Tako rzecze rzecznik Play

DARMOWE SMSY Z Tele Play

Jesteśmy bardzo zadowoleni z Waszego zaangażowania w tegoroczną WOŚP.

Postanowiliśmy Wam za to podziękować ;-)

Dziś i jutro możecie za darmo wysyłać SMSy do wszystkich sieci w Polsce w ramach usługi TelePLay!

Jeśli nie używałeś jeszcze usługi TelePlay możesz ją włączyć i przez  14 dni korzystać za darmo! www.tele.play.pl

Pamiętajcie promo trwa tylko dziś i jutro! Dzięki!!!!

Regulamin – darmowe SMS z TelePlay

Komentarze

  1. Adam napisał(a):

    Może by tak do końca tygodnia ;) Raportuj

  2. t_d napisał(a):

    troche krotki ten czas promocji :/ Raportuj

  3. aaaa napisał(a):

    Nic ciekawego. Raportuj

  4. Piotr napisał(a):

    Super!!!! Dzięki Marcin Raportuj

  5. Tomasz napisał(a):

    No fajnie:) Dzięki:) Raportuj

  6. Prowokator napisał(a):

    No dobre, ale do macierzystej sieci można by zawsze wysyłać za darmo ;) Raportuj

  7. www.odchodzi4.pl napisał(a):

    A mozna prosić regulamin usługi bzpłatnych sms w teleplay. Raportuj

  8. Adrian napisał(a):

    miło zawsze coś :-]
    A czy będzie tele.play na androidzie jako aplikacja VoIP że tak skromnie zapytam :-D
    Raportuj

  9. KRISS napisał(a):

    E do wysyłania sms jest telefon a nie komputer, trzeba było dać w freshu te 2 dni. Raportuj

  10. Sebastian Kasza napisał(a):

    Czy nastąpił koniec promocji pakietu 30zł za 10zł? Pod *111# już poznikało :( Raportuj

  11. Maniek napisał(a):

    Może czas już "pochwalić" się Panie Rzeczniku likwidacją pakietu 10=30, a nie jakimś Tele Play.
    Zgadza się pod *111# pakiet zniknął, a z kodu pojawia się "Kod dla ciebie niedostępny".
    Co jest grane Panie Rzeczniku? Chowamy głowę w piasek, jak są do przekazania złe wiadomości? Raportuj

  12. Piotr Śliwiński napisał(a):

    teraz czekam na aplikację, która pozwoli korzystać z tej usługi na iPodzie Touch i na reszcie urządzeń z iOS :) Play – chyba, że planujecie coś takiego, w sensie aplikację :)? Raportuj

    • kszaq napisał(a):

      Dostawca (Open Mind Networks) usługi TelePlay oferuje do niej aplikację na smartfony (podejrzewam, że na iOSa i Androida) – kwestia tylko tego, aby Play ją wprowadził… Raportuj

  13. Nowyekran.pl napisał(a):

    Tak koniec 10/30 Raportuj

  14. Jacek Piszczek napisał(a):

    u mnie też pakiet został wyłączony 30 za 10 Raportuj

  15. asek napisał(a):

    czy ktoś mi wkoncu odpowie na sprawe 37932915, (37510015 .374133053) . miesiąc czekam. Raportuj

    • play4you1 napisał(a):

      Hey,
      z tego co widzę odpowiedź na wspomniane zgłoszenie była wyslana do Ciebie 2011-12-10 przez Play24.

      Sprawdź Raportuj

      • Prowokator napisał(a):

        Też tak miałem, ale to było hoho i trochę czasu temu. Sprawa została zamknięta, a ja rzekomo otrzymałem odpowiedź (nie otrzymałem ale już dawno i nieprawda:) ) Raportuj

  16. Maniek napisał(a):

    Ciekawe do kiedy będzie ukrywana informacja o likwidacji pakietu 10=30 lub o tym co z nim zamierzacie zrobić. Przecież ta sytuacja nie jest od dzisiaj. Raportuj

  17. asek napisał(a):

    dobra rada: Jak Wam znikają zgloszenia w play24 – to weźcie kopertę i wyślijcie mi list tak jak w poprzednim wieku się robiło. Raportuj

  18. krzysiek_kili napisał(a):

    Nie ma co robić żadnych akcji, bo i tak się znajdą osoby, które będą narzekać ;/ Raportuj

  19. Maniek napisał(a):

    Następny bonus do golenia to Zbieraj Minuty.
    O 10=30 już wcześniej pisałem, że jest w pierwszej kolejności do likwidacji w związku z obniżka,i MTRów i wzrostem bazy klientów. Zaczynamy mieć W4 Raportuj

  20. 4444 napisał(a):

    U mnie też 30za10 kaputt. 10za5 jeszcze działa. Raportuj

  21. Jacek napisał(a):

    nawet znikł regulamin na stronie play o pakiecie 30 za 10 Raportuj

  22. Tomek napisał(a):

    Panie Marcinie! Gdzie podstawowa uczciwość wobec klientów, czytelników bloga? Szeroko Pan się rozpisuje przy uruchamianiu każdej promocji. Chociażby z szacunku, dla klientów wypadałoby umieszczać na blogu krótkie info o zakończeniu promocji. Zgodzi się Pan? Raportuj

  23. Jumbo napisał(a):

    No to pięknie,cichaczem likwiduje się najlepszy pakiet złotówkowy i ani be ani me o tym,a o jakiś bzdetach jak ten Teleplay,z których prawie nikt pewnie nie korzysta się pisze.Szkoda że GaduAir zakończyło działalność,to była sieć. Raportuj

  24. zzz napisał(a):

    Ładnie tak cichaczem wyłączać 30 za 10? Co, o tym pewnie nie doczekamy się informacji na blogu, prawda Rzeczniku? Piszecie tylko o łatwych tematach i unikacie jak ognia pogorszeń oferty… Raportuj

  25. Maniek napisał(a):

    Kiedy będzie oficjalne odwołanie pakietu 10=30? Skoro go nie można od paru dni włączyć to już się chyba spóźniliście skoro pakiet ma ważność 30 dni. Raportuj

  26. play not mobile napisał(a):

    ciekawe co na likwidację pakietu 10/30 powiedzą klakierzy z tego bloga Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Każda promocja kiedyś się kończy.. Raportuj

      • Tomasz napisał(a):

        to jednak koniec promocji?
        Raportuj

      • D@niel napisał(a):

        I tylko tyle masz nam do oznajmienia w tej kwestii…? Raportuj

        • PlayPlay napisał(a):

          Jeśli mogę udzielić Ci jakichś jeszcze informacji to proszę – pytaj :-) Raportuj

          • Maniek napisał(a):

            W co ty się "bawisz"?
            Nie traktuj nas jak półgłówków. Raportuj

          • D@niel napisał(a):

            Dlaczego informacja o likwidacji pakietu nie została umieszczona na stronie sieci Play, czy chociażby na Twoim blogu? Raportuj

            • PlayPlay napisał(a):

              Zniknięcie tego pakietu z aktualnych ofert promocyjnych na stronie jest jednoznaczną informacją. Raportuj

            • Tomasz napisał(a):

              Poinformujcie Play4You bo bidula nic nie wie o tym! Raportuj

            • D@niel napisał(a):

              Tak myślałem Marcin, "dzięki". ;-/ Raportuj

            • Maniek napisał(a):

              Czyli chowanie głowy w piasek, żeby sobie nie robić złego PR.
              O głupotach typu Tele Play wielką czcionką, o ważnym pakiecie ZERO informacji.
              Wprowadzacie u siebie nowy standard, ale czy pozytywny?
              Taki sposób odwoływania jest wg mnie nie do przyjęcia, ale to moje prywatne zdanie.
              W każdym razie osobiście zapamiętam taki sposób traktowania klientów.
              Witamy w W4.
              Klient może wiele wynaczyć i to nawet tzw złe wiadomości.
              Olewania raczej nie. Raportuj

            • zzz napisał(a):

              Maniek, przecież nie jesteś tutaj od wczoraj. Rzecznik zawsze miał tendencję pisania o przyjemnych i łatwych rzeczach. To jest zachowanie gorsze niż np. T-Mobile i ich pakiet 2000 minut (też wycofany). Tam przynajmniej klient wiedział, że jak dostał komunikat, że nie moze włączyć, to nie może, bo się promocja skończyłą. W Play… Jeśli kiedykolwiek włączał 30 za 10, to raczej na pewno kończyło się na kilku próbach, więc teraz może się skończyć na kilkunastu…
              Chciałbym, żebyście z T-Mobile skopiowali np. jakość działania sieci, albo jakość BOK, a nie sposób likwidacji pakietów… Raportuj

            • klient. napisał(a):

              To nie jest nowy standard, to już bardzo stary standard.
              Nie pamiętasz Notki?
              I… wielu, wielu innych numerów. Raportuj

            • mPablo napisał(a):

              O jednoznaczności tego bym dyskutował. Bezdyskusyjne za to jest dla mnie, że P4 bardzo nieelegancko zakończył promocję. Jak dla mnie to nominacja do Głuchego Telefonu.

              BTW czy to już przygotowania do sprzedaży P4? ;-) Raportuj

            • zzz napisał(a):

              To jaki jest sens istnienia tego bloga? Czy właśnie takie informacje nie powinny się tutaj znajdywać. Zróbcie stałe przekierowanie z blogplay.pl na stronę z regulaminami i niech sobie klient szuka w gąszczu sam. Raportuj

            • klient. napisał(a):

              Jak to jaki jest sens istnienia bloga?
              Pokazywanie zdjęć rzecznika golącego się telefonem i wyjaśniania nam, ze jesteśmy w sieci czwartej generacji. Raportuj

      • Maniek napisał(a):

        Mało ciekawe stwierdzenie.
        Jak się u was odwołuje promocję?
        Może się podzielisz z nami tą tajemną wiedzą. Raportuj

      • Bolek napisał(a):

        No tak, tak też można powiedzieć :-( Najciekawsze jest jednak to, że "szalona" promocja z TelePlay, to WIELKI wpis na blogu, zaś likwidacja pakietu 30/10 zł, to cichaczem. Ale mam nadzieję, że Szanowny Pan Rzecznik napisze to jako kolejnego news'a na Swoim blogu. Bo nie sądzę żeby aż tak był niepoważny, żeby chować głowę w piasek. Raportuj

        • t_d napisał(a):

          Ale co w tym zlego?

          Jest promocja, zostala ogloszona, zostal podany zakres w jakim ona obowiazuje. Wiec jest reklamowana na blogu.

          Promocja 30 za 10 nie byla reklamowana na stronie operatora, byla poczatkowo skierowana do wybranej grupy klientow (fakt ze pozwalano z niej korzystac wszystkim, to tylko bonus dla klientow), wiec czemu miano by NAGLE szeroko informowac o jej wylaczeniu? Pamietaj, ze to byla PROMOCJA, a nie OFERTA. Raportuj

          • Maniek napisał(a):

            Skoro się ją OGŁASZA na blogu to POWINNO się ją też co najmniej na blogu ODWOŁAĆ w oddzielnym temacie! Raportuj

            • t_d napisał(a):

              Jakos nieszczegolnie widze taka zaleznosc…

              Po drugie, robisz BLEDNE zalozenie, ze rzecznik jest o wszystkim informowany. Raportuj

            • Poll napisał(a):

              A to myślisz, że wszyscy bloga czytają? Promocja ważna do odwołania bez podania przyczyny i tyle. Szkoda, że ją zabrali ale kazdy miał chyba tego pełną świadomość. Raportuj

      • Tomasz napisał(a):

        Dziękuje za odpowiedź! Raportuj

  27. play not mobile napisał(a):

    złote czasy play się skończyły, być może w play mają już przecieki co do oferty mbanku w której najprawdopodobniej zniknie stawka 0,19gr do wszystkich w płaskiej taryfie, więc play się nie ma co bać i wyłącza pakiet 10/30 bo oprócz mbanku nikt takiej stawki nie ma do wszystkich sieci. Witaj W4 Raportuj

  28. pakierhakierxd napisał(a):

    No to cos czuje ze sporo uzytkownikow odejdzie bo sa ze wzgledu na to promo sam gdybym mial na karte chyba bym odszedl Raportuj

  29. play not mobile napisał(a):

    odejść tylko gdzie?? nikt ci takiej stawki nie da jeśli chodzi o minuty do wszystkich sieci, mbank też raczej wycofa 0,19gr i kaplica Raportuj

    • zzz napisał(a):

      Dużo możliwości, choć żadna tak korzystna. Wiadomo, mBank Mobile 19 groszy, ale ostatnio były podwojenia w TT-Heyha, tniesz stawki o połowę. Do tego w zależności od potrzeb, może wystarczyć 20 zł za dołądowanie 20 zł (czyli też podwojenie) za przeniesienie numeru do TT-Heyah (przez 6 miesięcy). No i jest oczywiście ORange i jego Przelewy SMS ważne rok, tniesz stawkę o 30-40% – tyle taniej od nominału mozna kupić na Allegro.

      Generalnie jest lepiej niż kiedyś, choć oczywiście z innych sieci do Pay nie wygląda to atrakcyjnie i najlpeij jest być w Play, ale… Coraz mniej się opłaca, zwłaszcza, że jak od dwóch lat jestem w Play, to jeszcze nie zauważyłem poprawy jakości rozmów (stacjonarne – największa bolączka). Raportuj

  30. Maniek napisał(a):

    Mało korzystałem z 10=30, ale ukryta forma jego likwidacji budzi mój niesmak i bynajmniej nie budzi mojego zaufania na przyszłość skoro operator nie raczył oficjalnie poinformować o likwidacji najlepszego pakietu.. Raportuj

    • t_d napisał(a):

      ale ukryta forma jego likwidacji budzi mój niesmak i bynajmniej nie budzi mojego zaufania na przyszłość skoro operator nie raczył oficjalnie poinformować o likwidacji najlepszego pakietu..

      Ale ze nie byla reklamowana nawet na stronie operatora to juz budzilo zaufanie? ;)

      Daj spokoj, bo przeginasz.. Raportuj

      • Maniek napisał(a):

        To ty przeginasz z obroną fatalnego zakończenia 10=30.
        Nie była reklamowana na blogu?
        Zwykła przyzwoitość i kultura zobowiązuje do informowania o promocjach, które ulegają zakończeniu.
        No ale jak widać te standardy są obce Play.
        Fakt, że nie ma się czym chwalić, bo PF zadołował strasznie, ale złe wiadomości także należy przekazywać do obiegu BEZ WYMUSZANIA.
        Raportuj

    • zzz napisał(a):

      Właśnie. Nie tyle oburz amnie likwidacja, bo jak wszystko było do "odowłania", ale ta próba załątwienia tego po cichu. Czy oni naprawdę sądzili, że ludzie nie zauważą? Do tego, jak napisałem niżej, nie chcą oszczędzić nerwów klientom, bo przecież zawsze był problem z włączeniem tego pakietu i wielu będzie próbować go nadal włączać, bo przecież nie było oficjalnej informacji, że włączyć się już nie da. Jakiej informacji? Choćby oddzielny wpis na blogu, oddzielny wpis na FB itd. To minimum. Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Forma likwidacji pakietu była tak samo jawna/ukryta jak jej wprowadzenie. Raportuj

      • mPablo napisał(a):

        Bzdury wypisujesz. Na blogu była notka poświęcona pakietowi wraz z regulaminem. Nie można było w podobny sposób zakończyć promocji? Jakoś ze zmianą w Zbieraj minuty sobie na blogu Marcin dobrze poradził. Raportuj

  31. Player napisał(a):

    Promocji nie ma i co nam zrobicie ??? Raportuj

  32. play not mobile napisał(a):

    Muszą przecież jakoś sobie odbić ten cały WOŚP z Owsiakiem na czele:) Raportuj

  33. play4you1 napisał(a):

    Tak potwierdzam, że promocja 30 za 10 została wycofana. Pamiętajcie, że promocje się kończą a i w Regulaminach zwykle jest napisana data zakończenia lub do odwołania. Wiem, że jesteście rozczarowani. Będziemy wprowadzać nowe promocje. Raportuj

  34. play not mobile napisał(a):

    nie ma nic za darmo, a play to nie instytucja charytatywna tylko kriwożercza korporacja nastawiona na zysk Raportuj

  35. Tomasz napisał(a):

    Moim zdaniem niepotrzebnie się trudzili z tą stroną całą http://www.play.pl skoro i tak goowno a nie informacje są na niej! BOK to też pomyłka skoro wszystko działa jak należy. W końcu brak informacji to dobra informacja. Raportuj

  36. play not mobile napisał(a):

    play4you1 tak jak tą z smsami w teleplay. dzięki ci playu Raportuj

  37. mkkot napisał(a):

    Play musi wreszcie pozbyc sie klientow generujacych straty xD Mnie juz przekonali, tylko ze i tak chyba jak na moje potrzeby nie ma nic lepszego od fresha. Raportuj

  38. pemose napisał(a):

    hahahahaha…….chyba największym podziękowaniem PLAY jest wycofanie promocji 30 za 10 zł !!!!!!!! Dziękujemy Play ! Trzeba zmienić operatora ! Raportuj

  39. Tomasz napisał(a):

    a co z 5/10?
    Raportuj

  40. zzz napisał(a):

    Promocja się skończyła, na FB napisali (na dole) http://www.facebook.com/Play/posts/30776442259907… Nieładnie, najgorsze praktyki z T-Mobile przejmujecie. Tak trudno było napisać – za trzy dni wyłączamy pakiet, aktywujcie sobie, lub szukajcie innych sposobów przedłużeń złotówek? Przecież z włączeniem tego pakietu były tradycyjne problemy i próbować było trzeba wielokrotnie. Większość klientów będzie się użerać z kodem, próbując go odpalić po kilkanaście razy, bo uznają, że niemożliwość włączenia to tradycyjne problemy, a nie wyłaczenie na stałe… JAkoś przy zmianie warunków Zbieraj Minuty potrafiliście dać czas na włączenie…
    Coraz gorzej, a jakość połączeń na stacjonarne prowadzone przez TP żenująca jak była tak jest. Jak ktoś chce to może napisać zgłoszenie w Play24 z jakością połączeń na stacjonarną infolinię Deutsche Banku :-). Dali mi jakieś minuty do wszystkich jako rekompensata, których i tak nie mogę wykorzystać, bo mam zebrane minuty… W każdym razie promocje są obcinane jedna po drugiej, lub warunki pogarszane, a jakość się wcale nie poprawia. Raportuj

  41. Marcin napisał(a):

    Nie możecie dać tego pakietu jeszcze z terminem ważność aktywacji np z 2-3 dni?
    Raportuj

  42. Tomasz napisał(a):

    Te smsy darmowe z teleplay to rozumie na otarcie łez :( Raportuj

  43. pemose napisał(a):

    Kurcze juz sam nie wiem wszedłem na *111# wszedłem opcje złotowki i nadal jest promocja 30 za 10zł !!!!!!! Co jest grane kto tu kreci ????? Raportuj

  44. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    Oby było coś nowego :( Raportuj

  45. pemose napisał(a):

    Play od dawna nic nie wymyśliło nowego, wiec raczek nie liczmy na cud ! Raportuj

  46. Qper napisał(a):

    Powiem tak, chociaż nie lubię strony T-Mobile, to zawsze jeżeli odwołują promocję strona jest aktualizowana odpowiednio wcześniej. Raportuj

  47. harlock napisał(a):

    Spoko, ale po beta testach skończyłem korzystanie z tej usługi. Nie kalkuluje mi się. Raportuj

  48. Tomasz napisał(a):

    bedzię nowa cicha promocja wyłaczenia usługi zbieraj minuty smsy nagle pojda do góry i podrozeja połączenia. W nocy natomiast każdemy będa podbierać grosz z konta tak po cihu :) Raportuj

  49. Tricki napisał(a):

    Play dobija swoim podejsciem do klienta do W3 czerpiąc to co najgorsze. Pakiet 30za10 po cichu partyzancku został usunięty!!! Raportuj

  50. Tomasz napisał(a):

    a co za pakietem 5/10?
    Raportuj

  51. Nowyekran.pl napisał(a):

    Dajcie darmowe smsy w sieci do konca swiata i o jeden dzien dluzej albo po 1groszu za sms w sieci Raportuj

  52. Tomasz napisał(a):

    a 5 /10 działa? Raportuj

  53. tomasz napisał(a):

    a ja mam pytanie (bo to że zlikwidowali po cichu pakiet 30zł za 10zł już wiadomo) ale w opcjach minuty (bo opcji złotówki już nie ma :() wprowadzono coś takiego: 1. zbieraj minuty w Play Fresh; 2. Nowe zbieraj Minuty.

    Czy ktoś wie o co chodzi?? czym różni się jedne zbieraj minuty od drugich?? Raportuj

  54. Bartosz napisał(a):

    upsss… no faktycznie :) 30za10 zakończyło swój żywot ;) hehe no cóż jak promocja to promocja… ciekawe co będzie dalej. Pozdro Raportuj

  55. Tomasz napisał(a):

    a co pakietem 5/10?
    Raportuj

  56. smd napisał(a):

    spoko nie placzcie za 30za10. na otarcie lez dostaniecie zapewne w kolejnym wpisie blogowym super fejsbukowy konkurs dla gimbusow na lumie 800 ktora jak wiadomo bedzie wielkim hitem w play ;) prawie jak w starozytnym rzymie, kiedy lud sie buntuje trzeba mu zrobic igrzyska i bedzie spokoj. a oferta lezy i kwiczy. pseudo wyprzedaz jakiegos szrotu LG plus paru innych modeli z ktorych i tak wiekszosc byla niedostepna. porazka. Raportuj

  57. Tomek napisał(a):

    zawsze tankuję za 100zł a telefon doładowuję też okresowo za 50 :) Nic się nie zmienia na tym świecie ;) Za to więcej spaceruję i rozmawiam w 4 oczy Raportuj

  58. Tchórzofred napisał(a):

    No tak. Wzbogaciliście się wysyłając jednego mojego smsa po 20 razy (i za te 20 zapłaciłem) to teraz możecie proponować darmowe. Przyznaliście się już do problemów w Poznaniu 2 dni temu, gdy od wieczora do rana były cyrki z wysyłaniem smsów (albo brak możliwości albo wielokrotne wysyłanie tego samego)? Raportuj

  59. Postpaid napisał(a):

    I dobrze, że skończyła sie ta promocja. Widocznie dużo pytań było od userów postpaidowych. Dlaczego oni maja sponsorować komus darmowe rozmowy? Kupujesz za 10 masz 10 i tyle. Jak płace za abo to nie mam promocji, że płace 10 zł a dostaje 30 zł. Chcesz duzo dzwonić to zapłać. Proste. A P4 nie jest sponsorem tylko musi zarabiać. Zawsze mozna zmienić operatora Raportuj

  60. pemose napisał(a):

    Hehe… Miałem dobre zdanie o Play ale likwidacja promocji 30 za 10 to cios poniżej pasa ! A co na to Rzecznik ? Czyżby Pan Rzecznik był na nartach z Premierem :D ?Raportuj

  61. pemose napisał(a):

    W austrii jest sieć "yesss" za 9 eu dostajesz w pakiecie 2000 punktów (1 punkt = 1min, 1 sms lub 1 Mb !!!) Czy w Polsce jest cos takiego możliwe ? Nie ! Bo wciąż żyjemy w dziwnym kraju ! Raportuj

  62. Tomasz napisał(a):

    a co z pakietem 5/10? Raportuj

  63. Bartosz Zaremba napisał(a):

    Pakiet 10za5 działa – można włączyć go kodem *111*81*1# Raportuj

  64. Prestig napisał(a):

    Przez WOSP, Play zlikwidował pakiet 30 za 10, trzeba zmienić sieć lub mniej dzwonić Raportuj

  65. Prestig napisał(a):

    Jutro ma zniknąć stan darmowy Raportuj

  66. Maniek napisał(a):

    Punkt nr 15 z regulaminu promocji 10=30
    15. Operator zastrzega sobie prawo do odwołania niniejszej Oferty Promocyjnej w każdym czasie bez
    podawania przyczyny, z zastrzeżeniem, ?e odwołanie nie wpływa na prawa i obowiązki uprzednio
    nabyte przez Użytkownika. Informacja o odwołaniu zostanie opublikowana na stronie internetowej http://www.playmobile.pl lub w inny sposób podana do wiadomości publicznej.

    Zatem wypada się publicznie "pochwalić" zakończeniem promocji, a nie tyko przenieść regulamin do archiwum. Raportuj

  67. empatka napisał(a):

    Nieładnie, że tak po cichu wycofujecie pakiet 30za10. Zauważam odwrócenie się tyłem do klienta, wcześniej tak nie było. Zawsze była informacja wcześniej. Powinna paść data wycofania pakietu wtedy nikt nie miąłby pretensji. Tak się nie traktuje klientów, raz stracone zaufanie trudno odbudować. Raportuj

  68. wkurzonynaplay napisał(a):

    Cuda, super promocja, 2 dni smsów za darmo, i to przez 2 dni. Raportuj

  69. bubol napisał(a):

    jak zlikwidowac usługe wysłaną na numer 60420Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty