Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Stacja metra na Placu Wilsona :)
Ma się sentyment ;)
Obudziło wspomnienia :)
aaa, rzeczywiście! :D
Fajna reklama :)
Travis <3
fajnie, fajnie :)
Owsiak bez kasku na motocyklu uczy bezpieczeństwa na drogach.
Gz – jak jadą motocykliści to kaski mają, a na postoju to po co im? o.O
Myślę, że wtedy chowają go. "Kask to przypał" :P
Mojej dziewczynie kupiłem kask na rower i dwa odblaski na ręce.
Zakłada bez wahania :P
To super. Może w końcu zmieni się myślenie Polaków. A w takich reklamach powinni dodatkowo to promować.
Myślenie Polaków się nie zmieni.
Nawet jak ci rozsądniejsi założą kaski to i tak 1/5 kierowców będzie nietrzeźwa, a przy okazji świąt jak zwykle Polska pobija "czarny rekord" śmiertelnych wypadków na drogach.
Czy z tego powody mamy sobie dać spokój? Gdyby udowodnić, że to wstyd jeździć po pijanemu, a nie lans to może inaczej by to wyglądało.
Głową muru nie przebijesz, a na pijaństwo za kierownicą jest powszechne przyzwolenie społeczne.
Dobrze byłoby trochę ucywilizować polskich kierowców, ale jak?
Tylko mi nie mów o reklamach ze znanym aktorem czy sportowcem w rodzaju "Nie piję – prowadzę".
Ci do których a adresowane oglądają je z drwiącym uśmiechem.
Wg mnie jedynym sposobem byłoby realne kary dla pijanych kierowców. I nie mówię tu o zabrania dokumentów (bo bez dokumentów samochód tez odpala), ani tym bardziej o więzieniu (nie widzę powodu, żeby z moich podatków państwo miało otrzymywać w więzieniach pijaków).
Tylko kary finansowe – za każdy promil u kierowcy 1000 zł kary i klauzula, ze OC nie pokrywa kosztów wypadku o ile kierowca był pijany. Jak nie zapłaci to przyjdzie komornik i zabierze samochód.
Ale kto wprowadzi taka ustawę? Nasi posłowie? Wątpię.
Ps. Trochę chyba zboczyliśmy z tematu telekomunikacyjnego ;)
Masz racje, reklamy obecne są kiepskie. Ale ni zapominajmy o takich rzeczach jak np. kask. A co do kar to się też zgadzam ;)
Poza tym takie reklamy są równie dobre: https://www.youtube.com/watch?v=4HSND_LAM5A
A temat ciągle wokół reklam :D
I do Play informacja: Weźcie wywalcie wojewódzkich, owsiaków itd. Zróbcie jaką serie reklam typu "serce i rozum". To o wiele bardziej cieszy.
Reklama, którą podałeś jest drastyczna, niekoniecznie skuteczna. Przy jej oglądaniu udało by się pewnie tylko przestraszyć starszą babcia. Ludzie ok. 40 (nie mówiąc już w ogóle o młodzieży) naoglądali się takich rzeczy w kinie i grach komputerowych, ze rozbity samochód i trochę krwi nie robią na nich żadnego wrażenia.
Wiem co mówię – w czasach, kiedy chodziłem na studia, naoglądałem się wielokrotnie kilku tzw. "studentów" tak nawalonych, że ledwo stali na nogach pakujących się w 5, 6 do niewielkich, jak to w Polsce 18 letnich samochodów, oczywiście na drogę brali jeszcze stosowny zapas środków wyskokowych.
Po prostu niektórzy ludzie są kompletnie niereformowalni
Bardzo mi sie podoba ta kampania Play-owa ( to na wstępie żeby offtopu nie robić)
Tak btw, Klauzula że OC nie pokrywa kosztów wypadku jest od baaaaaaardzo długiego czasu w Ustawie o Ubezpieczeniach Obowiązkowych :)
I obowiązuje nie tylko do alkoholu ale też środków odurzających i psychotropów (zgodnie z przepisami o przeciwdziałaniu narkomanii)
Takie zapisy są w ustawie która została ostatnio zmieniona w 2003 roku a zakładam że taki zapis był już daaaaawno :)
Niezupełnie.
Ustawa stwierdza, że ubezpieczyciel płaci ofierze wypadku, a następnie jeśli sprawca był pijany to ubezpieczyciel ew. może domagać się od niego zwrotu pieniędzy.
Przy obecnym stanie prawnym zapis ten jest praktycznie martwy. Zajrzyj tu: https://doradztwofinasowe.bloog.pl/id,4137216,titl…
Ponieważ artykuł jest długi – cytuje to co nas interesuje – tylko 20% sprawców takich przestępstw zostało obciążonych kosztami.
Z pierwszym akapitem masz rację.
Co do drugiego to zupełnie się nie zgodzę.
"Dodaje jednak, że skuteczność regresów do osób fizycznych wynosi około 20 proc. Nie jest to jednak efekt pobłażania ze strony towarzystw. "
To oznacza napisane że 20% regresów jest skutecznych, czyli że od 20% da się ściągnąć bez problemów i ociągań.
Pozostałe 80% to sprawy które idą do firm windykacyjnych, sądu, komornika i będą ściągane tak jak długi.
Więc ubezpieczyciel nie pobłaża w tym przypadku.
Czy Ty gdybyś miał możliwość i 100% pewność że Ci się należy darowałbyś sobie?
Na pewno nie, a skoro Ty sobie byś nie darował pieniędzy to czemu ubezpieczyciel ma sobie darować. Tu jest mowa o milionach złotych.
Zapis ten nie jest praktycznie martwy, zapis ten jest stosowany w przypadku 100% spraw w których zostało to stwierdzone :)
Hm… nie chce się wymądrzać, bo nie zadają się z kręgami pijanych kierowców, ale coś wątpię.
Obawiam się jednak, że sporo z tych 80% spraw kończy się ogłoszeniem niewypłacalności i karą zastępczą (czy jak to się tam fachowo nazywa) zamknięciem sprawcy do więzienia, oczywiście na nasz koszt.
Ale naprawdę chciałbym się mylić.
Jeśli Ty masz rację – to ja się z tego tylko cieszę.
Co do ubezpieczalni, nie masz się co martwić, ganią ich.
Pracuje w jednej to wiem :)
A co do niewypłacalności to zaufaj że nie da się od tego tak łatwo wymigać, sąd ocenia ile ktoś będzie musiał spłacać a ile przepada. Wątpię by sąd takiemu długowi by dał przepaść.
Długi można też dziedziczyć więc nawet jak sprawca umrze to sprawa pójdzie na dzieci czy małżonka, czy w bardziej skrajnych przypadkach na rodziców, rodzeństwo, dzadków, wnuków…
Wszyscy Ci, którzy dotychczas twierdzili, że Play wspomógł WOŚP bezinteresownie, mają teraz odpowiedź. Aby nie było nieporozumień, nie jestem przeciwnikiem tego typu współpracy. Bardzo dobrze, że firmy chcą pomagać fundacjom i przy okazji wykorzystać lidera fundacji do spotu reklamowego, ale nie udawajmy, że pomagamy bezinteresownie.
Nie sądzę by, poza tobą, choć jedna osoba myślała, że taka pomoc jest zupełnie bezinteresowna. Wierzysz w Świętego Mikołaja?
Och Poll, bardzo byś się zdziwił w co wierzą emeryci, zwłaszcza w wieku 75+
Z tym, że ci 75+ nie oglądają tej szopki, bo jej realizacja całkowicie odbiega od tego, do czego są przyzwyczajeni i na dodatek nie sa żadnym już targetem.
Grupą docelowa może i nie są, ale reklamy to znają świetnie.
Ci 75+ z reguły oglądają programy informacyjne (o ile można tak nazwać współczesne programy, które zawierają jedynie streszczenie ile było wypadków i jakich inwektyw użyli wobec siebie dwaj posłowie) lub – niektórzy z nich – tv Trwam.
Ci od programów informacyjnych, mają przynajmniej co 20 przerwę na reklamy.
No i co po znajomości reklam skoro reklama nie przyniesie dla nich skutku bo oni nie kupią. Nie pisz o reklamie w TV bo się nie znasz. Nadawca publiczny nie może mieć więcej niż 12 minut reklamy w ciągu godziny.
To żeś walnął mądrość. Na tej samej zasadzie promują się w Polsce wszystkie firmy w porozumieniu z fundacjami. To jest po prostu najzwyklejsza kampania wizerunkowa i wszyscy o tym wiedzą. I wilk syty i owca cała. W czym problem? Chyba w szukaniu na siłę dziury w całym.
Dokładnie to napisałem powyżej. Niestety @klient nie zatrybił
Nie bardzo wiem co te siostry zakonne tam robią i jaką mają funkcje w reklamie? Może mi ktoś wyjaśnić :) To taki element humorystyczny?
Raczej drażnienie się z Caritasem.
Siostry zakonne to wreszcie element normalności w reklamie.
Jeszcze do niedawna u nas jakikolwiek "wątek kościelny" mógł się co najwyżej zakończyć sprawą sądową o obrazę tzw. "wartości chrześcijańskich".
To się wreszcie powoli zmienia.
Zakonnica to "ludź" jak każdy.
Zdaje się, że próbują przejść przez ulicę.
Kiedy rusza wyprzedaż telefonów? W zeszłym roku 24.12 to jutro może coś ruszy :P
czekamy na nowe promocje/ oferty wyprzedaże itp bo nudno się robi ;)
wyprzedaże będą, będą :))) ale nie powiem kiedy :P
Basiu wiem że nie możesz mówić
Wyprzedaże będą najprawdopodobniej – jak w całym świecie handlowym – w martwym sezonie po świątecznym, czyli styczeń – luty.
Na święta większość ludzi dostaje do głowy z zakupami, więc po co w takim okresie robić wyprzedaż, skoro i tak klienci walą drzwiami i oknami, byle tylko coś kupić.
Rok temu 24 zapowiedziana na blogu, 27 już można było brać telefony za bezcen :P hehehe gratis ości z karpia dawali ;)
spociki fajne ja czekam na te wyprzedaże po nowym roku hehe ;) tak jakoś zakodowałem sobie ze tradycyjnie cos bedzie sie dzialo nowego
Ładna ta reklama. Ciekawi młodzi ludzie. Świeżość bije;)
Czy w związku z nowa kampania beda jakies wyprzedaze? Cena LG P970 jest troche za wysoka ;-)