Tako rzecze rzecznik Play

Zadowolenie z usług operatora największe w PLAY!!!

Jak co roku UKE zbadał polski rynek telekomunikacyjny. Tuż przed świętami Urząd wydał niezwykle ciekawy raport.

To obowiązkowa lektura dla każdego kto poważnie interesuje się tym rynkiem. Znajdziemy tu mnóstwo ciekawych i dokładnych analiz z często zaskakującymi wnioskami. Wiecie, że 89% klientów nigdy nie złożyło reklamacji? Sam jestem jednym z nich.

Czytałem opinie na temat raportu, ale nigdzie nie zauważełem, żeby ktoś zacytował wyniki dotyczące satysfakcji klientów z usług operatora.

Podobnie jak rok temu PLAY okazał się najlepszy zarówno w kategorii rynku indywidualnego jak i biznesowego!

Koniecznie przeczytajcie od deski do deski!

 

Komentarze

  1. niezadowlony napisał(a):

    a ja jestem niezadowolony :( mieliście wprowadzić BlackBerry 9900 w połowie grudnia – i nie pojawił sie. Pomijam fakt, ze nikt nie raczył nawet sie pofatygować i napisac coś o jakimś REALNYM terminie…. Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Pisałem o tym kilka razy. Niestety w tej operacji biorą udział dwie firmy i z różnych powodów musieliśmy przesunąć wprowadzenie tego modelu na 2012. Mam nadzieję, że stanie się to już w styczniu.Raportuj

      • gazecior napisał(a):

        Drodzy rzecznicy prasowi. Może odbierajcie meile i włączcie telefon? Bo niby tu dla dziennikarzy i prasy jesteście a nijak się skontaktować z Wami nie można …. Raportuj

    • xpersona napisał(a):

      NIEZADOWOLONA …OBURZONA ….
      co prawda w innej sprawie.Otóż 28 grudnia około 17.00 załadowałam konto na sumę 50.00 ,nie otrzymałam SMS że konto uzupełnione.
      Dzwoniłam kilka razy do Obsługi Klienta , "zjadło" mi następne 16 zł i dopiero dziś 29.12.2011 dowiedziałam się,
      że jest AWARIA jakaś , nie powiedziano jaka , że dopiero po 12.00 w południe ewentualnie będzie zrobiona.Jestem wściekła ,nie mam telefonu bo połączenie z Obsługą "zżarło" mi resztę pieniędzy na koncie.
      Jestem odcięta od świata bez możliwości połączenia .
      Byłam w Erze 12 lat i nigdy nie zdarzyła się taka historia .
      Na dodatek nikt nawet nie raczył powiadomić o tej AWARII
      .Po odzyskaniu moich pieniędzy zmieniam natychmiast operatora
      JESTEŚCIE BEZNADZIEJNI I NIE SZANUJECIE KLIENTA
      NIE INTERESUJE MNIE WASZA AWARIA
      JA MAM MIEĆ POŁĄCZENIE A JEŻELI NIE TO ZAPŁAĆCIE ZA CZAS BRAKU POŁĄCZENIA !!!!!!!
      TAK JAK MY ZA WSZYSTKO MUSIMY WAM PŁACIĆ !!!!!!!!!!
      Za cholerne połączenie z Wami po kilkanaście razy ,bo siedzą osoby niekompetentne by określić przyczynę braku usługi ,ale za taką beznadziejną odpowiedź też trzeba wam zapłacić.
      SKANDAL I NIECHLUJSTWO TO SŁOWA KTÓRE CISNĄ SIĘ NA USTA ,NA OKREŚLENIE WASZEJ USŁUGI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Raportuj

  2. niezadowlony napisał(a):

    śledzę blog…ale cierpliwie czekam – chce przejść do Play i czekam na 9900. A jak nie – Orange wita ;)
    i dziękuje za info.
    pozdr. Raportuj

  3. Tomi napisał(a):

    wyprzedaż w orange juz hula, co z Play? jeszcze w 2011? Raportuj

    • picollo napisał(a):

      No orange fajną ofertę zrobił wyprzedażową. Czekamy na ruch ze strony Play. Oby jak najszybciej bo jakby co to trzeba wniosek na przeniesienie nr zdążyć złożyć ;)
      Raportuj

      • Poll napisał(a):

        Amplifierom Orange już dziękowaliśmy. Raportuj

        • Tomi napisał(a):

          Poll zamiast pisać pod większością postów swoje zgredziałe przemyślenia, wstań sprzed komputera i idź na spacer, co za różnica czy orange czy jakaś inna sieć? Pytanie jest odnośnie wyprzedaży ze strony Play, czy też reakcji na tą w/w wyprzedaż, bądź nie. Raportuj

        • picollo napisał(a):

          Nie jestem związany w żaden sposób z orange, jestem klientem play czekającym na dobrą ofertę przedłużeniowa, której póki co nie ma. Jak tak dalej będzie pójdę tam gdzie lepszą zaproponują. To chyba logiczne. Jak mam chwalić coś co mnie nie satysfakcjonuje? Rabat 25% na abonament ale za to zabierają 170min na miesiąc to jest dobra oferta?? Żart…
          Raportuj

          • Poll napisał(a):

            Nie wiem czy oferta jest dobra dla ciebie czy nie. Tu piszemy o zadowoleniu lub nie respondentów a nie o ofercie Orange o której stale wspominasz nie tylko w tym wątku. Czy nie jest to próba wzmocnienia wizeruku konkurencyjnej sieci? Raportuj

            • picollo napisał(a):

              lecz sie czlowieku. zadowolenie klientow, taki watek, to czytaj JESTEM NIEZADOWOLONY w temacie? hę Raportuj

            • picollo napisał(a):

              zreszta nie ma co z nim dyskutowac, jak mozna zauwazyc w jego poscie "ja nigdy sie nie myle" to juz swiadczy o podejsiu do sprawy. on ma zawsze racje… Raportuj

            • Pawel napisał(a):

              Bo Poll to wojownik Gruchy Raportuj

            • Poll napisał(a):

              A zauważyłeś coś jeszcze co wstawiłem po tym stwierdzeniu? Zauważyłeś emotkę? Raportuj

            • Poll napisał(a):

              To ty się lecz. Wiesz jak się nazywa człowiek który za jednym posiedzeniem w necie wypuszcza kilka identycznie niemal brzmiących wiadomości o np świetnej promocji u konkurencji? Jeśli ci nie odpowiada słowo "amplifier" to podpowiedz mi jakiego polskiego słowa użyć. Raportuj

          • walek303 napisał(a):

            Więc jesli nie jesteś przywiązany do swego numeru weź sobie nowy i wejdz do Play jako przeniesienie numeru(kupując wcześniej fajny starter z ciekawym numerem w innej sieci). Ja np zarejestrowałem nowy numer u innego operatora na firmę(kilka faksów i maili) a następnie wnioslem go do PLAY i tak za 79zł(brutto) mam 850min do wszystkich + stacjonarne Free + Play Free + 1GB na dane + PS3 Unch3 za 1zł. Konsolę sprzedajesz na Alle.. i kupujesz taki tel jaki chcesz i ja dziekuje za taką promocję w Orangutanie gdzie za te same pieniądze mam 215min i umowę na 36mc aby kupić dobry tel. Aaaa gdyby odpowiedzi były, że nie każdy może wziąść na firmę to dodam, że też nie mam ale miałem 10lat temu i zostały papiery. Można tez pogadać ze znajomym -trzeba tylko chcieć a nie czekać na promocje, bo nie wszędzie dają to samo. Raportuj

  4. Yo-Yo napisał(a):

    taaaaaaaaaaaaaaaa juz to widze Raportuj

  5. user napisał(a):

    Jahu dawaj, pisz podsumowanie, bedziesz mial 2 RAZRy! Raportuj

  6. mPablo napisał(a):

    Marcinie, sprostuj proszę informację – reklamacji nie złożyło 79% badanych, zaś złożyło 11% badanych. Tych co nie pamiętają albo nie wiedzą o co chodzi (aż 10% respondentów) trudno z automatu klasyfikować jako takich, którzy nie reklamowali.

    Ja ogólnie jestem zadowolony, ale mego brata do pozostania w Play raczej nie uda mi się przekonać. Tyle o statystykach ;) Raportuj

  7. Barbara_Be napisał(a):

    oby tak dalej ;-) a hejterzy zawsze byli i będą.. Raportuj

    • polecony napisał(a):

      Coraz zabawniej to wygląda, w taki sposób ten blog będzie można pozostawić Towarzystwu Wzajemnej Adoracji Pracowników Play.
      Jeśli natomiast jakiś klient zechce dać wyraz niezadowoleniu i wytknąć słaby punkt oferty będzie można mu powiedzieć – My tam wiemy swoje, mamy nawet na to Raport i hejterów nie słuchamy.

      Pozdrawiam
      PS. bardzo przepraszam ale kilka aspektów tej wspaniałej wszak oferty sprawia że poważnie rozważam zmianę operatora ( na gorszego ) mam jednocześnie świadomość, że nikt w Play się tym przejmował nie będzie. Hejter w wozu konikom lżej . Raportuj

      • ejty napisał(a):

        każdy kto narzeka na Play jest tu niemile widziany;) obrońcy tej sieci tylko czekają, aż napiszesz, że masz z czymś problem..a dalej podłączają się inni i wiemy jak to wygląda. Raportuj

    • ejty napisał(a):

      No tak dalej. W końcu za rok kolejna impreza play'a to trzeba na nią ładnie zapracować walką pod sztandarem play'a. Raportuj

  8. Yed napisał(a):

    No coz: UKE: Zmiana sieci telefonii komórkowej: http://www.telix.pl/artykul/uke–zmiana-sieci-tel
    Wszyscy główni operatorzy sieci (T-Mobile, Orange, Plus) zostali ocenieni wysoko. Poza atrakcyjnością cenową i atrakcyjnością promocji i rabatów (w przypadku operatora sieci T-Mobile, Orange i Plus) wszystkie pozostałe aspekty osiągnęły notę 4,0 i wyższą. Najlepiej oceniono operatora sieci Play. Dlaczego nie czytal rzecznik Play, chyba… Raportuj

  9. vbc napisał(a):

    tylko czekalem kiedy niedorzecznik grucha sie tym pochwali, jak pisza cso zlego o playu to juz tego nie da na blogu Raportuj

  10. picollo napisał(a):

    Minutowo to fakt są bezkonkurencyjni ale za to cenami telefonów i obsługa klienta konkurencja niestety Play miażdzy w tej chwili… Na tyle kontaktów z BOK i punktami sprzedaży tylko 1 raz słownie JEDEN trafiłem na kogoś kto wiedział o czym mówi i mógł mi jakoś pomóc. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      No jak widać opinie respondentów przeczą temu co napisałeś. Raportuj

      • picollo napisał(a):

        Wiesz aby przeprowadzić porządnie badanie trzeba wziąć pod uwagę wiele czynników. Nie będę się tu zagłębiał w temat powiem tylko, że badaniom nie wierzę. Jak ktoś siedzi w temacie to wie dlaczego mogę tak myśleć ;) Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Badaniom nie wierzysz bo nie są po twojej myśli. "Sund sundem a sprawiedliwość musi byc po naszej stronie" Raportuj

          • picollo napisał(a):

            Nie napisałem nigdzie, że badania nie są po mojej myśli. Stwierdziłem tylko, że mogą być mało wiarygodne. Wiem sam po sobie jaki poziom obsługi sieć Play reprezentuje – 5 zgłoszeń w tym miesiącu chyba wystarczy. Jak pracownik nie potrafi poprawnie zmienić adresu mając d.o. w ręku lub na załatwienie sprawy poprzez email czeka się 2 tyg no to troszkę odrzuca…
            Dla twojej informacji klientem play jestem od samego początku i niewiele lepiej jest jak kiedyś. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Zasugerowałeś że wyniki są spreparowane. Respondenci nie podzielają twojej opinii więc stąd wniosek iż badanie nie jest po twojej myśli. Raportuj

  11. harlock napisał(a):

    Raport urzędu? Heh. Lepiej opierać się na opiniach klientów. Raportuj

  12. silver napisał(a):

    Taki niski procent zgłoszeń reklamacyjnych wynika pewnie z faktu, że póki nie napisze się słowa reklamacja i nie zawrze w treści danych, które wg regulaminu trzeba podać do reklamacji, Play traktuje takie "reklamacje" jako czyste zgłoszenia. I wiszą nierozpatrzone jak np moje od października… :/ Poziom świadczonych usług przez Play na plus, obsługa klienta na minus. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      A co sie dziwisz skoro zgłoszenie ma błędy formalne. Dla klienta jest to reklamacja tak czy siak. Raportuj

      • silver napisał(a):

        O błędach formalnych mi nie pisz. Jak wysłałem do Playa prośbę o uzupełnienie braków formalnych w odpowiedzi na reklamacje (brak podstawy prawnej w odpowiedzi), BackOffice potraktował moje pismo jako odwołanie się od reklamacji i odesłał do II instancji, czyli jakiegoś działu reklamacji reklamacji :/. To, że co drugi klient nie rozróżnia zgłoszenia od reklamacji – bywa, ale że pracownicy BackOffice nie znają się paragrafach regulaminów i przepisów, które tak chętnie wklejają w swoje odpowiedzi, to już porażka. Raportuj

        • Poll napisał(a):

          No dobrze, rozumiem ale pytania o reklamacje zadawano klientom a nie pracownikom Play więc jeśli zadano pytanie ile razy pisał pan reklamację to klient nie rozróżnia tej z błędami formalnymi i bez błędów. Zatem nie ma znaczenia jak reklamacje traktuje Play Raportuj

  13. Poll napisał(a):

    No sie bardzo cieszę, że mam telefon i internet w najlepszej sieci. Ja się nigdy nie mylę ;-) Raportuj

  14. @jrusinek napisał(a):

    Jest parę upierdliwości w ofercie, ale rekompensata 96% kary umownej, wystawionej u poprzedniego operatora, wynikającej z błędu konsultantki w salonie Play, działa naprawdę in plus.

    Kilka razy opinie konsultantom z BOK-u wystawiłem przeciętne, ale jak się mnie zadowala, nie ma co liczyć na coś innego jak dobrą ocenę.

    Relatywnie dobra oferta, dobry telefon a na poprawę humoru "notki SMS" z jajem – jak tu nie być zadowolonym? Raportuj

  15. djgreg napisał(a):

    To ja się pytam gdzie jest mozliwość przejścia z abo play do abo RBM ??? obiecaliście to do końca roku i co ?? obietnice bez pokrycia !! jestem ciekaw czy wogóle coś robiliście w tym kierunku czy to jest zwyczajne oszukiwanie klientów ?? proszę o odp Raportuj

  16. pakierhakierxd napisał(a):

    Jeszcze rok nie minął może będzie :) Raportuj

  17. Danek napisał(a):

    Jestem w Play-u już ponad 2.5 roku i jest zayebiście ;) , czasem tylko na różnych wioskach bywa słaby zasięg (tj. powiat zawierciański i okolice Opola). Zapewne na innych sennych wsiach w PL. jest podobnie, ale może to się już niedługo zmieni. Przydały by się jeszcze esy po 7 gr i minuta po 22 grosze ;P ale i tak jestem z owej sieci bardzooo zadowolony ;-) Raportuj

  18. Olo napisał(a):

    Wiec wszystko jasne BB 9900 w P4 bedzie po nowym roku tylko pytanie czy bedzie on dostepny tylko dla Firm czy oferta dla Klienta indywidualnego tez zostanie zaciagnieta do tego? Raportuj

    • Barbara_Be napisał(a):

      w Play nie ma rozgraniczenia os. indyw. – firma. takie same telefony są dostępne i dla tych, i dla tych. tylko różne ceny. Raportuj

      • Olo napisał(a):

        To dziwne bo w kazdej sieci sluchawki spod znaku RIM czyli BB sa dostepne tylko w abo dla firm. Kolega wyzej przedstawil tego przyklad ze 9900 bedzie w w ofercie dla firm czyli to samo co u konkurencji a u konkurencji jest juz prawie od 2 miesiecy a na swiecie juz od kilku ladnych miesiecy. Nie reklamuje zadnej sieci ale smieszy fakt ze telefon ktory kosztuje nowy 2tys zloty przy abonamencie za 302 zlote dla Firm bedzie dostepny za 250zloty!!!! Jakas paranoja. W orange w Angli za 160 zloty mamy 1200 min 500mega internetu i wiekszosc najnowyszch terminali przy tej taryfie jest za darmo nie placimy nawet funciaka za nie a u nas kazdy operator nie dosyc ze zdziera na rozmowach bo mamy najdrozsze w calej UE to jeszczce na telefonach dowala do pieca konkretnie analogiczny przyklad jak z paliwem… Raportuj

        • pakierhakierxd napisał(a):

          Pamiętaj że jesteśmy w Polsce w angilii i na świecie lepiej się traktuje klientów czasem … i do tego tam więcej ludzie zarabiają. Raportuj

        • walek303 napisał(a):

          To co to za mega okazje niby w tym GB?? Ja właśnie podpisałem umowę firmową w Play za 79zl brutto(po dod 10% rabacie od gościa od biznesu) i mam za polowę tej kasy którą wymieniłeś 850zł czyli więcej niż połowa Twoich 1200, mam 1GB danych czyli 2x więcej za 2x mniej, mam Free stacjonarne i mam Free do Play i 1200zł w gotówce (PS3 unch3 dostalem od Play za 1zł a za 1200 sprzedałem) tak, że nie reklamuj tu badziewia z Orangutana na angielskie wtyczki. A taryfa moja zwie się All Inclusiv 75 Max dla Firm -przy przeniesieniu numeru
          Raportuj

          • olo napisał(a):

            Po pierwsze to ze te 41 funtow zarobisz w niecaly jeden dzien nawet pracujac na czarno u nas nie wiem gdzie bys to uczynil chyba jako dziwka na trasie. Po 2gie to jest podstawowy abonament w ktorym masz 1200 min i smsy za darmo nie mowiac juz o rozmowach wewnatrz sieci. Telefony o wartosci 2500zloty masz za darmo a nie jakiegos durnego PS3 ktorego kupie na wyprzedazy za tysiaka. I nie bron tak P4 bo smieszne jest to zobaczymy jak przyjdzie Ci zglaszac jakas reklamacje albo blad techniczny ile bedziesz obslugiwany bo ja juz 2 tygodnie czekam a kase do abonamentu mi dalej dobija. Po 3cie porownujemy abonamenty dla osob prywatnych nie firm. Po 4 telefon co roku masz nowy a stary dostajesz na wlasnosc. A i zapomnialem ze jak Ci ukradna lub zgubisz tel odrazu dostajesz nowy. Ciekawe czy w P4 tak tez jest bo z tego co wiem to sprzedaja nawet kradzione telefony zeby klientow przyciagnac.

            Broncie P4 ile wlezie leje na to siec do dupy tak tak reszta pozostalych w tym krraju. Nie bronie nikogo a wrecz dyskryminuje… Raportuj

            • walek303 napisał(a):

              Mój kolega Olo z Norwegii to równy gość. Ty masz z nim tyle wspólnego że też masz równo… każdy wie ile się zarabia w Anglii więc nie nudź tu chwałkami nie na temat. Polska to kraj dla obrotnych a kto sobie nie radzi jedzie na zmywak do Anglii. Przedstawiona przeze mnie taryfa jest konkurencyjna w polsce a nawet jak widać "u was". ja nie mam firmy ale jak widzisz napisałem jak podpisać umowę firmowa i mieć lepszy abon dla fizycznych. Czyli jak widzisz chodzi tu o myslenie. Dalej. telefony o wartości 2,5tyś są w po 3mc za 1500 na wyprzedaży czyli nie duzo więcej jak wspomniane przez Ciebie durne PS3. Ad reklamacje to u każdego operatora są one żalosne a przerabialem już wszystkich. Ad 4 -to w Anglii to już dają tele na własność? te stare? co za raj. Aaaa i prześlij mi swój tel i powiedz że ci ukradli -dostaniesz nowy. i nie muszę tak jak ty zarabiać na 40 funciaków jako dziwka na trasie bo tyle to dziennie zarabiam w Polsce a nawet więcej tylko nie mam takich kosztów jak Ty że 3/4 oddajesz za wynajem mieszkania i żarcie z marketu. No i moje 850min za 79zł bije Twoje 1200min za 160zl jak potrafisz liczyć. No i mam wiecej transferu za mniej kasy. Więc po licho brałeś abonament w P4 skoro tam masz takie abo? jak czekasz w anglii z abonamentem P4 to ciągle będzie ci dobijać jeśli nie wbijesz sobie do głowy że w roamingu trzeba wyłączyć transfer danych przez GSM
              jeśli coś tu porównujemy to abonamenty w Polsce a nie na wygnaniu więc bardziej twój za funty tu nie pasuje niż mój firmowy Raportuj

  19. vbc napisał(a):

    musze o tym napisac. mam zablokowane polaczenia przychodzace z nr zastrzezonych, a od tygodnia dzwoni do mnie nr zastrzezony, jakas masakra, takie jaja to tylko w play moga byc (wczesniej bylem w erze i nie mialem takich przypadkow). powoli zaluje ze przeszedlem – bo coraz wiecej takich wkurzajacych kwiatkow sie pojawia Raportuj

  20. Jasko napisał(a):

    A ja jestem średnio zadowolony. Mam 3 abonamenty w play dla firm 25, 55,75. Jak brałem ofertę 25 zostałem zapewniony w salonie że dostępność do pakietów będzie taka sama jak w pozostałych – po jakimś czasie okazało się że niestety ale w tym abonamencie nie ma możliwości kupienia pakietów np sms. BOK stwierdził że tak jest w regulaminie i nic na to nie poradzą, a to że na żadnej ulotce nie ma dopisku (*)nie dotyczy oferty 25 to nie ich wina. Przyznaje że dali kilka sms'ów przez miesiąc czy dwa ale to nie rozwiązuje problemu.

    Przydała by się jeszcze jedna opcja – możliwość zamiany abonamentu między numerami, ale z tego co wiem to "takich rzeczy nawet w erze nie mają" Raportuj

  21. Janek napisał(a):

    Marcin a jak sie play odniesie do głuchych telefonow telepolis? nominacje kilka kategorii… Raportuj

  22. wroc napisał(a):

    Mam 2 pytania odnośnie obsługi klienta:

    1. W którym punkcie RŚUT jest coś o konieczności rejestracji karty i odrzucaniu zgłoszeń od niezarejestrowanych użytkowników?
    2. Co na ten temat mówi Prawo Telekomunikacyjne? Raportuj

    • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

      jak można rozpatrzyć zgłoszenie skoro nie wiadomo kto jest właścicielem telefonu? Raportuj

      • Play napisał(a):

        jak można wziąć opłatę za usługę skoro się jej nie swiadczy należycie? Raportuj

        • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

          jak można zareklamować usługę i opłatę skoro nie jest się zarejestrowanym? jak można podawać się za kogoś innego? Raportuj

      • mPablo napisał(a):

        Można podać dane właściciela/użytkownika przy składaniu reklamacji. Raportuj

        • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

          powtarzam: skąd moga wiedzieć ze jesteś włscicielem numeru? Przy kazdej reklamacji bedziesz podawał inne dane i oni będą to uznawać? Raportuj

      • wroc napisał(a):

        W O* nie raz kontaktowałem się z BOK w sprawie numerów niezarejestrowanych. Prosili wtedy o nr PUK w celu weryfikacji, ale w Pleju "niedasię".

        Zresztą Play odrzuca nie tylko zgłoszenie reklamacyjne, nawet zwykłe zapytania. Jaki to problem udzielić odpowiedzi? Raportuj

        • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

          to jest także zabezpieczenie przeciwko kradżięzy, chcesz aby ktos ukradł twój numer i w twoim imieniu zgłaszał reklamacje co do numeru? Czy to taki duży kłopot, iść do salonu i w ciągu 4-5 min zarejestrować numer? Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Prawo mówi na to tyle: nie ma rejestracji – nie ma człowieka. Raportuj

    • mPablo napisał(a):

      Niestety:

      PT art 60:
      "Regulamin świadczenia publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych niewymagających
      zawarcia umowy w formie pisemnej powinien określać w szczególności:
      (…)
      6) zasady, tryb i terminy składania oraz rozpatrywania reklamacji;"

      Więc sobie Play w RŚUT zapisał, określając zasady składania reklamacji:

      "§ 8. Reklamacje
      1. Użytkownik może złożyć reklamację w sprawie niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy pisemnie na adres korespondencyjny Operatora, telefonicznie za pośrednictwem OK, pocztą elektroniczną lub za pośrednictwem strony internetowej Operatora.
      2. Przed wniesieniem reklamacji Użytkownik powinien dokonać Udostępnienia danych."

      Dobrze, że wcześniej trzeba tylko dokonać udostępnienia danych a nie np. założyć wór pokutny, posypać głowę popiołem i paść na kolana ;-)

      Co ciekawe Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 r. w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. z dnia 18 października 2004 r.) nic nie wspomina o tym, że w celu złożenia reklamacji należy wcześniej udostępnić dane… Jest tylko mowa, że:

      "§ 2. 1. Reklamacja powinna zawierać:
      1) imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby użytkownika, zwanego dalej "reklamującym";
      2) określenie przedmiotu reklamacji oraz reklamowanego okresu;
      3) przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację;
      4) przydzielony reklamującemu numer, którego dotyczy reklamacja, numer ewidencyjny nadany reklamującemu przez dostawcę usług lub adres miejsca zakończenia sieci;
      5) datę złożenia wniosku o zawarcie umowy – w przypadku reklamacji, o której mowa w § 1 pkt 1 lit. a;
      6) datę zawarcia umowy i określony w niej termin rozpoczęcia świadczenia usługi telekomunikacyjnej – w przypadku reklamacji, o której mowa w § 1 pkt 1 lit. b;
      7) wysokość kwoty odszkodowania lub innej należności – w przypadku gdy reklamujący żąda ich wypłaty;
      8) numer konta bankowego lub adres właściwy do wypłaty odszkodowania lub innej należności albo wniosek o ich zaliczenie na poczet przyszłych płatności – w przypadku, o którym mowa w pkt 7;
      9) podpis reklamującego – w przypadku reklamacji złożonej w formie pisemnej.
      2. W przypadku gdy reklamacja złożona pisemnie, ustnie do protokołu lub telefonicznie nie spełnia warunków określonych w ust. 1 pkt 1-6, 8 lub 9, upoważniona osoba reprezentująca dostawcę usług przyjmująca reklamację jest obowiązana do niezwłocznego poinformowania reklamującego o konieczności jej uzupełnienia."
      Raportuj

      • Poll napisał(a):

        A imię i nazwisko lub adres to nie są dane ??? Raportuj

        • mPablo napisał(a):

          Oczywiście, że są, wybacz skrót myślowy. Chodziło mi o to, że takie dane można by spokojnie podawać tylko w reklamacji, bez wymogu wcześniejszego "udostępnienia", czyli w plejowej praktyce wizyty z dowodem w salonie/punkcie Play. Raportuj

          • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

            tak i za każdym razem podawac te same lub inne dane, czy chciałbyś aby ktośukradł twój numer i w twoim imieniu zgłaszał reklamacje? Raportuj

  23. wkurzonynaplay napisał(a):

    Też kiedyś byłem usatysfakcjonowanym użytkownikiem i wszystkim polecałem usługi tego operatora… dopóki nie musiałem złożyć pierwszej reklamacji. Raportuj

  24. czytającyregulaminy napisał(a):

    Ciekawa sprawa z tym zadowoleniem
    Mój pierwszy kontakt z PLAYem raczej zniechęca do kontynuacji.
    Miałem nieszczęście skorzystać ze sklepu internetowego.
    Zamówienie łyknęli, pieniążki oczywiście też.
    Zgodnie z regulaminem sklepu – 3 dni na realizację+czas dla kuriera.
    Najwyraźniej czas w PLAYu inaczej płynie. Od 17.12 nie zdążyli jeszcze.
    I sprawa najśmieszniejsza: na maila z prośbą o podanie terminu raelizacji napisali:

    "W zamówieniu pojawił się błąd. Jest to zgłoszone i czekamy aż ten błąd zostanie usunięty. Prosimy oczekiwać informacji o realizacji tego zamówienia na maila."

    Nigdy więcej PLAYa.

    Raportuj

    • play4you1 napisał(a):

      Masz może numer zamówienia to sprawdzę czy da się coś przyśpieszyć. Raportuj

      • czytającyregulaminy napisał(a):

        Dziękuję
        Właśnie wysłałem do sklepu internetowego maila anulującego zamówienie. Ponadto "przyśpieszanie" realizacji zamówienia po czasie dwukrotnie dłuższym niż regulaminowy jawi mi sie ponurym żartem.
        W tej chwili ciekawi mnie jedynie czy uda mi się odzyskać wpłacone środki bez procesu cywilnego. Raportuj

  25. gazecior napisał(a):

    "Walczymy by odebrać Twój telefon dziennikarzu!" – Tak zażarcie walczycie, że przez cały czas telefon jest wyłączony. Na meile nikt nie odpisuje. Czy na tym polega wsza współpraca z mediami? Raportuj

    • ma45 napisał(a):

      Z e-mailami to prawda wysyłałem nie raz na te 3 podane meile i zero odpowiedzi. Raportuj

    • olo napisał(a):

      Nie ma co sie dziwic Play to przeciez Netia a jak wiadomo tam dopiero ludzi robia niezle w c***a wiec niema sie dziwic. Jedynie Netia ma lepszy BOK od P4 bo zazwyczaj wiecej wiedza. Ostatnio opd miesiaca P4 nalicza mi kase za transmisje danych poza Play zglaszalem juz to 3 razu i tylko czekam a smieszniejsze jest to ze mam wykupiony BIS po ktorym idzie kazda transmisja ale jednak nie a wpadlem na to przez przypadek bo abonament mi sam sie zwiekszal nawet od nie uzywania i Ciekawe czy zwroca mi za to pieniadze. Nie powie mi nikt ze korzystam co dziennie o tej samej godzinie i minucie z transmisji play od miesiaca z odchylem 3-4 sekundowym. Zal.pl Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Przepraszam Cię. Jeśli jesteś przedstawicielem prasy to napisz proszę jeszcze raz na wszystkie trzy adresy. Na pewno ktoś odpowie. Raportuj

  26. blablabla napisał(a):

    Ja złożyłem 3 lub 4- dotyczące 2 spraw. 2 razy też informowałem o błędach na stronie Play.pl.
    Osobiście nie złożę już żadnej reklamacji/zapytnia. Obiecuję! To nie ma (miało) najmniejszego sensu. Tylko nogi+portfelik się liczą- nic więcej. Obiecuję ponownie!
    pzdr Raportuj

  27. LetsPlay napisał(a):

    coś bidnie na tej Twojej stronie… Raportuj

    • www.odchodzi4.pl napisał(a):

      na razie biednie bo dopiero dziś została uruchomiona ale nie martw się będzie bogato Raportuj

      • Poll napisał(a):

        Narzekałeś że Play nalicza ci kasę za internet gdy ty już jesteś w nocnym transferze. Jak widać na twoje stronce teraz u ciebie jest godzina 20:50 podczas gdy u całej reszty w środkowo wschodniej Europie jest godzina 21:50. Hhehehe niezły pajac z ciebie Raportuj

      • Poll napisał(a):

        Dlaczego tu nie napiszesz o zegarze ustawionym z zegarem Playa? Pośmiejemy się jeszcze więcej. Plizzzz!!! Raportuj

        • www.odchodzi4.pl napisał(a):

          nie rozumiesz Poll ironii w stwierdzeniu ze mój zegar był ustawiony z zegarem playa. jak nie rozumiesz to trudno . śmiej sie z siebie
          Raportuj

          • Poll napisał(a):

            Wszystko jedno czy to ironia cz aronia. Zegar pracował niezgodnie z właściwym czasem obowiązującym na danym obszarze stąd twoje wcześniejsze problemy z niepoprawnym naliczaniem za nocne smerfowanie. Spiepsz…ś najprostszą rzecz i to tyle. Do tej pory śmiałem się z gości którzy dziwili się, że im kody expresowe nie działają bo zatwierdzają je czerwoną słuchawką. Teraz dojdzie jeszcze jeden geniusz. Będzie to geniusz O4 który na zegarku się nie zna. Raportuj

            • www.odchodzi4.pl napisał(a):

              @poll jak nie wiesz to nie opowiadaj bredni że nie znam się na zegarku bo serwer portalu http://www.odchodzi4.pl jest w innej strefie czasowej i trzeba było przestawić godzinę a ze portal odpaliłem kilka godzin temu to nie wszystko było jeszcze ustawione i dopracowane. wytykaj błędy swojemu pracodawcy playowi bo tam pracuje sztab specjalistów tylko z nazwy bo to partacze i notują więcej wpadek niż ja. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Nie twierdzę że serwer nie jest tylko, że o pomyłkę nie trudno i jeśli to nie jest twoja pierwsza pomyłka, a nie jest, to wszystko tłumaczy. Raportuj

  28. Jacek napisał(a):

    Witam a co w sprawi samsunga Galaxy NOTE ? można sie go spodziewać w styczniu ? znana jest już jakaś konkretna data ? Raportuj

    • ma45 napisał(a):

      Nawet jak się pojawi to w takiej cenie że nie będziesz zainteresowany bo dołożysz sobie 300zł i kupisz w sklepie bez zobowiązań ;)
      Raportuj

    • Jacek napisał(a):

      W wysokim abonamencie może będzie atrakcyjna .. w orange i plusie nie jest tak zle … zna ktoś date ? Panie RZECZNIKU ?
      Raportuj

  29. Prowokator napisał(a):

    Drogi Marcinie cieszą mnie dobre opinie na temat PLAY bo to motywuje do jeszcze większej pracy nad tym co oferujecie.

    Jednak mam pytanie odnośnie konkursu, szkoda że nie można tego napisać pod właściwym tematem, prosisz o krótkie wypowiedzi i zarazem akceptujesz i nagradzasz te dłuższe. Szukasz testera do telefonu i dajesz go osobom które nagradzasz za odtwórczą robotę. Jahu ma łeb na karku i na pewno wymyśli dobry test, ale ogólnie zasada konkursu to "znajdź, przepisz, nie myśl za dużo". W końcu już sam nie rozumiem masz zamiar faktycznie przetestować ten telefon czy jedynie spławić blogerów kilkoma osobami które napiszą "łał super wyświetlacz, ekstra Wi-Fi i super mmski, a i focie na fejsa wrzuciłem".

    Pora na pytanie, czy faktycznie interesuje Cię jedynie osoba która odtwórczo wykona swoją robotę i napisze kilka zdań które masowo można znaleźć w internecie ?

    Nie kryję faktu, że chciałbym przetestować ten telefon ale uważam również, że pisanie sprawozdania z tego co działo się przez rok w PLAY to trochę kpina z inteligencji testera. Raportuj

  30. mirku napisał(a):

    dlaczego nie pochwalisz się tym? http://komorkomania.pl/2011/12/27/gluche-telefonyRaportuj

    • olo napisał(a):

      Po co przeciez Oni dobrze wiedza o tym a ze mamy krys ktorego nie mamy tak naprawde bo w sumie nas ominal ale nam sie wmawia ze mamy to po co zwiekszac koszty i robic zeby polepszyc jak i tak ludzie przychodza bo maja za ciut mniejsza kase wiecej niz u konkurencji. Raportuj

  31. olo napisał(a):

    Ta zadowolenie od miesiaca czy nawet 2ch juz sam nie wiem P4 zjada mi kase: Transmisja danych strefa Play – a co lepsze uzywam programow ktore dzialaja po BIS :) wiec widac jak usluga warta swojej ceny na innym terminalu w innej sieci to samo dziala normalnie wiec chyba jest cos nie tak. Po 3ciej probie zglodzenia problemu nadal nic nie robia… BIS raz dziala jako BIS a raz Transmisja danych strefa Play i place za to dodatkowo wiec czasami usluga BIS w P4 wychodzi mnie nawet ponad 50 zloty a za tyle zadna siec na swiecie jej nie ma wiec P4 jest najdrozszy aktualnie :) Raportuj

  32. czytającyregulaminy napisał(a):

    Idiotyzmów w wykonamiu sklepu internetowego ciąg dalszy:
    28.12.2011 10:00
    Witamy
    Dziękujemy za informację. Zamówienie zostało anulowane. Prośba dokonania zwrotu pieniędzy wpłaconych za zamówienie została przekazana do działu zwrotów. Prosimy o cierpliwość.
    Pozdrawiamy
    Dział Obsługi Zamówień

    28.12.2011 10:
    Witaj!
    Wiadomość dotyczy zamówienia numer: PS41781230043380 złożonego w Sklepie Internetowym PLAY.
    Adresat: ZBIGNIEW REMPAŁA
    ul. WESTERPLATTE 5 47
    33-100 TARNÓW, małopolskie
    Wartość zakupów: 387 pln
    Koszt przesyłki: 0 pln
    Do zapłaty: 387 pln
    Aktualny status zamówienia: Anulowane (po realizacji)
    Forma płatności: Płatności.pl
    Forma przesyłki: UPS
    Odpowiedzi na większość pytań znajdziesz w Regulaminie oraz w FAQ
    Kontakt: eShop@playsklep.pl
    Konia z rzędem temu kto potrafi logicznie zinterpretować treść obu maili.
    Nagle dowiedziałem się że że zamówienie zostało zrealizowane, bo tak chyba należy interpretować drugiego maila.
    Wygląda że bez sądu się nie obejdzie. Raportuj

  33. Maszyna napisał(a):

    Wie ktoś do kiedy jest wyprzedaż w orange? Raportuj

  34. mkkot napisał(a):

    To może obsługowo. Wiem, to jest czepianie się, ale skoro chcecie mieć idealną obsługę, to zobaczcie:

    Czego dotyczyły zmiany: zmiana taryfy
    Szanowni Państwo, Play24 przyjął zgłoszenie zmiany taryfy, ale taryfa nie została zmieniona, kody USSD wyświetlają "Przepraszamy. Zarządzanie kontem chwilowo niemożliwe[…]". Wobec tego prosiłbym o zmianę taryfy na podstawową play fresh 5 i aktywację pakietu 600 SMS-ów za 6zł.

    Odpowiedź po pół godzinie:
    Witam, zgodnie z dyspozycją na Pana koncie 28.12.2011 r. zostanie aktywowana taryfa Play Fresh. Tego samego dnia został aktywowany Pakiet 600 SMS za 6 zł. Pozdrawiam.

    Czas odpowiedzi: 10/10. Co mi się nie podoba?
    1. Nie było przeprosin, że nic nie działa
    2. Nie zaproponowano rekompensaty
    3. Nie udzielono wyjaśnień czemu p24 nie działa ani nie wysłano sprawy do zbadania (ja wiem, że coś przy nim robicie, ale nie wszyscy muszą wiedzieć)
    4. Nikt się nie podpisał
    5. Odpowiedź jest niegramatyczna, taryfa zostanie aktywowana, a pakiet już został aktywowany. W p24 taryfa rzeczywiście została zmieniona, ale pakietu na razie nie ma. Poczekam jeszcze. Choć odp. wyraźnie sugeruje, że powinien już być.

    I teraz co mam zrobić, wystawić biednemu konsultantowi 5? No przecież zrobił wszystko, co do niego należało, prawda? Raportuj

    • mkkot napisał(a):

      Spróbowałem samodzielnie aktywować pakiet przez p24: "Nie udalo sie wykonac operacji w OM". Wobec tego czeka mnie kolejne zgłoszenie. Robi się ciekawie… Raportuj

      • mkkot napisał(a):

        Aha, BTW: powiadomienie SMS-em o odpowiedzi wraz z treścią to duży plus. Ale jak widać to nie wszystko :) Raportuj

        • mkkot napisał(a):

          Poza tym doczepię się jeszcze, że wysłano mi SMS-em linka do oceny konsultanta. Wg raportu UKE chyba mniej niż 10% ludzi używa Internetu w telefonie. Mam sobie tego linka przepisać? Kiedyś był esemesowy kanał oceniania odpowiedzi konsultantów. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Straszna sprawa. Bezczelnie nie namalowali szlaczków w odpowiedzi. Skandal , normalnie skandal. A tak w ogóle to Play Fresh powinno być specjalnie podkreślone lub napisane kursywą. Raportuj

      • mkkot napisał(a):

        A może odnieś się do faktu, że "Tego samego dnia został aktywowany Pakiet 600 SMS za 6 zł", a pakiet jest dalej nieaktywny i nie można go aktywować. Reszta punktów to tylko takie drobne rzeczy, składające się na odczucie jakości obsługi przez klienta.

        Ciąg dalszy historii: parę minut temu miałem telefon z BOK-u. Niestety kurczę nie udało mi się odebrać. Zgłoszenie dalej nierozwiązane, więc pewnie powtórzą kontakt. To zdecydowanie na plus. Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Mogę się odnieść do tego faktu. Literówka w wiadomości jaką otrzymałeś. Zamiast "Witam, zgodnie z dyspozycją na Pana koncie 28.12.2011 r. zostanie aktywowana taryfa Play Fresh. Tego samego dnia został aktywowany Pakiet 600 SMS za 6 zł. Pozdrawiam." powinno być napisane tak: "Witam, zgodnie z dyspozycją na Pana koncie 28.12.2011 r. zostanie aktywowana taryfa Play Fresh. Tego samego dnia zostanie aktywowany Pakiet 600 SMS za 6 zł. Pozdrawiam." Raportuj

          • mkkot napisał(a):

            Do literówek zaliczamy tylko czysto mechaniczne błędy typu: pominięcie znaku, powtórzenie, wstawienie niewłaściwego, wstawienie wielkiej litery zamiast małej itp. http://pl.wikipedia.org/wiki/Liter%C3%B3wka

            To nie jest literówka. Autor prawdopodobnie miał na myśli, że włączył procedurę aktywacji pakietu, stąd zastosował skrót myślowy "aktywowany". Ale ja nie jestem od domyślania się, napisałem zgłoszenie, otrzymałem pozytywną odpowiedź, a pakietu jak nie było, tak nie ma, choć taryfa zmieniona od razu. Podejrzewam, że coś jest nie tak w systemie, mogę się więc dopytać. Raportuj

            • mkkot napisał(a):

              Ciąg dalszy historii. Telefon z OK: przyczyną kontaktu było, że w moim zgłoszeniu nie znajdowała się dyspozycja aktywacji pakietu esemesów. Na moją uwagę, że w poprzednim zgłoszeniu była taka dyspozycja nie uzyskałem odpowiedzi. Pani zadeklarowała włączenie pakietu i zapytała czy jeszcze czegoś od niej chcę. Nie chciałem, więc też nie wytłumaczyła mi przyczyn tych wszystkich problemów technicznych ani nie przeprosiła, ani nie zadeklarowała poprawy działania sieci, ani nie zaproponowała rekompensaty. A nie chciałem, bo moim celem było sprawdzenie co też BOK robi sam od siebie.

              W odpowiedzi pisemnej w p24 za to podziękowano mi za rozmowę oraz:
              Uprzejmie informuję, że zgodnie z Pana dyspozycją podczas rozmowy telefonicznej został aktywowany Pakiet 600 SMS. Pakiet zostanie włączony w ciągu 24 godzin od momentu aktywacji. Zachęcam do sprawdzania ilości pozostałych SMSów za pomocą krótkiego kodu *109#. Przepraszam za zaistniałe niedogodności.

              Rzeczywiście, pakiet został aktywowany przed chwilą, więc zapewne za poprzednim zgłoszeniem aktywowany nie został, bo gdy wszystko działa, to jego aktywacja właśnie zajmuje do kilkunastu minut. Ale to moje domysły.

              Myślę, że stworzyłem tu coś przydatnego dla klientów i ludzi od CRM.

              Raportuj

            • play4you1 napisał(a):

              Czyli podsumowując Twoje posty ostatecznie sprawa została rozwiązana. Raportuj

            • mkkot napisał(a):

              Tak, dokładnie. Moje komentarze miały raczej na celu prezentację pracy BOK-u przy typowym przypadku, a nie prośbę o pomoc. Ale fajnie, że chciało Ci się to przeczytać i zapytać, znowu plus dla Was.
              Jednak w dalszym ciągu jest co poprawić :) Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Przesadziłeś ze skromnością. Cel miałeś jeden – ośmieszyć w możliwie jak największym stopniu. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Myślę, że chciałeś osiągną zupełnie inny efekt. Raportuj

            • mkkot napisał(a):

              Faktycznie, miałem cichą nadzieję, że BOK sobie nie poradzi, choć nie zrobiłem niczego w kierunku utrudnienia im pracy. Za to widać, że potrzebne były 2 zgłoszenia i kontakt telefoniczny, gdzie naprawdę prostą sprawę powinno się załatwić jednym zgłoszeniem. Nie widać też tych drobnostek, które składają się na pozytywny odbiór pracy BOK-u przez klienta (przeprosiny, wyjaśnienie, rekompensata). Widać za to inne: telefon, powiadomienie SMS-em, bardzo krótki czas realizacji, zainteresowanie P4Y. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              Ileż trzeba mieć bezinteresownej nienawiści w sobie aby życzyć innemu by mu się noga powinęła? To już chyba taka legendarna, polska specjalność. Ja też w prostej sprawie poczty głosowej musiałem dzwonić kilka razy do Orange ale do łba by mi nie przyszło zacierać ze szczęścia ręce żeby im się nie udało za pierwszym razem rozwiązać problem. Chore społeczeństwo. Raportuj

  35. Ad hoc napisał(a):

    Kiedy Play usunie awarię dot. problemów z doładowaniami we Freshu? Konsultanci w CC podają zdawkowe informacje, że prace trwają, lub kłamią, że problemów nie ma i to pewnie moja wina, bo źle wprowadzam kod :| Raportuj

  36. Nabitywplay napisał(a):

    Łubu dubu, łubu dubu, niech żyją nam koroporacyjne właziwdoopy z Taśmowej :) Raportuj

  37. andy ka. napisał(a):

    Komentarz został usunięty za napisanie prawdy, że mnie właśnie okradli Raportuj

  38. andy ka. napisał(a):

    Fantastyczna firma Play mnie okradła, zapomniałem dodac. Raportuj

  39. andy ka. napisał(a):

    A wiecie co jest najlepsze? Najpierw czyszczą Wam konto, tak jak mi przed chwilą, a kiedy chcecie zadzwonić do jakiejkolwiek informacji, to oczywiście słyszycie: "nie masz wystarczających środków na koncie".
    Nie napiszę że ich……………, bo mi znowu koment usuną, ale jednego klienta to się właśnie pozbyli. Wysłałbym pozdrowienia dla odpowiedzialnych, zawiadujących tym bałaganem, ale nie jestem pewien czy zdołaliby zrozumieć? Raportuj

  40. Artus napisał(a):

    Witam,
    Chyba nie mogę się zgodzić z tym tematem.
    Chyba że osób które składają reklamację nie bierze się pod uwagę.
    Ja już ją złożyłem 2 razy na jedną usługę, nawet byłem w salonie play i obsługa sprawdziła usługę i stwierdzili że nie działa poprawnie ale play twierdzi że moje reklamacje nie są zasadne i że wszystko jest ok.
    Szkoda że trzeba korzystać z usług rzecznika praw konsumenta aby w udowodnić taki kolosom że muszą brać pod uwagę swoich klientów.
    Osobiście nie polecam już tej firmy mimo że przez 13 miesięcy było ok.

    Raportuj

  41. xpersona napisał(a):

    Proszę nie usuwać komentarzy niezgodnych z pana koncepcją widzenia PLAY , każdy ma prawo pisać jakie zaistniały fakty ,zatem proszę nie usuwać niewygodnych dla państwa komentarzy. To po prostu chamstwo z pana strony,Napisałam dziś prawdę o sytuacji jaka miała miejsce ,nie jest to kłamstwo bo na wszystko mam dowody .KOMENTARZ NIESTETY ZOSTAŁ USUNIĘTY. Raportuj

  42. a to the k napisał(a):

    szkoda slow…. przez 12 lat uzytkowania telefonow komorkowych w uslugach na abonament, nigdy nie spotkalem sie z tyloma problemami, szczegolnie z obsluga klienta i jej niekompetencja, jak przez ostatnie 2 lata w play… dobrze ze okres wypowiedzenia juz trwa… Raportuj

    • olo napisał(a):

      Nie mow nie ma az takiej tragedi, w Orange mialem tragedie jak mialem iPhona co chwile mi zasieg uciekal i wymiana kart nie pomagala nawet dopiero po kilkukrotnych zgloszeniach cos sie potem porawilo juz sprawdzali nawet sile nadajnikow w rejonie gdzie mieszkam bo sami nie wierzyli ze tak moze byc Raportuj

  43. JerzyG napisał(a):

    Jestem w sieci Play już od dawna i do niedawna byłem bardzo zadowolony.
    Niestety teraz muszę stwierdzić że lecicie sobie w kulki,
    Nie limitowany transfer jest tylko do ~2GB potem następuje automatyczne rozłączenie i jakiś czas jest problem z połączeniem o ile się połączy.
    No i dziś próba kontaktu z BOK po skasowaniu kasy z konta usłyszałem że połączenie zostanie automatycznie zakończone za 1 min ???
    Pieniądze z konta zginęły a rozmowy nie było!

    Oj, nieładnie PLAY!
    Będzie trzeba poszukać innego dostawcy internetu Raportuj

  44. gosc napisał(a):

    @Daniel, faktycznie, Deffy w Orange jest dostępna za 29,50zł. Moim
    zdaniem bardzo kusząca propozycja w świetle teraźniejszych promocji
    Raportuj

  45. takojaka napisał(a):

    Nonono :) ..oby tak dalej, gratuluję! Raportuj

  46. takojaka napisał(a):

    ..dołączam się do zadowolonego PLAYgrona! ..iii wznoszę toast kubełkiem z zielona herbatą inside..! ;))))Raportuj

  47. darf napisał(a):

    dajcie spokoj. ja bylem zadowolony do momentu przejscia na blackberry. niekompetencja ludzi w salonie, na infolinii i odpowiadajacych na reklamacje poraza. wlasnei piszę 4tą reklamację i angażuję federację konsumentów bo już mnie zaczęło to denerwować.. Raportuj

  48. miki napisał(a):

    witam wszystkich. lte w sieci play to pomyłka. podpisujemy umowę pierwszy mieś. jest ok a potem tragedja. a cena zostaje i to calkiem wysoka. ja place 99zł i 65Gb miesięcznego transweru i przy tej prędkości k…a jak przez jakiś stary modem od 0.5 kilobita do 1.5megabita prędkości . LTE pomyłka niepolecam.Raportuj

  49. krzysztof napisał(a):

    Przez telefon z operatorem nie można załatwić sprawy, oczywiście odpowie na różne pytania ale jeżeli trzeba coś załatwić to już jest problem Generalnie miałem 2 incydenty z Play i to za każdym razem przez brak kompetencji operatorów ( zaznaczam że jako klient biznesowy oczekuję podejścia indywidualnego a operator to powinien nie tylko być informatorem ale też powinien posiadać jakieś narzędzia aby szybko dopomóc klientowi aby rozwiązać problem klienta)

    Mam parę numerów w play aby je połączyć pod jeden login i hasło przeszedłem drogę taką że opadały mi ręce dopiero jak poprosiłem o przyjęcie reklamacji w związku z powyższym miałem wrażenie że coś się lekko zmieniło, dzisiaj dowiedziałem się że pomimo że na moim koncie nie mam zaległości w rzeczywistości mam (opiszę krótko jak do tego doszło )aby połączyć nowy numer do pozostałych tak abym mógł widzieć wszystkie faktury i zaległości musiałem uregulować zaległości na wszystkich numerach (choć nie rozumie dlaczego przecież i tak na wszystkich fakturach jest jedna firma , kiedy już uregulowałem zaległości dopiero wtedy play łaskawie połączył mi wszystkie numery ale to nie wszystko po pół roku dowiaduję się że posiadam zaległość na koncie którego już nie mam i które na dzień połączenia miałem uregulowane nadmienię że w systemie tego wciąż nie widać ale jednak ono jest i dowiedziałem się tego przez przypadek chcąc przedłużyć umowę

    Obecnie zastanawiam się czy nadal chcę przedłużyć umowę bo konsultant nie rozwiązał mojego problemu, i nie widzi nic dziwnego w tym że mimo połączenia kont można nadal wpisywać zaległość do nie istniejącego zamkniętego konta a ponadto nie zaoferował mi pomocy tylko się wyłączył mówiąc że nasza rozmowa jest nie merytoryczna i tak jest Play więc muszę to akceptować

    Widać Play ma tak dobre zdanie sam o sobie nie potrafi usunąć bubli ze swojego systemuRaportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty