Tako rzecze rzecznik Play

Prada 3.0 by LG – przedsprzedaż w eShop Play

Jutro rusza przedsprzedaż :-)

http://www.youtube.com/watch?v=3ZXEfd5zWVA&feature=related

Projektanci Prada 3.0, nie oszczędzali na podzespołach. Wyposażenie telefonu obejmuje duży ekran IPS 4,3 cala o rozdzielczości 480 x 800 pikseli, dwurdzeniowy procesor Cortex-A9 1 GHz z grafiką PowerVR SGX540, 1 GB pamięci RAM, 8 GB wbudowanej pamięci flash oraz aparat 8 Mpix z autofokusem i diodą LED. Telefon fabrycznie został wyposażony w system Android w wersji Gingebread. Projektanci Prady zadbali o ładną, stylową nakładkę na Androida, która charakteryzuje się czarno-białą kolorystyką.

Dodatkowo dla wszystkich, którzy zakupią telefon w przedsprzedaży słuchawka HBM 585 z ładowarką samochodową  w prezencie!

 

Cennik w formacie PDF.

Komentarze

  1. Kamil napisał(a):

    jak zwykle ceny z kosmosu,,,, Raportuj

  2. Łukasz napisał(a):

    chyba w playu juz nigdy nie bedzie normalnych cen telefonow … Raportuj

  3. Jacek Ambrosiewicz napisał(a):

    Tęsknie za czasami, kiedy HTC Hero był za 499zł w abo za 69zł. Raportuj

  4. cbool napisał(a):

    To się już nie wróci. PLAY dołączyl do W4. Za nowego prezesa w PLAY jest tylko gożej. Pamiętacie te promocje? MINUTY na deser, telefony na deser, rok smsów za darmo i wiele innych. Gdzie za doładowanie 150zł drugie 150zł trafiało na konto promocyjne? Pamiętacie? To se ne wratim. Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Gorzej? :-) Za nowego prezesa przyszło do nas 4 mln klientów.. Jest lepiej ;-) Raportuj

      • P23 napisał(a):

        Tak jak i "7 na 10 Polaków przeniosło swój numer do PLAY w 2011. " więc skoro tak to około 26600000 ludzi przeniosło do Was numer w 2011 roku … wiarygodność pełna ;) … jest lepiej haha Raportuj

        • Marcin napisał(a):

          Tu chodzi pewnie o 7 na 10 polaków którzy przenieśli numer :) więc nie spinaj się tak! Raportuj

          • klient. napisał(a):

            tak, ale on pokazał jak łatwo można manipulować liczbami. Ile z tych przenoszonych numerów to Freshu, które po 3 miesiącach i wydzwonieniu 60 zl bonusu lądują w koszu?
            To samo dotyczy 6 milionów klientów (tzn. 6 milionów aktywnych sim)
            Raportuj

        • P23 napisał(a):

          No więc ja uważam, ze 10 na 10 Polaków narzeka na Play … chodziło mi o Polaków, którzy nie są z Play zadowoleni, ale czy to ważne ? Liczy się, że 10 na 10 ! 100% niezadowolenia z Play ! Tytuł na pierwszą stronę bloga … ;) Raportuj

      • nosfera2 napisał(a):

        to jest tylko spijanie śmietanki, było dobrze miało być lepiej? a będzie jak zawsze Raportuj

      • chipo608 napisał(a):

        To jest jest jeszcze siła bezwładności, wiele osób skuszonych opiniami znajomych, którzy skorzystali wcześniej z całkiem dobrych promocji w Play, również przeniosło numery do Play. Rok 2012 będzie dla was przełomowy, bo zaczną kończyć się umowy terminowe zawierane w 2010, czyli roku jeszcze "tłustym" z punktu widzenia klientów, bo dostawali sporo minut za niewiele, dostawali również do kompletu ciekawe słuchawki za niewielkie pieniądze. Teraz nie oferujecie nic interesującego i o nie wygórowanej cenie, przynajmniej jeśli chodzi o klientów oczekujących słuchawek ze średniej i wysokiej półki, w abonamentach do 100zł. Jeśli nie zmienicie polityki cenowej, pozostaniecie z całą masą martwych prepaidów, utrzymywanych tylko dla utrzymania numeru. Raportuj

  5. @widex32 napisał(a):

    Telefon na deser, chciałem skorzystać z tej promocji. Raportuj

  6. Orzech84 napisał(a):

    Super! Wszystko zgodnie z oczekiwaniami, cena zaporowa! Oby tak dalej! T-Mobile i Orange musi skakać z radości. Raportuj

  7. Łukasz napisał(a):

    Brawo! Zgodnie z oczekiwaniami cena zaporowa, na Play zawsze można liczyć. Byle tak dalej! T-Mobile i Orange musi skakać z radości. Raportuj

  8. jahu napisał(a):

    Play-u z takimi cenami słuchawek to wy daleko nie zajedziecie :( Choćbyście orali pracownikami salonów to i tak nie zwiększy to sprzedaży !. Zróbcie coś w tym roku bo nie opłaca się brać abonamentu z fonem. Raportuj

  9. Boromeusz napisał(a):

    Powszechne narzekanie na ceny to już niestety norma – i ludzie maja rację ale ja wolę operatora który więcej daje niż takiego który przyciąga tylko niższą ceną telefonu a zyskuje na droższych ofertach. Raportuj

  10. wiklef napisał(a):

    W ofercie sieci Heyah pojawiła się nowa promocja, w ramach której za 30 zł zakupić można pakiet 100 zł na połączenia, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci.

    Pakiet aktywować można szybkim kodem *100*25#, a stan Ekstrazłotówek sprawdzimy kodem *100*25*1#. Aktywacja następuje w ciągu 24 godzin, a pakiet ważny jest przez 30 dni od daty aktywacji. Raportuj

    • wiklef napisał(a):

      mają darmowe smsy w sieci, rozmowy darmowe, i fajny pakiet…. co Wy na to? moze warto porónwać oferty?
      rok wazne konto? mają nawet w lepszej wersji… a przynajmniej tak samo ciekawej Raportuj

    • vbc napisał(a):

      no i pokazali klase, ha ha. nie to co play raz ze na swieta dal duzo gorszy pakiet bo za 30 zl 50 zl, to jeszcze zlikwidowali pakiet 30 za 10. ale wam heyah pokazal. ciekawe co na to powie wiecznie kompromitujace sie niedorzecznik grucha – pewnie nic on sie tylko chwali pierdolami typu wlasnie ten telefon lg dla nielicznych Raportuj

  11. Slawo napisał(a):

    Kiedy będzie Samsung Note i Wave 3 w ofercie w normalnej, nie zaporowej cenie? Inne sieci nadążają za nowościami, Play niestety jest daleko w tyle. Żadnych sensownych promocji. W Orange na święta można było wziąć SGII za 49 zł, w T-Mobile Wave 3 w abo 80 zł kosztuje 1 zł. Podobnie z tabletami. Czas przejśc do innego operatora.
    Raportuj

  12. Maciek napisał(a):

    Będę nudny i off-topic, ale przykro mi – ten blog to jedyne miejsce po B.O.K. w którym można uzyskać jakikolwiek odzew ze strony P4.
    W wątku http://blogplay.pl/2012/01/zlote-blogy-i-zgnile-g… zamieściłem jako Maciek dosyć szeroki wpis dotyczący mojego problemu – po godzinie użytkownik play4you1 – czyli konsultant zamieściła odpowiedź
    "Maciek zweryfikowałam sprawę, jak już będę wiedziała napisze Ci kiedy możesz spodziewać się kontaktu z naszej strony."
    Minęło 5 dni, wczoraj dzwoniłem do B.O.K. – pani nic nie wie…, ale może dopisać ponaglenie… lol, przykro mi że ten wpis konsultanta miał tylko jeden cel "zamiecenie sprawy pod dywan" – bo jaki inny wniosek można wyciągnąć z faktu że poza wpisem nikt niczego nie zrobił…? Raportuj

    • PlayPlay napisał(a):

      Maciek być może sprawa jest bardziej skomplikowana i potrzebujemy czasu na jej rozwiązanie. Pamiętaj, że mamy 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. Raportuj

      • play4you1 napisał(a):

        Dzisiaj skontaktuje się z Tobą konsultant. Problem tkwi w tym, że grupa która zajmuje się reaktywacją Umowy nie zajmuje się wznowieniem usług, które zarejestrowane są na firmy. W każdym razie przekazaliśmy Twoją prośbę dalej i dzisiaj nastąpi kontakt telefoniczny podczas którego ustalicie szczegóły.
        Raportuj

        • Maciek napisał(a):

          Naprawdę dziękuję :-), za zainteresowanie i pierwszą rzeczową odpowiedź – przykro mi, ale naprawdę – jedyne co słyszałem w B.O.K., "to proszę jeszcze trzy dni poczekać" – więc po 3 dniach dzwoniłem i słyszałem to samo – nie miejcie do mnie żalu że po 3 tygodniach robi się męczące. Raportuj

        • Maciek napisał(a):

          Ok, jestem właśnie po rozmowie z bardzo miłym /a co lepsze kompetentnym/ człowiekiem z P4, wszystko zostało załatwione pozytywnie :-), dzięki serdeczne za pomoc. Raportuj

      • Maciek napisał(a):

        Dowcip polega na tym że nie ma czego reklamować :-), reklamacja mogła by mieć miejsce kiedy usłyszał bym w B.O.K. cokolwiek innego niż "nie wiem" – a tylko to słyszę, bardzo się cieszę że ktoś zareagował na mój wpis – niestety mam dziwne przeświadczenie że jest to "re. z automatu".
        Mam na myśli – tak, widzisz… czytamy Cię… – tylko niczego nie robimy – za to na blogu ładnie wygląda :-) Raportuj

  13. Rogi napisał(a):

    Śmiesznie. Nie wezmę już raczej nigdy abo z telefonem. Pewnie znowu karta zawita. Raportuj

  14. vbc napisał(a):

    oczywiscie nie puszczaja komentarzy na niedorzecznika gruche wiecznie kompromitujacego sie swoimi wypowiedziami Raportuj

  15. Kamil napisał(a):

    Jak jutro rusza przedsprzedaż to Marcinie pochwalcie się ile sprzedaliście tych słuchawek do dnia oficjalnej premiery :) jestem ciekawy jaki będzie popyt :) Raportuj

  16. mikolajj napisał(a):

    WOW! z cenami rzeczywiście pojechaliscie troche za mocno Raportuj

  17. piotr napisał(a):

    co to znaczy przedsprzedaż ? jak zamówię LG jutro to kiedy dostanę słuchawkę z umową??????? Raportuj

  18. Daniel Adrian Żyżyk napisał(a):

    Ale ceny,weźcie wy lepiej wprowadźcie nowe abonamenty z mniejszą ilością minut. Raportuj

  19. cbool napisał(a):

    a wypchaj się PLAYu 77 razy swoimi telefonami i abonamentami. Interesuje mnie telefon z abo dla firm oto porównanie.
    >>PLAY
    1.Abo 32netto
    -146min
    -300 mega
    HTC CHACHA 885 zł brutto

    >>ORANGE
    1. Abo 32netto
    -136 min
    – 333 mega
    HTC CHACHA 244zł brutto.

    DLA MNIE wybór jest jasny. Odchodzę z play . Pazernośc wasza nie zna granic. Raportuj

  20. piotr napisał(a):

    co to znaczy przedsprzedaż ? jak zamówię LG dziś to kiedy dostanę słuchawkę z umową???????

    a tak w ogóle to co z tą przedsprzedażą jest 7,56 rano i nic sie nie dzieje – jak w polskim filmie

    Play do roboty !!!!! Raportuj

  21. piotr napisał(a):

    no gdzie ta Prada???? może mi ktoś link podesłać bo nie widzę jej w eshopie Raportuj

  22. Kubioza napisał(a):

    Telefon wycofany z oferty
    Przykro nam, ale telefon już nie będzie dostępny w sklepie internetowym.
    hehehehe Raportuj

  23. @Abikun napisał(a):

    Projektanci jak najbardziej oszczędzali na podzespołach, z wyjątkiem 1 GB RAM'u, Prada 3 nie oferuje nic więcej niż Samsung Galaxy S czy HTC Desire HD czyli telefony które weszły na rynek prawie 2 lata temu. Ten telefon powinien mieć dwurdzeniowy procesor o taktowaniu 1,4 MHz na rdzeń, ekran o rozdzielczości co najmniej 540×960 i Ice Cream Sandwich na pokładzie. Bez tego jest tylko przecenioną szpanerską zabawką. Raportuj

  24. piotr napisał(a):

    koniec !!!!powiem szczerze że jestescie bandą amatorów od dwóch miesięcy obserwuję bloga i www w celu przejscia z Orange i to co widzę to żenada, oprócz setek minut w abonamencie reszta to dramat, sklep internetowy do dramat 95% aparatów brak, czaiłem sie na Pradę – a jej juz nie ma, dziekuję i bawcię sie dobrze Raportuj

  25. Electronaut00 napisał(a):

    Nie kupujcie w eShopie
    To istna porażka, zamówiłem telefon a w przesyłce dostałem puste pudełko, bez telefonu.
    Oczywiście za telefon musiałem zapłacić przy odbiorze, sprawdziłem przesyłkę przy kurierze, kto by się spodziewał, że w zaplombowanym pudełku nie będzie telefonu
    Reklamacja trwa już trzy tygodnie a ze strony play nikt się nie odzywa pomimo moich maili
    Po prostu odradzam, nie warto się szarpać Raportuj

  26. play4you1 napisał(a):

    Tylko ta sprawa zostala od razu zamknięta. :/ zrób kolejne zgłoszenie i podaj mi jego numer. Spróbujemy to wyjasnić. Odsłuchamy tez jak przebiegała rozmowa z 29.12 i wyjasnimy dlaczego sprawa zostala zamknięta. Czy złożyłeś ponownie zamówienie? Raportuj

  27. Rafał napisał(a):

    A ja chciałem przedłużyć umowę na kolejne lata w play z tym właśnie telefonem i dla odmiany na stronie czyli eshopie jest za to w BOK nie ma :(. Zależy mi na BOK bo dostałem ciekawa propozycję pozostania no nic … poczekam jeszce kolejnych parę tygodni a może się znajdzie :( Raportuj

  28. Łukasz napisał(a):

    Witam. Tak jak ktoś wyżej napisał, również mam problem z reaktywacją umowy w Play'u. Trwa ona już od sierpnia i nie ma końca. Ostatnio również zaczęła upominać się firma windykacyjna, a przecież wszystko miało być polubownie załatwione. Raportuj

  29. Kubioza napisał(a):

    I jak wysyłaja już te telefony? Dzisiaj 7 a nadal cisza ech… Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty