Tako rzecze rzecznik Play

Ankieta na temat idealnego site’u trwa

Dziś rano zapytałem autora ankiety jak idzie, czy piszecie, czy proponujecie zmiany, czy krytykujecie konstruktywnie? Odpowiedział krótko. „Zajebiście” To góral z pochodzenia stąd zapewne ten dosadny i minimalistyczny styl komentarza.

Ankieta ciągle działa i serdecznie zapraszam do dzielenia się swoimi przemyśleniami tutaj.

Jakiś czas temu prosiliśmy Was o wypełnienie ankiety dotyczącej idealnego, webowego systemu samoobsługowego. Liczba odpowiedzi i jakość pomysłów przerosła nasze oczekiwania. Dziękujemy :) Opinie i sugestie zebraliśmy w bardziej ogólne kategorie, a poniżej znajdziecie rodzaj krótkiego podsumowania pokazującego co dla Was jest najważniejsze. I na tym koncentrujemy się pracując nad rozwojem play24.

 

 

Komentarze

  1. Robert Olejnik napisał(a):

    Wszystko ładnie, tylko jak potem wiarygodnie uzasadnić wyrzucanie komentarzy za używanie wulgaryzmów.
    Raportuj

  2. Marcinb napisał(a):

    Panie Rzeczniku czy istnieje możliwość zakupu jakiejś koszulki Play?:) Raportuj

  3. krzysiek_kili napisał(a):

    Wczoraj wypełniłem ankietę i po kliknięciu na "wyślij" (czy jakoś) ładowała mi się stronka. Po 10 minutach straciłem cierpliwość i kliknąłem na "odłóż wypełnianie na później" – znowu pojawiło się kółeczko oznaczające ładowanie. Niedowierzając kliknąłem jeszcze raz na pauzę i pojawił się czysty kwestionariusz. Nie mam linka, żeby ją dokończyć, nie było możliwości przejścia wstecz w przeglądarce…

    Moje pytanie – mógłbyś się zapytać chłopaka z gór czy ta ankieta dotarła (podpisałem się imieniem, nazwiskiem i mailem). Ew. może macie link, przez który miałbym ją dokończyć?

    Byłbym wdzięczny za odpowiedź ;/ Raportuj

  4. jahu napisał(a):

    Dalej szefem jest ten koleś z Nowego Sącza ?
    Raportuj

  5. mPablo napisał(a):

    Dobrze, że nie trwa sarwej na temat sajtu plej… O tempora, o mores! Raportuj

  6. Komentator napisał(a):

    http://telepolis.pl/news.php?id=24053
    Chyba pomarańczowi powalczą o klientów którym kończy się umowa z Play:) Tym razem na serio! Raportuj

  7. Fred napisał(a):

    Piękny wykres, profesjonalizm bije po oczach! Gratuluję Rzecznikowi kompetencji.

    20+30+12+3+5+17+7+8 = 102%!!!

    Z czym do ludzi… Raportuj

  8. mirekb napisał(a):

    zeby nie bylo jak w ostatnich wyborach w Rosji gdzie glosowalo az 115% uprawnionych ;-)to jest parcie na poparcie Raportuj

  9. GolarzFilip napisał(a):

    Apropos,pod poprzednim wpisem ktoś trafnie zauważył ( Basia?Jahu? ),że możecie chcieć zmierzać z profilem strony w kierunku pomarańczowych…
    Sam w ankiecie,zaznaczyłem-wolałbym treści które np.znajduję na telepolis.pl,by były publikowane na stronie Play- wieści ze świata tele,forum z zapytaniami,problemami,komentarze,nowości.
    Teraz nie ukrywam,skaczę między 3 stronami ( nie jest to oczywiście problemem ) by być w miarę na bieżąco ze sprawami- telepolis,blog i strona Play.
    Jeżeli miało by to pójść w stronę pomarańczowych- czyli oprócz nieczytelnej strony,z pierdołami typu "Doda ma rozkładówkę w USA,a Jerzy z Klanu został dziadkiem",z informacjami których znalezienie graniczy z cudem ( np.cenniki,promocje itp ) to ja wolę aktualną treść Play.pl- z rzadkimi ale jednak błędami,niedziałającymi linkami i w miarę sprawnie działającym Play24.
    Zgadzam się również z innymi- może cenowo,z dostępnością słuchawek lekko kulejecie,ale stronę i możliwość dostępu do swojego konta macie najlepszą i tego- pewien jestem- nie spieprzycie!
    Ale na siłę nie róbcie ze strony drugiego fb- bo gierki flash,wieści rodem z pudelka czy kolorowe banery są w necie i mają się dobrze.
    Postawcie na treść a nie formę,sam wiesz Marcin,że właśnie w Play jest największa grupa osób,która bardzo angażuje się w "rozpracowywanie",doradzanie i konstruktywną krytykę w sprawach tele.
    Nie spotkałem się w innej sieci z takim np. Qperem,który wychwytuje błędnie linkowane strony,Karolem z forum telepolis,który wiedzą bije na głowę nie jednego Waszego doradcę z oferty,pakietów itp,w końcu inne osoby,które tutaj się udzielają i mają mega pojęcie w tych sprawach.
    Weźcie to pod uwagę,miejmy nadzieję,że w końcu na 5 urodziny oprócz oferty,odświeżycie właśnie tę część Naszego i Waszego świata…
    Macie w sumie 1,5 miesiąca czasu :) Raportuj

    • Prowokator napisał(a):

      Wiesz ja bym chciał kompletne info na temat awarii i tych technicznych i tych ze stroną, konserwacji strony / nadajników, planowanych inwestycji. Tylko w sposób tak dla ludzi, żeby można było poczytać co PLAY planuje i gdzie.
      Takie informacje są dostępne i owszem tak jak piszesz na 15 stronach.

      Warto też podkreślić i to najlepiej dwoma grubymi krechami, że mógłby zaistnieć również news na temat nadchodzących (w krótkim terminie) promocji oraz tych kończących się z większym wyprzedzeniem. To przynajmniej ukróciło by języka malkontentom, którzy regulaminów nie czytają :)

      //

      Nie wspomnę o sławetnym forum jako kontakt bezpośredni abonent <=> osoba mająca konkretną wiedzę. I tyle :) Raportuj

      • Poll napisał(a):

        Taaaak , najlepsza byłaby informacja na stronie, kiedy to oni planują awarię. Raportuj

        • Prowokator napisał(a):

          Ja pisałem o planowanych inwestycjach i nie wiem co w tym dziwnego, a informacje o awarii to chyba żaden wstyd. Zawsze może coś pójść nie tak, padnie serwer, nawali stacja bazowa.

          Po co ludzie mają wchodzi na blog i psioczyć skoro mogą wejść na stronę PLAY i przeczytać. Dodatkowo skoro informacja już będzie udostępniona to łatwo wyciągnąć wnioski, że ktoś się już tym interesuje ;)

          Kilka razy słyszałem już dzwoniąc do obsługi klienta "Abonentów ze Śląska informujemy o awarii…" w takiej sytuacji nie ma sensu dodzwaniać się do konsultanta bo co on więcej powie ;] Raportuj

      • GolarzFilip napisał(a):

        Prowokator, zgadzam się.
        Trochę może łudzę się,że powstanie coś na miarę szybkiej wymiany informacji- typu czat z konsultantem ( ale mam na myśli kogoś,co COŚ może,a nie klepie "kopiuj-wklej" ),niech nawet będzie jeden czy dwóch,trudno,ale żeby merytorycznie można było się dowiedzieć coś więcej…
        Bo owszem P4Y na forum telepolis,odpowiadają,ale sami przyznają,że nie jest to oficjalny kanał zgłoszeniowy.
        Jeżeli natomiast ma to pójść w stronę formuły fb – gry flash,konkursy,słitaśne fotki użytkowników,emotki,dzwoneczki,duperele,to ja dziękuję- postoję.

        Oczywiście rozumiem też stronę biznesową takiego ruchu- chcecie zarabiać,chociażby na reklamach,czy tych wspomnianych gierkch lub sms premium, tyle,że wtedy mija się chyba z celem,pytanie o kierunek rozwoju strony,szczególnie tutaj,wśród ludzi ciut bardziej zaawansowanych w sprawach tak technicznych jak i ofertowych Play.
        Reasumując,powtórzę- kolejny fb nie jest moim zdaniem potrzebny. Raportuj

        • Prowokator napisał(a):

          Tak tylko czy czat to jest najodpowiedniejsza forma ?
          Ludzie często pytają o to samo po kilka razy, FAQ są nudne bo nie można ich dalej konsultować. Nie musi to być forum ale dobrze by było gdyby chociaż część rozmowy widniała.

          Druga sprawa to ten demonizowany portal, pytania w ankiecie właściwie by to sugerowały jednak operator mógłby prowadzić nowoczesną stronę internetową promująca jakiś styl życia.

          Orange kojarzy się z innowacyjnością (przynajmniej mnie z racji kasy która idzie na badania), plus z łączeniem rodziny, t-mobile ze zbliżaniem ludzi na świecie.
          Play może się kojarzyć z tanimi rozmowami ale czy idzie za tym jakaś ideologia.
          Przecież większość z nas lubi biegać, jeździć na rowerze, chodzić po górach – każdy coś innego – połączyć to z wyrafinowaną formą reklamy i mamy twarz firmy.
          Red-bull wspiera ekstremalnych sportowców, a PLAY zwykłych ludzi ;)

          Zresztą i tak nikt nie weźmie tego pod uwagę Raportuj

    • Nichał Ujewicz napisał(a):

      Moim zdanie co za dużo to niezdrowo, gdyż pojawia się problem z odpowiednim skomponowaniem menu, wyróżnieniem treści i aktualizacją. Wyjściem mogą być osobne portale połączone np. linkiem prowadzącym do głównej.
      Telepolis.pl to bym raczej na nic nie zamienił, siedziałem na wielu portalach, ale nie ma takiego drugiego. Mógłbym co najwyżej wyróżnić telix.pl za ciekawostki i newsy sprzętowe. Raportuj

    • jakaczmarek napisał(a):

      ja pisałem! ja! dostanę koszulkę? Raportuj

  10. pemose napisał(a):

    hehe …. Play tylko wykresy wychodzą piknie :D :D jestem bardzo ciekaw ile w tym prawdy ! Biorąc pod uwagę wczesniejsze wypowiedzi wątpie w to by ta ankieta cieszyła się jakąkolwiek popularnością ! Raportuj

  11. P23 napisał(a):

    Ankieta nie działa po odpowiedzi na 15 pytań i przejściu dalej przeniosło mnie do początku ankiety, 2 godziny zmarnowane, pozdrawiam rzecznika … Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Zamiast "UP" trzeba było wdusić "dalej". Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Jezu! Co tam robiłeś przez 2 godziny? Wyjścia szukałeś? Ja to roztrzaskałem chyba w 10 minut. Raportuj

      • Jacek Allastra Jambor napisał(a):

        haha ;-), szukał back-door na pewno;-) Raportuj

      • P23 napisał(a):

        Wypełniałem ankietę dając konstruktywną opinię ?
        Uwierz, że piszę bardzo szybko ;) , ale na każde pytanie odpowiadałem w kilkunastu zdaniach, bo jedynie dobrze uzasadniona opinia może pokazać, czemu nasz argument ma rację …
        Skoro Ty ją rozwiązałeś w 10 minut to zapewne odpowiedzi, które dałeś powtórzą się w ankietach wypełnianych przez inne osoby, tak więc śmiało mogę stwierdzić, że wypełnianie ankiet przez 1000 osób takich jak Ty jest mniej efektywne niż wypełniona przez jedną osobę, która wie czego chce. Raportuj

  12. Nichał Ujewicz napisał(a):

    Pokręcona ta ankieta, ale wypełniłem, może coś z tego wyniknie. Raportuj

  13. empatka napisał(a):

    Dobrze, że przynajmniej sprawiacie pozory tego, że zdanie klientów Was interesuje :) choć tak naprawdę jeżeli popsujecie ofertę nawet najlepsza strona Wam nie pomoże. Mam nadzieje, że niektóre z tych pomysłów zostaną zrealizowane. Ankieta moim zdaniem zbyt ogólna, wprowadzenie wszystkich zmian zaciemniłoby serwis i sprawiło że stałby się nieczytelny. Powtórzę tutaj priorytety tylko: darmowa bramka sms, poczta internetowa z domeną @play.pl dla każdego klienta. O stabilności, przejrzystości i łatwości znalezienia regulaminów i konkretnej oferty nie będę wspominać bo to podstawa. Pozdrawiam Raportuj

  14. jahu napisał(a):

    Ankieta wypełniona mam nadzieję, że zrobicie z niej dobry użytek. Sądząc po pytaniach doszedłem do wniosku, że chcecie zrobić OnetoFacebook :) Ja mam takie pytania na studiach z przedmiotu interakcja człowiek komputer :) Raportuj

  15. Janusz napisał(a):

    Kiedy naprawicie zmianę numeru w play 24, po kliknięciu w zakładkę z dostępnymi numerami otwarte okno notorycznie ucieka w prawy dolny narożnik ekranu i nie sposób trafić w wyświetlany numer, ten problem ma miejsce już kilka tygodni od czasu kiedy wprowadziliscie zmiany wizualne w play 24, zgłoszenie w boa nic nie dało. Raportuj

  16. Kosiek napisał(a):

    Marcinie, co do tej ankiety: nie wiem, kto ją pisał, ale chyba nie miał ŻADNEJ styczności z Waszą stroną.
    "Chcemy ulepszyć naszą stronę Play.pl, odpowiedz nam na kilka pytań:
    (…)
    – w jakim telewizorze oglądasz programy o ziemniakach?" Raportuj

  17. Emil napisał(a):

    nie ma to jak wykres na 102… % !!!!
    hahahha Raportuj

    • Janek napisał(a):

      W pewnej tv podano że PO ma 100% poparcia gosć w studío mówi że to niemożliwe i prosi redaktora by podał treść pytania pytanie brzmiało kiedy pan pani wyciera tylek przed czy po 100% odpowiedziało że PO Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty