Play? Polecam!

Udostępnij

Widzieliście? Polecam.play.pl

 

Co sądzicie o takiej akcji?

Loading ... Loading ...

Zobacz więcej

55 KOMENTARZE

      • Utrzymanie salonu kosztuje, utrzymanie pracowników również, a bardzo często okazuje się, że siedzą tam nie te osoby które powinny.

        Na blogu spotkałem kilku konsultantów którzy znali swoją ofertę, a ile osób siedzi w salonie bo to piąta woda po kisielu i trzeba przyjąć…

        Zresztą jeszcze długo wiele osób będzie wolało załatwić takie sprawy w cztery oczy :)

  1. Jakoś ciężko przekonać pozostałych do przenosin :/ PLUS jeszcze ma dużo takich osób zatwardziałych.

    • ja próbowałem namówić znajomych. Zaraz mnie zapytali, ile za to będę miał. Nie chcą się przenieść. Nie wiem czy nie wiedzą jak to zrobić czy są przekonani że będę coś za to miał i nie chcą dać mi "zarobić".

  2. Po raz kolejny strzał w kolano dla pracowników salonu. Po raz kolejny zwiększy się fala ludzi którzy podpiszą umowy w eshopie a potem przyjdzie do salonu, bo numer nieaktywny bo taryfa nie ta bo nie tak się ugadywał bo nie ten kolor telefonu. Super budowanie wizerunku i myślenie długofalowe. Zaoszczędzicie pare groszy że przez neta umowy ale za to klienci będą niezadowoleni i np: nie przedłużą umowy. Nas jako konsultantów szlak trafia jak przyjdzie klient który ma umowe z eshopa i potem przychodzi z problemami do nas a czasami się wydziera. Uhhh

    • .. może niedługo w ogóle POSy nie będą potrzebne? bo wszystko idzie w tym kierunku, a ty ciulaj na wszystkie strony żeby mieć te umowy… eh

      • Najlepsza jest akcja jak przychodzi klient i bezczelnie rzuca że chciałby zobaczyć kilka modeli na żywo bo nie wie który zamówić przez eshopa albo od konsultantki przez telefon. Wtedy ręce opadają hahahaha

        • obejrzeć to nic, ale wyjaśnianie, że nie ten kolor przysłali, nie ten model, że bok twierdzi, że nie można odstąpić…

  3. Widze ze sprzedaż, sprzedaż i jeszcze raz sprzedaż się liczy. Inwestycje stoją, zasobów mało bo przyoszczędzaliście na przetargach ale co tam ważne żeby wymyślać nowe sposoby na jeszcze więcej sprzedaży….

  4. nie fair w stosunku pracownikow salonow , nie latwo kogos namowic wiekszosc tam gdzie chce to juz jest ;)

  5. Właśnie panie Marcinie co się dzieje w PLAY że ten operator nie zabiega tak o klientów jak na początku? tylko jakieś głupie promocje są zamiast powalczyć o klientów ceną i ciekawą ofertą a może pora odświeżyć oferty w Play fresh i abo obniżając stawke 27 gr /min hmm?

  6. Hehe, oferujecie mi kasę za polecenie komuś abonamentu, ale kiedy mi kończy się umowa to nawet nie potraficie o te 50 zł zaoferować tańszego telefonu jako stałemu klientowi. Styczeń się skończy i już nie będę z Wami. Zabawa ze mną jako klientem. Czemu mam polecać innym klientom, skoro zauważyłem spadek jakość usług w takim mieście jakim jest WARSZAWA? PF może i jest atrakcyjny, ale teraz czym Wasz abonament przewyższa konkurencję, a ceny telefonów ich biją na głowę.?

    • Buahaha Marcin – "planujesz coś?" ;> :D
      Dobre było jak trzymałeś bilet na EURO 2012 przekazane przez Orange :D :D :D

  7. gratuluje sieci play konsekwencji w ustalaniu cen telefonów. Wczoraj byłem w salonie i uzyskałem informację, że przenosząc numer do play i wybierając taryfę All Inn max 115 za telefon iphone 4S zapłacę 1100 zł, dziś już ten telefon według nowego cennika kosztuje 2379. Wyśmienita oferta umową na 2 lata kiedy w apple store bez umowy mam go za 2690. Pozdrawiam geniuszy marketingu z play!

    • popieram zróbcie normalne ceny na telefony!!! obecne ceny są takie że nie opłaca się kompletnie u Was brać abo z telefonem.

  8. Nie bardzo wiem jaki telefon miałbym polecać. Te absurdalnie drogie czy te widmo, których nigdzie nie ma…?

  9. Sam będąc od 2008 roku w Play,na początku,szczególnie przy przedłużaniu 1 umowy,drażniły mnie ceny telefonów ( a był rok 2010 )…Teraz znając bajeczkę o telefonach i łodzi " łudź się łudź,że będą tańsze.." biorę abo bez telefonu,szukając korzyści na rynku.
    Nie liczcie na to,że Play w 2012 roku nagle stanie się Caritasem w cenach telefonów,bo tak nie będzie.Biznes jest biznes,konkurencja zbijając ceny chce zasłonić marną ofertę cenową,minutową i internetową.
    Daleki jestem od cukrzenia P4,bo jest kilka rzeczy których sam nie pojmuję,ale Play to dostawca usług tele a nie kiosk ze słuchawkami.Macie od pipy sklepów z telefonami w necie,w komisach leży pełno nowych słuchawek,których ceny można negocjować,ruszcie czasem w miasto…
    Zgadzam się z jednym- ewidentnie do poprawy powinien być program zniżek dla stałych Klientów,sam pracuję w korpo,wiem jaka jest waga nowego klienta do starego,ale mimo wszystko te 50-100 pln zniżki,które chcecie dawać za poleconych,zwróci Wam się szybciej,z rekomendacji zadowolonego Klienta,który dostał zniżkę…

    • W play jestem od samego jego początku.
      Mam abo LP69 płacę 65zł/mies w tym mam 270 minut, które rzadko kiedy wykorzystuje w całości, czasem nawet i 20zł przepada. Dlaczego brałem kiedyś taki abo a no dlatego, że mnie stać płacić i chciałem mieć słuchawkę w lepszej cenie.
      Obecnie jak mam przedłużać, wziąć AIM65 i tak tych minut wiem, że nie wykorzystam, czekam tylko na obniżenie ceny SGS+ bo jak mam za niego zapłacić 609zł to mi się to KOMPLETNIE NIE OPŁACA…
      dlatego krótko i na temat, oferta konkurencji może minutowo nie jest powalająca, ale mi wystarczy (czyt wyżej) za to cena słuchawki dla mnie jest atrakcyjna.
      Zatem sumując czekam do końca tyg jak nic się w play nie zmieni, ŻEGNAM ciepłym moczem operatora, który ma stałych klientów w głębokim poważaniu.
      Dziękuję za uwagę.

  10. filipie! nikt nic nie chce za darmo ale jak dziś ktoś ci mówi, że telefon kosztuje 1100 zł a jutro, że 2400 gdzie za 2700 mam to bez kontraktu to jest to śmieszne i żałosne.

  11. Aby program był skuteczny i nie rodził żadnych problemów, powinien:
    – dawać osobie korzystającej z polecenia dodatkowe korzyści, np. dodatkowy pakiet na rozmowy
    – kupujący powinien otrzymać korzyść a partner prowizję bez względu na to, gdzie umowa zostałaby zawarta.

    Mogłoby to wyglądać tak, że po kliknięciu w link polecający byłby generowany kod rabatowy. Ten kod mógłby zostać wykorzystany zarówno przy składaniu zamówienia online jak i w salonie.

    • Mam internet z pewnej firmy i też są profity za polecenie ALE polecający dostaje miesiąc netu gratis i osoba biorąca net też dostaje miesiąc gratis, no i to jest obopólna korzyść ;)

      • Nie mogą tak zrobić bo w salonie mniej się opłaca sieci podpisać umowę to raz, a dwa konsultanci zaczęliby kombinować :). Jak dla mnie to jest bez sensu zamiast tego opuściliby ceny telefonów o 50zł i byłoby lepiej.

  12. Fajne dla potencjalnie chociaż zainteresowanych, jako znajomi nie będziemy spamować kolegów i koleżanek ale udostępnić posta można;) Czemu nie ;)

  13. Ja już się naciąłem na polecanie Play! Poleciłem znajomym w promocji żeby dostać Playstation 3, wypełniłem formularz na Play24 i nie zaliczyli mi! teraz wciskają kit że zgodnie z regulaminem promocji miałem przyjść do salonu Play: "2.Osoba polecająca, która chce przekazać numery swoich znajomych i skorzystać z niniejszej Oferty Promocyjnej, powinna podać w Punkcie Sprzedaży P4 następujące dane osobowe: imię, nazwisko, PESEL, numer kontaktowy." Tylko ja im juz te dane podawałem jak podpisywałem moją umowę a w regulaminie nie piszą że je trzeba podać ponownie przed poleceniem tylko że wogfóle trzeba podać! Ale i tak nie uznali polecanych osób więc Panowie – nie polecam programów tego typu w Play!

    Marcin: Po co wogóle zakładka w Play24 do polecania osób skoro i tak trzba przyjść osobiście do salonu???

  14. Po wczorajszych i dzisiejszych przygodach mogę powiedzieć, że Play nie polecam. jak na razie około 3 godzin zmarnowanych, żeby (bezskutecznie) podpisać nową (kolejną do pakietu) umowę na playonline 69 + tablet za 400pln. Wg. standardów Play to zakup bardzo drogi i "ryzykowny". Już wczoraj się z tym pobujaliśmy. Dzisiaj rano dostaliśmy tel. że wszystko OK, kolega pojechał do salonu i w efekcie nie wyszedł jeszcze z niego po prawie 2h bo jednak "nie OK"…

    Wczorajsza część historii tutaj: .
    a dzisiaj wieczorem spiszemy dzisiejszy epizod, który wbrew naszym nadziejom wcale tak gładko nie idzie.

  15. Poleciłem PLAY kliku osobom ze względu na konsolę. Co do rachunków to póki co nie mam zastrzeżeń, ale w kwestii nagrody czuję się po prostu oszukany i to w bezczelny sposób. Czasami mam wrażenie, że PLAY chyba nie ogarnia takiej ilości klientów i dlatego wychodzą takiej jaja.

    • W jaki sposób udało Ci się. Ja walczę z nimi 3 miesiące o konsole i nic, zbywają mnie że sprawa jest w toku i że się odezwą. Oszusty jeb..ne

  16. Według mnie bez względu na tworzenie tego typu programów partnerskim, którym celem jest polecanie ofert i dążenie do sprzedaży, większość ludzi przeglądających te oferty danego partnera i tak wybierze najbliższy salon Play. Dlaczego? Dlatego, że niektórzy wolą widzieć co biorą.
    Aktualnie także korzystam z tego programu, lecz dochody z tego są niezadowalające a mianowicie 0,00 zł. Z około 300 oglądających jak przypuszczam połowa wybrała się do salonu po wybór oferty. Tak więc podsumowując to wszystko, według mnie to jest tylko do pozyskania klientów salonów Play.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości