Dwa bardzo ważne i ciekawe teksty

Udostępnij

Nowy mroźny tydzień zaczynamy od dwóch bardzo ważnych tekstów. Koniecznie przeczytajcie!

Jacek Niewęgłowski: Konkurencja na sprzedaż? – RPkom.pl

W krajach UE czy też w USA niekwestionowanym i mało kontrowersyjnym standardem polityki regulatorów są działania takie, jak odbieranie pasma operatorom zasiedziałym i przekazywanie operatorom konkurencyjnym, całkowite wykluczanie operatorów zasiedziałych z przetargów na częstotliwości, bezprzetargowe rezerwowanie części pasma dla operatorów konkurencyjnych, nakładanie ograniczeń na ilość pasma, którą operator może wygrać lub zgromadzić w wyniku przetargów i transakcji kapitałowych, czy wreszcie blokowanie transakcji kapitałowych, jeśli mogą prowadzić do nadmiernej koncentracji pasma.

 
 

Dobrzyński: przykład francuskiego Free nas inspiruje – Telepolis.pl

Nie ma co ukrywać, że operator jest przysłowiową rurą, może być nawet fajną i inteligentną, ale nie zmienia to faktu, że nią jest. My chcemy się skupić na dobrej sieci, dobrych cenach, dobrej obsłudze klienta. Dlatego nie zależy nam m.in. na ładowaniu do telefonów własnego oprogramowania. Pamiętajmy jednak, że rośnie popularność usług „w chmurze” co zdecydowanie podnosi znaczenie tej rury!

Zobacz więcej

21 KOMENTARZE

  1. Fajnie byłoby gdybyście nie ładowali do telefonów własnego oprogramowania!
    era simlocka umiera! czas również skończyć z brandowaniem!
    Pojawiała się bada 2,0 na s8500 ale przez to że mam wgrany soft play program KIES uznaje że 1,2 jest aktualnym softem! :/

  2. Takie wywiady nic nie wnoszą nowego, ważnego dla klienta. Ale wiadomo, trzeba gadać, kontakt najważniejszy.

  3. Dalej płaczecie nad rozlanym mlekiem?? Trza było startować do przetargów a nie płakać teraz? A wogóle to co to za obiektywizm cytować pracowników własnej firmy?!?

  4. Lepiej zacytujcie te artykuły z prasy:
    Urząd zakwestionował także informacje przekazywane podczas kampanii reklamowej sieci Play. Postępowanie zostało wszczęte w grudniu 2010 roku i dotyczyło kampanii reklamowej produktu Play Fresh przeprowadzonej w 2009 roku. UOKiK ustalił, że spółka P4, posługując się hasłem Darmowe SMS-y w Play Fresh w części materiałów reklamowych nie zamieściła informacji o ograniczeniach czasowych dotyczących korzystania z darmowych SMS-ów w ramach oferty. W rzeczywistości okres korzystania z bezpłatnych wiadomości był znacznie ograniczony, a dodatkowo uzależniony od wartości doładowania (np. wartość doładowania 50 zł i więcej – 50 dni). Konsument, który wiedziałby o krótszym czasie korzystania z darmowych wiadomości niż okres ważności wykupionej karty (365 dni), mógłby nie skorzystać z oferty spółki. Za wprowadzanie w błąd Prezes UOKiK nałożyła na P4 karę pieniężną 495 655 zł.

  5. hehe… "My chcemy się skupić na dobrej sieci, dobrych cenach, dobrej obsłudze klienta" i teraz powinien gostek dodać – dlatego zabraliśmy wam pakiet 30 za 10 żebyście płacili drożej !!!

    • Jak Play się skupi na:
      dobrej sieci – wreszcie przestanie mi przerywać rozmowę
      dobrych cenach – szczególnie telefonów aby nie były droższe niż w wolnej sprzedaży
      dobrej obsłudze Klienta – w to już przestałem wierzyć
      to wtedy będzie to zdecydowanie najlepsza sieć na rynku.

  6. dzięki za usunięcie wpisu browar wygrałem :) jeszcze akcjonariusze zobaczą nieprzychylne wypowiedzi i co niektórzy fuche stracą :)

  7. dlaczego oferta dla przychodzacych do play jest o niebo lepsza niż dla tych co przedłuzaja ,szkoda ze podpisałem aneks ale w marcu konczy mi sie umowa na drugi numer który przenise. szkoda ze play robi jak inni nie tedy droga drogi operatorze ludzie mądrzeją a utrata wiarygodnosci jest cieżka do odbudowania

  8. Czy Play zachwycony francuskim operatorem Free, weźmie przykład i zacznie wyłączać swoje nadajniki?

  9. Ciekawy tekst o Free, do którego Play się porównuje – może warto przemyśleć, czy faktycznie (jeszcze) jesteście podobni? .

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości