Play24, czyli system idealny

Jak wiecie, cały czas pracujemy żeby Play24 był lepszy. Tym razem chcielibyśmy, żeby stał się najlepszym portalem operatorskim w Polsce (cokolwiek rozumiecie pod tym słowem). Dlatego chcielibyśmy poznać Wasze oczekiwania, co do ?systemu idealnego?. System idealny pewne rzeczy powinien mieć, jednak inne zdecydowanie nie. I tu prośba: opiszcie nam krótko, co taki idealny system powinien oferować a czego nie. Nie opisujcie na razie funkcjonalności czy ficzerów ale raczej, to co chcielibyście w nim robić i od niego uzyskać (a czego nie). Chcemy poznać Wasze pragnienia i oczekiwania w stosunku do takiego serwisu, dowiedzieć się co chcielibyście tam robić, itp.

Dlatego prosimy Was o wypełnienie krótkiej ankiety. Proszę przemyślcie dobrze sprawę. Autor najlepszych odpowiedzi będzie pierwszym testerem Motoroli DROID RAZR!

UPDATE

Dziękujemy wszystkim za wypełnienie ankiety! O tym, kto przetestuję najnowszą Motorolę poinformujemy jeszcze w tym tygodniu :-)

Komentarze

  1. Piotr pisze:

    "System idealny pewne rzeczy powinien mieć, jednak inne zdecydowanie nie."

    Błąd założeniowy – w pierwszej kolejności system idealny to ten, który to co już posiada, powinien mieć bezawaryjne. Raportuj

  2. kill649 pisze:

    Nie było już miejsca w ankiecie ale dodam od siebie jeszcze, że możliwość dokupienia oferty zachowaniem numeru (przejśćie np. fresh na ofertę abonamentową) , możliwość zgłoszenia rozwiązania umowy przez play24. Raportuj

  3. Prezes pisze:

    Ankieta poszla….. :) Raportuj

  4. zawiedziony pisze:

    szkoda że nie miałem okazji sprawdzenia działania systemu Play24 z uwagi na to, że mam windows mobile 6,5 co automatycznie dyskwalifikuje mnie z wzięcia udziału w testach. :((((((((( Raportuj

  5. Adaś pisze:

    Dajcie ankietę na Facebooku z możliwością dodawania własnych opcji i tyle…
    Ja od siebie chciałbym, aby aplikacja na Androida pozwalała na eksport kontaktów do Play24 (a może nawet ich synchronizację na wzór z innymi usługami synchronizującymi kontakty w Androidzie (FB, LastFM, Google)). Raportuj

    • Play pisze:

      Tak się nie da. Po 1 – potrzebujemy pełniejszych uzasadnień a nie haseł, po 2 – nie uda nam się w ten sposób wyłonić zwycięzcy. Raportuj

      • klient. pisze:

        Po 3. nie wszyscy są zachłyśnięci Facebookiem.
        @Adaś – są tacy klienci Play, którzy nie korzystają z Facebooka. Raportuj

        • Play pisze:

          Są też tacy, którzy nie wiedzą o istnieniu bloga :-) Raportuj

          • klient. pisze:

            Ale chyba wszyscy, o których wam chodzi w tym badaniu wiedza o Portalu Play i Play 24.
            I to właśnie tam powinno być to badanie.
            Jako ciekawostkę dodam, zen między innymi pisałem o tym w ankiecie.
            wszystko powinno być załatwiane przez oficjalny portal Playa (blog rzecznika mógłby być tam podpięty czy bardziej oficjalny).
            Ale z całą pewnością Facebook i ten Blog nie powinien zastępować portalu Play. Raportuj

  6. Barbara_Be pisze:

    Marcinie, jako nadworny poprawiacz błędów… "drOid" ;) Raportuj

  7. W obecnej wersji wystarczyło by coś dodać i coś wywalić i było by elegancko, forma pierwotna zawsze znakomita a system idealny to raczej idea nieosiągalna. Raportuj

  8. Rafał pisze:

    System przypomnień SMS o kończącym się terminie ważności pakietu lub przypomnienia służące w innym celu XD Raportuj

  9. K.O.L.E.K.T.Y.W. pisze:

    Wspaniale, iz PLAY znowu wraca do akcji zadawania pytań oraz prosi klientów o ich pomysły i opinie. Klient najlepiej wie co jest dobre dla firmy;) Raportuj

  10. klient. pisze:

    Ja też wysłałem ankietę.
    (Choć prywatnie na testowaniu motoroli akurat mi nie zależy).

    Tutaj dodam tylko bo to dotyczy polityki Playa a nie Play24, że powinniście mieć lepszą interakcję z klientami i nie ignorować ich potrzeb.
    Nie, nie mówię o tym, ze telefony maja być za 1 zł (choć mogłyby być ;) )ale o to, ze zgłaszamy tu często różne pomysły, bardzo tanie i niekłopotliwe dla Was, które zarazem są dość powszechne na świecie. Np. usługa "dwie lub więcej kart sim do jednego numeru". Nie wierzę, ze coś takiego wiązałoby się z kosztami czy problemami dla Play, a chyba sporej części klientów ułatwiłoby życie.

    Może nawet przydałaby się jakaś ankieta od czasu do czasu p.t.:
    "Jakich usług oczekujecie"
    i kliencie by głosowali, a Play byłby oczywiście łaskawy ustosunkować się do nich. Raportuj

  11. Bartosz pisze:

    hmmm… po zalogowaniu się na stronie widzę opcję w pakietach złotowych dla PF jeżeli chodzi o promocję świąteczną natomiast brak jest tam od samego początku pakietu 30za10 oraz 10za5 czy jednorazowego 15za10. Dodatkowo w pakietach minutowych nie ma tego mikropakietu 30 za 6PLN. w USSD jest ten pakiet 30za10 ale reszty w menu brak. Trzeba mieć zapisany na karcie kod żeby wrzucić albo szukać po pdfach jak uruchomić ech.. :( Raportuj

  12. pakierhakierxd pisze:

    Coś tam napisałem :) Raportuj

  13. Barbara_Be pisze:

    poszło ;) jako kobieta głównie uwagę zwróciłam na przejrzystość i estetykę, ale nie pominęłam funkcjonalności… Raportuj

  14. mariuszcz pisze:

    ok wypełniłem czekam na motorolę ;)) Raportuj

  15. aas pisze:

    Mialo nie być o funkcjonalnosci, ale weryfikacja hasłem jednorazowym moim zdaniem jest bezsensowna, skoro i tak login trzeba potwierdzac haslem. Raportuj

    • matiplay pisze:

      masz rację Raportuj

      • klient. pisze:

        Niestety nie mogę się z tym zgodzić.
        Zabezpieczeń nigdy za dużo.

        Z zabezpieczeniami jest jak z ubezpieczeniem samochodu. Wszyscy narzekają, zę drogie, ze trzeba pamiętać o terminie, ze trzeba mieć przy sobie. Zazwyczaj myśli się, ze najlepiej jakby go nie było.
        Ale jak się zdarzy wypadek to wtedy można odetchnąć z ulgą, ze się miało OC.
        Raportuj

        • Th0mas pisze:

          A ja bym trochę ułatwił to logowanie. Nie pozbywając się haseł jednorazowych usunąłbym hasło do konta. Przy logowaniu podawałoby się tylko numer telefonu i od razu przychodziłoby hasło jednorazowe do zalogowania. Rozwiązanie bezpieczne i szybkie. Przynajmniej szybsze niż to obecne. Raportuj

  16. Daniel pisze:

    na Play24 powinno pojawić się coś w stylu multiboxx z pulą darmowych sms co myślicie o tym? Raportuj

  17. mikolajj pisze:

    kurczę wyslałem dwa, jeden po drugim, w obu wkraqdł się błą w kazdym inny, mam nadzieje, ze zauwazycie i bedziecie wiedzili o co chodziło ;-) Raportuj

  18. Jacek pisze:

    żeby była możliwość włączenia wszystkich pakietów np: 30za 10 zł itp Raportuj

  19. Qper pisze:

    Co tu się rozpisywać… już teraz obiektywnie patrząc Play24 prześcignął wszystkie inne systemy operatorów.

    Najważniejsze cechy to możliwość zarządzania wieloma numerami (abonament, prepaid, numery zarejestrowane na różne osoby).

    Najbardziej chciałbym dodania:
    – możliwość aktywacji wszystkich możliwych pakietów (niektóre są tylko przez ekspresowe kody)
    – większe możliwości edycji konfiguracji konta (wyłączenie notki, usług już w zasięgu, możliwość włączania różnego rodzaju blokad itp.)

    Przydałaby się kompletna przebudowa modułu kontaktu z bokie. Obecnie jedno zgłoszenie powiązane jest z kilkoma dodatkowymi przez co jest niezły bajzel. Fajnie gdyby było to na zasadzie konwersacji pod jednym numerem zgłoszenia.

    Ankietka oczywiście poszła ;) Raportuj

    • pakierhakierxd pisze:

      Widzę że wszyscy podobnie myślą :),ja właśnie też jestem za wszystkimi pakietami w play24 +możliwość normalnego wyłączenia roamingu,usług premium nie przez pisanie zgłoszenia,może nas wysłuchają :D Raportuj

      • klient. pisze:

        @Qper przypuszczam, że te dwa punkty będą w miażdżącej większości ankiet:

        – możliwość aktywacji wszystkich możliwych pakietów (niektóre są tylko przez ekspresowe kody)
        – większe możliwości edycji konfiguracji konta (wyłączenie notki, usług już w zasięgu, możliwość włączania różnego rodzaju blokad itp.)

        I zarazem jestem pewien, ze te zmiany nie zostaną wprowadzone. Raportuj

  20. Barbara_Be pisze:

    fajnie, że macie pomysły, ale od tych pomysłów jest właśnie ankieta…
    chyba że chcecie komuś "podsunąć" kilka dobrych pomysłów i nie chcecie potestować Droida ;) Raportuj

  21. pakierhakierxd pisze:

    Mi tam na teście aż tak nie zależy nawet przed wypełnieniem nie wiedziałem że można do dostać motorolę do testu,nie przeczytałem do końca potem z komentarzy się dowiedziałem i doczytałem :) Raportuj

  22. Pan Paweł pisze:

    Mała literówka w "Dyswkalifikacja III" :) Raportuj

  23. ryszard pisze:

    Jeżeli został mój komentarz usunięty , to znaczy że jednak boicie się prawdy . Tylko dlaczego ??? Raportuj

  24. yossarian1313 pisze:

    Ja tylko o małym drobiazgu:
    Skoro w stanie konta mam "Minuty do Play i na stacjonarne" to ja poproszę o te minuty na stacjonarki ;)
    Ale jeśli jest to tylko efekt tego, że system nie rozróżnia abonentów cywilnych i biznesowych – to niech zacznie rozróżniać, bo błędne informacje to ostatnia rzecz jaką w play24 chcę uzyskać.

    Raportuj

  25. cezar do szwagrów pisze:

    no to załatwił to bizmesmuen ,przez płot a tam pies..ha hau.. Raportuj

  26. pawel radziszewski pisze:

    nie kazdy chce darmowe smsy:) ja np ich nie potrzzebuje bo przy obecnych cenach polaczen wygodniej zadzwonic niz wysylac sms-a
    . A wiec juz widac ze aplikacja nie moze byc idealna dla kazdego. mi w play24 tak naprawde wszystko pasuje bo to co chce sprawdzic to jest w sam raz. ale zmienil bym ludzi pracujacych w bok zaplaccie im wiecej ale dajcie takich co sie znaja:) Raportuj

    • klient. pisze:

      Nawet jeśli nie wykorzystujesz smsów to zupełnie nie rozumiem dlaczego takie udogodnienie miałoby Ci przeszkadzać.
      W Play24 powinno być w zasadzie wszystko, jak ktoś nie chce – to nie będzie korzystał.

      Tak swoją droga mam dokładnie odmienne zdanie od Ciebie.
      W smsie można zawrzeć bardziej precyzyjne informacje (słowo pisane jest zawsze bardziej precyzyjne niż mówione, możesz tez odczytać ponownie smsa – w ten sposób znakomicie można przekazać informacje techniczne). Ale przede wszystkim sms jest niezobowiązujący. Ktoś odpowie jak będzie mógł. Tanie połączenia sprawiły, że ludzie faktycznie dzwonią zawsze i wszędzie, coraz częściej widzę ludzi rozmawiających w miejscach całkowicie do tego niewłaściwych.
      Ja prywatnie komunikuje przede wszystkim za pośrednictwem smsów. Raportuj

  27. Maciej Kasica pisze:

    Wysłane. :) Mam nadzieję, że moje uwagi będą pomocne. Raportuj

  28. Ottom pisze:

    Jaki jest deadline na wypełnienie tej ankiety? Raportuj

  29. Adam pisze:

    Kiedy wyniki? I na kiedy planujecie ulepszenie Play24? To będzie całkowita zmiana czy tylko po cichaczu wprowadzane poprawki? ;) Raportuj

  30. ipad pisze:

    1. zgłaszanie problemów technicznych – przyjmowanie przez konkretną osobę,
    2. przełączane kont przypisanych do różnych numerów telefonów – niech to będzie łatwiejsze,
    3. możliwość podejrzenia e-faktury pomimo zwykłej papierowej – wygenerowanie przez wasz serwer
    zajmuje kilka minut, a może ułatwić życie.
    4. czemu blokowanie internetu jest połączone z blokadą numerów zastrzeżonych? Raportuj

  31. Marek pisze:

    Chciałbym mieć możliwość wyłączenia i włączenia roamingu przez play24 a nie tak jak dotychczas prosić się konsultanta a jeszcze jak nie jest numer zarejestrowany to nie ma możliwości wyłączenia. Raportuj

  32. Piotrek pisze:

    A ja bym wprowadził możliwość odsłuchania np 3 nagranych rozmów do BOK, aby móc się na nie powoływać w razie wprowadzenia w błąd. Ostatnio kobieta w 3 możliwych pkt-ach podała mi nieprawidłowe informacje. Tylko dlatego, że za dobrze mi oferta brzmiała – nie zdecydowałem się.. Bo któż by dawał telefon w cenie netto twierdząc, że to cena brutto? Kto by nie wziął abo, z pakietem 145min + dodatkowo 35zł, które można wykorzystać na rozmowy = 290min. – firma 25 All Inclusive Max?

    Raportuj

  33. Coś tam wpisałem. Ale do komentarzy zajrzałem dopiero po wypełnieniu ankiety. Kilka moich pomysłów się pojawiło, ale parę oryginalnych też podałem. Adres do wysyłki Motoroli macie w moich danych w systemie. Czekam z niecierpliwością ;) Raportuj

  34. ciekawy pisze:

    kiedy rozwiązanie "konkursu"? ;-) Raportuj

  35. matiplay pisze:

    ja tez czekam :) Raportuj

  36. Piotrek pisze:

    na rozwiązanie konkursu możemy czekać jeszcze co najmniej pare m-cy – przecież to trzeba przejrzeć i wybrać. Również realność rozwiązań na pewno będzie punktować :) Zatem nie liczyłbym na szybkie rozwiązanie.
    Ew. przydatna informacja która mogłaby sie tu pojawić to – do kiedy można będzie wypełniać ankiety? Raportuj

  37. Rafik pisze:

    Chciałbym by PLAY dał możliwość uruchomienia usługi sms z kosztem rozmwy. Raportuj

  38. bunnyhoney pisze:

    Nikt nie wspomniał o możliwości blokowaniu kontaktów bo takie niestety się zdarzają a nie we wszystkich telefonach da się taką operacje wykonać. Raportuj

  39. albert pisze:

    ladnie mnie zalatwiliscie kaea 1500 za zerwanie um ,a i tak jestem na karcie u was 792304081 albert zak dalej pojdzie to pozegnam sie Raportuj

  40. albert pisze:

    aha tylko pozytywne komentarze to gdzie indziej was obsmaruje pley,albert Raportuj

  41. pakierhakierxd pisze:

    Jak nie wywiązałeś się z umowy to się nie dziw że karę dostałeś nie tylko w play tak jest gdybyś wiedział to u każdego operatora jak zerwiesz umowę przed terminem lub nie płacisz rachunków. Raportuj

  42. Decoderro pisze:

    System idealny, to przede wszystkim taki system, którego oferowane usługi są na najwyższym poziomie. Czas dostępności portalu również :) Już ze dwa lub 3 razy zdarzył się brak faktury w terminie 7 dni od końca okresu rozliczeniowego.

    Co do funkcjonalności – formularza zgłoszeń problemów na portalu Play24. Brak jest informacji na adres email abonenta o zamknięciu (rozwiązaniu) problemu
    Brakuje informacji o poszczególnych statusach (nie wiemy co sie ze zgłoszeniem dzieje, na jakim jest etapie itp).
    Brakuje informacji gdy infolinia rejestruje zgłoszenie o tym co jest wpisane w zgłoszeniu przez konsultanta.

    Brakuje informacji o planowanym terminie rozwiązania zgłoszenia oraz mozliwości reklamowania zgłoszenia, które naszym zdaniem jest nie prawidłowo rozwiązane.

    Brakuje zakładki w stylu oferta dla Ciebie – ze specjalnie przygotowaną oferta indywidualną dla abonenta.
    Brakuje przycisku – opłać fakture online – czyli po kliknięciu portal przenosi nas na stronę internetową banku i tam opłacamy rachunek. Dzięki temu mamy opłacony rachunek real-time.

    Raportuj

  43. Przydałaby się możliwość udzielenia odpowiedzi na odpowiedź na reklamację tak, aby cała historia korespondencji była widoczna w jednym miejscu, na jednej stronie. Niestety bardzo często odpowiedzi z BOK są nie na temat i taka funkcja pomogłaby szybciej rozwiązać dany problem. Oczywiście dobry BOK potrafi rozwiązać sprawę już za pierwszym razem, ale to zbyt piękne, aby mogło być prawdziwe. Raportuj

  44. Marcin87 pisze:

    Ankieta mi nie działa :P.

    Tak czy owak brakuje m w tym portalu głównie opcji przełączenia na angielski interfejs. Nawet poczta głosowa ma możliwość włączenia angielskiego, a tutaj co? Tylko polski? Zdecydowanie do poprawki Raportuj

  45. Marcin87 pisze:

    Brak strony w języku angielskim. Po co robić sztuczne blokady. Raportuj

  46. Emil pisze:

    Formularz nie chce działać. Czyżby już koniec zgłaszania naszych sugestii? Raportuj

  47. Play pisze:

    Dostaliśmy bardzo dużo zgłoszeń. Rozwiązanie konkursu w tym tygodniu :-) Raportuj

  48. grzegi pisze:

    Ankietka wypełniona.
    Marcinie, a jak z pozostałymi testerami? Będą jeszcze inne okazje? Raportuj

  49. Drukarz pisze:

    Zróbcie przelewy sms jak w orange. Raportuj

  50. Marcin pisze:

    Super – dzięki za jasne zasady do kiedy ankieta działała – miałem sobie ją wpisać po pracy. Raportuj

  51. a_lex pisze:

    No nie – a nie mo Raportuj

  52. a_lex pisze:

    To nie w porządku, że tak z zaskoczenia zwinęliście ankietę – powinno być od początku wiadomo do kiedy można wpisywać. Akcja rozpoczęła się w weekend i zaraz skończyła, nawet nie było kiedy się dowiedzieć, może moglibyście przedłużyć np. do końca dnia? Raportuj

  53. asek pisze:

    Chcialbym zeby zgłoszenia nie znikały w play 24 , 374133053 . Pozdrawiam kreatywnych konsultantów. Raportuj

    • Th0mas pisze:

      Tobie znikają, a mnie się pojawiają! Mam w Play24 zgłoszenie, którego nie zgłaszałem. Treść jest pusta. Dotyczy "Zarządzanie kontem i usługami" a kanał zgłoszenia nazwany jest…"Misio". Cokolwiek to znaczy :P Raportuj

  54. MIchał pisze:

    POMOCY !!! Firma play nęka mnie od 8 miesięcy płatnością za fakture,którą wystawiłą poza okresem ważności umowy !!!!! Składałem REKLAMACJE 30.03 na którą mam od nich PISEMNĄ ODPOWIEDZ,ze reklamacja jest zasadna,ze dokonaja korekty,przepraszają wszystko załatwią I CO od miesiecy nic nie załatwili a co lepsze przekazali moja sprawe do firmy windykacyjnej !! KPINA,BRAK KOMPETENCJI,bede musial zglosic sprawe na droge SĄDOWĄ bo to już jest NĘKANIE byłego KLIENTA i próba WYŁUDZENIA PIENIEDZY!!! moge powolac sie na wszystkie rozmowy z infolinia bo mam zapisane godz i nazwiska osob oraz wszystkie nr reklamacji oraz oczywiscie pismo od nich gdzie wszystko jest z ich winy ! Raportuj

  55. gagga pisze:

    Należy lepiej wyeksponować bramkę sms/mms – bo teraz jest bardzo źle widoczna i trudno ją odnaleźć. Raportuj

  56. Jasio pisze:

    na P24 przy zgloszeniu awarii czy innej sprawy nie zawsze przychodzi powiadomienie o przyjeciu tego zgloszenia. Natomiast NIGDY nie przychodzi informacja o odpowiedzi. Wiec trzeba sprawdzac co jakis czas… Raportuj

  57. Piotr pisze:

    Mam abonament internetowy playonline. Specjalnie kuplem do tabletu( ipad) i nic nie moge sprawdzic na play24 bo poprostu nie da sie wejsc na konto z tabletu. Powinni wprowadzic jakis inny sposob logowania a nie przez kody sms! Raportuj

  58. Marek pisze:

    Mi, jako KL biznesowemu przydałaby się możliwość wydrukowania certyfikowanego potwierdzenia (jak np potwierdzenie przelewu w banku) uregulowania faktury, dla tfu tfu Urzędu Skarbowego, bo teraz zdarza mi się marudzenie z US, dlaczego faktura została uregulowana z takiego a takie konta. A tak była by możliwość: uregulowana-uregulowana, no to git. Raportuj

  59. Misiek pisze:

    Po raz kolejny wyleciał mój komentarz. Cóż, zatem skomentuję to odpowiednio na redakcyjnym blogu jednego z najważniejszych periodyków w dziedzinie komputerowej.Raportuj

  60. Czekam i czekam, i nie mogę się doczekać. Jak nie możecie się zdecydować, wybierzcie po prostu mnie :) Obiecuję, że będę doskonałym testerem. Raportuj

  61. Paweł Czaja pisze:

    i…….. ????? długi ten zeszły tydzień!!! :PPPPPP Raportuj

  62. Piotr pisze:

    -możliwość zmian taryfy przez klientów
    -automatyczne podpięcie wszystkich numerów na koncie do jednego konta play24
    -link typu "skontaktuj się z sprzedawcą" klikając w ten link można wysłać e-mail do POS, BOK, DB lub innego o dedykowanego kanału sprzedaży z pytaniem i w formie mailowej je zadać (ograniczone n.p. do wysłania 1 maila dziennie)
    -zgłoszenie zagubienia telefonu (automatyczna blokada poł. wychodzących) Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty