razu pisz reklamację Raportuj

  30. fundman napisał(a):

    kreatywna ksiegowość
    fałszują już wszystko .wyniki też .
    za 3-5 lat Bankructwo .

    zobowiązania rosną . Raportuj

  31. adaxmax napisał(a):

    Dzień dobry miał bym taką prośbę bo kupiłem starter play fresh i chciałem się zarejestrować w Play24 ale omyłkowo wpisałem zły adres email i nawet konto nie przeszło weryfikacji i oczywiście nie mam dostępu czy była by taka możliwość usunięcia tego kąta i założenia ponownie. Pisałem e-maila w związku z prośbą o usunięcie konta do biura obsługi ale jakoś nikt nie może i pomóc to może pan rzecznik mi pomoże w tej sprawie. Raportuj

    • Maniek napisał(a):

      Kąty to się usuwa przez wyburzenin, Nowy kąt trzeba wymurować.
      Od pyty roboty. :P Raportuj

      • Pit napisał(a):

        najlepiej zadzwoń na BOK, zapytają Cie o kwote doladowania itp i usuną konto, na maila jak nie zarejestrowałeś numeru w punkcie sprzedaży to pewnie odpiszą żę musisz zarejestrować numer Raportuj

        • adaxmax napisał(a):

          Właśnie wysyłałem już e-maila i tak jak piszesz każą mi się zarejestrować czego nie chce robić. Zadzwoniłem już do BOK ale tam pani spisała tylko zgłoszenie i mówiła że ktoś do mnie zadzwoni ale pewnie się nie doczekam może pan rzecznik by się wypowiedział na ten temat i ewentualnie pomógł Raportuj

          • wiedzacy napisał(a):

            Konto bez zweryfikowanego e-maila po paru dniach wygasa.
            Skoro się pomyliłeś to teraz nie zawracaj głowy ludziom tylko cierpliwie poczekaj.
            W między czasie aktywować możesz usługi poprzez Play24 menu uruchamiane kodem: *111# i przyciskiem zadzwoń. Tam jedynie nie sprawdzisz bilingu :). Nie zapomnij także na koniec wyjść poprzez wysłanie 0 (zera). Niezakończone sesje niepotrzebnie przez pewniej czas pozostają w systemie. Raportuj

            • adaxmax napisał(a):

              wiedzacy chyba miałeś racje bo konto odblokowane. A w tym BOK tym konsultantom to chyba nie płacą albo mało płacą bo wcale mi nie chcieli pomóc bo nawet nikt mi tam nie powiedział żeby odczekać trochę a konto samo się odblokuje jak nie będzie potwierdzenia rejestracji. PLAY troszkę proszę dbać o klienta bo słyszałem że nie dbacie ale nie wiedziałem że będę musiał się przekonać na własnej skórze Raportuj

  32. daga napisał(a):

    jesteśmy w Polsce – powinniście zamieszczać slajdy w języku polskim !!!! Jestem Polakiem i nie wstydzę się tego, ale widać że Play to wstydliwy operator który wstydzi się polskości… Raportuj

    • klient. napisał(a):

      Tu nawet nie chodzi o szumnie rozumianą polskość, ale po prostu o język urzędowy.
      I niestety problem dotyczy nie tylko Play.
      Wszystkie firmy muszą być teraz bardziej angielskie od samych anglików. A w wiadomościach nie można podać informacji bez mówienia po "angielskiemu" o singlach, fighterach i designerach.
      Raportuj

    • Maniek napisał(a):

      Przeczytaj daga jeszcze raz główny tekst PO POLSKU to się w główce rozjaśni.
      Czy wy naprawdę tak kiepsko jesteście kształceni w szkołach z czytania ze zrozumieniem? Raportuj

  33. Barbara Brzezowska napisał(a):

    dobrze pracować u najszybciej rozwijającego się operatora w Europie ;) Raportuj

  34. freak napisał(a):

    no oferte macie coraz lepsza, nawet w killbill to widac, jak zrobilem orptymalizacje Raportuj

    • Szczęsław Kusiciel napisał(a):

      Widzę, że zrobili mega podwyżkę z promocyjnych testowych bodajże około 4zł do 15zł.
      Przy czym nie mam y gwarancji, że ten "optymalizator" zawiera aktualne oferty i promocje ani żadnej informacji co ani jak szybko uzupełniają. Raportuj

      • freak napisał(a):

        jak ja robilem optymalizacje, to byly aktyalne, bo kilka dni pozniej bylem podpisac nowa umowe i dostalem to co chcialem i co mi killbill wybral. Co do danych, to przeciez sa instytucje, ktre to kontroluja, a poza tym to wszystko jest szyfrowane. Z bankowosci elektronicznej tez wszyscy korzystaja i jakos na poczatku tez byl wielki lament, ze koniec prywatnosci, ze na pewno wszystkie dane beda wykradane. Chyba komus zalezy, zeby taki szum negatywny robic. Raportuj

        • Szczęsław Kusiciel napisał(a):

          Gdzie pisałem o prywatności? Sprawa blupill/killbill została przemaglowana na wszystkie sposoby na różnych portalach telekom, IT i prawniczych, przez operatorów i UKE, więc sprawa rozwiązana i jasna.
          Co nie zmienia tego, że korzysta się w ciemno, gdyż za mało informacji o uwzględnianych zmianach w ofertach operatorów i algorytmach optymalizatora. Na plus, że w końcu jest informacja o firmie świadczącej usługę. Raportuj

          • freak napisał(a):

            Ty nie pisalaes, ale widzialem pod moim wpisem taki zarzut od kogs innego. mysle, ze beda ciagle to udoskonalec, ale uwazam ze juz teraz nie ma sie do czego za bardzo rpzyczepic – dostajesz kilkanascie najlepszych ofert do wyboru, no i wskazuje ci wprost ceny. Raportuj

    • Maniek napisał(a):

      Udostępniać swoje konto, hasła i bilingi to jest ………
      Nigdy z takiego badziewia nie skorzystam.
      Niedługo to będziecie wszystko robić przez durne czarne skrzynki. Raportuj

      • Poll napisał(a):

        Boże, tyle razy było wałkowane. Nie udostępniasz nikomu konta, hasła ani bilingów. Pobierane są suche liczby i killbill nie wie że dzwoniłeś do ciotki marysi. Wie tylko że wykonałeś połączenie do innego/tego samego operatora i trwało ono xxx czasu. To wszystko jest szyfrowane taka samą metodą jak duperele bankowe co do których zastrzeżeń nie masz. Raportuj

  35. Peter Jenkins napisał(a):

    Jest bardzo dobrze ale mogło być lepiej. Czekamy na nowe usługi i pewne zmiany. Raportuj

  36. isaak napisał(a):

    no jak dla mnie Płatność rewelacyjnie poprawił zasięg w przeeciągu ciągu ostatnich lat. jednak pojemność sieci się zmniejszyła także teraz. korzystne z sieć 3g mijać się z celem. W telefonie szybciej chodzi internet na EDGE z poławą zasięgu niż na 3g/4g z pełnym zasięgiem. Śieć jest tak przeciążona że odczuwa to już chyba większość abonentów. Mam nadzieję że coś z tym zrobicie piszę o mińsk mazowiecki Raportuj

  37. daro napisał(a):

    Panie Marcinie niech Play kupi CenterNet S.A mam na myśli pasmo z jakiego ten operator korzysta,można zyskać baze abonentów wydaje mi sie że przejęcie operatora jest lepszym rozwiązaniem niż kupno samego pasma Raportuj

  38. RYSZARD napisał(a):

    WASZ KONSULTANT ZADZWONIL DO MNIE 9 10 Z NOWA OFERTA DO TEJ PORY NIE DOKONCZYL ROZMOWY -796670842 Raportuj

  39. JAN napisał(a):

    Ludzie – zwisa nam, jakiej narodowości jest wasz szef. Jak chcecie po angielsku to granice macie otwarte – i nie idzie o to, bym nie znał angielskiego, ale srasznie mnie drażni jak ktoś usiłuje na siłę być "trendy". Tu jest Polska, a językiem urzedowym jest póki co polski. Raportuj

  40. grzegi napisał(a):

    Panie rzeczniku Szanowny, co z Play Weekend? Miał być nabór ;d Już się skończył? ;p
    Ja co prawda jestem w Szwecji, ale mogę przylecieć do Warszawy ze spokojem na Play Weekend, tyle, że muszę wiedzieć wcześniej trochę :D
    Czekam na jakieś rozwinięcie sprawy :) Raportuj

  41. Tomi napisał(a):

    Kiedy oferta świąteczna 2011 PLAY? Jakiś zbliżony termin? Chodzą słuchy, że niebawem… rzecznik potwierdzi ? :) Raportuj

  42. Lisu napisał(a):

    A może na święta dadzą tą pocztę email do numeru w domenie @play… Każda cywilizowana sieć to ma… Raportuj

  43. truten napisał(a):

    O dzięki Ci PLAY-u ze nie działasz od piątkowego popołudnia 17(nodeB różan 2100 ed45 czy cos tam podobnego w numeracji) z całego zasięgu do teraz jest 0 SŁOWNIE ZERO ZASIĘGU
    Tak bardzo Ci dziękuje za Twe wspaniałe dzialanie jakosci $,5 a nawet 8G, ze w rozpaczy Używam orange edge masaktratora i zamówiłem cyfrowego Polsat by nie miec takiego zero zasiegowego szajsu przez tyle czasu

    Pałka się przegięła, marketingowy bełkot zatrzymaj dla potomnych albo wprowadz trochę merytoryczno-techniczną pogadankę do waszego boa bo tam ciecie siedzą, napisał bym małpy ale by im to uwłaszczyło inteligencji…(małpą oczywiście)Raportuj

  44. Kuba napisał(a):

    Kuba dzięki za ten pakiet 30 minut do wszystkich sieci w kraju za 6 zł w play fresh ale drogo nie moze to byc 40 minut i za 5 zł to wyzej za drogo,za drogo !!!!!! Raportuj

  45. jacwis11 napisał(a):

    dobry moze i byl ale ruszcie sie bo sielanka dlugo nie potrwa trzeba czujnym i pomyslowym Raportuj

  46. olgierd napisał(a):

    pytanie, czy po kolejnym tez beda powody do radosci. zycze tego oczywiscie. ale ciekawe co zobi teraz plius po przejeciu? z innej beczki – czy ktos z was widzial cos takiego jak killbill? Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty