Zmiany i usprawnienia w Play24

Udostępnij

Przed kilkoma minutami wdrożyliśmy zmiany w Play24 mające na celu poprawę użyteczności.

Najważniejsze zmiany dotyczą nawigacji w serwisie. Zostało całkowicie usunięte menu portalowe, natomiast menu Play24 przeszło ?lifting?.

Zmiany w systemie Play24 obejmują:

1. Zakładki i stałe elementy aplikacji oraz ich sposób prezentacji;

  • Usunięcie menu i stopki portalu z aplikacji;
  • Zmiana menu głównego i submenu;
  • Zmiana logo aplikacji (+ dodanie hiperłącza);
  • Zmiana nazwy zakładki ?Historia połączeń? i jej podzakładki ?Wyszukaj połączenia?;
  • Przeniesienie zakładki ?Kontakty?; jako podzakładka w zakładce ?Połączenia?
  • Zmiana przycisku ?Wyloguj?;
  • Usunięcie linku ?Pokaż ostatnie logowania?.
  • Zmiana etykiety ?Zarządzanie numerem?

2. Zmiana sposobu przełączania numeru;

Zobacz więcej

117 KOMENTARZE

  1. Proponuję, aby wprowadzić proste udogodnienie w zakładce zgłoszenia. Dobrze by było, gdyby po otrzymaniu odpowiedzi z BOK, można było bezpośrednio odpowiedzieć na wiadomość tak, aby cała historia korespondencji była widoczna na jednej stronie.

    • dokladnie ,swietna propozycja, wiekoszsc odpowiedzi z BOk jest idiotyczna i nie adekwatna do opisywanego problemu. Mam wrazenie ze tam wszyscy co pracuja sa niekompetentni. Przydaloby sie odpowiadac do danego zgloszenia zamiast ponownie opisywac problem i liczyc ze tym razem bedzie inaczej!

  2. Wygląda na bardziej przejrzyste ;)

    Rzadko z P24 korzystam, ale dobrze, że coś się dzieje i w tej kwestii.

  3. Belka ze zmianą numeru mogłaby być większa, poza tym reszta jest dobrze zorganizowana. Cały czas bronicie się przed umożliwieniem aktywacji różnych pakietów zmniejszających koszty we freszu o ile nie jest to akurat pakiet promowany . Ten jest widoczny w panelu. Szkoda :-(

  4. Szkoda, iż nie poszliście za ciosem i nie wprowadziliście milowych ułatwień co do PLAY24. Dla Mnie te zmiany to zmiany czysto kosmetyczne a w PLAY 24 potrzeba dużo większych ułatwień.

      • Doskonale wiem o tym. Nie zmienia to faktu, iz podczas wprowadzania kosmetycznych zmian mogą być wprowadzane te kolosalne.

      • Namiary na Mnie macie, adres i nr telefonu powszechnie Wam znany. Wsiadajcie (razem ze specami od P24) w slużbowe PLAYwozy typu peugeoty, turbo skody i wpadajcie na Podlasie. Dam Wam kilka pomysłów jak rozwinąć PLAY24 a przy okazji wypalimy fajkę pokoju;)

  5. "Minuty do Play i na stacjonarne" są bez zmian…
    mogłoby być chociaż "Minuty do Play (i na stacjonarne)" lub z gwiazdką (*w wybranych taryfach).
    Chyba, że w 2012 SD obejmie też stacjonarki ;)

      • Wchodzę na Moje konto/Stan konta/Stan konta mam tam rubrykę "Minuty do Play i na stacjonarne" w ilości +40k. Takie sformułowanie sugeruje, że mam darmowe rozmowy na telefony stacjonarne. W rzeczywistości tak jest w taryfach biznesowych, w prywatnych już nie (stąd moja nadzieja, że w 2012 to się zmieni, hehehe).
        Pod "?" opis też jest mylący. I to przy abonamencie, jak i we freshu.

  6. Po wejściu w USŁUGI przychodzi sms z kodem i pisze zamiast :"Wprowadz jednorazowy kod" , "???otp.form.label.otp.tip???" takze trzeba poprawic :)

  7. co to za usparwnienai tylko teraz jest wszystko pozmieniane, i przelaczanie numerow nie dziala – poprostu zajebiscie, TAK TYLKO PLAY MOZE ROBIC!!!!!!!!

  8. Play24 zyskałoby na użyteczności tylko wtedy, gdyby można było korzystać w nim ze wszystkich promocji i funkcji co przy pomocy kodów. Np. 30 za 10, czy 10 za 5 itd. Takie zmiany jak powyższe to pudrowanie nogi do której wdarła się gangrena.
    Wy udajecie, że traktujecie nas klientów za rozgarniętych, a my udajemy, że wierzymy, że to prawda.
    Jak czegoś brakuje, to nie wiem jak byście kolorowali przyciski, czy zmieniali co było w pionie na układ poziomy, to tego nie przybędzie.

    • I jeszcze jedno. Jaki to musi być niebywale intelektualnie wyczyn, żeby umieścić przy danej pozycji kody USSD włączające, czy wyłączające. Np. kod włączający 100 MB za 5 zł, czy 100 MB za 10 zł.

        • No to włącz usługę 30 zł za 10 zł, czy 10 zł za 5 zł. Nie ma takiej możliwości bez kodów USSD. Jak znasz kody to nie ma jej w usługach na play24. Jak jest usługa na play24 to nie ma przy niej kodów. Ot tak dla wygody.

  9. Panowie informatycy.
    Tak między nami to pomalowaliście trawę na zielono.
    Zmieniło się logo i nazwa zakładki.
    Tymczasem zamiast zmieniać nazwę zakładki "Historia połączeń" należało wprowadzić możliwość wyświetlenia 100 pozycji itd.
    To były by zmiany.

    • Najśmieszniejsze jest to, że przy numerach zarejestrowanych na firmę jest taka opcja, a przy prywatnych już nie. Zgłaszałem to już z 5 miesięcy temu ale cisza :/

      • Nie chodzi tylko o wiele pozycji w bilingu.
        W Play24 brakuje np. informacji do kiedy są darmowe rozmowy po doładowaniu.
        i kilka innych pozycji, które na pewno my dwaj zgłaszaliśmy w niedawnym konkursie.

        Chcieliśmy funkcjonalne Play24 to dostaliśmy nowe logo. Rewelacja.

  10. Jest dobrze. Fajnie ze zmieniliscie wyglad bo tamten juz mnie nudzil. Dluzej sie wszystko wczytuje ale to pewnie przejsciowe. Teraz jest prosto i czytelnie .

  11. Proszę, zróbcie płatności online za faktury :) Lub dajcie znać czy coś takiego pojawi się w przyszłości :)

    ps. chciałbym zgłosić problem, nie mogę zalogować się na blogu przy pomocy danych z fejsa

  12. Ja nie o samym Play24, ale o poziomie wiedzy konsultantów/P4 sp. z o.o. Moje zgłoszenie nr 38243637 z prośbą o podanie IMEI dla zarejestrowanego na mnie numeru telefonu i odpowiedź konsultantki z Play 24, cytuję:

    "Uprzejmie informuje, że nie jesteśmy w stanie podać Panu numeru IMEI telefonu który korzystał z numeru 48XXXXXXXXX w dniach od 5 do 13 grudnia, gdyż jest to Ochrona Danych Osobowych. Dane takie są udzielane tylko i wyłącznie na prośbę policji lub prokuratury."

    No to sprawa leci do GIODO ze skargą na niewywiązanie się administratora danych z obowiązku informacyjnego z art. 33 ustawy o ochronie danych osobowych w związku z art. 32 ust. 1 pkt 3 ustawy :-)

  13. Widzę, że ktoś nie przeczytał mojej ankiety na temat Play24 :(. Uważam, że zmieniliście na gorzej. Nie widać o jaki numer chodzi, jest to mało czytelnie i za drobnymi literami osoby starsze nie będą tego wcale widziały :( Kolejna sprawa pisałem w ankiecie, żeby na pierwszej stronie wyświetlał się tylko stan pakietów wykupionych przez klienta a tak to zaciemnia to zbędnymi zerami nie jest to nikomu do niczego potrzebne. Nie wiem po co komu kontakty na stronie Play24 skoro i tak nie ma bramki sms.

  14. Zmiany odbieram pozytywnie – jest czytelnie. Na + edycja etykietek przy numerach przypiętych do konta. A teraz moje uwagi:
    1. po napisaniu zgłoszenia na P24 następuje wyświetlenie potwierdzenia "Zgłoszenie zostało wysłane…", na samym dole po lewej stronie jest przycisk "Zamknij", który wystaje poza obrys ramki.
    2. Gdy w zakładce "Połączenia" zmieniam opcje zaawansowane (ustawie np. rodzaj aktywności: PRODUKTY i saldo: KONTO ) to zamiast dostać informację, że nie ma danych do wyświetlenia, to strona kończy się na akapicie "Twoje połączenia za okres…" i pod spodem nie ma już nic. Dodatkowo formanty na zakładce wykaz połączeń nie dają się zmieniać oraz nie można zmienić numeru. Problem ustępuje dopiero po przelogowaniu się. Jak się wciśnie parę razy wstecz to wyskoczy komunikat z kodem błędu: "Kod błędu: 7677177"

  15. Nie sposób przełączyć się między numerami w domyślnej przeglądarce pod Androidem 2.3.3. Menu wyboru numeru "ucieka" ciągle spod palca w lewy dolny róg ekranu.

    • Wiadomo wiedza kosztuje. Dzięki temu paru cwaniaków dorabia sobie sprzedawaniem kodów USSD łosiom na Alledrogo.

  16. U Was też po tych zmianach nie ma możliwości migrowania między taryfami w zakładce "Usługi taryfowe"? U mnie w tej zakładce jest tylko "Poleć Znajomemu ofertę na kartę w Play" i "Poleć Play znajomemu".

  17. Dobrze się z tego nowego interface'u korzysta. Osobiście chętnie otrzymał bym możliwość generowania faktury w postaci html. Co miesiąc muszę uzupełnić pewne informacje, a prościej jest mi obrabiać właśnie wygenerowaną stronę.

    To tylko taka osobista dygresja, jest dobrze. ! :)

  18. Czy "ostatnie logowania" mogłyby wrócić (nawet schowane gdzieś w opcjach, etc.) ?
    Wiem, że może niewiele osób tego używa, ale to może być bardzo przydatne by sprawdzić, czy ktoś się nie włamał na konto…

    • a po co jak ci sms przyjdzie , co ci tam porobi stan konta sprawdzi + może napisać parę sms , ale jaki jest to sens

      • A choćby po to, żeby się tam wyświetlało IP z którego ostatnio dokonywano logowania i jego czas – bo np. ktoś z jakiegoś powodu mający przypadkiem dostęp do mojego telefoun postanowiłby sprawdzić billingi.

  19. Tak na szybko,bo noc już późna,u mnie wszystko działa OK.Ktoś wcześniej pisał,że nie ma możliwości migracji między taryfami- ja gdzieś to mimo wszystko widziałem :)
    Jak będzie to chodziło bez błędów,to konkurencję w tym temacie odstawiliście na dobre kilkadziesiąt kilometrów.

  20. Mała uwaga z mojej strony. Zamarzła mi aktualizacja stanu MB i tak trzyma drugi dzień. Wiem, że aktualizuje co 100MB ale niemożliwe bym tyle nie ściągnął. Tak ma byc czy może coś przeoczyłem?

  21. niestety – nadal brak łatwego przejscia z pozycji panelu play24 – aby jednym kliknieciem otworzyc bramke sms… CZEMUUUUU ??

  22. Zamiast zajmować się kosmetycznymi zmianami zajmijcie się ŻENUJĄCO niską obsługą w BOK – Panie/Panowie jeszcze nigdy nie udało mi się uzyskać pomocy przez BOK, odsyłają do regulaminu – ale już nie są w stanie powiedzieć do jakiego punktu w tym regulaminie, ewentulanie "mogą" zgłosić do odpowiedniego działu – np. technicznego, po czym odpowiedź jest ZAWSZE nieadekwatna do zgłoszenia – np. zgłoszenie do konsultanta – "Nie działa mi etykietka, 2 razy wymieniłem kartę SIM, 3 razy wysłałem płatnego SMSa, 5 razy o treści STOP – dostaję zwrotnie sprzeczne komunikaty, że etykietka działa, innym razem, że moja karta SIM tego nieobsługuje i trzeba ją wymienić". Odpowiedź konsultanta: Proszę wysłać SMS-a o treści STOP… ręce opadają z szelestem…

    NIGDY NIE UDAŁO MI SIĘ UZYSKAĆ POMOCY PRZEZ BOK – czy tylko ja mam takie doświadczenia???!!!

  23. No to pięknie i jest coraz gorzej zwłaszcza jak się ma kilka numerów. Od godziny czekam by się przełączyło miedzy numerami i co? Jedno wielkie G! Co zmiana to problem!

  24. w play wszystko ladnie ale przenoszenie numeru z plusa do play to tragedia moja mama przenosila i nic nadal w plusie a podobno w jeden dzien .

  25. A może warto by pomyśleć o zintegrowaniu bramki sms z Kontaktami?
    Byłoby to duże ułatwienie. Sam osobiście często piszę smsy z bramki bo nie chce mi się stukać na telefonie. Druga sprawa – często wyskakuje błąd przy logowaniu do Play24 i trzeba czekać kilka minut, aby logowanie było możliwe. Tak czy inaczej strona jest fajna, ułatwia zarządzanie numerami, podobnie jak aplikacja na Androida (aczkolwiek ta mogłaby działać szybciej – logowanie trwa 1-2 minuty , trochę za długo).

  26. Znów nie działa …
    Przepraszamy
    Dane które próbujesz wyświetlić są chwilowo niedostępne
    Spróbuj zalogować się za kilka minut
     
    Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana.
     
    Kod błędu: 8495937

  27. of course like your web site however you need to test the spelling on
    quite a few of your posts. Many of them are rife with spelling issues and I in
    finding it very bothersome to tell the reality however I will certainly come back again.

    Check out my homepage :: Advanced Photography Tips

  28. Mam usluge: Formuła Play na Kartę Starter

    Poiznikala z uslug mozliwosc wlacznia taryfy 3in1, 4in1 , mozna teraz tylko kodem

    co to za usprawniania???
    jest gorzej niz bylo :(

  29. Witam. Zarejestrowałem numer na Play24. Chciałbym zapytać czy jest możliwość usunięcia numeru z Play24 ? Jeśli tak to proszę o instrukcję. Pozdrawiam.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości