Tako rzecze rzecznik Play

Play24, czyli system idealny

Jak wiecie, cały czas pracujemy żeby Play24 był lepszy. Tym razem chcielibyśmy, żeby stał się najlepszym portalem operatorskim w Polsce (cokolwiek rozumiecie pod tym słowem). Dlatego chcielibyśmy poznać Wasze oczekiwania, co do ?systemu idealnego?. System idealny pewne rzeczy powinien mieć, jednak inne zdecydowanie nie. I tu prośba: opiszcie nam krótko, co taki idealny system powinien oferować a czego nie. Nie opisujcie na razie funkcjonalności czy ficzerów ale raczej, to co chcielibyście w nim robić i od niego uzyskać (a czego nie). Chcemy poznać Wasze pragnienia i oczekiwania w stosunku do takiego serwisu, dowiedzieć się co chcielibyście tam robić, itp.

Dlatego prosimy Was o wypełnienie krótkiej ankiety. Proszę przemyślcie dobrze sprawę. Autor najlepszych odpowiedzi będzie pierwszym testerem Motoroli DROID RAZR!

UPDATE

Dziękujemy wszystkim za wypełnienie ankiety! O tym, kto przetestuję najnowszą Motorolę poinformujemy jeszcze w tym tygodniu :-)

Komentarze

  1. Piotr napisał(a):

    "System idealny pewne rzeczy powinien mieć, jednak inne zdecydowanie nie."

    Błąd założeniowy – w pierwszej kolejności system idealny to ten, który to co już posiada, powinien mieć bezawaryjne. Raportuj

  2. kill649 napisał(a):

    Nie było już miejsca w ankiecie ale dodam od siebie jeszcze, że możliwość dokupienia oferty zachowaniem numeru (przejśćie np. fresh na ofertę abonamentową) , możliwość zgłoszenia rozwiązania umowy przez play24. Raportuj

  3. Prezes napisał(a):

    Ankieta poszla….. :) Raportuj

  4. zawiedziony napisał(a):

    szkoda że nie miałem okazji sprawdzenia działania systemu Play24 z uwagi na to, że mam windows mobile 6,5 co automatycznie dyskwalifikuje mnie z wzięcia udziału w testach. :((((((((( Raportuj

  5. Adaś napisał(a):

    Dajcie ankietę na Facebooku z możliwością dodawania własnych opcji i tyle…
    Ja od siebie chciałbym, aby aplikacja na Androida pozwalała na eksport kontaktów do Play24 (a może nawet ich synchronizację na wzór z innymi usługami synchronizującymi kontakty w Androidzie (FB, LastFM, Google)). Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Tak się nie da. Po 1 – potrzebujemy pełniejszych uzasadnień a nie haseł, po 2 – nie uda nam się w ten sposób wyłonić zwycięzcy. Raportuj

      • klient. napisał(a):

        Po 3. nie wszyscy są zachłyśnięci Facebookiem.
        @Adaś – są tacy klienci Play, którzy nie korzystają z Facebooka. Raportuj

        • PlayPlay napisał(a):

          Są też tacy, którzy nie wiedzą o istnieniu bloga :-) Raportuj

          • klient. napisał(a):

            Ale chyba wszyscy, o których wam chodzi w tym badaniu wiedza o Portalu Play i Play 24.
            I to właśnie tam powinno być to badanie.
            Jako ciekawostkę dodam, zen między innymi pisałem o tym w ankiecie.
            wszystko powinno być załatwiane przez oficjalny portal Playa (blog rzecznika mógłby być tam podpięty czy bardziej oficjalny).
            Ale z całą pewnością Facebook i ten Blog nie powinien zastępować portalu Play. Raportuj

  6. Barbara_Be napisał(a):

    Marcinie, jako nadworny poprawiacz błędów… "drOid" ;) Raportuj

  7. Jacek Allastra Jambor napisał(a):

    W obecnej wersji wystarczyło by coś dodać i coś wywalić i było by elegancko, forma pierwotna zawsze znakomita a system idealny to raczej idea nieosiągalna. Raportuj

  8. Rafał napisał(a):

    System przypomnień SMS o kończącym się terminie ważności pakietu lub przypomnienia służące w innym celu XD Raportuj

  9. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    Wspaniale, iz PLAY znowu wraca do akcji zadawania pytań oraz prosi klientów o ich pomysły i opinie. Klient najlepiej wie co jest dobre dla firmy;) Raportuj

  10. klient. napisał(a):

    Ja też wysłałem ankietę.
    (Choć prywatnie na testowaniu motoroli akurat mi nie zależy).

    Tutaj dodam tylko bo to dotyczy polityki Playa a nie Play24, że powinniście mieć lepszą interakcję z klientami i nie ignorować ich potrzeb.
    Nie, nie mówię o tym, ze telefony maja być za 1 zł (choć mogłyby być ;) )ale o to, ze zgłaszamy tu często różne pomysły, bardzo tanie i niekłopotliwe dla Was, które zarazem są dość powszechne na świecie. Np. usługa "dwie lub więcej kart sim do jednego numeru". Nie wierzę, ze coś takiego wiązałoby się z kosztami czy problemami dla Play, a chyba sporej części klientów ułatwiłoby życie.

    Może nawet przydałaby się jakaś ankieta od czasu do czasu p.t.:
    "Jakich usług oczekujecie"
    i kliencie by głosowali, a Play byłby oczywiście łaskawy ustosunkować się do nich. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Uff no to możecie @klienta już na wstępie odrzucić ;-) Raportuj

      • klient. napisał(a):

        Jak najbardziej,
        Po pierwsze nie uznaję androida, a po drugie ten telefon jest wg. mnie za drogi jak na telefon, nawet jeśli to modny smartfon. Raportuj

    • Qper napisał(a):

      Przydałby się jakaś forma komunikacji np. żeby zgłaszać zauważone błędy na stronach www, w play24 lub nawet pomysły o których piszesz.

      Obecnie wszyscy ładują to na skrzynkę Marcina, a on się musi z tym użerać. Raportuj

  11. Bartosz napisał(a):

    hmmm… po zalogowaniu się na stronie widzę opcję w pakietach złotowych dla PF jeżeli chodzi o promocję świąteczną natomiast brak jest tam od samego początku pakietu 30za10 oraz 10za5 czy jednorazowego 15za10. Dodatkowo w pakietach minutowych nie ma tego mikropakietu 30 za 6PLN. w USSD jest ten pakiet 30za10 ale reszty w menu brak. Trzeba mieć zapisany na karcie kod żeby wrzucić albo szukać po pdfach jak uruchomić ech.. :( Raportuj

  12. pakierhakierxd napisał(a):

    Coś tam napisałem :) Raportuj

  13. Barbara_Be napisał(a):

    poszło ;) jako kobieta głównie uwagę zwróciłam na przejrzystość i estetykę, ale nie pominęłam funkcjonalności… Raportuj

  14. mariuszcz napisał(a):

    ok wypełniłem czekam na motorolę ;)) Raportuj

  15. aas napisał(a):

    Mialo nie być o funkcjonalnosci, ale weryfikacja hasłem jednorazowym moim zdaniem jest bezsensowna, skoro i tak login trzeba potwierdzac haslem. Raportuj

    • matiplay napisał(a):

      masz rację Raportuj

      • klient. napisał(a):

        Niestety nie mogę się z tym zgodzić.
        Zabezpieczeń nigdy za dużo.

        Z zabezpieczeniami jest jak z ubezpieczeniem samochodu. Wszyscy narzekają, zę drogie, ze trzeba pamiętać o terminie, ze trzeba mieć przy sobie. Zazwyczaj myśli się, ze najlepiej jakby go nie było.
        Ale jak się zdarzy wypadek to wtedy można odetchnąć z ulgą, ze się miało OC.
        Raportuj

        • Th0mas napisał(a):

          A ja bym trochę ułatwił to logowanie. Nie pozbywając się haseł jednorazowych usunąłbym hasło do konta. Przy logowaniu podawałoby się tylko numer telefonu i od razu przychodziłoby hasło jednorazowe do zalogowania. Rozwiązanie bezpieczne i szybkie. Przynajmniej szybsze niż to obecne. Raportuj

  16. Daniel napisał(a):

    na Play24 powinno pojawić się coś w stylu multiboxx z pulą darmowych sms co myślicie o tym? Raportuj

  17. mikolajj napisał(a):

    kurczę wyslałem dwa, jeden po drugim, w obu wkraqdł się błą w kazdym inny, mam nadzieje, ze zauwazycie i bedziecie wiedzili o co chodziło ;-) Raportuj

  18. Jacek napisał(a):

    żeby była możliwość włączenia wszystkich pakietów np: 30za 10 zł itp Raportuj

  19. Qper napisał(a):

    Co tu się rozpisywać… już teraz obiektywnie patrząc Play24 prześcignął wszystkie inne systemy operatorów.

    Najważniejsze cechy to możliwość zarządzania wieloma numerami (abonament, prepaid, numery zarejestrowane na różne osoby).

    Najbardziej chciałbym dodania:
    – możliwość aktywacji wszystkich możliwych pakietów (niektóre są tylko przez ekspresowe kody)
    – większe możliwości edycji konfiguracji konta (wyłączenie notki, usług już w zasięgu, możliwość włączania różnego rodzaju blokad itp.)

    Przydałaby się kompletna przebudowa modułu kontaktu z bokie. Obecnie jedno zgłoszenie powiązane jest z kilkoma dodatkowymi przez co jest niezły bajzel. Fajnie gdyby było to na zasadzie konwersacji pod jednym numerem zgłoszenia.

    Ankietka oczywiście poszła ;) Raportuj

    • pakierhakierxd napisał(a):

      Widzę że wszyscy podobnie myślą :),ja właśnie też jestem za wszystkimi pakietami w play24 +możliwość normalnego wyłączenia roamingu,usług premium nie przez pisanie zgłoszenia,może nas wysłuchają :D Raportuj

      • klient. napisał(a):

        @Qper przypuszczam, że te dwa punkty będą w miażdżącej większości ankiet:

        – możliwość aktywacji wszystkich możliwych pakietów (niektóre są tylko przez ekspresowe kody)
        – większe możliwości edycji konfiguracji konta (wyłączenie notki, usług już w zasięgu, możliwość włączania różnego rodzaju blokad itp.)

        I zarazem jestem pewien, ze te zmiany nie zostaną wprowadzone. Raportuj

  20. Barbara_Be napisał(a):

    fajnie, że macie pomysły, ale od tych pomysłów jest właśnie ankieta…
    chyba że chcecie komuś "podsunąć" kilka dobrych pomysłów i nie chcecie potestować Droida ;) Raportuj

  21. pakierhakierxd napisał(a):

    Mi tam na teście aż tak nie zależy nawet przed wypełnieniem nie wiedziałem że można do dostać motorolę do testu,nie przeczytałem do końca potem z komentarzy się dowiedziałem i doczytałem :) Raportuj

  22. Pan Paweł napisał(a):

    Mała literówka w "Dyswkalifikacja III" :) Raportuj

  23. ryszard napisał(a):

    Jeżeli został mój komentarz usunięty , to znaczy że jednak boicie się prawdy . Tylko dlaczego ??? Raportuj

  24. yossarian1313 napisał(a):

    Ja tylko o małym drobiazgu:
    Skoro w stanie konta mam "Minuty do Play i na stacjonarne" to ja poproszę o te minuty na stacjonarki ;)
    Ale jeśli jest to tylko efekt tego, że system nie rozróżnia abonentów cywilnych i biznesowych – to niech zacznie rozróżniać, bo błędne informacje to ostatnia rzecz jaką w play24 chcę uzyskać.

    Raportuj

  25. cezar do szwagrów napisał(a):

    no to załatwił to bizmesmuen ,przez płot a tam pies..ha hau.. Raportuj

  26. pawel radziszewski napisał(a):

    nie kazdy chce darmowe smsy:) ja np ich nie potrzzebuje bo przy obecnych cenach polaczen wygodniej zadzwonic niz wysylac sms-a
    . A wiec juz widac ze aplikacja nie moze byc idealna dla kazdego. mi w play24 tak naprawde wszystko pasuje bo to co chce sprawdzic to jest w sam raz. ale zmienil bym ludzi pracujacych w bok zaplaccie im wiecej ale dajcie takich co sie znaja:) Raportuj

    • klient. napisał(a):

      Nawet jeśli nie wykorzystujesz smsów to zupełnie nie rozumiem dlaczego takie udogodnienie miałoby Ci przeszkadzać.
      W Play24 powinno być w zasadzie wszystko, jak ktoś nie chce – to nie będzie korzystał.

      Tak swoją droga mam dokładnie odmienne zdanie od Ciebie.
      W smsie można zawrzeć bardziej precyzyjne informacje (słowo pisane jest zawsze bardziej precyzyjne niż mówione, możesz tez odczytać ponownie smsa – w ten sposób znakomicie można przekazać informacje techniczne). Ale przede wszystkim sms jest niezobowiązujący. Ktoś odpowie jak będzie mógł. Tanie połączenia sprawiły, że ludzie faktycznie dzwonią zawsze i wszędzie, coraz częściej widzę ludzi rozmawiających w miejscach całkowicie do tego niewłaściwych.
      Ja prywatnie komunikuje przede wszystkim za pośrednictwem smsów. Raportuj

  27. Maciej Kasica napisał(a):

    Wysłane. :) Mam nadzieję, że moje uwagi będą pomocne. Raportuj

  28. Ottom napisał(a):

    Jaki jest deadline na wypełnienie tej ankiety? Raportuj

  29. Adam napisał(a):

    Kiedy wyniki? I na kiedy planujecie ulepszenie Play24? To będzie całkowita zmiana czy tylko po cichaczu wprowadzane poprawki? ;) Raportuj

  30. ipad napisał(a):

    1. zgłaszanie problemów technicznych – przyjmowanie przez konkretną osobę,
    2. przełączane kont przypisanych do różnych numerów telefonów – niech to będzie łatwiejsze,
    3. możliwość podejrzenia e-faktury pomimo zwykłej papierowej – wygenerowanie przez wasz serwer
    zajmuje kilka minut, a może ułatwić życie.
    4. czemu blokowanie internetu jest połączone z blokadą numerów zastrzeżonych? Raportuj

  31. Marek napisał(a):

    Chciałbym mieć możliwość wyłączenia i włączenia roamingu przez play24 a nie tak jak dotychczas prosić się konsultanta a jeszcze jak nie jest numer zarejestrowany to nie ma możliwości wyłączenia. Raportuj

  32. Piotrek napisał(a):

    A ja bym wprowadził możliwość odsłuchania np 3 nagranych rozmów do BOK, aby móc się na nie powoływać w razie wprowadzenia w błąd. Ostatnio kobieta w 3 możliwych pkt-ach podała mi nieprawidłowe informacje. Tylko dlatego, że za dobrze mi oferta brzmiała – nie zdecydowałem się.. Bo któż by dawał telefon w cenie netto twierdząc, że to cena brutto? Kto by nie wziął abo, z pakietem 145min + dodatkowo 35zł, które można wykorzystać na rozmowy = 290min. – firma 25 All Inclusive Max?

    Raportuj

    • hyhy napisał(a):

      masz 145 min w ramach tych złotówek a nie to i to:) Raportuj

      • Piotrek napisał(a):

        ja to wiem – niestety osoba z BOK, z którą rozmawiałem niestety nie… a przecież ona powinna być najlepiej poinformowana nt. dostępnych usług w sieci – przecież za to dostaje kase … Raportuj

  33. Bogdał Piotr napisał(a):

    Coś tam wpisałem. Ale do komentarzy zajrzałem dopiero po wypełnieniu ankiety. Kilka moich pomysłów się pojawiło, ale parę oryginalnych też podałem. Adres do wysyłki Motoroli macie w moich danych w systemie. Czekam z niecierpliwością ;) Raportuj

  34. ciekawy napisał(a):

    kiedy rozwiązanie "konkursu"? ;-) Raportuj

  35. matiplay napisał(a):

    ja tez czekam :) Raportuj

  36. Piotrek napisał(a):

    na rozwiązanie konkursu możemy czekać jeszcze co najmniej pare m-cy – przecież to trzeba przejrzeć i wybrać. Również realność rozwiązań na pewno będzie punktować :) Zatem nie liczyłbym na szybkie rozwiązanie.
    Ew. przydatna informacja która mogłaby sie tu pojawić to – do kiedy można będzie wypełniać ankiety? Raportuj

  37. Rafik napisał(a):

    Chciałbym by PLAY dał możliwość uruchomienia usługi sms z kosztem rozmwy. Raportuj

  38. bunnyhoney napisał(a):

    Nikt nie wspomniał o możliwości blokowaniu kontaktów bo takie niestety się zdarzają a nie we wszystkich telefonach da się taką operacje wykonać. Raportuj

  39. albert napisał(a):

    ladnie mnie zalatwiliscie kaea 1500 za zerwanie um ,a i tak jestem na karcie u was 792304081 albert zak dalej pojdzie to pozegnam sie Raportuj

  40. albert napisał(a):

    aha tylko pozytywne komentarze to gdzie indziej was obsmaruje pley,albert Raportuj

  41. pakierhakierxd napisał(a):

    Jak nie wywiązałeś się z umowy to się nie dziw że karę dostałeś nie tylko w play tak jest gdybyś wiedział to u każdego operatora jak zerwiesz umowę przed terminem lub nie płacisz rachunków. Raportuj

  42. Decoderro napisał(a):

    System idealny, to przede wszystkim taki system, którego oferowane usługi są na najwyższym poziomie. Czas dostępności portalu również :) Już ze dwa lub 3 razy zdarzył się brak faktury w terminie 7 dni od końca okresu rozliczeniowego.

    Co do funkcjonalności – formularza zgłoszeń problemów na portalu Play24. Brak jest informacji na adres email abonenta o zamknięciu (rozwiązaniu) problemu
    Brakuje informacji o poszczególnych statusach (nie wiemy co sie ze zgłoszeniem dzieje, na jakim jest etapie itp).
    Brakuje informacji gdy infolinia rejestruje zgłoszenie o tym co jest wpisane w zgłoszeniu przez konsultanta.

    Brakuje informacji o planowanym terminie rozwiązania zgłoszenia oraz mozliwości reklamowania zgłoszenia, które naszym zdaniem jest nie prawidłowo rozwiązane.

    Brakuje zakładki w stylu oferta dla Ciebie – ze specjalnie przygotowaną oferta indywidualną dla abonenta.
    Brakuje przycisku – opłać fakture online – czyli po kliknięciu portal przenosi nas na stronę internetową banku i tam opłacamy rachunek. Dzięki temu mamy opłacony rachunek real-time.

    Raportuj

  43. wkurzonynaplay napisał(a):

    Przydałaby się możliwość udzielenia odpowiedzi na odpowiedź na reklamację tak, aby cała historia korespondencji była widoczna w jednym miejscu, na jednej stronie. Niestety bardzo często odpowiedzi z BOK są nie na temat i taka funkcja pomogłaby szybciej rozwiązać dany problem. Oczywiście dobry BOK potrafi rozwiązać sprawę już za pierwszym razem, ale to zbyt piękne, aby mogło być prawdziwe. Raportuj

  44. Marcin87 napisał(a):

    Ankieta mi nie działa :P.

    Tak czy owak brakuje m w tym portalu głównie opcji przełączenia na angielski interfejs. Nawet poczta głosowa ma możliwość włączenia angielskiego, a tutaj co? Tylko polski? Zdecydowanie do poprawki Raportuj

  45. Marcin87 napisał(a):

    Brak strony w języku angielskim. Po co robić sztuczne blokady. Raportuj

  46. Emil napisał(a):

    Formularz nie chce działać. Czyżby już koniec zgłaszania naszych sugestii? Raportuj

  47. PlayPlay napisał(a):

    Dostaliśmy bardzo dużo zgłoszeń. Rozwiązanie konkursu w tym tygodniu :-) Raportuj

  48. grzegi napisał(a):

    Ankietka wypełniona.
    Marcinie, a jak z pozostałymi testerami? Będą jeszcze inne okazje? Raportuj

  49. Drukarz napisał(a):

    Zróbcie przelewy sms jak w orange. Raportuj

  50. Marcin napisał(a):

    Super – dzięki za jasne zasady do kiedy ankieta działała – miałem sobie ją wpisać po pracy. Raportuj

  51. a_lex napisał(a):

    No nie – a nie mo Raportuj

  52. a_lex napisał(a):

    To nie w porządku, że tak z zaskoczenia zwinęliście ankietę – powinno być od początku wiadomo do kiedy można wpisywać. Akcja rozpoczęła się w weekend i zaraz skończyła, nawet nie było kiedy się dowiedzieć, może moglibyście przedłużyć np. do końca dnia? Raportuj

  53. asek napisał(a):

    Chcialbym zeby zgłoszenia nie znikały w play 24 , 374133053 . Pozdrawiam kreatywnych konsultantów. Raportuj

    • Th0mas napisał(a):

      Tobie znikają, a mnie się pojawiają! Mam w Play24 zgłoszenie, którego nie zgłaszałem. Treść jest pusta. Dotyczy "Zarządzanie kontem i usługami" a kanał zgłoszenia nazwany jest…"Misio". Cokolwiek to znaczy :P Raportuj

  54. MIchał napisał(a):

    POMOCY !!! Firma play nęka mnie od 8 miesięcy płatnością za fakture,którą wystawiłą poza okresem ważności umowy !!!!! Składałem REKLAMACJE 30.03 na którą mam od nich PISEMNĄ ODPOWIEDZ,ze reklamacja jest zasadna,ze dokonaja korekty,przepraszają wszystko załatwią I CO od miesiecy nic nie załatwili a co lepsze przekazali moja sprawe do firmy windykacyjnej !! KPINA,BRAK KOMPETENCJI,bede musial zglosic sprawe na droge SĄDOWĄ bo to już jest NĘKANIE byłego KLIENTA i próba WYŁUDZENIA PIENIEDZY!!! moge powolac sie na wszystkie rozmowy z infolinia bo mam zapisane godz i nazwiska osob oraz wszystkie nr reklamacji oraz oczywiscie pismo od nich gdzie wszystko jest z ich winy ! Raportuj

  55. gagga napisał(a):

    Należy lepiej wyeksponować bramkę sms/mms – bo teraz jest bardzo źle widoczna i trudno ją odnaleźć. Raportuj

  56. Jasio napisał(a):

    na P24 przy zgloszeniu awarii czy innej sprawy nie zawsze przychodzi powiadomienie o przyjeciu tego zgloszenia. Natomiast NIGDY nie przychodzi informacja o odpowiedzi. Wiec trzeba sprawdzac co jakis czas… Raportuj

  57. Piotr napisał(a):

    Mam abonament internetowy playonline. Specjalnie kuplem do tabletu( ipad) i nic nie moge sprawdzic na play24 bo poprostu nie da sie wejsc na konto z tabletu. Powinni wprowadzic jakis inny sposob logowania a nie przez kody sms! Raportuj

  58. Marek napisał(a):

    Mi, jako KL biznesowemu przydałaby się możliwość wydrukowania certyfikowanego potwierdzenia (jak np potwierdzenie przelewu w banku) uregulowania faktury, dla tfu tfu Urzędu Skarbowego, bo teraz zdarza mi się marudzenie z US, dlaczego faktura została uregulowana z takiego a takie konta. A tak była by możliwość: uregulowana-uregulowana, no to git. Raportuj

  59. Misiek napisał(a):

    Po raz kolejny wyleciał mój komentarz. Cóż, zatem skomentuję to odpowiednio na redakcyjnym blogu jednego z najważniejszych periodyków w dziedzinie komputerowej.Raportuj

  60. Bogdał Piotr napisał(a):

    Czekam i czekam, i nie mogę się doczekać. Jak nie możecie się zdecydować, wybierzcie po prostu mnie :) Obiecuję, że będę doskonałym testerem. Raportuj

  61. Paweł Czaja napisał(a):

    i…….. ????? długi ten zeszły tydzień!!! :PPPPPP Raportuj

  62. Piotr napisał(a):

    -możliwość zmian taryfy przez klientów
    -automatyczne podpięcie wszystkich numerów na koncie do jednego konta play24
    -link typu "skontaktuj się z sprzedawcą" klikając w ten link można wysłać e-mail do POS, BOK, DB lub innego o dedykowanego kanału sprzedaży z pytaniem i w formie mailowej je zadać (ograniczone n.p. do wysłania 1 maila dziennie)
    -zgłoszenie zagubienia telefonu (automatyczna blokada poł. wychodzących) Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty