za 24H

Udostępnij

rusza nasza świąteczna zabawa. Zabawa, nie promocja.

Zobacz więcej

169 KOMENTARZE

  1. Zabawa :-) nie promocja ;-)

    A tak nawiasem mówiąc, to chyba w firmie dzieje się na lepsze. BOK się zmienił i nie są już to pojedyncze przypadki. Chyba,że mój numer w crm-ie wisi jako trudny klient :-)
    Wczoraj dostałem awizo z fakturą! Czytelna, sporo przed czasem a nie jak zawsze kilka dni przed terminem dosłownie.

    A tak już przy okazji zapytam, bo nie chwalicie się tym na stronie. Przy zakupie przez internet (eshop) i przez teleparty line to oprócz darmowych w moim wypadku 100 minut ekstra przez 6 miesięcy (All Inclusive Blackberry 85 za 75zł) dostałem 500 sms-ów co miesiąc przez pół roku. Niby to mi na grzyb potrzebne, bbm lepsze niż sms ale milo.

    Korzystając z okazji proszę jeszcze jedną kwestie. Czy oprócz testów jakie musza pracownicy robić w punktach nie myśleliście o tajemniczym kliencie. I najlepiej takim co kupi, wróci, będzie udawał zielonego. Bo poziom obsługi posprzedażnej w paru punktach jest delikatnie mówiąc na poziomie handlarzy w Słomczynie. Miałem wczoraj okazje przyglądać się temu i aż się gryzłem w język. Sam pracowałem za czasów Centertela i jeszcze pamiętnej Idei w takim punkcie i nawet przez myśl mi by nie przeszło tak się na odwal zachować. A dla klienta to nie świadczy źle o punkcie ale o całej firmie. Zwyczajny brak kultury, dobrego wychowania i zachowania. O jakości odzywek to nawet nie chce mówić.

    • W salonach jest audyt :) Jest on na tyle sztuczny że zaraz się jedzie formułką. Wątpie że chciałbyś być obsłużony tak jak obsługujemy tajemniczych klientów. Jak klient jest zielony z usług to ok można mu pomóc (chociaż przynajmniej nasz salon dokładnie wszystko tłumaczy zanim klient coś podpisze), jak klient jest zielony z telefonu, to na cholere brał taki telefon?! Można co nieco pomóc ale bez przeady.

    • Cieszymy się słysząc takie opinie o OK. Tal ofetra ALL in BB w E-shop i Telesales obejmuje dodatkowy pakiet SMS. masz to w regulaminie, a nie ma go u nas na stronie? T
      woje Uwagi dotyczące Obsługi posprzedażnej w Punktach przekażemy.

    • W salonach bywa śmiesznie, to fakt… Ostatnio odwiedzałem salon play (partnerski) i orange (firmowy).

      W play chciałem się dowiedzieć dlaczego próbując się połączyć z pocztą głosową po podaniu mojego numeru tel. słyszę, że "podany numer nie istnieje"… Wejść mogę tam tylko za pośrednictwem smsa. Jedyne co usłyszałem od pracownika, to że on nie ma pojęcia o co chodzi, bo… nigdy w play nie korzystał z poczty głosowej. W sumie to mnie to nawet rozśmieszyło :P

      Później odkryłem w domu "pomarańczowego" sim-a, nie wiedziałem do końca co z nim zrobić, bo mam znajomych, którzy mają darmowe rozmowy w o., i mam znajomych, którzy myślą (i tylko myślą póki co) o zmianie sieci, więc taki starterek na testy… Tak czy inaczej postanowiłem go zarejestrować. Takich rejestracji muszą mieć sporo, bo zwykła formalność zamieniła się w przesłuchanie ;) z mnóstwem refleksji o potrzebie dokonania rejestracji, odpowiedzialności za kartę, sposobie korzystania z niej i karach za zerwanie umowy. Tu się nieco zdziwiłem, bo oczywiście "popsuła się drukarka". Ale jak już zostałem odpowiednio "zmiękczony" regulamin się znalazł, tak regulamin, bo poszedłem zarejestrować kartę, a nie chciano mnie wypuścić bez podpisania umowy na "Minutofon"… Wtedy ja zacząłem zadawać pytania :> i nagle zwykła rejestracja karty także stała się możliwa :)
      Ale przynajmniej wiem, że w najbliższych dniach i ten nr przeniosę….

      Porównując te wizyty – to jednak wolę play :)
      A co do orange – to ktoś słyszał o podobnych praktykach, czy to była raczej inicjatywa prywatna związana z planami sprzedażowymi? Czy też w3 jest wkurzona liczbą przenosin i zaczynają się "schodki"?

        • Poczta? Posłucham konsultanta i też ją wyłączę ;) nigdy jej zresztą nie lubiłem…

          A na barykadowanie się konkurencji na starych pozycjach (kartach) OK nic raczej nie pomoże ;)

  2. Było pisać, że to nie promocja! Wstrzymałem się z zamówieniem telefonu tylko dlatego, że "ma się coś dziać" a teraz dopiero pan Gruszka pisze, że to tylko dla tych co mają za dużo czasu :(.

  3. Marcinie mam pytanie dot. oferty Lubię to!. Oferta jest już jakiś czas, znamy regulamin i są zaktualizowane strony jednak do tej pory pomimo tego że wszędzie są zapisy: „Jeżeli posiadasz ofertę na kartę w Play:
    – wybierz i zatwierdź kod *163*5# lub
    – zaloguj się na Play24 i włącz Ofertę Promocyjną Lubię to!”

    to do tej pory w Play24 takiej opcji nie było i nie ma. Skąd takie podejście? zawsze dzień po wprowadzeniu nowej taryfy była ona dostępna bez problemu.

    Podobnie jest po przejściu na taryfę Lubię to! – brak opcji zmiany taryf w play24

    Czekam na odpowiedź i pozdrawiam :)

  4. Zabawa, a nie promocja…? To Play nie planuje żadnej promocji dla klientów nowych lub przedłużających umowę? Znajomy z salonu mówi, że w ciągu tygodnia ilość nowych aktywacji i przedłużeń umowy spadła mu o połowę, każdy mówi – "poczekam, na pewno zaraz będzie promocja nowa, albo tańszy telefon" etc.. Zwłaszcza jeśli chodzi o ceny telefonów.. Fakt, że Euro podrożało mocno, ale idą święta i zawsze są promocje.. Zacznie się narzekanie i uciekanie do konkurencji, która dany model telefonu da 500zł taniej, wiadomo jak jest, połowa ludzi bierze abo bo nie stać ich na wydatek 1500-2000 za fajny telefon..

      • Dziwne, bo ludzie biorą często telefony na siebie i sam aparat dają komuś w prezencie.. A są obecnie drogie, nie da się ukryć, a łepkowi 20 letniemu raczej daje się jakiś fajny smartphone, a nie Nokie c2-01 ;) I tak pewnie będzie, że ludzie złapią się na te "promocje" Orange, gdzie w umowie na 3 lata w abonamencie za 69zł dają ARC S za 3 złote.. Niby umowa długa, ale fajny telefon za niską cenę na raty :)

    • Ja tak właśnie czekałam, ale widzę, że chyba jednak nie ma na co ;/
      Jeśli chodzi o przedświąteczne promocjie to niestety Play pozostaje daleko w tyle za T-Mobile i Orange, więc jak do 20tego się nie doczekam czegoś ciekawego to pozostanę w mej pomarańczowej sieci.

  5. Przepraszamy
    Dane które próbujesz wyświetlić są chwilowo niedostępne
    Spróbuj zalogować się za kilka minut Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana. Kod błędu: 7611615

  6. Czy ta oferta w Eshopie Orange, dotycząca tego, że drugi telefon za złotówkę, tyczy się również tych, co chcą przenieść numer?

  7. Panowie, wy chyba nie przenosicie numeru bo gdzieś jest tańsza słuchawka? Policzyliście ile dostajecie minut, ile kosztuje minuta….w ramach abo u nas a w orange? Bo czarno na białym widać bez kalkulatora że zwyczajnie się nie opłaca.

    • No niestety jest bida aż piszczy i wielu bierze abonamnet tylko po to by mieć to upragnione cacko którym może poszpanować przed kolegami-smarkaczami po czym lament się rozgrywa bo "on nie wygaduje tych wszystkich minut"

      • Albo bierze "Stan Darmowy" do złomu ze złoidem, a później płacz, bo "play okradł mnie rachunkiem za internet".

  8. Szkoda, że nie promocja. Lubię promocje, chociaż z nich nie korzystam. Jedyne promocje z jakich korzystałem to "Zbieraj minety" oraz pakiery internetowe.

  9. dajcie tanie połączenia zagraniczne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • W tej sprawie, to różowo jest użytkownikom innej sieci.

      Ja mieszkam w Polsce. Oczekuję tanich połączeń krajowych. Rozmowy międzynarodowe mnie i zdecydowaną większość Polaków nie interesuje.
      A wąska grupa zawsze może zmienić operatora. Byle później z różu nie zrobiło się purpurowo…

  10. Chłopcze nie wyrażaj tutaj swoich opinii bo śmieszny jesteś a w dodatku naucz się pisać, bo aż mnie mierzi jak widzę twoje wypociny!

  11. Odnoszę wrażenie, że nie używasz języka polskiego, tylko elektronicznego tłumacza. I jest mi niezmiernie wstyd.

    • Jak gównianą? Procesor 1 GHz, wyświetlacz nHD, aparat 5 mpx i dodatkowy głośnik! Sam bym taki chciał….

      • nokie dobre były zanim dinozaury wyginęły :)
        nieciekawie się robi . konkurencja oferuje lepsze ceny telefonów i większą różnorodność choć mniej minut . ja tam minuty mam w nosie i tak od cholery mi przepada . umowa się kończy i tak myślę że chyba pójdę za lepszą słuchawką do konkurencji :( znowu z żoną będziemy mieć różne sieci :)

          • 2 ostatnie lata ja w play żona w t-mobile , daliśmy radę -więcej ja dzwoniłem . teraz żona przeszła do rbm a ja nie wiem gdzie :) też damy radę :)
            MINUTY TO NIE WSZYSTKO !!!
            ps. teraz ludzie będą częściej migrować z sieci do sieci . :)
            ps.2 podniesienie ceny samsunga s+ i oferowanie go po cenie promocyjnej – żałosne :(

  12. jestem rozczarowany :( Liczyłem na jakąś promocję. Miałem zamiar przedłużyć umowę ale chyba czara goryczy się przelała. Ceny telefonów porażają, zaczynam myśleć nad zmianą sieci.

    • Myśl w ciszy. Myśli się głową, ale u ciebie pewna część ciała chyba jest upośledzona, bo zdaje się, że myślisz paluchami.

      • najlepiej niech wszyscy mówią ze jest pięknie i wspaniale komuno wróć.Idź się walnij w pałę bo bredzidz

        • Ależ nie jest pięknie i wspaniale. Ale teksty de*ila o czekaniu na promocję, aby przedłużyć umowę i rozczarowaniu wysokimi cenami telefonów świadczą dobitnie o tym, że to on bredzi.
          Ludzie, jakie promocje świąteczne? Czy wy jesteście tacy durni, czy tylko udajecie? Ceny są specjalnie podwyższane przed świętami (październik, listopad), aby w grudniu je obniżyć (promocja). I to zazwyczaj i tak są ceny wyższe niż przed podwyżkami?
          A wy durnie, czekacie na promocje?

          Niestety, co do Play, zauważalne są pewne ruchy, które świadczyć mogą o przygotowywanych zmianach w ofercie (na gorsze). Ale czy to powód, aby publicznie oświadczać o "zastanawianiu się" nad zmianą sieci?
          Niech ten Piotr walnie się w pałę, bo bredzi.

  13. Ludziska nie tupcie nogami tylko nimi głosujcie!
    Jak coś nie tak u operatora tego czy tamtego to pa pa się mówi.
    To proste.
    pzdr

  14. 1. Naucz się pisać w języku polskim.
    2. Nie krzycz. Nikt nie chce słuchać krzyku trolla.
    3. Odejdź. I najlepiej nie wracaj.

    • A słyszałeś o tym że ludzie którzy się wstydzą bo robią byki, celowo przekręcają wyrazy lub piszą bez łądu i składy czym chcą zatuszować swój analfabetyzm? On jest tego najlepszym przykładem. Daj mu spokój, on wie doskonale gdzie jest jego miejsce w szeregu i tego się wstydzi.

  15. a co to ma być , licznik w bombie , pewnie znowu jakiś niewypał , ja sie przeniosłem do orange do 7 lutego mam darmowe rozmowy do wszystkich jakosc gorsza niż w plju ale ceną orang miążdży fioletowych

    • a co to , czas sie rozciąga w pleju czy ja mam coś z oczami? nastawilem budzik na 9 a teraz musze przestawić na 13. ja wymiękam, plej siedzi w dżambodżecie i leci na zachód bo doba się im wydłuża.

  16. Licznik miał się wyzerować o 9.00, teraz widzę, że przestawiony jest i (przynajmniej na chwile obecną) wyzeruje się o 13.00. Jakieś opóźnienie? :D

  17. Gdzie widnieje informacja, że konkurs ma się zacząć o 13? Ja wchodząc na strone widze wyzerowany licznik i nic więcej.

  18. Proszę o troszkę tańsze esy, lub więcej darmowych esów w czasie doładowania konta. Mnie tyle wystarczy ;p

  19. Kolejna lipa z tym odliczaniem > przestawcie zegar w kompie na jakąś po 13:00 dzisiaj i odświeżcie stronę… i co? i nic – świąt w Play nie będzie!!!

  20. Tak, nowa zabawa polegająca na obserwowaniu odliczania na stronie :) Będziesz miał dużo szczęścia jak zegar zakończy odliczanie i nie będzie się przestawiał na kolejną godzinę odliczania :D

  21. A mój koment usunięto, więc piszę jeszcze raz.

    Konkursy to mydlenie oczu. My chcemy promocji na święta i tańszych słuchawek a nie cudów na patyku :P

  22. co za bzdura. licznik się wyzerował i odlicza godzinę jeszcze. Play se chyba jaja robi a to nie te święta…

  23. Jaki żal!! Najpierw do 9, potem przesuneli do 13. O 13 odświeżam i co? jeszcze godzina do konca……………………………….

  24. tuskaszenko jak żyć, pamiętam jak tuskaszenko obiecał że ropa nie będzie po 5zł, to cyba jedyna obietnica która spełnił

  25. Jak sam tytuł wskazuje "Za 24h" nadano o 9:07 to logicznie i uczciwie pojmując konkurs miał się rozpocząć o 9:07 :P
    I tak będziemy czekać, do 14, 15, 20, aż do usr@nej śmierci. licząc, że Play coś nam da. hahaha niezły fun ;)

  26. to nie promocja!! to konkurs. Ale nie dla nas tylko dla Play. Z ilu ludzi uda się nam zrobić idiotów. Jak widać wyścig szczurów trwa…

    • To nie jest promocja ani konkurs, to zabawa!!! No ja z siorką już się bawię, normalnie boki zrywamy ze śmiechu przy tej zabawie!

  27. Zobaczcie sobie filmik z końmi….. trzeba kliknąć "najlepsze" w prawym, górnym rogu. Żałosne………………………………………………………………………

  28. A to osoba . że pojawia się pare razy w następnych zdjęciach pewnei coś ma wspólnego z projektem. Oj premii nie będzie :-)

  29. No ja wysłałem te swietawplay z tymi końmi do TVN24 ciekawe czy sie zainteresuja swiateczna promocją PLAY:)

  30. Jaka firma, taka stron. Jaka polityka, taka terminowość i fachowość. Jaki BOK, tacy "informatycy". Play oferuje niby więcej aniżeli inni operatorzy, lecz w praktyce to już wygląda różnie…

  31. No tak ale ten koń był przez dłuższy czas dostępny… i skąd to się wzięło tam?
    czyli co można cokolwiek wrzucić jako życzenia?
    po co zapowiadać zabawę jak nie jest gotowa? a zrobić ludzi w balona to łatwo…
    teraz Play też powinien dostać swoje karne…

  32. mi już się odechciało tej zabawy… życzę Wam powodzenia a dla Play i agencji K2 lepszego przygotowania zabaw w przyszłym roku!!!

  33. Świetnie, Play stanął na wysokości zadania, w ramach promocji i zachęcenia nowych osób do przejścia dał nam stronę internetową z jeleniem i choinką, brawo. Nie wiem jak to nazwać, ale jak dla mnie play po prostu się zachłysnął początkowym sukcesem, z czego teraz bardzo lubi się chwalić, bo ile to osób nie przechodzi do nich. Już po udziale wojewódzkiego zyskałem niechęć do P4, a teraz czekając na promocje świąteczną doczekałem się – jelenia, i dodania świątecznej skórki na stronie. Na tą chwilę w T-M oferują nowej osobie w najsłabszym mixie 24/50 ( uznaję, że 25 nikomu i tak nie wystarczy na msc, a i przy 50 zł ceny za minutę i sms sa takie jak w play ) Wave za 300 zł ( gdzie w play w 54/30 mam go za 780 – drożej niż na allegro bez umowy ) , w Plusie dają mi Nokie 500 za 1 zł ( w play chyba zainspirowali się jej nazwą i dlatego chcą ją wepchnąć za 500 zł – ale cóż, może to ten głośnik jest tyle wart, wszak kto wie co się czai w tej małej istocie ) , ponadto dają za 400 zł Neo V , która sprosta chyba wszystkim wymaganiom, czym chcą zamydlić oczy w play ? promocją na C6-00 i 5800 ? telefonem który kupiłem nowy 2 lata temu za 350 zł, a chcą mi go dać za 489 zł przy wiązaniu się z firmą ? toć to śmiech na sali, takimi propozycjami poczułem się wręcz znieważony, btw. gratuluję flagowego modelu play – Galaxy S+ , w umowie za 150 zł dostajemy go chyba nawet za 1 zł … ? szkoda tylko, że w innych sieciach przy podobnym abonamencie ( o ile nie mniejszym ) dostanę za to galaxy S2. Polecam zastanowienie się nad swoimi śmiesznymi praktykami, mam nadzieję, że moim tropem pójdzie reszta rodziny ochoczo dziękując za współpracę z P4, bo jeśli do końca roku nie macie zamiaru wprowadzić promocji świątecznej to Wy chyba ostatniego miesiąca 2011 do udanych nie chcecie do udanych zaliczyć. Pozdrawiam.

    • W pełni się z tobą zgadzam, poza jednym.
      25 złoty na miesiąc wystarczy bardzo wielu ludziom. Ja przez wiele lat korzystałem z takiego abonamentu i go nie przekraczałem.
      W Pre-paidach w dawnych czasach znalem wiele osób, które doładowały równo 50 zł na 3 miesiące. Czyli starczało im 17 zł na miesiąc.
      I nie, nie mówię wcale o gimnazjalistach, mówię o osobach dorosłych, pracujących.
      Po prostu nie wszyscy całą dobę rozmawiają a w przerwach siedza na FB.

      • Na tą chwilę jako 20 letni, pracujący student miesięcznie mieszczę się w 50 zł tylko z tego powodu, że dzięki nowości jaką z pewnością jest ważność konta na rok po doładowaniu u każdego operatora, używam 3 telefonów z 3 różnymi sieciami, a nie ukrywam, że przed dzwonieniem niejednokrotnie się powstrzymuję właśnie ze względu na koszty.

        Tryb życia jaki aktualnie prowadzimy wręcz zmusza nas do wykonywania połączeń, mieszczę się w 10 sms’ach tygodniowo – po prostu nie lubię stukania na nędznej klawiaturze telefonu, denerwuje mnie również ekranowe qwerty w dotykowcu, liczę, że fizyczne qwerty to zmieni, aczkolwiek na tą chwilę z każdą błachostką – dzwonię, rzadko kiedy zamykając się w 10 minutach rozmowy, często przekraczając 30 minut, i tylko dzięki temu, że w pre-paid są promocje których w mixach / abo nie ma jak np. darmowe 50 dni do play po doładowaniu 50 zł w play mogę sobie na to pozwolić.
        Ponadto praca jaką wykonuję, którą muszę godzić z dziennymi studiami wymaga tego, że wcześniejsze stawienie się w pracy oznacza kontakt z szefem.

        Cóż na dziś konkurencja jest ogromna, przebierając w operatorach wirtualnych, dochodząc do wielkiej czwórki, ale nie wiem czemu nadal nie przekłada się to na ceny w ofertach, ba nadal dostajemy takie przekręty jak sztuczne promocje na święta ( bo przecież niektóre telefony w play przed promocją świąteczną miały niższe ceny niż teraz ) .

        btw. na dziś internet w telefonie brany z abonamentu etc. jest śmieszną opcją, bo dopłacanie 10 zł w ofercie smartfonowej za 200 mb, czy też płacenie za to w allinclusive, gdy za 25 zł np. w orange free dostajemy 1250 mb + 25 zł do wykorzystania na rozmowy lub internet ( co w sumie może nam dać 1.5 GB za 25 zł naprawdę dobrej jakości – i to nie tylko w miastach – internetu ) . Ten przypadek nie jest odosobniony, mam wrażenie, że im więcej funkcji i dodatków za które jak by nie było płacimy, dokładamy do oferty tym jest ona gorsza.

        Szukając oferty dla siebie przekonałem się, że im prostszą usługę wybieramy tym mniej złego może nas spotkać, ale w takim razie ciekawi mnie taka polityka – wszak skoro Play oferuje nam w ofercie play online internet za niewielkie pieniądze, dlaczego gdy chcemy go dołożyć do abonamentu płacimy chore stawki, toć to chyba nie klientowi powinno zależeć na tym, żeby poszedł do tej a nie innej sieci.

        I jeżeli ktokolwiek uważa, że klient płacący 50 zł / msc jest niczym ten imho daleko nie zajdzie, wszak młode, studiujące osoby mają spore predyspozycje do tego , żeby w przyszłości płacić operatorowi spore stawki, a na tą chwilę zagrywki play już mnie odstraszają i budują opinię, która utrzyma mi się przez dłuższy czas – nie miałem okazji rozmawiać na BOA play, ale tylko ze względu na świetną obsługę w erze przedłużałem tam umowę, choć nie ukrywam warunki same w sobie rewelacyjne nie były. Po prostu znam swoje możliwości i wiem, że z pomocy serwisu korzystam dość często, nie mam ochoty użerać się z kimś, dlatego, że „tacy klienci za 50 zł / msc to potrzebni nie są” . Również salon, w którym daną umowę zawieram, wybieram nie przypadkowo – miła obsługa już nie raz pomogła mi w przypadku napraw gwarancyjnych, choćby w tym, aby wesprzeć starania klienta o wymianę wadliwego sprzętu.

        Co więcej mix na liczbę doładowań ma to do siebie, że nawet przy 24/15 nikt nie zabrania klientowi doładowywania 60 zł / msc , co oczywiście nie upoważnia do wymagania świetnych bonusów za grosze, aczkolwiek jakiś szacunek dla klienta się należy.

        Reasumując, działanie P4 jest co najmniej dziwne, rozumiem, że niedawno zawarte przymierze krwi w spisku wielkiej czwórki motywuje do tego, żeby nie proponować zbyt konkurencyjnych stawek – toć to przecież macie wspólnych wrogów, ale idąc śladami pozostałej trójcy, zastanówcie się choć nad sprostaniem wymogom społecznym choć kilkoma modelami telefonów w niższej cenie – tak jak to jest w innych sieciach – 3 – 4 modele dla różnych grup społecznych w świetnej cenie, zakrywają pozostałe śmieszne ceny, toć i tak nikt na pozostałą oferte nie patrzy skoro wystarcza te kilka telefonów. Wy postawiliście na odrobinę inną opcję – zakryć drogie telefony jeszcze droższymi telefonami.
        Bardzo chciałbym zobaczyć bilans "przejść" numerów w okresie świątecznym 2011 – toć to przecież wielu użytkownikom właśnie wtedy kończy się umowa, którą 2-3 lata temu w promocjach świątecznych zawierali.
        Oby nie pozostało Wam jedynie usiąść i zapłakać …

        • Ludzie. darujcie sobie z tymi telefonami!! Operator przede wszystkim powinien sprzedawa USAUGI. Dla Was wyznacznikiem dobrej oferty jest cena telefonu?! Przecie| równie dobrze mo|esz kupi telefon w markecie na raty – przecie| pBacc abo tak naprawd te| pBacisz rat za ten telefon. (Poza tym aparaty u operatorów s zwykle brandowane… mnie to wkurza, |e pod ka|dy mo|liwy przycisk operatorzy wciskaj "internet". Taki telefon ze sklepu nie ma tego typu "ficzerów" i soft od producenta wydaje mi si o wiele bardziej funkcjonalny.)

        • @P23, napisałeś:
          "Tryb życia jaki aktualnie prowadzimy wręcz zmusza nas do wykonywania połączeń (…) dzwonię, rzadko kiedy zamykając się w 10 minutach rozmowy, często przekraczając 30 minut, i tylko dzięki temu, że w pre-paid są promocje (…)"

          Nie wiem oczywiście jaki prowadzisz tryb życia i nie zamierzam wyliczać Twoich rachunków.

          Powiem tylko co ja zauważyłem – obniżenie kosztu połączeń na przestrzeni pięciu lat spowodowało niesamowite gadulstwo. Bardzo często niczym nie uzasadnione. Dawniej ludzie potrafili rozmawiać do 5 (naprawdę w pięć minut można przekazać bardzo dużo informacji). Tak samo w 3 smsach można przekazać bardzo precyzyjne informacje. Wiem bo sam to wielokrotnie robię.

          Natomiast zauważyłem, że ostatnio jak ludzie rozmawiają to zamiast powiedzieć co maja do powiedzenia i dodać:
          – "Do usłyszenia"
          To mówią:
          – "Zaraz, a co ja to jeszcze miałem powiedzieć, pomyślmy…. yyyy…."
          Albo dzwonią za dziesięć minut i mówią:
          – "Rozmawialiśmy, ale właściwie to nie słuchałem, jak do to dokładnie miało być…?"

          Ostatnio dla przykładu byłem świadkiem jak studenci czytali sobie przez telefon całą listę pytań egzaminacyjnych, która miała chyba z 70 pozycji. Choć każdy z nich miał nowoczesny telefon, mógł zrobić fotkę i wysłać ja mailem drugiemu. Więcej, jeśli nie lubią robić takich rzeczy przez telefon, mógł powiedzieć:
          – "Wyślę Ci te pytania mailem z domu"
          Zamiast tego rozmawiali grube kilkanaście o ile nie kilkadziesiąt minut, głosowo dyktując pytania.

          Co więcej zauważyłem też – co mnie wyjątkowo wkurza – że ludzie dzwonią coraz częściej, w kompletnie nieodpowiednich chwilach. Wielokrotnie widziałem ludzi rozmawiających w miejscach całkowicie do tego nie właściwych.
          Od pewnego czasu uważam, że w kinach, teatrach innych tego typu miejscach powinny być instalowane urzędzenia zakłócające sygnał, bo przecież to już przekracza wszelkie pojęcie, zęby odbierać telefon w trakcie recitalu.

  34. Czytając komentarz P23, czuję się jakby czytał mi w myślach.
    Jestem dobrej nadziei, że PLAY uważnie czyta komentarze i postanowi zachwycić nas nową ofertą.

  35. Promocja to jest porządna….ale nie dla nas klientów tylko dla marki Play!!!!
    Play myśli o sobie a nie o nas :(

  36. strona jest do d… nie wiem co ludzie z K2 sobie mysleli tworząc strone ale przejscie kolejnych kroków graniczcy z cudem, brak reakcji na przyciski, maksymalnie długi czas oczekiwania, po prostu tragedia…

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości