Przed kilkoma minutami wdrożyliśmy zmiany w Play24 mające na celu poprawę użyteczności.
Najważniejsze zmiany dotyczą nawigacji w serwisie. Zostało całkowicie usunięte menu portalowe, natomiast menu Play24 przeszło ?lifting?.
Zmiany w systemie Play24 obejmują:
1. Zakładki i stałe elementy aplikacji oraz ich sposób prezentacji;
- Usunięcie menu i stopki portalu z aplikacji;
- Zmiana menu głównego i submenu;
- Zmiana logo aplikacji (+ dodanie hiperłącza);
- Zmiana nazwy zakładki ?Historia połączeń? i jej podzakładki ?Wyszukaj połączenia?;
- Przeniesienie zakładki ?Kontakty?; jako podzakładka w zakładce ?Połączenia?
- Zmiana przycisku ?Wyloguj?;
- Usunięcie linku ?Pokaż ostatnie logowania?.
- Zmiana etykiety ?Zarządzanie numerem?
2. Zmiana sposobu przełączania numeru;
Działa… Tylko o tego typu zmianach warto chyba informować przed wdrożeniem.
No właśnie. Teraz znowu będę miał problemy z opanowaniem obsługi zmienionego systemu. Żeby zrozumieć sposób obsługi pierwszej wersji, kilkukrotnie musiałem korzystać z pomocy znajomych oraz BOK.
Ogranicz spożycie tłuszczów i cukrów. Nigdy nie miałem problemów z Play24.
Ja też nie miałem.
Było do szkoły chodzić to byś łumiał to i owo.
To nie jest zdrowe prowadzić dialog sam se sobą.
Cały szkopuł w tym że właśnie nie prowadzę go sam ze sobą.
A ty chodziłeś do szkoły i dlatego łumiesz to i owo ty łomie to i owo.
Proponuję, aby wprowadzić proste udogodnienie w zakładce zgłoszenia. Dobrze by było, gdyby po otrzymaniu odpowiedzi z BOK, można było bezpośrednio odpowiedzieć na wiadomość tak, aby cała historia korespondencji była widoczna na jednej stronie.
dokladnie ,swietna propozycja, wiekoszsc odpowiedzi z BOk jest idiotyczna i nie adekwatna do opisywanego problemu. Mam wrazenie ze tam wszyscy co pracuja sa niekompetentni. Przydaloby sie odpowiadac do danego zgloszenia zamiast ponownie opisywac problem i liczyc ze tym razem bedzie inaczej!
Wygląda na bardziej przejrzyste ;)
Rzadko z P24 korzystam, ale dobrze, że coś się dzieje i w tej kwestii.
Pierdoły tylko zmieniacie a błędy jak były tak są nadal.:(
bok poprawcie a nie nowy wyglad,czegos co tak samo dziala
Wymagać będzie lekkiego przyzwyczajenia. Przeczyściło nie przerywając snu.
Przełączanie numerów nie działa :(
U mnie działa…
Okazuje się, że pod IE działa, pod Chrome już nie :(
Do poprawki
W chromie tez działa. Niczego nie muszą poprawiać . Widocznie twoja przeglądarka jest starsza od węgla
Wygląda na problem po stronie zainstalowanych wtyczek w Chrome :/
w chrome dziala, nie trzeba mieć żadnych wtyczek
U mnie działa.
Mam firefioxa i też nie działa
Też używam FF i też działa choć nieco szybciej niż w chromie
Ojoj, dostaje minusiki bo mi przełączanie numerów działa a nimotom nie.
Belka ze zmianą numeru mogłaby być większa, poza tym reszta jest dobrze zorganizowana. Cały czas bronicie się przed umożliwieniem aktywacji różnych pakietów zmniejszających koszty we freszu o ile nie jest to akurat pakiet promowany . Ten jest widoczny w panelu. Szkoda :-(
O jakie konkretnie pakiety Ci chodzi?
30 za 10 , 10 za 5
i pokażcie ważnosc stanu darmowego! bo mozna sprawdzić tylko kodem :(
Zmiana numeru nie dziala i jest problem podczas zarzadzania kilkoma numerami …
Moso podaj proszę nazwę i wersję przeglądarki internetowej.
Gdzie moge odszukac Play oline
Play Online występuje od jakiegoś czasu pod nazwą „Play Internet”
https://www.play.pl/oferta/play-internet/
Jak odinstalować Play Oline
Od razu lepiej ;]
Szkoda, iż nie poszliście za ciosem i nie wprowadziliście milowych ułatwień co do PLAY24. Dla Mnie te zmiany to zmiany czysto kosmetyczne a w PLAY 24 potrzeba dużo większych ułatwień.
Zmiany w takich systemach to proces, który wymaga czasu.
Doskonale wiem o tym. Nie zmienia to faktu, iz podczas wprowadzania kosmetycznych zmian mogą być wprowadzane te kolosalne.
Namiary na Mnie macie, adres i nr telefonu powszechnie Wam znany. Wsiadajcie (razem ze specami od P24) w slużbowe PLAYwozy typu peugeoty, turbo skody i wpadajcie na Podlasie. Dam Wam kilka pomysłów jak rozwinąć PLAY24 a przy okazji wypalimy fajkę pokoju;)
to zrób spotkanie większą ekipą ;d
no właśnie przełączanie numerów nie działa!
Mnie działa ale nie we wszystkich zakladkach. Na "moje konto " działa.
"Minuty do Play i na stacjonarne" są bez zmian…
mogłoby być chociaż "Minuty do Play (i na stacjonarne)" lub z gwiazdką (*w wybranych taryfach).
Chyba, że w 2012 SD obejmie też stacjonarki ;)
Nie wiem do końca o co Ci chodzi. Możesz doprecyzować.
Wchodzę na Moje konto/Stan konta/Stan konta mam tam rubrykę "Minuty do Play i na stacjonarne" w ilości +40k. Takie sformułowanie sugeruje, że mam darmowe rozmowy na telefony stacjonarne. W rzeczywistości tak jest w taryfach biznesowych, w prywatnych już nie (stąd moja nadzieja, że w 2012 to się zmieni, hehehe).
Pod "?" opis też jest mylący. I to przy abonamencie, jak i we freshu.
Abym mogła to zweryfikować potrzebuje nazwę Oferty Promocyjnej, albo najlepiej jak byś napisał/ła na [email protected] numer telefonu, spradzimy czy da się to zmienić.
Poszło. Mam nadzieję, że na screenie jest wszystko co trzeba, a nawet jeszcze więcej :)
Dzięki, przekazane.
To jest we freszu gdy kupisz pakiet będący właśnie do play i na stacjonarne. W abo tego nie ma . Jest tylko "na stacjonarne " . IMHO wszystko jest OK
nie fresh tylko abonament, kartę dorejestrowałem kontrolnie
Po wejściu w USŁUGI przychodzi sms z kodem i pisze zamiast :"Wprowadz jednorazowy kod" , "???otp.form.label.otp.tip???" takze trzeba poprawic :)
co to za usparwnienai tylko teraz jest wszystko pozmieniane, i przelaczanie numerow nie dziala – poprostu zajebiscie, TAK TYLKO PLAY MOZE ROBIC!!!!!!!!
U mnie przełączanie numerów działa.
Podaj proszę nazwę i wersję przeglądarki internetowej.
On ma pewnie IE3.1/3
IE9 – 64bit wersja 9.0.8112.16421
pod firefox działa lecz ja używam tylko IE
" lecz ja używam tylko IE" – o matko… lubisz sobie utrudniać życie???
tylko na IE mam aktualne wtyczki do digital persona na żadnej innej przeglądarce nie uaktualniają już programu….. dlatego jestem zmuszony korzystać z IE
To jest cały Play. Jak wprowadzacie zmiany na stronie to warto byłoby sprawdzić czy to działa we wszystkich popularnych przeglądarkach. Nie tylko Firefox. A tak jak czytam pytanie o nazwę i wersję przeglądarki internetowej to mi się śmiać chce. Znowu wina nie leży po stronie Play-a, a tylko użytkownika. Czy nie mam racji?
LEPIEJ NIC MOGLISCIE NIE RUSZAC
A myślałem , że ja jestem stary (48) … Fajnie , że mieszacie w "garnku" :-)
Play24 zyskałoby na użyteczności tylko wtedy, gdyby można było korzystać w nim ze wszystkich promocji i funkcji co przy pomocy kodów. Np. 30 za 10, czy 10 za 5 itd. Takie zmiany jak powyższe to pudrowanie nogi do której wdarła się gangrena.
Wy udajecie, że traktujecie nas klientów za rozgarniętych, a my udajemy, że wierzymy, że to prawda.
Jak czegoś brakuje, to nie wiem jak byście kolorowali przyciski, czy zmieniali co było w pionie na układ poziomy, to tego nie przybędzie.
I jeszcze jedno. Jaki to musi być niebywale intelektualnie wyczyn, żeby umieścić przy danej pozycji kody USSD włączające, czy wyłączające. Np. kod włączający 100 MB za 5 zł, czy 100 MB za 10 zł.
w zakładce "usługi" masz pakiety i możesz je włączać i wyłączać bez wpisywania kodów .
No to włącz usługę 30 zł za 10 zł, czy 10 zł za 5 zł. Nie ma takiej możliwości bez kodów USSD. Jak znasz kody to nie ma jej w usługach na play24. Jak jest usługa na play24 to nie ma przy niej kodów. Ot tak dla wygody.
Panowie informatycy.
Tak między nami to pomalowaliście trawę na zielono.
Zmieniło się logo i nazwa zakładki.
Tymczasem zamiast zmieniać nazwę zakładki "Historia połączeń" należało wprowadzić możliwość wyświetlenia 100 pozycji itd.
To były by zmiany.
Najśmieszniejsze jest to, że przy numerach zarejestrowanych na firmę jest taka opcja, a przy prywatnych już nie. Zgłaszałem to już z 5 miesięcy temu ale cisza :/
Nie chodzi tylko o wiele pozycji w bilingu.
W Play24 brakuje np. informacji do kiedy są darmowe rozmowy po doładowaniu.
i kilka innych pozycji, które na pewno my dwaj zgłaszaliśmy w niedawnym konkursie.
Chcieliśmy funkcjonalne Play24 to dostaliśmy nowe logo. Rewelacja.
W historii połączeń nie wyświetlają się też SMS-y przychodzące. Jakiś szczególny powód tego?
Jest dobrze. Fajnie ze zmieniliscie wyglad bo tamten juz mnie nudzil. Dluzej sie wszystko wczytuje ale to pewnie przejsciowe. Teraz jest prosto i czytelnie .
Rzeczywiście z chromu dłużej wchodzi ale nie aż tak by to bardzo przeszkadzało.
Zmiany ok, ale przełączanie pomiędzy numerami bardziej uciążliwe.
Na Chromie pod Windows / MAC wersja 15 śmiga bez problemu
A mi coś przymula teraz :/
aż muszę się zalogować i zobaczyć :)
Zmiany tylko problemu narobiły:) ha ha cały PLAY:)
Niedołęgom może i na robiły. Reszta nie ma jak widac problemu.
"Narobiły" razem bo grzegi się wkurzy:)
I bedzie miał rację.
On zawsze ma racje:)
nie przesadzaj.
Proszę, zróbcie płatności online za faktury :) Lub dajcie znać czy coś takiego pojawi się w przyszłości :)
ps. chciałbym zgłosić problem, nie mogę zalogować się na blogu przy pomocy danych z fejsa
Ja nie o samym Play24, ale o poziomie wiedzy konsultantów/P4 sp. z o.o. Moje zgłoszenie nr 38243637 z prośbą o podanie IMEI dla zarejestrowanego na mnie numeru telefonu i odpowiedź konsultantki z Play 24, cytuję:
"Uprzejmie informuje, że nie jesteśmy w stanie podać Panu numeru IMEI telefonu który korzystał z numeru 48XXXXXXXXX w dniach od 5 do 13 grudnia, gdyż jest to Ochrona Danych Osobowych. Dane takie są udzielane tylko i wyłącznie na prośbę policji lub prokuratury."
No to sprawa leci do GIODO ze skargą na niewywiązanie się administratora danych z obowiązku informacyjnego z art. 33 ustawy o ochronie danych osobowych w związku z art. 32 ust. 1 pkt 3 ustawy :-)
Trafiłeś na nieogarniętego konsultanta:)
Trafić na ogarniętego konsultanta w BOK Play to jak doczekać niepokalanego poczęcia!
Widzę, że ktoś nie przeczytał mojej ankiety na temat Play24 :(. Uważam, że zmieniliście na gorzej. Nie widać o jaki numer chodzi, jest to mało czytelnie i za drobnymi literami osoby starsze nie będą tego wcale widziały :( Kolejna sprawa pisałem w ankiecie, żeby na pierwszej stronie wyświetlał się tylko stan pakietów wykupionych przez klienta a tak to zaciemnia to zbędnymi zerami nie jest to nikomu do niczego potrzebne. Nie wiem po co komu kontakty na stronie Play24 skoro i tak nie ma bramki sms.
Jahu te zmiany nie mają nic wspólnego z tamtymi ankietami
Jest bramka sms https://logowanie.play.pl/p4-idp2/LoginForm.do;js…
Zmiany odbieram pozytywnie – jest czytelnie. Na + edycja etykietek przy numerach przypiętych do konta. A teraz moje uwagi:
1. po napisaniu zgłoszenia na P24 następuje wyświetlenie potwierdzenia "Zgłoszenie zostało wysłane…", na samym dole po lewej stronie jest przycisk "Zamknij", który wystaje poza obrys ramki.
2. Gdy w zakładce "Połączenia" zmieniam opcje zaawansowane (ustawie np. rodzaj aktywności: PRODUKTY i saldo: KONTO ) to zamiast dostać informację, że nie ma danych do wyświetlenia, to strona kończy się na akapicie "Twoje połączenia za okres…" i pod spodem nie ma już nic. Dodatkowo formanty na zakładce wykaz połączeń nie dają się zmieniać oraz nie można zmienić numeru. Problem ustępuje dopiero po przelogowaniu się. Jak się wciśnie parę razy wstecz to wyskoczy komunikat z kodem błędu: "Kod błędu: 7677177"
Nie sposób przełączyć się między numerami w domyślnej przeglądarce pod Androidem 2.3.3. Menu wyboru numeru "ucieka" ciągle spod palca w lewy dolny róg ekranu.
Usługi taryfowe proponuję zmienić na Plany taryfowe.
Wybieram zakładkę USŁUGI i nad miejscem do wpisania jednorazowego hasła SMS wywala taki dziwny napis "???otp.form.label.otp.tip??? ". Adres strony: https://logowanie.play.pl/p4-idp2/SmsOtp.do
Przeglądarka FF 8.0
brak możliwości włączenia różnych pakietów np 30 za 10 dlaczego?
Wiadomo wiedza kosztuje. Dzięki temu paru cwaniaków dorabia sobie sprzedawaniem kodów USSD łosiom na Alledrogo.
U Was też po tych zmianach nie ma możliwości migrowania między taryfami w zakładce "Usługi taryfowe"? U mnie w tej zakładce jest tylko "Poleć Znajomemu ofertę na kartę w Play" i "Poleć Play znajomemu".
Play24 i Pudelek zmieniły wygląd prawie jednocześnie :D
Na bank się umówili
Dobrze się z tego nowego interface'u korzysta. Osobiście chętnie otrzymał bym możliwość generowania faktury w postaci html. Co miesiąc muszę uzupełnić pewne informacje, a prościej jest mi obrabiać właśnie wygenerowaną stronę.
To tylko taka osobista dygresja, jest dobrze. ! :)
nie wiem, czy to tylko moje odczucie, ale wolałem rozwijalną listę wyboru numerów do zmiany ;-)
Czy "ostatnie logowania" mogłyby wrócić (nawet schowane gdzieś w opcjach, etc.) ?
Wiem, że może niewiele osób tego używa, ale to może być bardzo przydatne by sprawdzić, czy ktoś się nie włamał na konto…
a po co jak ci sms przyjdzie , co ci tam porobi stan konta sprawdzi + może napisać parę sms , ale jaki jest to sens
A choćby po to, żeby się tam wyświetlało IP z którego ostatnio dokonywano logowania i jego czas – bo np. ktoś z jakiegoś powodu mający przypadkiem dostęp do mojego telefoun postanowiłby sprawdzić billingi.
i co z wiązku z tym że ci sprawdzi
Konkurencyjna firma mogłaby poznać moje kontakty biznesowe ?
To nie zabawa w Play Fresh.
Tak na szybko,bo noc już późna,u mnie wszystko działa OK.Ktoś wcześniej pisał,że nie ma możliwości migracji między taryfami- ja gdzieś to mimo wszystko widziałem :)
Jak będzie to chodziło bez błędów,to konkurencję w tym temacie odstawiliście na dobre kilkadziesiąt kilometrów.
Mała uwaga z mojej strony. Zamarzła mi aktualizacja stanu MB i tak trzyma drugi dzień. Wiem, że aktualizuje co 100MB ale niemożliwe bym tyle nie ściągnął. Tak ma byc czy może coś przeoczyłem?
Dobrze by było jak by mi stan konta zamarzł:)
niestety – nadal brak łatwego przejscia z pozycji panelu play24 – aby jednym kliknieciem otworzyc bramke sms… CZEMUUUUU ??
Zamiast zajmować się kosmetycznymi zmianami zajmijcie się ŻENUJĄCO niską obsługą w BOK – Panie/Panowie jeszcze nigdy nie udało mi się uzyskać pomocy przez BOK, odsyłają do regulaminu – ale już nie są w stanie powiedzieć do jakiego punktu w tym regulaminie, ewentulanie "mogą" zgłosić do odpowiedniego działu – np. technicznego, po czym odpowiedź jest ZAWSZE nieadekwatna do zgłoszenia – np. zgłoszenie do konsultanta – "Nie działa mi etykietka, 2 razy wymieniłem kartę SIM, 3 razy wysłałem płatnego SMSa, 5 razy o treści STOP – dostaję zwrotnie sprzeczne komunikaty, że etykietka działa, innym razem, że moja karta SIM tego nieobsługuje i trzeba ją wymienić". Odpowiedź konsultanta: Proszę wysłać SMS-a o treści STOP… ręce opadają z szelestem…
NIGDY NIE UDAŁO MI SIĘ UZYSKAĆ POMOCY PRZEZ BOK – czy tylko ja mam takie doświadczenia???!!!
No a wymieniłeś kartę sim czy nie wymieniłeś?
No to pięknie i jest coraz gorzej zwłaszcza jak się ma kilka numerów. Od godziny czekam by się przełączyło miedzy numerami i co? Jedno wielkie G! Co zmiana to problem!
w play wszystko ladnie ale przenoszenie numeru z plusa do play to tragedia moja mama przenosila i nic nadal w plusie a podobno w jeden dzien .
no i ile trwa to przenoszenie numeru z plusa tal naprawde o odp prosze rzecznika play czekam
A może warto by pomyśleć o zintegrowaniu bramki sms z Kontaktami?
Byłoby to duże ułatwienie. Sam osobiście często piszę smsy z bramki bo nie chce mi się stukać na telefonie. Druga sprawa – często wyskakuje błąd przy logowaniu do Play24 i trzeba czekać kilka minut, aby logowanie było możliwe. Tak czy inaczej strona jest fajna, ułatwia zarządzanie numerami, podobnie jak aplikacja na Androida (aczkolwiek ta mogłaby działać szybciej – logowanie trwa 1-2 minuty , trochę za długo).
Znów nie działa …
Przepraszamy
Dane które próbujesz wyświetlić są chwilowo niedostępne
Spróbuj zalogować się za kilka minut
Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana.
Kod błędu: 8495937
of course like your web site however you need to test the spelling on
quite a few of your posts. Many of them are rife with spelling issues and I in
finding it very bothersome to tell the reality however I will certainly come back again.
Check out my homepage :: Advanced Photography Tips
Mam usluge: Formuła Play na Kartę Starter
Poiznikala z uslug mozliwosc wlacznia taryfy 3in1, 4in1 , mozna teraz tylko kodem
co to za usprawniania???
jest gorzej niz bylo :(
Witam. Zarejestrowałem numer na Play24. Chciałbym zapytać czy jest możliwość usunięcia numeru z Play24 ? Jeśli tak to proszę o instrukcję. Pozdrawiam.