Obroniliśmy częstotliwości w sądzie

Udostępnij

W ostatni piątek Naczelny Sąd Administracyjny w Warszawie oddalił skargę kasacyjną Polskiej Telefonii Komórkowej Centertel sp. z o.o. od wyroku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie z dnia 12 lipca 2010 r. oddalającego skargi na decyzję Prezesa UKE utrzymującą w mocy decyzję dokonującą rezerwacji częstotliwości w systemie telefonii ruchomej UMTS na rzecz P4 Sp. z o.o. Tym samym decyzja o rezerwacji częstotliwości w systemie telefonii ruchomej UMTS na rzecz P4 Sp. z o.o ma charakter ostateczny i prawomocny. Rozprawa zakończyła wieloletnią batalię sądową.

Zobacz więcej

331 KOMENTARZE

  1. Za dużo dla mnie tego oddalania skarg i utrzymywania w mocy, o tej porze jeszcze nie ogarniam :D

    Najważniejsze jest "Rozprawa zakończyła wieloletnią batalię sądową." ;]

    • Zastanowiłeś się kiedyś czemu większość piszących na tym blogu tak kocha Playa? Tak na poważnie jeśli potrafisz?

      • Nie. Nie musiałem się zastanawiać ponieważ wiem dlaczego. I to tak na poważnie. Otóż blog ze strony jego twórców jest normalnym, nowoczesnym narzędziem marketingowym. Ze strony zaś czytelników jest miejscem w którym mogą oni, dość swobodnie, wylać swoje żale, upuścić ciśnienie spowodowane narastającą frustracją, oraz najnormalniej w świecie zrobić komuś na złość. Oczywiście nie wszyscy tak go traktują więc nie można uogólniać. Dodatkowo sieć służy przede wszystkim do "dzielenia się" negatywnymi opiniami. Wspomnieć też by wypadało o np: amplifierach konkurencji którzy stoją przed bardzo trudnym zadaniem bo wzmacniać wizerunku konkurencji się nie da więc, trzeba starać się osłabić ten wizerunek Playowi. Blog i wpisy nanim zatem nie odzwierciedlają rzeczywistości którą można wyrazić liczbą 7 000 000 oraz drugą liczbą- liczbą odejść od sieci.

    • Antek racja! Wszyscy uważają, że PLAY to instytucja charytatywna i oni tylko się zaopatrzą w starter (oczywiście darmowy z salonu) i pieniążki same in PLAY powinien wrzucać na konto! Płacę co miesiąc jako indywidualny Klient 80 zł abo i uważam, że PLAY i tak mi za dużo daje w stosunku do ceny :) głupio mi patrząc na to, co dostają znajomi w konkurencji :D

          • Nie podpisuję się pod tym wyżej :) w momencie pisania tego komenta przez kogoś, byłam poza wszelką elektroniką ;) ba, nawet pewnie zasięgu bym nie miała! Wszyscy freshowcy, ja nie. Po co mi, skoro mam jeden abo, który wystarcza mi aż z nawiązką. Płacę co miesiąc i nie muszę polować i żerować na promocje.

          • Wasza nadgorliwość jest zaskakująca. Stajecie w obronie operatora nawet w momencie, gdy nikt na operatora nie narzeka, a jedynie wyraża nadzieję, że dzięki nowym częstotliwościom będzie lepiej.

            • O to właśnie chodzi, że narzekasz na jakość połączeń czyli twoim zdaniem jakość połączeń jest słaba. Jak się psa chce zlać to kij się zawsze znajdzie i właśnie znalazłeś. Dali ci już raz odpowiedź, że do wszystkich zainteresowanych wysłali listy pocztą więc przestałeś na ten temat bredzić. Potem się okazało masz kłopot z nadrzędnością regulaminów i że jesteś zniesmaczony bo nie naliczyli ci kary umownej ( to chyba dobrze ale to też był powód do narzekania ) aż wreszcie miałeś pretensję do nich boooo … nie odnotowali twojej wpłaty na swoim koncie i wyłączyli ci net a ty straciłeś 700zł Trzeba było pożyczyć net od znajomego czy sąsiada jak 700zł było takie ważne. Teraz widać przyszedł czas na narzekania o jakości połączeń. Co będzie w przyszłym tygodniu/miesiącu? Jak ci zabraknie pomysłów to nie będziesz mógł tu pisać no bo co napisać , nie?

              • Chyba masz kłopoty ze zrozumieniem, więc powtórzę jeszcze raz: w tym komentarzu nie narzekałem na jakość połączeń, a jedynie wyraziłem nadzieję, że będzie ona lepsza. Chłopie, zdejmij klapki z oczu.

                • No to jest włąśnie narzekanie. Skoro marzysz o tym by jakość połączeń wzrosła to znaczy że jest ona obecnie niezadowalająca.

                  • Chłopie, naprawdę marnujesz się na tym forum, zostań wróżką. Ani nie pisałem, że jakość połączeń jest dobra, ani nie pisałem, że jest zła. Zwyczajnie wyraziłem nadzieję, że nowe częstotliwości przełożą się na jakość.

                    Od samego początku narzekam na jakość obsługi klienta. Wszystkie argumenty, dlaczego moim zdaniem jest kiepska, zamieściłem jakiś czas temu na stronie http://www.jakprzeniescnumerdoplay.pl i od tego czasu nie wyszukuję nowych argumentów.

                    Jak już wspominałem, obecnie jedynie weryfikuję, jak sprawa wygląda z prawem do odstąpienia od umowy w związku ze zmianą regulaminu. Jak obiecałem, jeśli otrzymam potwierdzenie, że w tym przypadku nie miałem racji, uczciwie o tym napiszę.

                    • Wyraziłeś nadzieję na poprawę jakości ( lub w twoim przypadku na pogorszenie) . Nie masz co weryfikować po to ci zostało wyjaśnione. Inna rzecz czy zrozumiałeś.

                    • Trochę przeczysz sam sobie, bo kierując się zasadą, że nie warto mieć zaufania do siebie i do innych, należy weryfikować, czy wyjaśnienia są prawdziwe.

                    • Podanie paragrafu, artykułu i ustępu jest dostatecznym dowodem. Z tym nie ma co dyskutować bo zawsze się przegrywa mając inne zdanie.

                    • Rozumiem, że jeśli paragraf zostanie podany przez operatora, to nie ma dyskusji, ale jeśli zostanie podany przez klienta, to wtedy ta zasada nie obowiązuje.

                    • Ależ niech klient podaje paragraf. Czemu nie? W twoim przypadku paragraf jest dla ciebie niekorzystny. Nic na to nie poradzisz.

                    • Mogę podać paragraf mówiący o tym, że w przypadku niedostępności usług przez 3 dni należy się rekompensata. Play odpisze, że blokadę zdjął po 5 godzinach od nałożenia, a to zbyt krótki czas. Ty w ciemno napiszesz, że skoro napisał, że zdjął po 5 godzinach, to tak na pewno było i ja kłamię albo jestem idiotą, który nie umie korzystać z komputera.

                    • Blokadę ci założono bo nie wykryto pieniędzy na koncie. Za blokadę nie ma rekompensaty bo została ona złożona z jakiegoś konkretnego powodu. Rekompensata się by należała gdyby była awaria ze strony operatora.

                    • Warto jeszcze dodać, że w wyniku niekompetencji BOK, najpierw została zaksięgowana wpłata za fakturę "późniejszą" a wcześniejsza faktura pozostała nieopłacona. Fakt jest taki, że w chwili nakładania blokady były opłacone wszystkie faktury, nawet ta wystawiona później, której termin jeszcze nie minął. Nie obchodzi mnie to, z jakiego powodu Play ich nie wykrył. Kasa była na koncie i koniec kropka.

                    • Gdyby kasa była była na koncie to by była i nie byłoby blokady. Oni i tylko oni wiedzą jak była prawda a tobie się tylko wydaje, ze kasa była.

                    • Masz rację, ale nie do końca. Wiedzą to oni i wszechwiedzący Poll.

                    • A ja to niby skąd mam wiedzieć? Tylko i wyłącznie oni wiedzą czy kasa dotarła czy nie.

                    • Napisałeś, że gdyby kasa była, to nie byłoby blokady, więc sugerujesz, że kasy nie było.

                    • Tak , sugeruję że panienki zajrzały na konto, nie widząc twoich pieniędzy na nim dały znać komu trza by ten zblokował ci usługę do czasu uregulowania należności.

              • Zastanawia mnie Wasza bezgraniczna wiara w rzetelność operatora i to, z jaką łatwością zakładacie, że jeśli coś nie działa, to musiał coś sknocić klient.

                Ktoś pisze, że nie działa mu roaming, i od raza pada odpowiedź, że klient na pewno go nie włączył. Może włączył a może i nie, ale skąd to założenie?

                Innym klientom sprzedano telefony w niewłaściwych pudełkach, a Wy od razu oskarżacie klienta, że nie sprawdził, czy numer seryjny telefonu zgadza się z numerem seryjnym na pudełku i na umowie. Oczywiście winny jest klient, bo sprzedawca jest tylko od tego, aby doradzić, który telefon jego zdaniem pasuje do danego pudełka, a od myślenia jest tylko klient.

                Wy tak naprawdę uważacie, czy po prostu lubicie prowokować i sobie jaja robicie?

                • Przecież wyraźnie napisałem że winę ponoszą pospołu. To raczej ty pisałeś że winny jest operator bo klient to gość i h….

                  • Nie bądź śmieszny. Przyszedł klient do salonu, kupił telefon marki X, otrzymał go w pudełku telefonu marki X, dlaczego miał więc podejrzewać, że ktoś mu coś zamienił.

                    Jak już wspominałem wiele razy, naprawdę nie chcę się znęcać nad operatorem za to, że czasem coś sknoci. Nie jesteśmy w stanie skonstruować systemu w 100% niezawodnego i nie jesteśmy w stanie sprawić, aby pracownicy nigdy nie popełniali błędów.

                    Denerwuje mnie natomiast to, że gdy pojawi się sytuacja niestandardowa, to wtedy klient pozostaje zupełnie bez pomocy i nikt nie jest w stanie mu pomóc.

                    Gdy klient się wkurzy do tego stopnia, że zamiast poświęcać czas na pożyteczną pracę, woli go tracić na udzielanie wywiadów gazecie, to nagle ten klient staje się pieniaczem, który zamiast wyjaśnić sprawę do końca, wolał zrobić szum.

                    • Dlaczego miał podejrzewać zamianę? Dlatego że mogło do niej dojść. Zważywszy że telefony były poza pudełkami prezentowane. Numery zawsze należy sprawdzać i to wcale nie tylko dlatego że nie ma się zaufania do innych ale także że nie powinno się mieć go wobec siebie.

                    • Na pewno nie zaszkodzi, jeśli klient sprawdzi, czy numery są właściwe, ale jeśli nie sprawdzi, to potem wypada całą winę wziąć na siebie, klienta przeprosić i zaproponować chociażby symboliczną rekompensatę. Zwalanie winy na klienta jest po prostu bezczelne.

                    • Ok, masz rację, nie znam szczegółów. Mimo to uważam, że nawet gdyby była rekompensata, to nie wypada zarzucać klientowi, że jest współwinny, bo nie zweryfikował numerów, i nie wypada pisać, że jest awanturnikiem (nawet jeśli to prawda).

                    • klient w mojej opinii był z gatunku tych, co to szukają byle pretekstu, żeby rozwiązać umowę, bez płacenia kary umownej i dodatkowo bardzo szybko się denerwują i nie przyjmują informacji innych niż jego własne.
                      Poza tym w Polsce pieniaczy jest cała masa. Zaczyna się to w sklepie, jak kolejka jest za długa, bo każdemu się spieszy…
                      Wypada pisać, że klient jest awanturnikiem – takiego zachowania nie można usprawiedliwiać i dawać na nie społecznego przyzwolenia. Niezależnie od okoliczności.

                    • W momencie, gdy operator szuka byle pretekstu, aby odmówić rozwiązania umowy, nie widzę powodu, aby klienci nie postępowali podobnie, gdy tę umowę chcą rozwiązać wcześniej.

                    • O ile jest to zgodne z prawem. No i oczywiście nie ma mowy o tym co zrobił ten rzeczony klient a mianowicie krzyk i rzucanie papierami. To nie metoda rozwiązywania sporów i problemów.

                    • Nie wiem, co zrobił ten klient. Wiem natomiast, że gdy mi Play założył blokadę, zadzwoniłem, aby wyjaśnić sytuację. Nikogo nie obrażałem, na nikogo nie krzyczałem, tylko kulturalnie prosiłem o weryfikację płatności. Niestety też zostałem olany. Jak widać, nie ma żadnej skutecznej metody rozwiązywania problemów. Bez względu na to, czy klient będzie kulturalny czy nie, i tak pozostanie bez pomocy.

                    • Zadzwoniłeś by ci zweryfikowali płatności. Skoro ich nie było to nie mogli cię nie olać. Mogli zrobić coś jeszcze gorszego. Sprzedać twój dług firmie windykacyjnej a ta wysłałaby 4 smutnych panów by ci zabrali telewizor, lodówkę i komputer.

                    • Kiedyś jedno dziecko powiedziało do Stalina: "proszę, daj cukierka". Stalin odpowiedział: "Spier….." ….. a przecież mógł je zabić.

                    • Kolejny raz przyznajesz, że pochopnie wystawiasz świadectwo. Nieładnie, oj nieładnie.

                    • Za to Ty za każdym razem uważasz, że operator był cacy a klient awanturnik, cwaniak, kłamczuch, idiota.

                    • Wskaż miejsce w którym tak właśnie napisałem. Cały czas twierdzę, że nie musieli sprawdzać numerów ale jak przyjdzie co do czego to niesprawdzenie bij w nich obu.

                    • Poczytaj swoje komentarze. Za każdym razem, gdy ktoś napisze, że ma problem z Play, od razu spieszysz z odpowiedzią, że operator ma rację.

                    • Poczytaj swoje komentarze. Za każdym razem gdy pojawia się jakiś wpis przez M.G. to ty zupełnie nie na temat wypisujesz o jakości obsługi w BOK-u nie mając zupełnie racji co żeśmy już wyjaśnili. Gdy operator nie ma racji ja się nie odzywam bo robią to inni więc mój komentarz niczego nie zmieni. Wrócmy jednak do tego że miałeś wskazać miejsce w którym napisałem iż "operator był cacy a klient awanturnik, cwaniak, kłamczuch, idiota".

                    • Wypisuję i będę wypisywał do końca świata i 1 dzień dłużej. Nie akceptuję sytuacji, gdy Play może się pomylić, nałożyć blokadę i nie ponosić konsekwencji, a gdy klient się pomyli i w wypowiedzeniu umowy zapomni wpisać numeru MSISDN to za karę otrzymuje odmowę wypowiedzenia umowy.

                      Wydaje mi się, że nikt nie traci swojego cennego czasu, aby ponarzekać na forum dla zabawy. Zapewne większość "narzekaczy" to osoby, które mocno się wkurzyły i na forum chcą zwrócić uwagę na problem.

                      Zupełnie nie rozumiem natomiast, po co Ty bezinteresownie bronisz operatora.

                      Wesołych Świąt Poll.

                    • Play się nie pomylił. Nie odnotował wpłaty i dlatego zablokował ci net. Takie ma prawo. Ty natomiast nie wpisując numeru popełniłeś błąd formalny który uniemożliwia wypowiedzenie. Nie jest to kara a jedynie nieniezgodność w procedurach.

                    • Popełniłem błąd formalny – nie ma problemu, mieli prawo nie zakończyć umowy. Postąpili po świńsku, ale zgodnie z prawem.

                      Netu nie mieli prawa blokować. Zablokowali, bo coś u nich nie zadziałało. Moje zgłoszenie olali. Postąpili po świńsku i niezgodnie z prawem.

                    • Nie odnotowali wpłaty więc mogli zablokować ci net. Postąpili zgodnie z obowiązującym prawem choć może zbyt pochopnie bo ja się dość często spóźniam z zapłatą i mi nie odłączyli jeszcze ani razu.

                    • 1. Nie mogli, bo w chwili nakładania blokady nie miałem żadnej zaległości. Wpłata na pewno była na koncie, co potem Play sam przyznał.
                      2. Nie mogli, bo w wyniku niekompetencji pracownika doszło do sytuacji, że faktura wystawiona wcześniej miała status "nieopłacona" a wystawiona później, której termin płatności jeszcze nie minął, była "opłacona".

                    • Nie możesz wiedzieć czy wpałata była czy nie. Ty możesz wiedzieć że pieniądze z twojego konta zostały wysłane. To jednak nie oznacza że są widoczne na ich koncie. To dwie różne rzeczy. Już ci przecież tłumaczyłem na przykładzie faksu. Jego wysłanie nie oznacza automatycznie, że odbiorca go otrzymał, przeczytał i zaakceptował/przyjął do wiadomości. 2) wszystkie FV muszą mieć status opłaconej.

                    • Żeby nie tracić cennego czasu trzeba miec cenny czas mieć. Narzekacze to zazwyczaj tacy jak ty. Ludzie niezrównoważeni, zawistni jak np odchody4. Pojawiacie się tu tylko po to by siać ferment ale to nie działa Ja gdy byłem niezadowolony z Orange raz wyraziłem swoją dezaprobatę i wystarczy. Ja nie muszę nikogo bronić. Dobry produkt playa obronił się sam i zyskał w 4 lata 7mnl. klientów a odchodzi bardzo mało.

                    • Jeśli narzekacze, którym Play podpadł do tego stopnia, że poświęcają swój czas na zaśmiecanie forum to ludzie niezrównoważeni i zawistni, to jak nazwać tych, którzy bezinteresownie bronią operatora? Frajerzy?

                    • Nie wiem jak nazwać tych co bezinteresownie bronią. Ja wiem jak nazwać takich jak ja: "ci co tępią głupotę"

                    • Bezinteresowny tępiciel głupoty. Może dostaniesz pokojowego Nobla?

                    • Jeśli do ciebie słowo pisane dotrze to możliwe, że tak się stanie. Póki co jednak odporny jesteś na wiedzę bankową.

                    • Zupełnie nie masz racji. Jeśli kupisz skradziony samochód, bo nie sprawdziłeś jego numerów, to wedle prawa jesteś PASEREM i nikt cię zdecydowanie nie będzie za to przepraszał. Nieznajomość przepisów nie zwalnia od stosowania się do nich i nie może być okolicznością łagodzącą.

                    • Wydaje mi się, że jest drobna różnica pomiędzy zakupem używanego samochodu na giełdzie a zakupem nowego telefonu w autoryzowanym salonie operatora.

                    • Ale nie ma różnicy w zakupie nowego samochodu i zakupie nowego telefonu. W obu przypadkach powinieneś sprawdzić numer dla własnego spokoju i powinien to zrobić sprzedawca – tez dla własnego spokoju.

                    • Masz prawo pozostać przy swoim zdaniu a ja mam prawo uważać, że klient udający się do salonu nie powinien bać się, że otrzymany telefon będzie:
                      – kradziony,
                      – używany,
                      – zniszczony,
                      – w niewłaściwym pudełku.

                      Jeśli klient otrzyma telefon niezgodny z umową, ma prawo uznać, że został oszukany.

                    • Klient nie musie się bać ale sprawdzać powinien bo pomyłki się zdarzają. Gdy towar jest niezgodny z umową nie oznacza to, że został oszukany. Oszustwa są karane .

                    • Więc ten, który się pomylił i wprowadził klienta w błąd, powinien przeprosić i nie zrzucać współwiny na klienta.

                    • Klient został przeproszony ale wina leży po stronie także klienta, awanturnika i chama. Niby klient ma zawsze rację ale sprzedawca nie jest bydlęciem by na niego się wydzierać i rzucać papierami.

                    • Wygląda na to, że czasami opłaca się być awanturnikiem. Dzięki temu, że klient się poawanturował i zrobił zamieszanie idąc do gazety, sam rzecznik pofatygował się, aby opisać sytuację na blogu. Gdy mi została niesłusznie nałożona blokada i grzecznie i kulturalnie prosiłem, aby ktoś zechciał to zweryfikować, to wszyscy mieli mnie w d….

                    • I prawidłowo mieli cię w d… bo nie masz nic na swoją obronę. Blokada słusznie została ci nałożona bo nie zapłaciłeś im. Przy czym ich to g… obchodzi z jakiego powodu nie odnotowali wpłaty. Nie są bowiem od rozwiązywania problemów w bankach czy w życiu swoich klientów. To ty powinieneś szukać gdzie utknęły twoje pieniądze a nie oni.

                    • Zadziwia mnie sposób, w jaki tępisz głupotę na tym forum. Pisałem już wiele razy, że potem Play się przyznał, że faktycznie blokada była założona niesłusznie. Tłumaczył jedynie, że trwała ona tylko kilka godzin, więc mogę ich cmoknąć.

                      Zastanawiam się, czy teraz napiszesz, że faktycznie zgodnie z regulaminem rekompensata za awarie trwające krócej niż 24h się nie należy i powinienem był przeczytać regulamin przed podpisaniem umowy powinienem ten regulamin przeczytać.

                      Czy też może dalej będziesz twierdził, że Was tutaj okłamuję, bo lepiej wiesz, że Play się do niczego nie przyznał, a ja zmyślam.

                    • Tak, dalej twierdzę , zę Play albo się do niczego nie przyznał(zmyśliłeś sobie to) albo zrobił to bo uważa że ma do czynienia z kompletnym ignorantem i żeby nie śmierdziało lepiej nie ruszać g…a. Na żaden z twoich zarzutów opisywanych tutaj, nikt z Playa, odpowiadając na nie, nie przyznał, że tak było jak piszesz. Oczywiście rozumiem, że nie moga tutaj roztrząsać wrażliwych dla obojga was szczegółów ale ani razu nie potwierdzili iż popełnili błąd.

                    • Też mnie zastanawia, dlaczego jeśli kłamię, to nikt z Playa tego tutaj nie napisał.

                      Widzisz, ciężko jest z Tobą dyskutować, gdy z góry zakładasz, że piszę nieprawdę.

                      Po raz kolejny napiszę, że masz rację. W ogóle nigdy nie byłem klientem Playa i piszę na forum z nudów.

                      Będę tak robił dalej, aż mi się to nie znudzi. Na Twoje komentarze nie będę odpowiadał, bo Twoim celem nie jest uzyskanie informacji, tylko udowodnienie, że Play jest cacy i się nigdy nie myli.

                    • No teraz już chyba nie mamy obaj wątpliwości co się stało. Mam nadzieję, że nasz konflikt ocen został rozwiany przez info na blogu. Pa.

  2. Prosze o pomoc.

    Wlasnie jestem w UK i mam problem z roamingiem. Kiedy chce do kogos zadzwoni ciágle wyskakuje polaczenie ograniczone. Probowaem z 2 sim play i to samo … O co chodzi ? ? ?

  3. Dobrze, jedna potyczka z głowy to więcej czasu na zajmowanie się firmą.
    Czy PLAY planuje rozwój w stronę szybkiego internetu na wzór LTE (wiem jakie obecnie są ograniczenia w tej kwestii), nie interesuje mnie odpowiedź: "TAK będzie za xx miesięcy", a jedynie czy ktoś u was o tym myśli.

    Druga kwestia to ograniczone MB w pakietach internetowych, kiedyś taka sytuacja miała miejsce w sieci stacjonarnej, może to już ten czas kiedy warto podnieść i ten standard w Polsce ?

    Wszyscy trąbią o internecie w smartfonie, ale mało kto zauważa, że te maszynki zaczynają dorównywać swoimi możliwościami komputerom stacjonarnym. Pojawia się coraz więcej gier online na telefony oraz innych rozrywek wymagających stałego połączenia z siecią.

    Osobiście potrafię wygenerować ruch kilku GB dziennie, pobierając w głównej mierze dokumenty, a to wcale nie jest zaskakujący wynik. Być może gdzieś na horyzoncie mogły by już pojawiać się pakiety z prędkościami 256 kb/s bez ograniczeń ? Obecnie są oferty z lejkiem, jednak prędkości po przekroczeniu pakietu spadają do tych z czasów początku internetu w Polsce ;)

      • Internet po "istotnej zmianie prędkości" ma podobno 54 kb/s.
        Od biedy można coś przy tym załatwić.

        Jeżeli internet wyglądał by tak jak to miało miejsce 10 lat temu, czyli głównie tekst zabarwiony gifami to nie ma problemu. Jednak obecnie gdzie się popatrzy tam wystaje durny flash.

    • I tyle w temacie, w eShopie dodatkowe minuty, promocje itd. w POS standardowa oferta bo przecież pracownik kosztuje, a później wychodzą akcje w stylu złej umowy czy telefonu.

      I to nie tylko polityka PLAY, niestety o ile w ofertach telewizji cyfrowej kontakt z dekoderem jest zbędny o tyle wiele osób kupując telefon chce dostać go do ręki.

      PS. Dlaczego moje pytanie w tym temacie zostało wymoderowane ?

        • Zapomniałem no przecież ty to nawet bierzesz go na spacerek prawda ?
          Czekaj jak to się do dekodera woła, taś, taś ?

          "Umaszczenie" też w POS wybierasz czy już to w twoim wypadku jest dowolne…

  4. U mnie najpierw był Kod błędu: 7743746, a teraz jest błąd bazy danych. Modernizację powinno się wykonywać przede wszystkim po to, aby podnieść niezawodność serwisu, a nie ją osłabić…

            • Nie, ja reprezentuję zdrowy rozsądek i wiem że czasami muszą coś zrobić. Tak było w Orange, tak jest w bankach. Nigdy nie narzekałem na to że nie mogę w Orange nic podejrzeć albo sprawdzić konto.

              • Skoro są w stanie informować o sukcesach to myślę że modernizację też mogą zaplanować i poinformować klientów:)

                    • Najlepiej nie powiadamiać, niech nie wiedzą o niczym. Jak już ktoś się uprze to przecież była modernizacja wtedy robiona.

                    • Ja jestem też za tym żeby powiadomić tylko proszę napisz mi jak to zrobić??? Mądrzyć się każdy Łumie ale dać przepis na niemożliwe już nie za bardzo .

                    • Mogą też znieść opłatę za połączenie z BOK wtedy każdy zainteresowany zadzwoni i się dowie.

                    • Każdy operator pobiera opłatę. Poza tym trzeba by co 15 minut dzwonić i się dowiadywać czy się plany nie zmieniły w miedzy tak zwanym czasie. Jak byś nie patrzył to jest do poopy pomysł.

                    • Skoro każdy pobiera to nie znaczy ze play tez musi.
                      Według mnie komunikaty na stronie play były by najlepsze.

                    • Może i tak ale nie dotarły by to nawet 10% klientów. Trzeba to zorganizować na szeroką skalę czyli wszystkimi możliwymi kanałami a więc jest to i tak niemożliwe.

                    • Podaj przykład jak mogą dotrzeć do wszystkich swoich klientów. Nie pisz o próbach tylko o możliwościach.

                    • Strona play.Tyle że oni wolą wcale niż choćby do kilku procent użytkowników.

                    • Nie ma znaczenia. Mają dotrzeć do wszystkich klientów a nie do garstki. Podaj przykład jak trafić do wszystkich klientów z taką informacją.

                    • Nie ważne do czego ja się zaliczam. Ważne że ciebie nie poinformowali a innych poinformowali.

                    • No i się cieszą. Są wręcz przeszczęsliwi. Jednak nimoty pożal się boże jak zwykle sa zaskoczone.

                    • Skoro wg. twoich dziwnych informacji 95% nie odwiedza strony PLAY tym samym nie interesuje się portalem play24 to dlaczego mają zostać poinformowani.
                      Po co zbędna szopka skoro te 95% i tak nie użyje tej aplikacji.

                      Jednak jeżeli się mylisz i liczba osób korzystająca z play24 jest wyższa to e-mail lub wewnętrzne info na temat modernizacji jest jak najbardziej wskazane.

                      Mój bank zawsze informuje mnie o przeprowadzanych usługach konserwacyjnych w poczcie wewnętrznej, a jeżeli takowa jest krytyczna to dostaje również e-mail.

                    • Nie wiem po co? Przecież to nie ja postawiłem wniosek, że powinno się poinformować wszystkich o pracach modernizacyjnych. Postawił go tumuś i nie wie jak to zrealizować. Poza tym są tacy którzy sporadycznie odwiedzają ( w sensie jej przeglądania) stronę a często korzystają z p24

                    • Tak ogólnie to spieprzony jest ten system debaty bo n-ty post z rzędu wyjdzie już chyba pionowy -.-

                      Co do informacji to na 24.play.pl między zakładką STAN KONTA, a danymi konta jest idealne miejsce na pocztę wewnętrzną 24.play.pl i tam powinny znajdować się informacje o nadchodzących modernizacjach.
                      Osobiście zdarzyło mi się tylko trzy razy trafić na stronę błędu kiedy potrzebowałem tego serwisu jednak skoro istnieje to trochę nie wypada :)

                    • No i to dobry pomysł na miejsce informacji jednak dotrze ona do niewielu a tumus marudził coś o wszystkich bo inaczej zawsze znajdzie się śmieć który będzie pisał że nie został poinformowany.

                • znowu Ty? Już mnie męczysz. Wszędzie tylko szukasz błędów i niedziałających usług. Zbieraj minuty już Ci dobrze naliczają minuty, że tak zapytam?

        • A nie? Przecież to z twoich pieniędzy im płacą. Prędzej czy później na twoim rachunku znajdzie się ukryta kwota za serwis w nocy.

          • Skoro takich sobie znaleźli specjalistów którzy nic nie potrafią naprawić jak i konsultanci nic załatwić to już nie moja wina. Ja będę płacił tylko za usługi pod warunkiem że będą działać. na szczęście nie podpisałem umowy dożywotniej.
            Warzywniak byłby prostszy w prowadzeniu:)

            • Czy tu była w ogóle mowa o naprawie? Wyraźnie chodzi o modernizację. Za SJP : modernizacja
              1. «unowocześnienie i usprawnienie czegoś»
              2. «procesy społeczne związane z powstawaniem i rozwojem społeczeństw przemysłowych»
              • modernizacyjny • modernizować

                    • Ale za co zapłaciłeś? To za co zapłaciłeś działa. Tu piszemy że modernizacja na twoje żądanie w nocy będzie płatna extra

                    • Chcesz powiedzieć że wszystko było modernizowane wtedy kiedy nie działało:) i będzie modernizowane kiedy nie będzie działać!

                    • W koło to samo modernizacja, błąd systemu, awaria aż w końcu błąd konsultanta.
                      Tymi słowami można naprowadzić kogoś na sieć PLay:)

                    • Piedzielnąłeś babola i teraz mizernie próbujesz się wyplątać z tego. Modernizacja to modernizacja. Ja nie pamiętam kiedy wcześniej na nią trafiłem. Tak jest u wszystkich więc stosując twoja metodę naprowadzić można na każdą z sieci.

                    • Moim zdaniem jednak tylko na play:(
                      Wyplątać się raczej play już na prostą nie wypląta!

                • Jeszcze nawet jej nie sprawdziłeś a już z góry założyłeś że nic nie poprawiła. Ciekawe czy w ogóle wiesz w którym miejscu wprowadzono modernizację?

                    • Domyślasz się czy wiesz bo przed chwilą pisałeś że nic nie dała ta modernizacja . Czyli z góry zakładasz to co chcesz.

                    • Ale czego nie dała. Dzaiła prawidłowo i jest czasami poddawana modernizacji jak u wszystkich

                    • Dała. Lekko zmienił się kolor z 250 200 250 na 255 205 255. Moim zdaniem ładnijszy.

                    • Żadna pierdoła. Teraz lepszy jest kontrast pomiędzy literami a tłem a co za tym idzie lepiej widoczny jest napis.

                    • Pierdoła w stosunku do tego że inna usługa np. działa niepoprawnie łącznie z fałszowanym bilingiem połączeń.

                    • To pojęcie względne. Bilingi fałszowane? A przemytu narkotyków i broni masowego rażenia nie wykryłeś przypadkiem? Ojoj! Postaraj się bardziej. Zawsze coś się wynajdzie a jak nie wynajdzie to na pewno można zmyślić.

                    • Przedstaw te fakty. Potem stwierdź że się do tego przyznali lub coś w tym stylu.

                    • Przedstawiłem już też na blogu, play4You jak i w play24 pisząc zgłoszenia.

                    • Przedstaw fakty. Nie rozumiesz po polsku? Co mnie inni obchodzą? Oczywiście nie spodziewam się faktów bo ich nie ma. Wiem tak samo dobrze jak ty.

                    • Tomasz, weź się uspokój, bo zachowujesz się jak opętany. Któryś raz z rzędu.

                    • Podobnie jak i Ty i kilka innych osób. Wymagasz ode mnie czegoś co sam nie potrafisz zrobić.

                    • Odbijasz piłeczkę jak małe dziecko. Słaby jesteś.
                      Nie wiem co bierzesz, ale to odstaw.

  5. Czyżby nowa modernizacja? a może to kolejna awaria?

    Przepraszamy
    Dane które próbujesz wyświetlić są chwilowo niedostępne
    Spróbuj zalogować się za kilka minut

    Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana.

    Kod błędu: 7757798

  6. Dla wszystkich zainteresowanych Play wypuścił aktualizacje dla Samsunga Galaxy S. Obecnie jest to Gingerbread 2.3.6 Polecam !

      • Wszystko zależy od wersji oprogramowania, jednak najprawdopodobniej masz brand ze strony plusa (skoro tam zakupiłeś telefon).
        Jeżeli tak to będziesz mógł aktualizować telefon jedynie oprogramowaniem udostępnionym przez plus (w KIES) oraz dowolnym oprogramowaniem jeżeli udasz się do serwisu i pracownik je wgra lub użyjesz odpowiedniego oprogramowania.

        Ostatnie dwie opcje wiążą się z częściową utratą gwarancji – istnieje niewielka możliwość uniknięcia tego typu przykrości ;)

  7. Dajcie lepiej ludziom po kilka minut do wszystkich sieci to będą pisać to co Wam pasuje a nie jacyś podstawieni użytkownicy co to zawsze u nich jest OK:)

  8. Zgadzacie się z tym: ?

    Wpisz dokładny opis: Witam Jeśli odebrałem starter play z promocji fanty za kod to jeśli aktywuje go po nowym roku to będzie działał czy muszę do 31 grudnia?

    Twoje propozycje/uwagi:

    Komentarz zamknięcia:

    Komentarz: Szanowny Panie,

    dziękuję za zgłoszenie dotyczące aktywacji numeru, które wpłynęło 20 grudnia 2011 roku. za poczty elektronicznej.

    Zgodnie z informacją na stronie internetowej http://www.play.pl promocja jest ważna do 31grudnia 2011 roku. Oznacza to że starter można za aktywować do końca roku.

    Niżej zamieszczam link z regulaminem dotyczącym promocji:
    https://www.play.pl/resources/pdf/Regulamin_Oferty

    W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
    elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową http://www.24.play.pl.

    Z poważaniem
    młodszy specjalista back office ds. obsługi klienta

  9. I z czego się cieszycie jak i tak zmarnujecie te częstotliwości inne sieci lepiej wykorzystali by te pasma

  10. Banki jakoś potrafią poinformować o planowanych pracach i niedostępności systemu. I dziwnym trafem przeprowadzane są wyłącznie w nocy.

    • Jakoś nigdy od banku nie dostałęm listu z informacją że będą kłopoty z dostępem do serwisu. Przypominam że ten tumuś żąda by każdy klient o tym wiedział.

  11. Dlaczego z listy najchętniej komentowanych zniknął wpis dotyczący promocji na grouponie (569 wpisów) ? Czy to nie cenzura ? To jest po prostu blog, na którym profesjonalnie zamiata się problem pod dywan …..

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości