Tako rzecze rzecznik Play

Promocja nakrętkowa na finiszu!

No właśnie! Promo tylko od końca roku zatem spieszcie się ;-)

Dla przypomnienia krótki humorystyczny film instruktażowy z Panią Ewą w rolach głównych ;-)

Wspaniała kreacja Ewo!!!!!

 

 

Komentarze

  1. Marco Polo napisał(a):

    Urzekła mnie ta historia! Raportuj

  2. Marcin napisał(a):

    Promocja skończyła się chyba kilka dni temu, wpisane kody nie aktywują promocyjnych 2zł.
    Czekam już ponad 3 dni i nic Raportuj

  3. CZESLAW86 napisał(a):

    To już jest bezczelność. Od Świąt doładowania z promocji nie są realizowane, o czym informacje umieszczane są także na tym blogu, Wy natomiast zamiast się do tego jakoś odnieść przypominacie by się spieszyć! Raportuj

  4. Play napisał(a):

    oj też bym się napił:) Raportuj

  5. GolarzFilip napisał(a):

    Marcin, wiesz o problemach ludzi z doładowaniami Play fanta,czy to nie przypadek,ten post? Raportuj

  6. Play napisał(a):

    W Zawierciu są 3 punkty Play i już dwa miesiące starterów nie ma! nic tylko korzystać:) Raportuj

  7. Tak tylko mówię. napisał(a):

    ..a sprawa dostępności (a w zasadzie jej braku) i cen telefonów pozostała dalej nierozwiązana..

    Raportuj

  8. uważny napisał(a):

    to kiedy będą zrealizowane te promocyjne doładowania w końcu? 72 godz już większości osób minęły.

    i powtórzę post:

    A skoro Organizator Akcji Promocyjnej Strartery i Doładowania w Play wywiązał się ze swoich obowiązków tzn. przyjął i przekazał kod do realizacji na doładowanie, a zawinił DOSTAWCA nagród jakim jest w myśl regulaminu:

    2. Dostawcą Nagród, o których mowa w dalszej części niniejszego regulaminu jest P4 sp. z o.o. z siedzibą w (02-677) Warszawie przy ul. Taśmowej 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000217207, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP 951-21-20-077, REGON 015808609, której kapitał zakładowy wynosi 48.456.500,00 zł, zwaną dalej „P4”.

    TO CO WTEDY? Do kogo odeślecie? Raportuj

  9. uważny napisał(a):

    zacytuję panią Ewę z filmu powyżej:

    "(…) nie musisz prosić sił nadprzyrodzonych, to nie loteria, każda nakrętka wygrywa (…)" i zapytam, gdzie są nasze promocyjne doładowania skoro kody zostały przyjęte do realizacji? Raportuj

  10. jakaczmarek napisał(a):

    strój zakonnicy dosyć wulgarny… ;) Raportuj

  11. uważny napisał(a):

    Play nie wywiązuje się ze zobowiązania i nie realizuje promocyjnych doładowań. Użytkownicy szykują pozew zbiorowy przeciwko P4 w tej sprawie a pan Rzecznik zakłada wątek aby się śpieszyć i korzystać? Dobre, bardzo dobre… Raportuj

  12. Qper napisał(a):

    Ewcia genialne!!! :)

    Świetne wdzianko zakonnicy ;) Raportuj

  13. Eucharyst Zapostny napisał(a):

    O co chodzi z napisem "I rower Play" na koszulce jednego z killientów? Raportuj

  14. rzed napisał(a):

    gdzie kasa z nakretek odddawac!!!! Raportuj

  15. matiplay napisał(a):

    eeeee ja juz odpuszczam te nakreteczki ;) Raportuj

  16. play not mobile napisał(a):

    rzecznik milczy jak zaklęty, pali Jana po prostuRaportuj

  17. Roksana Czerwińska napisał(a):

    bardzo fajne :D
    (znów mi się połączenie przez fb nie udało -,-) Raportuj

  18. sekator85 napisał(a):

    Wpisałem kody 25 grudnia o 13.00 i do tej pory nie dostałem promocyjnego doładowania tj 29.12. g.23.00 Raportuj

  19. zekaj cierpliwie napisał(a):

    nadal od 23 czekam na doładowanie. Czytając blog rzecznika dowiaduję się, że sam rzecznik w ogóle nie wie, ze taka promocja istnieje, a Play4U czy jak mu tam, może by coś tam wyjaśnił, jakby ktoś mu podał kody i kiedy doładował. Panowie z Play, potrzebne jest jasne stanowisko co z tą promocją się dzieje, czy jest jakaś awaria, kiedy usuną itp. Raportuj

  20. klient. napisał(a):

    A co z 10% promocją doładowań na FB. Przedłużycie ją, czy tez koniec? Raportuj

    • krzysiek_kili napisał(a):

      Ale na doladowania.play.pl nie ma nic na temat terminów, więc można się będzie przenieść tam (choć sądzę, że Play zostawi również aplikację na Facebooku) ;) Raportuj

      • klient. napisał(a):

        Pisałem wyraźnie o FB a nie o stronie Playa.
        na FB 10% należny się od 5 zł co jest bardzo praktyczne jak się chce przedłużyć pakiet złotówek, ale nie ma potrzeby doładowywać konta.

        Chyba, zen zrobili by promocję dla najniższych doładowań także na stronie Playa – to już byłaby dla mnie rewelacyjna wiadomość, ale w to nie wierzę. Raportuj

        • pawel radziszewski napisał(a):

          Hmm co za roznica czy doladujesz za 5 za czy za 5.5 zl przy takiej kwocie to przeciez nie ma wiekszego znaczenia. Raportuj

          • klient. napisał(a):

            oczywiście, ze 0.50 zł nie ma żadnego znaczenie.
            Znaczenie ma kilkadziesiąt złotych w pakiecie złotówek, które to 50 groszy przedłuża o kolejne 30 dni.
            Czy Ty w ogóle umiesz korzystać z Fresha? Raportuj

  21. Paweł napisał(a):

    Wysłałem dwa kody: pierwszy 19.12.2011 g.16:56, drugi 22.12.2011 g.12:09. Oczywiście zgłoszenie na play24 nic nie dało. Generalnie to tylko 4 PLN ale niesmak pozostaje. Raportuj

  22. @widex32 napisał(a):

    Była to ciekawa promocja. Sam wielokrotnie doładowywałem konto tym sposobem. ;) pozdrawiam Raportuj

  23. polecony napisał(a):

    An error occurred. Please try again later. Problem logowania z kont FB nadal niestety pozostaje nierozwiązany
    ( oczywiście wiem że to nie jest wina Play, zastanawiam się jednak komu pomarudzić )
    Co do filmu, to jego finał sprawił że wszystko zrozumiałem – czekam na telefon od Pani Ewy i teraz wiem że to oczekiwanie może jeszcze chwilę potrwać ;-) Raportuj

  24. wkurzonynaplay napisał(a):

    "Promocja trwa do końca roku lub do wyczerpania zapasów". Z treści komentarzy można zrozumieć, że właśnie zostały wyczerpane zapasy. Raportuj

  25. Jjtj napisał(a):

    Niech sie wreszcie rzecznik wypowie w kwesti tej awarii z kodami a nie schował głowę w piasek i udaje jana palonego Raportuj

  26. Adam napisał(a):

    Mniej reklam z nakretkami, a wiecej przecen telefonow. Raportuj

  27. Kranu napisał(a):

    Może zamiast zachęcać do doładować lepiej by Play zajął jakieś stanowisko w sprawie właśnie niedziałających doładowań z kodów napoi CocaCola? Ja i wielu innych czekamy nawet od 23.12 przekraczając zdecydowanie regulaminowe 72h. BOK Play tylko szablonowo każe składać pisemne reklamacje – mało kto to zrobi ponieważ koszt reklamacji przekroczy kwotę doładowania. Wielu osobom też przepadły pieniądze przez brak doładowania i jednocześnie brak przedłużenia ważności konta promocyjnego. Raportuj

  28. Jola napisał(a):

    sweet promocyjka słodko! Raportuj

  29. Jjtj napisał(a):

    W regulaminie jest mowa o formie pisemnej reklamacji ale na stronie coca coli w zakladce pomoc pkt 8 jest napisane że jeśli doładowanie nie pojawi się w ciągu 72 godzin to należy się skontaktowac z bok 790 500 500,więc play udaje głupa i odsyła do coca coli Raportuj

  30. mPablo napisał(a):

    W Play coś chyba nawala komunikacja kryzysowa. Najpierw długie milczenie w sprawie problemu z doładowaniami, teraz ignorowanie sygnałów o problemach z promocją "korkową". Playu nie idź tą drogą! Ludzie zapamiętają nie kilkumiesięczną promocję, ale kilkudniową awarię na jej koniec. Raportuj

  31. mPablo napisał(a):

    Regulamin jest do chrzanu – brak w nim określenia łącznej puli nagród oraz sposobu poinformowania uczestników o ich wyczerpaniu. Jestem przekorny, więc może skuszę się wysłać reklamację – oczywiście o ile nie dostanę moich promocyjnych 8 złotówek ;) Raportuj

  32. Jjtj napisał(a):

    Jeśli play nie reaguje w takiej sprawie to aż się boję myśleć co się dzieje gdy ktoś ma poważny problem np: z zawyżonym rachunkiem czy coś, play zakończeniem tej promocji udowadnia że lepiej z tą siecią nie mieć nic do czynienia, a rzecznik to ignorant,który jak mu ktoś napluje to powie że deszcz pada,smutne to ale tak to wygląda Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Reagujemy, reagujemy :-) Raportuj

      • Poll napisał(a):

        Co z tego, że reagujecie! Dzieci chcą już i koniec. Dziecku możesz mówi że zupka będzie za 20 minut jak się zagotuje a dziecko chce JUŻ i koniec. Kładzie się na dywanie i nóżkami wali w podłogę. Raportuj

        • Play napisał(a):

          Całe szczęście że Poll jest jedyny dorosły! Raportuj

        • Tchórzofred napisał(a):

          @Poll: Czy to nie Ty jesteś takim wielkim miłośnikiem czytania i przestrzegania regulaminów? W tym przypadku wskazany w regulaminie termin doładowania został w odniesieniu do większości osób przekroczony. Raportuj

          • Poll napisał(a):

            A czy to nie ty pouczasz ludzi by czytali ze zrozumieniem tekstu? Nie pisałem o terminie doładowania tylko o tym, że Play reaguje ale ta reakcja wymaga czasu. Nie promocja. Raportuj

            • Tchórzofred napisał(a):

              Nie rozśmieszaj mnie. W firmie telekomunikacyjnej w której pracowałem również najprościej było powiedzieć wkur… klientowi, że robimy co w naszej mocy, ale to wymaga czasu. Z reguły to była ściema na resorach i zwodzenie maluczkich. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Widocznie pracowałeś w Orange. Ja w firmie w której pracuję nie oszukuję ludzi jeśli coś nie działa jak powinno. Raportuj

  33. zenlig napisał(a):

    Trzeba było czytac między wierszami. Te doładowania tylko z napojem o smaku gruszkowym, pitym jedynie w towarzystwie pseudo zakonnicy z Play! Raportuj

  34. play not mobile napisał(a):

    play4you1 czy ty nie rozumiesz że od jakoś przed świętami nikt nie otrzymał doładowania z kodów fanty a ty dalej swoją mantrę podaj numer zgłoszenia, ten problem nie dotyczy tylko jednej osoby tylko wszystkich którzy skorzystali z promocji od przed świętami do dnia dzisiejszego i nikt nie otrzymał kasy na konto, a ty dalej swoje, może lepiej gdzieś interweniować wyżej w play a nie mantre uprawiać, to nie fourm jogi Raportuj

    • play4you1 napisał(a):

      Każda sprawa jest analizowana indywidulanie, także nie ma takiej możliwość żeby każdemy bez żadnego sprawdzania oddać doładowania. Z tego względu prośba do wszystkich żeby napisali na forum z datami doładowań.
      Raportuj

      • Tchórzofred napisał(a):

        To jak Wy tam pracujecie, że nie możecie z automatu sprawdzić komu nie przyznaliście doładowania? Nie rozśmieszajcie mnie. Może jeszcze napiszecie, że sprawdzacie powiedzmy 10000 doładowań ręcznie?! Bez kpin. A co z tymi, którzy nie wiedzą o istnieniu forum, a nie otrzymali doładowania? Raportuj

  35. Luks napisał(a):

    Ja załadowałem 1 kod 23.12.2011 i też nic nie doszło. Napisałem e-mail play4you, a dziś doładowali 2 zł i to na konto główne. Szkoda, że BOK nie rozwiązał tego od razu…
    P. S. Play4you dzięki! Raportuj

  36. GolarzFilip napisał(a):

    Potwierdzam,że Play zaczął od rana reagować na zgłoszenia ws.doładowań!
    PFY dzięki za załatwienie sprawy! Raportuj

  37. mkkot napisał(a):

    Jak ktoś jeszcze chce skorzystać z promocji a nie ma kodów, to proszę, zostało mi 5 sztuk:
    https://docs.google.com/document/d/1_dSwvtgaG2sLd

    Tylko proszę o wycinanie kodów, tak żeby nie zostawiać wykorzystanych. Uprawnienia do edycji są. Raportuj

  38. Łukasz Malina napisał(a):

    Czy pod koniec filmiku ten pensjonariusz psychiatryka po prawej stronie, to nie jest Marcin Gruszka? Bo taki trochę podobny. Raportuj

  39. play4you1 napisał(a):

    Otrzymaliśmy potwierdzenie, że wszystkie zaległe doładowania zostaną w najbliższym czasie dokonane. Raportuj

    • mPablo napisał(a):

      O, i to jest odpowiedź na bolączki zgłaszane przez uczestników promocji. Szkoda, że tylko w komentarzu a nie w treści blogowego wpisu, ale zawsze to coś :-) Raportuj

  40. play not mobile napisał(a):

    play4you1 wiesz co widać jakim jesteś profesionalistą, już od dłuższego czasu ci wszyscy piszą że awaria dotyczy wszystkich a ty udajesz głupa, zajmij się może korzenioplastyką bo twoja pomoc to jest tyle warta że nie wiem, do niektórych rzeczy trzeba się po prostu nadawać Raportuj

    • play4you1 napisał(a):

      Ja nie podaje nie potwierdzonych informacji, stąd moje wcześniejsze wpisy. Raportuj

    • mkkot napisał(a):

      play4you to akurat bardzo kompetentny zespół ludzi, który często pomaga użytkownikom. Nie dość, że się starają, to jeszcze na nich najeżdżasz. Dopóki nie poradzili sobie z awarią, oddawali kasę indywidualnie, w czym problem? Raportuj

  41. play not mobile napisał(a):

    najpierw się ludziom wmawia że trzeba indywidualnie a teraz pisze że wszystkim dadzą zaległe, z psychiatrii to się nazywa rozdwojenie jaźni Raportuj

  42. Edgar napisał(a):

    Coś się ruszyło. Wpłynęło pierwsze dzisiejsze (z czterech) doładowanie. Jest nadzieja! Raportuj

  43. mikolajj napisał(a):

    Kody wpisane dzis będa jeszcze realizowane? Raportuj

  44. Jjtj napisał(a):

    Powinny być jak najbardziej realizowane Raportuj

  45. mPablo napisał(a):

    Złotówki sukcesywnie wpływają na konto :-) Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty