Tako rzecze rzecznik Play

Smartfony LG 500 zł taniej!

W naszym e-Shopie trwa wyprzedaż telefonów LG – wszystkie smartfony z oferty podstawowej zostały przecenione o 500 zł brutto!

LG E900 Swift 7

AI MAX45 z 999 na 499

AI MAX 65 z 599 na 99

AI MAX 85 z 499 na 1

AI MAX 115 z 159 na 1

 

LG P500 Swift Plus

AIMAX45 z 79 na 1

 

 

LG P970 Swift Black

AIMAX45 z 1069 na 569

AIMAX65 z 789 na 289

AIMAX85 z 709 na 209

AIMAX115 z 429 na 1

 

Komentarze

  1. jakaczmarek napisał(a):

    a Bali? Raportuj

  2. turtlik napisał(a):

    Osobiście czekam na Smartfony Samsunga ]:-> Raportuj

  3. Gdryka napisał(a):

    Teraz czas na Samsungi. Raportuj

    • jahu napisał(a):

      Domyślam się, że samsungi się bardzo dobrze sprzedają i nie potrzeba im reklamy dodatkowej. Ja osobiście chciałbym takie coś jak nokia Play days z udziałem samsunga ;) Raportuj

      • PlayPlay napisał(a):

        wszystko sprzedaje się podobnie Raportuj

      • Color napisał(a):

        a ile modeli planujesz kupic z abonamentami? 5? 7? Raportuj

        • picollo napisał(a):

          no ja czekam na wyprzedaż samsungów żeby przedłużyć 3 umowy, więc chyba jest o co walczyć ;)
          powiem szczerze że coraz bardziej nudzi mnie to oczekiwanie od początku grudnia… Raportuj

        • jahu napisał(a):

          Też 3 umowy mam do przedłużenia niebawem się skończą ! Raportuj

          • picollo napisał(a):

            Mogliby podać jakiś przybliżony termin kiedy zrobią wyprzedaż noworoczną albo obniża ceny samsunga sgs+ bo tylko na to czekam. Czasu coraz mniej, chce wiedzieć czy się przenosić do konkurencji czy czekać dalej…
            Mi to obojętne w jakiej sieci będę minut w abo i tak mi wystarczy tyle co dają inni, dla mnie cena słuchawki jest ważna. Raportuj

          • pawel radziszewski napisał(a):

            Mi sie wydaje ze taniej bedzie wziasc abo bez telefonu a telefon kupic w sklepie:))))) bo pewnie jak wielu zauwazylo o ile oferta play jest bardzo dobra to ceny telefonow nawet w abonamencie drozsze niz w sklepach. Co akuray mnie nie dziwi:) play nie jest organizacja charytatywna i jak mniej zarobi na polaczeniach to musi na telefonach. inna sprawa jest ze dostaniesz od play moto do testow i nie wierze bys sie nie znalazl w tej 5:)))) Raportuj

            • jahu napisał(a):

              Przy obecnych cenach telefonów w play ma 100% rację lepiej wziąć abonament bez telefonu i telefon w wolnej sprzedaży. Raportuj

  4. djgreg napisał(a):

    właśnie przydało by się żeby samsungi potaniały :) Raportuj

  5. Paweł napisał(a):

    Czy w abonamentach firmowych też będzie zniżka na te modele? Raportuj

  6. krzysiek_kili napisał(a):

    Ha! Napisałem, że może być to LG PLAY Days xD
    Szkoda, że nie dotyczy to Swifta 3D :/ Raportuj

  7. iphone napisał(a):

    W cenniku pojawił się Iphone 4s. Będzie o tym informacja? Raportuj

  8. Eucharyst Zapostny napisał(a):

    Tragedia! Stałą się rzecz niesłychana!
    Znajomy przeniósł się do T-Mobile, a tam przecież nic nie ma. Jak to możliwe? Raportuj

  9. ROBERT napisał(a):

    dlaczego tylko ALM? A w zwykłym AL tego nie ma? Raportuj

  10. wkurzonynaplay napisał(a):

    Mam gorącą prośbę do Play4You. Proszę o ustalenie, czy w dniu 6.12.2010 ok. godz. 19:00, w chwili nakładania blokady na nr 791041167, wpłaty za wszystkie faktury znajdowały się na Państwa koncie, czy też ich jeszcze nie było.

    Kilka miesięcy temu otrzymałem od konsultanta Play informację, że faktycznie blokada była nałożona niesłusznie, ale po kilku godzinach ta blokada została zdjęta.

    Napisałem o tym na forum, lecz zaraz mi zarzucono, że kłamię, albo też pracownicy Play przyznali mi rację dla świętego spokoju, aby zamknąć sprawę i nie ruszać g….

    Będę wdzięczny za odpowiedź na moje pytanie, gdyż sam jestem ciekawy, jak było naprawdę. Raportuj

    • play4you1 napisał(a):

      Blokada została nałożona zasadnie. w chwili jej aktywacji nie było jeszcze środków na koncie. Raportuj

      • wkurzonynaplay napisał(a):

        Dziękuję za odpowiedź. Proszę jeszcze o informację, kiedy dokładnie wpłata dotarła i kiedy blokada została zdjęta. Raportuj

        • play4you1 napisał(a):

          Takie inf. zostały udzielone w odpowiedzi na odwołanie od rozpatrzenia reklamacji. Raportuj

          • wkurzonynaplay napisał(a):

            Szanowny Panie, jeden raz otrzymałem informację, że w dniu 6.12.2010 ok. godz. 19:00 pieniędzy na Państwa koncie na pewno nie było, a innym razem otrzymałem informację, że pieniądze faktycznie były, blokada została założona niesłusznie i dlatego po kilku godzinach została zdjęta.

            W związku z tym, że 2 odpowiedzi są ze sobą sprzeczne, bardzo proszę o precyzyjną informację:
            1. Którego dnia i o której godzinie wpłata została zaksięgowana.
            2. Którego dnia i o której godzinie blokada została zdjęta. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Uff, to chyba wreszcie zamyka już sprawę a jednocześnie tłumaczy czemu klika mln klientów jest zadowolona z obsługi a sporadyczne PRZYPADKI nie są. Raportuj

      • wkurzonynaplay napisał(a):

        Uff, też się cieszę, że jest szansa, że za chwilę na tym forum zostanie napisane, kiedy zdaniem Play4You wpłata została zaksięgowana i kiedy blokada została zdjęta.

        Uff, nareszcie będę mógł dla porównania wkleić link do zeskanowanej odpowiedzi od Play, w której jest jak wół napisane, że blokada była założona niesłusznie i została zdjęta po kilku godzinach.

        Uff, nareszcie Poll zobaczy na własne oczy, że można w jednej sprawie otrzymać od Playa sprzeczne odpowiedzi.

        Uff, nareszcie Poll przekona się, że nie wszyscy klienci to oszuści i krętacze, a jeśli ktokolwiek kręci, to właśnie Play, którego Poll tak zaciekle broni. Raportuj

        • play4you1 napisał(a):

          Blokada była zasadna, rzeczywiście otrzymałeś rozbieżne informacje, natomiast ostatecznie potwierdzam, że w chwili aktywacji blokady środków nie było jeszcze na koncie.. Raportuj

          • wkurzonynaplay napisał(a):

            W jednej z odpowiedzi z BOK mogę przeczytać:
            "W związku z zaległością w płatności aktywności zostały zawieszone 6 grudnia 2010 roku. Niemniej jednak, tego samego dnia zaksięgowano należność za fakturę F/30108917/11/10 i w ciągu 24 godzin usługi zostały odblokowane. Zatem blokada trwała jedynie 1 dzień."

            Jeśli ta odpowiedź jest niewłaściwa, proszę mi konkretnie napisać:
            – którego dnia i o której godzinie wpłata dotarła
            – którego dnia i o której godzinie blokada została zdjęta

            Raportuj

  11. marcin napisał(a):

    LG E900 Swift 7 "chwilowo niedostępny" – czyli promocja w Play jak zwykle…. wirtualnie Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Marcin jak zwykle? Podaj inne przykłady..

      Zapas bardzo szybko został wykupiony. Zaraz dorzucimy więcej sztuk :-) Raportuj

      • paweł napisał(a):

        Jak zwykle! Chciałem przedłużyć umowe, ale nie ma Xperii – Ray "chwilowo" czyli od początku niedostępna, Active przewinęła się gdzieś, ale tech "chwilowo niedostępna".
        Najchętniej kupiłbym Xperie Mini (tzw. 2) ale jakoś nie spodziewam się w najbliższym półroczu.
        Słuchawki to najsłabsza strona ofert Play. Raportuj

      • MellY napisał(a):

        Może dorzucicie "kilka" szt RBM ONE :))) Raportuj

  12. mkkot napisał(a):

    W którą stronę by tego nie liczyć, bardziej opłaca się allegro. Raportuj

  13. JACEK napisał(a):

    DROGIE OKROPNIE SĄ TE TELEFONY W PLAY I TYLE, PANIE GRUCHA PROSZĘ SIE POCHWALIĆ NAGRODĄ JAKĄ PAN OTRZYMAŁ OD TELEPOLIS-GŁUCHY TELEFON. Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Jacek nie powiesz chyba, że wcześniej Moto Razr a teraz te LG są drogie? ;-)

      Pisz proszę normalnymi literami – nadużywanie wielkich łamie regulamin bloga i kwalifikuje komentarz do skasowania. Raportuj

    • hmmm napisał(a):

      Może i dostali głuche telefony, ale doczytaj w tej samej wiadomości że jako jedyni we wcześniejszych latach odebrali tą niewątpliwie niezbyt miłą nagrodę. Jaki wniosek potrafią się przyznać do błędu – a wszyscy je popełniają.
      Co do telefonów fakt b.drogie ale w każdej sieci są drogie przy niskich abo. Dlatego lepiej wziąć kartę i telefon kupić od takiego co bierze duże abo i tak i tak. Raportuj

  14. Daniel napisał(a):

    Bez sensu promocja LG 7 – produkt niedostępny, w orange jest teraz np DEFFY za 29 zł w abonamencie 60 zł. Play jest coraz słabszy…
    Raportuj

    • Marco Polo napisał(a):

      W Play All Inclusive 59 jest Defy za 549, a w Orange Pelikan II 150 za 59,9 jest Defy za 29zł i to jest powód dla którego chyba opuszczę Play, no chyba, że do końca roku jeszcze coś się pojawi. Raportuj

    • Marco Polo napisał(a):

      Podobnie rzecz ma się z Samsungiem Galaxy Ace, w abonamencie za 59 w Play jest za 299 zł a w Orange za 3zł. Te dwa (jeszcze Motorola Defy) mnie interesują, bo nie potrzeba mi nic droższego i widzę, że różnice są kolosalne. Raportuj

      • LukaszCOmaBANA napisał(a):

        Do tego HTC mozart w WP7 jest za 29 zl w Taryfie Pantera 69.90 nielimitowane połączenia do orange a na dodatek drugi telefon GRATIS a w play co??? zostałem tylko dlatego że zdobyłem fundusze na telefon i podpisałem umowe bez telefonu…….. Raportuj

  15. PlayforLive napisał(a):

    Dajcie jeszcze raz coś dla zwykłych "biednych" użytkowników Fresha coś w stylu ostatnich RBM One za 299 tylko zróbcie tak by handlarze ich nie wykupili. Np każdy kto ma numer w Play fresh 2 lata może kupić lowendowego smartfona w stylu RBM One w promocyjnej PRZYSTĘPNEJ CENIE. Raportuj

  16. Marek napisał(a):

    Na tle Orange, cena abo/cena słuchawki, to te LG i tak słabo wypadają. Raportuj

  17. kacper napisał(a):

    Haha bzdury piszecie moi drodzy zadzwoncie w 1 kolejności do BOK'u z zapytaniem o stan magazynowy i czy jest możliwy zakup w umowie, a nie piszecie bzdure widząc na stronie play'a stan zerowy i marudzicie, wyobraźcie sobie że chętnych w całej polsce jest sporo i nie wyrabiają z błyskawicznym zmienianiem informacji w sklepie play'a. Raportuj

  18. Pip napisał(a):

    Wiele hałasu o nic. Spodziewałem się chociażby Swifta 3D i jakichś innych nowych modeli. W Orange te telefony za przysłowiową złotówkę przy niższym abo. Raportuj

  19. pakierhakierxd napisał(a):

    Fajnie że są jakieś obniżki może jak będę przedłużać umowę za parę miesięcy to coś ciekawego wezmę jako 2 telefon lub do odsprzedaży bo mam fajny telefon i przez najbliższy czas nie zamierzam go zmieniać pozatem nie miałbym na co bo nie ma niczego lepszego z klawiaturą niż htc desire z Raportuj

  20. Prowokator napisał(a):

    LG P970 Swift Black byłby mój gdyby nie umowa do sierpnia ; ] Raportuj

  21. Rad napisał(a):

    500zł tańsze? czyli można stwierdzić, że wcześniej PLAY dymał swoich klientów na 5 stówek :O

    Marcinie tylko nie mów, że teraz dopłacacie do interesu, bo w to nikt nie uwierzy… Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Wystarczy policzyć a zobaczysz, że się mylisz.. :-) Raportuj

      • Prad napisał(a):

        no to policzmy:
        12mcy umowa po 34,50 zl bez telefonu LP69 (rach mies 65zl) 65-34,50=30,10
        oszczędność za brak telefonu 24 x 30,10= 722zł
        za 7 stówek da się już fajnego smartphona kupić a no i jeszcze trzeba doliczyć różnice bo jak byśmy fona brali to przecież trzeba za niego też te 2-3 stówki wybulić no to na fona już mamy koło tysiaka.
        Sumując DYMACIE :P
        Te ceny NIBY po obniżce powinny być NORMALNYMI cenami :P Raportuj

      • Prad napisał(a):

        no to policzmy:
        24 x 34,50 – cena abo LP69 bez telefonu
        65zl abo na mies – 34,50 = 30,10zł oszczędności
        30,10zł x 24mce = 722zł
        i co? Raportuj

        • krzysiek_kili napisał(a):

          LP69 a AI MAX 65?
          Jak porównujesz to wypadałoby te same parametry ;)

          Swoją drogą LP69 bez telefonu kosztuje miesięcznie 49zł a nie 34,5 ;) Raportuj

          • Prad napisał(a):

            Nie znam ceny AIM65 bez słuchawki.
            34,50zł to abonament dla przedłużających umowę bez telefonu na okres 12mcy. Co jest powszechnie wiadome.
            Skoro taka obniżka abo jest w LP śmiem przypuszczać że w AIM bez tel powinno być podobnie. Raportuj

            • Prad napisał(a):

              A dodam jeszcze dla jasności, że większość osób czynnie wypowiadających się tutaj to ludzie czekający na obniżkę aby przedłużyć umowy co widać po komentarzach… Raportuj

  22. jawert napisał(a):

    A czy SE Xperia mini pro (SK17I) będzie dostępny?
    Raportuj

  23. radosh napisał(a):

    A w innych abonamentach stare ceny ? Chciałem przedłużyć abonament (już 4 lata w PLAY) na RePlay All Inclusive 59 a tu Swift Black za 849 zł.
    Czyżby próba zwiększenia sprzedaży abo z 1GB transferu ? Raportuj

    • klient. napisał(a):

      Nie sądzę, przecena trwa tylko kilka dni i to jeszcze w okresie w którym wielu potencjalnych klientów możne być na urlopie.
      A do tego zapewne połowy telefonów nie będzie na stanie.
      Raczej bezpłatne reklama – wszystkie portale o tym napiszą i to z rzucająca się w oczy kwotą 500 zł.
      Raportuj

  24. Mati napisał(a):

    Mam problem.Doładowałem konto przez doładowaniaplay.pl jakies 2h temu i kasy do tej pory nie mam na telefonie.Kupilem także zdrapkę w kiosku wpisalem kod na wyświetlaczu pisało "Dziekujemy.Twoje zgłoszenie zostało przyjęte" kasy też na koncie nie na :/ Co jest grane?Jak dziś nie doładuje to mi przepadną środki z konta promocyjnego! Raportuj

  25. iPhone 4S w Play. napisał(a):

    […] Smartfony LG 500 zł taniej! | Tako rzecze Rzecznik Play Tutaj Rzecznik prasowy potwierdza wprowadzenie, aczkolwiek jest to dziwne. Cena może taka być […]Raportuj

  26. Marcin napisał(a):

    Ciekawi mnie czy będzie coś takiego z samsungiem ? Bo osobiście wolałbym SGS+ niż Black`a :)
    Raportuj

  27. Maciek napisał(a):

    Również mam problem od dłuższego czasu z doładowaniem dzisiaj konta. Cały czas przerwa techniczna:/ Raportuj

  28. Mati napisał(a):

    Jeżeli przepadną mi środki z konta promocyjnego to będzie masakra :/ Play rób coś! Raportuj

  29. alfa napisał(a):

    telefony telefonami ze tansze .ALE DLACZEGO PRE-PAIDA W PLAY,NIE DA SIE W TYM MOMENCIE DOLADOWAC KODEM przez *100* 14-sto cyfrowy kod # ????? Raportuj

  30. Darek napisał(a):

    Kiedy awaria zostanie naprawiona? To już 9 godzin. Raportuj

    • saller napisał(a):

      z tego co się dowiadywałem do północy ma już wszystko wrócić do normy:) cierpliwości:) to są tylko systemy informatyczne… Raportuj

  31. Sad napisał(a):

    Dlaczego obniżka LG nie dotyczy oferty biznesowej ? :/ Raportuj

    • Marco Polo napisał(a):

      Bo mnie się wydaję, że to trochę taki pic na wodę ta promocja. Dużo krzyku, ale generalnie chodzi o to by sprzedać to co się nie sprzedaje w niezbyt popularnym abonamencie. Raportuj

      • saller napisał(a):

        ojj chyba nie masz orientacji co się w Play najbardziej sprzedaje:) AIM85 i AIM115 to taryfy jedne z częściej wybieranych przez Klientów:) szkoda, że ceny w salonach nie obowiązują bo Blacka bym sobie przyjął w pracowniczej:)
        Raportuj

  32. jot23 napisał(a):

    Często będą tego typu akcje? Poproszę o wyprzedaż LG, Nokii, Samsunga, Motoroli lub HTC w okolicach marca/kwietnia ;) Raportuj

  33. Marco Polo napisał(a):

    Porównałem teraz oferty orange i play jeśli chodzi o telefony lg. Wybrałem nawet abonament pantera, podobny do all inclusive max. Wybrałem w orange abonament za 69,9 zł a w play jest za 65. LG P970 w play jest po obniżce za 289, w orange za 49zł. Po uwzględnieniu różnicy w abonamencie w orange jest i tak o 122,4 zł taniej. I to po obniżce w play. Raportuj

  34. Bartek napisał(a):

    jak zwykle ostatnio Play wypada blado na tle Orange przynajmniej jeśli chodzi o ceny słuchawek, no i w związku z coraz słabszą ofertą pojawiła się na forum cenzura, pewnie ten post i tak nie pójdzie Raportuj

    • Bartek napisał(a):

      a jednak:) chyba cenzor poszedł spać:) Raportuj

      • ŁukaszCOmaBANA napisał(a):

        Ja dostałem Bana na forum i nie moge jechać z fejsbuka :D Raportuj

        • krzysiek_kili napisał(a):

          O jakim forum Wy w ogóle piszecie? o.O
          Swoją drogą – cenzura jest tych komentarzy, które łamią regulamin, a nie tych, które w ludzki sposób narzekają. Raportuj

          • Bartek napisał(a):

            Jak by było tak jak mówisz krzysiek_kili to bym o tym nie pisał, no chyba że przyjmiemy że każda niepochlebna wypowiedź n/t operatora jest niezgodna z regulaminem. A co do "forum" to faktycznie masz rację jeśli przyjmiemy, że powinna być to platforma komunikacji pomiędzy użytkownikami a operatorem a nie tylko pomiędzy użytkownikami to zdecydowanie nie spełnia ono swojej roli. Mimo to czasami jeszcze coś skrobnę licząc na to, że choćby w minimalny sposób wpłynie na kształtowanie polityki operatora.
            Raportuj

            • krzysiek_kili napisał(a):

              A zobacz sobie, ile pisze odchodzi4 i jakoś jest to przepuszczane. Tak samo każda inna wypowiedź, byle nie było w niej k**** co drugie słowo. Nie chodzi o to, by każdy pisał jak prof. Bralczyk, ale żeby można było taką wiadomość odczytać.

              Następna kwestia – forum jest konstruowane. Te komentarze to nadal część bloga. Czasami autor odpowiada, ale nie zawsze ma na to czas. Teraz już nie, ale jeszcze pół roku temu były tematy z prośbą o sugestie czy jakieś rozwiązania, co wpływało na działania Playa. Raportuj

            • Bartek napisał(a):

              Do prof Bralczyka mi daleko ale wypowiadam się w sposób kultularny, dlatego niezamieszczanie moich komentarzy spotkało się z dużym zdziwieniem ….forum śledzę od dłuższego czasu i wczesniej komunikacja na gruncie użytkownicy operator funkcjonowała dużo sprawniej.A dyskusja czy to jest forum czy część bloga jest moim zdaniem bezcelowa, ja przyjmuje że forum to każde miejsce, które służy do wymiany poglądów. Raportuj

            • krzysiek_kili napisał(a):

              Zauważ, że blog zyskuje na popularności, pod wpisami jest dużo więcej komentarzy niż jeszcze kilka miesięcy temu i na to brakuje czasu.
              Porównaj sobie z blogiem Orange (TP) – tam mało kiedy liczba komentarzy pod wpisem przekracza 10… Raportuj

          • ŁukaszCOmaBANA napisał(a):

            chodzi mi o ten Blog…. nie o forum małe przejęzyczenie ale nie wysypiam się ostatnio… Nigdy nie używam przekleństw więc nie wrzucaj wszystkich do jednego worka…. coraz częściej zastanawiam się nad zmianą sieci …. z racji tego że przedłużyłem umowę bez telefonu ale znowu bok jedzie z koksem i nie przedstawił mi aneksu na który zgodziłem się już tydzień temu ….. a dostałem bana za to że napisałem prawde o BOKU Raportuj

  35. Rikitiki napisał(a):

    Dlaczego, starzy klienci Play nie dostaja lepszych cen na telefony (tak jak jest np. w Orange). Jestem w Play juz ponad 4 lata i wybierajac spersonalizowana oferte dla mojego numeru nie dostaje zadnych bonusow (ceny takie same jak dla nowego klienta). Czy starzy klienci nie sa juz wazni dla operatora??? Raportuj

    • Marco Polo napisał(a):

      Poruszyłem tą kwestię w salonie play i usłyszałem informację, że nie ma żadnej różnicy czy ktoś jest nowym czy starym klientem. I powiem, że się naprawdę zdziwiłem. Raportuj

      • jawert napisał(a):

        to był jeden z głównych powodów mojego odejścia z plusa – i wygląda, że teraz to samo zrobię i tu – czyli odejdę
        jak ludzi zaczną odchodzić to się obudzą jak i plus się obudził Raportuj

        • Marco Polo napisał(a):

          Najlepsza była postawa sprzedawcy w salonie gdy o to spytałem, bez emocji, co tam jeden klient. Poza tym już wykorzystałem limit doładowań w play mixtura i teraz mogę podpisać umowę w każdej chwili, na razie jeszcze czekam czy coś sensownego pojawi się w play. Raportuj

        • Marco Polo napisał(a):

          Jednak każdy dzień przynosi rozczarowanie. Była promocja na RAZR, ale to nie ta półka, teraz jest na LG. Teraz akurat mam LG i chciałbym coś innego. Na razie rozważam xperia neoV w abo 59,9 za 279 w plusie lub w podobnym abo galaxy ace za 3 zł lub motorola defy za 29 w orange. Raportuj

        • Marco Polo napisał(a):

          Wszedłem sobie też niedawno z ciekawości na stronę o2.de i porównywałem ceny telefonów. Wiadomo, że takie porównanie nic nie znaczy ale daje do myślenia jakie ceny mamy w kraju i pozwala przypuszczać, że na naszym rynku komórek brakuje tak naprawdę prawdziwej konkurencji, która by obniżyła ceny telefonów. Dla przykładu motorola defy(bo jej ceny aktualnie śledzę) w abo all inclusive 59 jest w play za 549zł co daje cenę całkowitą 1965, a w o2 mamy np. motorolę defy+ w abonamencie 12,5euro za 1euro co daje cenę całkowitą 301euro+4,4=1324zł. Tak jak powiedziałem nic takie porównanie nie znaczy, bo przecież tam umowy nie podpiszemy. Raportuj

          • Rikitiki napisał(a):

            W takim razi po co ludziom zawracaja glowe i dodaja zakladke sugerujaca lepsza oferte dla stalych klientow. To tak jak z tymi telefonami, ktorych nie ma i nie bedzie a na stronie Play sa w ofercie. Raportuj

  36. Rikitiki napisał(a):

    Acha i usuncie wreszcie telefony, ktorych nie macie i miec nie bedziecie. Jest to strasznie wkurzajace. Np HTC Desire. Juz nawet gosc z infolini poinformowal mnie ze go nie bedzie. Wprowadzacie klientow w blad! Raportuj

    • krzysiek_kili napisał(a):

      Jest duże prawdopodobieństwo, że pojedyncze sztuki zalegają gdzieś w salonie i dlatego takiego telefonu nie można z cennika wyrzucić :) Raportuj

  37. Andy napisał(a):

    Samsung ma ok 40% udziału a LG ok 2% udziału w Play – tu macie odpowiedź czy będzie Samsung płacił za takie akcje :) Raportuj

  38. Nowyekran.pl napisał(a):

    Wykupcie sobie pakiet 10za 5 i przedluzycie promocyjne zlotowki. Raportuj

  39. Prad napisał(a):

    Wszystkie telefony powinny byc o 500zl tansze :)
    Play robi wyprzedaz na raty :P Raportuj

  40. Michulec napisał(a):

    Sorry za offtop, ale na ile miesięcy przed końcem można przedłużyć umowę? Raportuj

  41. mariuszcz napisał(a):

    ceny iphona 4s dziwne przecież na apple.pl bez umowy sa tansze , gdzie tu logika chodzi mi o niższe abo , chociaż widać jaką ofertę ma wspierać bo w abo All Inclusive MAX 45 ,65 to sie opłaca nawet bardzo biorąc pod uwage cene nowego na apple.pl abonament 24 x 45 = 1080 + cena za telefon 1879 = 2959 czyli tylko kolo 300 zł więcej niz na apple więc super. Raportuj

  42. Mati napisał(a):

    Oj chyba klienci nie będą tak zadowoleni.Szlak mnie trafia już przez tą awarię doładowań! Raportuj

  43. Marek napisał(a):

    Czy Swift 7 w Play'u jest uaktualniony do systemu – W 7.5? Raportuj

  44. kychuss napisał(a):

    te obniżki cen to pic na wode…. Raportuj

  45. Hotelarz napisał(a):

    Telefony LG są lipnej jakości. Już raz się przejechałem mając KU990 w dawnym One45 nic zasięgu nie łapał, żaden serwis i soft mu nie pomógł. Przestrzegam. Raportuj

    • chipo napisał(a):

      jestes w błędzie, seria P9xx to zupełnie inna jakosc LG, nie można jej nijak porownac do badziewia z niższej połki. Raportuj

      • Hotelarz napisał(a):

        Tak, ale kiedyś nie było serii P9xx. Raportuj

        • muchakk napisał(a):

          Mam LG black swift i powiem tyle. Ekran w tym telefonie wymiata :-) Można powiedzieć, że jestem bardzo zadowolony z tego zakupu. Mimo, że wcześniej przejechalem się na LG za sprawą tego beznadziejnego modelu ku990 ;-) Raportuj

          • Prad napisał(a):

            Muszą sie faktycznie bardzo źle sprzedawać te LGki. Reklama za reklamą. Raportuj

            • Hotelarz napisał(a):

              Może i teraz są telefony od LG dopracowane, ale mam zrazę po modelu Viewty, bo co to telefon bez zasięgu, a umowę trzeba spłacać. Sprzedałem go do recyklingu Orange za 40 zł, tak Nowego z wszystkim tylko bez zasięgu. Drugi raz się nie nabiorę na takie modele, jak już to Nokia tylko lowend. Raportuj

    • Barbara_Be napisał(a):

      miałam ten sam model i dzialał ok. miałeś jakiegoś bubla ;)
      no i najlepiej całe LG skreślić na podstawie jednego wadliwego telefonu.. Raportuj

      • Hotelarz napisał(a):

        Tak, bo żaden serwis mi go nie naprawił czy to Play czy to zwykły, a abonament 45 zł trzeba płacić, zerwałem umowę za 850 zł i żegnam taką sieć i telefony. Raportuj

  46. Marcin napisał(a):

    a ja gratuluję głuchych telefonów. Jak jestem wielkim zwolennikiem p4 to teraz zrobiło mi się przykro że dostało tyle wyróżnień Raportuj

  47. chipo napisał(a):

    lipa nie przecena na p970 przecież od początku red bull mobile p970 w abo za 88 ten sam model kosztuje 166 zł ! Czy płay traktuje swoich klientow jak idiotow? Raportuj

  48. Mat napisał(a):

    Ja również jestem zwolennikiem P4.. ale co z tego gdy obecne przy przedłużaniu umowy dostaję GORSZE warunki niż nowy klient w Orange? Co ma mnie trzymać w P4? Znacznie droższe telefony niż u konkurentów? Zobaczymy co przyniesie 'Nowy Rok' – jeśli nic, ja i moje dwa numery składamy rezygnację 2.01.2012 i wniosek o przeniesienie… nawet ładna data będzie na piśmie.

    PS. Po co mieć w ofercie telefony których nie ma? Wysłałem dzisiaj zapytanie o dostępność HD7(wysłanie zapytania poprzez klik linku pod ceną), ciekawe czy jutro ktoś udzieli mi odpowiedzi..

    Może mi Pan, Panie Rzeczniku powie co z HD7 którego nie ma i nie ma, albo z tymi cenami telefonów (np. Samsung) ?

    Serio – chcę przedłużyć abonamenty i podnieść je ale co z tego jak nie ma żadnego telefonu dostępnego? A te które zostały są rozbojem cenowym w biały dzień.. (W Orange są znacznie tańsze)

    Pozdrawiam i czekam na odpowiedź. Raportuj

  49. matiplay napisał(a):

    fajna obniżka ale przecież narzekać zawsze ktoś będzie ;) Raportuj

  50. wkurzonynaplay napisał(a):

    Czy to prawda, że BOK pracuje tylko w godz. 7-24? Jeśli tak, to dlaczego na stronie http://www.play.pl/pl/obsluga-klienta/kontakt/ind… nie ma informacji na ten temat i nabijacie sobie 1,50 zł za połączenie? Raportuj

    • Poll napisał(a):

      O kurde! Nie wyszedł ci numer z "niesłuszną blokadą" to znowu zmieniasz front??? Teraz godziny pracy są beee? Raportuj

      • wkurzonynaplay napisał(a):

        To, komu numer z blokadą "nie wyszedł", to się jeszcze okaże. Na razie czekam na odpowiedź Play4You. Mam nadzieję, że się doczekam.

        Nie mam nic przeciwko godzinom pracy BOK. Dla mnie mogą nawet pracować w godz. 10 – 16. Niech tylko o tym napiszą na stronie w zakładce kontakt i nie będzie problemu.

        Ja na szczęście już nie jestem klientem Play i nie mam potrzeby kontaktowania się z BOK. Niestety mój kolega, któremu kiedyś poleciłem Playa, jest związany lojalką, i wczoraj się nadział.

        Nie zamierzam zmieniać frontu, a jedynie będę otwierał nowe. Będę się czepiał każdej, nawet najmniejszej głupoty i będę się śmiał, jak za każdym razem Poll będzie bezinteresownie (czyt. frajersko) bronił operatora. Raportuj

        • Poll napisał(a):

          P4Y już ci wyjaśniła o co chodzi i że blokada była słuszna. O innych aspektach nie piszemy. Nie bronię opertora, (a nawet gdyby to dlaczego frajersko?) ylko Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Ups poleciało za szybko. … Nie bronię tylko nie znoszę popaprańców ktorzy nie mogą np zrozumieć że termin zapłaty oznacza godz. 00:00 dnia w którym środki płatnicze mają być na koncie odbiorcy a nie dzień kiedy należy dokonać wpłaty i się jeszcze bez-czelnie wyklócają o to. Ty dziękuj Bogu że opertor nie zaczął ci naliczać karnych odsetek wysyłając monity codziennie na inną kwotę z innym terminem zapłaty. Ja ponieważ mam niski wpółczynnik odporności na pierdoły, sam bym tak cię skasował aż do końca swiata i jeszcze jeden dzień dlużej Raportuj

          • wkurzonynaplay napisał(a):

            Codziennie dziękuję Bogu za to, że jest ktoś taki jak Poll, który bezinteresownie pomaga mi w zrozumieniu mojej głupoty i uświadamia mi, jak bardzo dobry jest Play. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Śmieszne bo ja wcale nie uświadamiam ci czy Play jest dobry czy zły. Ja ci uświadamiam (tu) co oznacza zapis "termin płatności 29 grudnia 2011". Uświadamiam ci, że to oznacza iż o godzinie 00:00 dnia 29 grudnia 2011 roku pieniądze muszą być na koncie odbiorcy, nie koniecznie Play ale każdego innego. Mało tego. Jak wiesz, jeśli wypłatę od pracodawcy masz mieć na koncie 10-go każdego miesiąca, a 10-go wypadnie w święto lub niedzielę to pieniądze powinieneś mieć na koncie w piątek , 8-go do zamknięcia. Jak widzisz nie wspominam tu w ogóle o Play bo to dotyczy wszystkich. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Tego mi nie musisz uświadamiać, gdyż ja doskonale rozumiem, że wpłata była po terminie i co więcej, opóźnienie było znacznie większe niż kilka dni (jak już pisałem, wpłaty były zaksięgowane w złej kolejności).

              Mi chodzi tylko o ustalenie, czy w chwili nakładania blokady miałem jakiekolwiek zobowiązania nieuregulowane, czy też opłacone były wszystkie faktury były opłacone. Czekam na konkretną informację od Play4You, którego dnia i o której godzinie wpłata dotarła, oraz o informację, kiedy blokada została zdjęta. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Ale już przecież dostałeś wyczerpującą odpowiedź. W chwili nakładania blokady nie było środków na koncie więc blokada była słuszna. Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Tak się składa, że w związku z rozbieżnościami, napisałem do BOK prośbę o dokładne sprawdzenie, kiedy dotarła wpłata za fakturę F/30133776/10/10.

              Znowu otrzymałem informację:
              "Pragnę uprzejmie poinformować, że dnia 6 grudnia 2010 roku została zaksięgowana faktura o numerze F/30133776/10/10" (zgłoszenie nr 38923013)

              Blokada została nałożona o godz. 19:00. Nie jest możliwe, aby wpłata została zaksięgowana po godz. 19:00, bo bank już o tej godzinie nie ma sesji przychodzących.

              Szczęśliwego Nowego Roku. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Nie rozumiem o co ci w tym poscie chodzi . Możesz jaśniej? Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              To oznacza, że w chwili nakładania blokady, w dniu 6.12.2010 o godz. 19:00 wpłata musiała być na koncie operatora, skoro sam Play przyznaje, że wpłata dotarła w dniu 6.12.2010. Tym bardziej ta wpłata musiała być ok. godz. 20:00, gdy dzwoniłem do BOK i prosiłem o weryfikację, czy na pewno wpłaty nie ma.

              Nie jest możliwe, aby wpłata została zaksięgowana po godz. 20:00, bo w nocy banki nie księguję przelewów przychodzących z innych banków.

              Są 2 możliwe rozwiązania:
              1) Albo moja wpłata dotarła dopiero 7 grudnia.
              2) Albo moja wpłata dotarła 6 grudnia, czyli w chwili nakładania blokady ta wpłata już była na koncie.

              Koniec wyjaśnień. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Więc (nie zaczyna się od więc) teraz ja ci wytłumaczę coś innego. Nie wiem jak jest w Play ale w firmie mojej żony z takim klientem robi tak: jeśli klient ma zaległości 2 tygodnie to uznają że są to pieniądze w drodze po 2 tygodniach dają klienta w "stop" i nawet jeśli w dniu w którym dostaje stopa wpłyną pieniądze to i tak nic nie mażna zrobić bo potrzebny jest wyciąg, saldo początkowe, saldo końcowe. Można fizycznie zobaczyć pieniądze klienta ale i tak nic nie mogą z tym zrobić bo podglądnięte pieniądze w systemie nie są dokumentem. Dokumentem jest WYCIĄG. W firmie mojej żony zdarzył się przypadek że klient przez pomyłkę wpłacił należność 2 razy. W systemie jednego dnia te pieniądze były widoczne a na drugi dzień były widoczne dwie anulacje ponieważ klient się zorientował w błędzie i wycofał. To samo było u ciebie prawdopodobnie (nie wiemy czy Play ma SAP-a ale raczej nie ma). Pieniądze można było podejrzeć ale nie można było ich zaksięgować. Pieniądze powiększyły stan konta ale nie ma na to dokumentu. Równie dobrze mogłeś teoretycznie, wycofać tą wpłatę gdybyś dla banku był vip klientem i miał to zagwarantowane. Tak jak to zrobił klient firmy mojej żony. Tyle że tam były gruuube pieniądze Raportuj

            • wkurzonynaplay napisał(a):

              Gdybym do Playa wysłał wiadomość email z potwierdzeniem wpłaty, to dostęp do internetu zostałby odblokowany, pomimo tego, że tych pieniędzy nie mieliby na "wyciągu".

              Wydaje mi się, że łatwiej jest podrobić potwierdzenie wpłaty w Photoshopie niż nadać wpłatę za fakturę a potem ją wycofać w momencie, gdy już ta wpłata byłaby widoczna w systemie.

              Mam prawo uważać, że Play nie stanął na wysokości zadania, bo na moją prośbę nie zechciał zweryfikować wpłaty ani też nie odblokował mi dostępu do usług, abym mógł wysłać im to potwierdzenie.

              Mam prawo uważać, że Play powinien odblokować dostęp chociażby dlatego, że późniejsza faktura była opłacona a wcześniej uzyskałem od konsultanta BOK nieprecyzyjne informacje.

              Mam prawo być niezadowolonym z obsługi Playa i ostrzegać innych, aby uważali na tego operatora.

              Ty masz prawo uważać, że Play jest super operatorem a niezadowoleni klienci to wieczni nieudacznicy, którzy tylko potrafią narzekać.

              Pozostańmy więc przy swoich zdaniach.

              Jeszcze raz szczęśliwego Nowego Roku. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Masz prawo mieć swoje zdanie ale zachowaj je dla siebie. Nie tylko Play tak działa ale każda firma, każdy operator nie posiadając dokumentu że pieniądze są tak zrobi. To nie to że jestem zadowolony z obsługi w Play czy nie. Nic na krzywy ryj nie zrobią a już na pewno precedensu. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Płać o czasie +/- kilka dni to nie bedziesz musiał nikogo ostrzegać przed operatorem który nie chce na piękne oczy fałszować księgowość dla ciebie. Raportuj

    • jakaczmarek napisał(a):

      jak wyślesz maila, to 1,5 nie płacisz. zgłoszenia na play24 też są bezpłatne. Raportuj

      • muchakk napisał(a):

        OK, ale mimo wszystko tak to nie powinno wyglądać. Ja kilka razy w normalnych godzinach usłyszałem, że kolejka oczekujących na połączenie z konsultantem jest zbyt długa i że moje połączenie zostanie przerwane. OK, ale pieniądze pobrali!! Raportuj

  51. Alojzy napisał(a):

    Wyprzedaż play w porównaniu z wyprzedażą orange jest po prostu śmieszna, w październiku skończyła mi się umowa w waszej sieci, czekałem do końca roku aż coś ruszy w sprawie telefonów, a tu proszę: jedno wielkie nic, konkurencja nie śpi i oferuje znacznie więcej, a najśmieszniejsze jest to że starzy abonenci play nie mają żadnych profitów z racji stażu w sieci – porażka.
    No i do tego dochodzą telefony, które widnieją na waszej stronie, a są chwilowo niedostępne: od kliku miesięcy, czas najwyższy zrobić porządki i takie słuchawki usunąć z witryny, a nie tłumaczyć się tym że kilka sztuk może plątać się na magazynach… bla bla bla, jakby tak wywalić te wszystkie foniki, wyszło by szydło z worka i jak na dłoni byłoby widać jaką macie kiepską ofertę. Raportuj

    • Kasia napisał(a):

      Co do drugiej części to się zgodzę! Zresztą sama tam pisałam o tym już :) ból w tym, że większość tu wypowiadających się liczy na super ceny telefonów… Zapominając, że PLAY to operator komórkowy, którym głównym celem (i zarobkiem!) jest zawieranie umów, a nie sprzedaż słuchawek w super, atrakcyjnych cenach! Ja tam wolę dopłacić do telefonu, ale mieć w abo o niebo lepsze warunki! Raportuj

  52. adrian napisał(a):

    na stronie jest Wielka wyprzedaż smartphonów a ceny stare,jak tyczą się tylko tych LG,to po co piszecie że wszystkie w lepszych cenach jak są wyższe niż 4 miesiące temu?pozmieniało sie nie na kożyść u was Raportuj

  53. Jacek napisał(a):

    Ciekawe co mam teraz kolega zrobić wczoraj doładował konto za 10 zł potem kod wyrzucił , a na koncie 0 zł Raportuj

    • chipo608 napisał(a):

      teraz kolega szukać kodu w śmietniku …tam gdzie go wyrzucić. Raportuj

      • Jacek napisał(a):

        chyba będzie miał pecha bo kod w śmietniku gdzieś w mieście w czoraj wylądował , Raportuj

        • chipo608 napisał(a):

          zawsze można podczas składania reklamacji na doładowanie posiłkować się podaniem dokładniejszych danych tj, w jakiej godzinie i miejscu zostało zakupione doładowanie i czy z terminala w kiosku bądź sklepie i w jakiej godzinie zostało doładowanie wbite kodem w telefonie. Raportuj

  54. Mati napisał(a):

    Mam nadzieję na jakieś zadośćuczynienie za tą awarię. Raportuj

  55. Kasia napisał(a):

    Marcinie, wytłumacz mi to, bo do jasnej, ciasnej nie rozumiem, jak Boga kocham… Wchodzę na stronę PLAY, widzę wyprzedaż smartfonów. Super, sprawdzam ceny… Jako, że jestem zatwardziałą zwolenniczką SE, sprawdzam ich ceny. Sprawdzam i oczom nie wierzę… Zrobiliście obniżkę ceny SE Satio! Kupowałam ten telefon z umową w Play ponad rok temu, wtedy już brałam jedną z ostatnich sztuk (razy dwa ;)) w Krakowie (+ przeboje z Play na Królewskiej, bo ten salon darowałam sobie po 3 nieudanej próbie wbicia poprawnej ceny na paragon i do systemu przez Konsultanta…) . Wyłaziłam się od salonu do salonu, bo oczywiście nie zawsze jeden salon może od drugiego ściągnąć, o czym obydwoje dobrze wiemy. Od tamtego czasu wiem, że telefonów nie ma dostępnych. Pytanie… Po co zawracacie głowę Klientom ich cenami w cennikach, na stronach itp. skoro od roku nie można telefonu dostać w zasadzie nigdzie? Czy w związku z permanentnym brakiem takich telefonów na magazynach i brakiem możliwości ściągnięcia ich do Play nie lepiej po prostu wycofać je z oferty? Satio znajduje się w puli telefonów na życzenie, salony ich nie mają na stanie, ale co z tego, skoro na życzenie nie ma szans go zdobyć? Niestety takich przykładów mogłabym mnożyć… Teoretycznie więc cennik zawiera 100 telefonów (przykład), a dostępnych ma tak czy inaczej połowę z nich (również przykład). Czy to nie jest trochę naciąganie ilości modeli w ofercie na siłę? Raportuj

  56. uważny napisał(a):

    jak tam Panie Rzeczniku awaria doładowań w PLAY?

    Kiedy można będzie doładować telefon? kiedy telefony zostaną doładowane skoro kody zostały poprawnie wpisane i zaakceptowane?

    Obudził się Pan dziś z uśmiechem na ustach? Co pan powie kilku milionom użytkowników prepaid w Play? Czyżby z nowu, że "Zadowolenie z usług operatora największe w PLAY!!!"? Raportuj

  57. Poll napisał(a):

    Szkoda że mnie jeszcze nie mogą dotyczyć te obniżki. jeszcze muszę poczekać trochę. Raportuj

  58. Izydor napisał(a):

    Marcinie, kiedy rozwiązanie konkursu na podsumowanie roku? Raportuj

  59. Adam napisał(a):

    Przegladam tak sobie oferte Orange, bo tak teraz o tym glosno kiedykolwiek ktos mowi o obnizkach telefonow i powiem szczerze:

    Jesli do 1/2 tygodni Play nie pojdzie po rozum do glowy i nie obnizy Samsunga Galaxy S Plus o jakas konkretna kwote, to ide do Orange. No bez jaj, nie mam udzialow w Play'u wiec nie bede tu na sile sie trzymal.

    W Orange wybierajac pakiet Pantera II 300 za 90zl miesiecznie, mam 300minut/300sms, 1.5GB danych, 24mc umowa i co najwazniejsze telefon za 3zl. Ten sam telefon w Playu w konkurencyjnej ofercie Max 85 za 75zl mam za 540. No to sa jakies zarty.

    Zakladajac roznice w cenie abonamentu, 360zl to doplata do abonamentu Orange kontra 540. Jest mniej minut to fakt, i koszt poza abonamentem jest do wszystkich jednakowy, ale dla kogos kto tyle nie dzwoni/wygaduje, to spokojnie wystarczy. A 200zl piechota nie chodzi jakby nie bylo.

    Wiec czekam na ruch Play'a, i jesli bedzie cisza na tym polu, to zrobie bye bye, tak jak z reszta wielu robi ostatnio(z tego co widze i czytam). Raportuj

  60. Jam napisał(a):

    W Play od rana 'obniżka smartfonów' chyba po dwa każdego modelu dali, bo przed godziną 10:00 nie było już nic. Wszystko 'na telefon'
    Szanowny Rzeczniku Play – zmieni się coś? Obniżono raptem ceny kilku telefonów, których ich i tak nie ma. Wiec jaki sens tego wszystkiego?
    Gdzie HTC Desire? Willdfire? Salsa? HD7? HD2? 'Wszystko na telefon' Nawet Nokia 500! (sic!)
    Cen nie ruszacie w dół? okej, niech zostanie już jak jest.. kto odejdzie ten odejdzie.. no ale jaki jest sens robienie wyprzedaży skoro po kilku chwilach nie ma telefonów..?
    Pytanie do PLAY – Będą jeszcze te telefony w wyprzedaży czy nie ?

    Pozdr. Raportuj

  61. Radek napisał(a):

    A kiedy w Play będzie telefon HTC Mozart ? Raportuj

  62. Ja jeszcze raz. napisał(a):

    Co z tą wyprzedażą smarfonów? Dzisiaj ruszyła, a większość słuchawek 'na telefon'..Brak dostępnych. Kiedy w końcu będzie HD7? HTC Desire? HD2? Salsa? Pominę fakt, że ceny i tak nadal zabijają.. Raportuj

  63. Stan napisał(a):

    Już wielka "PROMOCJA" – wyprzedaż smartphonów.
    Zrobili wyprzedaż kilku telefonów które słabiej się sprzedają. No może poza LG swift black, ten jest na zachętę. Reszta jest nie warta uwagi albo niewiele przeceniona, starsze modele.
    Widać Samsung dobrze idzie bo trzyma cenę w Play niesamowicie… Raportuj

  64. MICHAŁ napisał(a):

    no ceny macie kosmiczne jakies 3 tg temu wyslalem maila do pana Gruszki z zapytaniem dot cen telefonow i do dzis nic zero info konczy mi sie umowa i spadam z play jesli nic sie nie zmieni Raportuj

    • krzysiek_kili napisał(a):

      Marcin to nie BOK i nie ma czasu odpowiadać na wszystkie maile. Co więcej nie zdradza się nigdy informacji o planowanych zmianach cen wcześniej niż na dzień przed wprowadzeniem zmiany. Raportuj

  65. Mariusz napisał(a):

    Juz wielka "PROMOCJA" – wyprzedaz smartphonów.
    Czyzby wreszcie wyprzedaz noworoczna? hę.. a jednak nie…
    Strona przyciąga hasłem jak magnes. Ale jak się juz zapozna z oferta to tylko śmiać się chce.
    Jedyny godny uwagi fon to LG swift black reszta to chyba bardzo słabo się sprzedaje. Bo nic ciekawego tam nie ma. Raportuj

  66. zenlig napisał(a):

    Mam tylko jedno pytanie: Czy klienci Mixa nie są klientami Play? Dlaczego obniżka telefonów nie dotyczy tej grupy klientów? Ile procent klientów Play stanowią Mix-owcy? Raportuj

  67. Marco Polo napisał(a):

    Ja jestem klientem Play Mix i codziennie śledzę blog w nadziei na jakieś informacje o ciekawej ofercie, jakiejś sensownej wyprzedaży, ale nic się nie pojawia. Miałem nadzieję, że będzie coś przed świętami, miałem nadzieję, że po. Ktoś powie, że są wyprzedaże, była RAZR, jest teraz LG. Chciałem przejść z mixa na abo, ale akurat wyprzedaż jest takich telefonów które mnie nie interesują w abonamencie, który mnie nie kręci. No i nie wiem czy dalej czekać, bo może się potem okazać, że mi w orange telefonów zabraknie. Raportuj

  68. antek napisał(a):

    Play przegina…. kończy mi się umowa i chyba spadam, bo nic ciekawego nie znajdę , telefony u konkurencji dużo tańsze. Ponadto jeden s salonów zakpił ze mnie totalnie , oddałem 9 wrześni telefon do naprawy gwarancyjnej, robili sobie ze mnie jaja, gdy już ostro się wkurzyłem pisząc któryś raz do działu reklamacji ( serwis twierdził iż nie otrzymał telefonu) okazało się iż telefon trafił do serwisu dopiero po ponad 100 dniach – gdzie był przez ten czas nie wiem……. jutro po blisko 4 miesiącach mam go odebrać – mam nadzieję że naprawiony…….. Raportuj

    • Marco Polo napisał(a):

      Mnie do przejścia motywuje raz: brak interesującej oferty, dwa: lekceważący stosunek w punkcie sprzedaży play, który odwiedziłem(zdziwili się, że liczyłem na coś dodatkowo będąc klientem mix play i chcącym przejść na play abonament; liczącym na coś więcej niż nowy klient), a trzy: zobaczyłem, że mocno skurczyła się lista telefonów na stronie plusa i skoro liczę na jakiś fajny telefon orange to muszę się pospieszyć(a są ciekawe oferty). Play ma dużo więcej minut to fakt, ale ja i tak tego nie przedzwonię. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Ale zmyślasz? Dlaczego robili sobie z ciebie jaja? Jesteś tak przystojny ja Quasimodo? Raportuj

      • antek napisał(a):

        Może nie tak przystony ani rozumny jak Ty kolego……
        Ale ciekawe jak byś się czuł jak by twój telefon zaginął w salonie na 4 m-ce, wróciłnie naprawiny, a Tobie ciągle wymyślano jakieś bajki o dostarczaniu części z zagranicy……, oczywiści nie dostałbyś też telefonu zastępczego…… Raportuj

  69. smutny69 napisał(a):

    Jeśli to ma być oferta to czas spadać do konkurencji… Raportuj

    • PjS napisał(a):

      Najlepiej to byście chcieli jakby Play rozdawał telefony za darmo i dawał jeszcze do tego 1000 minut. Jak się nie podoba to droga wolna. Raportuj

      • smutny69 napisał(a):

        Może nie za darmo ale i też nie za 1000 zł… Raportuj

      • zenlig napisał(a):

        Kolego dlaczego piszesz bajki? Nikt nie oczekuje telefonów za free. Jeśli jednak nie jesteś świadomy rynku to wiedz że klienci oczekują sensownej oferty za rozsądne pieniądze. Podejrzewam że telefon za 1000zł i do tego ileś tam minut nie jest sensowną propozycją. Oferta podstawowa powinna byc tania i sensowna a jeśli chcesz więcej to zwyczajnie to dokupujesz. Nie wiem czy jest ci wiadome że u każdego operatora możesz sobie dokupic wszystko w ramach świadczonych usług. I to by było na tyle. Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Sensowną ofertą dla każdego będzie co innego. Ja potrzebuję sporo minut więc kupuje abonament z liczbą minut powiedzmy 600 a w takim abonamencie dobry telefon kosztuje 500zł to dla mnie dobra oferta. Są też inni o innych wymaganiach czyli tacy co praktycznie nie rozmawiaja przez telefon bo nie mają potrzeby gadać ale chętnie poszpanowali by w komunikacji miejskiej extra telefonem. Ci chcą go mieć za 1zł+VAT w abonamencie 29zł. To nierealne. Raportuj

      • alex napisał(a):

        a k…. jak play rozdal telefony RBM handlarzom zeby sprzedali z sowitym zyskiem to co takie dzialanie jest cacy i teraz chcesz to kupuj na allegro bo po 299 mogli w wiekszosci kupic handlarze no i pracownicy salonow i na miejscu beszczelnie sprzedawac z zyskiem oczywiscie dajac paragon na 299zl, w dodatku ta nagroda – smiech na sali, a rzecznik nie raczy nawet burknac w temacie pseudo promocji RBM i groupona tylko wszystkich ma w d…. bo to dla niego nie wygodny temat
        Raportuj

        • PlayPlay napisał(a):

          Alex przykro mi, że nie udało Ci się kupić tego telefonu. Zakupy grupowe, jak i wolny rynek rządzą się swoimi prawami. Nie możemy przecież ingerować w to, co kto robi z telefonem, który legalnie kupił. Nie wiem jakiego komentarza oczekujesz od Rzecznika.

          Anonimowość nie daje Ci też prawa do tego, żeby kogokolwiek pomawiać albo obrażać. Wyjątkowo nie skasuję Twojego wulgarnego komentarza. Raportuj

          • alex napisał(a):

            mozesz sobie kasowac wszystkie posty, a nikogo nie obrazilem ani nie pomowilem tylko prawde napisalem, a jak myslisz ze to nie prawda to przeczytaj caly wpis nt rbm i nie chodzi o to ze ja nie kupilem, bo mam wystarczajacy tel Raportuj

  70. konsultant napisał(a):

    konsultanci salonów poraz kolejny dziękują. Polityka ekstra podpisywać umowy z ludźmi których się nie widzi (pewnie mnóstwo wałów ale co tam lepiej stracić nie?). Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Szczerze współczuje. Podpisywanie umów poza siedzibą ma jednak swoje plusy. Mamy wtedy 10 dni na zwrot bez podania przyczyny. W salonie jesteśmy ograniczeni nieco czasowo, nudzi się i podpisujemy czasami na "odwal sie" Raportuj

  71. Artur napisał(a):

    oferta jak żyleta – teoretycznie 209 zł a dzisiaj przyjechał kurier i woła 709 zł ……

    Może ktoś się zainteresuje tą sprawą – zgłoszenie 38930949 Raportuj

  72. djgreg napisał(a):

    Kto mi podpowie Samsung Galaxy Ace S5830 za 1zł czy LG P970 Swift Black za 209zł ? Raportuj

  73. Pabloo25 napisał(a):

    czekałem na te promocje aż się nie doczekałem, wczoraj przeszedłem do orange, pantera abonament 69,90 telefon 129 zł, 3 miesiące abonament gratis, umowa oczywiście na 24 m. można? Pozdrawiam i Życzę Dużo Zdrowia i Cierpliwości w Nowym Roku ;) Raportuj

  74. Pabloo25 napisał(a):

    ..telefon za 129 zł to oczywiście samsung galaxy s plus ;))) Można ciekawe dlaczego ten najlepszy operator i najlepszy blog tego nie mógł ;) Raportuj

  75. Marcin napisał(a):

    od 4 .01.2012 SGS 2 za 1zł w abo 99,90 zł -MOŻNA ? Raportuj

  76. Tomek napisał(a):

    Właśnie czemu podrożał z całej gamy przecenionych telefonów tylko LG? Raportuj

  77. Marcin napisał(a):

    bo teraz trzeba znaleźć jeleni co by obniżkę odrobili finansowo :))) Raportuj

  78. Łukasz napisał(a):

    kurcze wczoraj sprawdziłem ceny lg optimus 7 , dzisiaj udaje się do salonu a tu skucha , telefony lg znowu w tragicznych cenach , chyba trzeba przejść do konkurencji :( Raportuj

  79. nosfera2 napisał(a):

    oferta dotyczyła tylko zakupu przez net Raportuj

  80. nosfera2 napisał(a):

    czy jest szansa że w najbliższym czasie powtórzy się podobna akcja może teraz z s plus:)? Raportuj

  81. Janek napisał(a):

    Chciałem kupić w tej promocji LG E900, wchodze dnia następnego na strone by zamówić, a tu telefony znów znacznie droższe :(
    Czy powtórzy się jeszcze w najblizszym czasie taka promocja? Właśnie kończy mi się umowa…
    Szkoda też, że nie napisano iż ta wyprzedaż jest ograniczona czasowo (tydzień??) i że trzeba się spieszyć :/ Raportuj

  82. nosfera2 napisał(a):

    nie no było napisane że promocja ograniczona czasowo ale pod zdjęciem, ja też zobaczyłem to dopiero po fakcie Raportuj

  83. Łukasz napisał(a):

    i stało się :) zmieniłem operatora na t-mobile w abo 79 zl dostałem 400 minut do wszystkich za frajer w t-mobie , 250 Mb , i dostałem do tego samsunga galaxy s plus za 59 zl . to jest prawdziwa oferta a nie w play w takim abo za galaxy musiał bym zapłacić 549 zl !!!!!!!!!! play przestał być tanim operatorem . Pozdrawiam i życzę trafnego wyboru przy doborze operatora . Raportuj

  84. Elżbieta napisał(a):

    Witam od marca ubieglego roku mam problem z play.otrzymałam zamowiony tel wraz z umową.Po oglądnięciu telefonu doszłam do wniosku że tel jest zbyt skomplikowany i zwruciłam sie do salonu z pytaniem co moge uczynic.Otrzymałam odpoiedz,że mogę odesłac .Poprosiłam o adres i odesłałam pod wskazany mi adres.W kwietniu otrzymałam fakture do zapłaty po czym zadzwoniłam do play otrzymałam odpowiedz konsultanta,że mam faktura sie nieprzejmowac.W maju ponowna faktura na kwote 117zł znowu kontaktuje sie z play i odpowiedz,że to poymyłka .Wsierpniu po kilku krotnych wyjasnianiach otrzymalam note obciazeniowa na kwote 1 144,92 .zwrucilam sie do salonu w sprawiwe dalszego wyjasniena,otrzymalam odpowiedz ze tel do nich nedotarł.barzo prosze kto kolwiek moze mi doradzic i w jakis sposób udzielic informacji do kogo moge sie jeszcze udac z tym problemem.Zaznaczam ze play zablokował mi rowniez innych operatorow . Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty