DARMOWE SMSY Z Tele Play

Udostępnij

Jesteśmy bardzo zadowoleni z Waszego zaangażowania w tegoroczną WOŚP.

Postanowiliśmy Wam za to podziękować ;-)

Dziś i jutro możecie za darmo wysyłać SMSy do wszystkich sieci w Polsce w ramach usługi TelePLay!

Jeśli nie używałeś jeszcze usługi TelePlay możesz ją włączyć i przez  14 dni korzystać za darmo! www.tele.play.pl

Pamiętajcie promo trwa tylko dziś i jutro! Dzięki!!!!

Regulamin – darmowe SMS z TelePlay

Zobacz więcej

149 KOMENTARZE

  1. miło zawsze coś :-]
    A czy będzie tele.play na androidzie jako aplikacja VoIP że tak skromnie zapytam :-D

  2. Może czas już "pochwalić" się Panie Rzeczniku likwidacją pakietu 10=30, a nie jakimś Tele Play.
    Zgadza się pod *111# pakiet zniknął, a z kodu pojawia się "Kod dla ciebie niedostępny".
    Co jest grane Panie Rzeczniku? Chowamy głowę w piasek, jak są do przekazania złe wiadomości?

  3. teraz czekam na aplikację, która pozwoli korzystać z tej usługi na iPodzie Touch i na reszcie urządzeń z iOS :) Play – chyba, że planujecie coś takiego, w sensie aplikację :)?

    • Dostawca (Open Mind Networks) usługi TelePlay oferuje do niej aplikację na smartfony (podejrzewam, że na iOSa i Androida) – kwestia tylko tego, aby Play ją wprowadził…

      • Też tak miałem, ale to było hoho i trochę czasu temu. Sprawa została zamknięta, a ja rzekomo otrzymałem odpowiedź (nie otrzymałem ale już dawno i nieprawda:) )

  4. Ciekawe do kiedy będzie ukrywana informacja o likwidacji pakietu 10=30 lub o tym co z nim zamierzacie zrobić. Przecież ta sytuacja nie jest od dzisiaj.

  5. dobra rada: Jak Wam znikają zgloszenia w play24 – to weźcie kopertę i wyślijcie mi list tak jak w poprzednim wieku się robiło.

  6. Następny bonus do golenia to Zbieraj Minuty.
    O 10=30 już wcześniej pisałem, że jest w pierwszej kolejności do likwidacji w związku z obniżka,i MTRów i wzrostem bazy klientów. Zaczynamy mieć W4

  7. Panie Marcinie! Gdzie podstawowa uczciwość wobec klientów, czytelników bloga? Szeroko Pan się rozpisuje przy uruchamianiu każdej promocji. Chociażby z szacunku, dla klientów wypadałoby umieszczać na blogu krótkie info o zakończeniu promocji. Zgodzi się Pan?

  8. No to pięknie,cichaczem likwiduje się najlepszy pakiet złotówkowy i ani be ani me o tym,a o jakiś bzdetach jak ten Teleplay,z których prawie nikt pewnie nie korzysta się pisze.Szkoda że GaduAir zakończyło działalność,to była sieć.

  9. Ładnie tak cichaczem wyłączać 30 za 10? Co, o tym pewnie nie doczekamy się informacji na blogu, prawda Rzeczniku? Piszecie tylko o łatwych tematach i unikacie jak ognia pogorszeń oferty…

  10. Kiedy będzie oficjalne odwołanie pakietu 10=30? Skoro go nie można od paru dni włączyć to już się chyba spóźniliście skoro pakiet ma ważność 30 dni.

          • Dlaczego informacja o likwidacji pakietu nie została umieszczona na stronie sieci Play, czy chociażby na Twoim blogu?

              • Czyli chowanie głowy w piasek, żeby sobie nie robić złego PR.
                O głupotach typu Tele Play wielką czcionką, o ważnym pakiecie ZERO informacji.
                Wprowadzacie u siebie nowy standard, ale czy pozytywny?
                Taki sposób odwoływania jest wg mnie nie do przyjęcia, ale to moje prywatne zdanie.
                W każdym razie osobiście zapamiętam taki sposób traktowania klientów.
                Witamy w W4.
                Klient może wiele wynaczyć i to nawet tzw złe wiadomości.
                Olewania raczej nie.

                • Maniek, przecież nie jesteś tutaj od wczoraj. Rzecznik zawsze miał tendencję pisania o przyjemnych i łatwych rzeczach. To jest zachowanie gorsze niż np. T-Mobile i ich pakiet 2000 minut (też wycofany). Tam przynajmniej klient wiedział, że jak dostał komunikat, że nie moze włączyć, to nie może, bo się promocja skończyłą. W Play… Jeśli kiedykolwiek włączał 30 za 10, to raczej na pewno kończyło się na kilku próbach, więc teraz może się skończyć na kilkunastu…
                  Chciałbym, żebyście z T-Mobile skopiowali np. jakość działania sieci, albo jakość BOK, a nie sposób likwidacji pakietów…

                • To nie jest nowy standard, to już bardzo stary standard.
                  Nie pamiętasz Notki?
                  I… wielu, wielu innych numerów.

              • O jednoznaczności tego bym dyskutował. Bezdyskusyjne za to jest dla mnie, że P4 bardzo nieelegancko zakończył promocję. Jak dla mnie to nominacja do Głuchego Telefonu.

                BTW czy to już przygotowania do sprzedaży P4? ;-)

              • To jaki jest sens istnienia tego bloga? Czy właśnie takie informacje nie powinny się tutaj znajdywać. Zróbcie stałe przekierowanie z blogplay.pl na stronę z regulaminami i niech sobie klient szuka w gąszczu sam.

                • Jak to jaki jest sens istnienia bloga?
                  Pokazywanie zdjęć rzecznika golącego się telefonem i wyjaśniania nam, ze jesteśmy w sieci czwartej generacji.

      • Mało ciekawe stwierdzenie.
        Jak się u was odwołuje promocję?
        Może się podzielisz z nami tą tajemną wiedzą.

      • No tak, tak też można powiedzieć :-( Najciekawsze jest jednak to, że "szalona" promocja z TelePlay, to WIELKI wpis na blogu, zaś likwidacja pakietu 30/10 zł, to cichaczem. Ale mam nadzieję, że Szanowny Pan Rzecznik napisze to jako kolejnego news'a na Swoim blogu. Bo nie sądzę żeby aż tak był niepoważny, żeby chować głowę w piasek.

        • Ale co w tym zlego?

          Jest promocja, zostala ogloszona, zostal podany zakres w jakim ona obowiazuje. Wiec jest reklamowana na blogu.

          Promocja 30 za 10 nie byla reklamowana na stronie operatora, byla poczatkowo skierowana do wybranej grupy klientow (fakt ze pozwalano z niej korzystac wszystkim, to tylko bonus dla klientow), wiec czemu miano by NAGLE szeroko informowac o jej wylaczeniu? Pamietaj, ze to byla PROMOCJA, a nie OFERTA.

          • Skoro się ją OGŁASZA na blogu to POWINNO się ją też co najmniej na blogu ODWOŁAĆ w oddzielnym temacie!

            • Jakos nieszczegolnie widze taka zaleznosc…

              Po drugie, robisz BLEDNE zalozenie, ze rzecznik jest o wszystkim informowany.

            • A to myślisz, że wszyscy bloga czytają? Promocja ważna do odwołania bez podania przyczyny i tyle. Szkoda, że ją zabrali ale kazdy miał chyba tego pełną świadomość.

  11. złote czasy play się skończyły, być może w play mają już przecieki co do oferty mbanku w której najprawdopodobniej zniknie stawka 0,19gr do wszystkich w płaskiej taryfie, więc play się nie ma co bać i wyłącza pakiet 10/30 bo oprócz mbanku nikt takiej stawki nie ma do wszystkich sieci. Witaj W4

  12. No to cos czuje ze sporo uzytkownikow odejdzie bo sa ze wzgledu na to promo sam gdybym mial na karte chyba bym odszedl

    • Dużo możliwości, choć żadna tak korzystna. Wiadomo, mBank Mobile 19 groszy, ale ostatnio były podwojenia w TT-Heyha, tniesz stawki o połowę. Do tego w zależności od potrzeb, może wystarczyć 20 zł za dołądowanie 20 zł (czyli też podwojenie) za przeniesienie numeru do TT-Heyah (przez 6 miesięcy). No i jest oczywiście ORange i jego Przelewy SMS ważne rok, tniesz stawkę o 30-40% – tyle taniej od nominału mozna kupić na Allegro.

      Generalnie jest lepiej niż kiedyś, choć oczywiście z innych sieci do Pay nie wygląda to atrakcyjnie i najlpeij jest być w Play, ale… Coraz mniej się opłaca, zwłaszcza, że jak od dwóch lat jestem w Play, to jeszcze nie zauważyłem poprawy jakości rozmów (stacjonarne – największa bolączka).

  13. Mało korzystałem z 10=30, ale ukryta forma jego likwidacji budzi mój niesmak i bynajmniej nie budzi mojego zaufania na przyszłość skoro operator nie raczył oficjalnie poinformować o likwidacji najlepszego pakietu..

    • ale ukryta forma jego likwidacji budzi mój niesmak i bynajmniej nie budzi mojego zaufania na przyszłość skoro operator nie raczył oficjalnie poinformować o likwidacji najlepszego pakietu..

      Ale ze nie byla reklamowana nawet na stronie operatora to juz budzilo zaufanie? ;)

      Daj spokoj, bo przeginasz..

      • To ty przeginasz z obroną fatalnego zakończenia 10=30.
        Nie była reklamowana na blogu?
        Zwykła przyzwoitość i kultura zobowiązuje do informowania o promocjach, które ulegają zakończeniu.
        No ale jak widać te standardy są obce Play.
        Fakt, że nie ma się czym chwalić, bo PF zadołował strasznie, ale złe wiadomości także należy przekazywać do obiegu BEZ WYMUSZANIA.

    • Właśnie. Nie tyle oburz amnie likwidacja, bo jak wszystko było do "odowłania", ale ta próba załątwienia tego po cichu. Czy oni naprawdę sądzili, że ludzie nie zauważą? Do tego, jak napisałem niżej, nie chcą oszczędzić nerwów klientom, bo przecież zawsze był problem z włączeniem tego pakietu i wielu będzie próbować go nadal włączać, bo przecież nie było oficjalnej informacji, że włączyć się już nie da. Jakiej informacji? Choćby oddzielny wpis na blogu, oddzielny wpis na FB itd. To minimum.

      • Bzdury wypisujesz. Na blogu była notka poświęcona pakietowi wraz z regulaminem. Nie można było w podobny sposób zakończyć promocji? Jakoś ze zmianą w Zbieraj minuty sobie na blogu Marcin dobrze poradził.

  14. Tak potwierdzam, że promocja 30 za 10 została wycofana. Pamiętajcie, że promocje się kończą a i w Regulaminach zwykle jest napisana data zakończenia lub do odwołania. Wiem, że jesteście rozczarowani. Będziemy wprowadzać nowe promocje.

  15. Moim zdaniem niepotrzebnie się trudzili z tą stroną całą http://www.play.pl skoro i tak goowno a nie informacje są na niej! BOK to też pomyłka skoro wszystko działa jak należy. W końcu brak informacji to dobra informacja.

  16. Play musi wreszcie pozbyc sie klientow generujacych straty xD Mnie juz przekonali, tylko ze i tak chyba jak na moje potrzeby nie ma nic lepszego od fresha.

  17. hahahahaha…….chyba największym podziękowaniem PLAY jest wycofanie promocji 30 za 10 zł !!!!!!!! Dziękujemy Play ! Trzeba zmienić operatora !

  18. Promocja się skończyła, na FB napisali (na dole) https://www.facebook.com/Play/posts/30776442259907… Nieładnie, najgorsze praktyki z T-Mobile przejmujecie. Tak trudno było napisać – za trzy dni wyłączamy pakiet, aktywujcie sobie, lub szukajcie innych sposobów przedłużeń złotówek? Przecież z włączeniem tego pakietu były tradycyjne problemy i próbować było trzeba wielokrotnie. Większość klientów będzie się użerać z kodem, próbując go odpalić po kilkanaście razy, bo uznają, że niemożliwość włączenia to tradycyjne problemy, a nie wyłaczenie na stałe… JAkoś przy zmianie warunków Zbieraj Minuty potrafiliście dać czas na włączenie…
    Coraz gorzej, a jakość połączeń na stacjonarne prowadzone przez TP żenująca jak była tak jest. Jak ktoś chce to może napisać zgłoszenie w Play24 z jakością połączeń na stacjonarną infolinię Deutsche Banku :-). Dali mi jakieś minuty do wszystkich jako rekompensata, których i tak nie mogę wykorzystać, bo mam zebrane minuty… W każdym razie promocje są obcinane jedna po drugiej, lub warunki pogarszane, a jakość się wcale nie poprawia.

  19. Kurcze juz sam nie wiem wszedłem na *111# wszedłem opcje złotowki i nadal jest promocja 30 za 10zł !!!!!!! Co jest grane kto tu kreci ?????

  20. Powiem tak, chociaż nie lubię strony T-Mobile, to zawsze jeżeli odwołują promocję strona jest aktualizowana odpowiednio wcześniej.

  21. bedzię nowa cicha promocja wyłaczenia usługi zbieraj minuty smsy nagle pojda do góry i podrozeja połączenia. W nocy natomiast każdemy będa podbierać grosz z konta tak po cihu :)

  22. Play dobija swoim podejsciem do klienta do W3 czerpiąc to co najgorsze. Pakiet 30za10 po cichu partyzancku został usunięty!!!

  23. a ja mam pytanie (bo to że zlikwidowali po cichu pakiet 30zł za 10zł już wiadomo) ale w opcjach minuty (bo opcji złotówki już nie ma :() wprowadzono coś takiego: 1. zbieraj minuty w Play Fresh; 2. Nowe zbieraj Minuty.

    Czy ktoś wie o co chodzi?? czym różni się jedne zbieraj minuty od drugich??

    • zbieraj minuty to stara usługa płatna 3 zł za aktywację na czas nieokreślony
      nowe zbieraj minuty to następca tej poprzedniej z tym że kosztuje 3 zł na 90 dni

      Widocznie masz aktywną starą usługę dlatego się wyświetla.

      więcej na .

    • Chodzi o to że możesz wyłączyć stare (wtedy pierwsza opcja zniknie) i włączyć nowe – mniej kożystne.

  24. upsss… no faktycznie :) 30za10 zakończyło swój żywot ;) hehe no cóż jak promocja to promocja… ciekawe co będzie dalej. Pozdro

  25. spoko nie placzcie za 30za10. na otarcie lez dostaniecie zapewne w kolejnym wpisie blogowym super fejsbukowy konkurs dla gimbusow na lumie 800 ktora jak wiadomo bedzie wielkim hitem w play ;) prawie jak w starozytnym rzymie, kiedy lud sie buntuje trzeba mu zrobic igrzyska i bedzie spokoj. a oferta lezy i kwiczy. pseudo wyprzedaz jakiegos szrotu LG plus paru innych modeli z ktorych i tak wiekszosc byla niedostepna. porazka.

  26. zawsze tankuję za 100zł a telefon doładowuję też okresowo za 50 :) Nic się nie zmienia na tym świecie ;) Za to więcej spaceruję i rozmawiam w 4 oczy

  27. No tak. Wzbogaciliście się wysyłając jednego mojego smsa po 20 razy (i za te 20 zapłaciłem) to teraz możecie proponować darmowe. Przyznaliście się już do problemów w Poznaniu 2 dni temu, gdy od wieczora do rana były cyrki z wysyłaniem smsów (albo brak możliwości albo wielokrotne wysyłanie tego samego)?

  28. I dobrze, że skończyła sie ta promocja. Widocznie dużo pytań było od userów postpaidowych. Dlaczego oni maja sponsorować komus darmowe rozmowy? Kupujesz za 10 masz 10 i tyle. Jak płace za abo to nie mam promocji, że płace 10 zł a dostaje 30 zł. Chcesz duzo dzwonić to zapłać. Proste. A P4 nie jest sponsorem tylko musi zarabiać. Zawsze mozna zmienić operatora

  29. Hehe… Miałem dobre zdanie o Play ale likwidacja promocji 30 za 10 to cios poniżej pasa ! A co na to Rzecznik ? Czyżby Pan Rzecznik był na nartach z Premierem :D ?

  30. W austrii jest sieć "yesss" za 9 eu dostajesz w pakiecie 2000 punktów (1 punkt = 1min, 1 sms lub 1 Mb !!!) Czy w Polsce jest cos takiego możliwe ? Nie ! Bo wciąż żyjemy w dziwnym kraju !

  31. Punkt nr 15 z regulaminu promocji 10=30
    15. Operator zastrzega sobie prawo do odwołania niniejszej Oferty Promocyjnej w każdym czasie bez
    podawania przyczyny, z zastrzeżeniem, ?e odwołanie nie wpływa na prawa i obowiązki uprzednio
    nabyte przez Użytkownika. Informacja o odwołaniu zostanie opublikowana na stronie internetowej http://www.playmobile.pl lub w inny sposób podana do wiadomości publicznej.

    Zatem wypada się publicznie "pochwalić" zakończeniem promocji, a nie tyko przenieść regulamin do archiwum.

  32. Nieładnie, że tak po cichu wycofujecie pakiet 30za10. Zauważam odwrócenie się tyłem do klienta, wcześniej tak nie było. Zawsze była informacja wcześniej. Powinna paść data wycofania pakietu wtedy nikt nie miąłby pretensji. Tak się nie traktuje klientów, raz stracone zaufanie trudno odbudować.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości