Tako rzecze rzecznik Play

Teraz gramy razem! Nowa kampania Play

Zobaczcie nasz nowy spot z Jurkiem i inne materiały reklamowe

Spot:

Outdoor:

Kreacje internetowe:

 

Komentarze

  1. jahu napisał(a):

    Stacja metra na Placu Wilsona :) Raportuj

  2. Qper napisał(a):

    Fajna reklama :) Raportuj

  3. Barbara_Be napisał(a):

    Travis <3 Raportuj

  4. djgreg napisał(a):

    fajnie, fajnie :) Raportuj

  5. Uber Alles napisał(a):

    Owsiak bez kasku na motocyklu uczy bezpieczeństwa na drogach. Raportuj

    • krzysiek_kili napisał(a):

      Gz – jak jadą motocykliści to kaski mają, a na postoju to po co im? o.O Raportuj

      • Bandyto3xx napisał(a):

        Myślę, że wtedy chowają go. "Kask to przypał" :P Raportuj

        • Uber Alles napisał(a):

          Mojej dziewczynie kupiłem kask na rower i dwa odblaski na ręce.
          Zakłada bez wahania :P Raportuj

          • Bandyto3xx napisał(a):

            To super. Może w końcu zmieni się myślenie Polaków. A w takich reklamach powinni dodatkowo to promować. Raportuj

            • klient. napisał(a):

              Myślenie Polaków się nie zmieni.
              Nawet jak ci rozsądniejsi założą kaski to i tak 1/5 kierowców będzie nietrzeźwa, a przy okazji świąt jak zwykle Polska pobija "czarny rekord" śmiertelnych wypadków na drogach. Raportuj

            • Bandyto3xx napisał(a):

              Czy z tego powody mamy sobie dać spokój? Gdyby udowodnić, że to wstyd jeździć po pijanemu, a nie lans to może inaczej by to wyglądało. Raportuj

            • klient. napisał(a):

              Głową muru nie przebijesz, a na pijaństwo za kierownicą jest powszechne przyzwolenie społeczne.
              Dobrze byłoby trochę ucywilizować polskich kierowców, ale jak?
              Tylko mi nie mów o reklamach ze znanym aktorem czy sportowcem w rodzaju "Nie piję – prowadzę".
              Ci do których a adresowane oglądają je z drwiącym uśmiechem.

              Wg mnie jedynym sposobem byłoby realne kary dla pijanych kierowców. I nie mówię tu o zabrania dokumentów (bo bez dokumentów samochód tez odpala), ani tym bardziej o więzieniu (nie widzę powodu, żeby z moich podatków państwo miało otrzymywać w więzieniach pijaków).
              Tylko kary finansowe – za każdy promil u kierowcy 1000 zł kary i klauzula, ze OC nie pokrywa kosztów wypadku o ile kierowca był pijany. Jak nie zapłaci to przyjdzie komornik i zabierze samochód.
              Ale kto wprowadzi taka ustawę? Nasi posłowie? Wątpię.

              Ps. Trochę chyba zboczyliśmy z tematu telekomunikacyjnego ;) Raportuj

            • Bandyto3xx napisał(a):

              Masz racje, reklamy obecne są kiepskie. Ale ni zapominajmy o takich rzeczach jak np. kask. A co do kar to się też zgadzam ;)
              Poza tym takie reklamy są równie dobre: http://www.youtube.com/watch?v=4HSND_LAM5A
              A temat ciągle wokół reklam :D
              I do Play informacja: Weźcie wywalcie wojewódzkich, owsiaków itd. Zróbcie jaką serie reklam typu "serce i rozum". To o wiele bardziej cieszy. Raportuj

            • klient. napisał(a):

              Reklama, którą podałeś jest drastyczna, niekoniecznie skuteczna. Przy jej oglądaniu udało by się pewnie tylko przestraszyć starszą babcia. Ludzie ok. 40 (nie mówiąc już w ogóle o młodzieży) naoglądali się takich rzeczy w kinie i grach komputerowych, ze rozbity samochód i trochę krwi nie robią na nich żadnego wrażenia.

              Wiem co mówię – w czasach, kiedy chodziłem na studia, naoglądałem się wielokrotnie kilku tzw. "studentów" tak nawalonych, że ledwo stali na nogach pakujących się w 5, 6 do niewielkich, jak to w Polsce 18 letnich samochodów, oczywiście na drogę brali jeszcze stosowny zapas środków wyskokowych.
              Po prostu niektórzy ludzie są kompletnie niereformowalni Raportuj

            • Gazo88 napisał(a):

              Bardzo mi sie podoba ta kampania Play-owa ( to na wstępie żeby offtopu nie robić)

              Tak btw, Klauzula że OC nie pokrywa kosztów wypadku jest od baaaaaaardzo długiego czasu w Ustawie o Ubezpieczeniach Obowiązkowych :)
              I obowiązuje nie tylko do alkoholu ale też środków odurzających i psychotropów (zgodnie z przepisami o przeciwdziałaniu narkomanii)
              Takie zapisy są w ustawie która została ostatnio zmieniona w 2003 roku a zakładam że taki zapis był już daaaaawno :) Raportuj

            • klient. napisał(a):

              Niezupełnie.
              Ustawa stwierdza, że ubezpieczyciel płaci ofierze wypadku, a następnie jeśli sprawca był pijany to ubezpieczyciel ew. może domagać się od niego zwrotu pieniędzy.

              Przy obecnym stanie prawnym zapis ten jest praktycznie martwy. Zajrzyj tu: http://doradztwofinasowe.bloog.pl/id,4137216,titl
              Ponieważ artykuł jest długi – cytuje to co nas interesuje – tylko 20% sprawców takich przestępstw zostało obciążonych kosztami. Raportuj

            • Gazo88 napisał(a):

              Z pierwszym akapitem masz rację.
              Co do drugiego to zupełnie się nie zgodzę.
              "Dodaje jednak, że skuteczność regresów do osób fizycznych wynosi około 20 proc. Nie jest to jednak efekt pobłażania ze strony towarzystw. "
              To oznacza napisane że 20% regresów jest skutecznych, czyli że od 20% da się ściągnąć bez problemów i ociągań.
              Pozostałe 80% to sprawy które idą do firm windykacyjnych, sądu, komornika i będą ściągane tak jak długi.
              Więc ubezpieczyciel nie pobłaża w tym przypadku.
              Czy Ty gdybyś miał możliwość i 100% pewność że Ci się należy darowałbyś sobie?
              Na pewno nie, a skoro Ty sobie byś nie darował pieniędzy to czemu ubezpieczyciel ma sobie darować. Tu jest mowa o milionach złotych.

              Zapis ten nie jest praktycznie martwy, zapis ten jest stosowany w przypadku 100% spraw w których zostało to stwierdzone :) Raportuj

            • klient. napisał(a):

              Hm… nie chce się wymądrzać, bo nie zadają się z kręgami pijanych kierowców, ale coś wątpię.
              Obawiam się jednak, że sporo z tych 80% spraw kończy się ogłoszeniem niewypłacalności i karą zastępczą (czy jak to się tam fachowo nazywa) zamknięciem sprawcy do więzienia, oczywiście na nasz koszt.
              Ale naprawdę chciałbym się mylić.
              Jeśli Ty masz rację – to ja się z tego tylko cieszę.
              Raportuj

            • Gazo88 napisał(a):

              Co do ubezpieczalni, nie masz się co martwić, ganią ich.
              Pracuje w jednej to wiem :)

              A co do niewypłacalności to zaufaj że nie da się od tego tak łatwo wymigać, sąd ocenia ile ktoś będzie musiał spłacać a ile przepada. Wątpię by sąd takiemu długowi by dał przepaść.
              Długi można też dziedziczyć więc nawet jak sprawca umrze to sprawa pójdzie na dzieci czy małżonka, czy w bardziej skrajnych przypadkach na rodziców, rodzeństwo, dzadków, wnuków…
              Raportuj

  6. wkurzonynaplay napisał(a):

    Wszyscy Ci, którzy dotychczas twierdzili, że Play wspomógł WOŚP bezinteresownie, mają teraz odpowiedź. Aby nie było nieporozumień, nie jestem przeciwnikiem tego typu współpracy. Bardzo dobrze, że firmy chcą pomagać fundacjom i przy okazji wykorzystać lidera fundacji do spotu reklamowego, ale nie udawajmy, że pomagamy bezinteresownie. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Nie sądzę by, poza tobą, choć jedna osoba myślała, że taka pomoc jest zupełnie bezinteresowna. Wierzysz w Świętego Mikołaja? Raportuj

      • klient. napisał(a):

        Och Poll, bardzo byś się zdziwił w co wierzą emeryci, zwłaszcza w wieku 75+ Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Z tym, że ci 75+ nie oglądają tej szopki, bo jej realizacja całkowicie odbiega od tego, do czego są przyzwyczajeni i na dodatek nie sa żadnym już targetem. Raportuj

          • klient. napisał(a):

            Grupą docelowa może i nie są, ale reklamy to znają świetnie.
            Ci 75+ z reguły oglądają programy informacyjne (o ile można tak nazwać współczesne programy, które zawierają jedynie streszczenie ile było wypadków i jakich inwektyw użyli wobec siebie dwaj posłowie) lub – niektórzy z nich – tv Trwam.
            Ci od programów informacyjnych, mają przynajmniej co 20 przerwę na reklamy. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              No i co po znajomości reklam skoro reklama nie przyniesie dla nich skutku bo oni nie kupią. Nie pisz o reklamie w TV bo się nie znasz. Nadawca publiczny nie może mieć więcej niż 12 minut reklamy w ciągu godziny. Raportuj

    • troll_bagienny napisał(a):

      To żeś walnął mądrość. Na tej samej zasadzie promują się w Polsce wszystkie firmy w porozumieniu z fundacjami. To jest po prostu najzwyklejsza kampania wizerunkowa i wszyscy o tym wiedzą. I wilk syty i owca cała. W czym problem? Chyba w szukaniu na siłę dziury w całym. Raportuj

  7. Radek napisał(a):

    Nie bardzo wiem co te siostry zakonne tam robią i jaką mają funkcje w reklamie? Może mi ktoś wyjaśnić :) To taki element humorystyczny? Raportuj

    • Uber Alles napisał(a):

      Raczej drażnienie się z Caritasem. Raportuj

    • klient. napisał(a):

      Siostry zakonne to wreszcie element normalności w reklamie.
      Jeszcze do niedawna u nas jakikolwiek "wątek kościelny" mógł się co najwyżej zakończyć sprawą sądową o obrazę tzw. "wartości chrześcijańskich".
      To się wreszcie powoli zmienia.
      Zakonnica to "ludź" jak każdy. Raportuj

    • troll_bagienny napisał(a):

      Zdaje się, że próbują przejść przez ulicę. Raportuj

  8. […] Na blogu Playa pojawiła się informacja o wsparciu przez polskiego operatora akcji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy na początku nadchodzącego roku. […]Raportuj

  9. picollo napisał(a):

    Kiedy rusza wyprzedaż telefonów? W zeszłym roku 24.12 to jutro może coś ruszy :P Raportuj

  10. matiplay napisał(a):

    czekamy na nowe promocje/ oferty wyprzedaże itp bo nudno się robi ;) Raportuj

    • Barbara_Be napisał(a):

      wyprzedaże będą, będą :))) ale nie powiem kiedy :P Raportuj

    • klient. napisał(a):

      Wyprzedaże będą najprawdopodobniej – jak w całym świecie handlowym – w martwym sezonie po świątecznym, czyli styczeń – luty.
      Na święta większość ludzi dostaje do głowy z zakupami, więc po co w takim okresie robić wyprzedaż, skoro i tak klienci walą drzwiami i oknami, byle tylko coś kupić. Raportuj

  11. picollo napisał(a):

    Rok temu 24 zapowiedziana na blogu, 27 już można było brać telefony za bezcen :P hehehe gratis ości z karpia dawali ;) Raportuj

  12. matiplay napisał(a):

    spociki fajne ja czekam na te wyprzedaże po nowym roku hehe ;) tak jakoś zakodowałem sobie ze tradycyjnie cos bedzie sie dzialo nowego Raportuj

  13. Małgośka napisał(a):

    Ładna ta reklama. Ciekawi młodzi ludzie. Świeżość bije;) Raportuj

  14. Pal napisał(a):

    Czy w związku z nowa kampania beda jakies wyprzedaze? Cena LG P970 jest troche za wysoka ;-) Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty