Tako rzecze rzecznik Play

Konferencja prasowa

Kolejna już w ten czwartek 10.11. Tym razem będziemy mówić przede wszystkim o Fejsie…

Komentarze

  1. Prezes napisał(a):

    Tzn? że co?
    Chcecie pochwalić się jak to sprawnie rozwiązujecie problemy klientów wylewających żale na Wall'u od tych zgłoszonych przez play24? Raportuj

  2. Piotrek Olejnik napisał(a):

    A kiedy jakieś jaskółki (przed zimą?) na temat oferty świątecznej? Czasu co raz mniej… Raportuj

  3. Jacek napisał(a):

    o fejsie już myślałem o o jakich zmianach w ofercie Raportuj

  4. electro_spiro napisał(a):

    może w końcu założe tam konto…? Raportuj

  5. Sebastian Witkowski napisał(a):

    Czekamy z niecierpliwością :) Tylko o Facebooku, czy o innych portalach społecznościowych także? Raportuj

  6. galeon napisał(a):

    Hm… może zdradzisz coś więcej ? Raportuj

  7. odchodzi4 napisał(a):

    to jakiś zart robic konferencje o FB. czyzbyscie chcieli pochwalic sie liczba fanów?
    Raportuj

  8. zzz napisał(a):

    Znów o bzdurach. Raportuj

  9. narkoman napisał(a):

    A może tak w końcu dacie do abonamentów opcję darmowych smsów do Play? może być nawet płatne 10 pln jak Stan darmowy dodatkowo. Przeszedł bym na abo, ale to mnie powstrzymuje. Raportuj

    • amarallo napisał(a):

      Popieram. Póki co to darmowe smsy to tylko we Freshu. Nie ma abonamentów przyjaznych ludziom piszącym dużo smsów Raportuj

      • Kamil napisał(a):

        Dokładnie. Właśnie dlatego uciekam z abonamentu na pre-paida – koszty smsów. Abonamenty są przewidziane tylko dla ludzi dzwoniących i/lub korzystających z internetu. Jeśli pojawią się jakieś ciekawe oferty abonamentowe to z chęcią wrócę. Raportuj

    • Konrad Osman napisał(a):

      Zgadzam się, to skandal, że Playowi trzeba za coś zapłacić! Nie może być tak, że Play pobiera opłaty za jakieś swoje usługi, no jak to tak? Wszystko powinno być za 10zł! Raportuj

  10. .wu napisał(a):

    litości… czy szacowny operator *telekomunikacyjny* mógłby przestać zajmować się popierdółkami typu fejsbuk a zaczął chociażby obsługą klienta i działaniem sieci? oł, łejt… przecież 'lajkowanie' w durnym portaliku jest ważniejsze bo to daje punkciki do lansu… ŻENUA Raportuj

  11. Qper napisał(a):

    Liczyłem na ofertę świąteczną…

    Ciekawe jakie kwestie poruszycie z tym FB ;) Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Naprawdę cię to ciekawi? Jak dla mnie to konferencji "przede wszystkim" nie będzie skoro ona przede wszystkim o fb. Raportuj

      • Qper napisał(a):

        Ciekawi mnie co może jeszcze powiedzieć o Facebooku…

        Zakładam, że może to być stworzenie jakiejś nowej aplikacji do "obsługi klienta" coś na podobieństwo T-Mobile Raportuj

        • klient. napisał(a):

          Pewnie nic mądrego.
          Pochwalą się ile to "ich lubi" na FB (tylko nie wspomną ile z tego to puste konta).
          Co gorsza mogą wprowadzić nowe pakiety internetowe we Freshu, które będą miały darmowego FB, ale za to będą oczywiście droższe. Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Aaa chyba , że tak. No to co innego;-) , dreszczyk emocji. Uff , gorąco mi! Raportuj

  12. Emil napisał(a):

    Dlaczego nie ma was na "innych" serwisach społecznosciowych? Raportuj

  13. Sebastian napisał(a):

    Konferencji jeszcze nie bylo, a czesc z Was juz dramatyzuje. Odrobine cierpliwosci. W czwartek bedziemy oceniac.

    Pozdrawiam! Raportuj

    • zzz napisał(a):

      Na razie mamy tematykę – znów społecznościowe blubry. Przecież wyraźnie widać na co ludzie czekają… Poprawę w Play Online na Kartę (która wymięka teraz w porównaniu z Orange Free na Kartę), niższe ceny telefonów, poprawki we Fresh po zmianach konkurencji (skok do przodu, np. rozszerzyć Nieograniczone Rozmowy w Play za 10 zł o darmowe SMS w Play), itd.
      Będziemy za to mieli konferencję o fejsbuku… Raportuj

  14. Piotrek napisał(a):

    Zgadzam się z wieloma postami powyżej – uważam, że FB to chwilowa fascynacja – MINIE szybko. Na Waszym miejscu nie przywiązywałbym wiele uwagi portalom.
    Ciekawi mnie o wiele bardziej oferta Świąteczna – może jakieś obniżki na abonament/telefony?
    Swoją drogą dalibyście tutaj choćby jakieś kupony rabatowe, dzięki którym każdy, kogo interesuje ten blog i go czyta, mógłby skorzystać z wyjątkowej oferty lub rabatu. Raportuj

    • mikey napisał(a):

      Dokładnie. Chociażby promocje jak ta niedawna ze zmianą wyświetlanej etykiety to już coś. Raportuj

    • Qper napisał(a):

      Chwilowa, czy na dłużej każdy obecnie chce wykorzystać potencjał Facebooku i dotrzeć do jak największej liczby użytkowników.

      Uwierz mi przynosi to korzyści, chociaż sam średnio lubię Facebook-a i długo się przed nim broniłem. Raportuj

      • LetsPlay napisał(a):

        Ale to przejściowa fascynacja, zupełnie jak kiedyś NK ( apropos czy ktoś z Was tam jeszcze wchodzi… :-) ) Raportuj

        • PlayPlay napisał(a):

          Raczej nie.. Pamiętaj, że jeden z tych serwisów jest polski a FB ma 800 mln użytkowników na całym świecie :-) Raportuj

          • LetsPlay napisał(a):

            Ile głów tyle opinii. Pożyjemy zobaczymy… :-) Raportuj

          • D@niel napisał(a):

            I wszyscy oni czekają z niecierpliwością na kolejne wpisy Marcina G., rzecznika polskiego Play! ;-P Raportuj

          • .wu napisał(a):

            celujecie w rynek miedzynarodowy w takim razie? o_x Raportuj

            • PlayPlay napisał(a):

              Chodziło o to, że FB to nie jest chwilową modą, skoro ma tyle użytkowników :-) Raportuj

            • LetsPlay napisał(a):

              Patrząc na sam obszar Polski w czerwcu br. FB miał 6,27 mln użytkowników. NK w czasach swojej świetności miała ich 14 mln. No cóż fakt jest taki, że dystans między dwoma głównymi konkurentami dość szybko jednak się zmniejsza… Raportuj

            • PlayPlay napisał(a):

              Ty mówisz o ilości kont a istotnym wskaźnikiem jest też ilość real users a tu oba portale są bardzo do siebie zbliżone :-) http://media2.pl/badania/85063-Megapanel-sierpienRaportuj

            • LetsPlay napisał(a):

              No tak w tym rankingu różnica nie jest tak znacząca :-P FB ma ciekawą właściwość, gdy osiąga pułap 50% populacji w danym kraju zaczyna łapać zadyszkę i zwykle zatrzymuje się w tych okolicach. W Stanach, Kanadzie, Rosji, UK popularność serwisu maleje… ja tam czekam kiedy dopadnie to i Polskę :-P Raportuj

            • grzegi napisał(a):

              nie ma na razie sensownej alternatywy dla fb, więc nieprędko.

              Porownaj sobie ile to jest połowa ludności w Stanach, Kanadzie, Rosji, UK, a ile połowa ludności oznacza w Polsce.
              Polacy tak szybko nie zrezygnują z fb, nie martw się. Raportuj

            • LetsPlay napisał(a):

              Ojj grzegi chodziło mi o samą tendencję. Doskonale zdaję sobie sprawę ile te kraje mają ludności :-] Raportuj

          • Poll napisał(a):

            …z czego 790mln to podrostki. Czy to jest wasz podstawowy target??? Raportuj

            • PlayPlay napisał(a):

              Zupełnie nie masz racji. Rozkład wiekowy użytkowników FB jest dla nas odpowiednim targetem większość użytkowników jest w wieku 20-50 lat.. Choć sam znam emerytów, którzy mają konta na FB i chętnie z nich korzystają :-)
              Raportuj

            • klient. napisał(a):

              chyba emerytów ze służb mundurowych (czyli tych, którzy przechodzą na emeryturę w wieku 35 lat).
              Użytkowników realnych czy tych, którzy założyli puste konto dla konkursu, bo to duża różnica. Raportuj

            • PlayPlay napisał(a):

              Moja mama po 60tce ma konto na FB. Kontaktuje się ze swoimi znajomymi z czasów szkoły średniej :-) Nie oceniaj po pozorach, popytaj ludzi, poczytaj statystyki :-) Raportuj

            • Poll napisał(a):

              No tak, tylko ile jest 20-to latków a ilu 50-cio latków? Oczywiście nie mam wyników jaki jest rozkład "sił" ale w moim środowisku nie znam osoby powyżej 40-go roku życia która w ogóle wie o co biega w tym FB. Większość co prawda słyszała, ale nic poza tym. Raportuj

            • PlayPlay napisał(a):

              Poll to był tylko przykład :-) Rzecz w tym, że żadna duża firma (nawet mała), która dba o klientów i chce do nich dotrzeć nie może ignorować medium tak dużego, jakim jest FB. Owszem – być może to chwilowa moda, być może za 5 lat inny serwis będzie społecznościówką numer jeden. Nie mniej jednak jest to kolejne narzędzie, które przedsiębiorstwo może wykorzystywać. Tak – teoretycznie możemy zaniedbać FB ale będzie na tym więcej strat, niż korzyści. Kolejna rzecz – prawie połowa z ponad 800 mln użytkowników FB na świecie korzysta regularnie z mobilnego dostępu do FB, a w Polsce jest podobnie. Nie możemy tego ignorować :-) Raportuj

            • Poll napisał(a):

              No już dobrze, już dobrze. Tylko nie zapominajcie o tych co nie wiedzą co to FB i nie chcą wiedzieć. Takich jak ja. Plizzzz!!. Raportuj

            • klient. napisał(a):

              Ale nikt Wam nie karze ignorować Facebooka, wręcz przeciwnie.
              Ja sam nie korzystam z Facebooka i nie mam takiego zamiaru, odnoszę się do niego z bardzo dużą nieufnością ale nawet przez myśl mi nie przejdzie abyście mieli w ogóle go ignorować.
              Jeśli tak łapiecie klientów – super, życzę dalszych sukcesów.

              Jedyne czego chce, to żebyście pamiętali, ze nie wszyscy korzystają z FB i nie wszyscy chcą drożej płacić za internet tylko dlatego, ze macie fantazję wprowadzać tam bezpłatne połączenia z FB.
              Wbrew temu co usiłujecie propagować internet to nie jest synonim Facebooka. Raportuj

          • tl111 napisał(a):

            "Raczej nie.. Pamiętaj, że jeden z tych serwisów jest polski a FB ma 800 mln użytkowników na całym świecie :-)" – Pojechałeś orenżadowym tekstem marketoidalnym. Wojtek w ten sposób udowadniał wyższość orenżady nad playem. :-DDD Raportuj

      • Prezes napisał(a):

        Miliony much nie mogą się mylić…
        Lepszy FB niż NK Raportuj

      • .wu napisał(a):

        widzisz, a ja mam trochę na odwrót – konto na FB założyłem stosunkowo dawno (w czasach kiedy tam faktycznie byly osoby a odsetek debilnym "x uprawia farme" na głównej stronie byl znikomy) ale ostatnio konto zwyczajnie usunąłem i wolę do kogoś zadzwonić/zagadać na komunikatorze/napisać maila… Raportuj

  15. Maciej Cebula napisał(a):

    Chce zakupić abo w ofercie dla firm z telefonem HTC cha cha. Wybieram coś w okolicach 40zł. brutto. PLAY oferuje mi cha cha za 800zł , orange w podobnym abo za 150zł . Drogi Marcinie co się dzieje z tym Playem teraz. Osobiście nie mam słów. Wybór dla mnie jest prosty. Czy naprawdę muszę przejść do Pomarańczy? Raportuj

    • LetsPlay napisał(a):

      Dokładnie ceny telefonów powalają na kolana. Abo za 29zł i tylko 2-3 telefony dostępne za jedną polską złotówkę…, a przecież nie każdy musi czy chcę mieć smartfona…
      Osobiście czekam na Samsung Play Days – na święta czy czekamy do przyszłego roku…? :-) Raportuj

      • Piotrek napisał(a):

        Dokładnie ja też czekam – a konkretniej na galaxy s2. W najniższym abonamencie dla biznesu – 45zł można go nabyć za niecałe 1700zł. Za tą cenę kupie na allegro tą słuchawkę – oczywiście nową bez brandingu orange, co jest popularne.
        Także w chwili obecnej bardziej opłaca mi się kupić s2 w sklepie choćby przez allegro i wziąć inny, tańszy tel. po to, żeby go sprzedać :)
        Ktoś zapyta – dlaczego? – Przecież jest abonament bez tel…
        A ja odpowiadam – zobacz jaki! – po prostu się nie opłaca brać bez tel.

        Rzeczniku Play – apeluje o obniżenie cen telefonów (zwłaszcza tych z najwyższej półki :) ) i przyjrzeniu się abonamentom bez tel.
        Raportuj

        • Konrad Osman napisał(a):

          No tak to jest jak ktoś przychodzi do operatora i chce kupić telefon na raty. Na raty kupuje się w sklepach, operator to usługi, a telefon dodatek. Zdecydowanie wolę w Play kupić abonament i dopłacić do telefonu niż wziąć w Orange, zapłacić mało za telefon, a przez 2 lata dopłacać do abonamentu nie wiadomo ile, bo w ich abonamentach 70-80% ceny to słuchawka, a 20% to usługa, której tam prawie nie ma. Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Piotrusiu, jak chcesz szpanować telefonem z najwyższej półki to zapłać za niego najwyższą cenę. Nie stać cię? Nie kupuj. Najstarsza na świecie zasada.

          Napisz do rzecznika Rolls-Royce'a by ci obniżył jego cenę bo ciebie na niego nie stać. No zkituje się on chyba ze śmiechu. Raportuj

          • Piotrek napisał(a):

            Źle mnie oceniasz – nie jestem małolatem, który chce szpanować dookoła. Działam w biznesie, gdzie będzie mi bardzo przydatny właśnie taki telefon z najwyższej półki – wybacz, ale nie będę Ci wyjaśniał Poll dokładnie po co, bo nie w tym rzecz.
            PS: S2 to tylko przykład w moim komentarzu powyżej.
            Uważam, że Play mógłby zmienić/odświeżyć swoją ofertę m.in o tańsze słuchawki.

            Nie wiem gdzie wyczytałeś, że mnie nie stać na telefon – kupie nówkę albo w abonamencie play albo na allegro. Jednakże na chwilę obecna nie opłaca się w play – a POWINNO. Nie uważasz Poll ? Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Nie wiem ile masz lat i nie chc wiedzie. Wiem za to na ile lat wyglda osoba apelujca : "bBagamy obni|cie ceny telefonów z najwy|szej póBki". Do czego mo|e sBu|y telefon z najwy|szej póBki a do czego nie nadaje si telefon ze [rodka stawki nie jestem sobie w stanie wyobrazi poza jedn ró|nic: szpan. MiaBem telefon z najwy|szej póBki, a mam teraz ze [rodka i nie widz ró|nicy midzy nimi w kontek[cie dziaBania ich w biznesie. Raportuj

            • Piotrek napisał(a):

              Znów ujawnia się u Ciebie ignorancja i nieumiejętność rozumienia czytanego tekstu…
              Chęć rzucenia przez Ciebie przysłowiowym "mięsem" sprawia, że piszesz od rzeczy nadinterpretując i przeinaczając moje wypowiedzi – niczym dziecko, żeby się pokazać wymyśla swoje ciekawe historie … :)
              Ku ostatecznym wyjaśnieniu (specjalnie dla Ciebie):
              Nie błagam – jak to opisałeś, a jedynie zwracam uwagę, że ceny powinny być niższe (uzasadnienie – patrz przytoczony przykład) – nie tylko tych telefonów z najwyższych półek – przy nich jednak najlepiej widać "problem". Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Dobrze więc jeśli "apelujesz" to zwracaj uwagę dalej. To dwie różne rzeczy. Apeluje zatem – kup dobry słownik!!! Raportuj

            • Gość napisał(a):

              Przeczytaj swoje posty wyżej i kup właśnie sobie słownik… Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Twierdzisz uparcie, że "apelować" znaczy to samo co "zwracać uwagę" ??? Raportuj

            • Konrad Osman napisał(a):

              Pamiętaj, że telefony kupowane są za granicą, od producenta. Spójrz na aktualny kurs EURO. Nikogo w Korei nie obchodzi to, że EURO w Polsce obecnie stoi 4,3 – ich zabawka kosztuje 500 EURO i tyle w EURO mają dostać. Zamiast 2000zł płaci się 2200zł – kto ma pokryć koszty tej nadwyżki??
              Skoro prężnie działasz w biznesie zapewne wiesz, że firmę zakłada się po to żeby zarabiała, a nie przynosiła straty, więc dziwią mnie Twoje pretensje. Ty w swoim biznesie nie nastawiasz się na zysk? Rozdajesz za darmo? Czy jeśli jakiś półprodukt (nie wiem w jakiej działasz branży) drożeje to podwyżkę bierzesz na siebie czy grzecznie informujesz klienta, że podrożało? Zadaj sobie parę tego typu biznesowych pytań i zastanów się skąd biorą się ceny. Z prawda jest też taka, że na te ceny najbardziej narzekają klienci z najniższymi taryfami (taksówkarze, sklepy spożywcze itd). Bo przecież płacą aż CAŁĘ 45zł albo niecałe 30zł za marne 145 minut i całkowicie darmowe i nielimitowane rozmowy do Play i stacjonarne.. Co to jest, nie? Można sobie wydzwonić 30 000 minut, za które koszta ponosi operator i to dużo wyższe niż 30zł, ale jednocześnie wymaga się żeby jeszcze dawał kilkaset złotych zniżki na telefon. I jednocześnie wymaga się lepszego zasięgu i stawiania nowych nadajników, szybszego internetu, poprawy jakości obsługi. I Play ma to wszystko zrobić jednocześnie obniżając ceny. Gratuluje właściwego podejścia do biznesu Piotrze :) Raportuj

            • Maarco napisał(a):

              Poll – co Ty baba jesteś? Jak dziecko. Za chwile bedziesz sie czepial ze Macka nie stac na htc cha cha – przeciez to tylko 650 zeta wiecej niz orange. Żenada. Kazdy ma prawo do swojej opinii, no i sugestii do rzecznika aby cos w tej sprawie zrobic. A ty jak takis bogaty to rozdawaj telefony za free. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              A odróżniasz sugestie od apelowania? Chyba jednak nie. Raportuj

            • Konrad Osman napisał(a):

              U operatora kupuje się usługę, a nie sprzęt. Na raty telefon może sobie kupić w Media Markcie. Prawda jest taka, że w Orange w abonamencie nie dostaje się prawie nic i na przestrzeni 2 lat i tak lepiej wychodzisz na tym w Play, bo w Play minut, sms i netu w abo Ci wystarczy, w Orange weźmiesz abonament za 40zł i drugie tyle będziesz miał nadpłat. No, chyba, że ktoś kupuje telefon tylko po to żeby nim poszpanować, a nie zadzwonić, napisać sms itd.. ale to już jego problem, sam telefon może sobie kupić gdzie indziej, bez usługi. Raportuj

    • krzysiek_kili napisał(a):

      Problem jest taki, że Orange kupiło tych (jakby na to nie patrzeć dość dziwnych) telefonów MNÓSTWO i dlatego dostali olbrzymią zniżkę. Play miał taką akcję na Desire Z :)

      Zobaczymy jak będzie z nowszymi modelami :) Raportuj

  16. Tomi napisał(a):

    Ja mam nadzieję, że to będzie konferencja o fejsie tj. twarzy Play, (a nie o portalu) na najbliższe miesiące, co za tym idzie, święta. Konkurencja nie śpi a ludzie w takim okresie nie należą do cierpliwych. Nie ma co zadawać pytań kiedy to, kiedy tamto bo sprawą oczywistą jest, że takich informacji się nie ujawnia. No zobaczymy, co tym razem ;) Raportuj

  17. PlayBOY napisał(a):

    Myślę,że gdyby Play miał zorganizować akcje na temat ilości like'ow to na pewno by tego nie robił!
    Na pewno będzie o czymś innym, a przy okazji się pewnie pochwalą…
    Powiem szczerze,że każdy profil ma swoje fikcyjne konta jedynie do konkursów itp., ale sądząc po ilości komentarzy na profilu Playa to jest to ewenement w branży telekom. Zobaczcie sobie inne profile, innych operatorów itp.
    Jedynie co bym poprawił,to profile punktów sprzedaży. Są tak tandetnie robione,że aż wstyd! Powinien być jakiś standard wizualizacji i zakaz dodawania innych informacji niż ogólny profil Play czy blogplay.pl Ok fajnie,że punkty chcą mieć swoich klientów na fb ale dodają takie żenujące informację, szok. "telefoniki lecą już do was nasi kochani klienci, czyściutkie telefoniki już są, mamy dla ciebie telefonuś dotykowy- najlepszy" no ludzie kochani! Mam nadzieje,że ktoś się z tym zajmie.

    A jeżeli chodzi o fb to jestem pewnie liczną osobą którą "zmusił" do korzystania Play ;))) Jednak lokowanie produktów w swoich reklamach daje radę ;) Raportuj

  18. Marcin Piechula napisał(a):

    Napewno bedzie o tym jak do dzis nie potraficie uruchomic uslugi facebook mobile sms.W polsce tylko Plus to ma,a wy kiedy ? Raportuj

    • grzegi napisał(a):

      ale po co Ci to, powiedz mi? Tylko dla samego posiadania? Nie bądź śmieszny. Dostawanie smsa z powiadomieniem, że ktoś, za przeproszeniem pierdnął na fb. Bądź poważny i nie daj się zwariować portalom społecznościowym.
      Poza tym, możesz przejść do Plusa. Tyle, że nie wiem, czy dla samego powiadamiania fb się opłaca… Raportuj

  19. Maro napisał(a):

    Jeszcze chwila i p4 nie będzie tyle kasy brało z mtrów :) przestanie się chwalić ilu to wyznawców na ten portal wchodzi – z nudów :) Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Jak pewnie wiesz jesteśmy zwolennikami całkowitego zlikwidowania stawek MTR :-) Raportuj

      • cBolek napisał(a):

        Zapewne tak pod publikę niestety :-( Bowiem skoro inni są przeciw, to i tak ryzyko wprowadzenia zerowych stawek nie istnieje :-) Raportuj

    • grzegi napisał(a):

      straszenie MTR robi się nudne, tym bardziej, że stanowisko Play jest w tej sprawie bardzo dobrze znane.
      Poza tym, gdybyś nie zauważył wysoka stawka MTR dla Play, co pewien czas spada, a W3 jakoś minuty połączenia do Play nie zmienia, więc kto tu żeruje na kasie? Hm? Raportuj

      • klient. napisał(a):

        Grzegi, owszem stanowisko Play jest znane od początku istnienia sieci, tyle, że to stanowisko ma tyle wspólnego z rzeczywistością co rzeźbienie ze struganiem wariata.
        Jakby Play był przeciwny MTR to nie wymyślałby takich usług jak i Notka i nie włączał ich zaocznie wszystkim, którzy wyłączyli pocztę głosowe.

        A to, ze w3 najlepiej zarabia na asymetrii to osobna kwestia, ale dopóki przeciętny kowalski ma zerową świadomość telekomunikacyjną i nawet nie wie co to znaczy MTR to się nie zmieni (sam słyszałem od konsultanta konkurencji, ze Play sam sobie wymyślił MTR i każe sobie płacić, a stawka jest na granicy opłacalności). Raportuj

        • grzegi napisał(a):

          No dobra, ale ja odpowidałem na post, kolegi, który pośrednio twierdził, że największy biznes na MTR ma Play, co nie do końca jest prawdą, bo W3 zarabia solidnie na tym. I solidnie jest tutaj najlżejszym słowem.
          Słaba świadomość i niepełna informacja klientów to druga rzecz. Uruchamianie usług, takich jak Notka, to sprawa trzecia.
          Ja się odnosiłem tylko do wypowiedzi Maro. Raportuj

        • Poll napisał(a):

          A co ma do tego MTR-u Notka? Raportuj

  20. Marek napisał(a):

    to teraz o takich bzdetach trzeba robić specjalną konferencje??
    Ciekawy krok :P Raportuj

  21. Marek napisał(a):

    to teraz na takie tematy musi być konferencja he he he Raportuj

  22. djgreg napisał(a):

    Od kiedy będzie oferta świąteczna ????? Raportuj

  23. Błażej napisał(a):

    czyli, będzie nowy inwestor?
    a podobno PLAY nie jest na sprzedaż. Raportuj

  24. fiku napisał(a):

    prawda jest taka ze Play ma bogatą ofertę telefonów – tylko że są to widma np. Nokia E5.
    Żadnych szans na zakup.Podaję tylko przykład – ja się wgłębisz to sam się przekonasz.
    Pozdrawiam oczekujących na lepszą ofertę. Raportuj

  25. Maro napisał(a):

    Dziwne że play jest za zniesieniem mtrów a do t mobil są najniższe stawki zdaje się niecałe 10gr a p4 i tak ma minutę w tej samej cenie co do innych :) rzecznik co innego gada a firma co innego robi :) oj mają gdzieś tego rzecznika :) Raportuj

    • grzegi napisał(a):

      Nie rozumiem o co Ci chodzi… Jakie 10 groszy do T? Gdzie, u kogo? Napisz jeszcze raz ładnie, stylistycznie, dokładnie o co Ci chodzi. Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty