Tako rzecze rzecznik Play

Blog Play najlepszym profesjonalnym blogiem firmowym!

Ale fajny news na koniec roku!!!!

Milo nam ogłosić, że po raz kolejny znaleźliśmy się na podium konkursu „Firmowy Blog Roku”. Blogplay.pl został bardzo wysoko oceniony i w kategorii blogów profesjonalnych (działających ponad dwa lata) zajęliśmy pierwsze miejsce! :-)

Więcej o konkursie możecie przeczytać na stronie organizatora. Wyróżnienie to jest szczególnie istotne ze względy na to, że jurorami w konkursie byli studenci kierunków reklamowych, marketingowych i związanych z nowoczesnymi mediami. Przy ocenie blogów brano pod uwagę następujące kryteria:

I tak, przy ocenie bloga będą brane pod uwagę następujące cechy (0-5 punktów):

  • przełamywanie stereotypów komunikacji przez prowadzenie bloga (biorąc pod uwagę to czym zajmuje się firma) ? 40%
  • otwartość komunikacji, styl, język pisania ? 20%
  • znaczenie bloga w komunikacji firmy (np. ekspozycja na stronie firmy, zakres poruszanych tematów) ? 10%
  • częstotliwość wpisów, ilość autorów ? 10%
  • ilość/jakość komentarzy ? 10%
  • look & feel (wygląd, nawigacja, usability) ? 10%

Bardzo dziękuję moim kochanym dziewczynom, które pozwalają mi w domu wieczorem popracować.  Dziękuję również Tomkowi za ciężką pracę na zapleczu bloga. Ewa i Asia dzięki za inspiracje i wrzucanie czasem jakiegos posta o nowych telefonach.

Tymczasem bierzemy udział w jeszcze jednym konkursie – Blog Roku pod patronatem Blog.pl. Na jednym z etapów będziemy prosili Was o pomoc :-)

Komentarze

  1. konrad604 napisał(a):

    Gratulacje! :) Raportuj

  2. Adam napisał(a):

    Gratulacje!
    Gruszka rządzi! Raportuj

  3. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    Tak dalej 3mać. mam nadzieję, iz nie spoczniecie na laurach. Raportuj

  4. Miś napisał(a):

    Może jednak profesjonalnie poprawcie "profesjonlnym" na "profesjonAlnym" bo to nieprofesjonalnie wygląda :) A poza tym to oczywiście szczera prawda. Gratulacje! Raportuj

  5. jahu napisał(a):

    Gratulacje !!! Raportuj

  6. olo napisał(a):

    Zeby dostac status Pro trzeba na niego zapracowac latami dlugimi a nie miesiacami Raportuj

  7. Piotr napisał(a):

    Gratulacje!

    Na blogu od jakiegoś czasu nie mogę zalogować się do FB żeby pisać pod swoim nickiem. :((( Raportuj

  8. cbool napisał(a):

    Co z tego , że blog profesjonalny , jak jakośc usług poniżej krytyki. Od wczoraj próboje włączyc pakiet 30 za 10. Nieudane, nieudane, nieudane, nieważny czy 111 czy kodem.

    Od wczoraj próboje zmienic taryfę na lubie to. Krótki kod nieudane, play 24 po kliknięciu w zakładce usługi taryfowe pisze, że taryfa zmieniona będzie po 24h. I znikają opcję wyboru taryfy, po ok godzinie pojawia się opcja wyboru taryfu, klikam ponownie na lubię to i przejdź. I nadal się nie zmienia już od ponad 35H taki stan rzeczy. Panie Gruszka, napraw Pan to dziadostwo, bo pożegnamy się. Podobny stan rzeczy utrzymuje sie na 3-ech numerach. Bez komentarza. Raportuj

  9. kfuliusz napisał(a):

    pewnie organizatorzy konkursu mają abo firma vip czyli nielimit rozmowy ,smsy itp i stąd ten wynik :) w polsce ponoć tylko ryby nie biorą :) Raportuj

  10. jahu napisał(a):

    Od czasu odpalenia(tak 2 tygodnie temu) pierwszego nadajnika Aero2 w Nowym Sączu na nowszych telefonach występuje problem z zalogowaniem do sieci 3g Plusa. Wygląda na to, że jednak ten nadajnik troszkę przeszkadza. Gdy jednak jakimś cudem udaje się zalogować do Plusa telefon widzi tę stację jako stację plusa. Raportuj

    • pawel radziszewski napisał(a):

      Ja mam ppdobny problem kiedys pisalem. bo znajduje sie w miejscu gdzie wszyscy maja nadajniki i bardzo czesto mam problemy z internetem. znajduje sie tu tez nadajnik areo2. juz myslalem ze to moze modem ale na immym tez sie tak dzieje ze w zasiegu teoretycznie wzrokowym z jednym a w porywach 2 nadajnikani play nie umiem korzystac z internetu bo wasz program pokazuje brak zasiegu. w innych miejscach problem nie wystepuje. moze to tez ma jakis zwiazek z areo bo dzieje sie to od niedawna tak jak od niedawna jest bts areo Raportuj

      • jahu napisał(a):

        Dokładnie tyle, że ja mam dobry zasięg Play ale czasami potrzebuję zalogować do Plusa i tu klops. Trzeba najpierw zalogować do 2g Plusa potem ustawić 3g only, ostatni test pokazał, że pierwsze wchodzi Aero2 które ma oznaczenia sieci takie jak Plus czyli 260 01 i zaraz wywala na inny nadajnik Plusa. Dlatego w trybie 3g na zasięg Plusa nie da się zalogować. Marcinie jest jakaś szansa, żeby Play ze swojej strony na to poradził ? Nie wiadomo komu to zgłaszać :( Raportuj

        • mkkot napisał(a):

          Więc można się zalogować do aero2 przez gsm plusa? A to ciekawe :> Raportuj

          • jahu napisał(a):

            Nie bezpośrednio. Ale karta Plusa widzi Aero2 jako sieć macierzystą. I karta Play w telefonach z systemem android nie potrafi rozróżnić tych dwóch sieci. Niestety dlatego występują problemy z logowaniem do Plusa w zasięgu Aero2 w Nowym Sączu. W innych telefonach nie ma z tym problemu. Raportuj

            • pawel radziszewski napisał(a):

              Ale sprawdziem teraz to co pisalem i Ty piszesz tylko ze u mnie na androidzie pokazuje plus gsm plus umts tak samo play i orange zreszta i miedzy tym wszystkim mam 260-17 podswietlone ze niby mozna wybrac ale zalogowac sie nie da natomisat recznie bez problemu pod plusa umts bez koniecznosci jakichkolwiek zmian. pod areo2 prubuje laczyc ale pojawia sie komunikat ze nie mozna. a np tmobile jest szare tak ze jak by z automatu nie mozna sie logowac:)) niestety problem z internetem dosc czesto mi sie pojawia a szkoda:( Raportuj

            • jahu napisał(a):

              U mnie jest świeży nadajnik więc może się to unormuje. Właśnie jeśli mówimy o Aero2 to ani karta z Plusa ani z Play nie pozwoliła mi na Androidzie zalogować się na sztywno do Aero2. Natomiast karta z Plusa zaraz po zalogowaniu automatycznie połączyła z nadajnikiem sieci Aero2 w netmoniotrze gdybym nie znał CID-u stacji Aero2 powiedziałbym, że to jest nadajnik Plusa. Raportuj

  11. polecony napisał(a):

    Gratulacje, wyróżnienie moim zdaniem zupełnie zasłużone. Jak dla mnie ten blog jest poza konkurencją.
    Jedyne co mnie ostatnio irytuje to : An error occurred. Please try again later. przy próbie logowania z konta FB.
    Oby się to nie zakończyło dla mnie jakimś rozdwojeniem jaźni.

    Wszystkiego dobrego na Nowy 2012 rok Raportuj

  12. @mirekbia napisał(a):

    Może i Firmowy ale ile Tu jest Propagandy kłamstwa i nierzetelnej informacji. Czy Klienci musz sami pokazywać palcem ze to nie prawda.

    Mimo to życzymy Sukcesów , Wy nam dajecie a my to łykamy. xDDD Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      A masz jakieś konkretne przykłady kłamstw i nierzetelnych informacji, czy po prostu chcesz nas obrazić dla własnej satysfakcji? :-) Raportuj

      • Jacek napisał(a):

        W sumie jakieś błędy by się znalazły np zachwalacie siec plus i orange , a tam co chwila siec chwilowo zajęta i trzeba z tym życ Raportuj

      • matiplay napisał(a):

        kiedy oglosicie 9 testera razr? Raportuj

      • pawel radziszewski napisał(a):

        Ja wam moge kilka podac z rbm….. ale smiac mi sie chce bo znowu mi ktos odpisze ze w zwaizku z tym ze mam zdjecie ze pakiet internetowy i smsy iles tam sztuk mialy byc za darmo bo tak bylo we wniosku podczas spisywania umow a jednak okazalo sie ze jest inaczej. dostane 5 darnowych minut za to. albo promocyjny abojament dla posiadaczy starterow gdzie jako jeden z pierwszych na fb rbm pytalem o niego i czekalem na wasz kontakt bo ja numer dzien po poznaniu zostawilem. i mimo maila z waszego bok ze mozna promocyjne abo wziosc w sklepie. W innym mailu ze nie moge wziasc 2 abo na siebie ale rzeczywistosc to zweryfikowala i moglem miec w jednej chwili 7….. w tym 3 nowe. Wiec pozostalem jednym z pierwszych co chcieli promocyjny abonament napisalem w zwaizku z nim pelno pytan itp nie tylko tu ale rowniez i na fb. i chyba kto stwierdzil ze skoro chce miec rbm to po co mu promocja i dziwnym trafem jako posiadacz startera pozostalem bez promocji:)))) i to nie z mojej winy:))) Raportuj

      • www.odchodzi4.pl napisał(a):

        ja mam konkretne przykłady na swojej stronie nawet jeden opisałem Raportuj

      • Fred napisał(a):

        Przykłady? Konkursy organizowane blogu i "prawidłowe" odpowiedzi.
        http://www.wykop.pl/ramka/975871/jak-to-rzecznik-Raportuj

  13. Artur napisał(a):

    Jeśli ktoś ma na tyle "mocy" to proszę o pomoc przy zgłoszeniu 38930949 Raportuj

  14. wkurzonynaplay napisał(a):

    Też lubię ten blog, bo blogowe forum daje mi nadzieję, że kiedyś dowiem się, kiedy naprawdę dotarły do operatora pieniądze za fakturę F/30133776/10/10. Na razie tylko mam informację, że w chwili nakładania blokady tych pieniędzy nie było, ale jeszcze chciałbym się dowiedzieć, kiedy one były.

    Kiedyś w odpowiedzi na zgłoszenie BOK napisał:
    Po dokładnej analizie aktywności na Pana koncie abonenckim, potwierdzam iż należność za fakturę F/30108917/11/10 została zaksięgowana 3 grudnia 2010 roku. Natomiast, należność za wcześniejszą fakturę, czyli F/30133776/10/10 została zaksięgowana 6 grudnia 2010 roku.

    Play4You twierdzi, że ta informacja jest błędna, ale nie chce mi powiedzieć, jak było naprawdę. Dlaczego? Raportuj

    • www.odchodzi4.pl napisał(a):

      chcesz sie dowiedzieć prawdy napisz do banku. a odpowiedzą ci na pytanie data i godz dotarcia przelewu Raportuj

      • Poll napisał(a):

        Wyślij mi 1zł i poproś mój bank by ci odpowiedział kiedy ona do mnie dotarła. Raportuj

      • wkurzonynaplay napisał(a):

        Oczywiście w swoim banku złożyłem reklamację już rok temu. Otrzymałem pełną informację, o której przelew wyszedł z mojego banku i o której wyszedł z KIR do banku odbiorcy. Należy przyjąć, że przelew został zaksięgowany w ciągu max 20 minut od wyjścia z KIR.

        Niestety to nikogo nie przekona, bo zaraz pojawią zarzuty w rodzaju:
        – mój bank na pewno nie udzielił mi takiej informacji i kłamię
        – na pewno wystąpiła jakaś awaria w banku odbiorcy i Play nie jest za to odpowiedzialny. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Dobrze, skoro jesteś taki skrupulatny to ty napisz kiedy (dzień, możliwie godzina) kiedy blokadę zdjęto. Raportuj

      • wkurzonynaplay napisał(a):

        Najpierw chciałbym poznać wersję Play4You.

        Zastanawiam się, dlaczego tuż po nałożeniu blokady nikt nie zechciał zweryfikować, czy wpłata nie dotarła. Zastanawiam się, dlaczego potem nikt nie chciał uczciwie przyznać się do błędu i przeprosić.

        Myślę, że już wystarczająco pokazałem, że BOK Playa jest niekompetentny, wprowadza klientów w błąd a konsekwencje tych błędów przerzuca na klientów. Gdy z kolei błąd popełni klient, BOK bezmyślnie robi na złość, nawet nie zastanawiając się, że w ten sposób traci aktywnego klienta, który do Playa przyprowadził całą rodzinę i znajomych.

        Szczęśliwego Nowego Roku Poll. Życzę Ci, aby Ciebie nigdy nie spotkała podobna sytuacja.

        Ja już od nowego roku nie będę miał czasu na udział w dyskusjach, ale chętnie będę regularnie zaglądał na forum i zamieszczał pojedyncze komentarze. Raportuj

        • Poll napisał(a):

          P4Y już ci odpowiedziała i więcej pewnie nie zamierza pisać. Tak podejrzewam. Wyjaśniono ci wszystko co było ważne czyli zasadne zablokowanie konta z powodu niewywiązania się z płatności. Raportuj

          • wkurzonynaplay napisał(a):

            A BOK wczoraj potwierdził, że wpłata dotarła jednak 6 grudnia 2010. Szkoda, że nie widzisz, że sprawa nie jest tak oczywista. Szczęśliwego Nowego Roku. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Pieniądze może i wpłynęły 6 grudnia. Ktoś mógł je widzieć ale to żaden dokument, nie były zaksięgowane na ciebie. Dlaczego? To ci wyjaśniłem w innym wątku. Raportuj

  15. HenrykB napisał(a):

    Gratuluję i życzę podobnych sukcesów w 2012 :) Raportuj

  16. Prowokator napisał(a):

    Good Job Raportuj

  17. mPablo napisał(a):

    Po pierwsze gratuluję wyróżnienia. Absolutnie szczerze.

    Po drugie – strasznie mnie razi jak czytam o polskim konkursie na polskiej stronie: "look & feel (wygląd, nawigacja, usability)". Tak samo jak wstawki w stylu "must have". Do stu tysięcy zdechłych wielorybów – język polski jest naprawdę piękny i bogaty w słowa! Ja wiem, że w biznesie jest wiele naleciałości, ale życie pokazuje, że można się bez angielskich nazw obyć. W końcu nie mówimy "piszę na personal computer przy użyciu keyboard czasami pomagając sobie mousem" ;-)

    Pozdrawiam przedsylwestrowo! :D Raportuj

  18. www.odchodzi4.pl napisał(a):

    w kategorii cenzura na blogu też jesteście pierwsi nawet ja to potwierdzę Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Mam propozycję. Niby usuwane komentarze opublikuj na swojej stronce g….o internetowej. Porównamy. Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Bardzo często używasz słowa cenzura ale zupełnie nie zgodnie z jego znaczeniem – http://pl.wikipedia.org/wiki/Cenzura

      Ty wielokrotnie formułujesz bezpodstawne oskarżenia a Twoją argumentację wspierają wyzwiska. Nikt nie broni Ci wypowiadać się, nawet krytycznie – wręcz przeciwnie, krytyczne komentarze bardzo uważnie czytamy o ile są one oparte na merytorycznych argumentach.

      Nie zyskujesz sobie również sympatii wyzywając innych użytkowników.

      Cieszę się jednak, że mimo tych wszystkich złych i niekulturalnych słów, które od Ciebie płyną jesteś klientem Play. Klientem bardzo świadomym, który wybiera ofertę najkorzystniejszą dla siebie :-) Raportuj

      • Fred napisał(a):

        Moje maile z wątpliwościami dotyczącymi poprawnych odpowiedzi co do konkursów też uważnie czytacie… Szkoda tylko, że pozostawiacie bez odpowiedzi i nie wyciągacie wniosków. Raportuj

        • PlayPlay napisał(a):

          Oj.. wiesz, żę nie mówisz prawdy ;-) Przecież korespondowaliśmy na ten temat. Raportuj

          • Fred napisał(a):

            Dostałem jednego maila w odpowiedzi po czym nasza „korespondencja” się urwała… dotyczył miejscowości Boruja Kościelna, mogę go nawet zacytować…
            „Punktem odniesienia do odpowiedzi na pytania konkursowe była mapa pomiarów, jaką wykonaliśmy na podstawie danych. ”
            Na pytanie dotyczące ilości „zużytych” HTC nie raczyłeś już odpisać.
            Pytania z kolejnego konkursu co do których pojawiały się wątpliwości były komentowane pod wpisem z prawidłowymi odpowiedziami, reakcji z Twojej strony brak.
            W takim razie, skoro czy mogę liczyć, że ustosunkujesz się do reszty wątpliwości? Czy też może uważasz, że brak w nich merytorycznych argumentów.
            http://www.wykop.pl/ramka/975871/jak-to-rzecznik-
            Raportuj

      • polecony napisał(a):

        Zdecydowanie popieram apel o merytoryczne komentowanie tematów tego blogu.
        Przyznam że pogardliwe określenia i oskarżenia rzucane bez podawania konkretnych argumentów.
        Nie wpływają pozytywnie na ocenę jakości komentarzy, czy stylu i języka pisania ocenianego przecież choćby w zwycięskim konkursie.
        Mam świadomość że otwartość komunikacji jest czymś bardzo dla wszystkich ważnym, byle tylko nie zamienić tego miejsca w arenę dla nieciekawych potyczek sfrustrowanych internautów.
        Nie zamierzam się w ten sposób odnosić jedynie do wpisów Freda, bo perełki typu :
        jełopy życiowe, ignoranci czy bidota to akurat twórczość innego użytkownika.
        No ale nie wiem czy można uniknąć takich niesympatycznych akcentów nie ograniczając otwartości tego forum?
        W każdym razie ze swojej strony mogę obiecać w 2012 roku większą staranność w argumentowaniu zamieszczanych tu opinii.
        Pozdrawiam
        Raportuj

        • mkkot napisał(a):

          Jak dla mnie idealem pozostaje moderowany blog netii.
          Raportuj

        • Fred napisał(a):

          Widać wychodzisz z założenia, że każdy komentarz zawierający krytykę to dzieło sfrustrowanego internauty, który stara się podbudować swoje ego. Czy to co napisałem uważasz za bezzasadne? Brak w moich wpisach argumentacji?
          W każdym razie proszę nie porównuj mnie do Poll’a bo daleko mi o niego.
          Raportuj

          • polecony napisał(a):

            Nic podobnego nie napisałem, sam czasem zgłaszam na tym forum jakieś swoje zastrzeżenia.
            Chodziło mi raczej o to by wygłaszana tu krytyka spełniała kryteria konstruktywnej.
            Co do Twoich zastrzeżeń to mam nieco inne spojrzenie na sporne kwestie.
            Po kolei:
            – Co do ilości rozdanych HTC to jak rozumiem z wpisu użytkownika Jahu odpowiedź 25 mogła być prawidłową,
            – Co do nieszczęsnej miejscowości Boruja Kościelna to jak zrozumiałem w pytaniu chodziło o podanie jaki PING miał tam Play, a nie gdzie leży ta miejscowość. Więc z całą pewnością stwierdzić można jedynie że miejscowość została źle oznaczona na mapie. Jednak legenda stanowiąca integralną jej część pozwalała odczytać wartość 126 ms co uznano za odpowiedź prawidłową.
            – Co do pytania o przejęcie Motoroli to użyto pewnego skrótu myślowego uzasadnionego o tyle że w ten sposób cała sytuacja została wielokrotnie opisane w wielu mediach ( nie tylko internetowych). Nie zmienia to faktu że żadna inna firma z wyjątkiem premiowanego nagrodą Google nie przejmowała ostatnio Motoroli ( inna sprawa że ów proces przejęcia nie stał się do tej chwili faktem w związku z zastrzeżeniami Komisji Europejskiej )
            Problem jednak leży moim zdaniem gdzie indziej, chodzi o samą formułę owych konkursów.
            Jak zdążyłem zauważyć jest to forma zabawy nie obwarowanej tomami regulaminów , rzeszami bezstronnych arbitrów i całym tym biurokratycznym nonsensem. Biorąc udział w takich rozgrywkach ryzykujemy ewentualny błąd sędziego. Sam miałem nadzieję na testowanie Motoroli, nie udało się – trudno.
            Nie chcę też powiedzieć że dostrzeżonych błędów nie należało wytknąć organizatorowi, tylko jak długo można do tego wracać ? Mleko się rozlało Marcin zapomniał o Nokii N9 czy może jeszcze jakimś telefonie i uznał że niewyjmowalna bateria i złącze microSIM to cechy tylko RAZR i iPhona. Można więc było uznać że ostatnia odpowiedź nie będzie brana pod uwagę – tylko czy zmieniłoby to wynik ? Tego nie wiem.
            Byśmy tylko nie wylali dziecka z kąpielą, bo Marcin zniechęcony ciągłymi utyskiwaniami i sugestiami o stronnicze werdykty odpuści sobie organizowanie tego typu konkursów na blogu. Tylko czy na pewno o to nam chodzi ?
            Nikogo z nikim nie chciałem też porównywać, podałem jedynie przykład na to co mi przeszkadza w niektórych komentarzach.
            Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku Raportuj

  19. pakierhakierxd napisał(a):

    Też mi się podoba :) Raportuj

  20. GolarzFilip napisał(a):

    Marcin,a rozwiązanie konkursu na nazwę kanału na YT Play już było,czy dalej nie rozwiązany?! Raportuj

  21. User napisał(a):

    Skoro blog ten jest taki dobry i profesionalny prosze o odpowiedz na jedno z podstawowych pytan w tym watku: http://blogplay.pl/2011/12/zestaw-telefon-rbm-oneRaportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Powtórz proszę pytanie tutaj, chętnie odpowiem :-) Raportuj

      • User napisał(a):

        Tak ciezko kliknac w link i poczytac komentarze i sie do nich odniesc? Profesjonalny blog – profesjonalni pracownicy … Raportuj

      • devolio napisał(a):

        "czemu Warszawa dostała tyle sztuk jak na Śląsku jest więcej mieszkańców?"
        "dlaczego nie robice limitów na zakup? 1 Sztuka – 1 Osoba… "
        "Co Play ma z tego? "
        "Państwo Rzecznicy od czego jesteście, czy ja czasem nie robię czegoś co jest waszym obowiązkiem? "
        "Kiedy się dowiemy czy jeszcze będą kolejne paczki ?? "
        "Czy na nowy rok play szykuje podobna promocje? "
        Perełka od P4: "kupilem na alledrogo i otrzymalem paragon na ktorym cena za tel jest 240zl. plus 9zl starter,razem 249,kupilem za 348"
        "Gdzie tu profesjonalizm ? "

        PS. Powinna być jakaś informacja że na blogu można zadawać tylko proste pytania – pozostałe pozostaną bez odpowiedzi. Raportuj

        • User napisał(a):

          No to czekamy na odpowiedzi od uzytkownika "Play" – mam nadzieje ze sie ich tutaj albo w watku o RBM-GRUPON doczekamy.
          Pokaz "Play" swoj profesionalizm – nie zawiedz nas… Raportuj

  22. diego armando napisał(a):

    Gratuluje! Gdzie 3macjie wszystkie swoje nagrody? Macie jakies hall of fame czy gdzie popadnie? Tak z ciekawosci Raportuj

  23. krzysiek_kili napisał(a):

    "ilość/jakość komentarzy – 10%"
    Ja bym na Twoim miejscu podziękował także udzielającym się czytelnikom ^^ Raportuj

    • Fred napisał(a):

      Szczególnie bojownikom takim jak Ty, w których komentarzach próżno szukać obiektywnych wypowiedzi, co dopiero krytyki. Na każdym kroku dającym do zrozumienia, że są tu tylko po to aby wszystkiego gratulować, udawać, że nie ma problemów tworząc kółeczko wzajemnej adoracji.

      Raportuj

      • Poll napisał(a):

        Stary ale takich klientów którzy są zadowoleni w Play jest mnóstwo. To włąśnie malkontenci, jełopy życiowe i ignoranci stanowią margines. nie odwrotnie. Raportuj

        • Fred napisał(a):

          „Jełopy życiowe i ignoranci” nie są w stanie spojrzeć obiektywnie na daną sytuację… To, że mam telefon w sieci PLAY nie oznacza, że muszę się cieszyć ze wszystkiego co robi operator, klaskać i całować rzecznika w stopy na każde słowo „promocja” pojawiające się na blogu bez analizy danego zagadnienia oraz oceny korzyści płynących bezpośrednio dla mnie, oraz udawać przed wszystkimi, że to najlepsza sieć nie posiadająca wad.

          Nie ukrywam, że na chwilę obecną ta sieć jest dla mnie najlepsza z ekonomicznego punktu widzenia. Niemniej, nie mam zamiaru wypowiadać się pozytywnie na blogu z prostej przyczyny – wierne stado baranów robi to za każdym razem gdy usłyszy swego pasterza… Dlatego, to z czego jestem zadowolony pozostawiam bez komentarza. Komentuje jedynie to co wymaga konstruktywnej krytyki ponieważ brak jej wśród tego kółeczka wzajemnej adoracji jakie stworzył sobie tu Rzecznik.

          Jeśli Ty uważasz, że większość ma zawsze racje, cóż… nie osiągniesz w życiu zbyt wiele. Zapamiętaj sobie, to mniejszość kontroluje większość. Nie odwrotnie.
          Raportuj

          • PlayPlay napisał(a):

            Wszystkie opinie są dla nas ważne :-) W komentarzach dominuje krytyka a komentarze pozytywne są od razu uznawane, jako "wazeliniarstwo". Ale jednak wszystkie badania (w tym niezależne, np. UKE) pokazują, że zdecydowana większość klientów jest zadowolona z usług i obsługi klienta w Play :-) Raportuj

          • Poll napisał(a):

            Masz całkowitą słuszność – jełopy zyciowe i ignoranci nie są w stanie spojrzeć obiektywnie na daną sytuację. To, że mam telefony w Play i, że nie wszystko działa innym jak należy wcale nie oznacza, że muszę przyłączać się do jakiejś niezrozumiałej dla mnie nagonki. Właściwie nie korzystam z promocji więc nie mogę się na ich temat wypowiadać ale pozostałe działania bardzo mi odpowiadają i niczego nie zamierzam udawać. Jeśli przestanie mi odpowiadać to zmienię operatora tak jak zmieniłem samochód, dom, operatora TVSat, dostawcę internetu, spodnie, nawyki żywieniowe itp.
            Nie ukrywam, że na chwilę obecną sieć Play jest najtańszą i najprostszą w obsłudze dla mnie siecią z którą nie mam żadnego problemu. Nie zamierzam zatem przyłączać się do grona osób które szukają dziury w całym. Dlatego to, z czego jestem niezadowolony pozostawiam bez komentarza (robią to za mnie świetnie "jełopy życiowe i ignoranci") a komentuje jedynie bezmyślne dywagacje
            Nie uważam że większość ma rację tylko że większość wie jednak co dla nich dobre. Inaczej rodzaj ludzki nie maiłby szans na przeżycie. Wżyciu osiągnąłem stabilizację, zadowolenie, szacunek i nigdy niczego mi nie brakowało. Mniejszość kontroluje większość – to prawda stara jak świat, ale tą mniejszość wybiera większość. Zapamiętaj to sobie. Zapamiętaj sobie także, że ta mniejszość to hołota, barbarzyńcy i przede wszystkim ignoranci. Raportuj

            • Fred napisał(a):

              Skoro mniejszość to hołota, barbarzyńcy i przede wszystkim ignoranci to wytłumacz mi proszę dlaczego większość ich wybiera, jak to świadczy o osobach stanowiących większość? Dążą do samozagłady?
              Jest to sprzeczne z tym co napisałeś wcześniej, mianowicie, że większość wie co dla nich dobre… Nie wiesz o czym piszesz, jesteś nielogiczny, sprzeczny i niekonsekwentny w swoich wypowiedziach.
              Raportuj

            • Poll napisał(a):

              To nie jest miejsce na politykę. Mogę tylko napisać iz nie wiem dlaczego tak się dzieje a nie inaczej. Może dlatego że innego wyboru nie ma. Nie wiem. Raportuj

            • Fred napisał(a):

              To o czym piszemy nie tyczy się jedynie polityki, jest tak we wszystkich firmach, zrzeszeniach, grupach gdzie wybierani są liderzy. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Bzdura bo to też polityka. Wybory klientów nie sa w żaden sposób powiązane z polityką . Klient wybiera to co jego zdaniem jest dla niego najlepsze. Takich klientów Play ma duuużo więcej niż malkontentów i ignorantów. To jest najlepszą miarą. Raportuj

      • krzysiek_kili napisał(a):

        Oj, przepraszam – ostatnio (w temacie o zniżce na LG) wypomniałem "chwilowy" brak Swifta 7 oraz że promocja nie obejmuje Swifta 3D. Raportuj

        • Fred napisał(a):

          Wybacz, może zbyt ostro… czasem trafiają Ci się przebłyski obiektywizmu niemniej jest tu wiele osób takich jak opisałem. Raportuj

  24. kfuliusz napisał(a):

    http://telepolis.pl/news.php?id=23793 ciekawy artykuł :) ciekawe czy play przebije konkurencje i da taką stawke wszytkim klientom :) wątpie :) Raportuj

  25. cbool napisał(a):

    Panie Gruszka , dlaczego od 40H nie mogę zmienic taryfy w play fresh , ani aktywowac 30 za 10. Czy te krótkie kody u was kiedyś będą normalnie działac? Zaczynam powoli miec dośc tej sieci. Proszę o jakieś namiary do play4you. Raportuj

  26. Michał napisał(a):

    Czy ktoś się orientuje czy w którymś salonie w Krakowie są jeszcze startery dla tej promocji? Chciałem skorzystać z ostatniego dnia promocji ;) Raportuj

  27. cbool napisał(a):

    i juz 50H nie moge zmienic taryfy na lubie to poprzez *163*5# ani przez play 24. Poprzez kod wyskakuje zarzadzanie kontem chwilowo niemozliwe, odpowiedz z sieci nierozpoznana itp. Zajmie się ktoś tym w koncu? Zgłosiłem to na play 24 jeszczae wczoraj i tak bede pewnie czekał do nowego roku, albo i do wiosny. Bez komentarza jakoś usług. Raportuj

  28. djgreg napisał(a):

    Kto mi podpowie Samsung Galaxy Ace S5830 za 1zł czy LG P970 Swift Black za 209zł ? Raportuj

  29. nick napisał(a):

    „Blog Play najlepszym profesjonalnym blogiem firmowym!”

    Ja chyba czegoś nie rozumiem… Pod postem o promocji RBM one jest 463 komentarze, w tym mnóstwo pytań i próśb o oficjalny komentarz czy też odpowiedz chociażby na pytanie dlaczego pracownicy sprzedają w salonach telefony kupione na grouponie wystawiając paragony na 249 zł ( a faktycznie sprzedają za 350 zł), a ze strony play cisza? Gdzie tu profesjonalizm ? Raportuj

  30. GolarzFilip napisał(a):

    Wszystkim z bloga,pomocnikom z Play oraz rzecznikowi samych radości,zdrowia,zdrowia i jeszcze raz kasy na ten nowy 2012 rok,życzy Golarz.
    NAJLEPSZEGO! Raportuj

  31. Szymon Bińczyk napisał(a):

    Congrats:) Trzymajcie poziom i pion w następnym roku:D Raportuj

  32. zenlig napisał(a):

    Nadal czekam na odpowiedzi: Dlaczego obniżka telefonów nie obejmuje mix-a? Jaki procent klientów Play stanowią mix-owcy? Jaki procent przychodów Play generują mix-owcy? Czy użytkownicy mix-a są klientami Play? Jeśli tak to dlaczego traktuje się ich jak abonentów III kategorii?
    SKORO TEN BLOG TAKI PROFESJONANY CZEKAM NA ODPOWIEDZ ! Raportuj

  33. P.P napisał(a):

    Na niewygodne pytania nie ma odpowiedzi – ot caly profesionalizm PLAY! Raportuj

  34. […] Jesteśmy bardzo dumni, że Blogplay.pl z małego niszowego projektu wyrósł na poczytny i szeroko doceniany blog. […]Raportuj

  35. Pepe napisał(a):

    Nie to abym narzekał, ale ten plebiscyt jest dziwny. Blog Play nie jest dojrzały, ale za to jest profesjonalny z pindolkami… Trochę to naciągane się wydaje. Ale to moje zdanie. Gratulacje i szczęśliwego nowego roku ;) Raportuj

  36. polecony napisał(a):

    Rozumiem, że Poczułeś się wywołany do odpowiedzi wpisem w którym cytowałem próbki z Twoich komentarzy. Najwidoczniej nie dość precyzyjnie się wyraziłem cytując Twoje opisy rozmówców. Nie zamierzałem odnosić się jedynie do komentarzy Twojego autorstwa.
    Pisząc "perełki tego typu" chciałem wyrazić swój stosunek dla takiego stylu wypowiedzi.
    Nie zamierzam jednak przytaczać tu żadnych określeń które w przeciwieństwie do cytowanych byłyby pozbawione pejoratywnego zabarwienia. W mojej ocenie problem leży nieco głębiej.
    Już tłumaczę o co mi chodzi. Jedna z klasycznych reguł prowadzenia dyskusji mówi o tym by nie dokonywać oceniania osób, przedmiotem sporu mogą być tylko sprawy, a nie osoby. Spór winien być prowadzony w oparciu o argumenty, z szacunkiem dla oponenta.
    Jestem głęboko przekonany że przestrzeganie kilku podstawowych zasad rozmowy może sprawić, iż będzie ona bardzo dobrze wspominana przez wszystkich jej uczestników.
    Swoją drogą dość szybko Podajesz w wątpliwość moją moralność. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Nie poczułem się wywołany do odpowiedzi tylko mnie do niej najnormalniej w świecie wywołałeś. Stąd moje pytanie. Blog to nie miejsce gdzie obrabia się bułkę przez bibułkę. To nie miejsce do rozmyślań i rozpamiętywania tylko do wymiany informacji. Także daruj sobie ten buńczuczny ton. Napisz proszę jak nazwać gościa który nie radzi sobie w życiu z czymkolwiek, jak nazwać gościa co zamykając szufladę przycina sobie w niej rękę. Jeśli znajdziesz takie zwroty i będą one przyswajalne w mowie potocznej to z całą pewnością będę ich używał zamiast "ignorant" czy "jełopa życiowa". A tak w ogóle słowo ignorant nie jest obraźliwe.
      Raportuj

      • polecony napisał(a):

        Używanie w stosunku do rozmówcy określeń: jełopy życiowe, ignoranci czy bidota nazywasz wymianą informacji na blogu ?
        Skoro ton moich wypowiedzi oceniasz jako buńczuczny, to jak scharakteryzować twoje
        komentarze ?
        I nie proś mnie o opisywanie jakiegoś fikcyjnego "gościa" bo na tego typu beletrystykę
        mam lepsze miejsca.
        Z góry też uprzedzam że nie zamierzam niczego odszczekiwać. Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Jeśli rozmówca pisze, że kody mu nie działają a zatwierdził je czerwoną słuchawką to opisanie go "jełopą życiową" jest wymianą informacji. Informuję go, że jest 1/4 mózgiem. To samo dotyczy gościa który ostatniego dnia wg. "terminu płatności" wysyła kasę i się dziwi że nie dotarła na czas. Nie zmieniaj tematu i napisz jak mam go określić w mowie potocznej. Nie jest on postacią fikcyjną i podpisuje się nickiem @wkurzonynaplay. Nie chcę byś cokolwiek odszczekiwał tylko byś odpowiedział na nurtujące mnie pytanie: jak go nazwać? Raportuj

          • polecony napisał(a):

            Przepraszam że zacytuję siebie samego z wpisu powyżej, ale odnoszą wrażenie iż gdzieś umknęło ono Twojej uwadze :
            "Jedna z klasycznych reguł prowadzenia dyskusji mówi o tym by nie dokonywać oceniania osób, przedmiotem sporu mogą być tylko sprawy, a nie osoby. Spór winien być prowadzony w oparciu o argumenty, z szacunkiem dla oponenta."
            W związku z powyższym nie zamierzam w jakikolwiek sposób nikogo określać.
            Co do opisywanych zachowań to mogę się oczywiście do nich odnieść.
            Myślę jednak, że doskonale Wiesz jak wskazać błąd w czyimś zachowaniu, nie wyliczając mu jednocześnie jak dużym obszarem mózgu dysponuje.
            Jeśli jednak nadal mój "apel" o nieużywanie na tym blogu określeń obrażających siebie nawzajem Uznajesz za bezsensowny, to cóż ja mogę ?
            Raportuj

            • Poll napisał(a):

              A ja myślę, że w prosty sposób próbujesz umknąć odpowiedzi bo zwyczajnie nie wiesz jakiej udzielić. Fora to nie rozprawy. Tu można pisać na luzie ale trzeba wiedzieć co napisać. Nie wiesz? Nie pisz. Nie zamierzasz nikogo określać bo nie jesteś w stanie znaleźć adekwatnego zwrotu na określenie bezmyślności. Jeśli znasz sposób wykazania komuś błędu w jego beznadziejnym zachowaniu, nie wyliczając mu jednocześnie jak dużym obszarem mózgu dysponuje, wyjaw nam tu na blogu. W języku potocznym, oczywiście. Cały czas o to cię proszę Raportuj

  37. anita napisał(a):

    CZUJE SIE OSZUKANAPRZEZ WASZA SIEC
    Raportuj

  38. Fred napisał(a):

    Widać, jednak Rzecznik czyta starsze tematy… To jak z odpowiedziami na moje wątpliwości? Doczekam się ich na blogu czy mam je przesłać mailem albo listem poleconym? Raportuj

  39. Janusz napisał(a):

    próbuje od kilku miesięcy rozwiązać moje trudności komunikacyjne i zero odzewu. Coraz bardziej się przekonuję że to firma krzak Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty