Promocja nakrętkowa na finiszu!

Udostępnij

No właśnie! Promo tylko od końca roku zatem spieszcie się ;-)

Dla przypomnienia krótki humorystyczny film instruktażowy z Panią Ewą w rolach głównych ;-)

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=xfaMBegGTHE[/youtube]

Wspaniała kreacja Ewo!!!!!

 

 

Zobacz więcej

98 KOMENTARZE

  1. Promocja skończyła się chyba kilka dni temu, wpisane kody nie aktywują promocyjnych 2zł.
    Czekam już ponad 3 dni i nic

      • Nie prawda. Skoro system przyjmuje kod z nakrętki i zwraca informację, iż doładowanie zostanie przyznane w ciągu 72 godzin to znaczy że umowa powinna być dotrzymana, czyż nie?

        • Wygląda więc na to, że ciężko będzie się Playowi wykręcić, ale na pewno jakąś wymówkę znajdzie, jak zawsze.

  2. To już jest bezczelność. Od Świąt doładowania z promocji nie są realizowane, o czym informacje umieszczane są także na tym blogu, Wy natomiast zamiast się do tego jakoś odnieść przypominacie by się spieszyć!

  3. ..a sprawa dostępności (a w zasadzie jej braku) i cen telefonów pozostała dalej nierozwiązana..

  4. to kiedy będą zrealizowane te promocyjne doładowania w końcu? 72 godz już większości osób minęły.

    i powtórzę post:

    A skoro Organizator Akcji Promocyjnej Strartery i Doładowania w Play wywiązał się ze swoich obowiązków tzn. przyjął i przekazał kod do realizacji na doładowanie, a zawinił DOSTAWCA nagród jakim jest w myśl regulaminu:

    2. Dostawcą Nagród, o których mowa w dalszej części niniejszego regulaminu jest P4 sp. z o.o. z siedzibą w (02-677) Warszawie przy ul. Taśmowej 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000217207, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP 951-21-20-077, REGON 015808609, której kapitał zakładowy wynosi 48.456.500,00 zł, zwaną dalej „P4”.

    TO CO WTEDY? Do kogo odeślecie?

  5. zacytuję panią Ewę z filmu powyżej:

    "(…) nie musisz prosić sił nadprzyrodzonych, to nie loteria, każda nakrętka wygrywa (…)" i zapytam, gdzie są nasze promocyjne doładowania skoro kody zostały przyjęte do realizacji?

  6. Play nie wywiązuje się ze zobowiązania i nie realizuje promocyjnych doładowań. Użytkownicy szykują pozew zbiorowy przeciwko P4 w tej sprawie a pan Rzecznik zakłada wątek aby się śpieszyć i korzystać? Dobre, bardzo dobre…

  7. Wpisałem kody 25 grudnia o 13.00 i do tej pory nie dostałem promocyjnego doładowania tj 29.12. g.23.00

  8. nadal od 23 czekam na doładowanie. Czytając blog rzecznika dowiaduję się, że sam rzecznik w ogóle nie wie, ze taka promocja istnieje, a Play4U czy jak mu tam, może by coś tam wyjaśnił, jakby ktoś mu podał kody i kiedy doładował. Panowie z Play, potrzebne jest jasne stanowisko co z tą promocją się dzieje, czy jest jakaś awaria, kiedy usuną itp.

    • Ale na doladowania.play.pl nie ma nic na temat terminów, więc można się będzie przenieść tam (choć sądzę, że Play zostawi również aplikację na Facebooku) ;)

      • Pisałem wyraźnie o FB a nie o stronie Playa.
        na FB 10% należny się od 5 zł co jest bardzo praktyczne jak się chce przedłużyć pakiet złotówek, ale nie ma potrzeby doładowywać konta.

        Chyba, zen zrobili by promocję dla najniższych doładowań także na stronie Playa – to już byłaby dla mnie rewelacyjna wiadomość, ale w to nie wierzę.

        • Hmm co za roznica czy doladujesz za 5 za czy za 5.5 zl przy takiej kwocie to przeciez nie ma wiekszego znaczenia.

          • oczywiście, ze 0.50 zł nie ma żadnego znaczenie.
            Znaczenie ma kilkadziesiąt złotych w pakiecie złotówek, które to 50 groszy przedłuża o kolejne 30 dni.
            Czy Ty w ogóle umiesz korzystać z Fresha?

  9. Wysłałem dwa kody: pierwszy 19.12.2011 g.16:56, drugi 22.12.2011 g.12:09. Oczywiście zgłoszenie na play24 nic nie dało. Generalnie to tylko 4 PLN ale niesmak pozostaje.

  10. An error occurred. Please try again later. Problem logowania z kont FB nadal niestety pozostaje nierozwiązany
    ( oczywiście wiem że to nie jest wina Play, zastanawiam się jednak komu pomarudzić )
    Co do filmu, to jego finał sprawił że wszystko zrozumiałem – czekam na telefon od Pani Ewy i teraz wiem że to oczekiwanie może jeszcze chwilę potrwać ;-)

  11. "Promocja trwa do końca roku lub do wyczerpania zapasów". Z treści komentarzy można zrozumieć, że właśnie zostały wyczerpane zapasy.

  12. Niech sie wreszcie rzecznik wypowie w kwesti tej awarii z kodami a nie schował głowę w piasek i udaje jana palonego

  13. Może zamiast zachęcać do doładować lepiej by Play zajął jakieś stanowisko w sprawie właśnie niedziałających doładowań z kodów napoi CocaCola? Ja i wielu innych czekamy nawet od 23.12 przekraczając zdecydowanie regulaminowe 72h. BOK Play tylko szablonowo każe składać pisemne reklamacje – mało kto to zrobi ponieważ koszt reklamacji przekroczy kwotę doładowania. Wielu osobom też przepadły pieniądze przez brak doładowania i jednocześnie brak przedłużenia ważności konta promocyjnego.

  14. W regulaminie jest mowa o formie pisemnej reklamacji ale na stronie coca coli w zakladce pomoc pkt 8 jest napisane że jeśli doładowanie nie pojawi się w ciągu 72 godzin to należy się skontaktowac z bok 790 500 500,więc play udaje głupa i odsyła do coca coli

  15. W Play coś chyba nawala komunikacja kryzysowa. Najpierw długie milczenie w sprawie problemu z doładowaniami, teraz ignorowanie sygnałów o problemach z promocją "korkową". Playu nie idź tą drogą! Ludzie zapamiętają nie kilkumiesięczną promocję, ale kilkudniową awarię na jej koniec.

  16. Regulamin jest do chrzanu – brak w nim określenia łącznej puli nagród oraz sposobu poinformowania uczestników o ich wyczerpaniu. Jestem przekorny, więc może skuszę się wysłać reklamację – oczywiście o ile nie dostanę moich promocyjnych 8 złotówek ;)

  17. Jeśli play nie reaguje w takiej sprawie to aż się boję myśleć co się dzieje gdy ktoś ma poważny problem np: z zawyżonym rachunkiem czy coś, play zakończeniem tej promocji udowadnia że lepiej z tą siecią nie mieć nic do czynienia, a rzecznik to ignorant,który jak mu ktoś napluje to powie że deszcz pada,smutne to ale tak to wygląda

      • Co z tego, że reagujecie! Dzieci chcą już i koniec. Dziecku możesz mówi że zupka będzie za 20 minut jak się zagotuje a dziecko chce JUŻ i koniec. Kładzie się na dywanie i nóżkami wali w podłogę.

        • @Poll: Czy to nie Ty jesteś takim wielkim miłośnikiem czytania i przestrzegania regulaminów? W tym przypadku wskazany w regulaminie termin doładowania został w odniesieniu do większości osób przekroczony.

          • A czy to nie ty pouczasz ludzi by czytali ze zrozumieniem tekstu? Nie pisałem o terminie doładowania tylko o tym, że Play reaguje ale ta reakcja wymaga czasu. Nie promocja.

            • Nie rozśmieszaj mnie. W firmie telekomunikacyjnej w której pracowałem również najprościej było powiedzieć wkur… klientowi, że robimy co w naszej mocy, ale to wymaga czasu. Z reguły to była ściema na resorach i zwodzenie maluczkich.

              • Widocznie pracowałeś w Orange. Ja w firmie w której pracuję nie oszukuję ludzi jeśli coś nie działa jak powinno.

  18. Trzeba było czytac między wierszami. Te doładowania tylko z napojem o smaku gruszkowym, pitym jedynie w towarzystwie pseudo zakonnicy z Play!

  19. play4you1 czy ty nie rozumiesz że od jakoś przed świętami nikt nie otrzymał doładowania z kodów fanty a ty dalej swoją mantrę podaj numer zgłoszenia, ten problem nie dotyczy tylko jednej osoby tylko wszystkich którzy skorzystali z promocji od przed świętami do dnia dzisiejszego i nikt nie otrzymał kasy na konto, a ty dalej swoje, może lepiej gdzieś interweniować wyżej w play a nie mantre uprawiać, to nie fourm jogi

    • Każda sprawa jest analizowana indywidulanie, także nie ma takiej możliwość żeby każdemy bez żadnego sprawdzania oddać doładowania. Z tego względu prośba do wszystkich żeby napisali na forum z datami doładowań.

      • To jak Wy tam pracujecie, że nie możecie z automatu sprawdzić komu nie przyznaliście doładowania? Nie rozśmieszajcie mnie. Może jeszcze napiszecie, że sprawdzacie powiedzmy 10000 doładowań ręcznie?! Bez kpin. A co z tymi, którzy nie wiedzą o istnieniu forum, a nie otrzymali doładowania?

  20. Ja załadowałem 1 kod 23.12.2011 i też nic nie doszło. Napisałem e-mail play4you, a dziś doładowali 2 zł i to na konto główne. Szkoda, że BOK nie rozwiązał tego od razu…
    P. S. Play4you dzięki!

  21. Potwierdzam,że Play zaczął od rana reagować na zgłoszenia ws.doładowań!
    PFY dzięki za załatwienie sprawy!

  22. Czy pod koniec filmiku ten pensjonariusz psychiatryka po prawej stronie, to nie jest Marcin Gruszka? Bo taki trochę podobny.

    • O, i to jest odpowiedź na bolączki zgłaszane przez uczestników promocji. Szkoda, że tylko w komentarzu a nie w treści blogowego wpisu, ale zawsze to coś :-)

  23. play4you1 wiesz co widać jakim jesteś profesionalistą, już od dłuższego czasu ci wszyscy piszą że awaria dotyczy wszystkich a ty udajesz głupa, zajmij się może korzenioplastyką bo twoja pomoc to jest tyle warta że nie wiem, do niektórych rzeczy trzeba się po prostu nadawać

    • play4you to akurat bardzo kompetentny zespół ludzi, który często pomaga użytkownikom. Nie dość, że się starają, to jeszcze na nich najeżdżasz. Dopóki nie poradzili sobie z awarią, oddawali kasę indywidualnie, w czym problem?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości